Se fuld version : CL MoM - CSKA Moskva - United
Unitedalisme
22-10-2009, 08:15
mange gode i dag, men tre spillere skiller sig ud.. Fabio med en rigtig god første halveg, han ska nok blive til noget en dag.. Scholes, fordeler boldene fantastisk igen og skaber konstant gode situationer for vores kanter.. Nani, udfordre super i dag, tæt på med hovedstøder, og et dejligt indlæg som berba forlænger, han er min MoM..
Stemte på Nani. Stort set alt frem ad banen gik igennem ham. Det kan også godt være, at min stemme falder på ham fordi der er så langt mellem han viser han er alle millionerne værd :p
Flax_Generous
22-10-2009, 08:57
Nani får min stemme, fordi han var den eneste som skabte noget i store dele af kampen. Neville og O'Shea gjorde det også fint. Ellers var det ikke ligefrem en kamp, som satte gang i hjertebanken.
Jeg stemte også på Nani. For første gange i lang tid lavede han ikke ret mange forkerte beslutninger, og var med at næsten alt det offensive fra vores side..
schousboe9
22-10-2009, 09:59
For mit vedkommende stod det mellem Nani eller Fabio, men førstnævnte løb med den. Virkelig god kamp af Mr. Almeida da Cunha! Håber ikke han spiller i weekenden, for han præsterer sjældent på så højt niveau to kampe i træk. Jeg er stadig i tvivl, om han er god nok på længere sigt, men credit were it's due. Flot kamp, godt at se!
Neville. Manden har været meget udskældt de sidste par år, men igår var han fremragende. Sikker defensivt (selvom vi aldrig blev presset), men også rigtig god offensivt med et godt skud og nogle gode indlæg. Rigtig flot kamp. Nani, Fabio, Valencia, VDS, O'Shea fortjener også ros for deres indsats. Jeg kunne især lide Nanis attitude igår. Han forsøgte gang på gang, selvom ikke alle ting lykkedes. Fortsæt!
Glory Man United
22-10-2009, 14:05
For mit vedkommende stod det mellem Nani eller Fabio, men førstnævnte løb med den. Virkelig god kamp af Mr. Almeida da Cunha! Håber ikke han spiller i weekenden, for han præsterer sjældent på så højt niveau to kampe i træk. Jeg er stadig i tvivl, om han er god nok på længere sigt, men credit were it's due. Flot kamp, godt at se!
Fabio var god fremad banen, men han blev ofte tørret. Rent defensivt har han store mangler. Stemmer på den anden back....altså ham den udskældte
Kaptajnen blev min MoM. Venstresiden med Fabio og Nani skal dog også roses for en god kamp.
Berba var irriterende ringe, og Vidic var fuldstændig væk.. Ellers stabilt over hele linjen.
Martinsen
22-10-2009, 14:11
Neville uden tvivl! Han spillede også fint mod Bolton og er nu i betragtning til Liverpool kampen efter min mening, selvom jeg tror O´shea løber med startpladsen.
Grønholdt.
23-10-2009, 17:30
Min stemme gik til Nani. For en gang skyld lavede han lidt godt i en kamp, og så skal han satme også roses for det... :devilll:
Manchester United
23-10-2009, 17:49
Nani eller Fabio.. Tror min stemme går til Nani..:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.