Se fuld version : Liverpool kampen i Aalborg
Hvilken bar i Aalborg skal man besøge for at opleve god stemning mod Liverpool på Søndag ?
Har hørt om John Bull og Irish House... Hvilken har bedre stemning ?
Vh Sigazza
Smaakage
21-10-2009, 08:48
Hvilken bar i Aalborg skal man besøge for at opleve god stemning mod Liverpool på Søndag ?
Vh Sigazza
Jeg sidder og ser kampen på John Bull med nogle andre. Mod City var der faktisk god stemning, men ellers sker der ikke det store.. Kom ned og få nogle øl og se os ydmyge scouserne
Vh Sigazza
Når nu du har været på en af dem, så vil et jo være passende at fortsætte med at komme der til andre kampe også og medvirke til at der kommer stemning...
Jeg kommer på Irish på søndag, sammen med en kammerat (Liverpool fan) :smilings:
Det er ikke den store stemning du skal forvente i Aalborg ;)
Jeg bor på Færøerne, derfor bliver det kun den ene kamp i Aalborg, før turen går til Manchester, til kampene mod Blackburn og CSKA.
Er de to steder dedikerede United-steder eller er en af dem for Liverpoolere ?
Bliver der synget til kampene ?
Vh Sigazza
SantasLittleHelper
21-10-2009, 14:37
Du skal nok komme tidligt. Pool kampe på bull plejer at være proppet med scousere..
Og nej der bliver ikke rigtig sunget. Men hvis du gør, skal du nok forvente at folk glor mere på dig end på skærmen..
OnlyUnited
24-10-2009, 23:54
Gad ikke at oprette en tråd om det, men jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan finde noget om Pitstop i Hundige StorCenter.. nogen der evt. ved om den stadig findes eller om den er lukket... ville nemlig godt se Liverpool-kampen i morgen der :-)
tak på forhånd..
EDIT : Ved godt at der står adresse osv. her på siden, men Hundige StorCenter er igang med en stor renovering og derfor kunne det godt være det var lukket eller noget. Og det er den Pitstop i Greve jeg snakker om hvis i var i tvivl :-)
Vh Sigazza
ta' den times kørsel ned til århus og se den på BW eller på Billabong.
Billabong er ejet af en scouser, men det er United fans der har indtaget baren ;)
Lille hyggelig bar, med storskærm og fladskærme.. Der bliver sunget dernede.
BW er der flere folk, pga. størrelsen - men synes ofte ik man får så meget stemning/sang
Men Århus ;)
Jeg har selv tidligere talt varmt for Irish House, der også er et ufatteligt hyggeligt sted. Men har fået utrolig dårlig og provokerende betjening af ejeren derinde, da han overhørte min samtale med en kammerat, hvor vi roste United. Ejeren skulle efter sigende være glødende Liverpoolfan, og der er også efterhånden et stort antal Liverpoolfans, der følger kampene derinde.
Jeg har selv tidligere talt varmt for Irish House, der også er et ufatteligt hyggeligt sted. Men har fået utrolig dårlig og provokerende betjening af ejeren derinde, da han overhørte min samtale med en kammerat, hvor vi roste United. Ejeren skulle efter sigende være glødende Liverpoolfan, og der er også efterhånden et stort antal Liverpoolfans, der følger kampene derinde.
Dygtig forretningsmand :P
Har oplevet det samme. Ja, han er Liverpool fan. Og synes sgu også han er en mærkelig fætter. Har to gange oplevet, at han er kommet hen til mig, og sagt, at hvis jeg ikke køber noget, skal jeg smutte igen. Så sig til afrydningsholdet, at de skal lade glassene stå :D Jeg har sgu aldrig set fodbold på en pub uden at købe øl.
SantasLittleHelper
25-10-2009, 11:38
Har oplevet det samme. Ja, han er Liverpool fan. Og synes sgu også han er en mærkelig fætter. Har to gange oplevet, at han er kommet hen til mig, og sagt, at hvis jeg ikke køber noget, skal jeg smutte igen. Så sig til afrydningsholdet, at de skal lade glassene stå :D Jeg har sgu aldrig set fodbold på en pub uden at købe øl.
Sådan er reglerne. Hvis man skal på pub skal man også drikke - især når der er proppet til kampene. Så lad være med at tømme glasset hvis der lige skal en pause til. Der arbejder dog også en glødende Arsenalfan derinde, så det med at han er uhøflig er vel bare fordi han er en idiot, og ikke noget med fodbold at gøre. Tag på The Wharf hvis i vil have god betjening. Han er sgu en god fyr..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.