Se fuld version : CL: CSKA Moskva - Manchester United
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:hAq89AcVqwmV4M:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/32/CSKA.png/300px-CSKA.png CSKA Moskva - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League | Onsdag, 21. oktober 2009, 18:30 | Luzhniki Stadium
Optakt
United vender tilbage til Luzhniki Stadium for første gang siden finalen i 2008. CSKA Moskva byder velkommen til sæsonens tredje CL-kamp.
Som de fleste Manchester United-fans husker, var det på Luzhniki Stadium i Moskva, at ”De røde djævle” i 2008 vandt Champions League for tredje gang. Onsdag indtager United igen græstæppet på arenaen, hvor CSKA Moskva tager imod.
Manchester United og CSKA Moskva tørner sammen i tredje runde af Champions Leagues gruppe B. De to klubber har ikke tidligere mødt hinanden. Sejre i begge Uniteds første kampe gør, at de fører gruppen, mens russerne ligger på tredjepladsen efter en sejr og et nederlag.
United spillede sig i weekenden op på førstepladsen i Premier League, og alt går efter planen i Manchester. Det samme kan man ikke sige om CSKA, der har lange udsigter til trofæer. Der resterer blot fem kampe af den russiske sæson, og her ligger CSKA på en skuffende fjerdeplads, som ikke vil udløse Champions League-fodbold i den kommende sæson. I pokalturneringen blev de slået ud i første runde, så de europæiske turneringer er russernes største chance for succes.
Og det er bestemt ikke urealistisk. Så sent som i 2005 gik CSKA Moskva hele vejen i UEFA Cuppen. De besejrede Sporting i finalen med 3-1 og kunne løfte sit hidtil eneste europæiske trofæ. Den hjemlige liga har klubben i alt vundet 10 gange. Seneste triumf fandt sted i 2006.
I 2008 endte de på andenpladsen, hvilket sikrede direkte adgang til Champions League. De er dermed gruppens eneste mandskab, som ikke bærer betegnelsen ”mestre”.
United har overraskende flere tvivlsomme spillere til onsdagens kamp. Hverken Rooney, Giggs, Evra, Park eller Fletcher var at finde om bord på flyet til Moskva. Berbatov og Vidic var til gengæld med, og de forventes at blive klar til kamp.
Skribentens bud på kampens udfald
United må undvære mange nøglespillere og kan få det svært i det kolde Rusland. CSKA Moskva 1-1 Manchester United.
Mulig startopstilling
Van der Sar
Neville – Ferdinand – Vidic – O’Shea
Valencia – Carrick – Scholes – Nani
Berbatov – Owen
Uniteds trup
Van der Sar, Kuszczak, Foster; Neville, Rafael, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Brown, J Evans, Fabio; Valencia, Scholes, Carrick, C Evans, Anderson, Nani; Owen, Berbatov, Macheda, Welbeck.
Seneste kampe
Indbyrdes
Ingen
Manchester United
17/10-2009 United 2 - 1 Bolton
03/10-2009 United 2 - 2 Sunderland
30/09-2009 United 2 - 1 Wolfsburg
26/09-2009 Stoke 0 - 2 United
23/09-2009 United 1 - 0 Wolverhampton
CSKA Moskva
17/10-2009 Spartak Nalchik 1 - 1 CSKA Moskva
04/10-2009 CSKA Moskva 4 - 0 Kuban Krasnodar
30/09-2009 CSKA Moskva 2 - 1 Besiktas
26/09-2009 Zenit St Petersburg 2 - 0 CSKA Moskva
20/09-2009 CSKA Moskva 3 - 0 Dinamo Moskva
Historie
Kampe: 0
United-sejre: 0
CSKA Moskva-sejre: 0
Uafgjorte: 0
Odds
CSKA Moskva: 3.56
Uafgjort: 3.24
United: 2.08
Tv
18:30 TV2 Sport
Skader
Manchester United
P Evra Ankle/Foot Injury 25th Oct 09
R Giggs Hip/Thigh Injury 25th Oct 09
D Fletcher Knee Injury 25th Oct 09
P Ji-Sung Knee Injury 25th Oct 09
N Vidic Ankle/Foot Injury 21st Oct 09
W Rooney Calf Muscle Strain 25th Oct 09
O Hargreaves Jumpers Knee 25th Oct 09
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
United DK
19-10-2009, 22:23
Glædeligt gensyn med det stadion.
VDS
O'Shea - Rio - Vidic (Evans) - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Park
Rooney (Owen) - Berbatov
Vi skal helst vinde, så vi kan komme hurtigt videre i CL, men der er mange store klubber, der før har haft det svært i Rusland, så de må bestemt ikke undervurderes, og det synes jeg vi nogengange har en tendens til. Ikke desto mindre tror jeg stadig på en sejr.
schousboe9
19-10-2009, 22:44
VDS
O'Shea - Rio - Vidic (Evans) - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Park
Rooney (Owen) - Berbatov
Øh... De 'fede' er ikke rejst med til Rusland.
------------- VDS --------------
O'Shea - Rio ------ Evans - Fabio
----------- Carrick -------------
----- Anderson - Scholes -------
Valencia ------------------ Nani
----------- Berbatov -----------
Foster, Rafael, Brown, C. Evans, Welbeck, Owen, Macheda
Tror vi fortsætter CL Away-stilen og forsøger at stå kompakt og kontrollere begivenhederne. Vi skal nok holde lidt øje med Alan Dzagoev, specielt på deres kontra, men mon ikke Ando finder plads i lommen ved siden af Stevie Me?
1-2
United DK
19-10-2009, 22:48
Der kan man bare se hvor lidt jeg følger med.
Så må det være O'Shea i stedet for Evra, Brown på højre back. Carrick i stedet for Fletcher. Nani (groer for det) i stedet for Park, og Owen i stedet for Rooney.
Brown - Rio ------ Vidic - O'Shea
Valencia ---Anderson---- Giggs
---------- Berbatov -----------
----------- Owen -----------
Tror Vidic kommer med, da det Fergie som nævnt gerne vil hurtigt videre fra CL. Derfor også en mere rutineret herre på de 2 backs.
Berba ligger som en lidt offensiv midtbane med Anderson og Owen helt i front.
Tror ik det er klogt med Berba helt fremme selv, han er ik "target man", men stadig ufattelig vigtig for holdet.
Bartokai
20-10-2009, 11:40
O'Shea - Rio ------ Evans - Fabio
Foster, Rafael, Brown, C. Evans, Welbeck, Owen, Macheda
Tror vi fortsætter CL Away-stilen og forsøger at stå kompakt og kontrollere begivenhederne. Vi skal nok holde lidt øje med Alan Dzagoev, specielt på deres kontra, men mon ikke Ando finder plads i lommen ved siden af Stevie Me?
1-2
Stevie Me? hvorfor skal Gerrard involveres i vores kamp i Moskva? jeg hader den dobbeltmoralske c**t
Stevie Me? hvorfor skal Gerrard involveres i vores kamp i Moskva? jeg hader den dobbeltmoralske c**t
Som i, Anderson putter Alan Dzagoev ned i lommen hvor Gerrard allerede er..
Som i, Anderson owner Alan Dzagoev som han ownede Gerrard..
_________Foster________
___Brown_Rio_Vidic_O'shea (Måske byttes der om på de 2 backs)
Valencia_Carrick_Scholes_Nani
______Berba__Owen/Welbeck_
Tror ikke Fergie med sikkerhed satser Owen efter i lørdags.
Tror også Fergie vil spare Anderson, på trods af han ikke var hel skarp mod Bolton. Dog med gode takter.
Glæder mig til imorgen =D
Tror ik det er klogt med Berba helt fremme selv, han er ik "target man", men stadig ufattelig vigtig for holdet.
Synes Berba klarede det rigtig godt mod bolton. Han var i flere perioder target-man, og han pillede bare den bold ned, og fortsatte angrebet. :)
Svær kamp. Lang rejse, mange skader og anderledes underlag. Det lugter af pointtab, men heldigvis er vi i en situation, hvor vi eventuelt kan tåle et nederlag. Vi behøver dog ikke at give op påforhånd, og vi har helt sikkert spillerne, der kan gå ned og lave et resultat. Jeg håber, at vi stiller op med nogle spillere, der også mangler lidt kamptræning. En mand som Brown ville jeg f.eks. gerne se igen. Mit bud er uafgjort. 1-1 eller 0-0 er vel meget realistisk.
VDS
Brown - Vidic - Rio - O'Shea
Valencia - Carrick - Scholes - Anderson - Nani
Berbatov
God kamp.
nielzon21
20-10-2009, 12:40
Puha... er lidt nervøs for kampen, men vil da hellere tabe denne kamp med et halvt reservehold, end at tabe til liverpool med stærkeste opstilling på søndag.
Jeg håber og tror, at selvom vi kommer med andre folk på positionerne, skal vi nok give de russere kamp til stregen og måske tage hjem til Manchester med en snæver sejr.
Håber dog ikke at vores danske dommer Claus Bo vil ødelægge kampen.
Mit bud: 2-1 United. Berbatov og Scholes
Dette er den kamp jeg er mest bange for i dette gruppespil.
At spille i det kolde Rusland er altid svært, selvom CSKA i øjeblikket ser ret så svage ud.
Regner med en startopstilling der ser således ud:
Ed
Neville - Rio - Vidic - O'Shea
Valencia - Anderson - Scholes - Nani
Berba - Owen
Bænken:
Foster, Rafael, Brown, Fabio, Carrick, Welbeck, Macheda
Det er så UBESKRIVELIGT træls, at kampen spilles kl. 18.30, når jeg først får fri kl.20.15 fra arbejdet... ffs! Nå, men vi vinder 2-0.
Synes Berba klarede det rigtig godt mod bolton. Han var i flere perioder target-man, og han pillede bare den bold ned, og fortsatte angrebet. :)
Synes du ikk de to sætninger er helt selvmodsigende ?? :lolol:
Anyways, jo Berba er en slags spilstation/target man som man kan smide den op på. Det har han vist mange gange i denne sæson, og han ligger nu også længere oppe på banen i år, hvilket kun har gjort ham bedre.
Håber på et Berba - Owen partnership i angrebet igen, og at Nani snart får nogle chancer. Ufatteligt at Fergie bliver ved med at bænke ham i en sæson hvor han skal slå igennem og udvikle sig gennem fast spilletid, nu hvor Ronaldo er væk og vi har råd til at køre en ind i samme rolle. Nani udvikler sig sgu ikk ved at sidde på bænken i hver anden kamp. Det irriterer mig at vi ikke kan få bekræftet om Nani er god nok (hvilket vi kun kan se hvis vi giver ham en lang række kampe) eller om han skal væk. Vi er ude i en blød mellemløsning hvor han kun får kampe ind imellem. Slapt af Fergie i mine øjne.
Synes du ikk de to sætninger er helt selvmodsigende ?? :lolol:
Det er fordi han har citeret forkert. Weeman skrev den første, og Zhagzi svarede med den sidste.
[QUOTE=snegl;150416]
Det er fordi han har citeret forkert. Weeman skrev der første, og Zhagzi svarede med det sidste.
Doh. Jeg har da virkelig siddet i en koger. Anyways, ja enig så: Berba er target man.
[QUOTE=Tenshu;150418]
Doh. Jeg har da virkelig siddet i en koger. Anyways, ja enig så: Berba er target man.
Mener da han har bevist overfor alle i sin tid i United, at han netop ikke er.. Han scorer ik mange kasser, og laver de nemme mål, som f.eks. Owen.
Derfor vi skal forsætte med at bruge ham som en hængende angriber, som også er hans funktion på holdet som jeg ser det - derfor vil jeg ik kalde ham "target mand"
Det er specielt vigtigt i en svær udebane kamp i Rusland, at berba kan ligge lidt dybere i banen, og holde på bolden, og give os tid til at bygge angrebet op..
Anyway - go kamp
Martinsen
20-10-2009, 21:33
VDS
Neville-Rio-Vidic-O´shea
Scholes-Carrick-Anderson
Valencia-Nani
Berbatov
Den ender 1-1 Nani scorer på frispark.
Håber virkelig vi får at se Wes brown fra start på højre back. Også vigtig vi får nogle ind i forsvaret med god fysik og godt hovedspil mod de stærke russere. (Ps. Klasse med liverFOOLS idag, og vigtig gerrard er skadet. Må håbe Torres ikke bliver klar. Liverpool har tabt 4 kampe i streg nu:) Det ser godt ud inden kampen): GOD KAMP:)
VDS
Brown-Rio-Vidic-O´shea
Scholes-Carrick-Anderson
Valencia Nani
Berbatov
Tror vi vinder 0-2
Målscorer Berba*1 ,Valencia*1.
Glory Man United
21-10-2009, 08:21
Det er på søndag, det er vigtigt. Derfor må man for min skyld gerne stille med masser af reserver. Og uafgjort ville være fint fint i eftermiddag.
Foster
Brown-Rio-Evans-O´Shea
Valencia-Carrick-Scholes-Nani
Welbeck-Owen
Flax_Generous
21-10-2009, 14:39
Foster
Brown-Rio-Evans-O´Shea
Valencia-Carrick-Scholes-Nani
Welbeck-Owen
Den startopstilling ville egentlig passe mig fint. Rafael eller Fabio kunne måske også få spilletid. Liverpool-kampen er så uendelig meget vigtigere.
Jeg håber bare ikke, at Berbatov starter alene på toppen.
Fletcherfan
21-10-2009, 15:01
Det er mærkeligt, at nogle mener, at Nani, som har spillet værre end en sæk kartofler i hans United-tid, skal have mange flere chancer, mens Foster bare skride langt væk på trods af, at han kun har fået ca. 10 kampe...
Håber holdet ser sådan ud:
VDS
Brown, Evans, Vidic, Evra
Valencia, Andy, Scholes, Nani
Owen, Welbeck
Så er man rimelig sikker på, at hverken Nani eller Scholes starter på banen på søndag... Og det ser jeg som et meget godt tegn...
Det er mærkeligt, at nogle mener, at Nani, som har spillet værre end en sæk kartofler i hans United-tid, skal have mange flere chancer, mens Foster bare skride langt væk på trods af, at han kun har fået ca. 10 kampe...
VDS
Owen, Welbeck
Så er man rimelig sikker på, at hverken Nani eller Scholes starter på banen på søndag... Og det ser jeg som et meget godt tegn...
Tjo, du har jo selv sat Foster af holdet og Nani på banen, så du burde vide bedre end nogen anden :D
anderson888
21-10-2009, 15:34
Jeg tror, at det er fordi Fosters fejl kan koste mål, mens Nanis aktioner som regel ikke koster mål. Det er vel nok derfor, at folk giver Nani længere snor end Foster.
Fletcherfan
21-10-2009, 15:56
Tjo, du har jo selv sat Foster af holdet og Nani på banen, så du burde vide bedre end nogen anden :D
Nu sagde så ikke noget om jeg var uenig... Syntes kun, at det er/var mærkeligt... Jeg er ikke helt enig i det hellere... Men nu mener jeg, at VDS er bedre end Foster plus, at han er lige kommet tilbage fra skade... Og derudover mener jeg, at hvis Nani spiller i dag så spiller han ikke på søndag... Og det håber jeg så sandelig at han ikke gør...
United DK
21-10-2009, 16:12
En målmand vil altid være mere udsat end en wing, for hvis målmanden laver en enkelt fejl, så kan det koste, mens en dårlig dribling kun giver hovedrysten. Jeg vil så også sige, at Nani har fået den længste snor i Uniteds historie, jeg kan ikke mindes at nogen har været så elendige, og alligevel stadig spiller i klubben, og får forholdsvist meget spilletid. Man må jo håbe på, at der er et eller andet i ham, selvom jeg ikke tror på det.
henning_b_j
21-10-2009, 16:15
Brown - Rio ------ Evans - O'Shea
Det er Henning's bud på de elleve startende.:)
Frygter denne kampen. Hvis den ender 0-0 og vi ingen skader får er det ok med mig. For hjemme skal vi nok banke dem! og så er vi vider i CL:devilll:
VDS
Owen, Welbeck
Evra er da ikke med
SantasLittleHelper
21-10-2009, 16:28
TK (med mindre VDS kan holde til 3 kampe på en uge)
Neville (Så spiller han vel ikk søndag) - Rio - Vidic - O'Shea
Valencia - Carrick - Fletcher - Nani
Berbatov - Welbeck
Pool:
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Scholes - Anderson - Fletcher - Giggs
Berbatov
TK (med mindre VDS kan holde til 3 kampe på en uge)
Neville (Så spiller han vel ikk søndag) - Rio - Vidic - O'Shea
Valencia - Carrick - Fletcher - Nani
Berbatov - Welbeck
Pool:
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Scholes - Anderson - Fletcher - Giggs
Berbatov
Er nu ret sikker på Rooney starter inde mod liverpool
Jeg har altid været den holdning, at alle hjemmebane kampe skal vindes, så hvis vi taber mod CSKA i dag er det ikke en sensation, da det foregår i Rusland.
Jeg vil hellere vinde over Liverpool og måske udmyge dem, nu hvor de er så elendige (de viser bare deres sande jeg) end at vinde over CSKA. Forstå mig ret. Vi har stadig to hjemmebane kampe i CL, og det burde give 6 sikre point, og det tror jeg, er nok til at sikre os videre avancement til 16-dels. Derfor håber jeg, at Fergie benytter spillerne med omhu, så de er klar til en omgang slagteri mod Fools.
Hl-Glory
21-10-2009, 17:25
I aften vil mange af spillerende nok kunne huske sidst de spillede på Moskva stadion, så mon ikke de bliver lidt opsatte, men en kamp hvor vi skal gå efter sejren og undgå skader så vi klar til på søndag.
Hvis Berbatov spiller idag, har jeg på fornemmelsen jeg bliver giftig!
Come on United!
Hvordan kan både O'Shea, Neville, Nani, Valencia og Fabio starte inde??
EDIT: Og Ferdinand og Vidic starter også inde, så O'Shea må være back.
http://www1.uefa.com/competitions/ucl/live/index.html?md=3&day=2&match=2000454
Det var da en mærkelig line-up...
Glæder mig til at se den opstillet..
VDS
Neville
Rio
Vidic
O'Shea
Fabio
Nani
Anderson
Scholes
Valencia
Berbatov
Enten ser line up sådan ud - hvilket jeg forventer:
VDS
Neville - Rio - Vidic - Fabio
Valencia - O'Shea - Scholes - Nani
Anderson
Berbatov
Eller sådan:
VDS
Neville - Rio - Vidic - O'Shea
Valencia - Anderson - Scholes - Fabio
Nani
Berbatov
Tror mest på det første. Et spændende hold. Havde nok valgt Carrick fra starten af, men O'Shea er utvivlsomt bedre defensivt og giver mere plads til kanterne + Anderson til at søge offensivt.
---------------------Van Der Sar---------------------
Neville--------Vidic----------Ferdinand-----------Fabio
-----------------------O'Shea-----------------------
-------------Anderson---------Scholes---------------
Valencia---------------------------------------Nani--
---------------------Berbatov------------------------
schousboe9
21-10-2009, 18:00
Kunne man ikke forestille sig:
----------VDS----------
Neville - Rio - Vida - Fabio
--------O'Shea---------
-Anderson----Scholes-
Valencia---------- Nani
--------Berbatov-------
Vi plejer at fylde midtbanen på udebane, så lur mig om vi ikke gør det igen. Han er ikke til at blive klog på, den gamle! :p
EDIT: Godt set, Michael! ;)
lige meget hvem der spiller overfor ham. så for guds skyld.. pas på milos krasic.. han er så farlig!
Manchester United
21-10-2009, 18:29
Kom så united. Det bliver en 0-2 til os :D
Forstår ikke hvordan der ikke kan være udsolgt på stadion, når et så stort hold som United kommer på besøg
CSKA vil sq ikke meget i denne kamp..
Men synes vi er lige tynde nok i feltet når kun Berbatov ligger der. Det går godt på midtbanen, men der mangler lige det sidste..
henning_b_j
21-10-2009, 18:53
Forstår ikke hvordan der ikke kan være udsolgt på stadion, når et så stort hold som United kommer på besøg
Jaa det utroligt!!!
Manchester United
21-10-2009, 18:56
Prøv nogen flere af de skud Scholes! :)
Martinsen
21-10-2009, 18:59
Der mangler godt nok noget kvalitet i den sidste aflevering gang på gang. Bliver der rettet op på det ligner det en meget let sejr, for CSKA vil ikke meget.
henning_b_j
21-10-2009, 19:03
Jeg synes vi sidder godt på det! prøv lidt flere skud ude fra for at få dem åbnet for de står godt bagi synes jeg
Fabio og Nani lader til at være godt kommet igang i første halvleg, men synes ikke at Berbatov har stået særlig godt placeret en eneste gang når indlæggene er kommet og hans tæmning i feltet ligefør fløjtet var alt for uacceptabel. Usselt.
Jo ingen der gider se United spille når de kun har Dimitar Berbatov i front - Hans rygte er jo ikke særlig godt, og han gør heller ikke meget i den her kamp for at forbedre det.
Jo ingen der gider se United spille når de kun har Dimitar Berbatov i front - Hans rygte er jo ikke særlig godt, og han gør heller ikke meget i den her kamp for at forbedre det.
Ja, det er nok derfor, der ikke er fuldt hus.
Ja, det er nok derfor, der ikke er fuldt hus.
Nej jeg kan heller ikke komme på andre forklaringer :smilings:
Well spoken.
han (Chidi Odiah) har en god statitisk. Han har fået flere frispark end han har begået i de første to kampe (af dette års CL)
Idiot!
Godt set af Claus Bo.
Det var ikke nærheden af straffe der.
EDIT: Igen godt set af linjedommeren
Nej hvor er han dog belastende at høre på den kommentator!
"Berbatov kunne godt have fortsat sit løb" efter nedlæggelsen
"Jeg tror den er ok" om off-side målet CSKA lige scorede
Godt set af Claus Bo.
Det var ikke nærheden af straffe der.
EDIT: Igen godt set af linjedommeren
Der var ikke straffe, men den var heller ikk til gult. Han mister jo balancen
Martinsen
21-10-2009, 19:43
Skidt Rio er gået ud :(
Grimt dive af Berba.. vi mangler en smiley der tager sig til hovedet :smilings:
Der var ikke straffe, men den var heller ikk til gult. Han mister jo balancen
Synes godt det gule kan forsvares, han spiller på den, med arme og det hele.
Ville gerne snart have Owen ind i stedet for Berbatov, så vi kan få nogle løb oppe foran, der sker sq for lidt.
godt spillet igennem.. fornuftig redning
Skidt Rio er gået ud :(
Tror (HÅBER!!!) ikke at det er pga en skade. Det så i hvert fald ikk sådan ud
NUUUJ en redning af Akinfeev...
MathiasL
21-10-2009, 19:51
jeg bryder mig virkelig ikke om berbatovs stil idag?.. han virker meget opgivende..
Er det bare mig eller ligner ham nr. 89 ikke solskjær på en prik? :)
Kolorteman
21-10-2009, 19:51
NUUUJ en redning af Akinfeev...
helt vildt! den havde jeg set i kassen..
køb akinfeev!
Han er virkelig en klasse keeper
chrfigoraul
21-10-2009, 19:57
Det synes jeg faktisk også :rolleyes:
Fornuftig udskiftning. Berbatov kan simpelthen ikke spille alene oppe i front...
Han er virkelig en klasse keeper
Synes nu han har lavet et par fejl, men han er god :)
Mikey-boy
21-10-2009, 20:00
jeg bryder mig virkelig ikke om berbatovs stil idag?.. han virker meget opgivende..
Solskjær er lige blevet skiftet ud :D Det er nok en bror eller noget :)
Manchester United
21-10-2009, 20:08
Ahh Valencia på overlæggeren!
henning_b_j
21-10-2009, 20:09
WARRUUUU et opspil!!!!! og skud!!!!
Kolorteman
21-10-2009, 20:09
Ahh Valencia på overlæggeren!
fy for satan det var godt spil.. og damn den får han trykket af på bedstevis!
fy for satan det var godt spil.. og damn den får han trykket af på bedstevis!
Kandidat til årets mål hvis den var gået ind... COME ON YOU REDS!!!
Martinsen
21-10-2009, 20:10
Ved ikke om det udelukkende er grunden, men gud hvor bliver Berbatov da bare langt bedre når han har en makker ved siden af sig.
Sådan! Så jubel squ da! :D
Mikey-boy
21-10-2009, 20:12
Jaaa!! Valencia!!
Manchester United
21-10-2009, 20:12
Valencia!!! :D Se lige den vilde jubelscene:lolol:
Martinsen
21-10-2009, 20:13
Valencia!! Super!
Så gjorde han det sgu' godt igen :D
Jeg er ked af det haters, men det var Berba der lagde op til målet :D
Meget ærgerligt med Fabio.. Kommer til at savne hans gyngende arme..
Spøg til side, knægten har spillet ganske glimrende..
Kolorteman
21-10-2009, 20:14
Så gjorde han det sgu' godt igen :D
han har sku også gjort det godt, de sidste par kampe.. han bliver bedre og bedre. rart!
Mikey-boy
21-10-2009, 20:14
Hva er der sket med Fabio?
SÅDAN! Vigtigt med de tre point. Og overlegent at vi bare sådan uden videre kan skrue op for tempoet, og umiddelbart efter udløser det et mål..
Så er vi næsten videre fra gruppespillet. Glimrende.
Kolorteman
21-10-2009, 20:15
Hva er der sket med Fabio?
forhåbentlig er det ikke noget alvorligt.. vil satme være synd for knægten!
han har sku også gjort det godt, de sidste par kampe.. han bliver bedre og bedre. rart!
Så absolut! Han er hurtig, utrolig fysisk stærk og så sparker han altså noget så tørt. At han så jubler lige så overlegent som Cantona er vel kun endnu et plus :devilll:
MathiasL
21-10-2009, 20:17
man kan ikke tage fra berbatov at han er en genial spiller!
Han får det til at se så let ud :D
Og ind i stedet for Fabio kommer Carragher
Må gud forbyde det...
Det kunne også bare være at Fabio var gået træt, han har trods alt løbet meget op og ned ad venstrekanten
Brækker mig seriøst snart
godt opspil igen.. Ærgeligt af Anderson..
Spillet åbner langt bedre op med to angribere...
Mikey-boy
21-10-2009, 20:18
Frækt Van Der Sar ;)
Det er bare ikke Andersons stil at score mål..
Det er bare ikke Andersons stil at score mål..
Hvorfor skal han også det når han gør alt andet rigtigt. Elsker hans fight, og hans lange stikninger
Mikey-boy
21-10-2009, 20:21
Sådan! 3 dejlige point..
Manchester United
21-10-2009, 20:21
Sådan! Godt med 3 point. Så er vi stortset videre.
Kanon resultat, men bestemt ikke nogen køn omgang fodbold. Skal lige siges jeg sidder på arbejde og ser den så har ikke fulgt 100% med.
NaniTheDoN
21-10-2009, 20:26
hi drenge jeg var lige til træning så fik ikke set kampen men hva er der sket med anderson ? så en tidligere oppe som skriver æreligt af anderson ? brændt han en chance eller `?
Hvorfor skal han også det når han gør alt andet rigtigt. Elsker hans fight, og hans lange stikninger
Fordi fodbold handler om at score mål... :confused:
Christensen
21-10-2009, 20:27
Vigtige 3 point. Nu kan det sgu ikke gå galt. Super :)
come on... bolden havde gået ind, hvis cska-spilleren ikke lige havde nået at ramme/snitte den.
Flax_Generous
21-10-2009, 20:34
4-4-2 er altså bedre end 4-5-1.
God kamp af Nani i øvrigt. O'Shea, Anderson og Scholes havde også godt styr på midtbanen, synes jeg.
4-4-2 er altså bedre end 4-5-1.
God kamp af Nani i øvrigt. O'Shea, Anderson og Scholes havde også godt styr på midtbanen, synes jeg.
Undre mig over du nævber O'Shea i forsvaret.. Synes klart Gary Neville var en fryd at kigge på her til aften.. Han var sikker defensivt, og havde gode løb og indlæg offensivt..
Nani spillede godt med gode driblinger og 1mod1 - men igen kan han ikke lægge bolden indover, de er ikke tæt på at ligge der :S
Valencia havde udover målet gode momenter i sit spil, 1mod1, og sit flotte sammenspil med berba og nani.
Tydeligt Sar også er tilbage.. Sikker sikker sikker
Flax_Generous
21-10-2009, 20:47
Neville gjorde det også fint, ja. Fabio var også god i første halvleg.
Måske var det hele tiden en del af planen at gå over til 4-4-2 med 20 minutter tilbage, og på den måde lægge et tryk på CSKA Moskva til sidst. Det fungerede mod Besiktas, da Berbatov og Owen kom ind, og det fungerede jo egentlig også i dag da Owen kom ind. Det er bare ikke den mest interessante måde at spille fodbold på, selvom det tilsyneladende er ganske effektivt.
Det virkede lidt som en god på kontoret, der bare skulle overståes: Der var aldrig for alvor skruet op for tempoet, og der blev ikke taget de store chancer fra Uniteds side. Men udemærket kamp der sikrer et fremragende udgangspunkt i gruppen. Krydser nu bare fingrene for, at Rio og Fabio ikke igen er på skadeslisten.
God sejr på et meget svært sted at spille. Ikke nemt at komme til Rusland og spille på kunstgræs i temperature omkring frysepunktet. Jeg havde med glæde solgt denne for uafgjort, så at få en sejr er fantastisk. Nu kan det simpelthen ikke gå galt. Kør CSKA over på Old Trafford og giv de unge drenge lidt erfaring med CL. Macheda, Fabio, Rafael, Welbeck, Gibson eventuelt.
Kampen var udemærket. Som sagt det er meget svært at skabe chancer mod et hold, der graver sig så langt ned som de gør. Derudover mangler vi 4 startspillere, så alt i alt var det en acceptabel kamp, selvom det tiltider var en smule kedeligt. Godt med Valencia scoring og hvilket brag han havde på overliggeren. Det ville være en af de bedste mål i lang tid, hvis den havde sejlet op i krydset. Flot.
Af gode indsatser må jeg fremhæve de meget udskældte Nani og Neville. Nani's ting lykkes ikke hvergang, men han prøver og prøver og skal have kredit for det i forhold til, at han slår ud med armene som tidligere. Neville spillede virkelig godt. Stabilt nede bagved og offensivt, er han stadig vores bedste højreback. Ihvertfald i forhold til Brown og O'Shea. Rigtig flot kamp, og han må nok være min MOM i dag, når man tænker på hvor udskældt den mand har været det sidste år. Ellers stabilt hele vejen rundt. God og vigtig sejr, nu kan det ikke glippe.
United DK
21-10-2009, 22:52
Det var jo lige efter bogen. En flad dag på kontoret, hvor vi vinder 1-0 uden at bruge alt for mange kræfter. Det kunne ikke have været bedre.
ANFIELD HERE WE COME!!!
14 kampe i træk i CL uden nederlag! Det er ny rekord i CL-sammenhæng :)
14 kampe i træk i CL uden nederlag! Det er ny rekord i CL-sammenhæng :)
Det er vist på udebane, vi snakker om. Vi tabte jo desværre til Barcelona.
Rasmus-K-J
21-10-2009, 23:09
Berba spiller ad helvede til. Hold kæft hvor var han bare fucking ring. jeg gad virkelig godt se en måling over hvor langt han løb? 2 km?. hold kæft man! sænker opspillet. mister alle bolde. langsommere end lort. Berba aka Jon Dahl med bedre teknik.
Og så til en der siger herinde at det er fantastisk af Berbatov at han forlænger den med vilje? Gu fanden gør han sgu ej. Han forsøger at heade den ind og det kan du se i ansigtet på ham. EJ hvor er jeg bare fucking vred over den dovne tøs. Og så det film. Det var jo som at se en langsom Ronaldo der hoppede og lagde sig. Berba er bare dårlige til at filme.
Til det positive. Jeg synes VDS, neville, fabio, Nani spiller super godt. Især nani udmærker sig med en rigtig god kamp. synes også anderson og scholes spiller godt sammen på midtbanen.
Det var bestemt ikke Berbatov's bedste kamp, nej. I dag løb han ikke, og jeg er bestemt ikke glad for, at han filmede. Dog er jeg ikke enig i, at han smed mange bolde væk. De få bolde han fik fat i, fik han videredistribueret fint.
Jeg ville nok give ham karakteren 4 på den nye skala, da han spillede sig op det sidste kvarter. Resten af kampen lå han omkring 2.
Jeg bed fast i Fabios kamp. Han gjorde det mere end acceptabelt. Men han er jo røvuheldig. Håber ikke, der er sket det store med ham, for han skal fortsætte sin udvikling. Han er så vild! Bedre end sin bror, Rafael.
Rafael, Fabio, Obertan, Ljajic, Petrucci, Ra'vel Morrison, Welbeck, Macheda, Anderson og Nani. Jeg kan virkelig ikke vente til morgendagens talenter blomstrer op! :)
Til Berbatov-haterne: Jeg kritiserer ham selv meget, men det er så meget under bæltestedet at svine ham til for i dag. Han havde svære betingelser. Han besidder ikke Ronaldos fart eller Tevez fandenivoldskhed, men han gjorde det godt i dag, når man tænker på, hvor få holdkammerater han havde omkring sig. Han blev også bedre, da Owen kom ind, hvilket beviser, at 4-3-3 bare ikek er vores taktik. Slet ikke, når Ronaldo nu er smuttet. Tilbage til de gamle normer, Fergie med 4-4-2! :)
Don Kafai
21-10-2009, 23:55
Jeg tror ikke Wolfsburg vinder i Besiktas om 13 dage, så kan vi slå CSKA hjemme, så er vi videre som 1'ere, og det vil være perfekt.
Kampen i dag synes jeg ikke man kan sige det store til. Vi ville have det ene point, og vi endte med at få 3. Berbatov virkede uduelig i 90 mins med hans brokkeri, men han lægger op til målet, og burde have fået sin assist nr. 2 da Anderson brænder kort efter.
Min MoM er Nani. Han spillede en rigtig god kamp, og lykkedes med næsten alt han foretog sig.
Min MoM er Nani. Han spillede en rigtig god kamp, og lykkedes med næsten alt han foretog sig.
Det var helt klart en af hans bedre kampe. Jeg synes dog stadig, at man det ene øjeblik klapper af ham for det næste øjeblik at bande af ham. Han træffer fortsat nogle dårlige beslutninger. Heldigvis var der markant færre af dem i dag end normalt.
Min MOM bliver delt mellem Fabio og Neville med Nani som sikker 3'er.
Jeg tror ikke Wolfsburg vinder i Besiktas om 13 dage, så kan vi slå CSKA hjemme, så er vi videre som 1'ere, og det vil være perfekt.
Kampen i dag synes jeg ikke man kan sige det store til. Vi ville have det ene point, og vi endte med at få 3. Berbatov virkede uduelig i 90 mins med hans brokkeri, men han lægger op til målet, og burde have fået sin assist nr. 2 da Anderson brænder kort efter.
Det bed jeg også meget mærke i. Jeg troede, vi var sluppet af med primadonna-typer som Ronaldo, men Berbatov i dag var ikke meget bedre, hvilket i sig selv var lidt forfærdeligt at se, for alle kan fejle.
Btw, det er utroligt at Nani kan drible en mand på en vild måde, hvor han derefter laver et indlæg, som en miniputspiller kan gøre bedre. Sommetider forstår jeg virkelig ikke noget af professionelt fodbold, når man træner 2 x 2 timer om dagen, op til 3 kampe om ugen og ikke kan lave en lang aflevering. Det er mig en gåde.
Fletcherfan
22-10-2009, 02:45
I dag vil jeg faktisk sige, at Berba spillede en fornuftig kamp... I en kamp som denne her kommer hans teknik virkelig til rette... Men han var alt for alene og alt for tit lå specielt Valencia, Scholes og Andy for langt tilbage da Berba fik bolden...
Jeg mener alle burde få nogendlunde lige karakterer, da jeg ikke synes, at der var nogen, der strålede over nogen anden... Derimod virkede midterforsvaret ikke helt i top... Hvis jeg skulle vælge en MOM så ville det blive Fábio eller Berba...
Det virkede lidt som en god på kontoret, der bare skulle overståes: Der var aldrig for alvor skruet op for tempoet, og der blev ikke taget de store chancer fra Uniteds side. Men udemærket kamp der sikrer et fremragende udgangspunkt i gruppen. Krydser nu bare fingrene for, at Rio og Fabio ikke igen er på skadeslisten.
Rios udskiftning var for at sikre ham mod Liverpool. Andet har jeg ik læst, hørt, og tror jeg ik.. Men vil da gerne opdateres hvis det er :)
I dag vil jeg faktisk sige, at Berba spillede en fornuftig kamp... I en kamp som denne her kommer hans teknik virkelig til rette... Men han var alt for alene og alt for tit lå specielt Valencia, Scholes og Andy for langt tilbage da Berba fik bolden...
Jeg mener alle burde få nogendlunde lige karakterer, da jeg ikke synes, at der var nogen, der strålede over nogen anden... Derimod virkede midterforsvaret ikke helt i top... Hvis jeg skulle vælge en MOM så ville det blive Fábio eller Berba...
hahahahahhahahahahahhahahahha.... Berba som MOM????
Hvilken kamp har du set, nu må du ****** komme ind i kampen... Nu er vi vist snart alle enige om at Berba er god, og han skal have ros, for at han kan holde på bolden osv - men hvis Berba er MOM i den her United kamp, så er jeg fandme ik United Fan mere.... Pinlig kommentar i mine øjne... Mange andre der overstrålede ham MEGET mere..
Jeg kan nævne;
Neville - Sikker defensiv, mange gode indlæg, skud på mål, og var meget med offensivt.
Nani - Satte sin modstander af gang på gang, var trussel mod mål, manglede dog sine indlæg.
Valencia - Fik også snydt sin modstander, scorede, havde en på overlæggeren, og løber godt når han til tider taber bolden
Scholes - Ikke hans bedste kamp, men levederede defensivt
Berba som MOM- hahaha den var fandme sjov...
MartinKjaer
22-10-2009, 09:05
Hvilken kamp har du set, nu må du ****** komme ind i kampen... Nu er vi vist snart alle enige om at Berba er god, og han skal have ros, for at han kan holde på bolden osv - men hvis Berba er MOM i den her United kamp, så er jeg fandme ik United Fan mere.... Pinlig kommentar i mine øjne... Mange andre der overstrålede ham MEGET mere..
Berba som MOM- hahaha den var fandme sjov...
Slap af :)
SantasLittleHelper
22-10-2009, 12:05
Ro på.. Det er alment kendt på forum, at Fletcherfan sjældent ser den samme kamp som os andre. Bare vent til han rigtig folder sig ud. Man vænner sig til det, og lærer at grine af det lidt for sig selv, så man ikke behøver at skrive kommentarer som den du har skrevet.
Fabio er min MOM. En dygtig dreng der sammen med sin bror forhåbentlig kommer til at dominere europæsik fodboldsspil i mange år frem. Jeg er bare bange for, at de er lidt for skrøbelige som vi så i går (igen).
Fabio havde krampe, så der er næppe udsigt til nogen lang pause. Desuden nævnes der intet om en skade i den seneste nyhed med Rio Ferdinand på ManUtd.com, hvor han ser frem mod Liverpool-kampen. Mon ikke det var blevet nævnt, hvis han var tvivlsom.
Fin kamp i går, en professionel indsats, hvor vi, som en anden skrev, kom til Moskva efter et point og forlod byen med tre. Vores bedste spillere skulle findes på kanterne, hvor Fabio, Nani, Gary Neville og Valencia alle gjorde det fortrinligt. De to sidstnævnte har spillet rigtig godt de seneste to kampe.
Selvom du ikke er enig kan du vel godt opføre dig ordenligt?
Rio har lige udtalt, at det hele tiden var meningen, at han kun skulle spille en time, så jeg tvivler på, at han er skadet.
Rio har lige udtalt, at det hele tiden var meningen, at han kun skulle spille en time, så jeg tvivler på, at han er skadet.
Bare alderen der er begyndt at trykke. Rio kan ikke spille 3 fulde kampe på 7 eller 8 dage mere. Det er han blevet for gammel til, så vi må nok i fremtiden være vant til, at Evans begynder at spille mere og mere (selvom det vel ikke er et minus med det spil, han har leveret igår)
Grønholdt.
23-10-2009, 18:25
Det var et super,super resultat i onsdags. Det lignede på forhånd en kanon svær kamp ude mod et rigtigt vanskeligt pis hold. Men United lukkede fuldstændigt af for dem, og det var godt og se. Der var godt nok ikke så meget tempo i kampen, men United sad alligevel på alt i hele kampen. Nani og Valencia var nok de to bedste for United i onsdags syntes jeg. 3 meget,meget vigtige point, og så er vi næsten videre fra gruppespillet!!! :devilll:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.