Se fuld version : Sidste skoledag
Jeg ved, at der er mange herinde der hører til den lidt yngre del af dette forum, og derfor også afslutter 9./10. klasse nu her i slutningen af maj, så derfor kunne det være spændende at høre, hvordan jeres dag skal foregå, og hvad I skal være klædt ud som!
Jeg skal spise morgenmad på skolen, se noget underholdning henne i gymnastikhallen, hvorefter vi skal ind og spise på Damita - en god lille café, hvor der er de bedste burgere.. mmh.. Derefter skal vi ind til lunden - et lille hyggeligt sted, hvor der er mange samlet under åben himmel. Og så når vi har rundet kl. 17, så tager de fleste hjem og lader op til den gigantiske fest på LINÅ KRO.. og jeg gentager; LINÅ KRO. For satan, det bliver el gigantos! 80 m. fra hvor jeg bor, der ligger Linå Kro, så der bliver intet med transporten den aften. Lækkert.
I år skal jeg være prinsesse med hele oppakningen.. diadem, halsskæde, fine lange handsker, højhælede sko, kjole osv.. Det bliver ski'e skægt. Tror jeg..
Hvad med jer? :juhuuuu:
I år skal jeg være prinsesse med hele oppakningen.. diadem, halsskæde, fine lange handsker, højhælede sko, kjole osv.. Det bliver ski'e skægt. Tror jeg..
:juhuuuu:
Hvorfor kommer du i dit normale tøj.?? Jeg troede I skulle klædes ud..
husk nu og pas på med spruten.. jeg ærger mig lidt over at jeg skred fra min sidste skoledag klokken 12 om aftenen(langt før de andre self) og ikke kan huske en skid og faldt i søvn på en græsplæne et par KM fra mit hus..
Gronkjor
24-05-2007, 18:19
Jeg har købt en Spiderman dragt for fætter br:lolol: Som godt nok sidder lidt tæt:)
Jeg har købt en Spiderman dragt for fætter br:lolol: Som godt nok sidder lidt tæt:)
Jeg håber godt nok, du er mindre end mig. Sidste år købte jeg en Ninja Turtle dragt, som også sad så tæt, at mine ædlere dele blev.... ja..... :(
Gronkjor
24-05-2007, 18:30
Jeg håber godt nok, du er mindre end mig. Sidste år købte jeg en Ninja Turtle dragt, som også sad så tæt, at mine ædlere dele blev.... ja..... :(
Jeg er lille af min alder er kun 165 cm. Så jeg håber da jeg kan have den på en hel dag uden at jeg nærmest dør..hehe
Du klæder dig ud som prinsesse og har fået fjernet dine ædlere dele.. Tilfældigt? Næppe :D
Du klæder dig ud som prinsesse og har fået fjernet dine ædlere dele.. Tilfældigt? Næppe :D
Nej nej da.. Mine ædlere dele blev ikke fjernet.. De sad bare ikke så godt under kostumet! ;)
PL-pedersen
24-05-2007, 18:59
jeg har ingen ide om hvad fanden jeg skal vær klædt ud som.... nogle forslag....?
Gronkjor
24-05-2007, 19:37
jeg har ingen ide om hvad fanden jeg skal vær klædt ud som.... nogle forslag....?
Pamela Anderson:loved:
Thomas Hansen
24-05-2007, 19:50
måske som peter crouch køb et par stylter og tag en sæk over resten af kroppen
Hehe skal heldigvis ikke klædes ud i år, i det jeg går på privatskole :D
Vi holder sidste skoledag den første juni (før andre skoler), så gider ikke sidde i en bus i en fastelavnsdragt og ligne et spørgsmålstegn :D
Men vi tager vist nok op på skolen og spiser, hvorefter vi tager i legoland. Derefter tager vi ud at spiser, hvorefter der bare skal festes :D Bliver fandme lækkert at slippe for den møgskole. Jeg starter på HF næste år, så det ser jeg frem til.
Du kan klæde dig ud som g33k... Tage en hvid skjorte godt ned i bukserne, frisere håret frem undtagen én enkelt nakkestritter, nogle kiksede briller og en keyhanger :D
Vi starter med morgenmad hos en fra klassen, derefter skal vi optræde på skolen. Så skal vi spille fodboldkamp mod lærerne.
Så kommer der et stykke tid hvor der ikke er planlagt noget rigtigt endnu :), og så om aftenen skal vi feste igennem!
Mangler også udklædningen. Så fortsæt med at komme med forslag;)
Du kan også klæde dig ud som gal videnskabsmand :D På med en hvid kittel, mal dig sort i skalle med en korkprop, sæt dit hår vildt og ubehersket ud til alle sider og skaf et par reagensglas, evt til sprut :D
Vi holder sidste skoledag den første juni (før andre skoler), så gider ikke sidde i en bus i en fastelavnsdragt og ligne et spørgsmålstegn :D
Vi har også den første og kender også mange andre der har der.
Vi skal starte med at spise morgenmad på skolen så skal vi smide karameller ud i klasserne, så skal vi hive de lærere vi vil takke op på scenen og så kaste karameller ud af vinduerne og så skal vi selvfølgelig have en stor skum/vandkamp :D
Bagefter skal vi hjem til en fra klassen og spise osv og så skal vi et eller andet sted hen og så bare drikke og feste.
Det skal nok blive sjovt:D Glæder mig utrolig meget til at være slut med den lorte skole
Vi starter med morgenmad hos en fra klassen, derefter skal vi optræde på skolen. Så skal vi spille fodboldkamp mod lærerne.
Det minder mig om sidste år, hvor jeg sprintede fra min IT-lærer, hvorefter jeg fornemt lobbede den over målmanden. Det var bedre end Rooneys mål, hvor han lobber den. Uden at være for narcissistisk, så var det fandme et godt mål :D
Det minder mig om sidste år, hvor jeg sprintede fra min IT-lærer, hvorefter jeg fornemt lobbede den over målmanden. Det var bedre end Rooneys mål, hvor han lobber den. Uden at være for narcissistisk, så var det fandme et godt mål :D
Sådan skal det være. Dejligt ydmygt! hehe...
Tror de fleste har sidste skoledag den første juni. Stort set hele mit fodboldhold har, inklusive mig selv..
Tror de fleste har sidste skoledag den første juni. Stort set hele mit fodboldhold har, inklusive mig selv..
Jeg har den 31. maj. :Bouncing:
Nå okay, det kan da også godt ske så :P Så det min lærer der ikke har styr på det.
Men kan det have noget med at gøre vi ikke bor i samme region?
Gronkjor
24-05-2007, 22:16
Jeg har først sidste skoledag den 4:rant:
Jeg havde sidste skoledag igår! :skaaal:
HHX længe leve!
Sidste skoledag d.15 maj... Laang tid siden.. Er så også igang med eksamnerne..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.