PDA

Se fuld version : HASTER: Pub tæt på Kng.Nytorv til Sunderland kamp

thomaslund
02-10-2009, 22:32
Hej,

Jeg er i den uheldige situation at jeg skal til familie fødselsdag kl. 20 hvor united møder Sunderland kl 18:30. Vi skal spise i Boltens gård, så ville gerne finde et sted jeg kunne se kampen, så tæt på som muligt. Det tætteste jeg kan finde er faktisk Den Glade Gris, men den er alligevel næsten 1km væk.

Er der virkelig ikke en sportsbar eller et eller andet på Kongens Nytorv eller store kongensgade eller der omkring?

Håber virkelig nogen kan hjælpe.

(United kan jo selv hjælpe til, ved at have kampen HELT afgjort kl. 20...)

Don Kafai
03-10-2009, 00:27
Hej,

Jeg er i den uheldige situation at jeg skal til familie fødselsdag kl. 20 hvor united møder Sunderland kl 18:30. Vi skal spise i Boltens gård, så ville gerne finde et sted jeg kunne se kampen, så tæt på som muligt. Det tætteste jeg kan finde er faktisk Den Glade Gris, men den er alligevel næsten 1km væk.

Er der virkelig ikke en sportsbar eller et eller andet på Kongens Nytorv eller store kongensgade eller der omkring?

Håber virkelig nogen kan hjælpe.

(United kan jo selv hjælpe til, ved at have kampen HELT afgjort kl. 20...)

Desværre ligger de fleste steder mod Rådhusplads-siden...

Der er en 7 mins gågang fra Kgs Nytorv gennem strøget, og du er ved storkespringvandet og Dubliners. Ellers er der jo Grisen :).

thomaslund
03-10-2009, 00:29
Desværre ligger de fleste steder mod Rådhusplads-siden...

Der er en 7 mins gågang fra Kgs Nytorv gennem strøget, og du er ved storkespringvandet og Dubliners. Ellers er der jo Grisen :).

Ja, Grisen er også det tætteste på jeg kan finde. Håber virkelig den er afgjort kl 20. Har fandme svært ved at gå fra en United kamp, når jeg ikke er sikker på de vinder.

weeman
03-10-2009, 08:40
Ja, Grisen er også det tætteste på jeg kan finde. Håber virkelig den er afgjort kl 20. Har fandme svært ved at gå fra en United kamp, når jeg ikke er sikker på de vinder.

Ellers vil jeg da mene du har en udemærket grund til lige at ringe til vedkommende og sige, jeg kommer nok lige 30min for sent, da jeg sidder i et vigtigt "møde" ;)

Glory Man United
03-10-2009, 08:58
Bla bla bla familie fødselsdag kl. 20 bla bla bla

Hvad er problemet egentlig???