PDA

Se fuld version : ?

RAppel
02-10-2009, 15:56
Hvorfor tog det så lang tid at få siden op efter den var blevet hacked? Nå, scouserne morer sig i det mindste.

RasmusP
02-10-2009, 16:16
Var det scousers der hackede hjemmesiden? :lolol:
Når man ikke kan vinde noget, kan man jo altid gi sig til at ødelægge..

Men hverken ot.dk eller forummet ser da helt normalt ud? Eller er det kun hos mig?

Tenshu
02-10-2009, 16:25
Men hverken ot.dk eller forummet ser da helt normalt ud? Eller er det kun hos mig?

Det virker helt fint her, så det være et problem på din computer :)

RasmusP
02-10-2009, 16:30
Det virker helt fint her, så det være et problem på din computer :)

Nu virker det sgu også her:D
Jeg kunne bare ikke se avatars eller smileys...

Men cool at siden er oppe igen!

dannigizmo
02-10-2009, 17:50
Det tog så lang tid, fordi vores kære Casper har været travlt optaget med IOC-konferencen. Når man mænger sig med kendisserne, har man jo altså ikke lige tid til noget så sekundært som at reparere hjemmesider ;)

Christensen
02-10-2009, 18:07
Godt i er oppe igen, var ved at få nogle seriøse abstinenser ;)

JeppeHH
02-10-2009, 18:10
Hvad skete der lige for den der rullende besked man fik på forummet om noget islamisk halløj? :)

EDIT: Jeg burde vist snart ændre min signatur..

C.TeveZ
02-10-2009, 18:11
Godt i er oppe igen, var ved at få nogle seriøse abstinenser ;)

Me too :lolol:

Manchester United
02-10-2009, 19:18
De har godt nok fået hacket en del danske sider. De skal bare tortureres og skydes! :mad:

RAppel
02-10-2009, 20:46
Det tog så lang tid, fordi vores kære Casper har været travlt optaget med IOC-konferencen. Når man mænger sig med kendisserne, har man jo altså ikke lige tid til noget så sekundært som at reparere hjemmesider ;)

Ok ja, det skal jo også passes :)

RAppel
02-10-2009, 20:54
Var det scousers der hackede hjemmesiden? :lolol:
Når man ikke kan vinde noget, kan man jo altid gi sig til at ødelægge..

Nej, men de hoverede da noget på deres side. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen :S

Blev jo nødt til at google "oldtrafford.dk hacked" for at finde ud af om jeg kunne finde ud af hvad der skete for vores kære forum og så kom jeg ind på en scouser-side hvor der morede sig over det. Har vist et link ude på job et sted, he he

Stratego Thomas
02-10-2009, 21:29
De har godt nok fået hacket en del danske sider. De skal bare tortureres og skydes! :mad:

hvad er ellers blevet hacked??

Elrantiri
02-10-2009, 23:18
Nej, men de hoverede da noget på deres side. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen :S

Blev jo nødt til at google "oldtrafford.dk hacked" for at finde ud af om jeg kunne finde ud af hvad der skete for vores kære forum og så kom jeg ind på en scouser-side hvor der morede sig over det. Har vist et link ude på job et sted, he he

Linket er på eget ansvar, så jeg erstatter ikke jeres keyboards når I brækker jer ud over dem når I ser denne side (selvom jeg forstår jer):
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?p=169040#p169040

Til sommer er det jo alligevel os der kan være glade, for Liverpool vinder ihvertfald ikke noget mesterskab, med mindre de arrangerer noget pudekamp.

Manchester United
03-10-2009, 02:41
hvad er ellers blevet hacked??

Hvis du søgte på en af medlemmernes navn på google, fandt den en masse danske sider hvor der som overskrift stod "hacked by....."

TJ
03-10-2009, 09:54
Til sommer er det jo alligevel os der kan være glade, for Liverpool vinder ihvertfald ikke noget mesterskab, med mindre de arrangerer noget pudekamp.

http://img142.imageshack.us/img142/711/5zpuwspzl3f.gif

:D

Ludvig
03-10-2009, 12:27
Det var godt nok mærkeligt med de muslimer der havde hacked siden?!
Der stod sådan "don't ever speak bad about islam"??
Er der da nogen på dette forum der har gjort det :P ? Eller er det bare fordi hackerne har kedet sig..

Elrantiri
03-10-2009, 12:31
Det var godt nok mærkeligt med de muslimer der havde hacked siden?!
Der stod sådan "don't ever speak bad about islam"??
Er der da nogen på dette forum der har gjort det :P ? Eller er det bare fordi hackerne har kedet sig..

Det behøver for den sags skyld slet ikke at være muslimer der har gjort det, det kan være hvem som helst, som så nok har kedet sig ja.

RAppel
03-10-2009, 12:37
Det er vel nogen der bærer nag over Muhammed-tegningerne

Jev
03-10-2009, 14:30
Linket er på eget ansvar, så jeg erstatter ikke jeres keyboards når I brækker jer ud over dem når I ser denne side (selvom jeg forstår jer):

Herregud, så er det da heller ikke værre. Mon ikke også et par herinde fra ville sidde og gnægge i skægget, hvis det samme skulle ske for ovennævnte hjemmeside?

Kofoed
03-10-2009, 14:34
Herregud, så er det da heller ikke værre. Mon ikke også et par herinde fra ville sidde og gnægge i skægget, hvis det samme skulle ske for ovennævnte hjemmeside?

Jeg ville nok gnægge i skægget.. Kald mig bare et dårligt menneske, men der skal ikke meget til at more mig :D

RAppel
03-10-2009, 14:40

Hvor er du god :D

Elrantiri
03-10-2009, 16:33

Det var nu også en blanding af en joke med manglende smiley og så en generel hentydning til deres side, logo og alt hvad der ellers følger med på sådan en side, puhaaaa Mick Øgendahl style :p

Jeg ved faktisk ikke hvor sjovt jeg synes det ville være når det er hacked, men havde ejeren af siden fucket noget op ville jeg da synes det er ret sjovt.

Caller
03-10-2009, 16:50
Herre gud. Det er da ikke noget at hidse sig sådan op over. Siden er allerede oppe og køre igen. Jeg synes nærmere det er tegn på et meget lille selvværd, hvis man ligger så meget identitet i et forum at man kan føle sig fortørnet over, at nogle får sig et stille grin over en flok pubertetsmuslimer leger hackere ved i 2 dage at erstatte ens favorithjemmeside med flotte GIF-animationer og en advarsel skrevet i popskrift. Hvis det virkeligt kan gøre en vred, så har jeg bare en ting at sige: Der findes også en verden udenfor internettet! Du skulle tage og prøve den. Det er faktisk meget sjovt, og du vil nok hurtigt finde ud af, at der findes ting i denne verden der er langt mere ophidsende end små hackerangreb.

Siger manden med 1400 blog indlæg

Manchester United
03-10-2009, 17:23
hvis man søger på en af hackergruppens medlemmer ser det sådan ud:

http://peecee.dk/uploads/102009/Udklip2.JPG

Mikey-boy
04-10-2009, 18:06
Jeg har stadig et problem, jeg kan ikke gå ind på OT.dk på min computer der hejmme, er nød til at låne min vens bærbar, er der nogen der ved noget om mit problem? Tak på forhånd.

Thomas
04-10-2009, 21:24
Jeg har stadig et problem, jeg kan ikke gå ind på OT.dk på min computer der hejmme, er nød til at låne min vens bærbar, er der nogen der ved noget om mit problem? Tak på forhånd.

Du skal have internet derhjemme.

Troelsgaard
04-10-2009, 21:30

:lolol:

RAppel
04-10-2009, 21:48

:thumbs:

:lolol:

Mikey-boy
05-10-2009, 10:29

Hehe, det har jeg, nu dur det igen, tror bare min computer drillede mig lidt.

Elrantiri
05-10-2009, 11:08
Hehe, det har jeg, nu dur det igen, tror bare min computer drillede mig lidt.

Browsere bruger noget der hedder cache, en opbevaring af sider så man ikke skal hente hele siden igen når man besøger siden en gang mere. Det kan f. eks. være ting som Oldtrafford logoet og hele sider som f. eks. forsiden.

Nogle gange kan det være en lille ulempe, da den, istedet for at loade den rigtige og opdaterede side, loader direkte fra cachen, hvor siden stadig var hacket. Derfor kunne du ikke se siden før efter noget tid.

Dette kan afvirkes ved at bruge Ctrl + F5 for at opdatere HELE siden.

zhagzi
20-10-2009, 12:25
.....

TJ
20-10-2009, 12:32
Slettet :P

zhagzi
20-10-2009, 12:41
Er du stolt, idiot?

Jeg så det fra det link på side 3, i denne tråd. Det ikke mig.

SantasLittleHelper
20-10-2009, 12:42
Idioter er der nok af..

zhagzi
20-10-2009, 12:44
Idioter er der nok af..

Hva fanden hentyder du nu til?

Boock
20-10-2009, 12:46
Jeg lukker denne tråd hvis folk ikke holder sig til topic fra nu af.

TJ
20-10-2009, 12:49
det fanme ikke mig! Jeg så det fra det link på side 3, i denne tråd.

Jeg undskylder. Det virkede det bare lidt som om det var dig; Du laver til et "lækkert" link og din yndlingsspiller er Giggs osv. Anyways, personligt synes jeg ikke det er lækkert men derimod idiotisk at skrive på scouserne forum når alt man skriver er lort.

TJ
20-10-2009, 12:59
Her er linket hvis nogle folk vil se hvad det var der blev snakket om:

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3955&start=30

SantasLittleHelper
20-10-2009, 13:01
Hva fanden hentyder du nu til?

Idioter der skriver en masse lort på et fremmed forum? Jeg tror i øvrigt ikke, at vores lignende tråd er meget anderledes. Jeg har godt nok kun læst 2 sider af den, men indtil videre er der da ikke noget i den, som man ikke kunne forudse sådan lige umiddelbart.

De Pool-fans jeg snakker med bruger konstant grunden "Fordi det er den mest vindende klub i England". Så indenfor det næste års tid kan vi vel forvente at blive overrendt af Liverpool fans der pludselig skifter side. Hvor er det dog uendeligt dumt.

Boock
20-10-2009, 13:02
Lukket. Hvis i vil skrive om Liverpools mangler og fejl eller modsat så brug en anden tråd.