PDA

Se fuld version : Grisen, United og Kongen - 3. oktober

Don Kafai
28-09-2009, 15:59
Vær med til en aften med Grisen, United og Kongen.

”Det hele startede med en smuk aflevering fra Eric Cantona…”

Eric Cantona betragtes som en legendarisk angriber blandt United-fans, og han har en konge-status, der ikke er set lige. Fredag den 2. oktober får han yderligere et prædikat på sig, når han dukker op på verdens lærreder som skuespiller i den prisvindende film ”Looking for Eric”.

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvornår du ønsker at opleve Kongen i hans film-debut, har vi på OldTrafford.dk et forslag. Hvordan lyder en aften med fodboldkamp med United, masser af øl på Den Glade Gris og en biograftur som afslutning?

Hvis det frister så sæt kryds i kalenderen ved lørdag den 3. oktober!

Således regner vi med, at programmet kommer til at se ud:

Kl. 17.00: Vi samles på Den Glade Gris på Lille Kannikkestræde.
Kl. 18.30: Kick off: Manchester United - Sunderland
Kl. 20.30: Vi drikker øllen ud og bevæger os mod Dagmar Teatret.
Kl. 21.30: LOOKING FOR ERIC
Kl. 23.30: Vi rammer evt. Københavns natteliv :)

Billetter til filmen kan bestilles eller købes via dette link:

http://www.kino.dk/Booking/StartBook.aspx?iticketid=1113416

Er der nogle spørgsmål, kommentarer eller lignende, kan de postes i denne forumtråd.

Vi håber alle brugere af OldTrafford.dk vil komme og bide negle, svede, synge og få et par øl med os til Sunderland-kampen. Samtidig vil vi blive rigtig glade, hvis I efter kampen har lyst til at tage med til en stor filmoplevelse. Alle er velkomne!

Vi glæder os til at se Jer!

Trailer:

j852L4afUJs

Don Kafai
28-09-2009, 16:02
Adgang til Den Glade Gris er gratis for alle.

Så det eneste der skal gøres på forhånd, er at bestille en billet til Dagmar Teatret, som er linket ovenover.

Blahac4
28-09-2009, 17:41
Hvor mange har købt billet, og hvorhenne i biffen? Jeg vil til at bestille en nu nemlig..

Don Kafai
28-09-2009, 17:45
Altså de der kommer fra Crewet har en mindre række dér lidt bagerst i midten..

Række 11 og fra sæde 1 og op :D

Don Kafai
28-09-2009, 17:46
Tag endelig venner og bekendte med, det ville være en perfekt mulighed at vise dem Grisen, ved at lokke med en biotur :D

Blahac4
28-09-2009, 18:05
Billetten bestilt, en af jer har trukket nitten eller vundet i popcorn kampen.. men finder i først ud af på lørdag.. ;)

Jeg har prøvet at lokke et par stykker med, men ser ikke ud til at lykkes indtil videre.. :(

fjollekongen
28-09-2009, 20:40
hvem skrev debut film i nyheden på OT.dk? så vidt jeg ved, har han været med i flere film. http://www.timeout.com/film/people/291038/eric-cantona.html

Thomas Hansen
28-09-2009, 22:21
kanon initativ bestiller straks

Frederik
09-04-2011, 15:06
Viste ikke rigtig hvor jeg skulle spørge, men skal man også være 20 for at komme ind, når United spiller?

Grothen
09-04-2011, 15:49
Viste ikke rigtig hvor jeg skulle spørge, men skal man også være 20 for at komme ind, når United spiller?

Hvis du mener, om man skal være 20 for at se dem på Grisen, så nej. Der er ingen aldersbegrænsninger.