PDA

Se fuld version : PL: Stoke City - Manchester United

Zhaban
25-09-2009, 12:15
http://www.bold.dk/billeder/art4956.gif Stoke City - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Premier League | Lørdag, 26. september 2009, 16:00 | Britannia Stadium

Optakt
Manchester United drager til Stoke i syvende spillerunde af dette års Premier League.

Tony Pulis’ mandskab befæstede sig sidste sæson i Premier League, ved at overleve oprykningssæsonen, hvilket efterhånden er ved at blive en kunst i sig selv. Stoke City endte på en respektabel 12. plads, og befinder sig i øjeblikket på 10. pladsen med otte point. Manchester United ligger nr. 2 med 15 point bag Chelsea med maksimum point - 18.

Manchester United har kun gæstet Britannia Stadium én gang før, og det skete sidste sæson da de vandt 1-0 knebent på en scoring af Carlos Tevez. Opgøret ansås for, at være et af de vigtigste i sidste sæsons trofæjagt, da det var det første opgør efter hjemrejsen fra Japan, hvor verdensmesterskaberne for klubhold udspillede sig.

De gik ud af sidste sæson som et af de ringeste udebanehold, men på hjemmebane ser det helt anderledes ud. På Britannia Stadium er Stoke City rigtig stærke, og det har de allerede vist i de første tre hjemmekampe i indeværende sæson. To sejre over hhv. Sunderland og Burnley, mens et meget ufortjent nederlag til Chelsea ramte dem langt inde i overtiden, til resultatet 1-2.

Det var forventet, at Tomasz Kuszczak skulle vogte stængerne i dette opgør, efter Ben Foster ikke har leveret tilfredsstillende præstationer på målmandsposten, men dette har Ferguson valgt ikke at fokusere på. Ben Foster får chancen igen, selvom polakken gjorde god figur mod Wolverhampton i onsdags. Ferguson gjorde det imidlertid klart, at Edwin van der Sar stadig har godt tre uger på skadesbriksen.

Stokes angribere, Ricardo Fuller og James Beattie, er begge tvivlsomme til opgøret. Sidibe er definitivt ude af betragtning. Manchester United er foruden Owen Hargreaves, Gabriel Obertan, Edwin van der Sar og Rafael da Silva, mens tvillingebror Fabio da Silva er ude med karantæne. Paul Scholes kan igen anvendes efter hans karantæne.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United har ikke råd til at sætte point til i topstriden, hvilket de heller ikke gør her. 2-0-sejr til gæsterne.

Mulig startopstilling
Foster
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher - Anderson – Scholes – Giggs
Rooney – Berbatov

Uniteds trup
Kommer senere..

Stokes trup
Sorensen, Simonsen, Huth, Wilkinson, Shawcross, Faye, Collins, Delap, Whitehead, Whelan, Etherington, Fuller, Beattie, Kitson, Cresswell, Cort, Higginbotham, Griffin, Lawrence, Pugh, Tuncay.

Seneste kampe
Indbyrdes
26/12-2008 Stoke 0 – 1 United
15/11-2008 United 5 - 0 Stoke
06/10-1993 United 2 - 0 Stoke
22/09-1993 Stoke 2 – 1 United
06/04-1985 United 5 - 0 Stoke

Manchester United
23/09-2009 United 1 – 0 Wolves
20/09-2009 United 4 – 3 City
15/09-2009 Besiktas 0 – 1 United
12/09-2009 Tottenham 1 – 3 United
29/08-2009 United 2 – 1 Arsenal

Stoke City
22/09-2009 Stoke 4 – 3 Blackpool
19/09-2009 Bolton 1 – 1 Stoke
12/09-2009 Stoke 1 – 2 Chelsea
29/08-2009 Stoke 1 – 0 Sunderland
26/08-2009 Leyton Orient 0 – 1 Stoke

Historie
Kampe: 89
United-sejre: 32
Stoke-sejre: 26
Uafgjorte: 31

Odds
Stoke: 8.46
Uafgjort: 4.27
United: 1.39

Tv
16:00 Canal 9

Skader
Manchester United

E Van Der Sar Thumb/Wrist Injury 3rd Oct 09
G Obertan Back Injury 31st Oct 09
Rafael Shoulder Injury 3rd Oct 09
O Hargreaves Jumpers Knee 3rd Oct 09

Stoke City

R Fuller Groin Strain 26th Sep 09
A Faye Back Injury no return date
M Sidibe Knee Injury 24th Oct 09

Madsens Corner

Mangler ?

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

JDK
25-09-2009, 12:23
Ben Foster

John O'Shea – Rio Ferdinand – Nemanja Vidic – Patrice Evra

Nani - Anderson – Darren Fletcher – Ryan Giggs

Wayne Rooney – Dimitar Berbatov

Denne kamp vinder vi 3-0, med Rooney x2 og Darren Fletcher som målscore

Parkohargo
25-09-2009, 12:27
Foster

O'shea Ferdinand Vidic Evra

Valencia Fletcher Giggs Nani

Berbatov Rooney

Vi vinder 2-1. Berba scorer begge mål. Go kamp!:)

RAppel
25-09-2009, 12:30
Svær kamp. Vi vinder 2-1 på en sen scoring som Chelsea. Foster dropper fælt...

henning_b_j
25-09-2009, 12:56
Jaaa Stoke har den mest støjende hjemme bane i PL = En go' hjemme bane. Det bliver en svær kamp. Men denne kamp skal vindes og så er den ikke længer. Vi vinder en ikke flot spillet kamp med 2-0. Barba til 1-0 og en lille Rooney kasse at gå i byen på:)

Go' weekendt til alle

Tesla
25-09-2009, 13:02
3-1 til United. Angrebsspillet er ved at tage form.

Carl-keane
25-09-2009, 13:21
1-2

Vida og Rooney

Tevez
25-09-2009, 13:52
Foster

O'shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Giggs

Berbatov - Rooney

3-0 - 2x Rooney, 1x Valencia

Skjøt
25-09-2009, 14:04
Vi vinder 1-0 på mål af Rooney.

Håber dog Berbatov kommer i gang med målscoringen.
Ser gerne minutter til både Nani og Valencia.

Troelsgaard
25-09-2009, 15:08
Foster
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Giggs
Rooney - Berbatov

Stoke er stærke på hjemmebane, hvilket de også har vist mod de helt store, så jeg forventer bestemt ikke en walkover, vi skal vinde, men jeg er fint tilfreds med en kedelig 1-0 sejr.

C.TeveZ
25-09-2009, 15:33
Mit bud på opstilling:

Foster
Rooney - Berbatov

og en sikker 3-0 sejr med mål af Rooney, Giggs og Vidic/Anderson ;)

Fletcherfan
25-09-2009, 15:43
Svær kamp. Vi vinder 2-1 på en sen scoring som Chelsea. Foster dropper fælt...

Stoke vinder 4-2... Nani og Rooney scorer... Berba har 7 KÆMPEchancher, men får ikke scoret... Rio spiller Beattie fri... Vidic får rødt kort for at lave straffe mod Beattie...

wraae
25-09-2009, 15:55
Nogen der ved om kampen bliver vidst på "Den Glade Gris" ?

weeman
25-09-2009, 15:59
Foster
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher - Anderson – Scholes – Giggs
Rooney – Berbatov

vi vinder 1-4

Giggs & Fletcher score hver 1

2 x Rooney..

schousboe9
25-09-2009, 16:28
Stoke vinder 4-2... Nani og Rooney scorer... Berba har 7 KÆMPEchancher, men får ikke scoret... Rio spiller Beattie fri... Vidic får rødt kort for at lave straffe mod Beattie...

4-3

Owen scorer 6 min. inde i overtiden.

Thomas
25-09-2009, 16:41
4-0 til United.. Hattrick af Rooney! GO!

Fletcherfan
25-09-2009, 18:22
4-3

Owen scorer 6 min. inde i overtiden.

åååhhh ja... Det glemte jeg... Selvfølgelig 4-3...

RAppel
25-09-2009, 18:44

Ak ja, vi må håbe vi ikke får ret ;)

Glory Man United
25-09-2009, 19:03
Foster
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Scholes/Anderson-Giggs
Rooney-Berbatov

Subs: PIG-Evans-Brown-Carrick-Scholes/Anderson-Park-Owen

Vi SKAL vinde, og det gør vi så....

weeman
25-09-2009, 19:27
Selvom jeg ik selv har sat ham på mit hold, er det så værd at overveje Evans i stedet for Rio??

Jeg så ik CC kampen, om Evans gjorde det godt..

Jeg tænker bare at Rio måske kunne have godt af at sidde den her over? så Ryggen kan komme tilbage til 100%..

Selvfølgelig et sats - men synes ik Rio var ordentlig klar mod City

Hva siger i andre?

Martinsen
25-09-2009, 21:22
Foster

Neville-Rio-Vidic-Evra

Valencia-Fletcher-Anderson-Giggs

Rooney-Berbatov

En vanskelig udekamp og jeg er bange for vi taber et skridt i topstriden 1-1 Rooney laver vores æske.

Flax_Generous
25-09-2009, 21:54
Svær kamp, men forhåbentlig bliver det til tre point. Alt andet vil være lidt skuffende.

I øvrigt første kamp i meget, meget lang tid, hvor jeg ikke kan se samtlige 90 minutter på en eller anden måde. Øv øv.

Dines
25-09-2009, 22:07
Umiddelbart på papiret bør vi køre Stoke over, men sådan forholder det sig jo ikke altid. Stoke er rigtig svære at møde - især på deres hjemmebane, da de har Premier Leagues klart bedste hjemmefans og deres primitive og effektive spillestil. Lange bolde, nedfaldsbolde og ikke mindst indkast. Det kan blive svært, og forsvaret skal virkelig være på plads. De sidste par kampe har kommunikationen svigtet i høj grad, og sker det imorgen, så taber vi - ellers skal vi ihvertfald score mange gange for at vinde. Jeg ser egentlig gerne Ferdinand på bænken. Det er fair nok at fejle som Foster, men det Ferdinand laver mod City er så utilgiveligt. Det er så arrogant - og han skal være lykkelig for, at Owen scorede det afgørende mål. Evans har været storspillende, jeg har stadig ikke set ham lave en fejl i den her sæson. Han har været storartet, derfor fortjener han en startplads. Desværre Rio, men der er kommet en tid, hvor man ikke kan leve på sit navn.

Jeg har en rimelig god fornemmelse. Det bliver tæt, men jeg tror vi vinder 1-2. Håber Berbatov kommer på tavlen, det har han brug for.

Foster

O'Shea - Evans - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Giggs

Berbatov - Rooney

God kamp. C'mon United!

K and the big B
25-09-2009, 22:28
Jeg ser egentlig gerne Ferdinand på bænken. Det er fair nok at fejle som Foster, men det Ferdinand laver mod City er så utilgiveligt. Det er så arrogant
Foster

Det var vel også arrogant lavet af Foster? Han kunne ligeså let sparke bolden væk.

Tror kampen ender 2-0 til United

Foster
Oshea-Ferdinand-Vidic-Evra
Berbatov-Rooney

Dines
25-09-2009, 22:31
Det var vel også arrogant lavet af Foster? Han kunne ligeså let sparke bolden væk.

Tror kampen ender 2-0 til United

Foster
Oshea-Ferdinand-Vidic-Evra
Berbatov-Rooney

Foster var heller ikke imponerende ja, men det kan være ligemeget, når TK ikke er meget bedre. P.t. er Evans bedre end Ferdinand, derfor skal han starte imorgen.

Don Kafai
25-09-2009, 22:59
Foster var heller ikke imponerende ja, men det kan være ligemeget, når TK ikke er meget bedre. P.t. er Evans bedre end Ferdinand, derfor skal han starte imorgen.

Jeg er i fuldstændig enig i din betragtning om Ferdinand. Han er en af mine ynglingsspillere, men han har fået den der "nonchalante" attitude tilbage i sit spil, og det kendetegnede ham op til 2005, hvor han uden tvivl havde talentet, men manglede noget kølighed, kløgt og forudseenhed i sit spil.

Benzet
25-09-2009, 23:32
---------------Foster-----------

O`Shea------Vidic--Evans----Evra

Valencia---Fletcher--Anderson--Nani

-----------Rooney---Berbatov-----

schousboe9
25-09-2009, 23:36
Arh, skal vi ikke slå koldt vand i blodet, og nøjes med at kalde det koncentrationssvigt fra Ferdinands side? Han har været ude med skade forholdsvist længe og er kun på vej tilbage. Hvis han er 100% fit skal han til enhver tid spille fremfor Evans. Han udstråler en ro som ingen anden på holdet.

Troelsgaard
25-09-2009, 23:57
Arh, skal vi ikke slå koldt vand i blodet, og nøjes med at kalde det koncentrationssvigt fra Ferdinands side? Han har været ude med skade forholdsvist længe og er kun på vej tilbage. Hvis han er 100% fit skal han til enhver tid spille fremfor Evans. Han udstråler en ro som ingen anden på holdet.

Jeg synes også man dømmer Rio ude lidt for hurtigt, han lavede en kæmpe fejl mod City, men selv den bedste kan fejle, og det bør ikke koste ham pladsen med det samme.

Don Kafai
26-09-2009, 00:14
Der er ingen der snakker om at det skal koste ham pladsen. Han skal bare have en kamp på bænken, og det skal han egentlig af to grunde. For det første har han været ved siden af sig selv både mod Tottenham og mod City. For det andet så ar Evans spillet kanon-godt i hans kampe denne sæson.

Det samme var egentlig tilfældet med Rooney sidste sæson. Han skulle lige have en kamp på bænken og så var han klar igen. og tilfældet med Ferdinand omhandler også en skade, hvor han altså for 3. skade i træk bliver rushed tilbage inden han er klar. Han var tvivlsom mod Tottenham, ude mod Besiktas, og tvivlsom mod City. Lad ham dog blive 100% fit, samtidig med Evans bliver holdt varm.

Stuhrdrengen
26-09-2009, 10:49
Foster
O´Shea - Evans - Ferdinand - Evra
Rooney - Owen

United får det meget svært i dag. Som det nævnes, så står Stoke godt i defensiven, og Sørensen har haft en god sæson indtil videre, ligesom resten af holdet. Jeg tror dog, at United vinder med en enkelt pind 1-0, og tror det blir Rooney der scorer den. Men har en fornemmelse af, at det ikke bliver en stor kamp i dag..desvære.

weeman
26-09-2009, 11:35
Foster
O´Shea - Evans - Ferdinand - Evra
Rooney - Owen

United får det meget svært i dag. Som det nævnes, så står Stoke godt i defensiven, og Sørensen har haft en god sæson indtil videre, ligesom resten af holdet. Jeg tror dog, at United vinder med en enkelt pind 1-0, og tror det blir Rooney der scorer den. Men har en fornemmelse af, at det ikke bliver en stor kamp i dag..desvære.

Jeg forstår SLET IKKE du vil have Vidic på bænken??? forklar :S ???

Jeg synes heller ik man skal dømme Rio - men vi har en god spiller i Evans, så hvis Rio ik er helt 100 (som jeg mener han ikke var mod City), så bør vi sætte Evans ind..

Refstrup
26-09-2009, 11:41
----------- Foster -----------
-- O'shea - Rio - Vidic - Evra --
----- Carrick --- Fletcher -----
- Valencia -------------- Nani -
------------ Giggs ------------
---------- Berbatov -----------

- Vi piller Stoke og Sørensen 4-0. Foster tager alt.

Nani *1 - Berbatov *2 - Rio *1

COME ON REDS!!! :devill:

man.utd25
26-09-2009, 11:57
Foster

Neville-Rio-Vidic-Evra

Rooney-Berbatov

Den her kamp bliver svær, det er svært for de fleste hold at spille der, men vi hiver en smal sejr hjem på 1-2 :) Rooney score og Anderson laver en også..

NtotheT
26-09-2009, 12:14
Vi skal dominere denne kamp her, da vi er på udebane, og det betyder, at Fletcher må ikke spille kant og Park ej heller. Det skal helst være Valencia og Nani, da jeg tror, det bliver et meget defensivt Stoke-hold, vi skal møde. Så der skal kreeres, og det må komme fra Scholes, Anderson, Nani og Valencia.

Og for guds skyld, så håber jeg vores 300 mio. kr. mand viser noget med et mål. Jeg orker ikke flere brændte chancer. Han minder mig om en gammel Rooney, der spillede godt, men manglede mål.

3-0 til United. Nani, Anderson og Rooney.

Glory Man United
26-09-2009, 12:16
Vi skal dominere denne kamp her, da vi er på udebane, og det betyder, at Fletcher må ikke spille kant og Park ej heller. Det skal helst være Valencia og Nani, da jeg tror, det bliver et meget defensivt Stoke-hold, vi skal møde. Så der skal kreeres, og det må komme fra Scholes, Anderson, Nani og Valencia.

Og for guds skyld, så håber jeg vores 300 mio. kr. mand viser noget med et mål. Jeg orker ikke flere brændte chancer. Han minder mig om en gammel Rooney, der spillede godt, men manglede mål.

3-0 til United. Nani, Anderson og Rooney.

Så du vil have disse 4 på midtbanen: Valencia-Scholes-Anderson-Nani.

Vi har vist først vist, at Scholes/Anderson modellen IKKE virker. En af dem må på bænken, og self skal Fletcher være med

EDIT: Det skal så siges, at jeg håber vores 4 offensive i dag bliver: Giggs, Valencia/Nani, Rooney og Berba

NtotheT
26-09-2009, 12:24
Så du vil have disse 4 på midtbanen: Valencia-Scholes-Anderson-Nani.

Vi har vist først vist, at Scholes/Anderson modellen IKKE virker. En af dem må på bænken, og self skal Fletcher være med

EDIT: Det skal så siges, at jeg håber vores 4 offensive i dag bliver: Giggs, Valencia/Nani, Rooney og Berba

Hehe, jeg ville spille 4-3-3 idag nemlig. Men jeg har også glemt at Giggs ikke spillede i onsdag. Det troede jeg han gjorde. My bad :) Selvom jeg erm odstander af 4-3-3 med de spillere vi har til rådighed, så vil jeg gerne spille den i dag.

Foster
O'Shea - Evans - Vida - Pat
Fletcher
Anderson - Scholes
Valencia - Rooney - Nani.

Flax_Generous
26-09-2009, 12:26
Foster
Nani - Fletcher - Scholes - Giggs
Berbatov - Rooney

... er mit foretrukne hold til i dag. Fletcher på højrekanten og Anderson i midten ville dog heller ikke genere mig.

Glory Man United
26-09-2009, 12:30
Hehe, jeg ville spille 4-3-3 idag nemlig. Men jeg har også glemt at Giggs ikke spillede i onsdag. Det troede jeg han gjorde. My bad :) Selvom jeg erm odstander af 4-3-3 med de spillere vi har til rådighed, så vil jeg gerne spille den i dag.

Foster
Fletcher
Anderson - Scholes
Valencia - Rooney - Nani.

Hvorfor 4-3-3 lige idag? Det giver ingen mening. Ligesom det ville være mærkeligt at udlade MOM fra sidste weekend

NtotheT
26-09-2009, 12:33
Hvorfor 4-3-3 lige idag? Det giver ingen mening. Ligesom det ville være mærkeligt at udlade MOM fra sidste weekend

Forhelvede, nu stopper det her :D jeg er stadig for træt af gårdagens udskejelser.

Jeg vil spille sådan her:

Foster
Fletcher
Anderson - Scholes
Nani - Giggs
Rooney

Jeg spiller 4-3-3, for Berba kan ikke score et mål, om så målet var frit. Så vil jeg hellere benytte de andre offensive kort :)

Martinsen
26-09-2009, 13:05
Så ville det vel giver mere mening at bruge en af vores andre angribere?? og stadigvæk spille 4-4-2. Synes det er ret tydeligt at der er milevidt forskel på Rooney i en 4-4-2 og Rooney som enlig central angriber i 4-3-3. Og der er vel ingen grund til at ødelægge den rytme han er i, da det er ret tydeligt for de fleste at han er meget vigtig for holdet.

VonKoblenz
26-09-2009, 13:23
Foster
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney - Berbatov

- Vi vinder en solid 3-0 sejr, hvor Rooney laver et og Nani to

Tenshu
26-09-2009, 15:12
OFFICIAL TEAM:

Foster

O'Shea
Ferdinand
Vidic
Evra

Valencia
Fletcher
Scholes
Nani

Rooney
Berbatov

Glory Man United
26-09-2009, 15:15
Jeg græder....Giggs?

Tenshu
26-09-2009, 15:17
Subs: PIG, Neville, Evans, Carrick,Anderson, Giggs, Owen

Giggs bliver nok sparet til på onsdag.

C.TeveZ
26-09-2009, 15:17
Jeg græder....Giggs?

Det forstår jeg så heller ikke, men det må jo betyde at han starter inde i CL kampen mod Wolfburg - onsdag..

Glory Man United
26-09-2009, 15:19
Og park var den eneste kantspiller, som ikke spillede onsdag. Han er så ikke engang på bænken. Han starter nok også på tirsdag

RAppel
26-09-2009, 15:23
Jeg græder....Giggs?

Bliver vel sparet i en kamp der, på papiret, skulle være overkommelig.

RAppel
26-09-2009, 15:25
Og park var den eneste kantspiller, som ikke spillede onsdag. Han er så ikke engang på bænken. Han starter nok også på tirsdag

Det tror jeg også. Han er den spiller med det største løbepensum og med Wolfsburgs angreb in mente er han nok tiltænkt en større rolle i den kamp.

Dines
26-09-2009, 15:29
Stærkt hold. Vi kunne godt have haft Giggs med, for han har været genial på det seneste. Tilgengæld er Scholes og Fletcher stærkt spillende og vi har to rigtige kantspillere fra starten af, vi spiller 4-4-2 og Rooney-Berbatov får endnu en kamp sammen. Glæder mig. Lad os komme godt fra start med et hurtigt mål. Får de scoret først eller får de gang i deres primitive spil, kan det blive en hård hård omgang for drengene.

Tesla
26-09-2009, 15:47
Stærk startopstilling samt bænk. Det er sgu en uhyggelig stærk trup vi har - Ronaldo eller ej.

Martinsen
26-09-2009, 15:52
jeg må nok indrømme at jeg overhovedet ikke fatter at nani skal starte inde, men fair nok han kan kun overraske mig i hvertfald.

Martinsen
26-09-2009, 16:02
helt igennem fantastisk stemning! Fremragende at høre.

dannigizmo
26-09-2009, 16:05
Jeg vil anbefale http://www.oldtrafford.dk/irc.php - IRC, hvor kampen også diskuteres løbende. Det er måske lidt mere overskueligt end tråden her, selvom I selvfølgelig er velkomne til også at bruge denne.

Allan
26-09-2009, 16:07
For helved Valencia :0(

Seba
26-09-2009, 16:21
Hvordan spiller vi ? :)

Hull har udlignet mod Liverpool
og chelsea er bagud :P

Martinsen
26-09-2009, 16:23
Hvordan spiller vi ? :)

Hull har udlignet mod Liverpool
og chelsea er bagud :P

De første 10 min. var rigtig gode og Valencia brændte en friløber siden er det blevet mere lige dog er vi i klart mest boldbesiddelse.

Juul
26-09-2009, 16:32
lidt sent måske, men er der nogen som kender et link til hvor kampen vises?

dannigizmo
26-09-2009, 16:34
lidt sent måske, men er der nogen som kender et link til hvor kampen vises?

Med mindre du tænker MUTV Online eller i den dur, er det desværre ulovligt med sådanne sider. Af samme grund er det heller ikke tilladt at paste links herinde. :)

Gary Neville
26-09-2009, 16:38
hold da op hvor er valencia og nani dårlige, det er da helt ekstremt

Martinsen
26-09-2009, 16:41
hold da op hvor er valencia og nani dårlige, det er da helt ekstremt

Helt enig Nani ud og Giggs ind i pausen ville være dejligt.

jmyrini
26-09-2009, 16:51
Er først lige kommet frem til tv'et og ser highligts. Men hvorfor f***** spillede Nani ikke Berbatov, der var heeeelt fri i venstre?!

Nogen der ellers har en opdatering af, hvordan første halvleg har været?

Elkjaer
26-09-2009, 16:52
Er først lige kommet frem til tv'et og ser highligts. Men hvorfor f***** spillede Nani ikke Berbatov, der var heeeelt fri i venstre?!

Nogen der ellers har en opdatering af, hvordan første halvleg har været?

Er også lige kommet hjem, så jeg er også nysgerrig :)

ChristianR
26-09-2009, 16:53
Helt enig Nani ud og Giggs ind i pausen ville være dejligt.

Nani er da nået frem til mere og har været langt mere udfordrende end Valencia, som ikke er nået frem til noget som helst udover en kæmpe afbrænder.

Undskyld, men det virker som om, du konsekvent bare er efter Nani no matter what. Denne kamp har han bestemt været mere værd for os end vores anden kantspiller.

Det irriterer mig bare, når enkelte herinde går mere op i at være efter en enkelt spiller, end at støtte holdet generelt eller være mere saglige og objektive. Det er flere forskellige spillere, det går ud over.

Martinsen
26-09-2009, 16:55
Vi spiller egentlig meget fint og presser Stoke i bund, og burde føre her ved halveg, men det gør vi desværre ikke. Stoke har intet fremad banen og klør vi sådan her på i anden halveg vinder vi uden tvivl. Så alt i alt er jeg tilfreds. nu vil jeg så godt have Giggs ind i stedet for nani snart.

Tesla
26-09-2009, 16:56
Hmpf, jeg er virkelig skuffet over Valencia. Han har så meget speed, men alligevel er han så traditionel i sine løb.
Det er den samme historie om og om igen:
Får den ude på sidelinjen, tøver lidt, accelererer hurtigt og prøver at afdrible sin mand på den måde, hvorefter han slår den ind i boksen.
Der er næsten ingen variation i hans løb, han laver de samme træk hver gang.

Martinsen
26-09-2009, 16:59
Nani er da nået frem til mere og har været langt mere udfordrende end Valencia, som ikke er nået frem til noget som helst udover en kæmpe afbrænder.

Undskyld, men det virker som om, du konsekvent bare er efter Nani no matter what. Denne kamp har han bestemt været mere værd for os end vores anden kantspiller.

Det irriterer mig bare, når enkelte herinde går mere op i at være efter en enkelt spiller, end at støtte holdet generelt eller være mere saglige og objektive. Det er flere forskellige spillere, det går ud over.

I hans 3 første berøringer i kampen fumlede han den ud til indkast to gange og spillede den i en Stoke spillers fødder 3. gang. Og ellers har han lavet elendige indlæg resten af halvegen. Han har haft et godt skud efter hjørneesparket der blev taget kort, det er det eneste positive han har lavet i denne halveg.

Men vi kan da godt tage Valencia ud samtidig, hvis det kan gøre dig glad. For du har helt ret i at han heller ikke har været nogen fornøjelse at følge i første halveg. Dog synes jeg at han prøver at sætte tempo og ikke bremse vores opspil som nani gør konsekvent med hans 8-9 berøringer.

ChristianR
26-09-2009, 17:01
Jeg synes desuden, at Rooney og Berbatov har været usansynligt usynlige og ufarlige i kampen. Det ligner efterhånden endnu et indhop for Owen. Det kunne være for Berbatov og muligvis Giggs ind for Valencia.

Begge udskiftninger bliver dog nok først senere.

Er det bare mig, eller virker forsvaret ikke lidt nervøse idag? jeg synes, de banker den ud til hjørnespark hver gang, de har den i eget felt, selvom der er langt til en modstander.

jmyrini
26-09-2009, 17:01
Ahem gutter, den står altså 1-0 til Wigan mod Chelsea.... Så Drogba scorer nok igen i 96 minut til 2-1 :( Håber den er jinxet nu

ChristianR
26-09-2009, 17:05
I hans 3 første berøringer i kampen fumlede han den ud til indkast to gange og spillede den i en Stoke spillers fødder 3. gang. Og ellers har han lavet elendige indlæg resten af halvegen. Han har haft et godt skud efter hjørneesparket der blev taget kort, det er det eneste positive han har lavet i denne halveg.

Men vi kan da godt tage Valencia ud samtidig, hvis det kan gøre dig glad. For du har helt ret i at han heller ikke har været nogen fornøjelse at følge i første halveg. Dog synes jeg at han prøver at sætte tempo og ikke bremse vores opspil som nani gør konsekvent med hans 8-9 berøringer.

Sådan ser jeg det nu ikke. Det har naturligvis ikke udmøntet sig i mål eller noget endnu, men jeg synes Nani har gjort en positiv figur med sine mange udfordringer.
Han taber slet ikke bolden så ofte, som han gjorde sidste sæson. han laver heller ikke så mange fejlafleveringer.
Han når derimod frem til mange indlæg, flere skud på mål og mange gode succesfulde passes.

Han har tabt den et par gange, og jeg forsøger ikke at gøre ham helt fantastisk. Men han har været blandt vores bedste offensive kort denne kamp sammen med Scholes og Fletcher. Mener du Rooney eller Berbatov har bidraget med mere end Nani denne kamp?

Elkjaer
26-09-2009, 17:09
Ihh kan ikke finde United kampen i ordenlig kval, så må nøjes med at læse hvad i og vg.no skriver :)

Host - rødt kort til Cech :)
Så fører Wigan.

Cantona66
26-09-2009, 17:13
kom nu United scor for H.....

Cantona66
26-09-2009, 17:19
chelsea bagud 2-1 og cech udvist:lolol:

Manchester United
26-09-2009, 17:20
Berbatov!! Smukt!:)

ChristianR
Berbaaaaaa.........!

Og lækkert lagt af nummer 24. Den mand er altså outstanding!

Martinsen
Ord er overflødige! Nani ud Giggs ind, Giggs bliver spillet fri og han lægger den lige i fødderne af Berbatov

Tesla
Berba!

jmyrini
Giggs er bare utrolig... ufattelig at han kan spille med så høj klasse i den alder.

Parkohargo
26-09-2009, 17:21
Sådan skal det gøres Nani..- Nice and easy!

Elkjaer
26-09-2009, 17:22
Fantastisk at vi fører og Chelsea er bagud.
Torres ser uhyggelig skarp ud for Liverpool.

Martinsen
26-09-2009, 17:23
Ud med Scholes inden han får rødt. Der var vi heldige. Selvom vi vel egentlig bare bliver stærkere med 10 mand :)

RasmusP
26-09-2009, 17:24
Giggs er ufattelig.. Der er jo snart ikke ord, der kan beskrive ham.

ChristianR
26-09-2009, 17:25
Lad os lige bombe et par kasser mere, så vi kan overtage den førsteplads! I'm looking your way, Rooney ;)

Martinsen
26-09-2009, 17:31
Det er sku et par giftige herre at skifte ind for et hold som Stoke: Tuncay og Beattie

Mikey-boy
26-09-2009, 17:32
Berba!! Giggsy igen! :D

Martinsen
26-09-2009, 17:35
Giggs til O´shea:lolol:

Manchester United
Oshea! Sådan. Godt han får scoret.. :)

Kofoed
Oooooooooooooooooooooooooo'shea Shea Shea:d

Elkjaer
Dejligt :)

Kofoed
26-09-2009, 17:36
Giggs er jo fuldstændig vild og voldsom.. Nu ska Rooney bare lige bombe et par gange så han kan tage topscorer titlen fra Torres igen, der har bombet 3 gange idag..

RasmusP
26-09-2009, 17:37
Og det var så Giggs igen.. Er det fem assists på to premier league kampe?

Kofoed
26-09-2009, 17:39
For satan Giggs.. Det havde ellers været konge... Han er fanme altid så cool selvom han får boldene helt uventet vender han stille og roligt om og sender en perfekt aflevering op i banen..

Kom så Owen..

ChristianR
26-09-2009, 17:40
Den var tilgengæld ikke helt så heldig Giggsy...

Men lad for guds skyld Rooney scorer en kasse eller 2. Med ham er det for det meste sådan, at han enten er inde i en målstime eller en måltørke. Jeg er gladest, når han er i det første:D

Martinsen
26-09-2009, 17:41
Og det var så Giggs igen.. Er det fem assists på to premier league kampe?

Ja lige præcis. Det er ganske enkelt imponerende! Nu fortjener han også selv at score.

I øvrigt dejligt med en stabil præstation af Foster. Han har selvfølgelig heller ikke haft så meget at lave, men han har været sikker i sine indgreb

Kofoed
26-09-2009, 17:52
Fool fører 6-1 over Hull.. Men det er der jo ikke noget nyt i.. De plejer jo at score alle deres mål i de samme kampe mod de små hold, men ender alligevel som nummer 2..

3-1 til Wigan over Chelsea.. Nu tør jeg sige det.. VI LIGGER NUMMER 1 :D

jmyrini
26-09-2009, 17:53
chelsea bagud 3-1, så tillykke med førstepladsen gutter... up where we belong

Manchester United
26-09-2009, 17:53
Wigan 3-1 Chelsea!!! HAHAA:)

Sgoales
26-09-2009, 17:54
Verdensklasse! Stoke er et svært sted at spille og nu ligger vi nummer 1!!!
Godt af Wigan...
Giggs er suveræn

Parkohargo
26-09-2009, 17:54
Sådan. Mest af alt kedelig kamp men vi trækker dog 3 point hjem:) Min Mom Giggs:)

Manchester United
26-09-2009, 17:55
MOM klart Giggs - Han er fantastisk!

Tesla
26-09-2009, 17:57
Førsteplads!

Mikey-boy
26-09-2009, 17:58
MOM er Giggs, igen! :D

Heisel
26-09-2009, 17:59
Ok kamp, godt med 3 point og Berba på tavlen!

Off topic:

Saha er ved at være tilbage for alvor, ærgeligt han var så meget skadet i United. Han har nu scoret 5 mål tror jeg vist i ligaen for Everton. I dag afgører han kampen mod Portsmouth.

Daniel
26-09-2009, 18:00
Selvom vi spillede af helvede til, vidste man vel at vi ville score før eller siden. Giggs er mon ene og alene fordi han afgører kampen med sine to assists. Scholes og Fletcher spillede alt for langsomt på midten og jeg savnede virkelig den dynamik Anderson kan bringe, mens det der skal forestille vores to bedste kanter Valencia og Nani var fuldstændig håbløse. Godt at Berbatov endelig scorer og fedt at O'Shea også for den i kassen en enkelt gang.

Troelsgaard
26-09-2009, 18:02
Det var ikke nogen fremragende præstation, vi havde bolden hele tiden, men skabte ikke ret meget, men det vi skabte var vi heldigvis effektive på, og det er jo dejligt at Giggs lige viser Nani, hvordan man spiller effektivt. Ja, og dagen bliver jo kun bedre af, at ellers uovervindelige Chelsea taber i Wigan.

Elkjaer
26-09-2009, 18:08
:
Saha er ved at være tilbage for alvor, ærgeligt han var så meget skadet i United.

Jeg er af den overbevisning, at han kunne have været en af verdens bedste angribere hvis skaderne ikke hang på ham. Han har utrolige kvaliteter, men ja skaderne har ødelagt meget - desværre.

Topic: Mmm Giggs, United sejr - Chelsea nederlag = Deeeejlig weekend.

Ovlesen
26-09-2009, 18:14
Selvom vi spillede af helvede til, vidste man vel at vi ville score før eller siden.

Jeg synes bestemt ikke vi spillede dårligt, tvært imod. Der blev spillet roligt og bolden blev holdt i egne rækker. Der manglede omtanke i den sidste aflevering og vores wings manglede lidt rutine, men vi var bestemt ikke dårlige i mine øjne.

Jeg var aldrig rigtig i tvivl om at vi nok skulle score, spørgsmålet var bare om vi ville blive nervøse og søge lange bolde efterhånden som tiden gik.

"Fergie, Fergie what's the time" var sku go stil. :)

Christensen
26-09-2009, 18:16
Vigtige, og fortjente, 3 point i dag, nu hvor Chelsea tabte, så nu har vi lige så mange penge som de blå fra London.

Præstationen var muligvis ikke verdens bedste, men det var dog en meget fortjent sejr. Savnede noget 'drive' fra midtbanen, som jeg tror ville have været med til at få scoret tidligere. Men skal ikke brokke mig nu hvor vi vandt ;)

Grønholdt.
26-09-2009, 18:17
Det var godt nok dejligt med en sejr i dag i en svær udekamp! Nani!!! Den mand pisser mig mere og mere af! Alt hvad han laver ender i det rene lort! Han Burde tage det første fly tilbage til Portugal, og aldrig nogensinde vende tilbage til United igen! Sælg ham til Januar! Og ta' så og køb en værdig kantspiller i stedet for! Giggs var den bedste for United i dag syntes jeg. Evra gjorde det også rimelig udemærket i dag. 3 meget,meget vigtige point, og vi er tilbage på VORES 1. plads igen efter CSKA Chelskij's nederlag i dag!!! :devilll:

Fletcherfan
26-09-2009, 18:18
Fantastisk dag...

United vinder 2-0, som giver mig 500 kr. fordi jeg satsede 20 kr. på det rigtige resultat i Glitnir... Og United er hjemme igen på førstepladsen :D Og i aften holder jeg fest fordi i morgen bliver jeg 30 år... Intet kan slå mid ud af kurs lige nu :D

Daniel
26-09-2009, 18:22
Jeg synes bestemt ikke vi spillede dårligt, tvært imod. Der blev spillet roligt og bolden blev holdt i egne rækker. Der manglede omtanke i den sidste aflevering og vores wings manglede lidt rutine, men vi var bestemt ikke dårlige i mine øjne.

I mine øjne spillede vi utroligt langsomt og uden bevægelse. Hver gang vi vandt bolden ventede vi til Stoke's 11 mand kom tilbage i forsvaret, i stedet for at forsøge at komme hurtigt frem. Scholes stoppede op og trillede bolden tilbage alt for mange gange og i det hele taget lykkedes det jo overhovedet ikke at få spillet til at køre. Angriberne var usynlige, bl.a. fordi de ikke fik nogen bolde at arbejde med.

Fletcherfan
26-09-2009, 18:26
Jeg glemte også lige at nævne, at med mål til Torres, Gerrard og Tamir Cohen fik mit hold rigtig mange points...

Tenshu
26-09-2009, 18:41
Jeg glemte også lige at nævne, at med mål til Torres, Gerrard og Tamir Cohen fik mit hold rigtig mange points...

Jeg har sgu da også Gerrard og Torres, men derfor bliver jeg da ikke glad, når de scorer :Smackden:

(:))

Dines
26-09-2009, 18:42
Rigtig stærk sejr i dag. Stoke er svære på udebane, så jeg er lykkelig for, at vi kom herfra med 3 point. Indsatsen var meget stabil. Vi dominerer stort, har kontrol over kampen og efter vores første scoring, var der aldrig tvivl om pointene. Stoke levede kun på at holde nullet i dag, så det var fedt, at vi forholdsvis tidligt fik scoret åbningsmålet. Et godt mål faktisk. Gode afleveringer fra både Giggs og Fletcher, der begge i dag igen holder højt niveau og ind til Berbatov, der scorer et meget let, men utrolig vigtig mål for ham selv og for hele holdet.

Ellers meget stabilt. Fletcher-Scholes er p.t. den stærkeste midtbane vi kan fremføre med Giggs på kanten. Nani, Valencia og Park mangler at komme igang før, at den sidste brik er på plads. I dag så forsvaret rigtig sikkert ud. Foster, Vidic og Ferdinand havde styr på sagerne, mens der som altid var kontrol hos Evra og O'Shea.

Vigtig sejr. Nu har vi Sunderland og Bolton hjemme. Det bør være 3 sikre point før, at vi skal til Anfield i slutningen af oktober. God sejr, fantastisk måned. Månedens kamp må nok være den mod City, da den havde alt hvad en klasse fodboldkamp skal indebære - og så selvfølgelig Owens overtidsscoring. Månedens bedste præstation må helt klart være mod Tottenham ude, hvor vi dominerede og overvandt en chokstart. WHL er en svær udebane, men klarede det fantastisk. Månedens spiller må falde til Giggsy. Han har været en klasse for sig og har spillet en vigtig rolle i vores sejre.

Tenshu
26-09-2009, 18:51
Foster: 7. Han blev aldrig udfordret, men var sikker i sine få indgreb.

O'Shea: 10. Har styr på defensiven og krydrer det med et flot hovedstødsmål.
Ferdinand og Vidic: 10. De er begge utrolig sikre i alle indgreb, hvor specielt hovedstøsduellerne blev vundet suverænt hver gang.
Evra: 7. Defensivt har han styr på det, men han var ikke lige så succesfuld i sit offensive spil, som han plejer.

Valencia: 2-4. Jeg var bestemt ikke imponeret over Valencia i dag. Dels brænder han en gigantisk chance, og dels formår han ikke at ramme medspillerne på sine ellers mange indlæg. Hvad nytter det, at han kan komme til baglinjen og slå et indlæg, når han intet rammer?
Fletcher: 7. Gjorde sin pligt, men så heller ikke mere. Gik som altid ind i duellerne, men hans offensive spil var desværre fraværende.
Scholes: 10. Utrolig flot kamp. Hans pasningsprocent var som altid fantastisk, og han lagde mange sukkerbolde til bl.a. Valencia. Derudover lavede han en kongeaflevering til Giggs, der misbrugte kæmpechancen.
Nani: 2. Det eneste der gør, at Nani ikke får 00 er hans gode skudforsøg. Ellers var hans indsats pinlig.

Rooney: 7. Han kæmper udemærket, men får desværre ikke det store ud af det.
Berbatov: 7. Ligesom Rooney var hans indstilling fin, og han scorer et mål, men desværre får han ellers ikke det store ud af det.

Subs:
Owen og Carrick uden for bedømmelse.
Giggs: 10 - MOM. Det er klasse at komme ind fra bænken og lave to assists. Han er en fantastisk spiller.

Ludvig
26-09-2009, 18:52
God sejr idag! Som alle ved, er Stoke et rigtig godt hjemmehold, og spiller meget på deres fysik.
Men United formåede at pille dem fra hinanden til tider.
-Især pga Scholes i første halvleg.
Desværre synes jeg ikke vi så andet en dårligt spil fra Nani og Valencia idag. Det var lidt skuffende..
Men da Giggs kom på! Det gjorde forskellen. Han blvier ved med at levere varen kamp efter kamp..

Ludvig
26-09-2009, 18:53
Foster: 7. Han blev aldrig udfordret, men var sikker i sine få indgreb.

O'Shea: 10. Har styr på defensiven og krydrer det med et flot hovedstødsmål.
Ferdinand og Vidic: 10. De er begge utrolig sikre i alle indgreb, hvor specielt hovedstøsduellerne blev vundet suverænt hver gang.
Evra: 7. Defensivt har han styr på det, men han var ikke lige så succesfuld i sit offensive spil, som han plejer.

Valencia: 2-4. Jeg var bestemt ikke imponeret over Valencia i dag. Dels brænder han en gigantisk chance, og dels formår han ikke at ramme medspillerne på sine ellers mange indlæg. Hvad nytter det, at han kan komme til baglinjen og slå et indlæg, når han intet rammer?
Fletcher: 7. Gjorde sin pligt, men så heller ikke mere. Gik som altid ind i duellerne, men hans offensive spil var desværre fraværende.
Scholes: 10. Utrolig flot kamp. Hans pasningsprocent var som altid fantastisk, og han lagde mange sukkerbolde til bl.a. Valencia. Derudover lavede han en kongeaflevering til Giggs, der misbrugte kæmpechancen.
Nani: 2. Det eneste der gør, at Nani ikke får 00 er hans gode skudforsøg. Ellers var hans indsats pinlig.

Rooney: 7. Han kæmper udemærket, men får desværre ikke det store ud af det.
Berbatov: 7. Ligesom Rooney var hans indstilling fin, og han scorer et mål, men desværre får han ellers ikke det store ud af det.

Subs:
Owen og Carrick uden for bedømmelse.
Giggs: 10 - MOM. Det er klasse at komme ind fra bænken og lave to assists. Han er en fantastisk spiller.

Selvom O'shea scorede, synes jeg på ingen måde han skulle have 10..

Gronkjor
26-09-2009, 19:26
Det var igen smuk kamp i dag, men det var en flot arbejds sejr! :) Forsvar og center midt gør det godt, mens Nani og Valencia halter noget. Håber virkelig de forbedrer sig, for de skaber inter. Giggs var genial som sædvanligt:devill:

NUMBER 1:trophy:

Tenshu
26-09-2009, 19:34
Selvom O'shea scorede, synes jeg på ingen måde han skulle have 10..

Hvorfor?

RasmusP
26-09-2009, 19:55
Hvorfor?

Når vi kom op på den sidste 1/4 af banen, mistede han bolden ret mange gange, med nogle dårlige afleveringer. Det ødelægger vores angreb, og mange af spillerne skal bruge ekstra kræfter på tilbageløb. Det var godt vi ikke mødte et hold der var stærkt på kontra..
O'shea' antal af fejlafleveringer var dog minimale i forhold til vores to kanter, Nani og Valencia. Hold da op hvor er de hurtige og hvor kan de drible, men simple afleveringer på få meter, det mestrer de simpelthen ikke...

RasmusP
26-09-2009, 20:08
http://therepublikofmancunia.com/stoke-fans-wheres-your-famous-atmosphere/

"Alex Ferguson - probably the best referee in the world":D

Tenshu
26-09-2009, 20:08
Jeg mindes nu ikke, at O'Shea mistede specielt mange bolde i opstillet. Derudover var han stærk defensivt og scorede et mål.

chrisserUnited
26-09-2009, 20:18
flot at Berba giver Giggs æren for målet da han scorer, eller jeg tror i hvert fald det var derfor han pegede på ham. han virker ikke så arrogant mere.

ChristianR
26-09-2009, 20:18
Jeg mindes nu ikke, at O'Shea mistede specielt mange bolde i opstillet. Derudover var han stærk defensivt og scorede et mål.

Ja, han var stærk defensiv, men jeg er nu enig i, at han fremadrettet bestemt ikke var noget at råbe hurra for. Jeg tror O'Shea bærer en del af skylden for, at Valencia ser så tam ud idag. Han får ikke meget støtte bagfra og ikke mange bolde at arbejde med. i den anden side af banen får Nani jo helt enormt meget støtte fra Evra.

Kampen idag irriterer mig i den for stand, at vores 2 udfordrende kanter igen kommer frem til alt, alt for lidt. Det irriterer mig især, fordi jeg finder vores spil uden de 2 lidt for kedeligt og for forudsigeligt. Så på den led, kunne man godt bruge en Ronaldo eller en anden wingspiller af lidt højere standard.

Troelsgaard
27-09-2009, 11:44
http://therepublikofmancunia.com/stoke-fans-wheres-your-famous-atmosphere/

"Alex Ferguson - probably the best referee in the world":D

Nu havde jeg hørt så meget fantastisk om Stokes fans, så jeg valgte at lægge lidt mærke til, hvor godt det reelt var, og det var ikke noget at skrive hjem om, igen har en fangruppe i England blameret sig selv, ved at udråbe sig selv som fantastiske, den har vi hørt før fra den røde del af Merseyside, som kun formår at skabe en god stemning, når man spiller semifinale i CL. Ret skal være ret, der var et tidspunkt hvor de sang rigtig højt, og det er det der har kåret Britannia Stadium til det stadion med den højeste decibel, men generelt er det set meget bedre.

Michael
27-09-2009, 11:47
http://therepublikofmancunia.com/video-berbatov-oshea-goals-against-stoke/

Målene, til dem der ikke har set dem!

JumpingCarrot
27-09-2009, 13:33
PFA Player of the Year!

'nuff said!