PDA

Se fuld version : Hyldest til Diubai TV

Casper
23-05-2007, 23:20
Jeg vil gerne have l,ov til at udtrykke min hyldest til Dubai TV!
10 minutter før kampen sender de et 5 minutters langt indslag om Manchester Uniteds fejring af mesterskabet og deres CL sejre! Hvor fedt er det ikke lige at stå på en pubv med 50 scousere og se det? :D jeg stod og råbte Champions, mens folk stod og kiggede dumt...

Pubben jeg var på, var lidt dum, da de ikke ville slukke for musikken under kampen. jeg tog så en taxa tilbage til mit hotel, hvor der i sportsbaren var overfyldt. Efter 5 minutters ringen, så finder receptionen en irsk pub til mig.
Her er der fyldt med scousere også...
Men i halvlegen gentager de sku kundststykket og viser Uniteds fejre mesterskabet og deres CL sejre! MEGA STORT!

Da Liverpool har tabt finalen tager jeg en taxa tilbage og går op i sportsbaren, som nu kun er - sjovt nok - halv fuld. I blandt alle de tudende scousere viser de IGEN et fem minutters indslag om United!

HVOR STORT ER DET IKKE LIGE?????
Hail Dubai TV!!!!!!

Ja, dette indlæg hører måske til under off-topic, men nu har jeg fået nogle øl, Liverpool har tabt og Manchester United er mestre, samtidig med at jeg er admin, så jeg bestemmer her! :titte:

ps. reklameindslaget skyldtes promovoering af Manchester United Opus... men det er vel også kun de rige oliesheiker som har råd til at købe den...

Bugge
23-05-2007, 23:24
Ja, dette indlæg hører måske til under off-topic, men nu har jeg fået nogle øl, Liverpool har tabt og Manchester United er mestre, samtidig med at jeg er admin, så jeg bestemmer her!

Haha :D Mere præcist kan det ikke siges..

Casper
23-05-2007, 23:27
G>odt med noget forståelse!
Tak Arjon!

Og fuck jeg er glad!

Martinsen
23-05-2007, 23:28
sådan skal det sku være! lad os få noget Dubai tv til Danmark...

17 years!!

United DK
23-05-2007, 23:33
Thumbs up for Dubai TV!

Thomas
23-05-2007, 23:33
I mens de danske kanaler viser CL finalen i '05, så viser Dubai os fejre mesterskabet i år.. Stort :D :D :D

Aquarium
23-05-2007, 23:38
Nice!!! Men jeg er nu ikke så overrasket for det passer nu også med at de fleste fobbold interreserede i asien og især det arabiske lande er united fans eller chelski fans. Du finder nok at de ældre er united fans og de unge er chelski fans. Jeg tror at der er kun et lille procent der holder med arsenal og de scousere du fandt i sportsbaren kommer nok fra liverpool ellers er de nok de eneste liverpool fans i hele den arabisk halvø ;)

Aquarium
23-05-2007, 23:39
sådan skal det sku være! lad os få noget Dubai tv til Danmark...

17 years!!

Jeg tror at du kan få det i århus som en del af fuldpakken fra kabeltv.

Flax_Generous
23-05-2007, 23:42
Dubai TV lyder som den rigtige kanal at have set den elendige kamp på. Hvis de konstant viste United, så fik man da også set noget rigtig fodbold i aften. :)

Hald
24-05-2007, 01:03
Stort!! Hva laver du egentligt i Dubai, hvis man må være så nysgerrig?

Casper
24-05-2007, 07:44
I forhandlinger med Google om at sælge Oldtrafford.dk :O

... og holde lidt ferie

Smaakage
24-05-2007, 08:10
Virkelig fedt. Kan forestille mig at det har været en ekstra torn i øjet på scouserne.
Så kan de seriøst lære det

Hald
24-05-2007, 11:33
Var det bare mig eller kunne alle de scousere ikke finde rundt på det olympiske stadion, jeg syntes konstant at stadion speakeren nævnte en Englænder der skulle melde sig til nærmeste stewart!
Bla. blev Craig Pennant nævnt et par gange, Hmm mon det er jemaines lille bror der farede forvildede rundt?

Don Kafai
24-05-2007, 12:01
Var det bare mig eller kunne alle de scousere ikke finde rundt på det olympiske stadion, jeg syntes konstant at stadion speakeren nævnte en Englænder der skulle melde sig til nærmeste stewart!
Bla. blev Craig Pennant nævnt et par gange, Hmm mon det er jemaines lille bror der farede forvildede rundt?

Ja det lagde jeg også mærke til. Det fede var at produceren en af gangene zoomede ind på Jermaine Pennant efter en vildfarende pennant var nævnt i radiospeakeren:D

Baunie
24-05-2007, 15:05
Det er nok DIC's og king Abdullah, eller hvad han hedder, der har beordret Dubais nationale tv-selskab til at gøre sådan, fordi de ikke fik lov at købe Liverp00l.

Dines
24-05-2007, 17:37
Hehe. Meget sjovt at de viser United klip om vores mesterskab, når det ingen relevans har til finalen igår. :D

KaptajnKjaer
24-05-2007, 23:11
Og dog lidt for flabet måske.. meen som United fan luner det sgu helt ned til bollerne. Kunne man måske se noget af det youtube?

Casper?

MOMO
24-05-2007, 23:55
Så er det godt at jeg har alle kanalerne fra DUBAI :D. Dubai Sport er også en fed kanal. de viser tit nogle fede ting.

El Giga
25-05-2007, 14:01
Dubai rules - Jeg har selv været dernede 2 gange. De har nogle fede pubs med gode storskærme, samt østeuropæisk servering :-)

Casper
25-05-2007, 21:07
De eneste østeuropæere jeg har set var 3 russiske pigre på natklubben i går, som tydeligvis var nogle der var der for at sælge deres krop.

Derimod syntes jeg der er mange fra filipinerne! Det er helt vildt! I alle butikker står de... Men det nok også meget godt, fordi de er ret gode til engelsk, må man sige...

El Giga
26-05-2007, 22:28
Ja selvfølgelig, men det gør ikke de russiske piger mindre interresante. Det er mange indere og fillipinere i Duabi. De er sgu okay, men virker en smule uintilligente grundet diverse sprogproblemer og pga deres kulturelle forskelle sammenlignet med os danskere. Trods det, er det meget fedt at møde andre kulturer/religioner.....