Se fuld version : CL: Besiktas - Manchester United
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b1/Besiktas_hqfl_logo.png/100px-Besiktas_hqfl_logo.png Besiktas - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League | Tirsdag, 15. september 2009, 20:45 | Inonu Stadium
Optakt
Manchester United indleder dette års Champions League-turnering i Istanbul mod de tyrkiske mestre.
Manchester United blev udtrukket til Gruppe B med de tyske mestre fra Wolfsburg, russiske CSKA Moskva og de tyrkiske mestre fra Besiktas. Sidstnævnte tager imod sidste års nummer to i Champions League tirsdag aften for første gang nogensinde.
Manchester United og Besiktas har nemlig aldrig mødt hinanden før. United har dog mødt både Fenerbache og Galatasaray fra Tyrkiet i Champions League, og har dårlig erfaring med, at spille i Tyrkiet. Specielt i hovedstaden Istanbul, hvor United har taget hjem uden at score tre ud af de sidste fire besøg. Sidst var for fem år siden, da Fenerbache sendte United hjem med en svingende 3-0-lussing.
Besiktas har mødt fem andre engelske klubber i europæisk sammenhæng, og her er det bl.a. blevet til en 2-1-sejr over Liverpool for to år siden, og et 0-2-nederlag til Tottenham i UEFA Cuppen 06/07. De resterende hjemmekampe er endt uafgjort mod Leeds United, Bolton og Aston Villa.
De forsvarende tyrkiske mestre har fået en mareridtsstart på den nye sæson, da det kun er blevet til en enkelt sejr i de første fem kampe. I weekenden tabte de hele 3-0 ude til titelaspiranterne fra Galatasaray. De har kun scoret tre mål i indeværende sæson, hvorfor klubben må affinde sig med en øjeblikkelig 11. plads med seks point. Manchester United derimod er i forrygende form, da de kommer fra flotte sejre på 2-1 og 1-3 over London-klubberne Arsenal og Tottenham.
Besiktas har tabt fem af deres sidste syv Champions League-opgør – alle uden at score. Manchester United har ikke tabt på udebane i Champions League siden mavepusteren på 3-0 til AC Milan i 2007. De har vundet seks udekampe, og stået seks lige siden det nederlag.
Manchester United er fortsat foruden Edwin van der Sar, Rafael da Silva, Owen Hargreaves og Gabriel Obertan. Besiktas er håbefulde på, at deres to nye storspillere, Rodrigo Tabata og Nihat Kahveci, kan lede holdet til en sejr over giganterne fra England.
Skribentens bud på kampens udfald
Heksekedelen i Istanbul bør ikke komme bag på United-spillerne, der har masser af erfaring med at spille på disse vilkår. United vinder 2-0.
Mulig startopstilling
Foster
Neville – Ferdinand – Vidic – Evra
Valencia – Carrick – Fletcher – Nani
Berbatov - Rooney
Uniteds trup
Dimitar Berbatov, Wes Brown, Michael Carrick, Anderson, Jonny Evans, Patrice Evra, Rio Ferdinand, Darron Gibson, Antonio Valencia, Ben Amos, Michael Owen, Ryan Giggs, Tomasz Kuszczak, Darren Fletcher, Gary Neville, John O'Shea, Ji-sung Park, Fabio, Ben Foster, Wayne Rooney, Paul Scholes, Nemanja Vidic, Nani.
Besiktas' trup
Kommer senere ...
Seneste kampe
Manchester United
12/09-2009 Tottenham 1 – 3 United
29/08-2009 United 2 – 1 Arsenal
22/08-2009 Wigan 0 – 5 United
19/08-2009 Burnley 1 – 0 United
16/08-2009 United 1 – 0 Birmingham
Besiktas
12/09-2009 Galatasaray 3 – 0 Besiktas
28/08-2009 Besiktas 0 – 0 Gaziantepspor
22/08-2009 Genclerbirligi 0 – 0 Besiktas
17/08-2009 Besiktas 2 – 0 Antalyaspor
07/08-2009 Buyuksehir 1 - 1 Besiktas
Odds
Besiktas: 6.54
Uafgjort: 3.69
United: 1.54
Tv
20:15 TV2 Sport (Kampstart: 20:45)
Skader
Manchester United
E Van Der Sar Thumb/Wrist Injury 3rd Oct 09
G Obertan Calf/Shin Injury 31st Oct 09
Rafael Shoulder Injury 12th Sep 09 very doubtful
O Hargreaves Jumpers Knee 3rd Oct 09
Madsens Corner
Manchester United har aldrig mødt Besiktas i en officiel kamp. De to har dog spillet sammen i en venskabskamp. Den fandt sted den 11. juni 1950 og blev spillet i New Jersey. Manchester United vandt med 2-1. på mål af Jack Rowley og Henry Cockburn
Manchester United har købt følgende spillere fra Besiktas
Ronny Johnsen
Besiktas har købt følgende spillede fra Manchester United:
Jose Kleberson Pereira
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Refstrup
14-09-2009, 15:08
Besiktas
29/08-2009 Tottenham 2 – 1 Birmingham
26/08-2009 Doncaster 1 – 5 Tottenham
23/08-2009 West Ham 1 – 2 Tottenham
19/08-2009 Hull 1 – 5 Tottenham
16/08-2009 Tottenham 2 – 1 Liverpool
- Det er Tottemhams kampe :lolol:
Besiktas
29/08-2009 Tottenham 2 – 1 Birmingham
26/08-2009 Doncaster 1 – 5 Tottenham
23/08-2009 West Ham 1 – 2 Tottenham
19/08-2009 Hull 1 – 5 Tottenham
16/08-2009 Tottenham 2 – 1 Liverpool
- Det er Tottemhams kampe :lolol:
Rettet.
Mikey-boy
14-09-2009, 15:13
Har du et bud på en målscore Zhaban? Det gik godt sidst :D
Min bud på en startopstilling
Foster
O' Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Valencia – Carrick – Fletcher – Nani
Owen - Rooney
Måske en Anderson istedet for Carrick, og jeg vil personligt godt se Giggs starte inde, men der mange muligheder. Det er jo ikk det værste hold vi skal møde, men stadig en svær modstander, fordi vi er på udebane.. Som i nok kan læse er jeg lidt i tvivl, men anyways, come on United :trophy:
Don Kafai
14-09-2009, 15:30
Jeg laver en Zhaban:
Hvis T. Kusczcak starter, så garanterer jeg for han scorer.
Troelsgaard
14-09-2009, 15:36
Foster
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Park
Rooney - Berbatov
Istanbul plejer at være et giftigt sted at spille, og mange store klubber har før fejlet dernede, omvendt har tilskuerne det med at vende sig imod deres eget hold, hvis de ikke levere som forventet, og kunne vi komme forholdsvist hurtigt foran, så tror jeg vi har gjort os selv en stor tjeneste, men uanset hvordan og hvorledes, så bør vi vinde.
--------------Foster---------
O`Shea-----Rio-----Vidic------Evra
Fletcher--Carrick--Anderson--Nani
--------------Giggs-------------
--------------Rooney----------
Tror på en 1-0 sejr til United.
Jeg laver en Zhaban:
Hvis T. Kusczcak starter, så garanterer jeg for han scorer.
Haha Sam :D
Nej nej , se nu her: Nemanja Vidic scorer på hjørnespark i denne kamp.
Ben Foster
Gary Neville – Rio Ferdinand – Nemanja Vidic – Patrice Evra
Antonia Valencia – Michael Carrick – Darren Fletcher – Luis Nani
Michael Owen - Wayne Rooney
Selvom det aldrig er nemt at spille i Istanbul og Besiktas har et par store profiler i Recber, Nihat og Tello, så har ''the double'' vinderne fra Tyrkiet haft en så dårlig start på deres sæson, at jeg tror vi hiver en sikker 2-0 sejr hjem, uden at bruge for mange kræfter inden søndagens lokalderby mod shitty! Rooney og Owen scorer målene
Glory Man United
14-09-2009, 16:05
Haha Sam :D
Nej nej , se nu her: Nemanja Vidic scorer på hjørnespark i denne kamp.
Vidic? Direkte på hjørne? Hold da op!!!
Skribentens bud på kampens udfald
Der er lagt i kakkelovnen til et seværdigt opgør, der kan falde til begge sider. Jeg tror på, at United fastholder deres greb på Tottenham – 0-1.
Forstår ikke den sidste sætning, Tottenham?
Forstår ikke den sidste sætning, Tottenham?
Også rettet.
Baaaaah , du ved hvad jeg mener. :smilings:
Også rettet.
He he, og så blev man med et mere cocky :p
Carl-keane
14-09-2009, 16:20
Besiktas er helt sikkert et godt hjemmebane hold, tabte fool der ikke 2-1 for nogen år siden???
Så point tab er muligt... Men hvis vi spiller som imod Spurs kan det hurtigt blive sjovt at være United Fan
Besiktas er helt sikkert et godt hjemmebane hold, tabte fool der ikke 2-1 for nogen år siden???
Så point tab er muligt... Men hvis vi spiller som imod Spurs kan det hurtigt blive sjovt at være United Fan
Besiktas har mødt fem andre engelske klubber i europæisk sammenhæng, og her er det bl.a. blevet til en 2-1-sejr over Liverpool for to år siden, og et 0-2-nederlag til Tottenham i UEFA Cuppen 06/07. De resterende hjemmekampe er endt uafgjort mod Leeds United, Bolton og Aston Villa.
Som skrevet står.
Don Kafai
14-09-2009, 16:24
Hmm, en eller anden dude skal vel bare råbe "Du holder dig væk, Vidic" hver gang vi får hjørne?
Midtbanen, bliver svær at forudsige, men mod Besiktas tror jeg ikke det bliver nødvendigt med en voldsom massiv midtbane og derfor ser jeg meget gerne Nani OG Valencia starte inde, da vi så kan få udnyttet kanterne og skabe noget fart, og forhåbentlig en masse chancer.
MartinKjaer
14-09-2009, 17:12
Er sgu enig med Vidic scorer på hjørne. Jeg vandt 600kr sidst jeg oddsede på ham som første målscorer (imod Chelsea), og det var på hjørne :D
Foster
Gary N - Rio - Vidic - evra
Valencia - Carrick - Anderson - Nani
Rooney - Owen
Selvom vi snakker om det er en svær kamp, så tror jeg han vil give plads til gary og Owen i startopstillingen. Valencia og Nani skal også inde og have minutter i benene.
Jeg tror vi beholder Anderson på banen, grundet hans gode kamp i weekenden. Hvis Fergie kan få ham helt igang, bliver han en god spiller for os i år.
Ligeledes er Rooney pt. en af verdens farligste angribere.. Fantastisk at se ham mod Spurs, hvordan han på halve chancer får gjort det farligt.
Ikke umuligt Park tager en af wing pladserne, uanset hvad tror jeg de alle får spilletid..
Giggs ser jeg som klar udskifter i denne kamp :)
Lækkert at Champions League starter igen. Vi er kommet i en okay gruppe. Der skal nok blive modstand, men vi skal samtidig videre som 1'er uden slinger i valsen. Uafgjort imorgen vil være en acceptabel start, men jeg tror vi vinder. Nu kender jeg ikke niveauet i Tyrkiet, men jeg har umiddelbart kampen mellem Liverpool-Besiktas (8-0), hvilket gør, at jeg ikke regner dem for så meget. Vi skal dog passe på, for vi kommer helt sikkert ned til en heksekeddel, men vores spillere er så proffesionelle, at det ikke må påvirke dem. Det vil være godt, hvis vi kunne få et hurtigt mål, så vi kunne få ja lukket munden på deres fans. Deres form virker umiddelbart heller ikke imponerende, så jeg tror vi vinder. Endnu en 3-1'er.
Foster
Valencia - Scholes - Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov
God kamp. :)
Foster
Gary N - Rio - Vidic - evra
Valencia - Carrick - Anderson - Nani
Rooney - Owen
Selvom vi snakker om det er en svær kamp, så tror jeg han vil give plads til Owen i startopstillingen
Enig. Jeg er også helt sikker på at Owen kommer til at spille den her kamp, han har så vidt jeg kan huske kun startet i én kamp, og det er på tide at bringe ham.
:devill:
Gronkjor
14-09-2009, 19:32
Foster
Neville Rio Vidic Evra
Valencia Carrick Fletcher Nani
Rooney Berba
Man kunne måske godt forestille sig, at vi vælger Owen og måske Anderson fra start, så Rooney og Fletch er klar til City. Hvis spillet fra WHL fortsætter kører vi dem midtover!
Vi vinder 2-0.
Come on United!
schousboe9
14-09-2009, 19:42
Jeg føler mig overbevist om, at Scholes starter imorgen pga. udvisningen i lørdags. Fletcher får et velfortjent hvil, det samme gør Evra og Berbatov, Park skal være balancespiller på søndag, og så trænger Brown til en kamp igen. Og så tror jeg, vi kører CL Away-stilen, selvom vi burde kunne vinde alligevel:
---------- Foster ----------
Brown - Rio ---- Vida - Fabio
---------- Carrick ----------
----- Scholes - Anderson ---
Valencia -------------- Nani
---------- Rooney ---------
PIG, O'Shea, Evra, Fletcher, Park, Berbatov, Owen
Manchester United
14-09-2009, 20:07
Har glædet mig utroligt meget til champions league starter igen.
Vi knækker Besiktas 3-0. Anderson scorer sit første CL mål.
God kamp folkens!
Foster
Brown - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Carrick - Fletcher - Anderson
Rooney - Berbatov
Berbatov skal fortsætte med de flotte takter, og de skal snart krones med et mål!
Jeg har "vraget" Nani, fordi jeg tror ikke, han besidder nok psyke til at spille i en heksekedel, som tyrkiske stadions ofte er. Jeg håber, jeg æder mine ord i mig igen, da jeg helst håber, Nani starter inde. Men hvis ikke så skader det ikke at sætte Carrick ind og så rykke Anderson ud på en fri venstrekant.
Resten af holdet er vel bare oplagt. Bare så længe Fletcher starter inde, så er jeg trygt nok ved, at vi kommer til at spille en god kamp.
Jeg gætter på 3-1 sejr. Rooney med to basser og Vidic.
Foster
Valencia - Scholes - Fletcher - Nani
Rooney - Berbatov
Er O'shea klar igen? :)
Carl-keane
14-09-2009, 21:06
Er O'shea klar igen? :)
Ja han spillede hele kampen imod Spurs...
Refstrup
14-09-2009, 21:43
Denne kamp skal vindes. Vi tager den 2-0 "Rooney *2"
Ja han spillede hele kampen imod Spurs...
Ja, det er rigtigt... Ved ikke lige hvad jeg tænkte på :confused:
Har glædet mig utroligt meget til champions league starter igen.
Vi knækker Besiktas 3-0. Anderson scorer sit første CL mål.
God kamp folkens!
Med den gruppe vi er i starter CL for mit vedkommende først når ottendedels finalerne spilles...
Foster
Brown - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Carrick - Fletcher - Anderson
Rooney - Berbatov
Berbatov skal fortsætte med de flotte takter, og de skal snart krones med et mål!
Det er vores problem. Han er saa genial til at holde paa bolden og spille andre fri, men han score for lidt..
Dog holder jeg stadig paa, at fergie ikke stiller i den staerkeste - tror han har city kampen i hovedet (derfor f.eks. Owen starter inde).. Fergie har altid vaeret saadan, at overdrivelsen fremmer forstaaelsen. Vores gruppe er IKKE svaer, og vi SKAL udnytte vores bredde i truppen til at rotere godt rundt.. Haaber dette er muligt saa vi kan storme city ud af banen in the battle of manchester
Fergie vil nok rotere lidt igen, så nogle af dem som spillede mod tottenham sidder over. Specielt nogle af dem som også spillede landskampe sidste uge.
Foster
Brown-Rio-Vidic-Fabio
Valencia-Carrick-Anderson-Nani
Rooney-Owen
På trods af at de kan præsentere nogel folk som Rustû, Ernst og Nihat som alle har en del erfaring fra disse kampe, jamen så burde det ikke være nok til at slå os.
Det der kan blive problemet er hvis enten vi eller dommeren lader os påvirke af tilskuerne.
Men jeg vælger at tro vi har styr på nervesystemet og vinder 3-1.
Uniteds trup:
Foster, Kuszczak, Neville, O'Shea, De Laet, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Valencia, Owen, Rooney, Berbatov, Macheda.
schousboe9
15-09-2009, 12:25
Uniteds trup:
Foster, Kuszczak, Neville, O'Shea, De Laet, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Valencia, Owen, Rooney, Berbatov, Macheda.
Dét tvivler jeg stærkt på... :confused:
Glory Man United
15-09-2009, 12:25
Uniteds trup:
Har vi taget 24 mand med til Tyrkiet?? :confused:
Foster
Neville, Brown, Vidic, Evra
Park, Carrick, Scholes (Giggs), Nani,
Anderson
Owen
Tror SAF går all-in på at prøve de uprøvede kræfter.
RuudVanNissetøj
15-09-2009, 13:24
Ville elske at se Macheda få chancen i sådan en kamp. Ved godt det er en heksekedel, men lad os da prøve at eksperimentere lidt i denne kamp og spare på de rutinerede kræfter til kampen mod City.
Håber lidt på denne opstilling:
Foster
Neville, Brown, Vidic, Fabio
Valencia, Carrick, Scholes, Nani
Owen Macheda
Football365.com's bud på hvem der er med:
Dét tvivler jeg stærkt på... :confused:
Har vi taget 24 mand med til Tyrkiet?? :confused:
Listen herover er nok ikke helt korrekt.
Det er denne dog, rimelig sikkert:
Manutd.com's liste:
Dimitar Berbatov, Wes Brown, Michael Carrick, Anderson, Jonny Evans, Patrice Evra, Rio Ferdinand, Darron Gibson, Antonio Valencia, Ben Amos, Michael Owen, Ryan Giggs, Tomasz Kuszczak, Darren Fletcher, Gary Neville, John O'Shea, Ji-sung Park, Fabio, Ben Foster, Wayne Rooney, Paul Scholes, Nemanja Vidic, Nani.
Listen herover er nok ikke helt korrekt.
Det er denne dog, rimelig sikkert:
Manutd.com's liste:
Hvorfor skulle vi tage 3 målmænd (Ben Amos) med til Tyrkiet?
Fletcherfan
15-09-2009, 13:51
Dette er nok det dårligste hold i gruppen så kampen skal vindes... Også selvom det blvier varmt at spille i Tyrkiet... Men Uniteds kvaliteter kontra Besiktas' mangel på samme gør at United bare SKAL vinde...
Det bliver dog ikke nemt, men mindre kan også gøre det og jeg er tilfreds med mit bud på 2-1 til United...
Foster
Brown, Ferdinand, Vidic, Evra
Valencia, Fletcher, Carrick, Nani
Rooney, Berbatov
Bænk: PIG, O'Shea, Owen, Scholes, Giggs, Evans, Anderson
Valencia og Nani kom ikke ind mod Spurs, og jeg er sikker på, at det er for at hvile dem til denne kamp...
Flax_Generous
15-09-2009, 14:11
Det kunne være godt med lidt spilletid (af forskellige årsager) til Neville, Fabio, Brown, Owen, Valencia og Park. Jeg håber, at de alle starter.
Er så trist over at jeg ikke kan se kampen i aften.. :(
Håber vi får en dejlig sejr og jeg kan se den optaget et eller andet sted senere. Håber SAF sparer lidt kræfter til søndag. Ser gerne Owen fra start, og Macheda skiftet ind i kampen, for at afgøre den til 2-0. :P
Hvorfor skulle vi tage 3 målmænd (Ben Amos) med til Tyrkiet?
Det er meget normalt at have tre målmænd med, især når kampen skal spilles så langt væk. De rejste jo allerede i søndags, og har trænet dernede idag, så hvis der sku ske noget med de en af de to førstevalg, er Amos klar til at tage over.
Ville elske at se Macheda få chancen i sådan en kamp. Ved godt det er en heksekedel, men lad os da prøve at eksperimentere lidt i denne kamp og spare på de rutinerede kræfter til kampen mod City.
Håber lidt på denne opstilling:
Foster
Neville, Brown, Vidic, Fabio
Valencia, Carrick, Scholes, Nani
Owen Macheda
Jeg har stor respekt for Machedas talent og at han hjalp os på et vigtigt tidspunkt sidste sæson. MEN, som jeg ser det, er det SLET IKKE, Macheda vi skal have i spil. Vi skal have Berba IGANG, en angreber skal score (specielt nu hvor ronaldo er væk).. Ligeledes skal vi have en giftig indskifter, så vi skal som du har valgt, have Owen igang. Macheda og Welbeck må slå til i pokalturneringerne, og de lavere hold i PL når vi når længere hen.
Godt at besiktas har fået en dårlig start på deres sæson.
-Og hvis united kan udelukke deres syge fans, skal de sagtens kunne overvinde dem på banen!
Ses på Grisen!
RuudVanNissetøj
15-09-2009, 15:27
Jeg har stor respekt for Machedas talent og at han hjalp os på et vigtigt tidspunkt sidste sæson. MEN, som jeg ser det, er det SLET IKKE, Macheda vi skal have i spil. Vi skal have Berba IGANG, en angreber skal score (specielt nu hvor ronaldo er væk).. Ligeledes skal vi have en giftig indskifter, så vi skal som du har valgt, have Owen igang. Macheda og Welbeck må slå til i pokalturneringerne, og de lavere hold i PL når vi når længere hen.
Kan udmærket følge dig - men synes at Berba skal være 100% fit mod City og så spille en lige så god kamp som mod Spurs. Hans mål skal nok komme, det er jeg helt sikker på. Ellers så er Rooney efterhånden godt i gang og resten af midtbanen inkl. Anderson er ved at tage lidt ansvar med scoringerne efter en sløj sidste sæson.
Jeg tror faktisk, at vi vinder den her rimelig overbevisende. Besiktas seneste kampe ser ikke prangende ud; bl.a. har de ikke scoret et mål i tre kampe. Kan vi overføre bare lidt af spillet, vi så mod Spurs, så bliver den her kamp intet problem.
Besiktas 0-2 United
Parkohargo
15-09-2009, 17:16
Besiktas har fået en elendig sæsonstart og det skal vi selvfølgelig udnytte. Vi har derimod fået trukket nogle rigtig fine sejre i hus hvilket gør at vi stråler af selvtillid. Jeg tror på denne opstilling til i aften
Foster
Brown Ferdinand Vidic Evra
Valencia Scholes Carrick Park
Rooney Owen
hmm har valgt Park i stedet for da Nani måske godt blive lidt påvirket af stemningen hvorimod Park næsten altid er god på udebane i CL, samt Owen i stedet for Berba da han fortjener at få noget kamp i benene!
Vi vinder 2-0.:) Go kamp
Hvor bliver det fantastisk at få skudt CL sæsonen i gang og kan faktisk slet ikke vente til i aften. Der er jo den gamle fingerregel om at 1 point på udebane og 3 hjemme skulle gøre det, men alligevel mener jeg nu godt, at vi burde få 3 point.
Foster
O'Shea Ferdinand Vidic Evra
Valencia Carrick Scholes Nani
Owen Rooney
Jeg håber at vi får Valencia, Carrick, Nani og Owen at se fra start, for at se dem i aktion og holde så mange spillere som muligt i form, her i sæsonstarten. Scholes spiller sjældent 2 kampe på 4 dage, men han har jo karæntene i PL i weekenden, så han får måske chancen idag. Jeg tror vi vinder 1 eller 2 - 0.
henning_b_j
15-09-2009, 17:58
Vi vinder sikker 2-0. Rooney score den første kasse og Valencia nr. 2
Go' kamp til alle!
Skal se kampen på arbejde i aften. lidt øv. Men få penge for at se United spille bold er ikke helt skidt:)
Martinsen
15-09-2009, 17:59
Foster
O´shea-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Anderson
Valencia-Nani
Rooney
Det er holdet jeg tror vi spiller, men ikke håber. Vil gerne se Berbatov fra start for jeg synes han var blændende mod Spurs og kan lirke et kompakt forsvar op med hans genialiteter.
Dette er holdet jeg håber på:
Foster
O´shea-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Anderson
Berbatov-Rooney
Uanset holdet tror jeg dog vi vinder og det bliver 3-1 eller 3-0 2 af Rooney og en af Berbatov.
Vil meget gerne ha at Berba holder sit formiddable spil kørende, men vil på den anden side også gerne se Owen starte inde..
Håber vi starter sdan her, med Berba som indskifter med 20 min. igen:
Foster
O'shea - Rio - Vidic - Fabio
Valencia - Scholes - Anderson - Nani
Rooney - Owen
Ville også gerne ha Park til at spille, men mener det er mere vigtigt at få Nani igang da han kan betyde mere i topform end Park..
Måske ikke alle der er tossede med Scholes og Anderson sammen alene, men så får Carrick og Fletch City-kampen..
Foster
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Anderson-Nani
Berbatov-Rooney
4-1 til United
FM: Rooney
ChristianR
15-09-2009, 18:44
Foster
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Anderson-Nani
Berbatov-Rooney
Præcis. Sådan bør vi starte; I stærkeste opstilling, for vi skal vinde. Kommer vi foran 2-0 må Brown, Owen eller andre, som er klar og skal have lidt kamp i benene blive smidt ind.
Et godt bud på kampen ville være 0-2 med Rooney som første målscorer.
Jeg glæder mig til at høre stemningen på stadionet, der efter sigende skulle være hel fantastisk, for ikke at sige vanvittig!
De mange så mange fanatiske fans, der følger deres hold (og religion) på et så højt stadie, at man i vesten næsten finder det grotesk.
Og nu hvor verdens måske største hold kommer på besøg...
Håber, at vi giver Rooney, Evra og Fletcher en pause. De har spillet mange kampe i træk, og jeg hellere have dem helt friske. Derudover vil det give god kamptræning for Brown, Owen, Carrick. Det er ikke fordi, at jeg undervurderer Besiktas, men jeg selvom det er 3 profiler, så bør vi kunne slå dem uden dem eller mindst uafgjort, hvilket vil være acceptabelt, da vi stortset bare skal vinde vores hjemmekampe før vi går videre. De 3 andre hold, kunne jeg godt forestille mig spillede meget uafgjort med hinanden.
Håber, at vi giver Rooney, Evra og Fletcher en pause. De har spillet mange kampe i træk, og jeg hellere have dem helt friske. Derudover vil det give god kamptræning for Brown, Owen, Carrick. Det er ikke fordi, at jeg undervurderer Besiktas, men jeg selvom det er 3 profiler, så bør vi kunne slå dem uden dem eller mindst uafgjort, hvilket vil være acceptabelt, da vi stortset bare skal vinde vores hjemmekampe før vi går videre. De 3 andre hold, kunne jeg godt forestille mig spillede meget uafgjort med hinanden.
Jeg er ikke sikker på det er vejen frem at spare Rooney i en Cl-kamp på udebane.. Vi kan skifte ham ud hvis vi fører komfortabelt ved halvlegen, men ellers mener jeg vi skal vente med at spare ham til en "nem" kamp i PL..
Men enig om at spare Fletcher og Evra.. Så kan Fabio også få noget priceless kamperfaring.
Jeg er ikke sikker på det er vejen frem at spare Rooney i en Cl-kamp på udebane.. Vi kan skifte ham ud hvis vi fører komfortabelt ved halvlegen, men ellers mener jeg vi skal vente med at spare ham til en "nem" kamp i PL..
Men enig om at spare Fletcher og Evra.. Så kan Fabio også få noget priceless kamperfaring.
Rigtig nok og det vil måske også kunne ødelægge lidt af den stime Rooney er inde i fortiden, men vi skal også holde de andre spillere igang - og jeg synes Owen fortjener en chance.
Rigtig nok og det vil måske også kunne ødelægge lidt af den stime Rooney er inde i fortiden, men vi skal også holde de andre spillere igang - og jeg synes Owen fortjener en chance.
Fuldstændig enig, og det er sku også lige ved at være et dillema:D Men stemmer mest for at "ofre" Berba for Owen i den her kamp..
Glory Man United
15-09-2009, 19:57
Opstilling?
Alt det gejl med at det foregår i Istanbul og at visse storhold + Liverpool har haft problemer, syntes jeg er at overvudere aftenens modstander. Faktum er at Besiktas tabte 3-0 i weekenden og ligger nummer 11 i ligaen. Det må ikke blive noget problem for et United hold i klar formfremgang og en Rooney der helt klar har taget ansvar efter Ronaldos afgang. Sikker 2-0 sejr.
Holdet ser vel sådan her ud:
Foster
Neville - Vidic - Evans - Evra
Scholes - Anderson - Carrick
Valencia - Rooney - Nani
Irriteret over holdet. Berbatov eller Owen skulle have startet inde. Vi skal ikke spille 4-4-3. Rooney bliver 50% bedre med en makker, og helt ærlig vi skal altså ikke ned og forsvare os mod Besiktas. Rio og Giggs bliver forhåbentligt sparet til City kampen, for ingen af dem er at finde på bænken.
Come on United!
anderson888
15-09-2009, 20:07
Foster
Valencia - Scholes - Carrick - Nani
Anderson
Rooney
Eller
Foster
Carrick
Scholes - Anderson
Valencia Nani
Rooney
Hold kæft, hvor det irriterer mig, vi skal spille en 4-3-3, hver gang vi er på udebane. Man skal altså være kompromisløs!
SpanGdix
15-09-2009, 20:20
Hvor har i opstillingen frem? Indkast skriver følgende:
Ben Foster
Gary Neville
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra
Ji-Sung Park
Paul Scholes
Michael Carrick
Antonio Valencia
Wayne Rooney
Dimitar Berbatov.
Ben Foster
Gary Neville
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra
Ji-Sung Park
Paul Scholes
Michael Carrick
Antonio Valencia
Wayne Rooney
Dimitar Berbatov.
Forkert. Dines' opstilling er den rette ifølge TV2sport, som viser kampen.
Glory Man United
15-09-2009, 20:24
Hold kæft, hvor det irriterer mig, vi skal spille en 4-3-3, hver gang vi er på udebane. Man skal altså være kompromisløs!
Skal Fergie snart fyres så?
Ben Foster
Gary Neville
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra
Ji-Sung Park
Paul Scholes
Michael Carrick
Antonio Valencia
Wayne Rooney
Dimitar Berbatov.
opkast.dk er forbudt.. De er den danske netudgave af NOW.. Kun lort de lukker ud..
Men irriterende opstilling vi stiller i. Hvorfor 4-3-3?? Hvad har 2 angribere nogensinde gjort nogen?? Men Ferigie bestemmer, og han har altid ret:trophy:
Skal Fergie snart fyres så?
Det har jeg aldrig nogensinde sagt. Man skal da ikke fyre Fergie. Men han skal da ikke tage den kedelige europæiske stil til sig jo. Jeg må jo gerne kritisere Fergies valg, det er jo trods alt et debatforum?
Ben Foster
Gary Neville
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra
Ji-Sung Park
Paul Scholes
Michael Carrick
Antonio Valencia
Wayne Rooney
Dimitar Berbatov.
Den er forkert! Park er på bænken! Og stop nu med at kigge på den lorte side! Det eneste de lukker ud er bræk på bræk!
Sgu ikke en opstilling jeg havde forventet.. Men det plejer at være sådan, at når jeg (og mange andre, hvis jeg ikke tager fejl) undres over Sir Alex' valg af startopstilling, så plejer vi at vinde med 3 kasser.. So I'm happy:)
10 min til kick off. GO GO GO GO GO GO!!!
Come on United! Go' kamp allesammen :)
De forstå at lave stemning dernede.... Nøøøøj..
Sku lige til at skrive det. Det er da vildt!
Nej, hvor kamerasvinkel på det stadion irriterer mig gevaldigt!! Og hold kæft for en stemning de tyrkere kan skabe. Er du sindssyg man!
Nogen der kan svare på, hvorfor vi spiller i rødt og ikke sort, som er vores udebane trøje? Samme gjorde vi ude mod tottenham..
Nogen der kan svare på, hvorfor vi spiller i rødt og ikke sort, som er vores udebane trøje? Samme gjorde vi ude mod tottenham..
Der er vidst noget med at hvis hjemmeholdet trøje ikke er sort ( som i vores tilfælde ) behøver man ikke spille i den.
Der var vores midtbane sgu sat!
Tror godt Anderson kunne få sit helt store gennembrud i denne sæson, synes han har spillet på en langt højere niveau det sidste stykke tid end vi så hele sidste sæson. Han er også startet godt indtilvidere i dag.
Der er vidst noget med at hvis hjemmeholdet trøje ikke er sort ( som i vores tilfælde ) behøver man ikke spille i den.
Det giver meget mening, men har vi ikke spillet i den sorte trøje på hjemmebane i denne sæson også?
Ronaldo har scoret på frispark. Lidt af et drop af målmanden...
henning_b_j
15-09-2009, 21:15
Rooney laver en kasse mellem 37 og det 43 min kan mærke det:)
Det giver meget mening, men har vi ikke spillet i den sorte trøje på hjemmebane i denne sæson også?
Jeg mener ikke at man kan spille i sit udebanedragt, når man har hjemmebanen.
red-ronaldo7
15-09-2009, 21:22
Så er Wolfsburg kommet foran mod Moskva ;)
Ronaldo har også lige lavet en hjernedød "assist" til 2-0 målet.
Rooney laver en kasse mellem 37 og det 43 min kan mærke det:)
Så har han lidt småtravlt :)
henning_b_j
15-09-2009, 21:28
Så har han lidt småtravlt :)
ja jeg må ha' mærket forkert:) øv
henning_b_j
15-09-2009, 21:32
så Hr. SAF så er det altså ind med Barba! men er bange for han venter til omkring det 64 min med at skifte ind som han næsten altid gør...
red-ronaldo7
15-09-2009, 21:34
Claus Elming ".......Man U's nye højre wing" KAN DU IKKE BARE SIGE UNITED ELLER HELST MANCHESTER UNITED!!
Manchester United
15-09-2009, 21:36
så Hr. SAF så er det altså ind med Barba! men er bange for han venter til omkring det 64 min med at skifte ind som han næsten altid gør...
Han venter da til 74 min. som han plejer..:whine:
Claus Elming ".......Man U's nye højre wing" KAN DU IKKE BARE SIGE UNITED ELLER HELST MANCHESTER UNITED!!
Han er jo en skidt skidt fodboldstudievært... Det er så sløvt og åbentlyst det han kommer med og det virker som om han har det hele planlagt. Det går måske til NFL hvor der er pauser hele tiden hvor han kan få agendaen fra produceren, men her gør det ondt at høre på. :Smackden:
Kunne vi ikke bare få Sky Sports direkte med de engelske værter.
Kampen: OK boldbesiddelse, men der mangler en spilstation fremme til at trække forsvaret lidt fra hinanden og åbne for nogle løb og stikninger.
Carrick er langt fra sin fordums tid.
:(
Jeg synes det ligner en typisk udekamp i Champions League. Ikke det mest underholdende, og det skulle ikke undre mig hvis det blev en 0-0'er (hvilket heller ikke ville være en katastrofe)..
Kom nu ind med den anden angriber, Fergie. Rooney er mere værd, når han er en kompagnon.
Ikke ligefrem den mest spændende kamp.. Kom så SAF send Owen/Berbatov ind istedet for Carrick eller Nani
Vi spiller for langsomt og er enig i at der mangler en makker til Rooney, ligner pt en klassisk 0-0 kamp
red-ronaldo7
15-09-2009, 22:01
Synes snart der skal til at ske noget med de udskiftninger.
Manchester United
15-09-2009, 22:06
carrick - Berbatov
Rooney - Owen
Hvordan i alverden kan Rooney nogensinde udskiftes, når han har været v ores eneste aktive aktør af offensiven?
Hmm... Hvorfor Rooney? Kan da kun være for at skåne ham lidt inden Shitty, men alligevel :confused:
JumpingCarrot
15-09-2009, 22:07
Pinligt, Ferguson.
Virkelig mærkelig udskiftning.. Selvom hans øjne for onside ikke har været for gode..
Rooney er ikke tilfreds:D
Det kan godt være, folk blev sure, da Ronaldo farede sig op som en lille tøs mod Shitty sidste sæson. Men jeg kan kraftdeme godt forstå Rooneys reaktion.
henning_b_j
15-09-2009, 22:09
ja ja 64 min skifter han altid ind... men hva' sker da! han kan da ikk ta' rooney ud!
Men jeg forstår ikke Nani ikke kommer ud.. Det er da slet ikke hans dag i dag...
Men jeg forstår ikke Nani ikke kommer ud.. Det er da slet ikke hans dag i dag...
Synes jeg også havde været klogere, da Nani virkelig ikke har fået noget til at fungere!
bestemt ikke, havde da været bedre at sende rooney ud på kanten så.. Nani er godt nok som kommentatorne siger: Han spiller som et lotteri..
Haha..!! FC Zurich - RM (2-3)
Jamen for satan, rooney kan han simpelthen ikke tage ud!
btw, er zürich kommet på 2-3!! :D
godt forsøg af valencia!
Haha..!! FC Zurich - RM (2-3)
Haha! Galactico min bare røv... :)
Hmm.. Enten er de linjedommere total blinde eller også laver vi totale amatør fejl, ved at gå i offside konstant..:confused:
Der er satme energi på de fans!
Der er satme energi på de fans!
Vores hjemmefans skulle til og lære af de tyrkere. For det er satme vildt en stemning de kan skabe.
Vores hjemmefans skulle til og lære af de tyrkere. For det er satme vildt en stemning de kan skabe.
Nu har de sunget i 75 min i streg... VANVITTIGT!!
Manchester United
15-09-2009, 22:19
SCHOLES!!!!!!! Endeligt!
red-ronaldo7
15-09-2009, 22:19
Scholes! :d
Veldudført Scholes, veludført! Ham kan man altid regne med!!!
Når man tager Rooney ud, må man give den videre til de erfarne :D
De må være på doping de tyrkere der. Ikke engang en popstjerne ville kunne synge i 75 minutter.
Præcis. ALLE synger når de har bolden, og ALLE pifter når de ikke har bolden. Én ting er at synge så meget i en mindre gruppe på 50-100 stykker, men det må være helt ekstremt at være en del af det, når HELE stadion er 100% med. Og så skal vi ikke glemme at de gik i gang med at synge 2 timer før kampstart..
Tevez ikke med til OT i weekenden
http://www.bold.dk/nyt/Manchester-derby-bliver-uden-Tevez
Ved ikke om den har været postet herinde før, så vil lige gøre det - nok ikke rigtig tråd, men der folk kigger lige nu! Han er en bangebuks
Præcis. ALLE synger når de har bolden, og ALLE pifter når de ikke har bolden. Én ting er at synge så meget i en mindre gruppe på 50-100 stykker, men det må være helt ekstremt at være en del af det, når HELE stadion er 100% med. Og så skal vi ikke glemme at de gik i gang med at synge 2 timer før kampstart..
Nu kom der så lidt ro!! :)
Men ja det er vildt.. FEDT! Prøv at forstille jer hvis det skete på Old Trafford....
Peter Kjær brokker sig lige så meget over Berbatov som nogle gør herinde:)
"Han ser simpelthen så lad og doven ud.. Ikke noget under at han ikke er i startopstillingen". Super flot, "ekspert"...
Nu har Grafite scoret hattrick i den anden kamp - håber han bliver lukket mere ned, når han kommer over for Ferdinand/Evans og ikke mindst Vidic :)
Fin kamp, hvor 3 vigtige point kommer ind på kontoen! Next stop: Shitty
Tevez ikke med til OT i weekenden
http://www.bold.dk/nyt/Manchester-derby-bliver-uden-Tevez
Ved ikke om den har været postet herinde før, så vil lige gøre det - nok ikke rigtig tråd, men der folk kigger lige nu! Han er en bangebuks
Old news.. Spørgsmålet er om Adebayor kommer med...
Nu kom der så lidt ro!! :)
Men ja det er vildt.. FEDT! Prøv at forstille jer hvis det skete på Old Trafford....
Så vil jeg med glæde betale det dobbelte for billetten:) Men der er vist lige så stor chance for at vi snart kan holde vinterferie i helved...
JumpingCarrot
15-09-2009, 22:37
Peter Kjær brokker sig lige så meget over Berbatov som nogle gør herinde:)
"Han ser simpelthen så lad og doven ud.. Ikke noget under at han ikke er i startopstillingen". Super flot, "ekspert"...
Du mener vel Poul Hansen :D
Men det samme, da han kom ind. Der sagde ham Zak whatever:
"Han er den eneste på banen i langærmet trøje. Det må være, fordi han ikke laver noget." Sådan ca.
Sindsyg stemning hos tyrkerne. Det var det bedste ved den kamp.
Christensen
15-09-2009, 22:43
Vigtigt med en sejr i første kamp. Super godt starte med at få 3 point.
Hele forsvaret spillede flot, Anderson spillede endnu en god kamp, Valencia var rigtig god og Rooney leverede flot fight som ene mand på toppen. Nani havde dog en, virkelig, skidt dag, men har alligevel en stor del i målet.
Sindsyg stemning hos tyrkerne. Det var det bedste ved den kamp.
Synes nu det var bedre at vi vandt.
Troelsgaard
15-09-2009, 22:45
Det var ikke noget at råbe hurra for, langt fra endda, men vi formår igen at hive en 1-0 sejr hjem på udebane i CL, og det giver jo også 3 point, så det er jo meget godt. At Skovl Hansen så prøver at gøre dagens indsats til den gængse, nu hvor vi har mistet Ronaldo, det siger bare noget om hans såkaldte ekspertise, først og fremmest fordi vi også tit har spillet som en pose nødder med Ronaldo, men også fordi vi i lørdags spillede en fremragende udekamp, mod nr. 1 inden runden gik i gang.
Grønholdt.
15-09-2009, 22:53
Det var et super,super resultat det her! Det var en gigant svær udebane og spille på i CL! Det var en rimelig stærk indsats af United i dag, hvor det gjalt om at spille med ro på i alle geledderne. Og det lykkedes også meget godt i dag. Besiktas blev stort set holdt langt væk fra alt hvad der kunne være farligt for United. Valencia var nok den bedste for United i dag syntes jeg. 3 point, og så er vi igang i CL igen. Og så er det videre til Manchester derbyet på søndag!!! :devilll:
Tre gode point og en fin sejr. Virkede som om der blev set frem mod City med både opstilling og udskiftninger.
Vidic var i knæ ved slutfløjtet, nogen der ved om det er noget seriøst?
God kamp, hvis man tager 1 enkelt mål i betragtning.. Ikke så meget god kamp fra os men generelt fra begge sider.. Det er som om det hele går lidt for hurtigt i første halvleg og vi laver mange dumme fejl.. Får bedre styr over det som kampen skrider frem, og de kommer aldrig rigtig tæt på, da vores forsvar står rigtig godt idag.. Især Evra og Vidic gør det sublimt, men Evans og Neville leverer også en næsten fejlfri indsats.
Lidt spøjst at tage Rooney ud, da det var ham der lavede arbejdet, men på meget svære betingelser som ene mand.. Men tror der blev set frem mod City. Er pisse sur ved udskiftningen, hvilket er forståeligt, og godt og se.. Det er Rooney's natur at han vil spille hele tiden, og dejligt at se det betyder så meget.
Men alt i alt en godkendt kamp på en svær udebane. Ingen gjorde det fuldstændig fantastisk, måske lige undtagen Evra og Vidic, men der var modsat heller ikke nogen der gjorde sig skidt bemærket.. 3 vigtige point, SKØNT :D
EDIT:
Det jeg havde mest nederen over er kommentatorne og de såkaldte experter.. Hva fanden sker der for deres kommentarer om Berba.. "Nøj han er lad, det er derfor han ikke er med i startopstillingen", og "Berba er den eneste der spiller i lange ærmer.. Nok fordi han ikke laver noget". Begge citater løst oversat.. Men for helvede.. Sæt jer ind i hva det er for en spiller, eller luk røven.
Det er ligesom dem i studiet der insistere på at vi skal købe en ny targetman så rooney kan blive rykket på kanten eller tilbage, selvom Rooney flere gange har sagt at han har det bedst forrest og det funger ikke optimalt med ham på kanten.
Flax_Generous
16-09-2009, 00:59
Enig med kritikken af kommentatorerne. Det var også ganske imponerende, at de to klaphatte kunne gøre så meget ud af Uniteds 'scoringskrise' på trods af, at klubben har lavet 10 mål i de seneste 3 ligakampe - og sagtens kunne have lavet flere. Og så er det jo heller ikke ligefrem fordi offensiven (inklusiv Ronaldo) var sprudlende og målfarlig sidste sæson, tværtimod.
Don Kafai
16-09-2009, 01:08
Kommentatorne var jo generelt inkompetente. Ligesom jeg griner lidt af, at alle 3 "eksperter" i deres studie ikke tippede United-sejr. Faktisk sagde 2 af dem at Besiktas ville vinde. Det var lidt til grin, men sådan noget må man bare tage med.
Fletcherfan
16-09-2009, 01:53
God kamp, hvis man tager 1 enkelt mål i betragtning.. Ikke så meget god kamp fra os men generelt fra begge sider.. Det er som om det hele går lidt for hurtigt i første halvleg og vi laver mange dumme fejl.. Får bedre styr over det som kampen skrider frem, og de kommer aldrig rigtig tæt på, da vores forsvar står rigtig godt idag.. Især Evra og Vidic gør det sublimt, men Evans og Neville leverer også en næsten fejlfri indsats.
Lidt spøjst at tage Rooney ud, da det var ham der lavede arbejdet, men på meget svære betingelser som ene mand.. Men tror der blev set frem mod City. Er pisse sur ved udskiftningen, hvilket er forståeligt, og godt og se.. Det er Rooney's natur at han vil spille hele tiden, og dejligt at se det betyder så meget.
Men alt i alt en godkendt kamp på en svær udebane. Ingen gjorde det fuldstændig fantastisk, måske lige undtagen Evra og Vidic, men der var modsat heller ikke nogen der gjorde sig skidt bemærket.. 3 vigtige point, SKØNT :D
EDIT:
Det jeg havde mest nederen over er kommentatorne og de såkaldte experter.. Hva fanden sker der for deres kommentarer om Berba.. "Nøj han er lad, det er derfor han ikke er med i startopstillingen", og "Berba er den eneste der spiller i lange ærmer.. Nok fordi han ikke laver noget". Begge citater løst oversat.. Men for helvede.. Sæt jer ind i hva det er for en spiller, eller luk røven.
Det er ligesom dem i studiet der insistere på at vi skal købe en ny targetman så rooney kan blive rykket på kanten eller tilbage, selvom Rooney flere gange har sagt at han har det bedst forrest og det funger ikke optimalt med ham på kanten.
Mener du, at de var de bedste??? Hvilken kamp har du så set???
I aften havde Evra KÆMPE-problemer med at ramme en spiller med rød trøje... Og jeg tror han ramte en Besiktas spiller med en dum aflevering tre gange på minutter tidligt i kampen... han spillede en virkelig elendig kamp... Vidic spillede hellere ikke sin bedste kamp... han var alt for ofte for let overspillet...
Parkohargo
16-09-2009, 07:26
Fin kamp hvor vi formår at hive de tre point hjem.. Valencia rev næsten deres højre kant op konstant med hans hurtige løb og driblinger til baglininen hvorimod Nani sjældent i den anden side fik det store ud af det. Vidic og Evans var meget sikre og det blev sku sjældent ret farligt.. Jeg synes det er godt at se Scholes samt Anderson har fået en så god start på sæsonen på midtbanen.. hehe og så var det fedt at se Rooney tænde helt af da han blev skiftet ud, det siger sku noget om hvor højt han går op i det!:) Den første kamp vi spiller i gruppespillet i CL plejer altid at være lidt en la la kamp og det var det også i aftes men vi hiver trodsalt en 0-1 sejr hjem.
Martinsen
16-09-2009, 12:49
dejlig sejr og det giver lidt ro i Cl gruppespillet allerede nu. Vi spillede en meget jævnbyrdig kamp indtil vi gik over til at spille med 2 fremme efter det satte vi os på det og fik også scoret. Det må sku give lidt stof til eftertanke hos Fergie. Der var flere gode præstationer igår Valencia, Evra, Evans, Vidic, Rooney og Scholes var dem der udmærkede sig mest synes jeg. Mens Nani igen var pinlig ringe og ineffektiv. Vi er lige kommet af med en portugiser, jeg har ikke noget i mod vi snart kommer af med den næste. Hvis han vil spille noget mere må han levere flere niveauer højere end han gør lige nu.
I øvrigt et meget flot indhop af Owen og han var med i rigtig meget og gav os en trussel i boksen selvom han løb i offside et par gange.
henning_b_j
16-09-2009, 13:13
Kommentatorne var jo generelt inkompetente. Ligesom jeg griner lidt af, at alle 3 "eksperter" i deres studie ikke tippede United-sejr. Faktisk sagde 2 af dem at Besiktas ville vinde. Det var lidt til grin, men sådan noget må man bare tage med.
så ikke studie før kampen men hvis de har sagt det skulle de finde noget andet at lave! DET er altså MANCHESTER UNITED og ikke FCK! Hvis en havde sagt 0-0 kunne lige gå. men at to siger vi taber er jo sygt!
Fin kamp hvor vi formår at hive de tre point hjem.. Valencia rev næsten deres højre kant op konstant med hans hurtige løb og driblinger til baglininen hvorimod Nani sjældent i den anden side fik det store ud af det. Vidic og Evans var meget sikre og det blev sku sjældent ret farligt.. Jeg synes det er godt at se Scholes samt Anderson har fået en så god start på sæsonen på midtbanen.. hehe og så var det fedt at se Rooney tænde helt af da han blev skiftet ud, det siger sku noget om hvor højt han går op i det!:) Den første kamp vi spiller i gruppespillet i CL plejer altid at være lidt en la la kamp og det var det også i aftes men vi hiver trodsalt en 0-1 sejr hjem.
Ikke for noget. Det er bare et spørgsmål. Var du ikke en af dem, der kommenterede, da Ronaldo gjorde det samme mod Shitty sidste sæson. Begge måder er til dels uacceptable, da det er guf for medierne at gå op i det. Man skal ikke fodre medierne på denne måde, selvom jeg ligesom dig synes det er fint og flot, man lige viser sin frustation med at blvie skiftet ud, når man har gjort det godt.
Don Kafai
16-09-2009, 13:45
så ikke studie før kampen men hvis de har sagt det skulle de finde noget andet at lave! DET er altså MANCHESTER UNITED og ikke FCK! Hvis en havde sagt 0-0 kunne lige gå. men at to siger vi taber er jo sygt!
Elming og Schjønberg sagde vi ville tabe, mens Martin Laursen sagde uafgjort.
Det er også 3 af de mindst kompetente eksperter, så ligesom kommentarerne under kampen, så må man være lidt overbærende. Jeg bliver også irriteret på alle United-kommentatorer udover Morten Bruun, for de ved ikke "nok" om engelsk fodbold til jeg får noget ud af deres meninger, men man må så bare acceptere, at de ikke interesserer sig så meget som os andre.
Rosgaard
16-09-2009, 14:09
Det er også 3 af de mindst kompetente eksperter, så ligesom kommentarerne under kampen, så må man være lidt overbærende. Jeg bliver også irriteret på alle United-kommentatorer udover Morten Bruun, for de ved ikke "nok" om engelsk fodbold til jeg får noget ud af deres meninger, men man må så bare acceptere, at de ikke interesserer sig så meget som os andre.
Undrer mig også voldsomt hvad hr "danseNFLfjogolsen" Elming laver som fodboldvært.. Og det eneste Schønberg duer til er at løbe ind i stolper og brække benet! Meget inkompetent TV2
Generelt hader jeg bare danske "eksperter", når de ikke har styr på det de lukker ud. De vurderer alt for meget udfra enkelte kampe og ikke sæsoner, hvilket kan irritere mig - og kommentarene om Berbatov er jo latterlige. Det er nærmest ligegyldig hvad han gør, så skal han altid høre for, at han er lad og ligeglad. Manden har spillet rigtig i den her sæson, det eneste der mangler er målene.
Nå, men til kampen igår. Det var en smule kedeligt, men vi fik et klasse resultat. Efter sejren igår, skal vi bare vinde vores hjemmekampe, så er den hjemme, så det er super godt. Jeg synes dog ikke, at vi skal spille 4-3-3 mere. En spiller som Rooney bliver MEGET bedre med en makker end når han skal lægge og slås alene deroppe. Håber ikke, at vi spiller 4-3-3 mod City, den fungerer ikke til os.
Godt resultat, stabilt præstation hele vejen rundt - fokus på City søndag!!
Generelt hader jeg bare danske "eksperter", når de ikke har styr på det de lukker ud. De vurderer alt for meget udfra enkelte kampe og ikke sæsoner, hvilket kan irritere mig - og kommentarene om Berbatov er jo latterlige. Det er nærmest ligegyldig hvad han gør, så skal han altid høre for, at han er lad og ligeglad. Manden har spillet rigtig i den her sæson, det eneste der mangler er målene.
Nå, men til kampen igår. Det var en smule kedeligt, men vi fik et klasse resultat. Efter sejren igår, skal vi bare vinde vores hjemmekampe, så er den hjemme, så det er super godt. Jeg synes dog ikke, at vi skal spille 4-3-3 mere. En spiller som Rooney bliver MEGET bedre med en makker end når han skal lægge og slås alene deroppe. Håber ikke, at vi spiller 4-3-3 mod City, den fungerer ikke til os.
Godt resultat, stabilt præstation hele vejen rundt - fokus på City søndag!!
Enig. Grunden til at vi har haft "succes" med 4-3-3 skyldes IMO alene Ronaldo. Han havde det fysiske samt hurtighed til at spille 4-3-3, da han ofte var spydspidsen. Med Rooney har vi kun hurtigheden, ikke det fysiske (Her mener jeg bl.a. luftrummet). Vi skal nu med Ronaldos afgang holde os til 4-4-2 og være kompromisløse med vores opstilling!
Troelsgaard
16-09-2009, 15:23
Undrer mig også voldsomt hvad hr "danseNFLfjogolsen" Elming laver som fodboldvært.. Og det eneste Schønberg duer til er at løbe ind i stolper og brække benet! Meget inkompetent TV2
Helt enig mht. Claus Elming. For det første er han helt væk, når det kommer til rigtig fodbold, og for det andet er han lige nummeret for smart, jeg har ikke noget imod friske typer, eksempelvis er jeg stor tilhænger af Carsten Werges måde at kører sine jobs på, men Elming overskrider tæerkrumningsgrænsen, med sine såkaldte jokes, og generelle ignorance ift. rigtig fodbold. Han er sikkert fin til NFL, det ser jeg aldrig, men der er han også i sit rette element, og der bør han blive, og så må man skaffe en "fodboldjournalist" til jobbet som vært.
ChristianR
16-09-2009, 15:25
Enig. Grunden til at vi har haft "succes" med 4-3-3 skyldes IMO alene Ronaldo. Han havde det fysiske samt hurtighed til at spille 4-3-3, da han ofte var spydspidsen. Med Rooney har vi kun hurtigheden, ikke det fysiske (Her mener jeg bl.a. luftrummet). Vi skal nu med Ronaldos afgang holde os til 4-4-2 og være kompromisløse med vores opstilling!
Jeg vil nu nok gå så langt som at sige, at vi ikke har haft succes med 4-3-3, som vel i praksis fungerer mere som en 4-5-1, ofte med Rooney alene på toppen. Den skal IMO spilles i meget få kampe på en sæson som en semifinale mod Barcelona.
Du har da ret i, det ikke gik helt så skidt med Ronaldo i den, men det var nu også som om det oftest ikke fungerede, og vi har generelt meget svært ved at score, når vi starter uden 2 reelle angribere.
Mener du, at de var de bedste??? Hvilken kamp har du så set???
I aften havde Evra KÆMPE-problemer med at ramme en spiller med rød trøje... Og jeg tror han ramte en Besiktas spiller med en dum aflevering tre gange på minutter tidligt i kampen... han spillede en virkelig elendig kamp... Vidic spillede hellere ikke sin bedste kamp... han var alt for ofte for let overspillet...
Det burde nok være mig der spurgte dig om det første spørgsmål.. For jeg har åbenbart et samme kamp som langt de fleste herinde også har.. Undtagen dig.. Se bare på MoM afstemningen..
Det er vigtigt vi kom godt fra start i CL, og så med en udesejr. Giver en del ro, og vi kan mere eller mindre booke en plads videre fra gruppen hvis vi vinder vores 3 hjemmekampe nu.
Synes kampen viste at 4-3-3 bare ikke er livretten, og slet ikke nu hvor ronaldo ikke er med. Så er det altså vigtigt vi har 2 angribere på banen ad gangen.
Parkohargo
16-09-2009, 17:38
Ikke for noget. Det er bare et spørgsmål. Var du ikke en af dem, der kommenterede, da Ronaldo gjorde det samme mod Shitty sidste sæson. Begge måder er til dels uacceptable, da det er guf for medierne at gå op i det. Man skal ikke fodre medierne på denne måde, selvom jeg ligesom dig synes det er fint og flot, man lige viser sin frustation med at blvie skiftet ud, når man har gjort det godt.
Hmm.. kan ikke umiddelbart huske om det er noget jeg kommenterede om. Enig med dig i at det selvfølgelig altid vil give godt stof til medierne så de har mulighed for at blæse det helt vildt op.. Det er en anden side af sagen. Men det jeg syntes var lidt sejt var mere det at Rooney for tiden virkelig bare er en af de skarpeste angribere i verden og at se ham blive pissed off fordi han ikke får lov at spille kampen færdig viser bare hvor indædt meget passion han har for at spille bold hele tiden.:)
Helt enig mht. Claus Elming. For det første er han helt væk, når det kommer til rigtig fodbold, og for det andet er han lige nummeret for smart, jeg har ikke noget imod friske typer, eksempelvis er jeg stor tilhænger af Carsten Werges måde at kører sine jobs på, men Elming overskrider tæerkrumningsgrænsen, med sine såkaldte jokes, og generelle ignorance ift. rigtig fodbold. Han er sikkert fin til NFL, det ser jeg aldrig, men der er han også i sit rette element, og der bør han blive, og så må man skaffe en "fodboldjournalist" til jobbet som vært.
Synes sgu Elming gør det rigtig godt. Han er netop en helt vildt frisk vært der på mange måder viser stor entusiasme. Uden at være for smart synes jeg faktisk han er rigtig dygtig specielt taget i betragtning at fodbold ikke lige frem er hans spidskompetence. Jeg mener at hans logiske sans indenfor sport gør ham dygtig netop indenfor sportjournalistik - heriblandt hans ret aktuelle og konkrete spørgsmål til "eksperterne" (som jeg ikke har meget tilovers for). Når det så er sagt ville det alt i alt nok være bedst med en vært der ved en del indenfor området, men her synes jeg faktisk tit interessen hurtigt falder helt i bund da disse typisk ikke har egenskaberne til at være vært. Peter Schmeichel og Peter Møller er to eksempler som efter min mening ikke har egenskaberne til at være vært.
Dog må jeg fuldt ud give dig ret i at Carsten Werge f.eks. er en fantastisk mand til jobbet - dog må man jo konstatere at Carsten Werge såvel som Elming begge har tendenser til at lave jokes der har et meget lavt niveau ;).
henning_b_j
16-09-2009, 19:04
Ja det er rigtig man mangler en der bare ved hva' der sker i England. de få gange jeg har set en kamp fra Serie A på Canalplus har de en ekspert som faktisk er interrissant at høre på kan godt nok ikke huske hvad han hedder. men sådan en kunne de godt bruge på kanal 5 og canalplus synes jeg.
Cantona66
19-09-2009, 08:11
Ja det er rigtig man mangler en der bare ved hva' der sker i England. de få gange jeg har set en kamp fra Serie A på Canalplus har de en ekspert som faktisk er interrissant at høre på kan godt nok ikke huske hvad han hedder. men sådan en kunne de godt bruge på kanal 5 og canalplus synes jeg.
Ja gode danske kommentatorer er en mangel vare jeg håber hver gang jeg ser United fra canal+ at det er engelske kommentatorer de ved mere og når de snakker om vind og vejr(eller hvad fanden de nu finder på) er det ikke så gennem trængende at man får lange løg:lolol:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.