PDA

Se fuld version : United-West Ham billetter?

Bentsen
13-09-2009, 18:15
Hey:)

jeg er igang med at planlægge en tur med min familie til kampen United-West Ham sidst i februar.
Og vi har da også fundet hotel og billige flybilletter, men så kommer problemet også.. Da vi indtil videre har valgt at gå 'udenom' de normale 'fodboldpakker', så skal vi jo selv sørge for billetter:s og på United's hjemmeside starter onlinesalget af disse billetter først d. 15/01/10, og det er lidt risikabelt hvis man skulle bestille fly og hotel næsten et halvt år inden man kan skaffe billetter..

Så er der nogen der ved hvor man kan få fat i billetter, og kun billetter, til United kampe? til United's priser:)

/Bentsen

Dines
13-09-2009, 19:41
Hey:)

jeg er igang med at planlægge en tur med min familie til kampen United-West Ham sidst i februar.
Og vi har da også fundet hotel og billige flybilletter, men så kommer problemet også.. Da vi indtil videre har valgt at gå 'udenom' de normale 'fodboldpakker', så skal vi jo selv sørge for billetter:s og på United's hjemmeside starter onlinesalget af disse billetter først d. 15/01/10, og det er lidt risikabelt hvis man skulle bestille fly og hotel næsten et halvt år inden man kan skaffe billetter..

Så er der nogen der ved hvor man kan få fat i billetter, og kun billetter, til United kampe? til United's priser:)

/Bentsen

Supporterklubben, men det kræver selvfølgelig, at du og din familie er medlemmer. Hvis du er under 18 år, så kan man så vidt jeg ved, få en til med det medlemskab.

Link: www.united.no

Bentsen
13-09-2009, 21:12
okay, det er jeg ikke rigtig interesseret i at begynde på:p

men har de ikke en form for billet-net.dk, hvor man bare kan købe billetterne?
eller har de et sted i England man kan det? hvor man ikke enten skal: købe en pakkeløsning eller melde sig ind og ansøge om billetten?:)

Casper
13-09-2009, 21:17
Læs denne artikel
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=102

Bentsen
13-09-2009, 21:27
den har jeg godt læst:)
men jeg er også godt klar over at du, som jeg har skrevet i mit indlæg, først kan bestille billetter online 15. januar 2010.
Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der vidste om man kunne få billetter allerede nu til den kamp.
Det virker dog ikke til at der er nogen mulig måde at sikre sig en billet på:s

Casper
13-09-2009, 21:28
kun gennem et rejsebureau

Bentsen
14-09-2009, 07:36
okay:)

men mange tak for hjælpen!:)

robinrooney
19-11-2009, 19:10
ER der nogen der har erfaring med billetter man kan købe foran stadion..
Her tænker jeg på private der sælger billetterne...

benneb
11-02-2010, 21:47
Hey
En ven og jeg skal til Old Trafford for første gang for vores begges vedkommende, for at se United-West Ham. Vi har det meste af dagen i Manchester inden kampen.
Er der nogle steder, gode pubber osv. der vil være gode at tage på som Manchester United fan.

På forhånd tak for hjælpen
Lars

K and the big B
11-02-2010, 22:18
Hey
En ven og jeg skal til Old Trafford for første gang for vores begges vedkommende, for at se United-West Ham. Vi har det meste af dagen i Manchester inden kampen.
Er der nogle steder, gode pubber osv. der vil være gode at tage på som Manchester United fan.

På forhånd tak for hjælpen
Lars

Rejseguide
http://oldtrafford.dk/rejseguide.php