Se fuld version : Rettelse
Hej gutter.
Så er der countdown til Arsenal kampen i aften.
I den anledning var jeg inde under jeres sektion om jokes, for at finde en passende at sætte på min facebook profil - der skal jo hånes ;)
Anyway, imens jeg kiggede rundt, ser jeg dig stadig er en nedladende joke om Michael Owen - han er jo en af os nu - vil i ikke fjerne den ASAP..
På forhånd tak
Go ' kamp
Mvh
Thomas
Carl-keane
29-08-2009, 10:52
Og nu vi er igang er der jo stadig Tevez sange...
SantasLittleHelper
29-08-2009, 10:55
Jokes er Jokes. joke stays.
Ja der er Tevez sange, men han har jo også gjort et godt stykke arbejde i United, ligesom Cantona, Beckham og de andre som der stadig er sange om derinde..
Men når nu Owen er i vores trup, synes jeg det er synd der er Jokes omkring ham.. Havde det været en joke rettet mod hans tid i liverpool så fair nok - men det her er mod ham personligt..
Vi skal bakke vores spillere op - ik? ;)
Synes da joken er ret så harmløs
Q: What's the difference between Michael Owen and God?
A: God doesn't think he's Michael Owen.
den er da også harmløs... Min pointe er bare at man som united supporter har jokes om sine egne spillere :S ???
Det virker i mine øjne tvetydigt - at man har en såkaldt "fansite" , men man kan finde jokes om holdets spillere..
Selvironi er en god ting, den holder bare ik her :D
schousboe9
29-08-2009, 11:45
Park, Park, wherever you may be. You eat dogs in your home country...
Carl-keane
29-08-2009, 12:32
Ja der er Tevez sange, men han har jo også gjort et godt stykke arbejde i United, ligesom Cantona, Beckham og de andre som der stadig er sange om derinde..
men hverken Cantona eller becks har forrådt United, jo vidst har beckham trænet med Arse. Men forræder nej
Både Tevez og Michael Owen er en del af Manchester United-historien.
Jeg mener ikke at det er forkert at dokumentere tidligere fansange om Tevez, tværtimod.
Carl-keane
29-08-2009, 15:23
Både Tevez og Michael Owen er en del af Manchester United-historien.
Jeg mener ikke at det er forkert at dokumentere tidligere fansange om Tevez, tværtimod.
Skulle United fans stå og synge hyldets sange til Tevez nu??? Det bliver over mit lig, hvis jeg skulle gøre det
Skulle United fans stå og synge hyldets sange til Tevez nu??? Det bliver over mit lig, hvis jeg skulle gøre det
Det er vel næppe ensbetydende med at du er tvunget til at synge sangene? Jeg synes det er i orden at have sange fra tidligere spillere, også selvom de ikke længere er værdsatte. Hvis man vil have fjernet alle spor af tidligere spillere, fankultur eller andet ender vi til slut med en klub der er fattig på historie, hvilket ingen er tjent med.
ChristianR
29-08-2009, 16:42
Tilgengæld kunne man godt spæde til med nye sange om de pågældende spillere. Eksempelvis:
Whos that Twat from Argentina.....
Glory Man United
29-08-2009, 16:49
Måske man skulle holde k*ft. Men nej jeg siger det alligevel: Dette må da være årets mest ligegyldige tråd
SantasLittleHelper
29-08-2009, 17:55
Amen..
Park, Park, wherever you may be. You eat dogs in your home country...
Could be worse, could be scouse eating rats in a council house
Carl-Keane, tror ikke det er det der er pointen.... Pointen er at man må huske sine helte... Hvor mange gange har der ik stået i artikler osv om hvor elsket han var af os (fansene), og det var han jo... med en spiller af hans kaliber kan man ikke forventer andet end at han søger større udfordringer og mere spilletid.. Han fortjener da den anderkendelse.. Ikke dermed ment vi STADIG skal synge sange om ham, nu hvor han er faret vild i Manchester....
Tråden startede heller ikke med gamle united spilleres sange - men med det faktum, at det er komisk og "til grin" at gøre nar af sine egne spillere... Det virker nærmest lidt uintelligent :P
Anyway, jeg håber bare på vi kan få det fjernet :D
Heldig kamp idag drenge - men hva, djævlen er på de rigtig røde's side ;)
Måske man skulle holde k*ft. Men nej jeg siger det alligevel: Dette må da være årets mest ligegyldige tråd
Hvis du synes den er ligegyldig, ja, så er det smådumt at knytte et kommentar til..
Tråden var jo heller ikk ment som en diskussion der skulle startes, bare "webmaster / admins" der kunne tage det op til overvejelse...
SantasLittleHelper
29-08-2009, 21:40
Samtidigt bør de naturligvis fjerne alle billeder, hvor Rooney er sammenlignet med Shrek, og alle billeder hvor Rio Ferdinand har klædt sig ud som Ronaldo, hvilket naturligvis er stødende for enhver da det jo af vores helte.
Come on..
Tilgengæld kunne man godt spæde til med nye sange om de pågældende spillere. Eksempelvis:
Whos that Twat from Argentina.....
den er ligesom inde smarte :P
Hvis du synes den er ligegyldig, ja, så er det smådumt at knytte et kommentar til..
Tråden var jo heller ikk ment som en diskussion der skulle startes, bare "webmaster / admins" der kunne tage det op til overvejelse...
aye og tak for det :)
Det er godt at vi får noget feedback!
ChristianR
30-08-2009, 00:09
den er ligesom inde smarte :P
Point taken. I rest my case and bow for the mighty Old Trafford.dk:D
PatriceEvra3
30-08-2009, 01:41
Nu eksistere følgene sang om Tevez jo også
Who's that twat from Argentina,
Who's that money grabbing whore,
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain,
And he won't be winning trophys anymore
Skal man så slette de gamle sange, eller gemme dem så man kan minde Tevez gode sider, selvom han da bare er en lille monneygrabbing forræder? Synes ikke sådan nogle harmløse jokes skal slettes, det hører jo også med til historien at Owen engang spillede i Liverpool, og den joke er jo netop lavet om Own som Lfs´ spiller, dengang var han en af deres, nu er han en af vores
Nu eksistere følgene sang om Tevez jo også
Who's that twat from Argentina,
Who's that money grabbing whore,
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain,
And he won't be winning trophys anymore
Skal man så slette de gamle sange, eller gemme dem så man kan minde Tevez gode sider, selvom han da bare er en lille monneygrabbing forræder? Synes ikke sådan nogle harmløse jokes skal slettes, det hører jo også med til historien at Owen engang spillede i Liverpool, og den joke er jo netop lavet om Own som Lfs´ spiller, dengang var han en af deres, nu er han en af vores
Tjek indlæg #19 i denne tråd ;)
http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=145738&postcount=19
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.