PDA

Se fuld version : United vs. Man City

MELS
27-08-2009, 16:17
Så skal den første prøve mellem de nyrige bysbørn i City og United. Derfor har jeg fundet et fantastisk tilbud frem til en tur på OT og se denne kamp d. 20-09-09. Tilbuddet inkludere alt, det eneste du skal gøre er faktisk bare at troppe op i Billund, så klare vi resten. Tilbuddet inkludere følgende:

- Fly tur/retur
- Transport til og fra lufthavn (i England)
- 2 overnatninger på Country Club i Manchester inkl. morgenmad
- Transport til/fra OT
VIP-kamppakke som indeholder:
-Top-class siddepladser (ses i brochure)
- Velkomst drink
- 3 retters menu efter kampen
- Dagens kampgave
- Kampprogram
- Adgang til den berømte Red Café
- 10 % rabat i Megastore

Det bliver en oplevelse for livet. Hvis du er interesseret i ovennævnte, så smid en mail til red_white_army@yahoo.com, så sender jeg dig en brochure med indholdet af pakken. Endvidere kan der også tilbydes ovennævnte til alle andre kampe i denne sæson!

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Martin

ChristianR
27-08-2009, 16:22
Det ville da være spændende at høre prisen:)

henning_b_j
27-08-2009, 17:07
den er nok for høj til at han tør skrive den:)

Dines
27-08-2009, 18:06
Skriv prisen for ellers er det for svært at tage stilling til, når man ikke ved, hvad man skal give for det.

conradsen
27-08-2009, 22:41
Jeg har fået brochuren tilsendt af ren og skær nysgerrighed. Prisen er 5.995 kr.

Glory Man United
28-08-2009, 08:00
Hahhahahahhaha :lolol:

JeppeHH
28-08-2009, 09:47
lol.. 6k..

ChristianR
28-08-2009, 10:00
Nånå. Så slemt er det vel ikke. travel2footabll tager ca. 3000kr for kampen.

Her får man flytransport fra Billund og direkte til Manchester, går jeg udfra? Det kan nemt løbe op i 3000kr. Det gjorde det i hvert fald, sidst jeg skulle afsted.

Det skulle eftersigende også være langt bedre pladser, der er 3n 3 retters menu inkluderet og en masse andet lort. Så prisen er vel ikke helt ude af probortioner, hvis man tænker på, man så ikke selv skal løfte en finger.

Jegselv ville dog aldrig betale så meget for at slippe for selv at lave lidt.