PDA

Se fuld version : PL: Burnley - Manchester United

Sider : 1 [2]

PatriceEvra3
19-08-2009, 21:52
:mad: Ronaldo undværlig, min bare røv

Owen er elendig, Berbertov kan sgu skride hjem til Bulgarien, park duer kun i de store kampe, giggs er over the hill, ligeså er Neville

Evra og Brown er sgu de eneste der kan kigge sig selv i spejlet efter denne kamp.

Ved godt at vi er startet skidt de seneste 2-3 år, men dog har vi aldrig set så tamme ud. Vi mangler en angriber, eftersom at Owen er en katastrofe, og så mangler vi en kreativ midtbane/fløj. Sælger vi vidic kommer vi sgu til at spille europa league næste år

Føj, hvor var vi bare urimeligt dårlige:mad:

KØB KØB KØB!!!!!

Ludvig
Og hvad fanden sker der for at Nani ikke er med??
Park skulle fandme have siddet derhjemme!

Acsadac
Hold da ellers ferie!!

Det skriger vist til himlen at det her er helt galt.

Forsvaret og Foster kan ikke klandres for meget i denne kamp, men hvor var vores midtbane?

Ja maaske lige paa naer Park, han formaaede da at lave fejl hver eneste gang han kunne komme til det. Mon HB Koege mangler en ny floej?

Carrick og Anderson skiftedes til at flytte bolden fra side til side. Giggs viste lidt engagement, men hvad hjaelper det, naar Park mister bolden hver gang han har mulighed for at lave lort i den?

Paa et eller andet tidspunkt, maa man ogsaa forvente, at Owen gider at score. Synes ikke han behoever flere chancer.

Dette er nok noget naer lavpunktet rent spillemaessigt jeg har set United. Park har tydeligt vist, at han ikke skal vaere i naerheden af truppen. Og maaske man burde se paa, om ikk der findes en mere optimal konstalation paa den centrale midt, lige som Anderson aldrig blive venstre floej.

Haaber at se et voldsomt raseri anfald i pressen fra SAF's side, ellers er han sq blevet for gammel!

Troelsgaard
19-08-2009, 21:53
ENIG! Det er pisse flabet at tro man bare kan slå Burnley med både O'Shea, Park, Brown, Evans, Anderson osv osv i start 11'eren.

Rotationssystem ftw!

Carl-keane
19-08-2009, 21:55
Med vores forsvar eller mangel på samme, og vores målscorere eller mangel på samme. Kan man frygte 1-1 da jeg også godt kunne forestille mig at Burnley har en god hjemmebane!

Flot at man skulle have tommel finger ned!!!!!!!!!
Bare fordi man efterhånden er realistisk!!!!!!!!!!!
NOK DET VÆRSTE PIS JEG LÆNGE HAR SET!!! DET HELE ER TIL GRIN!!!!
Fergie, Park, Anderson, Giggs, Rooney, Valencia, Carrick, Evans, Brown, Owen, Berbatov hver og en burde skamme sig!!!!

Mærkelige lange afleveringer hele tiden! ALT for direkte!!! Kunne lige så godt have tabt til Esbjerg eller FCN!!!!!!!!!!! Ikke engang Bif eller Fck er dårligere end Burnley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håber kræftedeme at vi køber ind NU!!!

Ralaks
19-08-2009, 21:56
The Beast burde få nogle landskampe. Han er meget bedre end Thomas Sørensen, som forresten lod 4 mål gå ind idag. Ærgeligvis er Morten Olsen ret blind mht. at bruge andre målmænd end ham.

Desuden er det rigtig sjovt at læse folk's kommentare herinde, og det er virkelig utroligt som folk dog opfører sig som nogle forkælne små børn uden nogen forstand på fodbold. Nu ved jeg hvorfor jeg i stoppede med at læse herinde.

Rooney8
det var simpelthen skandaløst at se på - har ikke set os spille så dårligt i fem år eller lignende..

hvis man kan sige der er noget positivt ved det her må det være at fergie stadig kan nå at handle.. vi har alt for mange midtbanespillere der minder om hinanden og vi mangler i den grad en matchvindertype.. det er useriøst at spille med owen hvis man gerne vil vinde premier league.. det er bare så ærgeligt hvis vi skyller den her sæson ud i lukummet - vi har mange unge lovende spillere men vi mangler lige det sidste

jeg ved godt vi altid starter svagt osv.. de sidste par år har vi også spillet uden ronaldo i starten.. der skal gøres noget for vi er i mine øjne lidt efter chelsea i øjeblikket.. de bliver mere og mere og mere sultne så det handler om at forny sig hele tiden - i år har vi solgt verdens bedste spiller og vi har valgt at gøre ingenting:(

Grønholdt.
Der er ikke grænser for hvor pinlig berørt jeg er over det her!!! :rant: Det kan bare ikke blive ringere end det her!!! Hele kampen var en gang lort!!! De lavede ikke andet end at gå rundt på banen og trille den skide bold fra side til side!!! Det er så tydeligt at vi mangler en spiller der kan meget med bolden (Ronaldo!). Så tag for helvede og køb en der kan noget ud over det sædvandelige, Ferguson for satan!!! :rant: Vi kommer ingen steder med de kantspillere vi har nu!!! Valencia er den eneste der kan noget, men han bliver så ikke brugt fra start... :confused: Vi har ikke råd til i øjeblikket at sparer vores bedste spillere!!! Rooney... Han var en skændsel i dag, og burde have været smidt ud!!! De to eneste spillerre der kunne være deres indsats bekendt var Foster og Giggs. Fuuuuuuck!!! Jeg brækker mig kraftedme over det lort!!! Pinligt - pinligt - pinligt!!! :mad:

mufufu
Park skulle have startet til bordtennis i stedet. Så kunne vi måske se noget konstruktivt fra hans side. Forkert kamp han spiller. :titte:

Den gjorde avs den der, ikke den bedste kamp at tabe.

TJ
19-08-2009, 21:57
Forfærdelig kamp fra vores side. Burnley spillede overraskende godt. Godt der stadig er 36 kampe endnu.

Skjøt
19-08-2009, 21:57
Når man ser sådan en kamp, hvor der virkelig mangler kreativitet. mangler man fandme ikke bare en Ronaldo type, men også en Roy Keane type, til at trække alle de andre dovne sataner op i gear! hold kæft hvor er det dårligt!!!!!!

Meyer84
19-08-2009, 21:58
Er det bare mig eller beviser det her ikke vi er nødt til at smide penge i en stjerne som kan noget på egen hånd? mener ikke det her holder i længden. ved godt vi mangler io og vidic, men det holder ikke i længden i mine øjne.

Selv rooney var ringe idag:(

Jo vi mangler en klasse angriber ved siden af rooney og så mangler vi en kantspiller som kan noget på egen hånd. Hvis nani og valencia er skadet samtidig, hvad har vi så i det offensive???

MC86
19-08-2009, 21:59
Owen stinker. FORVENTER ET KØB NU

Christensen
19-08-2009, 21:59
Skuffet! Virkelig. Har sgu ingen ord på den kamp endnu. Evra MOM, Park dårligst..

pEDe-W
19-08-2009, 22:01
Fuckin' 'ell, gutter... forsiden af Ekstrabladet.

Holmskov
19-08-2009, 22:03
Jeg syntes bestemt Ferguson må tage en del af denne super ringe kamp på sin kappe.

Park er ikke på toppen, langt fra og hvordan han kan få 90 minutter begriber jeg ikke. Hvor er Tosic?? (kunne være brugt i dag)

Wayne Rooney er helt væk og jeg så faktisk gerne det var ham der blev skiftet ud istedet for Owen.

Og så må det være en skade der gør at Brown skal ud til fordel for Neville. Er det ikke det må den gamle ha' tabt sutten totalt.

Syntes Giggs og Evra gør hvad de kan for spille fremad, men det er svært når vi skal spille igennem 10 mand.

En skuffende ringe indsats stort set hele vejen rundt.

Der er grund til at håbe at vores skadede spillere snart kommer tilbage så vi kan komme i gang med at spille fodbold.

(og så har jeg intet imod at Carrick sparkede det straffespark. De gange han har sparket har han været usvigelig sikker. Kredit til Jensen)

Bugge
19-08-2009, 22:04
Jeg hader normalt mig selv når jeg tvivler på United, men jeg tror ikke på at den trup vi har lige nu kan vinde PL.
Der er ingen fantasi i vores spil overhovedet, det var der heller ikke mod Birmingham.

Jeg synes ikke vi mangler en angriber. Og kun måske en kantspiller modsat Valencia.
Det vi mangler er en ny Scholes for at overdrive en smule. Hverken Carrick eller Anderson er på hans niveau og kommer det næppe i fremtiden. Vi mangler en spilstyrer på midtbanen. En der kan dominere midtbanen.

Skjøt
19-08-2009, 22:05
Jeg syntes bestemt Ferguson må tage en del af denne super ringe kamp på sin kappe.

Park er ikke på toppen, langt fra og hvordan han kan få 90 minutter begriber jeg ikke. Hvor er Tosic?? (kunne være brugt i dag)

Wayne Rooney er helt væk og jeg så faktisk gerne det var ham der blev skiftet ud istedet for Owen.

Og så må det være en skade der gør at Brown skal ud til fordel for Neville. Er det ikke det må den gamle ha' tabt sutten totalt.

Syntes Giggs og Evra gør hvad de kan for spille fremad, men det er svært når vi skal spille igennem 10 mand.

En skuffende ringe indsats stort set hele vejen rundt.

Der er grund til at håbe at vores skadede spillere snart kommer tilbage så vi kan komme i gang med at spille fodbold.

(og så har jeg intet imod at Carrick sparkede det straffespark. De gange han har sparket har han været usvigelig sikker. Kredit til Jensen)

Problemet er vel bare at den eneste af de skadede spillere der kunne have afgjort kampen eller i det mindste skabt lidt var vel Nani?
- Ja Rio og Vidic er uhyggelige, men med dem havde den sikkert bare endt 0-0.

mufufu
19-08-2009, 22:06
:mad: Ronaldo undværlig, min bare røv

Owen er elendig, Berbertov kan sgu skride hjem til Bulgarien, park duer kun i de store kampe, giggs er over the hill, ligeså er Neville

Evra og Brown er sgu de eneste der kan kigge sig selv i spejlet efter denne kamp.

Ved godt at vi er startet skidt de seneste 2-3 år, men dog har vi aldrig set så tamme ud. Vi mangler en angriber, eftersom at Owen er en katastrofe, og så mangler vi en kreativ midtbane/fløj. Sælger vi vidic kommer vi sgu til at spille europa league næste år

Føj, hvor var vi bare urimeligt dårlige:mad:

KØB KØB KØB!!!!!

haha mener du det?? Jeg har aldrig set Brown spille så dårligt før. Tror også¨det var derfor han blev pillet ud, alt fra ham endte i lort. Bortset fra de aller letteste pasninger.

I øvrigt sjovt at se, hvor mange der lige pludselig, vil på indkøb efter et sådant nederlag.

Meyer84
19-08-2009, 22:12
haha mener du det?? Jeg har aldrig set Brown spille så dårligt før. Tror også¨det var derfor han blev pillet ud, alt fra ham endte i lort. Bortset fra de aller letteste pasninger.

I øvrigt sjovt at se, hvor mange der lige pludselig, vil på indkøb efter et sådant nederlag.

Vi er oppe i det røde felt og så siger man mange ting:)
Imorgen ser man nok anderledes på det.:)

timberunited
19-08-2009, 22:13
Når man ser sådan en kamp, hvor der virkelig mangler kreativitet. mangler man fandme ikke bare en Ronaldo type, men også en Roy Keane type, til at trække alle de andre dovne sataner op i gear! hold kæft hvor er det dårligt!!!!!!

Hvis man ikke vil betale for kreativitet, så får man sådan noget:

Park er ligeså skarp som en ballon til en børnefødselsdag. Han kan ikke score, når han skal. Så han kan løbe ad helvede til!

Giggs og Evra gør, hvad de kan. Men der er ingen, der kan vende tingene.

Owen burde ikke have været i startopstillingen. Det samme gælder Carrick.

Køb hvem som helst - der kan noget. BURNLEY taber vi til? Hvordan bliver CL så ikke.

Niko
19-08-2009, 22:15
Vi er oppe i det røde felt og så siger man mange ting:)
Imorgen ser man nok anderledes på det.:)

Nemlig et nederlag er som en dårlig nat i byen, man siger en masse lort man inderst inde ikke mener. men det er sundt nok at komme af med frustrationerne. men dommedagsprofetier efter anden runde, er måske lige at stramme den ;) tror stadig fuldt og fast på nummer 4 i streg!

Ludvig
19-08-2009, 22:20
Hvis United ikke enten køber en mega klasse spiller, eller lavet et eller andet helt uventet, bliver der endnu en mellem sæson!!!!!!

Jeg gider ikke det igen! Ferguson! nu må du fandme koncentrere dig om andet end ekstra tiden!

RasmusP
19-08-2009, 22:22
I du milde himmel og helved hvor er mange herinde bare for dumme at høre på! Magen til tudeprinser skal man satme lede længe efter. Tag jer dog sammen. Vi taber i dag en af de kampe vi altid taber i løbet af en sæson. Det er pisse irriterende når vi alle ved, hvor stor forskel der egentlig er på Burnley og United. Men sådan sker det altså for alle hold.. Men hvad der er ligeså uudholdeligt som nederlaget i aften, er sgu da responsen herindefra. "Owen er elendig, Berbertov kan sgu skride hjem til Bulgarien, park duer kun i de store kampe, giggs er over the hill, ligeså er Neville". "KØB KØB KØB, Fergie" "Vi er dårligere end FCK og Brøndby". "Owen stinker". Og jeg kunne blive ved.. Der er ikke to meninger om at vi spillede under niveau i dag, men hvorfor er det man bliver nødt til, at danne de mest åndsvage konklusioner hver evig eneste gang?! Et eksempel: Owen bombede i pre season, og alle var positivt overraskede. Han scorer så ikke i første runde, og har en dårlig dag i dag. Konklusion er, at Owen stinker.. Og hvad fuck gjorde Berbatov så galt i dag, at han skal skride hjem til Bulgarien?!:confused: Det er sgu for barnligt:whine:

EDIT: Åhhh, man kan jo næsten ikke vente til robinho kommer med sin mening;) På den anden side: kan det blive meget mere useriøst og barnligt?:)

Sazoo
19-08-2009, 22:22
Puha ,vi er så forvante til at vinde kampe. Og så får vi en sådan doven lussing som i aftes.
Jeg vil ikke lade min skuffelse gå ud over vores spillere ,som til regel spiller godt.
MEN jeg synes ærligt talt (set over det sidste år) at Ji-Sung Park ikke er værd til at spille i United. Kigger man på ham i aftes. Han mistede på nær alle bolde som han fik. Kunne simpelthen ikke tæmme den. Han har ikke noget godt skud og spiller meget baglæns. At han kan løbe meget men ikke spille fodbold ,viser vist nok bare at han hører hjemme i marathon.
Og så lige en til Michael Owen. Hvor mange chancher skal han have? Hann brændte et hav mod Valencia. Mod Birmingham brændte han en 100% direktør. Og idag mistimede han en total fri header. Og inden da ,kom han alene mod målmanden og var offside ,men Owen forsøgte at score. DÉT kunne han heller ikke (ikke før andet forsøg).

Der skal ske noget i United. Selvfølgeligt skal det mærkes at vi var uden van der Sar ,Ferdinand ,Vidic og har mistet Ronaldo og Tevez. Men ikke mod et sådan hold som Burnley. Fy skamme.

Men vi må bare håbe at Fergie finder ud af noget hurtigt. Vi kann ikke også tabe mod Wigan og Arsenal ,inden vi tager os sammen :)

Troelsgaard
19-08-2009, 22:26
Hvis United ikke enten køber en mega klasse spiller, eller lavet et eller andet helt uventet, bliver der endnu en mellem sæson!!!!!!

Jeg gider ikke det igen! Ferguson! nu må du fandme koncentrere dig om andet end ekstra tiden!

Har du været i koma siden 2006?

Sazoo
19-08-2009, 22:29
I du milde himmel og helved hvor er mange herinde bare for dumme at høre på! Magen til tudeprinser skal man satme lede længe efter. Tag jer dog sammen. Vi taber i dag en af de kampe vi altid taber i løbet af en sæson. Det er pisse irriterende når vi alle ved, hvor stor forskel der egentlig er på Burnley og United. Men sådan sker det altså for alle hold.. Men hvad der er ligeså uudholdeligt som nederlaget i aften, er sgu da responsen herindefra. "Owen er elendig, Berbertov kan sgu skride hjem til Bulgarien, park duer kun i de store kampe, giggs er over the hill, ligeså er Neville". "KØB KØB KØB, Fergie" "Vi er dårligere end FCK og Brøndby". "Owen stinker". Og jeg kunne blive ved.. Der er ikke to meninger om at vi spillede under niveau i dag, men hvorfor er det man bliver nødt til, at danne de mest åndsvage konklusioner hver evig eneste gang?! Et eksempel: Owen bombede i pre season, og alle var positivt overraskede. Han scorer så ikke i første runde, og har en dårlig dag i dag. Konklusion er, at Owen stinker.. Og hvad fuck gjorde Berbatov så galt i dag, at han skal skride hjem til Bulgarien?!:confused: Det er sgu for barnligt:whine:

Du mangler vist lige nogle briller hvad. Vi ved alle at United ikke kommer igang før jul ,men lad nu være at spille overklog og svine andre til her på debaten. Alle har lov at være skuffet efter sådan en dårlig præstation.
Selvfølgeligt kommer United igen. Fergie skal bare finde den rigtige formular. Det er sku også et stort tab ,at miste Ronaldo. Han byggede jo holdet op omkring CR 7 . Nu må han så finde en anden muglighed eller flere. Kom nu op med hoved igen. Vi er alle nede efter sådan en kamp. Men vi rejser os hurtigt :)

Sazoo
19-08-2009, 22:30
Har du været i koma siden 2006?

Dét var sku' en god kommentar :)))))))))))) I koma siden 2006. Nej nu må jeg grine :)))))

Stuhrdrengen
19-08-2009, 22:41
United havde en off day, og allerede i weekenden skal vi rejse os - men det er jo også det United kan!

Synes umiddelbart at Rooney, Foster, Berbatov (og det siger jeg ikke ofte) og Valencia spillede ganske fornuftigt i dag. Giggs, Owen, Park, Carrick, Anderson, osv. havde en direkte off day. Men hvad værre er, at United ikke så ud til at kunne spille sammen. Endvidere var det forbløffende, at United blev slået ud ved at Burnley pressede os uden for feltet, så Rooney ikke formåede at få vendt sig og lagt presset på forsvaret.

Tror Ferguson skal tale med store bogstaver de næste dage, og så kan vi godt bruge en Nani på sådan en dag som i dag.

Forresten er det mest triste, næsten at komme herind og læse en række pubertære ligegyldige tilsvininger af det hold, som burde støttes på det der forestiller en fanside.. Kom igen..

jmyrini
19-08-2009, 22:41
Dét var sku' en god kommentar :)))))))))))) I koma siden 2006. Nej nu må jeg grine :)))))

Arj, jeg forstå godt svaret. Din kommentar lyder noget forvant - også til at være skrevet efter en skod kamp mod Burnley.

Meyer84
19-08-2009, 22:43

EDIT: Åhhh, man kan jo næsten ikke vente til robinho kommer med sin mening;) På den anden side: kan det blive meget mere useriøst og barnligt?:)

Alle er jo oppe køre efter det her pinlige nederlag og det er sku fint folk kommer ud med deres galle, det er jo trods alt vores hold der taber, og rigtige fans er altid sure når ens hold taber.

Meyer84
19-08-2009, 22:45

Alle er jo oppe køre efter det her pinlige nederlag og det er sku fint folk kommer ud med deres galle. Det er jo trods alt vores hold der taber, og rigtige fans er altid sure når ens hold taber, Det viser jo bare hvor meget vi går op i det.

Stuhrdrengen
19-08-2009, 22:51
Alle er jo oppe køre efter det her pinlige nederlag og det er sku fint folk kommer ud med deres galle. Det er jo trods alt vores hold der taber, og rigtige fans er altid sure når ens hold taber, Det viser jo bare hvor meget vi går op i det.

Det har intet med at være rigtige fans at gøre, at man skriver at Berbatov skal skride hjem til Bulgarien (især ikke når han endelig spiller fornuftigt IMO) og at Owen stinker.. Der er intet konstruktivt i det, og det viser manglende format. Gad vide om de her personer stadig ville være her, hvis vi ender i midten af tabellen et år?

NtotheT
19-08-2009, 22:59
Lige nu ville jeg gerne høre NtotheTs refleksioner om Parks første halvleg :)
Han viser ikke ligefrem offensive takter.

Nu skal du kraftdeme høre. Den fucking skævøje skulle have været en iraker under Saddams regime, så han kunne tortureres 24/7. Jeg har sagt det før, og jeg sgier det igen. Park er fucking elendig, når der skal kreeres noget. Jeg vil vædde min venstre klunke på, at selv Mikkel Thygesen kan skabe mere end ham. Park er dårligere end en serie 6-spiller, når han møder disse hold.

Fucking spasser!

Det her er sagt i kampens hede, og jeg afskriver slet ikke mesterskabet, men når man har en idiot som Park, der er så pivelendig og flovt at følge, så kan man ikek være andet end sur!

Og hvad fuck laver Tosic?!?!?!?!?!!? Hvis jeg var Tosic, så havde jeg DYBT SERIØST lavet et flyvespark lige i skalden på Fergie, hvis jeg så den kamp. Det må være noget af en gigantsik personlig nederlag at se ens konkurrent være så emget dårligere end selv, og han stadig er fast mand!!

Jeg glæder mig til Obertan kommer! Så kan han skabe noget.

Så skal Park på det skide reservehold og ikke rykke op, før vi når Cl-slutspillet!!! Så kan han lære nogle afslutningsfifs af Solskjæer!

Du milde en vanvittig ringe kamp!!!!!

RasmusP
19-08-2009, 23:04
Du mangler vist lige nogle briller hvad. Vi ved alle at United ikke kommer igang før jul ,men lad nu være at spille overklog og svine andre til her på debaten. Alle har lov at være skuffet efter sådan en dårlig præstation.
Selvfølgeligt kommer United igen. Fergie skal bare finde den rigtige formular. Det er sku også et stort tab ,at miste Ronaldo. Han byggede jo holdet op omkring CR 7 . Nu må han så finde en anden muglighed eller flere. Kom nu op med hoved igen. Vi er alle nede efter sådan en kamp. Men vi rejser os hurtigt :)

Meget enig. Men helt ærligt, når man sviner spillerne og Sir Alex i en sådan grad, som der er blevet gjort, synes jeg det er på sin plads..

I rest my case...
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2117, og NtotheT's indlæg, der står lige oven over dette.

Og jeg køber ikke den der med "alle er oppe at køre, og sådan gør rigtige fans". Det er da ikke en måde at komme af med sine frustationer på. Hvad er der lige pludseligt galt med at sparke til katten, smadre muren, eller smide et eller andet ad helved til? "Rigtige fans sviner spillerne og staben til, efter et nederlag" :_liverpoooool:

Stuhrdrengen
19-08-2009, 23:07
Nu skal du kraftdeme høre. Den fucking skævøje skulle have været en iraker under Saddams regime, så han kunne tortureres 24/7. Jeg har sagt det før, og jeg sgier det igen. Park er fucking elendig, når der skal kreeres noget. Jeg vil vædde min venstre klunke på, at selv Mikkel Thygesen kan skabe mere end ham. Park er dårligere end en serie 6-spiller, når han møder disse hold.

Fucking spasser!

Det her er sagt i kampens hede, og jeg afskriver slet ikke mesterskabet, men når man har en idiot som Park, der er så pivelendig og flovt at følge, så kan man ikek være andet end sur!

Og hvad fuck laver Tosic?!?!?!?!?!!? Hvis jeg var Tosic, så havde jeg DYBT SERIØST lavet et flyvespark lige i skalden på Fergie, hvis jeg så den kamp. Det må være noget af en gigantsik personlig nederlag at se ens konkurrent være så emget dårligere end selv, og han stadig er fast mand!!

Jeg glæder mig til Obertan kommer! Så kan han skabe noget.

Så skal Park på det skide reservehold og ikke rykke op, før vi når Cl-slutspillet!!! Så kan han lære nogle afslutningsfifs af Solskjæer!

Du milde en vanvittig ringe kamp!!!!!

Det er vel hvad man kan forvente, når du har den signatur som du har.. pinligt..

TJ
19-08-2009, 23:09
Det har intet med at være rigtige fans at gøre, at man skriver at Berbatov skal skride hjem til Bulgarien (især ikke når han endelig spiller fornuftigt IMO) og at Owen stinker.. Der er intet konstruktivt i det, og det viser manglende format. Gad vide om de her personer stadig ville være her, hvis vi ender i midten af tabellen et år?

Nej, det tror jeg sgu ikke de ville. Men sådan er det jo hver gang vi taber en kamp, så har alle halvhjernerne travlt med at svine alle i klubben til og forære Chelski eller Fool mesterskabet.

Meyer84
19-08-2009, 23:10

Berbatov skal meget snart til at vise han er de 300 mil værd som vi gav for ham, han er blevet købt som angriber men laver alt for få mål og det er sku ikke godt nok når vi har givet så mange penge for ham. Owen skal nok komme igang han skal jo lige spilles ind på holdet. Men som jeg har sagt før så er alle sure over det her nederlag og det er sku forståeligt. Så lad da os folk komme med vores galle uden folk skal brokke sig over det, det er trods alt et debatforum.

NtotheT
19-08-2009, 23:14
Jeg har på intet tidspunkt foræret noget. Det er måske en forkælet attitude jeg fremviser. Men når jeg igennem hele preseason har argumenteret for, hvorfor netop en Park ikke skal være fast mand, fordi han ikke kan skabe overstal situationer, så skal du ikke komme og sige, at jeg gør det her fordi vi har tabt. Jeg er udemærket klar over, at man ligemeget hvad altid vil tabe en kamp i løbet af en sæson. Og det er fint.

Men når attituden er så vitterlig ringe, så må man godt kritisere, når de overbetalte æggehoveder var så vitterlige ringe. Og Park? Ja, han beviste, at jeg havde ret. HAN KAN IKKE SPILLE MOD BURNLEY, STOKE og hvad de nu hedder. Men mod Real Madrid på Santiago Bernabeu eller Chelsea på Stamford Bridge i CL-semifinalen i første opgør er han guld. Men så lad det forhelvede blive sådan!!! Vi har en Tosic, som kan mere end ham. Giv ham dog chancen!

Stuhrdrengen
19-08-2009, 23:16
Berbatov skal meget snart til at vise han er de 300 mil værd som vi gav for ham, han er blevet købt som angriber men laver alt for få mål og det er sku ikke godt nok når vi har givet så mange penge for ham. Owen skal nok komme igang han skal jo lige spilles ind på holdet. Men som jeg har sagt før så er alle sure over det her nederlag og det er sku forståeligt. Så lad da os folk komme med vores galle uden folk skal brokke sig over det, det er trods alt et debatforum.

I forhold til Berbatov, så er jeg ret sikker på vi ikke fik en returneringsret, og derfor er hans pris skideligegyldig.

I forhold til det sidste: tager du pis på mig?? DEBAT forum... hvor er debatten i at skrive at Park er en skide skævøje der skulle tortureres, eller andet lignende? Og hvis det er hvad du mener om et debatforum, så er mit input til debatten, at jeg ikke kan genkende noget som helst der ligner en fan i de her indlæg..

Er det bare mig, eller er debatten efterhånden ikke-eksisterende, og de fleste indlæg mangler fuldstændigt argumenter..

Hald
19-08-2009, 23:20
Jeg er 100 % fan, og vil støtte United selvom de måtte en række ned, men efter denne start, og i det hele taget at ha tabt allerede 2 finaler i 2009, ikke noget der betyder så meget, men tilbage til aftenens kamp.. Forstår godt nogle folk herinde ser lidt negativt på tingene, selvfølgelig er vi lige startet, og har før startet skidt, men seriøst, taber til Burnley, stiller op efter min og mange andres mening helt hen i vejret..
Tror måske der er nogle brugere herinde som af og til stirre sig lidt blind på United, og ikke tør/vil give dem noget kritik overhovedet, jeg er da også sikker på vi kommer igen, og er også sikker på at dette ikke er vores sidste nederlag. Men man må da gerne være lidt kritisk over for hvordan tingene ser ud lige nu.. Liverpool har selvfølgelig som en trøst også lige tabt.. Men jeg tænker måske lidt nu, " Var vi virkelig så afhængige af Ronaldo"
Carrick sparker et ringe straffe idag, Ronaldo havde nok scoret, det havde han nok også i Audi cup og Community shield !
Men kom nu igen drenge.. Op på hesten igen, så må vi se om vi kan få Wigan ned i Weekenden !

Martinsen
19-08-2009, 23:27
Meget skuffende 1. halveg, vi starter ellers godt de første 5 minutter men falder så helt ud og overlader alt for meget intiativ til Burnley. Og det var tydeligt at usikkerheden bredte sig til hele holdet da Burnleys angribere virkelig udfordrede vores vakkelvorne defensiv, som led under manglen af Rio og Vidic. Jeg krydser fingre for at de snart er tilbage. Anden halveg er ldit bedre end første uden at være godt, men vi skaber chancer nok til at vinde kampen men dårlige afslutninger og upræcise sidste afleveringer krydret med en super målmandspræstation gør at vi taber. Langt fra godt nok idag, men også en smule uheldigt. Kampens spiller må være Giggs og efter ham synes jeg det er Berbatov på trods af hans korte tid på banen kunne man mærke hans indtræden med det samme og han skabte flere chancer til sine medspillere og kunne med lidt held også selv have scoret. Men vi må op på hesten igen og klø på og lade være med at hænge os i at det er fordi vi ikke har Crynaldo længere for så kommer vi sku aldrig videre. Vi smider altid point i starten, men lad os håbe det ikke bliver for mange for så kan det i år godt blive svært at hente igen.

NtotheT
19-08-2009, 23:30
Det er vel hvad man kan forvente, når du har den signatur som du har.. pinligt..

Hvad fanden har min signatur med dagens kamp at gøre? Det eneste jeg forlanger er en sejr over et oprykkerhold. Jeg ved ikke, hvordan din tilgang til ambitioner er, men hvis man gerne vil vinde PL for 4. år i træk, så skal kampene over hold som Burnley vindes! Det er nærmest en pligt, da vi jo er forsvarende mestre, selvom alt kan ske i fodbold!

Ronaldo har intet at gøre med det her. Men det her er jo guf for United-hates, der altid har ment, vi blev reddet af Ronaldo uge efter uge. Det er de fuckhoveder, jeg gerne vil modbevise, men det hjælper jo ikke, når Park er en del af starttruppen!

Meyer84
19-08-2009, 23:35
I forhold til Berbatov, så er jeg ret sikker på vi ikke fik en returneringsret, og derfor er hans pris skideligegyldig.

I forhold til det sidste: tager du pis på mig?? DEBAT forum... hvor er debatten i at skrive at Park er en skide skævøje der skulle tortureres, eller andet lignende? Og hvis det er hvad du mener om et debatforum, så er mit input til debatten, at jeg ikke kan genkende noget som helst der ligner en fan i de her indlæg..

Er det bare mig, eller er debatten efterhånden ikke-eksisterende, og de fleste indlæg mangler fuldstændigt argumenter..

Er sku meget enig i det nothe skriver, måske ikke lige at park skal skydes:)
Men den er vel røget så langt ud at der ikke er nogen argumentation.

C.TeveZ
19-08-2009, 23:36
I medgang påstår alle at de er fans af United, men i modgang så skal de svines til fordi der kommer et nederlag eller to? Men nævn et hold som aldrig har tabt en kamp på højeste plan?? Anyway, men generelt om kampen: skidt indsats, forsvaret OK? (iforhold til at 3-4 mand mangler), midtbanen er anonym bortset fra Park(Behøver ikke at nævne hans evner på banen i aften) og angrebet blev lidt hæmmet af midtbanen. MoM: Evra!

Giver dig helt ret i at der kommer til at gå noget tid inden SAF har fundet formlen til at finde godt fodbold frem igen..

For at SAF kan få succes med en ny formel, mener jeg at Ferguson skal arbejde intens med midtbanen og den måde som den skal arbejde på..

Førhen bestod vores midtbane rent offensivt af CR7 og resten var enten boldflyttere eller skraldemand.. Vores midtbane idag skal være mere aggresive og være bindeledet til angrebet og ikke kun forsvaret.. Hvis angrebet skal have succes, skal vores midtbane også være farlig..

Spørgsmålet er om den kan blive farlig? Tror ikke vores midtbane tilsammen har scoret flere mål tilsammen end CR7 gjorde i hans tid i United!?

Stuhrdrengen
19-08-2009, 23:38
Hvad fanden har min signatur med dagens kamp at gøre? Det eneste jeg forlanger er en sejr over et oprykkerhold. Jeg ved ikke, hvordan din tilgang til ambitioner er, men hvis man gerne vil vinde PL for 4. år i træk, så skal kampene over hold som Burnley vindes! Det er nærmest en pligt, da vi jo er forsvarende mestre, selvom alt kan ske i fodbold!

Ronaldo har intet at gøre med det her. Men det her er jo guf for United-hates, der altid har ment, vi blev reddet af Ronaldo uge efter uge. Det er de fuckhoveder, jeg gerne vil modbevise, men det hjælper jo ikke, når Park er en del af starttruppen!

Det der er guf for United-hates som du kalder dem, det er at United fans græder som små babyer og kalder deres spillere for skævøjer, så snart United smider point.

Præcis ligesom Scouserne og de andre hold er blevet citeret på den her side, vil det der blive skrevet herinde blive gengivet på deres sider.. og for at være helt ærlig, så er jeg sgu lidt pinlig berørt af at blive kædet sammen med de ting, som blandt andet du skrev efter et enkelt nederlag..

Mine ambitioner - jeg har støttet United siden 1988 og jeg håber på vi vinder hver gang og at vi spiller fantastisk. Men desværre sker det ikke, og så er jeg i det mindste glad for at vi har spillere som Rooney, som i det mindste ikke ser ud til at være skideligeglad med om vi taber eller stiller sig op og slår ud med armene.. tak for det Rooney - du er den største spiller United har haft de seneste mange år.

NtotheT
19-08-2009, 23:40
Giver dig helt ret i at der kommer til at gå noget tid inden SAF har fundet formlen til at finde godt fodbold frem igen..

For at SAF kan få succes med en ny formel, mener jeg at Ferguson skal arbejde intens med midtbanen og den måde som den skal arbejde på..

Førhen bestod vores midtbane rent offensivt af CR7 og resten var enten boldflyttere eller skraldemand.. Vores midtbane idag skal være mere aggresive og være bindeledet til angrebet og ikke kun forsvaret.. Hvis angrebet skal have succes, skal vores midtbane også være farlig..

Spørgsmålet er om den kan blive farlig? Tror ikke vores midtbane tilsammen har scoret flere mål tilsammen end CR7 gjorde i hans tid i United!?

Det tror jeg desværre ikke, vi kan! Medmindre Nani endelig udløser sit potentiale. Selvom han ikke spillede mange kampe sidste år scorede han 7 mål (tror jeg det var), og det er faktisk fint nok.

Så hvis vi kunne give Berbatov 10 mål mere, Rooney 5-8 mere mål fra deres side, plus Nani laver 10-15 mål per sæson sammen med Valencia, så kan Park, Tosic, Carrick, Anderson, Fletcher og Scholes stå for de sidste 15. Hvis det her kan gå hjem, så er Ronaldo som så afløst. Så kunne det her give en sæson a la 07/08.

Men i mine øjne kræver det et indkøb. For vores midtbane er geniale til de ting, de kan. Men de kan dog ikke score!

SantasLittleHelper
19-08-2009, 23:41

Jeg tror det Stuhr mener er, at din kritik af Park blandet med dine ekstatiske forhåbninger til Tosic er dybt useriøse, ufunderede og ganske naive. Det kan også være det bare er min holdning.

En skam at Park spillede skidt i dag - jeg havde ellers set frem til at, med en nærmest hoverende attitude, tørre din næse i, at Park spillede en god kamp. For skal man tro dit indlæg om Foster efter sidste kamp, så forsvinder al kritik jo nærmest, når man spiller en enkelt god kamp. Øb bøv.

Don Kafai
19-08-2009, 23:54
Jeg læser tråden igennem engang i morgen, og giver advarsler og karantæner dér hvor der er brugt uacceptabel sprogbrug. Det var en skidt kamp for United, men mange af de ting jeg skimter igennem her hører absolut INGEN STEDER HJEMME.

Det er fair nok man giver udtryk for sine frustrationer, men tænk over hvad I skriver, og hvordan det kan tolkes. I værste fald kan vi fuldstændig lukke kamptråden i de første timer efter en kamp, og det ville være en skam.

Som sagt, er der noget I gerne vil ændre, er I velkomne til at gøre det inden i morgen, og det her er en advarsel der gælder alle kamptråde fremover.

RasmusP
20-08-2009, 00:11

Det er ikke kun dig:) Det er sjældent vi har en debat kørende, lige efter kampene, hvor diverse meninger bliver diskuteret på en ordentlig måde. Jeg synes det er fint, at man kommer med en hurtig kommentar, lige efter kampene, uden at argumentere særlig godt. Men at der skal køre en konkurrence om hvem der kan skrive det mest idiotiske pis, forstår jeg ikke..

Fletcherfan
20-08-2009, 01:51
Nu er kampen kommet sådan lidt på afstand... Men jeg har stadig den samme følelse som lige efter kampen...

PINLIGT PINLIGT PINLIGT...

Fuldstændig ligegyldigt havd så skal man kunne forvente MEGET mere af professionelle fodboldspillere... Det var vel kun Giggs (som jeg aldrig har set kæmpe så meget) og Rooney, der sådan rigtigt kæmpede...
Foster stod en god kamp og var vel nok Uniteds bedste... Derudover mener jeg, at det kun er O'Shea, Berba og Giggs, der kan være deres indsats bekendte... Mens Park, Anderson og Owen må være rimelig meget flove over deres indsats... Rooney havde en ekstremt skidt dag, men han forsøgte... Det fungerede bare ikke... Brown havde en uheldig dag, men den var ikke sååå meget værre end resten af holdet...

Irritationsmomenter er i særdeleshed to... 1) korte hjørnespark... Hvad sker der??? Fatter de ikke, at der kommer ALDRIG mål efter et kort hjørnespark??? Jeg vil ikke betegne mig selv som utrolig meget vidende, men efter at have set flere tusinde korte hjørnespark har jeg kun set et mål (United har spillet meget med det i de første kampe i denne sæson, Portugal brugte det også hele tiden i EM 04)... 2) Hvorfor pokker er det kun manden med bolden, der skal bevæge sig??? Jeg så MEGET sjældent en spiller bevæge sig uden en bold i aften... MEGET irriterende...

Jeg håber, at mange af jer, der har afskrevet Foster kan indrømme, at han har stået meget godt i de to sidste kampe... Og så vil jeg også utrolig gerne se specielt Tosic og Welbeck... Jeg forventede, at Owen ville være elendig, og endnu har han ikke modbevist mig, og derfor vil jeg mene, at Welbeck eller Macheda burde få en chance... Og i aften beviste Park, at han ikke kan spille fodbold (men det er alligevel utrolig langt ude den kommentar NtotheT kom med om Park), så derfor ville det være fedt hvis SAF turde prøve Tosic, han kan umuligt gøre det værre...

Den her kamp skal Sir Alex tag på sin kappe... Foster stod godt, forsvaret havde vel kun rigtige problemer en gang eller to, men at skifte hele midtbanen ud er MEGET dumt når niveauet nu er PL... Fletcher eller Scholes skulle have været startet inde og måske også Valencia... Dog mener jeg, at det det var godt set med Giggs og Anderson på venstre fløj (da Andy var på fløjen var i starten og det var helt godt det han viste derude... Giggs er MEGET bedre centralt nu)... Og selvom jeg nu forventede, at se Owen i angrebet burde han have set, at det var bedre med Berba... Han MÅ have vidst, at Burnley ville stå så kompakt... Men kom igen SAF, du kan godt give os nr. 19...
Lige en karakter (1=dårlig, 10=God)
3. Evra 6: Havde en lille del af skylden i målet og havde generelt ikke en heldig første halvleg, men var en af de bedste i anden halvleg...
6. Brown 4: Havde en dårlig dag, men så var den ikke værre... Blev dog tørret lige foran målet en enkelt gang alt for let...
7. Owen 1: Lavede han noget rigtigt??? Åååh jo, en brysttæmning tidligt i kampen til Rooney, men det var også det eneste...
8. Anderson 2: Startede ganske fornuftigt på fløjen, men blev siden flyttet til den defensive midtbane, og ganske bemærkelsesværdigt startede Uniteds spil at blive sååå elendigt da han skiftede position...
10. Rooney 4: Hans arbejdsraseri giver to karakterer op... Men det var nok den dårligste kamp Rooney nogensinde har spillet... Det var kun utrolig ærgeligt da han kæmpede enormt meget, men spørgsmålet er om han måske er lidt for fastlåst at ligge som frontangriber??? Det mener jeg han er...
11. Giggs 8: Helt klart Uniteds suverænt bedste markspiller... Nok aldrig set kæmpe så meget, vandt bl.a. 3-4 tacklinger på den defensive midtbane... Havde han scoret på friløberen så havde han fået 10...
12. Foster 8: Tog næsten alt og havde ingen problemer udover målet, som han så ikke havde en eneste chance at redde...
13. Park 1: Han skøjtede meget rundt og jeg tror heller ikke, at han ramte en United-spiller en eneste gang... Helt klart en spiller, der ryger ud af startopstillingen mod Wigan...
16. Carrick 2: Brændt straffe på et meget vigtigt tidspunkt... Var ikke den mest oplagte at skyde, men ærgeligt... I United-karrieren har han startet hver sæson dårlig og spillet sig meget op... Og i denne sæson ser ud til, at han skal spille sig endnu mere op...
22. O'Shea 6: Han gjorde det ok... Lavede ikke nogle dumme fejl, men forsøgte ikke noget og så ud til, at have samme tanker som Ferguson (brokkeri)...
23. Evans 6: Havde sammen med O'Shea generelt styr på det, men lavede ikke noget specielt ellers...
2. Neville ub: Gjorde ingen dum fejl, men fik heller ikke sat sit præg på kampen... Dog svært at give karakter, da han havde så kort tid på banen...
9. Berbatov 7: Kan godt være tilfreds med sin egen indsats, men lavede dog en rimelig stor fejl, da han ville fange en bold, som kunne have være blevet farlig...
25. Valencia 7: Forsøgte og der kom også mere fra ham end fra Park, Anderson og Giggs (da han var på fløjen)... Skal helt klart få mange flere chancer fra start så bliver han et hit...
SAF 2: Det tæller op, at han havde valgt at prøve Andy i venstre side og Giggs på midten... Men det var også det eneste rigtige han lavede... Hele 7 ændringer fra sidste kamp, deriblandt hele midtbanen, tyder på undervurdering og det burde han altså vide, at det bliver straffet... Også burde han haft forsøgt med mere offensivt... F.eks. Park og Andy ud, Valencia og Berba ind i pausen til en 3-4-3... Specielt da både Park og Andy havde en forfærdelig dag på kontoret... Derudover mener jeg, at Gibson burde være kommet ind da han har et godt skud og godt kunne have sat en kasse ind på langskud... Også dårligt valg af straffeskytte...

Til jer alle: Man kan godt være negativ og vred, men alt med måde... Der er ingen undskylning for at kalde Park for skævøjet og hvad ved jeg... Det er for dumt... Men kom nu igen, vi vinder på lørdag og så er vi inde i kampen igen... Kampen mod Arse bliver også vundet så tier alle kritikerne nok også...

Kan vi alle synge i kor: Glory Glory Man United, Glory Glory Man United...

nielzon21
20-08-2009, 05:34
Med det spil (og opstilling fra igår) kan man godt frygte, at Wigan-kampen bliver en reprise af det vi så igår...

Dines
20-08-2009, 06:24
Nu er kampen kommet lidt på afstand og frustrationerne er lidt væk for en stund. Jeg har det ikke så dårligt med vi tabte, men jeg er bare skuffet over spillerne. Burnley fortjente altså sejren. Det virkede som om, at vi undervurderede dem fra start af og så blev vi fortjent straffet. Jeg synes, at vores indstilling var under al kritik. Det var simpelthen for mange spillere, der ikke ville det.

Jeg ved ikke hvad det er, men jeg er virkelig nervøs for, at mange spillere er ved at være mætte. Se en type som Anderson. Kæmpe talent, men han virker bare så ugidelig og lad. Sløser med boldene, træffer de dumme beslutninger. Slet ikke samme energi, han har vist tidligere. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg savner altså vindere på det her hold? Eller spillere, der ønsker at forbedre sig og holdet. Vi kan ikke forlange mere af Scholes, Giggs og Neville. De har for længst udtjent deres værnepligt, så nu må det snart være op til andre spillere. De eneste, der rigtig viste det igår var Rooney, Evra og generelt Fletcher plejer at gøre det.

Nu til Park. Park er måske en sympatisk fyr, der altid kæmper godt for holdet, men han er altså ikke god nok. Han bidrager med INTET offensivt og er stortset mere en hæmsko, for han sænker altid angrebene. Han kan ikke sætte sin direkte mand af, han er ikke målfarlig og hans tekniske kunnen er for lav til at fungere på det her hold. Selvfølgelig skal han ikke være syndebuk for igår, men Park må meget gerne få et par kampe langt langt væk fra 1. holdet.

Tjah. Jeg gider egentlig ikke skrive mere. Alle kunne jo se, at det bare ikke godt nok og at der mangler meget, hvis vi vil vinde det engelske mesterskab. Nu er vi allerede bagud til Chelsea og Arsenal og vi har haft to på papiret nemme kampe. Det er ikke iorden. Derfor forlanger jeg response på lørdag mod Wigan, hvor Fergie stiller med alle de bedste 11, der vil kæmpe for klubben.

We'll never die!

chrhein
20-08-2009, 06:52
Ja skidt skidt kamp. Især frygter jeg at nu hvor Rooney skal have en mere central rolle på holdet. Flere bolde igennem ham betyder blot flere bolde smidt væk, han var elendig i aftes.

Han var dog ikke den ringeste, den ære på Park alligevel tage. Den mand har altså ingen berettigelse på holdet nu hvor Ronaldo er væk - hvis han ikke engang kan spille godt imod spillere af Burnleys kvalitet, har vi intet behov for ham.

Owen er uheldig, han burde have scoret 2 mål - men man må give ham kredit for trods alt at placere sig godt, og komme til chancen.

Fletcher, Valencia og Berbatov skal bare spille, de skal ikke roteres.

Foged
20-08-2009, 07:32
Rolig nu, vi starter næsten altid piv elendigt.

Vores spil var ikke godt i går, det var rigtig ringe endda, men det ændre stadig ikke det faktum at vi stadig havde alle chancerne til at score.

Owen har en stor chance efter få minutter.
Carrick brænder straffe.
Owen har en kæmpe hovedstøds chance.
Valencia vælger at heade inde i det lille felt hvor bolden ligger i knæhøjde!
Kunne være blevet en stor chance da Giggs ligger den i dybten og Rooney og Berba går forkert af hinanden.

Derudover var der alle de gange hvor der blev slået en bold i feltet, som lige så godt kunne have havnet hos os og resulteret i mål.

Burnley stod kompakt, men alligevel formåede vi at skabe gode chancer selvom vi spille piv ringe.
Sæsonen er rigtig lang og Rooney, Berba, Owen osv. skal nok blive skarpere.

Dines
20-08-2009, 07:33
Det positive fra igår er vel, at vi nu må have fundet vores straffesparksskytte. Generelt plejer Carrick at være sikker nok, men jeg vil altså hellere have, at det bliver Rooney, der skal sparke, da han starter inde stortset hvergang.

Derudover så er det lækkert, at der er en kamp i weekenden, hvor vi kan og skal få vasket den her skuffelse væk.

Glory Man United
20-08-2009, 08:26
Rystende over hele linien. Der er måske 3 spillere, som kan være deres indsats bekendt? Evra, Rooney og Giggs. Førstnævnte så jo så bare skidt ud ved målet. Men bortset fra de gange Evra kom over venstrekanten, var der jo intet fløjspil. Når Nani nu ikke var klar, SKAL Valencia spille Mr. Ferguson.

Og ja Dines. Mærkeligt Rooney ikke sparkede. Både han og Carrick plejer at være sikre, men det er nu Fergie skal give Rooney al den tillid, som er mulig. Giv ham det ansvar, som Ronaldo havde. Og ja jeg ved godt. at jeg er bagklog....

Michael
20-08-2009, 09:16
Sikke en omgang sørgelig fodbold! Vi skal helst ikke spille for mange af de kampe, for ellers går det helt skævt!

Men respekt til Burnley! De spillede klogt!

RAppel
20-08-2009, 09:19
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Ingen-problemer

Der er altså 36 kampe igen. Det er yderst sjældent man ser et hold gå igennem en sæson uden at snuble. Kan da godt se kampen i går var frustrende, men jeg har nu ikke tænkt mig at græde snot endnu. Jeg holder hovedet højt og tager United-trøjen på i dag. Før vi begynder at afskrive os som mestre og sende os til nedrykning burde vi nok se nogle flere kampe. Men kan ikke rigtig udlede noget før til allersidst. Se på Hull sidste år. Der er fans og så er der medløbere. Hvilken er du?

RAppel
20-08-2009, 09:21
Men respekt til Burnley! De spillede klogt!

Helt enig! En kamp består af to hold og i stedet for at tude over vores spil må man tage hatten af for Burnleys spil. De spillede deres chance og det gik godt. Alle andre dage ville vi have scoret på straffesparket og de mange chance vi havde. Sådan en fodbold nu engang. Det er det der gør det så smukt, synes jeg. Det er uforudsigeligt!

Glory Man United
20-08-2009, 09:35
Der fans og så er der medløbere. Hvilken er du?

Åh gud.....

Men kampen viste i høj grad, at vi mangler en kantspiller og måske også en angriber. Jeg var modstander af "købet" af Owen fra starten af. Ville hellere købe en stærk angriber for 300-350 mil. Det samme kunne vi godt på kanten. At Valencia sad på bænken i samme kamp, hvor Nani ikke spillede, var en gigantisk taktisk brøler fra Fergusons side. Kald mig sortseer, men med dette hold, vinder vi ikke PL i år....

schousboe9
20-08-2009, 10:38
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6638070

"Spillerne traf dårlige beslutninger..."?? Arh, tag da lidt ansvar selv. Holdet og taktikken var ikke rigtig igår, og der er ingen skam i at indrømme det. Gør det dog!

MC86
20-08-2009, 10:38
Og nu udtaler fergie at vi ingen problemer har. Det fatter jeg slet ikke. Synes han er for ringe til at indse sine egne fejl. han er alt for stædig

robinho
20-08-2009, 11:11
En anden kæmpe problemstilling som jeg ser det er at fergie fuldstændig overdriver sin rotation.

Han gjordet det også sidste sæson og hvordan var spillet der?

Der er gået 14 dage af sæsonen og så kører han 7 nye folk ind i startopstillingen heriblandt en helt ny midtbane.

Det dur altså ikke synes jeg. Et hold skal have en stamme. VI får jo ikke forbedret sammenspillet på den måde.

Da chelsea fik guus hiddink kørte han da meget med den samme grundstamme og skiftede højst ud på et par pladser. Det døede spillerne da ikke af.

Lad os dog gå ud fra en idealopstilling og lade den spille sig godt sammen så vi får opbygget lidt indbyrdes forståelse.

Tenshu
20-08-2009, 11:27
Jeg er enig i, at der mangler noget kontinuitet på holdet. Det er vel egentlig kun forsvaret (uden skader) og Rooney, der er sikre. Problemet er bare, at resten af spillerne ikke skiller sig markant ud. En stor del af dem er forskellige typer på nogenlunde samme niveau. Så det vil være svært at ordne i praksis.

Casper
20-08-2009, 11:30
Jeg syntes man savnede vores bedste spiller denne sæson: Darren Fletcher.
Midtbanen havde vi ikke kontrol over og derfor kunne vi aldrig lægge pres på Burnley til mere end et enkelt forsøg i hvert angreb

Glory Man United
20-08-2009, 11:39
Jeg syntes man savnede vores bedste spiller denne sæson: Darren Fletcher.Midtbanen havde vi ikke kontrol over og derfor kunne vi aldrig lægge pres på Burnley til mere end et enkelt forsøg i hvert angreb

:lolol: Manden har spillet 90 mins i denne sæson

robinho
20-08-2009, 11:45
Jeg er enig i, at der mangler noget kontinuitet på holdet. Det er vel egentlig kun forsvaret (uden skader) og Rooney, der er sikre. Problemet er bare, at resten af spillerne ikke skiller sig markant ud. En stor del af dem er forskellige typer på nogenlunde samme niveau. Så det vil være svært at ordne i praksis.

Jo men eksempelvis spillede fletcher og carrick hovedparten af kampene sammen sidste år. Det kunne man jo lade dem gøre igen. Så må anderson vise via indhop eller cup kampe at han vil skille parret ad.

Valencia er indkøbt til den plads ronaldo spillede. Lad ham dog spille.

Hvis der alligevel kun er middelmådige præstationer fra midtbanen, så skulle man måske kigge på at forstærke den.

RAppel
20-08-2009, 11:56
Opstillingen i går kan vel tilskrives det tætte program vi har i starten af sæsonnen? Kan man begynde at snakkke om at der IKKE er kontinuerligtet efter 2 kampe?

MC86
20-08-2009, 11:59
En anden kæmpe problemstilling som jeg ser det er at fergie fuldstændig overdriver sin rotation.

Der er gået 14 dage af sæsonen og så kører han 7 nye folk ind i startopstillingen heriblandt en helt ny midtbane.

Det dur altså ikke synes jeg. Et hold skal have en stamme. VI får jo ikke forbedret sammenspillet på den måde.

Da chelsea fik guus hiddink kørte han da meget med den samme grundstamme og skiftede højst ud på et par pladser. Det døede spillerne da ikke af.

Lad os dog gå ud fra en idealopstilling og lade den spille sig godt sammen så vi får opbygget lidt indbyrdes forståelse.

er fuldstændig enige i det du siger.Fatter ikke hvad der sker for fergie

Heisel
20-08-2009, 12:07
Det var underligt at se taktikken i går, og endnu mere var det underligt at se den udført på banen.
I de første 30 min ligger Carrick fuldkommen alene på midtbanen og ligger nærmest kun og spiller 1-2 med forsvaret. Giggs lå alt for langt fremme (han spiller dog som en af de få en god kamp efter de 30 min.) Park tilbyder sig ikke og smider bolden væk 15 gange mod en oprykker, han er efter min mening kun god i de "store kampe".

Anderson lå sammen med Giggs for langt fremme og det så ud som om at der ikke rigtig var en aftale fra starten om hvem der spillede på kanten eller i midten af de to. De skiftede konstant. Da han endelig spillede på kanten lavede han konstant tidlige indlæg i stedet for at sætte sin modstander af og skabe noget ravage.

Holdet virkede udover det på ingen måde opsat, og må desværre sige at det var en svag præstation af Ferguson på bænken, men såvel også af spillerne, hvor ingen præsterede optimalt.
Svagt!:Smackden:

Stuhrdrengen
20-08-2009, 12:08
er fuldstændig enige i det du siger.Fatter ikke hvad der sker for fergie

Alex Ferguson har efterhånden vist, at man kan stole på at han ved hvad han gør. Det er en lang sæson, og der er mange spillere der skal spilles ind, så de har kamptræning til senere på sæsonen.

Jeg tror, at Ferguson har formodet at United godt kunne slå Burnley uden nødvendigvis at spille med samme opstilling som mod Birmingham eller Chelsea. I bagklogskabens lys, synes jeg måske også at man burde have haft Valencia inde fra start og Owen skulle have startet ude (eftersom han spillede dårligt)..

Fint med en diskussion omkring Fergusons dispositioner, men jeg tror at der er en mening med det hele.

RAppel
20-08-2009, 12:11
Alex Ferguson har efterhånden vist, at man kan stole på at han ved hvad han gør. Det er en lang sæson, og der er mange spillere der skal spilles ind, så de har kamptræning til senere på sæsonen.

Jeg tror, at Ferguson har formodet at United godt kunne slå Burnley uden nødvendigvis at spille med samme opstilling som mod Birmingham eller Chelsea. I begklogskabens lys, synes jeg måske også at man burde have haft Valencia inde fra start og Owen skulle have startet ude (eftersom han spillede dårligt)..

Fint med en diskussion omkring Fergusons dispositioner, men jeg tror at der er en mening med det hele.

Enig, man skal altså tage det hele emd et gran salt istedet for at male fanden på væggen efter to spillerunder. SAF har trodsalt været den mest succesrige manager verden har set...

Rizk
20-08-2009, 12:41
Jeg kan sagtens acceptere et nederlag til et godt kæmpene Burnley hold
Jeg kan også acceptere 3 point og en målscore på 1-1 efter to runder. (det har været værre før - og vi har stadig vundet mesterskabet )
MEN kan IKKE acceptere det spil vi har vist i de sidste to kampe!! Tænker tilbage til 2004/2005 hvor vi sidst spillede så fantasiløst og laaaangsomt....Når spillet ikke fungerer skal der kæmpes røven ud af bukserne (synes kun Evra og Giggs kan være deres indsats bekendt på den front)
Håber inderligt på en kreativ midtbane spiller som kan gøre det uventede.... Sammenligner med de typer vi har nu de minder alle meget om hinanden.... Fantastiske Boldflyttere (pasningsspillerre) men de har intet fantasi til at fodre vores ellers udemærkede angriber....

ChristianR
20-08-2009, 12:44
Enig, man skal altså tage det hele emd et gran salt istedet for at male fanden på væggen efter to spillerunder. SAF har trodsalt været den mest succesrige manager verden har set...

Man skal ikke male fanden på væggen nej, og der skal nok blive rettet op på tingene. At SAF har været så succesfuld, gør ham vel ikke fejlfri. Så han kan stadig godt have en enkeltstående dårlig kamp, hvilket han bl.a. havde igår.

RAppel
20-08-2009, 12:45
Jeg kan sagtens acceptere et nederlag til et godt kæmpene Burnley hold
Jeg kan også acceptere 3 point og en målscore på 1-1 efter to runder. (det har været værre før - og vi har stadig vundet mesterskabet )
MEN kan IKKE acceptere det spil vi har vist i de sidste to kampe!! Tænker tilbage til 2004/2005 hvor vi sidst spillede så fantasiløst og laaaangsomt....Når spillet ikke fungerer skal der kæmpes røven ud af bukserne (synes kun Evra og Giggs kan være deres indsats bekendt på den front)
Håber inderligt på en kreativ midtbane spiller som kan gøre det uventede.... Sammenligner med de typer vi har nu de minder alle meget om hinanden.... Fantastiske Boldflyttere (pasningsspillerre) men de har intet fantasi til at fodre vores ellers udemærkede angriber....

Endelig et sagligt indlæg. Trykker på "Synes godt om"-knappen

RAppel
20-08-2009, 12:46
Man skal ikke male fanden på væggen nej, og der skal nok blive rettet op på tingene. At SAF har været så succesfuld, gør ham vel ikke fejlfri. Så han kan stadig godt have en enkeltstående dårlig kamp, hvilket han bl.a. havde igår.

Enig, han er da ikke fejlfri. Håber jeg da ikke mit indlæg gav udtryk for jeg mente, men når det er sagt kan der vist ikke stilles spørgsmålstegn ved hans meritter.

Runaldo
20-08-2009, 12:52
Vi savner Ronaldo ja,

Men vi savner Hargreaves endnu mere. Han er den klippe vi manglede sidste sæson og når han bliver klar håber jeg han kan bringe noget stabilitet på midten som Carrick og Anderson mangler pt. for stabilitet var hvad der manglede mod Burnley

mojtaba
20-08-2009, 13:03
Jeg hader normalt mig selv når jeg tvivler på United, men jeg tror ikke på at den trup vi har lige nu kan vinde PL.
Der er ingen fantasi i vores spil overhovedet, det var der heller ikke mod Birmingham.

Jeg synes ikke vi mangler en angriber. Og kun måske en kantspiller modsat Valencia.
Det vi mangler er en ny Scholes for at overdrive en smule. Hverken Carrick eller Anderson er på hans niveau og kommer det næppe i fremtiden. Vi mangler en spilstyrer på midtbanen. En der kan dominere midtbanen.

Enig. En ny Gerrard, Lampard eller Scholes. En spiller, der også kan gøre det uventede. Lige nu kunne jeg godt tænke mig at se Sergio Agüero i United-trøjen.

Casper
20-08-2009, 13:32
:lolol: Manden har spillet 90 mins i denne sæson

Jeg tænkte nu også på pre-season kampene, hvor han var helt fænomenal....

men det var michael owen :D

bobrosgaard
20-08-2009, 13:40
Det der undrer mig mest er som overskriften antyder, at SAF åbenbart er godt tilfreds med antallet af chancer, vi skabte i gårsdagens kamp. Bevares, med lidt held og kølighed havde vi scoret et par mål, men jeg synes generelt, at vi skabte alt for lidt.

Kritikken af de taktiske dispositioner synes jeg desuden både er saglig og objektiv:
Burnley er oprykker og man kunne derfor forvente et defensivt udgangspunkt og en disciplineret indsats fra deres side.
-> For at vinde over sådanne hold er det nødvendigt med kreativitet, indlæg fra kanterne og desuden folk inde i feltet.

Park er ikke ligefrem den mest kreative spiller og på den anden kant var det ikke meget bedre med Anderson/Giggs. Når der kom noget fra Giggs, var det fra midten af banen, og kan derfor ikke betragtes som kantspil.
Det pyntede dog en del, da Valencia(alt for sent) kom på banen.

Indskiftningen af Neville var også helt hen i vejret.

I bagklogskabens klare lys ville det sikkert også være gået bedre med Berba i stedet for Owen.

Selvfølgelig kan et hold spille en dårlig kamp, men det er vel en træners opgave at sørge for, at holdet har det bedst mulige udgangspunkt for at vinde. Det mener jeg bestemt ikke, vi havde i går.

Lad os dog håbe at spillere og trænere har lært af kampen. Når alt kommer til alt plejer SAF jo alligevel at have ret efter 38 spillerunder:trophy:

Casper
20-08-2009, 13:46
Det der undrer mig mest er som overskriften antyder, at SAF åbenbart er godt tilfreds med antallet af chancer, vi skabte i gårsdagens kamp. Bevares, med lidt held og kølighed havde vi scoret et par mål, men jeg synes generelt, at vi skabte alt for lidt.

Kritikken af de taktiske dispositioner synes jeg desuden både er saglig og objektiv:
Burnley er oprykker og man kunne derfor forvente et defensivt udgangspunkt og en disciplineret indsats fra deres side.
-> For at vinde over sådanne hold er det nødvendigt med kreativitet, indlæg fra kanterne og desuden folk inde i feltet.

Park er ikke ligefrem den mest kreative spiller og på den anden kant var det ikke meget bedre med Anderson/Giggs. Når der kom noget fra Giggs, var det fra midten af banen, og kan derfor ikke betragtes som kantspil.
Det pyntede dog en del, da Valencia(alt for sent) kom på banen.

Indskiftningen af Neville var også helt hen i vejret.

I bagklogskabens klare lys ville det sikkert også være gået bedre med Berba i stedet for Owen.

Selvfølgelig kan et hold spille en dårlig kamp, men det er vel en træners opgave at sørge for, at holdet har det bedst mulige udgangspunkt for at vinde. Det mener jeg bestemt ikke, vi havde i går.

Lad os dog håbe at spillere og trænere har lært af kampen. Når alt kommer til alt plejer SAF jo alligevel at have ret efter 38 spillerunder:trophy:

Jeg er langt fra enig i det du skriver. Det virker til at du tænker mere på fortiden end nutiden, altså tænker kantspil så snart du tænker Giggs fx.

Giggs spillede central midtbane og spillede en rigtig god kamp fra den rolle, hvor han flere gange var nede og afløse de mere løbestærke forsvarsspillere i deres jagt på et mål.
Han lavede nogle gode øl og reddede os et hav af gange ved hjælp af stærke præcise tacklinger, som stoppede burnley i at gå i angreb.

Jeg rystede også på hovedet, da Gary Neville kom ind. Det var dejligt at se ham spille, men en defensiv spiller ud for en defensiv spiller tyder ikke på at man vil score. Dog skal det siges, at det forinden så ud til at Wes Brown var halvskadet?
Men når det er sagt, så overraskede denne disposition mig. Gary Neville fik ro på forsvaret og fik styr på Uniteds offensiv ved at gå med frem et par gange og lave indlæg osv.
Jeg tror det hjalp meget på Uniteds unge spillere at en så erfaren spiller kom på banen og fik gang i dem.

Casper
20-08-2009, 13:49
Jeg syntes ikke kampen var elendig. Burnley scorer et mål som man aldrig kan score igen hvis man får chancen. Fænomenalt lagt ind.

Herefter gør de hvad de skal: Bevarer koncentrationen og pakker sig ned. Det er sådan man overlever mod de store hold.

United spillede heller ikke dårligt, men var i en situation hvor de med ét mål kan vinde kampen, men uden det forløsende mål så går det ikke og det kom bare ikke. Det var ikke Uniteds dag, men Burnleys og i særdeleshed Brian Jensens.

Det der sker nu er at folk kan dskutere til evig tid om hvad der kunne have gjort at v havde scoret, men det ved vi ikke rigtig... Diskussionen længe leve :)

Rizk
20-08-2009, 14:26
Lige en anden ting... Kan slet ikke forstå at vi skiftede 1,2,3,4,5 hele 6 spillere ud i forhold til weekendens kamp.. Ved godt at det er en lang sæson og rotation ikke kan undgås - men sæsonen er lige gået i gang, så man må gå ud fra at spillerne har friske ben... Det er sku lige før der går Rafa i den.. Måske vil 2-3 spillere roterer allerede - men 6

Flax_Generous
20-08-2009, 14:28
Ja, det er måske en anelse overkill. Hvordan har Liverpools og Chelseas startopstillinger set ud? Jeg spørger fordi jeg ikke ved det. :)

Dines
20-08-2009, 15:18
Folk snakker om rotation, og jeg kan godt se, hvad der menes. Det er ikke sundt at skifte et helt hold ud, men altså vi har 3 kampe på 6 dage, så jeg kan godt følge Fergie, at han vil gøre det nu her i den her uge, men ellers går jeg heller ikke ind for rotation. Problemet er bare, at vi ikke har en fast start 11. Forsvaret kender vi stortset uden skader, men midtbanen er til hver kamp et stort spørgsmålstegn og det tror jeg hæmmer os. Vi skal finde den bedste start 11 og spille med stortset de samme 11 hvergang. Ligesom vi gjorde i 90'erne og starten af det nye årtusinde...

Daniel
20-08-2009, 15:35

Fuldstændig enig. Det er jo helt vandvittigt at Ferguson altid skal lave en lang række ændringer til hver eneste kamp. Det er der sku ikke mange hold der gør, fx klarer både Chelsea og Liverpool sig glimrende uden.

robinho
20-08-2009, 15:37
Ja, det er måske en anelse overkill. Hvordan har Liverpools og Chelseas startopstillinger set ud? Jeg spørger fordi jeg ikke ved det. :)

Så vidt jeg lige kunne overskue så havde liverpool 2-3 ændringer mens chelsea vist oven i købet havde færre. Men som sagt er jeg ikke 100 % sikker.
Men er dog ret sikker på de ikke er nærheden af det antal ændringer vi havde.

Og så fantastisk er vores bredde altså heller ikke.

Casper
20-08-2009, 15:42
Brian Jensen blev lige interviewet på P3... her afslørede han at han selv var United-fan :)

Rizk
20-08-2009, 16:03
Gad vide hvorfor han aldrig har været udtaget til landsholdet...?!

Hille
20-08-2009, 16:35
Gad vide hvorfor han aldrig har været udtaget til landsholdet...?!

fordi han slet ikke har klassen, jeg er selv lidt Brunley fan så har set en del kampe og han er ret langt fra PL nivuea.

Men hatten af for hans kamp igår, det var sq godt klaret, og helt klart over nivuea :)

Rizk
20-08-2009, 17:29
Han virkede ellers til at være yderst populær.....

Michael
20-08-2009, 17:41
BEEEEEEEEEAAAAAAAAST!

Mr. Jensen har da minimum samme niveau som Stephan A & Jesper C! Så han kunne ligeså godt være andet valg end en af de langhåret abekatte!

Troelsgaard
20-08-2009, 17:43
Hvis man er fantastisk, fordi man står en god kamp mod os, så må Brad Friedel være den bedste målmand gennem tiderne.

Acsadac
20-08-2009, 21:11

Hvad angår Park's præstationer, behøver man vel ingen argumenter, men skal bare se ham spille?

Tenshu
20-08-2009, 21:38
Hvis du er sådan efter Park, hvad synes du så om Owen? Han har været pivelendig i samtlige kampe, vi har mødt kvalificeret modstand. Man begynder jo næsten at spekulere på, om Benitez alligevel signede ham.

NtotheT
20-08-2009, 22:33
Jeg underskylder for fans herinde fra, der føler sig trådt over tæerne efter min kritik af Park. Det var sagt i kampens hede, og det var måske ikke klogt. Men undskyld, jeg synes bare, han er elendig, når modstandere er defensive intetgidende typer, der venter på et kontra. Selvom deres mål var af høj klasse, så burde vi - med al respekt for Burnley - have vundet, selvom Burnley gjorde mange ting rigtigt. Der burde være en klasse forskel. Vi har altså flere landsholdsspillere i truppen, som bare burde have gjort en lidt bedre indsats.

Og jo, jeg kan sagtens klare at tabe. Men når det foregik på den slatne måde der som igår, så bliver jeg virkelig irriteret. Det er jo direkte latterligt, at de kan tillade sig at hæve den fed check for denne uge, når den kamp var så dårligt af dem. Det er bare min mening.

Tenshu
20-08-2009, 22:56
Det er selvfølgelig fint, at du kan se, at du gik langt over stregen, men selvom man er rasende (jeg var selv rasende), må man kunne afholde sig fra at bruge racistiske udtryk og endda ligefrem ønske en spiller tortureret. Det er slet, slet, slet ikke okay!

NaniTheDoN
20-08-2009, 23:27

den er jeg med på

Thomas
21-08-2009, 08:14
[...]
Han lavede nogle gode øl og reddede os et hav af gange ved hjælp af stærke præcise tacklinger, som stoppede burnley i at gå i angreb.
[...]

Hvordan fik han tid til det?

Acsadac
21-08-2009, 08:27
Hvis du er sådan efter Park, hvad synes du så om Owen? Han har været pivelendig i samtlige kampe, vi har mødt kvalificeret modstand. Man begynder jo næsten at spekulere på, om Benitez alligevel signede ham.

Om Owen er piv elendig. Tjah, han kommer frem til en hel del chancer. At han så ikke scorer er self. ikke acceptabelt, men først og fremmest skal man frem til chancerne. Klart, at hvis han fortsætter med den spilprocent, så må vi finde andre alternativer.

Park kommer ikke til mange chancer, men det bunder mere i en elendig teknik, og at han mister bolden max 2 sek efter han har modtaget den.

RAppel
21-08-2009, 08:36
Hvordan fik han tid til det?

Der kan man bare se. Vidste ikke Giggs skulle være brygmester når hans karriere er ovre. Han er allerede gået i træning åbenbart. Synes da godt han kunne vente til efter kampen.

Glory Man United
21-08-2009, 10:17
Jeg underskylder for fans herinde fra, der føler sig trådt over tæerne efter min kritik af Park.

Det her skrev du NTothe:

Fucking spasser!

Da det hverken er 1., 2. eller 3. gang kommer jeg så med en kærlig opfordring. Hvis du åbenbart ikke kan kontrollere dig selv i "kampens hede", så hold dig væk herfra. SIMPLE AS THAT.´

EDIT: Du har efterfølgende ikke engang gjort dig den ulejlighed at slette indlægget, hvilket jo så bare viser, at det er din holdning

NtotheT
21-08-2009, 15:20
Det her skrev du NTothe:

Fucking spasser!

Da det hverken er 1., 2. eller 3. gang kommer jeg så med en kærlig opfordring. Hvis du åbenbart ikke kan kontrollere dig selv i "kampens hede", så hold dig væk herfra. SIMPLE AS THAT.´

EDIT: Du har efterfølgende ikke engang gjort dig den ulejlighed at slette indlægget, hvilket jo så bare viser, at det er din holdning

Er det mig, der er n00b, eller hvor i alverden kan man slette sine indlæg?

RAppel
21-08-2009, 15:53
Er det mig, der er n00b, eller hvor i alverden kan man slette sine indlæg?

Man kunne jo edit indlægget?

Martin
21-08-2009, 16:30
Det skal lige tilføjes, at den udtalelse NtotheT kom med om Park, har udløst en udvisning i 10 dage.

Kofoed
21-08-2009, 18:44
Nu magter jeg ikke at læse tråden igennem da det virker til at være ren mudderkast..
Så ikke kampen, men hvor er det ubeskriveligt skuffende.. 2 kampe og vi har allerede tabt den første kamp i sæsonen.. Puhaa..
Og hva faen laver forsvaret ved målet?? Kanon sparket ind, ikke et ondt ord om det, men den bold skulle jo ha været væk så mange gange inden den når der ind..
Og hvorfor sætte Carrick til at sparke?? Ved godt at det sagtens kunne ha været en anden der havde "brændt", men ville spillere som Rooney, Giggs eller Owen ikke være bedre kandidater til straffe? Og ja jeg ved godt Carrick er en glimrende skytte, men de 3 andre har trods alt noget mere erfaring/koldblodighed enten via, alder eller position..

JumpingCarrot
21-08-2009, 18:58
Nu magter jeg ikke at læse tråden igennem da det virker til at være ren mudderkast..
Så ikke kampen, men hvor er det ubeskriveligt skuffende.. 2 kampe og vi har allerede tabt den første kamp i sæsonen.. Puhaa..
Og hva faen laver forsvaret ved målet?? Kanon sparket ind, ikke et ondt ord om det, men den bold skulle jo ha været væk så mange gange inden den når der ind..
Og hvorfor sætte Carrick til at sparke?? Ved godt at det sagtens kunne ha været en anden der havde "brændt", men ville spillere som Rooney, Giggs eller Owen ikke være bedre kandidater til straffe? Og ja jeg ved godt Carrick er en glimrende skytte, men de 3 andre har trods alt noget mere erfaring/koldblodighed enten via, alder eller position..

Tja. Carrick havde ikke brændt et straffe før mod Burnley, så vidt jeg ved. Men mon ikke det bliver Rooney, Anderson, Giggs eller lign. næste gang?