Se fuld version : Verdens bedste spiller 06/07
Ville lige oprette en tråd hvor der kan diskuteres for og imod, hvem der har fortjent at blive kåret som verdens bedste fodboldspiller 06/07...
For mig er der nu kun 3 mulige kandidater
C. Ronaldo - Behøver vist ingen præsentation.
Kaka - Milans topscore, med endtil videre 8 mål i serie A og 10 mål i CHL er imponerende. Uden ham havde Milan nok ikke været med i Athen i morgen aften. Men jeg tror dog ikke han bliver kåret hvis Liverpool snupper titlen i morgen.
Drogba - Hvad enten vi kan lide det eller ej, må Premier leagues topscore være blandt favoritterne til titlen. 33 mål, hvor 20 af dem har været i ligaen er yderst imponerende når man ikke tager straffespark.
Håber og tror selvfølgelig på vores egen RONALDO !:devill:
United DK
22-05-2007, 22:15
Jeg synes det er lidt tidligt, at begynde og kårer verdens bedste spiller anno 2007, da vi kun er i den 5. måned af året.
I realiteten kan Ronaldo gå hen og spille elendigt til efteråret, og så er han ikke så oplagt, som han er p.t. Det samme gælder Kaká og Drogba.
Det er for tidligt at snakke om verdens bedste anno 2007, men verdens bedste 06/07 kan vel kåres.. Det vil sige fra sæsonstart til nu ikke?.. Jeg vil helt klart mene at Ronaldo i denne sæson har været verdens bedste spiller..
er der ingen kåringer som verden bedste over sæsonen ? egentlig mærkeligt det skal forskydes over 2 sæsoner, det er det franske magazine ik ?
For tiden er Kakà den bedste, men over hele 06/07 har Ronaldo været den bedste.
Men er enig i, at der kun kan blive talt om Ronaldo, Kakà og Drogba.
Drogbas mål i FA Cuppen er for mig det der gør ham til en større favorit end Ronaldo.. Men der kan stadig ske mange ting..
Drogba har vist sin høje klasse i store kampe, hvor jeg godt ville se Ronaldo oppe sig en liiille bitte smule
Drogbas mål i FA Cuppen er for mig det der gør ham til en større favorit end Ronaldo.. Men der kan stadig ske mange ting..
Drogba har vist sin høje klasse i store kampe, hvor jeg godt ville se Ronaldo oppe sig en liiille bitte smule
Et mål gør nok ikke lige det store :D
Det var et nemt mål han fik lavet, og havde spillet dårligt hele kampen igennem.
Det er svært at vudere allerede nu, da man sagtens kan være klasse i et halv år, og så gå ned eller omvendt. Indtil videre må de bedste spillere i verden være Drogba, Ronaldo og Kaká.
Christensen
23-05-2007, 18:01
For mig er der to store favoritter; vores egen Ronaldo og Kaká.
Vi ved allesammen hvordan Ronaldo har spillet i denne sæson. Han har været helt fantastisk og super vigtig for United. Håber virkelig han fortsætter sådan.
Kaká er skyld i at Milan er i finalen, og sikkert også grunden til deres placering i Serie A. Den mand kan alt. Han har virkelig været fantastisk. Vi så det selv imod United, hvor vi havde svært ved at styre ham, og var også deres klart vigtigste mand mod os. Som jeg plejer at sige når Milan skal spille: Det bliver Kaká mod alle de andre ;)
Et mål gør nok ikke lige det store :D
Det var et nemt mål han fik lavet, og havde spillet dårligt hele kampen igennem.
Det der kendetegner gode spillere er at de scorer mål selvom de ikk har verdens bedste dag.. Let mål eller ej, så slår han til når han skal, og det er oftest det man bliver bedømt på..
Han afgjorde os lortet for Chelsea mod Barca.. på egen hånd.. Han er eminent og jeg håber United får en angriber som ham til at spille sammen med Rooney.. Det ville være deadly
jeg tror det taler for Ronaldo ud over hans gode of udfordrene spil at han har scoret så mange mål uden at være angriber..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.