Se fuld version : Hvem skal på hvilke kampe i år?
Nu er jeg blevet lidt inspireret af en tråd på united.no debatforum, så nu tager jeg samme emne op herinde.
Hvem skal på hvilke United-kampe i denne sæson? Ude og hjemmebane. Ville være sjovt og se, hvem der skal over til England, hvornår og man måske kunne mødes med andre herinde fra derovre, hvis man skal over på samme tid?
Jeg overvejer at tage derover i foråret. Satser stærkt på at få billetter gennem Supporterklubben til enten Liverpool, Chelsea eller Tottenham kampene. Liverpool ville være det ultimative, men jeg sætter ikke mine forventninger så højt. Er jeg uheldig ikke at få billetter til nogle af kampene, så prøver jeg at få til Stoke kampen, så jeg kan se os få overrakt PL-titlen foran et fyldt Old Trafford der.
Fyr løs drenge.
Jeg skal rejse til følgende kampe (som det ser ud lige nu):
Blackburn
Everton (OldTrafford.dk gruppetur)
Burnley
Derudover vil jeg overveje en away i CL enten i efteråret eller foråret samt oldtrafford.dk gruppetur til udekamp i foråret...
Måske Arsenal her sidst i august. Ellers er der ingen planer so far:(
Jacob FG
05-08-2009, 23:48
Jamen jeg skal derovre og se Everton d. 21 november (:
Dog er det ikke med OldTrafford.dk, da jeg allerede havde bestilt billetter, fly, hotel osv. da det blev annonceret..
Gronkjor
06-08-2009, 00:36
Skal se åbningskampen mod Birmingham:) Forhåbentlig bliver det ikke den eneste kamp i år:devill:
Hulle #7
06-08-2009, 00:43
sammen med hvem gronkjær??:trophy:
Glory Man United
06-08-2009, 08:03
Everton hjemme med oldtrafford.dk
Overvejer lidt Aston Villa (12/12) og Wolves (15/12). To hjemmekampe på 4 dage. Virker umiddelbart perfekt, men det er endnu bare ved tanken...
Blackburn kampen i Oktober !
Jeg skal se United for første gang i mit liv på søndag på Wembley :D
OneloveOneUnited
06-08-2009, 11:18
Jeg skal over og se Community shield kampen på Lørdag mod Chelski.! Ellers har jeg ikke det store planlagt da jeg skla begynde på su igen :(
Jeg skal over og se Community shield kampen på Lørdag mod Chelski.! Ellers har jeg ikke det store planlagt da jeg skla begynde på su igen :(
Det er nu først søndag :)
Gronkjor
06-08-2009, 12:15
sammen med hvem gronkjær??:trophy:
En eller anden crazy nigga:lolol:
OneloveOneUnited
06-08-2009, 13:32
Det er nu først søndag :)
Jo jo men tager til London på Lørdag så der begynder min tur :)
dannigizmo
07-08-2009, 13:04
Som det ser ud nu, så Blackburn til Rocktober. Jeg skal ikke sige for meget, men der skulle komme adskillige celebrities til netop den kamp.
Glory Man United
07-08-2009, 18:18
Som det ser ud nu, så Blackburn til Rocktober. Jeg skal ikke sige for meget, men der skulle komme adskillige celebrities til netop den kamp.
Kurt Ravn? Bamse Jørgensen? Fortæl fortæl
Mah I come 2? PlZ!
ChristianR
07-08-2009, 18:24
Kurt Ravn? Bamse Jørgensen? Fortæl fortæl
Jeg har hørt at Ryan Giggs og Nemanja Vidic skulle komme af de mere prominente navne;)
EDIT: Men det er naturligvis stadig kun rygter
Har Paris Hilton givet dig mundkurv på? Spyt ud menneske!
dannigizmo
08-08-2009, 00:11
I am not at liberty to discuss, men det formodes, at dækningen på OldTrafford.dk kan forekomme mangelfuld i den pågældende weekend :titte:
Jeg tager Bolton i Oktober og Portsmouth i februar...
Vil gerne til flere (læs: hvis konen giver lov)
Jeg skal til Aston Villa og Wolves i december. Jeg glæder mig rigtig meget til det, men jeg mangler en billet til kampen mod Wolves, så jeg ville høre om det er sikkert at købe dem gennem viagogo, og hvordan det fungerer?
Thomas Hansen
24-09-2009, 18:17
Skal os til Villa kampen
Jeg skal til Aston Villa og Wolves i december. Jeg glæder mig rigtig meget til det, men jeg mangler en billet til kampen mod Wolves, så jeg ville høre om det er sikkert at købe dem gennem viagogo, og hvordan det fungerer?
Viagogo er sikkert. Jeg har købt billetter igennem dem 2 gange før og skulle så hente dem på billet kontoret udenfor Old Trafford.
Du skal være One United medlem for at kunne købe der.
Det virker på den måde at folk med sæson billetter som ikke kan tage til kampen sælger billetterne igennem dem. Dog skal du påregne et gebyr.
Manchester United samarbejder med Viagogo
Ingen grund til at bestille gennem viagogo og betale op mod 60 pund for en billet..
Ihvertfald ikke til Wolves-kampen, da den jo spilles på en tirsdag og højst sandsynligt kommer på general-sale på Manutd.com.
Jeg skal derover for første gang. Mod Portsmouth til februar.
Thomas Hansen
11-11-2009, 22:10
Hey alle . Skal over og se United -Villa den 12 december. Har fået 1 kampbillet tilovers . Nogen der skal med ?? Skriv en pb
Nogle der har set United denne sæson på stadion? Jeg har set United mod Tottenham og Marseille indtil videre. Hvad med jer andre?
Jacob FG
05-04-2011, 12:55
Jeg var derovre her for et par uger siden til kampen mod Bolton. Tynd 1. halvleg hvad angår spil og stemning.. I 2. halvleg kom der noget mere gang i den både på og uden for banen.. Og så naturligvis fuldstændig ekstase to min før tid!
Efter kampen tænkte jeg, jeg lige ville gå derhen, hvorfra spillerne forlader stadion.. Og var så vanvittig heldig at få Van der Sar's autograf på min trøje! Virkelig stort.. Så nu hænger trøjen i en flot ramme med de dertilhørende billeder, jeg fik taget af ham..
Jeg så United 3-0 West Ham tilbage i august.
Og jeg skal over og se Blackpool kampen d. 22 maj og forhåbentlig se drengene løftet PL trofæet.
schousboe9
06-04-2011, 00:27
Den tråd her har jeg da ikke set før?
Anyways, pengepungen har indtil nu kun rakt til United - Valencia tilbage i december måned. Eneste "fanbillede" blev taget med Tim Howard i en Nike-forretningen nær Arndale, lige overfor JJB Sports! :D
Han handler iøvrigt ikke sportstøj som vi andre, skulle jeg lige hilse og sige...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.