PDA

Se fuld version : John O'Shea

Michael
30-04-2007, 21:22
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXxYQ0yxHwCRSvyCZ7Fi424yUqNuZop UJxG2wuQrE71vXqsTmhbQ

John O'Shea
Født: 30. april 1981
Land: Irland
Klub: Sunderland

$nowman
02-05-2007, 15:16
O'Shea har været sindsyg vigtig for os i den her sæson, og jeg synes ikke vi skal sælge ham eller noget.

JDK
02-05-2007, 22:49
Enig! O'shea er en spiller, som et hvert tophold skal have!
det kan godt være at han ikke er en stjernespiller og at han ikke spiller helt som han gjorde da han først trådte ind på 1. holdet, men alle tophold skal have reserver, som skal kunne gå ind når stjernespillerne ikke kan og Johnny er en supersub, som virkelig kæmper holdet!

''He does nothing wrong, who I long for John O'shea!''

Thomas
02-05-2007, 23:02
Johnny er en super spiller, som ikke brokker sig, men bare spiller. Og sådan en kamp som i aftes, så spillede Ronaldo og Rooney ikke et hak bedre end ham, så han er helt klart en fantastisk spiller at have i sin trup. Og jeg elsker ham så meget efter hans scoring mod scouserne.

Og så må vi ikke glemme en vis kamp..... Are you listening, Robinson? You'll never get as big as Irelands nr. 1. O'Shea!!

Dahlmann
02-05-2007, 23:12
http://img70.imageshack.us/img70/6265/scousebusterszh5.jpg (http://imageshack.us)

imc
04-05-2007, 22:35
Kan virkelig ikke andet end at tage hatten af for denne spiller. Han er ikke den mest tekniske af guds spillere, men nårdet gælder er han altid klar til at tage over. Og så scorer han jo også mål i de vigtige kampe. Love him.

Alex
04-05-2007, 23:10
Synes det er fedt at O'shea endelig er blevet accepteret. Synes folk har været meget efter ham.

Derudover scorer han en del vigtige mål:
When Johnny goes marching down the wing, we all know that John is gonna score!!

KennyN
05-05-2007, 11:09
5 skud på mål i PL 4 mål.
Shevchenko har haft over 20 skud på mål og har også blot scoret 4 PL mål..

Fantastisk vigtig spiller at have i klubben, da hans indstilling er fremragende og han kan dække flere pladser..

$nowman
05-05-2007, 11:24
5 skud på mål i PL 4 mål.
Shevchenko har haft over 20 skud på mål og har også blot scoret 4 PL mål..

Fantastisk vigtig spiller at have i klubben, da hans indstilling er fremragende og han kan dække flere pladser..

vil det sige at O'Shea og Shevchenko har scoret lige mange PL mål ?

Thomas
05-05-2007, 11:30
vil det sige at O'Shea og Shevchenko har scoret lige mange PL mål ?

Når de har scoret 4 mål hver, så ja :D Endnu engang viser det, hvorfor O'Shea er bedre at have i sin trup, end Sheva. Jeg vil også vædde med, at O'Shea har lavet flere rigtige afleveringer end Sheva.

Tojebe
05-05-2007, 11:51
O'shea har virkelig også i denne sæson overbevidst mig om hvilken vigtig spiller han er. Han kan dække målmandsposten :) overalt i forsvaret og så på den centrale midtbane. En fantastisk spiller! Rigtig god mand at have i truppen.

$nowman
05-05-2007, 12:07
Det er virkelig imponerende af O'Shea, han har scoret ligeså mange mål som en af Chelseas angríber. Shevchenko har sikkert også spillet flere kampe end O'Shea.

Dines
05-05-2007, 17:50
O'Shea er en fantastisk mand at have i truppen, da han kan dække alle pladser i forsvaret og så centralt på midten. Faktisk er han også god for en del mål på en sæson, og indtil nu tror jeg det er 5 han har lavet ialt. Slet ikke dårligt!

Rafa86
05-05-2007, 17:58
Synes også, at han har taget sig samme og spiller rimelig sikkert og godt, men han vil altid være reserve spiller...

Han skal kun blive i United, hvis han er indstillet på at være en reservespiller..

Vida og Rio = Mur :devill:

JDK
05-05-2007, 18:26
Johnny er indstillet på at være reservespiller - O'shea er en spiller, som tænker på holdet fremfor sig selv, det kan man bl.a. se, ved at han kan bruges på mange forskellige positioner! Han er somsådan ligeglad med om han kun får nogle enkelte minutter på banen og han er ligeglad hvor på banen det er - han kæmper for holdet!

MadsSkovgaard
05-05-2007, 21:19
Jeg synes også, at det er vigtigt at have en mand som John.
Selvom han ikke er Premier Leagues bedste, så er han en spiller som de fleste hold ønsker sig.
Og så skal det da lige siges, at han ikke er ret gammel - 24, hvis jeg husker rigtigt.

Bugge
05-05-2007, 21:31
Både Fletcher og O'Shea har overrasket mig MEGET positivt i denne sæson.. Kan ikke se hvorfor vi skulle skille os af med dem, de er gode at have på bænken..

Alex
05-05-2007, 23:24
Når de har scoret 4 mål hver, så ja :D Endnu engang viser det, hvorfor O'Shea er bedre at have i sin trup, end Sheva. Jeg vil også vædde med, at O'Shea har lavet flere rigtige afleveringer end Sheva.
Det er det, der er svært at overbevise andre om. Og især ikke United-fans. Så bliver der grinet af en! Sheva er sikkert en bedre spiller, men O'shea er bedre at have på holdet. I hvert fald når de spiller som de gør for tiden.
Sheva laver et stort nummer ud af hvis han ikke er udtaget - noget Johnny aldrig ku' finde på!

Det er det med at navnet bærer spillerne frem. En spiller som Sheva som har spillet helt fantastisk gennem en masse år er ikke specielt god mere. I hvert flad ikke i England. Men han får stadig lov at leve på sit navn. Folk der interesserer sig i fodbold, og har en mening om det hele, men aldrig rigtig ser noget om det de udtaler sig om kender ham bare, fordi han var topscorer, fik en masse kåringer, osv. - Derfor er han det jo 'selvfølgelig' stadig. Sådan nogle skal man selvfølgelig ikke diskutere med, men sådan ender det desværre ofte! :(

jillybilly
06-05-2007, 09:26
And all the scousers shouted: "Oh shit, here comes O'Shea!"

Madsen
06-05-2007, 14:12
John O’Shea har været udlånt til:

Fra januar 2000 til marts 2000 til Bournemouth 10 kampe 1 mål
Fra januar 2001 til maj 2001 til Royal Antwerpen

Damien
07-05-2007, 18:33
Syntes lige vi skal ha postet Johnnys matchwinner mod Liverpool... Herlige billeder, og uden tvivl sæsonens vigtigste mål..
http://www.youtube.com/watch?v=x4ydK6AEBXI

Larve
07-05-2007, 19:07
Spillere som O'shea er man nødt til at have i en mesterskabstrup, idet de siger ikke noget til at sidde udenfor i 4 - 5 kampe, for derefter at skal præstere, fordi en fra startformationen i skadet/karantæne. De bliver især vigtige når sæsonen strækker sig udover de 50 kampe, for så kan der ikke undgåes skader lige pludselig, bare se på vores forsvar for 14 dage siden.
Udover at O'shea spiller godt når man sætter ham ind, kan han jo spille et utal af pladser, plus at han jo også kan score vigtige mål.

netch
07-05-2007, 23:58
Sheasy er en ægte Man Utd spiller, der virkelig spiller for klubben og ikke går efter nemme penge i en anden klub..hans indstilling er fantastisk og hans målnæse i begge ender gør det jo ikke værre...utrolig vigtig spiller denne sæson

Daniel
10-05-2007, 18:40
Efter hvad jeg ved har han spillet ca. 30 premier
league kampe i år...

klasse...

Fantastisk fighter

Alex
10-05-2007, 18:54
Rio Ferdinand (33), Michael Carrick (32), Christiano Ronaldo (33) og Wayne Rooney (34) er de eneste der har spillet flere kampe end O'shea, mens Van der Sar har spillet 31 kampe, ligesom O'shea har gjort det.

Egentlig ret imponerende at O'shea, der bliver betragtet som reserve ligger på en delt 5.-plads med antal kampe i sæsonen.
Dog er det 'kun' i 15 af dem er det blevet til fuld spilletid.

-Så noget andet et, hvis man gør det op i minutter. Her ligger O'shea selvfølgelig ikke på en delt 5.-plads. Kunne faktisk være meget sjovt at se en oversigt over det?

Dines
10-05-2007, 19:03
Selvom O'Shea ikke starter inde i stærkeste opstilling, er det alligevel ham der er lige bagved de bedste, og som altid kommer i aktion i næsten hverkamp. Faktisk er det også meget sjovt at bemærke Rooney har spillet alle PL-kampe han kunne. De tre han ikke har spillet, var da han havde karantæne i starten.

Casper
10-05-2007, 22:03
http://img524.imageshack.us/img524/1715/ripic001zb7ttlw8.jpg

Benzet
11-05-2007, 00:21
Det er faktisk noget overraskende, at O`Shea alligevel har spillet 30 Pl kampe for os, og dermed er en af de mest benyttede og vigtige spillere. Især når man tænker på, at han ofte starter på bænken. O`Shea står for fuldhjertet fodbold, forstået på den måde at han er parat til at tage en hvilken som helst plads på holdet, om det så er på bænken. Godt at se, at en af Uniteds "egne" talenter faktisk har haft en så stor indflydelse på mesterskabssæsonen, selv om han ofte er forholdsvis anonym i sin spillestil (dog ikke mod Liverpool ;) ).

JakobR
27-05-2007, 15:47
http://youtube.com/watch?v=79NLmSokD2I

Jeg syntes lige denne skulle postes. Det er formentlig de færreste, der glemmer dette øjeblik foreløbig :D

Madsen
27-05-2007, 20:47
John O’Shea blev stiftet ind i 16 liga kampe i sidste sæson. Det har David McCreery prøvet to gange midt i halvfjerdserne. Diego Forlan har rekorden i Manchester United, med at blive skiftet ind i 18 liga kampe.

John Fitzpatrick var den første Manchester United spiller, der blev skiftet ind i en liga kamp. Det skete den 16. oktober 1965 mod Tottenham. Her er en liste over hver der blevet skiftet ind i mere end 14 liga kampe.

sæson navn k s m k s m k s m k s m k s m
2002/2003 D Forlan 7/18 6! / 2 ! 3/ 2 2! 5/ 8 1! 15/30 9
1975/1976 D McCreery 12/16 4! 1/ 1 ! / 1 ! / ! 13/18 4
1976/1977 D McCreery 9/16 2! / 3 ! 3/ 2 ! 1/ 3 ! 13/24 2
2006/2007 JF O'Shea 16/16 4! 2/ 3 ! 1/ ! 8/ 3 1! 27/22 5
1996/1997 BJ McClair 4/15 ! 1/ 2 ! 2/ ! / 3 ! 7/20

SantasLittleHelper
27-05-2007, 21:57
John O’Shea blev stiftet ind i 16 liga kampe i sidste sæson. Det har David McCreery prøvet to gange midt i halvfjerdserne. Diego Forlan har rekorden i Manchester United, med at blive skiftet ind i 18 liga kampe.

John Fitzpatrick var den første Manchester United spiller, der blev skiftet ind i en liga kamp. Det skete den 16. oktober 1965 mod Tottenham. Her er en liste over hver der blevet skiftet ind i mere end 14 liga kampe.

sæson navn k s m k s m k s m k s m k s m
2002/2003 D Forlan 7/18 6! / 2 ! 3/ 2 2! 5/ 8 1! 15/30 9
1975/1976 D McCreery 12/16 4! 1/ 1 ! / 1 ! / ! 13/18 4
1976/1977 D McCreery 9/16 2! / 3 ! 3/ 2 ! 1/ 3 ! 13/24 2
2006/2007 JF O'Shea 16/16 4! 2/ 3 ! 1/ ! 8/ 3 1! 27/22 5
1996/1997 BJ McClair 4/15 ! 1/ 2 ! 2/ ! / 3 ! 7/20

Så O'Shea har altså, hvis jeg læser statistikken korrekt, spillet 49 kampe i denne sæson.. Det er da egentlig ganske imponerende for en med hans "talent". Godt gået!

Madsen
27-05-2007, 22:11
Jeg har lige opdateret mine hjemmesider. Her findes den fra sidste sæson.
http://home20.inet.tele.dk/amunited/2006-07.html

SantasLittleHelper
27-05-2007, 22:36
Jeg har lige opdateret mine hjemmesider. Her findes den fra sidste sæson.
http://home20.inet.tele.dk/amunited/2006-07.html
Jeg fandt en enkelt fejl ved omkampen i FA cuppens 5. runde.. Det skal vel være Reading som modstander og ikke Fulham. Ellers et fint stykke arbejde, og man kan studse over at O'Shea har spillet flere kampe end van der Sar :p

Nitju
27-06-2007, 15:47
Er der nogen der ved hvilket nummer O'Shea spiller med for Irland?? (overvejer at købe deres trøje)

United DK
27-06-2007, 17:16
Er der nogen der ved hvilket nummer O'Shea spiller med for Irland?? (overvejer at købe deres trøje)

Det er meget forskelligt, da Irland ikke benytter squadnumbers.

Nitju
27-06-2007, 18:19
Hmm.. Det var da irriterende, skal jeg så bare tage med nr 22?

Don Kafai
27-06-2007, 18:21

Kunne også være flabet at tage en Irsk O'Shea trøje med nr 10 :D

United DK
27-06-2007, 18:29

Det må du jo selv om, men efter at have kigget lidt inde på uefa.com, så kan jeg se, at han for det meste spiller med nr. 2, så det er vel det tætteste man kommer på hans nummer, for det irske landshold.

Hans rygnumre i Irlands EM-kvalkampe:

Tyskland (ude) - nr. 6
Cypern (ude) - nr. 3
Tjekkiet (hjemme) - nr. 5
San Marino (hjemme) - nr. 2
San Marino (ude) - nr. 4
Wales (hjemme) - nr. 2
Slovakiet (hjemme) - nr. 2

Sivebæk
27-06-2007, 20:08
For en så alsidig spiller som O'Shea er det meget naturligt, at han ikke har noget fast nr. Vi har allerede set hans fremragende egenskaber på målmandsposten. Køb en trøje med Johnny og nr. spørgsmålstegn.

timberunited
27-06-2007, 20:49
:devill:

John O'Shea, John O'Shea running down the wing,
John O'Shea, John O'Shea running down the wing,
Should be in defence - who gives a fuck,
John O'Shea, John O'Shea!

Vil godt tilslutte mig denne hyldest til "the Tower" O'Shea. Han har STOR betydning - ligesom Fletch. Vil også godt synge med i koret, der ikke forstår dem, som tror, at et hold kan bestå af 10 Ronaldinhoer (undskyld ham fik vi ikke), så Ronaldoer da. Han er et godt værktøj at have i værktøjskassen for Ferguson.

O' Shea kommer også ind, når vi mangler et brækjern til at stjæle sejren. På en eller anden måde er han derfor lidt ligesom Babyface Assassin, Solskjær. De eneste, der burde være irriterede på ham, er vores modstandere.

Kofoed
27-06-2007, 22:18
For en så alsidig spiller som O'Shea er det meget naturligt, at han ikke har noget fast nr. Vi har allerede set hans fremragende egenskaber på målmandsposten. Køb en trøje med Johnny og nr. spørgsmålstegn.

Det kunne faktisk være rigtig fedt.. jeg har overvejet lidt at købe en manchester united målmandtrøje med o'shea bagpå..

JDK
09-07-2007, 02:04
Hehe! det kunne være fedt! det skulle måske overvejes, bare for at mindes den kamp mod Tottenham

Casper
22-08-2007, 00:03
Nogen der har været ude ved Irlands træning i dag og se Johnny og McShane(tidl. United reserve)?

JDK
22-08-2007, 00:19
Nogen der har været ude ved Irlands træning i dag og se Johnny og McShane(tidl. United reserve)?

Nej det har jeg desværre ikke...

Er Paul McShane ikke blevet skadet - det mener jeg at jeg har læst et sted

Parkohargo
19-11-2007, 16:11
Godt at høre at O´shea ikk er langt fra en kontraktforlængelse.:) god all-around spiller og have på holdet. Dog synes jeg ikk endnu han har spillet sig helt op på niveau i denne sæson, men det kommer vel forhåbentligt.

Glory Man United
19-11-2007, 16:17
Godt at høre at O´shea ikk er langt fra en kontraktforlængelse.:) god all-around spiller og have på holdet. Dog synes jeg ikk endnu han har spillet sig helt op på niveau i denne sæson, men det kommer vel forhåbentligt.

Jeg husker heller ikke en sæson, hvor han har spillet så lidt. Men han er 1. reserve til Evra og kan jo spille en del andre pladser, så mon ikke vi ser ham lidt mere?

matt
19-11-2007, 17:42
Jeg tror lidt, at det er fordi vi ikke har været synderligt pressede endnu i år, så i stedet for at sætte john ind, så har folk som Simpson, Nani(ikke at han ikke har spillet meget), Pique osv. fået spilletid.. Tror han kommer til spille mere her op mod jul, hvor vi vil blive mere pressede, og evt. i kampe hvor vi ikke ligner klare vindere tror jeg SAF har mere tiltro til John i forhold til de aller yngste..
Ikke at de overnævnte har været dårlige eller trukket ned, men tror bare John har større tiltro hos SAF.

Men det er samtidig dejligt at se, at de unge som er på vej frem kan være med :)

JDK
19-11-2007, 19:15
Godt at John er ved at skrive under - han fortjener en ny kontrakt da han aldrig klager, selvom han er en backup-spiller

Glory Man United
14-12-2007, 16:01
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=209135
SÅDAN.....så er han klar i det 91. minut:D

Parkohargo
23-02-2008, 00:19
Der er noget jeg har lagt mærke til... når vi skal prøve og give vores mening til hvordan holdet skal stilles op til en kommende kamp.. O'shea er ALTID på bænken hos alle. :) Og han er vel næsten også altid med på bænken når fergie udtager truppen.

Egentlig meget fedt at tænke på vi har en all-around player der nærmest kan spille alle pladser. Vil nok sige at John er en af de mest, hvis ikke den mest loyale spiller i klubben, og håber sku han vil spille sin karriere færdig her.

Dog har han ikke været inde i så mange kampe i denne sæson endnu.

Kofoed
23-02-2008, 00:25
Ja.. grunden til han ikke er inde, men altid på bænken, er fordi man ikke i hele verden kan finde en bedre reservespiller.. self kan man finde bedre, spillere til de specifikke pladser, men o'shea kan spille ALLE pladser på holdet, og det gør ham til et kæmpe aktiv, som jeg aldrig vil af med, og jeg håber han bliver her for altid.. han har et lidt utaknemligt job, men han tager det som en udfordring og er bare glad for at kunne hjælpe holdet når der er brug for ham, og så tror jeg han er en rigtig fed gut og en stor del af det sociale..

O'SHEA, KEEP UP THE GOOD WORK

Cristian9000
23-02-2008, 00:56
Jeg synes også helt klart John er en af de spillere man skal beholde, og sikre i mange år endnu, iform af en ny kontrakt. Han virker som en meget sympatisk fyr og gør det jo også godt på alle pladser.

Da jeg var i Manchester i 2002, var jeg så heldig at møde ham på det hotel vi boede på. Han havde stort set lige debuteret mod Maccabi Haifa der, så jeg opfattede ikke helt at det var ham, før efter et par minutter. Jeg fik hans autograf og fik taget et billede med ham. Det var sgu en fed oplevelse.
Siden det har jeg haft en vis sympati for ham :)

Parkohargo
23-02-2008, 01:00
Jeg synes også helt klart John er en af de spillere man skal beholde, og sikre i mange år endnu, iform af en ny kontrakt. Han virker som en meget sympatisk fyr og gør det jo også godt på alle pladser.

Da jeg var i Manchester i 2002, var jeg så heldig at møde ham på det hotel vi boede på. Han havde stort set lige debuteret mod Maccabi Haifa der, så jeg opfattede ikke helt at det var ham, før efter et par minutter. Jeg fik hans autograf og fik taget et billede med ham. Det var sgu en fed oplevelse.
Siden det har jeg haft en vis sympati for ham :)

hehe okay. Sku da en fed oplevelse.

KennyN
23-02-2008, 08:29
Han er vigtig for holdet, da han kan dække alle pladser stort set. Også målmandsposten ;)
Og han forlængede sidste år sin kontrakt til 2012, så han er stadig en del af Fergies planer.

Dines
23-02-2008, 10:01
O'Shea bliver måske aldrig den faste starter, men han er vigtig for holdet, da han er en super super backup-spiller. Du finder næsten ingen bedre, og det er sjældent at en spiller i nutidens fodbold, kan spille hele 5 pladser (Målmand, venstreback, midterforsvar, højreback og centralmidtbane). Han er også rimelig målfarlig, selvom han iår mangler at få scoret.

United DK
23-02-2008, 10:24
O'Shea er indbegrebet af loyalitet. Jeg vil tillade mig at sige, at han sammen med Fletcher er den mest loyale spiller i truppen. Han brokker sig aldrig over manglende spilletid, og når han spiller, så giver han altid en 100% indsats, selvom det nok aldrig munder ud i en stamplads. Det kan godt være han ikke er en reservespiller, a la én af dem i Chelsea, men han er til gængæld 10 gange mere loyal end de rent boys fra London.

Kofoed
16-08-2008, 14:22
http://www.united.no/nyheter/nyheter/tilpass_med_rollen
Kan man andet end at elske ham.. Heller være i truppen i United, end fast spilletid på et andet hold..

Tim_rn
16-08-2008, 14:47
Spillere som ham, brown, O'shea og silvestre er jo grunden til United er så elskværdige engang imellem :)

Mikke7
16-08-2008, 14:58
http://www.united.no/nyheter/nyheter/tilpass_med_rollen
Kan man andet end at elske ham.. Heller være i truppen i United, end fast spilletid på et andet hold..

Det er rart at have en mand som ham ja :D Viser også, hvor meget United betyder for ham - for han ville helt sikkert kunne blive fast mand andet, men han er klart en god reserve at have for os:)

Kofoed
16-08-2008, 15:12
Spillere som ham, brown, O'shea og silvestre er jo grunden til United er så elskværdige engang imellem :)

Silvestre.. Arh, så alligevel ikke i min verden.. Han har ikke niveauet, og kan reelt kun spille en position..

Mikke7
16-08-2008, 15:38
Silvestre.. Arh, så alligevel ikke i min verden.. Han har ikke niveauet, og kan reelt kun spille en position..

silvestre er heller ikke lige i min kopp te hehe - nogen gange kan han gøre det nogenlunde, men generelt ikke..

Kofoed
16-08-2008, 15:50
silvestre er heller ikke lige i min kopp te hehe - nogen gange kan han gøre det nogenlunde, men generelt ikke..

De gange hvor man bliver overrasket over Silvestre, er det ikke fordi han spiller godt, men fordi han spiller bedre end meget dårligt:D

jmyrini
16-08-2008, 15:55
De gange hvor man bliver overrasket over Silvestre, er det ikke fordi han spiller godt, men fordi han spiller bedre end meget dårligt:D

Enig. Men i forhold til de fleste her inde, så har jeg det på samme måde med O'Shea - I hvert fald over de sidste par år - uanset hvilken position han har spillet faktiskt.

Var vildt begejstret for ham de første par år har var med på første holdet, men synes sgu at niveauet er faldet dramatiskt siden da.

Mikke7
16-08-2008, 16:08

Er fuldstændig enig hehe :D Der kommer man virkelig op i det røde felt, når han er på banen..

Enig. Men i forhold til de fleste her inde, så har jeg det på samme måde med O'Shea - I hvert fald over de sidste par år - uanset hvilken position han har spillet faktiskt.

Vil gerne tilslutte mig din holdning om, at hans niveau er faldet de sidste par sæsoner... Synes klart, Fletcher har overhalet O'Shea...

Kofoed
16-08-2008, 16:39

Var vildt begejstret for ham de første par år har var med på første holdet, men synes sgu at niveauet er faldet dramatiskt siden da.
Vil gerne tilslutte mig din holdning om, at hans niveau er faldet de sidste par sæsoner... Synes klart, Fletcher har overhalet O'Shea...

Ikke enig.. Jeg syntes stort set altid man kan regne med en godkendt præstation af O'shea.. Man skal jo også tænke på at det er alle pladser han kommer ind på hvorimod Flechter kun kommer ind på midtbanen.. I luv O'shea:InLove

Mikke7
16-08-2008, 18:47
Ikke enig.. Jeg syntes stort set altid man kan regne med en godkendt præstation af O'shea.. Man skal jo også tænke på at det er alle pladser han kommer ind på hvorimod Flechter kun kommer ind på midtbanen.. I luv O'shea:InLove

Ja du har ret i, han kommer med en godkendt præstation (oftest), og han har jo heller ikke de optimale betingelser for at gøre det super, i og med han spiller vekslende pladser - tror måske nogengange jeg (kan jo kun tale for mig selv:)) "glemmer" den funktion han har, altså at han ikke bare har en plads, men kan gå ind at udfylde diverse pladser... og han har måske også mindre iøjnefaldende pladser end andre spillere...

JDK
16-08-2008, 19:10
Jeg har stor respekt for O'shea, da han er United-mand helt ind til hjertet - derudover er det som tophold også vigtigt at have en spiller som O'shea, som kan spille alle (og jeg understreger alle :D) pladser defensivt på banen

Parkohargo
17-08-2008, 11:56
O'shea er kanon reserve at have. Han kæmper altid uanset hvilken position han spiller, og plejer for det meste at gøre et godt stykke arbejde. 06-07 sæsonen var en fantastisk sæson for ham synes jeg, hvorimod 07-08 var lidt mere dæmpet grundet begrænset spilletid. Men én ting er sikkert..at man altid kan regne med Johnny.

KennyN
17-08-2008, 11:58
O'Shea er en rigtig god og vigtig mand at have i truppen. Han kan spille flere pladser, brokker sig ikke over til tider manglende spilletid, og han er en god loyal klubmand.. Man kan ikke have 25 store stjerner og navne i truppen, det vil gå galt. Man er nødt til, at have loyale og ydmyge arbejdsmænd. Så jeg er glad for O'Shea fortsat er i klubben..

Larve
21-01-2009, 23:34
O'Shea: Fire trofæer er realistisk

John O’Shea er efter gårsdagens Carling Cup-avancement sikker på, at Manchester United i år er i stand til at skrive fodboldhistorie ved at vinde ”The Quadruble”.

Skulle det ske, at de forsvarende engelske mestre løber med både Premier League-, Carling Cup-, FA Cup- og Champions League-trofæet, vil det nemlig være første gang, at et engelsk hold formår at vinde fire store turneringer på en sæson.

Og efter onsdagens 4-2-sejr over Derby County i Carling Cuppen, der sikrede United deres første finale i turneringen siden 2006, er sæsonens første trofæ indenfor rækkevidde.

Og motivationen og troen på det forjættede land fejler ikke noget i det nordengelske, hvis man skal tro John O’Shea:

”Vi går efter alle fire trofæer. Det er noget man drømmer om forud for hver sæson. Og med de spillere vi har til rådighed er troen på alle fire trofæer i den grad tilstede,” lyder det fra den 27-årige irer ifølge Setanta Sports.

Manchester United indtager i øjeblikket førstepladsen i Premier League, mens Tottenham Hotspurs og FC Internazionale venter i henholdsvis i FA Cuppen og Champions League.

”De røde djævle” er desuden det eneste engelske hold, der har vundet ”The Treble”, hvilket skete i 1998/99-sæsonen.

Så kan man ligesom snakke om en mand som har selvtilliden iorden!
Han er tydeligvis United-mand helt igennem.

snegl
21-01-2009, 23:39
Jeg synes virkelig 4 trofæer er urealistisk. Jeg tror lidt O'Shea har glemt hvor lidt holdet har hængt sammen i rigtig mange af vores kampe - og hvor svært det er at nå finalen i FA og Champions League. Sidste år røg vi ud af FA cuppen på rent uheld, og lige netop faktoren med ikke at være effektiv / blive ramt af uheld, vil næsten altid spille ind.

Noget der så taler for at vi når langt i knock-out turneringerne er at vi har et forsvar der næsten ikke lukker mål ind for tiden. Jeg er tilfreds så længe vi bare vinder Premier League. Carling Cuppen bør vi nok også vinde.

Sgoales
22-01-2009, 06:39
Jeg hader det når spillerne begynder på de udtalelser...
Det går aldrig godt, hvis spillerne allerede nu går og taler om de ting.
Desuden kan jeg bedst lide når spillerne har en ydmyg tilgang til tingene.
Hvis vi vinder to trofæer, hvor enten CL eller PL er den ene, så synes jeg det har været en fantastisk sæson.
Sidste år burde vi have haft 3 trofæer, men uheld og koncentrationssvigt mod Portshmouth i FA cuppen gjorde, at vi røg ud. Der skal så lidt til til...

Men det er da umådeligt skønt, at vi stadig er med i spillet om alle fire store, hvilket betyder, at HVIS det sker, så har vi vundet 6 trofæer på en sæson!

Dines
22-01-2009, 07:36
Det er fint nok, at man tror på tingene, men man skal passe på. For man kan nemt blive for hovmodig. Jeg tror ikke på, at det er muligt med 5 trofæer. (vi har jo sikret os 1) - Carling Cuppen ser godt ud, det ser godt ud i PL, men stadig langt til afslutningen - CL og Fa Cuppen er for langt væk til overhovedet at bedømme det. Jeg tror, at vi bliver slået ud af Inter.

Glory Man United
22-01-2009, 07:58
4 trofæer er vel realistisk? VM er vundet, i CC er vi i finalen, i PL ligger vi mere end godt til, så hvis de tre bliver vundet, så skal altså enten FA eller CL hentes. Det kræver klart bedre spil, men det må for f***** da også snart komme

United-Allan33
22-01-2009, 08:25
Skulle O'Shea hellere have sagt at han kun troede vi vandt 1 titel?? Og som jeg læser det er der jo intet forkert i det han siger, at muligheden for 4 titler er til steder og at spillerne er motiveret til at vinde dem... han siger jo ikke at vi med sikkerhed vinder alle 4 titler.. Jeg havde da rystet på hovedet havde han sagt noget andet...

Glory Man United
22-01-2009, 08:30
Skulle O'Shea hellere have sagt at han kun troede vi vandt 1 titel?? Og som jeg læser det er der jo intet forkert i det han siger, at muligheden for 4 titler er til steder og at spillerne er motiveret til at vinde dem... han siger jo ikke at vi med sikkerhed vinder alle 4 titler.. Jeg havde da rystet på hovedet havde han sagt noget andet...

Ja tænk hvis han havde sagt: "Vi har vundet VM. Det var fantastisk. Jeg er glad, men tror ærlig talt ikke, vi vinder mere i år" :lolol:

United-Allan33
22-01-2009, 09:31
Ja tænk hvis han havde sagt: "Vi har vundet VM. Det var fantastisk. Jeg er glad, men tror ærlig talt ikke, vi vinder mere i år" :lolol:

Ja, så havde den været helt gal, og havde "andre" spillere udtalt sig om muligheden for 4 titler, så var det rart at se spillerne have selvtillid;)

Scholes_fan
22-01-2009, 10:04
Deler mange af de samme holdninger som flere af ovenstående, da O'Shea selvfølgelig besidder disiplin, fleksibilitet og kan dække flere pladser.

Men deler på ingen måde det synspunkt, at nogen synes, at han er en "klassespiller". Hans teknik er på ingen måde på niveau som den burde være for en spiller, der spiller i United. Da Uniteds ambitionsniveau år efter år er blandt de bedste i Europa, så burde klubben også kunne præstere en bedre teknisk fodboldspiller. O'Shea kan gang på gang prøve og tæmme bolden, hvorefter den ryger under foden på ham. Folk i Serie 1 i DK har bedre teknik!!

United har meget kvalitet, men O'Shea lever ikke op til dét, jeg synes United står for.
Med det sagt, så glæder jeg mig meget til at se Fabio-tvillingen, som jeg hører har større potentiale end Rafael :)

snegl
22-01-2009, 11:44
4 trofæer er vel realistisk? VM er vundet, i CC er vi i finalen, i PL ligger vi mere end godt til, så hvis de tre bliver vundet, så skal altså enten FA eller CL hentes. Det kræver klart bedre spil, men det må for f***** da også snart komme

Ja 4 trofæer er realistisk - nu håber jeg bare ikk at nogen begynder at snakke om treble eller quadruble hvis vi vinder Carling cuppen og ligaen + (de 2 vi har vundet). Var det ikk Liverpool der for en del år siden snakkede om deres Mickey Mouse treble? Det er kun folk der leder efter en simulativ følelse for succes der gider genopfinde og bruge ordet The Treble i flæng. Jeg synes sgu det lyder hult. Alle ved jo inderst inde godt at det er de 3 største pokaler og den sværeste vej der virkelig tæller.

Jeg kan altså ikke tro andet end at O'Shea kun tæller de 4 vigtigste med: Carling Cuppen, FA, CL, PL.

@United Allan - Jo det er godt at spillerne har en vis optimisme. Rio gik ud sidst og mente vi kunne nå en Quadruble, hvis alt flaskede sig. O'Shea har bare set hvor ringe vi har spillet næsten hele sæsonen, og derfor synes jeg det er lidt for meget hovmod til min smag. Tænk hvis United slet ikke vandt noget. Det er jo ikke utænkeligt - Quadruble mener jeg p.t. er når vi ikk spiller bedre.

snegl
22-01-2009, 11:48
Iøvrigt tror jeg ikke der kan være tvivl om at O'Shea mener at det er CL, PL, FA og CC når han siger:

”Vi går efter alle fire trofæer. Det er noget man drømmer om forud for hver sæson. Og med de spillere vi har til rådighed er troen på alle fire trofæer i den grad tilstede,” lyder det fra den 27-årige irer ifølge Setanta Sports.

Havde han ikke sagt alle 4, ville han nok skulle have sagt alle 7. Iøvrigt siger han hver sæson. Det er ikke hver sæson United spiller Community Shield, VM for klubhold, eller Super cup.

Blockx
22-01-2009, 11:50
Deler mange af de samme holdninger som flere af ovenstående, da O'Shea selvfølgelig besidder disiplin, fleksibilitet og kan dække flere pladser.

Men deler på ingen måde det synspunkt, at nogen synes, at han er en "klassespiller". Hans teknik er på ingen måde på niveau som den burde være for en spiller, der spiller i United. Da Uniteds ambitionsniveau år efter år er blandt de bedste i Europa, så burde klubben også kunne præstere en bedre teknisk fodboldspiller. O'Shea kan gang på gang prøve og tæmme bolden, hvorefter den ryger under foden på ham. Folk i Serie 1 i DK har bedre teknik!!

United har meget kvalitet, men O'Shea lever ikke op til dét, jeg synes United står for.
Med det sagt, så glæder jeg mig meget til at se Fabio-tvillingen, som jeg hører har større potentiale end Rafael :)
Tror måske det er en stor overdrivelse at kalde en serie 1 spiller bedre teknisk end O'Shea. Jovist er han ikke klasse, men han har været med i en del år. Hvis han var så dårlig vil jeg mene at vores allesammens Sir Alex ville ha solgt ham.
Dog er jeg er heller ikke enig i at han er en klassespiller, men som bredde og reserve synes jeg han er udemærket.

Heisel
22-01-2009, 12:13
Jeg må give Blockx ret med, at det er en overdrivelse at sige, at en serie 1 spillere har bedre teknik end Big John. Det går bare en smule hurtigere i PL skulle jeg mene.
O'shea er en fantastisk bredde spillere at have. Han elsker klubben, brokker sig ikke hvis han ikke får spilletid, kan dække flere pladser, og han gør det altid rigtig pænt når han er inde.
Det er spillere som ham der er nødvendige at have.

United-Allan33
22-01-2009, 13:09
Jo det er godt at spillerne har en vis optimisme. Rio gik ud sidst og mente vi kunne nå en Quadruble, hvis alt flaskede sig. O'Shea har bare set hvor ringe vi har spillet næsten hele sæsonen, og derfor synes jeg det er lidt for meget hovmod til min smag. Tænk hvis United slet ikke vandt noget. Det er jo ikke utænkeligt - Quadruble mener jeg p.t. er når vi ikk spiller bedre.

Uanset hvordan vi spiller så er muligheden jo til stede, så jeg synes som sagt ikke at han siger noget forkert eller på andre måder hovmodigt... Han siger jo ikke at de VIL, men at de KAN vinde, hvilket er en stor forskel..

Scholes_fan
22-01-2009, 13:12
Serie 1 var mest af alt for at understrege min mening! Jeg mener, at der vitterligt er en del SAS-liga spillere, der kunne performe på et højere teknisk niveau end O'Shea. Sys helt klart det er problematisk, at han er så usikker i fødderne, når han er bagerste kæde (for det meste).

Giver alle ret i at han er et loyalitetsaktiv at have i klubben, og giver en god stemning blandt truppen, men se f.eks. Chelsea eller Barcelona som vi på mange måder sammenligner os med. Her er der adskillige spillere, der er på højere niveau end O'shea (på nær hans hovedspil).

Faktum er at et hold som United om med den kaliber man bestræber sig på at opnå, burde have en bedre kvalitetsspiller end O'shea. Han er jo næsten stamspiller, når der er et par skader. Men nu håber jeg Brown kan kommer op på samme niveau som sidste sæson, når han snart er tilbage.

Glory Man United
22-01-2009, 13:24
Serie 1 var mest af alt for at understrege min mening! Jeg mener, at der vitterligt er en del SAS-liga spillere, der kunne performe på et højere teknisk niveau end O'Shea. Sys helt klart det er problematisk, at han er så usikker i fødderne, når han er bagerste kæde (for det meste).

Giver alle ret i at han er et loyalitetsaktiv at have i klubben, og giver en god stemning blandt truppen, men se f.eks. Chelsea eller Barcelona som vi på mange måder sammenligner os med. Her er der adskillige spillere, der er på højere niveau end O'shea (på nær hans hovedspil).

Faktum er at et hold som United om med den kaliber man bestræber sig på at opnå, burde have en bedre kvalitetsspiller end O'shea. Han er jo næsten stamspiller, når der er et par skader. Men nu håber jeg Brown kan kommer op på samme niveau som sidste sæson, når han snart er tilbage.
Fordi så han kan gå ind på venstre back positionen???? :confused:

United-Allan33
22-01-2009, 14:15
Fordi så han kan gå ind på venstre back positionen???? :confused:

Du skal være sød mod de nye på forumet!!;)

matthiepuh
22-01-2009, 14:19
Synes slet ikke at John O´shea er så dårlig som han gøres til.
Flecher og O´shea har virkelig udviklet sig de seneste år - for få år siden var jeg først til at afskrive disse, men synes de blomstrer mere og mere, og er gået fra at være spillere som næsten kun var der fordi de var af egen avl til at være spillere, som jeg for alt i verden ikke ser forlade klubben, da de kan bidrage med noget, både fysisk, taktisk og teknisk, hvor de ikke falder igennem i kampene og har Ole Solskjærs attitude, de ved hvor deres plads er og præsterer stort set altid på samme stabile niveau.

At John bliver kritiseret ser jeg mener som det at vi er forkælede ved at have imo. verdens bedste venstre back i Evra, som både kan præstere på topniveau både offensivt og defensivt, sådanne spillere kan man ikke også have siddende på bænken - det har Chelsea Barca ect. heller ikke. Top-spillere på diverse positioner stater inde i deres respektive klubber - som reserve mener jeg ikke, at man finder mange som er bedre end John O´shea - han dækker mange pladser, præsterer stabilt hver gang, og kæmper for KLUBBEN - i min bog er det en bonus at han er egen avl, men ikke en grund til at gøre ham bedre end han i virkeligheden er.. Men at beskrive ham som værende dårlig forstår jeg ikke, jeg synes helt bestemt at han har præsteret godt i de kampe vi har spillet (vi har desuden næsten ikke lukket mål ind - så helt usikkert er det jo ikke)?

United DK
22-01-2009, 16:14
Det er jo sådan set ligemeget, hvordan vi spiller, ift. at vinde titler, for man vinder ikke titler på godt spil, men på at score flere mål end modstanderen, og det kan man jo sagtens gøre, uden at spille godt.

Mht. O'Sheas udmelding, så ser jeg intet galt i det, heller ikke selvom vi skulle ende uden en eneste titel, for ambitionerne skal jo være der, og det er da kun godt, at han viser sult, selvom vi har vundet meget, de sidste par sæsoner.

Dines
22-01-2009, 18:06
O'Sheas tekniske kunnen er faktisk fin. Han kommer bare tit til at se kluntet ud, grundet at han er meget langsom. Men som jeg ser det, har han fin teknik. Målet mod Arsenal i februar 2005, var ihvertfald meget godt sat ind.

Tue B
22-01-2009, 19:20
O'Shea er meget undervuderet! Jeg synes han er en god spiller. Han vil give alt for klubben og det kan ses i hans spil, han spiller vel altid lidt over evne, men det jo kun positivt :) Jeg mener bestemt han er et stort aktiv for klubben og med det arbejde han har gjort for klubben fortjener han roser :)

Kofoed
22-01-2009, 23:25
O'Sheas tekniske kunnen er faktisk fin. Han kommer bare tit til at se kluntet ud, grundet at han er meget langsom. Men som jeg ser det, har han fin teknik. Målet mod Arsenal i februar 2005, var ihvertfald meget godt sat ind.
Helt enig.. Flere gange hvor han lægger nogle ganske glimrende afleveringer og syntes han er begyndt at gå med i mange flere overlap end han har gjort før.. Bare vent.. om et par år er han verdens bedste"Rocking"
O'Shea er meget undervuderet! Jeg synes han er en god spiller. Han vil give alt for klubben og det kan ses i hans spil, han spiller vel altid lidt over evne, men det jo kun positivt :) Jeg mener bestemt han er et stort aktiv for klubben og med det arbejde han har gjort for klubben fortjener han roser :)
Han er næsten lige så undervurderet som Scholes.. Folk snakker om at han ikke har klassen til United, og at de i andre storklubber har reservespillere der er meget bedre end O'shea.. Ja, men har de også så gode spillere der kan gå ind og dække hele forsvaret og center midt.?? For det kan O'shea.. Self er der folk der er bedre end ham på de enkelte pladser, men så har de det også som deres eneste kompetancer hvorimod O'shea ALTID er et værdifuldt kort at have på bænken fordi han kan dække sådan et stort område i tilfælde af skader o.lign..
Han spiller sjældent voldsomt prangende og kan som Dines siger se noget kluntet ud grundet han manglende speed, men han gør altid jobbet til mindst godkendt.. Så kan vi lade de andre sydlandske om at brilliere..
O'shea for president:InLove

Dines
23-01-2009, 15:15
Som jeg ser det, er O'Shea gået ned i sin udvikling. Jeg kan huske i 02/03 sæsonen, hvor han var den største overraskelse på venstrebacken, men siden er han gået ned af bakke. Måske fordi, at han er mere nervøs efter at han mistede sin plads på holdet tilbage i 04? Han er for kluntet ude på backen, da han er for langsom. Han har okay teknik, men mod hurtige modstandere, har han det for svært. Tilgengæld synes jeg, at han er fremragende inde i midterforsvaret. Ikke på højde med Vidic eller Rio, men rigtig god, da han kan bruge sin hovedstødsstyrke og fysik. Derudover er det plus, at han kan spille så mange pladser, så O'Shea er bestemt god nok til vores klub. Han har dog trods vigtige scoringer ikke levet op til det potientiale han havde som ung.

Scholes_fan
24-01-2009, 23:50
Puha - hvor skal man starte! :)
Nu skal jeg li starte med at sige, at Brown adskillige gange har spillet en venstre-"bøv" (pladsen før bænken som man kalder den i omklædningsrummet), så personligt ser jeg meget hellere dette senarie end en O'Shea på den plads. Så ja, dét kunne han godt!

Nu har jeg selvfølgelig ingen idé om, hvor mange herinde på Oldtrafford.dk, som har spillet fodbold på højt niveau selv, men vil mene det er en rimelig vigtig forudsætning for at have kendskab til spillers egenskaber på banen eller mangel på samme. Hvordan tolker man god teknik?!
Har O'Shea en god teknik? Er han bedre i centerforsvaret osv.?!

Ja, kan godt være Big John har en god teknik (hvilket jeg stadig ikke synes), men det er set i forhold til hans højde og drøjde - og når folk ser ham i det opbyggende spil, hvor der på ingen måde er samme tryk og pres på fra modstanderens side - ergo - fejlprocenten er ikke høj/burde ikke være, som der er som angriber eller kant.
Om O'shea udnytter sine egenskaber bedre i midterforsvaret end back?!
- Det vil jeg betydeligt mene, da man som midterforsvarer som oftes kan kompensere for manglede hurtighed, hvilket er tilfældet for Big John. Samt hans hovedstødsstyrke kan komme ordentligt til syne.

Om O'shea tit kommer til at se kluntet ud pga. sin manglede hurtighed kan ikke blive mere rigtigt, og det bekræfter endnu en gang min teori om, at hans mest fordelagtige plads på banen er midterforsvar. I internationalt sammenhæng er det næsten et "must have", at man har hurtige backs for ikke at blive løbet over ende, og derfor synes jeg inderligt ikke at O'Shea skal placeres der, når man snakker primært CL-kampe.

Til sidst bliver jeg nødt til at nævne, at O'Shea i flere aktioner, så yderst inkompetent/uheldig ud mod Tottenham (F.A) med mislykkedes tæmning uden nogen form for pres af modspiller samt manglede placeringsevne (som mange mener er hans kvaliteter - i dette forum :)).
Dette nævnes i lyset af, at jeg har set det adskillige gange, og det er udover det man kan forvente.

Til sidst vil jeg stadig understrege, at O'Shea er utrolig loyal og kæmper for klubben, hvilket er prisværdigt. Men dette synes JEG ikke man kan sætte over en spillers evner på banen. Må da være dét der i sidste ende tæller i en klub, der vil være verdens bedste!

P.S - Flechter er et godt eksempel på en spiller, der også er loyal og fleksibel, men ikke falder igennem med evnerne på banen!

United DK
24-01-2009, 23:56
Jeg synes O'Shea er en ganske fin spiller, og jeg så ham nødigt forlade klubben, for han kan altid agere lappeløsning, derudover brokker han sig aldrig, og er heller aldrig skadet. Det er ikke kun Ronaldo, Rooney og de andre stjerner, der vinder titlerne for os, det er også reserverne, deriblandt O'Shea.

JDK
25-01-2009, 00:15
John O'shea er ikke den mest gudsbenåede spiller i denne verden, men han har nogle talenter og forudsætninger, som gør at jeg ser ham som en vigtig del af truppen - om ikke andet, så er han en god breddespiller, som kan komme ind og spille sin rolle på banen, når der er skader, karantæner eller andet i blandt andre på holdet (også i og med han kan spille alle pladser i forsvaret og på den centrale midtbane)!

Det er en vigtig forudsætning for en topklub, som United, at have sådanne breddespillere, som kan taget slæbet og yde en god indsats, når det kræves! Det er simpelthen en forudsætning for en klub som spiller 60-70 kampe om året og gerne vil vinde så mange titler, som overhovedet mulig!

Derfor er John O'shea en god og vigtig spiller over en hel sæson, for en klub som vores! Derudover er det kun en bonus at han kommer fra egne rækker!

Kofoed
25-01-2009, 11:36
Nu har jeg selvfølgelig ingen idé om, hvor mange herinde på Oldtrafford.dk, som har spillet fodbold på højt niveau selv, men vil mene det er en rimelig vigtig forudsætning for at have kendskab til spillers egenskaber på banen eller mangel på samme. Hvordan tolker man god teknik?!
Har O'Shea en god teknik? Er han bedre i centerforsvaret osv.?!

Forklaring tak.. Jeg kan ikke se hvorfor man skal ha spillet fodbold på højt niveau for at kunne kende noget til teknik og egenskaber på de forskellige pos.!! Det er vel ligeså meget noget man "lærer" igennem det at se en masse fodbold kampe, og så er det heller ikke atomfysik vi snakker om her..

dannigizmo
25-01-2009, 19:04
Nu har jeg selvfølgelig ingen idé om, hvor mange herinde på Oldtrafford.dk, som har spillet fodbold på højt niveau selv, men vil mene det er en rimelig vigtig forudsætning for at have kendskab til spillers egenskaber på banen eller mangel på samme.

Det er da noget underligt noget at påstå. Skal man så også have en uddannelse som kok for at vide, hvornår mad smager godt eller ser lækkert ud? Eller skal man være medlem af Smagsdommerne for at kunne bedømme, om en film eller en bog er god?

Ovlesen
25-01-2009, 19:36
Eller skal man være medlem af Smagsdommerne for at kunne bedømme, om en film eller en bog er god?

God no! Den samling højrøvede fjolser kan jeg satme få nok af meget hurtigt. Når man føler sig nødsaget til at beskrive en film som var det en Ph.D. afhandling, så er man altså nået til vejs ende i mine øjne:Smackden:

Det kan da godt være at venstre bak er "sidste plads inden bænken", bare ikke hos United. Hvis man er nød til at tage banens dårligste spiller og smide på venstre bak fordi man ikke har bedre, så er det vel næppe "højt niveau"??

timberunited
26-01-2009, 12:32
"Hvis man er nød til at tage banens dårligste spiller og smide på venstre bak fordi man ikke har bedre, så er det vel næppe "højt niveau"??

Personligt synes jeg, at venstre back er meget vigtig. Og at vi faktisk - når Evra ikke er skadet - har en farligere venstrekant end højrekant.

Hvis Nani, Evra, Anderson og Ronaldo tryller over venstrekanten, så bliver det ikke meget bedre. :devill:

Kofoed
26-01-2009, 18:02
Jeg vil da sige vores venstreback er en af de meget vigtige spillere, hvis vores spil skal køre som vi bedst ka li det.. Når Evra er på banen og i form giver det lige 60% ekstra til vores offensiv med alle de dybdeløb og overlap han laver og alle de kanon indlæg han fyrer af.. Sindsygt stor forskel på offensiven med/uden Evra...

United-Allan33
26-01-2009, 18:23
Puha - hvor skal man starte! :)
Nu skal jeg li starte med at sige, at Brown adskillige gange har spillet en venstre-"bøv"!

Du må meget gerne fortælle mig hvilke kampe han har spillet venstreback, for jeg kan ikke komme på en eneste...

Kofoed
26-01-2009, 21:17
Du må meget gerne fortælle mig hvilke kampe han har spillet venstreback, for jeg kan ikke komme på en eneste...

Den havde jeg overset.. Men ja meget interresant spørgsmål, for jeg kan da heller ikke komme på en eneste gang... Men jeg er nok bare ved at blive gammel.. Har trods alt rundet de 20 vintre:p

United-Allan33
26-01-2009, 21:58
Den havde jeg overset.. Men ja meget interresant spørgsmål, for jeg kan da heller ikke komme på en eneste gang... Men jeg er nok bare ved at blive gammel.. Har trods alt rundet de 20 vintre:p

Jeg venter også spændt, for det må altså være nogle kampe for reserverne for er 99% sikker på han aldrig har spillet venstreback på liga holdet.... men det bliver da spændende at se hvad der kommer af svar

I øvrigt er 20 vintre ikke nogen alder

Kofoed
27-01-2009, 17:41
I øvrigt er 20 vintre ikke nogen alder

I know:p

United0805
19-04-2009, 10:59
Fuck hvor er jeg imponeret over O'Shea i år ! Manden kan spille samtlig positioner i bagkæden og gør habilt på dem alle. Synes virkelig han har oppet sig på det tekniske i år. Hans førsteberøringer er blevet bedre, han er blevet bedre i pasningsspillet, hans driblinger er skarpere, og han har udviklet sig til en spiller der slår ganske okay indlæg. Mener at han har været en af de vigtigste spillere denne sæson da han gang på gang udfylder de skadesplagede pladser i bagkæden med bravour ! :)

Dines
19-04-2009, 11:25
Intet pis O'Shea har været en af de mest stabile spillere i foråret. Han spiller aldrig en top præstation, men jeg kan ikke huske en kamp, hvor han virkelig har faldet igennem. Det har været en af O'Sheas bedste sæsoner, vel kun overgået af 2002/2003 og 2006/2007? Fremragende mand at have i truppen.

United0805
19-04-2009, 11:29
Intet pis O'Shea har været en af de mest stabile spillere i foråret. Han spiller aldrig en top præstation, men jeg kan ikke huske en kamp, hvor han virkelig har faldet igennem. Det har været en af O'Sheas bedste sæsoner, vel kun overgået af 2002/2003 og 2006/2007? Fremragende mand at have i truppen.

Kunne ikke være mere enig ! :)

RuudVanNissetøj
19-04-2009, 12:07

O´shea har bestemt taget sin chance i denne sæson....det har bestemt ikke været et handicap at have ham på højre back. Synes faktisk han er ved at udvikle sig til en ny Dennis Irwin - konstant sikre præsationer og intet pis bagud. Er han i problemer, så får bolden en tur fremad eller ud af kommunen. Uden sammenligning vil jeg mene, at han har spillet bedre end Evra set over hele denne sæson.

Ovlesen
19-04-2009, 12:19
Han er en af den slags universalspillere som selv de største hold har brug for og så virker han også til at være loyal over for klubben. :)

Han stod også for en af de bedre grinere i år, da han blev skubbet i ryggen og promte vender sig mod linjevogteren, som åbenbart er meget tæt på en mikrofon, og råber "That's a fucking foul!":

aUSQVWPK99s

:lolol:

Parkohargo
30-04-2009, 12:28
Tillykke med dagen O'shea:) 28år..

SantasLittleHelper
30-04-2009, 12:38
Havde sgu helt glemt at han var så gammel, hehe.. Jeg checkede lige nogle kampstats fra denne sæson, og ikke overraskende har O'Shea deltaget i snart 50 kampe. Det viser lidt om hvor vigtig han er. Han har spillet flere kampe end VDS og Rooney f.eks. og lige så mange som Ronaldo.

Glory Man United
30-04-2009, 14:09
Tja og i sidste sæson var det vist Brown, der endte med flest kampe...

United DK
30-04-2009, 14:12
Han bliver nok aldrig en legende, men han er helt sikker en, man vil huske i fremtiden, en rigtig kultspiller, som har en evne til at score i de "rigtige" kampe.

Tillykke med de 28!

Enggolf89
30-04-2009, 14:41
Nej legende bliver han aldrig.

Før i tiden, var han sq en jeg altid håbede på blev på bænken. Har dog udviklet sig og forbedret sig til en loyal og rigtig vigtig og dygtig spiller. og ja han score altid i de rigtige kampe. Man vil altid huske liverpool kassen, f.eks. på det område, er han vel lidt legendarisk:D

Tillykke med de 28 år, og tak for kassen igår!

Dines
30-04-2009, 14:55
Tillykke med fødselsdagen. God gave at give til sig selv og os andre med målet igår. Det var faktisk rigtig godt sat ind, da bolden ændrer retning og kommer i høj fart. O'Shea vil som United DK siger aldrig blive husket som den mest talentfulde spiller, men han når han får chancen, så gør han det som regel fornuftigt og at han stortset har spillet i alle positioner (undtagen kanterne) er med til at gøre ham til en fantastisk squad player.

Fletcherfan
01-05-2009, 01:56
Nu er der nok flere her, der løfter øjenbrynene, men jeg synes det er lige hvad han har fortjent efter denne sæson:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&redirectorid=news_story&newsid=6631685

Glory Man United
01-05-2009, 07:59
Hvis han bliver i United gennem hele karrieren, vil de fleste United supportere betragte ham som legende

RAppel
01-05-2009, 10:36
Hvis han bliver i United gennem hele karrieren, vil de fleste United supportere betragte ham som legende

And the award for the most obvious statement ever goes to... *drum roll*

Glory Man Utd!

A round of applause!

*Speech speech speech*

United DK
01-05-2009, 10:39

Det giver i hvert fald altid godt på skalaen, når man spiller i samme klub hele sin karriere, uanset om man så var den bedste i klubbens historie eller ej.

RAppel
08-09-2009, 14:31
Ferdinands defensive makker John O'Shea kan være ude i op til to måneder efter at have pådraget lægskade under landsholdstjeneste for Irland. (Daily Star)

Det ville da være utrolig træls! Håber ikke de har ret, men det plejer de jo ikke...

Dines
08-09-2009, 15:57
Tvivler på, at han er ude i 2 måneder, men alligevel et slag, at O'Shea er blevet skadet, for han har været stærkt spillende i lang tid, og vi er i forvejen skrøbelige i forsvaret. Heldigvis er Rio og Evans i bedring, så mon ikke, at vi kan klare Tottenham med det her forsvar:

Neville - Brown - Vidic - Evra

Det burde være stærkt nok og mod City vender Rio tilbage, mens man ikke rigtig ved om Evans er skadet eller ej.

JDK
08-09-2009, 16:59
Skidt hvis han er skadet - og i så lang tid, som det forlyder - da vi allerede er hårdt ramt med skader i vores forsvar og fordi at John har spillet et par rigtige gode og stabile sæsoner på det seneste!

Grønholdt.
08-09-2009, 17:54
Landsholdsfodbold er roden til alt ondt... :whine:

RasmusP
28-09-2009, 14:34
Jeg læste lige at O'shea spillede sin kamp nummer 350 for United i lørdags. Må sige det kom som lidt af et chok, at han har spillet så mange kampe! Især når man tænker på at han kun er reserve for Brown/Rio/Vidic/Evra.

Men tillykke til ham!
xr0pJsCGmx0

De minder... :)

Glory Man United
28-09-2009, 15:12
Jeg læste lige at O'shea spillede sin kamp nummer 350 for United i lørdags. Må sige det kom som lidt af et chok, at han har spillet så mange kampe! Især når man tænker på at han kun er reserve for Brown/Rio/Vidic/Evra.

Argh det skal jo siges, at manden vel i 3 sæsoner var fast mand i starten af sin karriere. Først som venstre back, og derefter som central midtbanespiller. Derudover var han jo fast mand som højre back i sidste sæson. Det giver ca 4 sæsoner = 250-260 kampe (uden skader). De sidste 100 kan man så fordele over de 3 sidste sæsoner, han har været med i.....

Stratego Thomas
28-09-2009, 15:56
jeg synes sgu o'shea er blevet en særdeles udmærket højreback og med lidt mere fantasi i det fremadrettede pasningsspil vil han i mine øjne blive et urørligt førstevalg til backen..

Parkohargo
28-09-2009, 16:20
O'shea er meget stabil. Aldrig skadet, aldrig noget brokkeri over for lidt spilletid.. og 100% trofast overfor klubben. Han er ikke nogen gudsbenådet fodboldspiller men han klarer sku den back plads flot.. og sidste sæson så vi altså også at han sagtens kan gå med frem i det offensive spil men nogen Evra er han dog ikke på det punkt. Men er sku glad for at vi har O'shea hos os.

Dines
28-09-2009, 16:22

Enig. En dejlig spiller O'Shea - han utrolig god at have i truppen, da han kan dække samtlige pladser i forsvaret, på målet og også lidt på midten. Derudover går han altid ind og leverer en helhjertet indsats. Måske har han ikke levet helt op til den fremragende sæson han havde på venstreback i 2002/2003, hvor man så ham som den kommende stjerneforsvarspiller, men han har ihvertfald bidt sig fast og sidste sæson var måske den bedste for ham rent personligt? Under alle omstændigheder er 350 kampe flot og selvom han nok ikke levede op til talentet han havde, så er han en kultfigur og en spiller vi vil se tilbage på med glæde, når han er stoppet.

henning_b_j
28-09-2009, 16:25
Jeg synes O'shea er en fin spille som der ikke sker noget ved spiller mod de lidt dårlig hold i england. Tror også han er vigtig for truppen. Men hvis vi møder de beste hold i CL eller PL er han for mig at se et af vores svagste led.

Men jeg vil ikke af med ham. Han er bleven bedre for hver år han har spillet i United og er rigtig vigtig fordi han kan spille mange stæder på banen.

Parkohargo
28-09-2009, 16:33
Jeg synes O'shea er en fin spille som der ikke sker noget ved spiller mod de lidt dårlig hold i england. Tror også han er vigtig for truppen. Men hvis vi møder de beste hold i CL eller PL er han for mig at se et af vores svagste led.

Men jeg vil ikke af med ham. Han er bleven bedre for hver år han har spillet i United og er rigtig vigtig fordi han kan spille mange stæder på banen.

Jamen alternativet lige nu og her er Brown og Neville.. og hvis jeg skulle vælge mellem de tre ville jeg ikke et sekund være i tvivl om at O'shea skulle være mit valg. Desuden gjorde han det onde ved Arsenal sidste år i CL semien:)

Christensen
28-09-2009, 16:35
Det er egentlig ret godt sparket ind, det mål mod Arsenal i videoen :D

henning_b_j
28-09-2009, 17:08
Jamen alternativet lige nu og her er Brown og Neville.. og hvis jeg skulle vælge mellem de tre ville jeg ikke et sekund være i tvivl om at O'shea skulle være mit valg. Desuden gjorde han det onde ved Arsenal sidste år i CL semien:)

Jamen det er rigtig, men det er også kun i de store kampe jeg synes han mangler lidt. Men omvendt har han det også lidt med at score i de store og vigtige kampe. Arsenal CL sidste år, Liverpool 1-0 målet for 2 eller 3år siden og målet der satte os igang i Everton hvor vi var bageud 2-0 og vel ja vandt mesterskabet i den kamp.

Men jeg kunne godt tænke mig en top klasse Højer back. Men sådan er der jo så mange ønsker...:)

Troelsgaard
28-09-2009, 17:20
Jeg synes egentlig han gjorde det rigtig godt i de store kampe sidste sæson, han er før blevet rundbarbaret, men det synes jeg ikke var tilfældet i nogle af vores kampe sidste sæson.

Glory Man United
07-01-2010, 11:15
Har læst (kan ikke huske hvor) at O´Shea er ude til slutningen af februar. Nogen her der ved noget mere konkret!

Fletcherfan
12-01-2010, 12:38
Måske er O'Shea ikke et fodboldens vidunderbarn, men en spiller som ham er utrolig vigtig for enhver topklub... Jeg kan bedst lide ham i midterforsvaret eller på højreback, men uanset hvor han bliver placeret så gør han altid det fornuftige... Når han skal spille korte afleveringer så gør han det... Han gør det så enkelt som muligt... Måske er det ikke så spektakulært, men det er som regel det rigtige han vælger at gøre... Summa summarum er, at jeg savner ham rigtig meget på holdet :D

Benzet
12-01-2010, 12:52
Elsker John O. Man kan altid regne med en godkendt indsats.

Clemme
21-01-2010, 09:54
Øv. har altid godt kunne lide O'Shea.
Håber han kommer tilbage for fuldt næste år.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5874817,00.html

United DK
21-01-2010, 11:18
Han har ellers altid været mere eller mindre skadesfri, men så kommer der pludselig sådan en skade. Ærgerligt.

RAppel
21-01-2010, 11:24
O'Shea har aldrig været, og vil nok aldrig blive, set som Rooney, Giggs, Cantona og hvad de ellers hedder, men han er en vigtig brik for holdet Mere alsidig spiller der holder et højt bundniveau lige meget hvor han er på banen (stort set) skal man lede længe efter. Surt :(

Glory Man United
21-01-2010, 11:33
....og gør at Evra ikke længere er MEGET VIGTIG. Nu er han UUNDVÆRLIG

Parkohargo
21-01-2010, 12:58
Rigtig ærgeligt for O'shea. Vi har hårdt brug for alle forsvarere især i denne sæson..og ikke mindst når det hele spidser rigtig til i løbet af nogen måneder. Håber han kommer stærkt igen i næste sæson.

anker00
21-01-2010, 14:21
nederen med oshea:( men håber at han hurtigs muligt kommer tilbage er en vigtig brik på holdet

NtotheT
21-01-2010, 14:50
....og gør at Evra ikke længere er MEGET VIGTIG. Nu er han UUNDVÆRLIG

Hørt. HVer gang Evra er nede og bide i græsset, er jeg ved at skide grønne grise over, at det er en skade. Sågar mod Shitty, hvor han på et tidspunkt lignede en, der havde pådraget sig en alvorlig knæskade. Der var jeg ved at gratulere Chelsea med mesterskabet, hvis det var fundet sted.

Dines
21-01-2010, 16:05
Trist med Sheasy. Han er vigtig, da han kan spille alle pladser. P.t er han jo f.eks. savnet på højrebacken, hvor Neville og Rafael er meget svingende i deres præstationer. Måske bliver O'Shea aldrig en fuldblods højreback, men han leverer altid en solid indsats hvergang, at han spiller.

Parkohargo
21-01-2010, 16:25
Jeg drømte engang en forunderlig drøm. Jeg drømte om et forsvar bestående af....

---John O'shea---Nemanja Vidic---Rio Ferdinand---Patrice Evra----

For så bare at vågne og finde ud af det ikke var virkelighed.. men for fucks sake og træd mig på bollerne hvor jeg savner et ordentligt forsvar. Håber snart vi kan stille med en ordentlig kæde.. Dette bliver så bare Wes Brown der indtager højrebacken istedet for Sheasy.

schousboe9
21-01-2010, 21:23
Jeg vil gerne opfordre alle til at joine denne gruppe (http://www.facebook.com/#/group.php?gid=11810230761&ref=search&sid=1065241864.1643752767..1) på fjæsbogen :D Specielt i denne svære tid...

Carl-keane
21-01-2010, 22:04
vi vandt jo chl med Wes Brown så nok ikke den værste højreback at have!

:)

Benzet
22-01-2010, 17:03
John O`Sheas ben var faktisk tæt på at blive amputeret pga den nuværende skade :-0

http://www.guardian.co.uk/football/2010/jan/21/john-oshea-manchester-united-injury

Dines
22-01-2010, 19:09
John O`Sheas ben var faktisk tæt på at blive amputeret pga den nuværende skade :-0

http://www.guardian.co.uk/football/2010/jan/21/john-oshea-manchester-united-injury

Lyder vildt - når det hele eftersigende startede med et trælår. Fergie virker dog rimelig optimistisk med Sheasy i dag.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6645460

RAppel
07-03-2010, 08:51
http://www.imscouting.com/global-news-article/OShea-set-for-shock-Manchester-United-return/6245/

Åh ja, det ville ikke være dårligt.

Parkohargo
07-03-2010, 08:58
http://www.imscouting.com/global-news-article/OShea-set-for-shock-Manchester-United-return/6245/

Absolut ikke. Selvom jeg dog synes vi er godt besat lige på højrebacken. Neville synes jeg gør det bedre og bedre når han kommer ind. Men ved ikke om Brown blev skadet igår eftersom han blev pillet ud tidligt.. Der er brug for alle mand nu når det for alvor snævrer ind, så godt nyt hvis det passer.

anker00
07-03-2010, 09:14

Det kunne være fedt:devill:

Martinsen
07-03-2010, 09:19
Vi har brug for alt der kan kravle og gå i det der kan blive en vanvittig afslutning på PL, så det ville bestemt være dejligt med et O´shea comeback.

Don Kafai
07-03-2010, 09:38
Ja, om ikke for andet, så bare en gardering til midtbanen hvor Anderson er ude for sæsonen. Det tegner sig mere og mere positivt for vores defensiv, og det kan være altafgørende for de sidste 10-12 kampe. Jo flere nuller vi holder, jo nemmere er det for vores angribere.

Glory Man United
07-03-2010, 11:40
Absolut ikke. Selvom jeg dog synes vi er godt besat lige på højrebacken. Neville synes jeg gør det bedre og bedre når han kommer ind. Men ved ikke om Brown blev skadet igår eftersom han blev pillet ud tidligt.. Der er brug for alle mand nu når det for alvor snævrer ind, så godt nyt hvis det passer.

Nu har Fabio ikke spillet mere end en håndfuld kampe, så hvis Sheasy kommer tilbage snart, er det mere som backup for Evra, som aldrig får en pause.

RazziC
02-04-2010, 17:54
When Johnny goes marching down the wing, O'Shea! O'Shea!
When Johnny goes marching down the wing, O'Shea! O'Shea!
When Johnny goes marching down the wing the Stretford End will fØckin sing...
We all know that Johnny's gonna score!
:trophy:

Bliver forrygende at få ham tilbage snarest muligt!

RAppel
27-10-2010, 09:59
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3198293/John-OShea-to-be-offered-a-165million-contract-at-Manchester-United.html

Jeg tror og håber ikke på det passer. Det er for sygt at give så meget løn til en mand som vel ikke er en sikker mand i fremtiden.

schousboe9
27-10-2010, 10:23
"This third contract deal also lets United fans know the club will do all it can to fight off any raids from Manchester City."

Aviserne er da gået i selvsving over hvor meget vi hele tiden skal "bevise" efter Rooneys forlængelse. Vi smider jo ikke kongemønt efter periferispillere for at understrege en pointe! Så holder lønudgifterne sig i hvert fald ikke under 50% af omsætningen.

Og så laver City vel næppe et 'raid' på Sheasy. (Selvom de mangler solid backup for Tevez :D)

Runaldo
27-10-2010, 12:52
Synes alligevel at £80.000/ugentligt er ret meget for John O'Shea. Især når Evra har spillet på £55.000/ugentligt og har været en af vore bedste i 2år nu.

NtotheT
27-10-2010, 13:40
Synes alligevel at £80.000/ugentligt er ret meget for John O'Shea. Især når Evra har spillet på £55.000/ugentligt og har været en af vore bedste i 2år nu.

Altså hvis Ferguson selv mener, at når alle spillere er klar og i topform, og at han derfor mener, at O'Shea er holdets bedste højre back, så er 80.000 pund som så ikke uretfærdig, hvis man er Manchester Uniteds højre back.

Derimod hvis han mener, at Rafael eller Brown er holdets ubestridte højre back, så er O'Sheas løn måske liiiiiiiiiiiiiiiige lidt i overkanten.

Hvis Evra kun får 55.000 pund, så er det godt nok vildt. Men rygterne siger, at han er den næste, som får en ny kontrakt, og mon ikke, han rammer de 90.000-100.000 pund i hans nye kontrakt? Alt andet ville være uretfærdigt set med Evras øjne.

Runaldo
27-10-2010, 14:04
Altså hvis Ferguson selv mener, at når alle spillere er klar og i topform, og at han derfor mener, at O'Shea er holdets bedste højre back, så er 80.000 pund som så ikke uretfærdig, hvis man er Manchester Uniteds højre back.

Derimod hvis han mener, at Rafael eller Brown er holdets ubestridte højre back, så er O'Sheas løn måske liiiiiiiiiiiiiiiige lidt i overkanten.

Hvis Evra kun får 55.000 pund, så er det godt nok vildt. Men rygterne siger, at han er den næste, som får en ny kontrakt, og mon ikke, han rammer de 90.000-100.000 pund i hans nye kontrakt? Alt andet ville være uretfærdigt set med Evras øjne.

Kan godt se hvad du mener. Men Brown har langt flere kvaliteter end O'Shea har, hvis han nogensinde mener at O'Shea er bedre overall, er der noget galt.

Evra får kun £55.000/ugentligt nu, noget som han har ligget på siden han kom til klubben. Men pga. hans lange kontrakt, er den ikke blevet fornyet endnu.

Glory Man United
27-10-2010, 14:27
Kan godt se hvad du mener. Men Brown har langt flere kvaliteter end O'Shea har, hvis han nogensinde mener at O'Shea er bedre overall, er der noget galt.

Så må man jo konkludere, at du ved en del bedre end Fergie. For Brown spiller jo ikke bortset fra i Carling Cuppen, mens O´Shea kæmper med Rafael om pladsen som højreback

Jo Evra skulle være tilbudt 100.000 om ugen...

"Sir Alex Ferguson has stepped up his plan to get Manchester United stars to commit to Old Trafford by offering John O'Shea a £16.5million contract. The United boss followed Wayne Rooney's deal by getting Patrice Evra to agree to a big contract as revealed exclusively in yesterday's SunSport. Now defender O'Shea is being tied down. His £80,000-a-week, four-year deal is modest compared with Rooney's £250,000 and it trails Evra's £100,000. But O'Shea, 29, will have no complaints. This third contract deal also lets United fans know the club will do all it can to fight off any raids from Manchester City. Old Trafford chief executive David Gill said: "We have a policy that wages should be 50 per cent or less of turnover. We believe we can do that and still retain and attract the stars we need. That's a sensible model. Clubs have other models. Each to their own.” Ferguson moved as O'Shea had just one year left of his contract. As well as Rooney, Evra and O'Shea, Anderson will also be getting a new deal."

snegl
01-12-2010, 00:17
-TtruzMfXZU

Refstrup
21-06-2011, 11:44
O'shea rygtes til Liverpool... (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1574595.ece)

United DK
21-06-2011, 12:53
O'shea rygtes til Liverpool... (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1574595.ece)

Det er ligefør jeg håber det. Jeg synes godt nok Ferguson giver ham en uværdig afsked, hvis han virkelig vil af med ham. En tro væbne gennem næsten 10 år, og så kan han fucke af, på trods af at han stadig levere.

Daniel
21-06-2011, 14:11
Det er ligefør jeg håber det. Jeg synes godt nok Ferguson giver ham en uværdig afsked, hvis han virkelig vil af med ham. En tro væbne gennem næsten 10 år, og så kan han fucke af, på trods af at han stadig levere.

Så du håber næsten, at han skifter til Liverpool? Bare tanken om O'Shea i en scousebastard-trøje, giver mig tåre i øjnene. Det ville være forfærdeligt.

Acsadac
21-06-2011, 14:13

Personligt ser jeg ikke noget problem i at skifte ud i truppen. Heller ikke selvom spilleren har været i klubben i mange år.

Det er dog afgørende, uanset om det er en ny eller gammel spiller, at spilleren behandles ordentligt hvis han skal sendes videre...

ChristianR
21-06-2011, 14:14

Det håber jeg godt nok ikke. Jeg har ikke lyst til at hade O'Shea.

Jeg ved ikke, om man kan kalde det en uværdig afsked. SAF accepterede et bud fra Sunderland, og det kan da kun være lækkert for O'Shea, at han har valget mellem at spille ofte for Sunderland eller sjældent for United.

Der er ingen, der siger O'Shea ikke kan forblive i sin rolle på Old Trafford. Ferguson har bare givet ham muligheden for at vælge anderledes.

Når det er sagt, så kommer O'Shea ikke til Anfield. Jeg tør godt at lægge pikken på blokken.

Marddos
21-06-2011, 14:34
7gasxpPiews

United DK
21-06-2011, 15:34
Personligt ser jeg ikke noget problem i at skifte ud i truppen. Heller ikke selvom spilleren har været i klubben i mange år.

Det er dog afgørende, uanset om det er en ny eller gammel spiller, at spilleren behandles ordentligt hvis han skal sendes videre...

Jeg mener ikke man skal sælge spillere, som godt kan bruges, og som umiddelbart ikke har lyst til at smutte. Det var da bedre at komme af med Obertan, Bebe og den slag ubrugligheder, fremfor en så solid, og ikke mindst loyal spiller som O'Shea. Det er bare min tørre mening.

Det håber jeg godt nok ikke. Jeg har ikke lyst til at hade O'Shea.

Jeg ved ikke, om man kan kalde det en uværdig afsked. SAF accepterede et bud fra Sunderland, og det kan da kun være lækkert for O'Shea, at han har valget mellem at spille ofte for Sunderland eller sjældent for United.

Der er ingen, der siger O'Shea ikke kan forblive i sin rolle på Old Trafford. Ferguson har bare givet ham muligheden for at vælge anderledes.

Når det er sagt, så kommer O'Shea ikke til Anfield. Jeg tør godt at lægge pikken på blokken.

Jeg håber det vel heller ikke, men jeg synes det er lidt svinsk af Ferguson, hvis tilfældet er, at han vil af med ham, og O'Shea ikke selv har lyst. Det er da selvfølgelig Ferguson der bestemmer, men han plejer nu ikke at være så kynisk overfor klubbens egne, der har gjort et godt stykke arbejde for klubben gennem årene. Hvis tilfældet derimod er, at valget 100% er O'Sheas, og han så vælger f.eks. Sunderland, så må det jo være sådan, selvom jeg stadig vil være ærgerlig over at miste ham.

ChristianR
21-06-2011, 15:39
Jeg håber det vel heller ikke, men jeg synes det er lidt svinsk af Ferguson, hvis tilfældet er, at han vil af med ham, og O'Shea ikke selv har lyst. Det er da selvfølgelig Ferguson der bestemmer, men han plejer nu ikke at være så kynisk overfor klubbens egne, der har gjort et godt stykke arbejde for klubben gennem årene. Hvis tilfældet derimod er, at valget 100% er O'Sheas, og han så vælger f.eks. Sunderland, så må det jo være sådan, selvom jeg stadig vil være ærgerlig over at miste ham.

Jeg tror netop, at O'Shea er i en situation som Butt eller P. Neville, hvor SAF fuld af respekt lader spilleren vælge mellem en konstant bænkplads i United eller mere fast Premier League bold andetsteds.

Jeg tror ikke, SAF forsøger at presse O'Shea ud i kulden. Han giver ham bare et valg, som han i bund og grund har gjort sig fortjent til.

Når det er sagt, er jeg da enig med dig i, at man i langt højere grad bør bestræbe sig på at beholde sådan en spillere, fremfor Obertan og Bebe.

Runaldo
01-07-2011, 17:39
Den eneste måde jeg kan se O'Shea skifte mellem United og nogle af de andre klubber vil være i et led at vi enten får fat i eksempelvis Modric eller Nasri. Ellers tror jeg United vil foretrække at sælge til Sunderland, Newcastle bl.a., som ikke direkte kan true os i det lange løb.

Vil dog foretrække at han bliver.

Paaske
07-07-2011, 09:40
"Sky Sports sources understand that Manchester United defender John O'Shea is having a medical at Sunderland."

Ærgeligt. Syntes han er en klasse reserve og en rigtig United mand.

RuudVanNissetøj
07-07-2011, 09:59
Jeg forstår ærlig talt ikke helt det her salg af Oshea. Manden har været bund loyal og har et fint bundniveau. Man ved da altid at man får en hel hjertet indsats af manden. Hvis vi både sælger Oshea og Brown, så er der efterhånden kun Silva brødrene tilbage til højre back siden. Synes det er noget satset, ikke mindst pga. brødrenes alder, modenhed og måske endda skadesfrekvens.

Alt i alt synes jeg, at vi skulle have ladet Oshea spille karrieren ud hos os. Det havde han da fortjent !

RAppel
07-07-2011, 10:03
Jeg forstår ærlig talt ikke helt det her salg af Oshea. Manden har været bund loyal og har et fint bundniveau. Man ved da altid at man får en hel hjertet indsats af manden. Hvis vi både sælger Oshea og Brown, så er der efterhånden kun Silva brødrene tilbage til højre back siden. Synes det er noget satset, ikke mindst pga. brødrenes alder, modenhed og måske endda skadesfrekvens.

Alt i alt synes jeg, at vi skulle have ladet Oshea spille karrieren ud hos os. Det havde han da fortjent !

Kunne det tænkes at O'Shea selv gerne ville prøve noget nyt inden han stopper karrieren? I så fald er det mindste vi kan gøre vel at lade ham skifte klub. Vi kan ikke tvinge ham til at blive og det bør vi heller ikke.

Kasper United
07-07-2011, 11:14
Er enig med RAppel. Der er altid to sider af samme sag. Der har selvfølgelig været nogle rygter om, at han gerne ville have blevet, men hvor troværdige er de? Det kan nemt ske, at det er ham selv, der har sagt til klubben, at han vil finde en ny klub, hvor han kan få fast spilletid.

Men når det er sagt, er jeg selvfølgelig også ærgerlig over, at vi mister en reserve-spiller som ham, der stort set altid har spillet i klubben og er en af vores "rigtige" United-spillere.

Han har endda haft et cleen-sheet hos os. :lolol:

United DK
07-07-2011, 12:36
Det der med fast spilletid, er det så givet i Sunderland? De har p.t. Bardsley, Turner, Angeleri, Bramble, McCartney, Ferdinand, Kilgallon, Nosworthy og formentlig også Brown til de fire pladser i forsvaret, foruden måske også Onuoha, som kan komme på en permanent kontrakt fra City. Han vil da muligvis blive købt ind til start 11'eren, men der står bestemt andre og ånder ham i nakken.

MadsG
07-07-2011, 12:41
Det der med fast spilletid, er det så givet i Sunderland? De har p.t. Bardsley, Turner, Angeleri, Bramble, McCartney, Ferdinand, Kilgallon, Nosworthy og formentlig også Brown til de fire pladser i forsvaret, foruden måske også Onuoha, som kan komme på en permanent kontrakt fra City. Han vil da muligvis blive købt ind til start 11'eren, men der står bestemt andre og ånder ham i nakken.

Nu har de i hvert fald en grund til ikke at spille med Bramble mere. Og faktisk få et ret habilt forsvar.

Onohua - Brown - Turner - Bardsley/O'Shea
er ikke helt dårligt hvis i spørger mig.

snegl
07-07-2011, 13:02
God damn, jeg kommer sgu til at savne O'Shea hvis han forlader os. Håber at vi får en del flere local boys ind på holdet, så det hele ikke bare bliver købt udefra. Det har sgu sin charme. Og så kunne manden spille alt fra målmand til midtbane.

eJqs4OFsiKA

schousboe9
07-07-2011, 13:24

O'Shea er købt ind til højrebacken, det er jeg ret overbeivst om. Jeg tror, man henter ham i stedet for Onouha.

Bardsley spillede i venstre side sidst på sæsonen, og gjorde det fint efter et mindre succesfuldt eksperiment med Anton Ferdinand, som muligvis er på vej ud. Han bliver i hvert fald højst reserve. McCartney har nok heller ingen fremtid på længere sigt i Sunderland, og han var jo også udlejet til Leeds(?) i sidste sæson. Angleri spillede meget lidt sidste år, og Kilgallon og Nosworthy har i mine øjne ikke PL-niveau.

Brown får nok sværere ved spilletid, men jeg mener, han bør spille i stedet for Bramble, som jeg aldrig har set noget lys i.

O'Shea - Brown - Turner - Bardsley

Runaldo
07-07-2011, 13:42
Tror ikke Johnny får noget problem med at få spilletid under Bruce, samme kan siges om Wes. Er dog lidt trist over at vi _kun_ får sølle £3m, for Johnny som det rapporteres. Ville hellere sælge Evans og beholde O'Shea så.

Kasper United
07-07-2011, 14:34
Synes godt, man kan bruge sætningen: "Johnny, la gente esta muy loca" :D

..på salget af Johnny.

Er der iøvrigt nogen, som ved, hvilken sang sætningen stammer fra? :D

DavidMadsen
07-07-2011, 15:31
Synes godt, man kan bruge sætningen: "Johnny, la gente esta muy loca" :D
..på salget af Johnny.

Er der iøvrigt nogen, som ved, hvilken sang sætningen stammer fra? :D
Sak Noel - Loca people. ;)

Onelove
07-07-2011, 19:54
Så blev det officielt. En sand klubmand rykker videre. En rigtig god backup til alle positioner. Vil komme til at savne hans alsidighed.

Alt mulig held og lykke til ham og Brown.

Runaldo
07-07-2011, 20:07
Goodbye Johnny. Sikke en fantastisk spiller når man tænker på den mængde talent han ikke pryder sig med kontra andre spillere i samme position. Altid et godt niveau, og vil fremover savne ham på bænken.

Håber FANDMEGALME vi har nogle talenter på det hold der vandt Youth FA-Cuppen der kan erstatte John & Wes.

RuudVanNissetøj
07-07-2011, 20:20
Jeg synes det er absurd at vi sælger ham. Undskyld mig, men Ferguson må godt nok have tillid til de to hobbit-brødre (det skal siges at jeg er vild med Silva brødrene).

Forstår ikke at vi skal blotte os så meget på højreback nu. Først Neville, fair nok, så Wes - også fair nok. Men Oshea har altså så meget at byde på af stabilitet og rutine - han fik for pokker lov til at være anfører i flere kampe til sidst på sæsonen.

Ja sorry, nu bliver der lukket møg ud. Men det er altså til at græde over at vi sender ham videre for formodentlig en slik.

DavidOliver
07-07-2011, 20:31
Jeg synes det er absurd at vi sælger ham. Undskyld mig, men Ferguson må godt nok have tillid til de to hobbit-brødre (det skal siges at jeg er vild med Silva brødrene).

Forstår ikke at vi skal blotte os så meget på højreback nu. Først Neville, fair nok, så Wes - også fair nok. Men Oshea har altså så meget at byde på af stabilitet og rutine - han fik for pokker lov til at være anfører i flere kampe til sidst på sæsonen.

Ja sorry, nu bliver der lukket møg ud. Men det er altså til at græde over at vi sender ham videre for formodentlig en slik.

Jeg kunne ikke være mere enig i det du skriver.
Men hvad gør vi så nu? skal der købes en ny eller har vi andre end tvillingerne der kan tage over?

Daniel
07-07-2011, 20:38
Farvel til O'Shea. Jeg kommer fandme til at savne ham. Jeg synes på alle måder, at dette er en rigtig dårlig beslutning, men hvis han selv ville væk med ønsket om mere spilletid, synes jeg egentligt det er i orden. Dog ser vi pludselig lidt tynde ud på backsene, noget kunne tyde på, at Evans vil ende med en del spilletid der, hvilket vil være skidt.

Ruunee
07-07-2011, 21:13
Wauw, det er skisme trist. Tænk engang, Neville, Scholes, Brown og O'Shea er væk (sammen med VdS og Hargo)... The times they are a'changing Det bliver en ny tid. Phil Jones købet giver virkelig mening nu.

Farvel Johnny, du var en af de gode drenge!

United DK
07-07-2011, 21:14
Det er altid ærgerligt at sige farvel til United-folk, men det er til at leve med, når det er en spiller som f.eks. Brown, der bare ikke havde mere at give af. O'Shea har dog stadig noget at give, og derfor begræder jeg klart mest hans farvel, men okay, hvis han ville prøve noget andet, end bare at spille for et hold der vinder det meste af tiden, og nu vil prøve at være en del af et ambitiøst Sunderland-mandskab, så må det være sådan. I første omgang kan Jones vise sig at være en form for erstatning, da han skulle kunne spille alle fire pladser i forsvaret, og på en central midt, nøjagtig som O'Shea.

Mit eneste håb er bare, at det er O'Shea selv der ville prøve noget nyt, og ikke et eller andet flip Ferguson fik, det ville være uværdigt.

Sebastian1993
07-07-2011, 21:22
God damn, jeg kommer sgu til at savne O'Shea hvis han forlader os. Håber at vi får en del flere local boys ind på holdet, så det hele ikke bare bliver købt udefra. Det har sgu sin charme. Og så kunne manden spille alt fra målmand til midtbane.

eJqs4OFsiKA

Kommer også til at savne ham.. Målet mod Liverpool bliver aldrig glemt, vel en af de gange jeg har jublet/råbt allermest!
Held og lykke til O'shea.

Don Kafai
07-07-2011, 21:26
En ting man trods alt må synes om i United, er at vi ikke presser priserne på vores egne. Det kan i starten få United-fans op i det røde felt at Brown fx kun skulle ryge for 1 mio pund, eller O'Shea for 3-4 mio, men jeg ser det et eller andet sted som en gestus fra klubbens side, selvom mange ser det som manglende kompetence hos forhandlerne. 12 mio pund er jo i grunden et røverkøb fra Sunderlands side, når de får 3 spillere der har over 800 førsteholdskampe, over 100 landskampe, og erfaring fra højeste niveau i United, både hvad angår mesterskaber og internationalt i CL.

Det samme kan man sige om Neville og Butt (og sikkert mange flere) der trods deres status røg for håndører.

Dines
07-07-2011, 21:27
Neville, Scholes, Brown & O'Shea har forladt i 2011. Mange klubmænd har forladt. Det gør ondt, rigtig ondt. Men sådan er fodbold. Vi må videre.

Kommer til at savne O'Shea, og modsat handlen med Brown, så forstår jeg ikke hvorfor, at vi skulle skille os af med ham. Ved selvfølgelig ikke, om Sheasy selv vil videre, men tvivler på det, da han minimum får 30 kampe pr. sæson?

O'Shea kan dække alle pladser i forsvaret, og selvom han aldrig kunne fastholde samme højder han viste i 2002/2003, kan man ikke tage fra ham, at han har været stabil, dedikeret og professionel i sin tid her. Derfor er det et stort tab, og det bliver ligesom med Brown underligt at se ham i en anden klub.

Tak for alt, true red. Målet på Highbury til, målet på Anfield, tunnellen på Figo & at se ham udfolde sig målet. Det glemmer jeg aldrig.

Ruunee
07-07-2011, 21:52
Det er altid ærgerligt at sige farvel til United-folk, men det er til at leve med, når det er en spiller som f.eks. Brown, der bare ikke havde mere at give af. O'Shea har dog stadig noget at give, og derfor begræder jeg klart mest hans farvel, men okay, hvis han ville prøve noget andet, end bare at spille for et hold der vinder det meste af tiden, og nu vil prøve at være en del af et ambitiøst Sunderland-mandskab, så må det være sådan. I første omgang kan Jones vise sig at være en form for erstatning, da han skulle kunne spille alle fire pladser i forsvaret, og på en central midt, nøjagtig som O'Shea.

Mit eneste håb er bare, at det er O'Shea selv der ville prøve noget nyt, og ikke et eller andet flip Ferguson fik, det ville være uværdigt.
Det håber jeg også - at det er O'Sheas eget ønske. Ellers kan det simpelthen ikke være pengene værd.
Til gengæld er jeg ikke så sikker på at det er helt det samme med Brown. Jeg tænker at der har været noget mellem ham og Fergie, for jeg synes det har virket mere end tilfældigt, så få kampe han har fået det seneste halvandet år. Det kan godt være du har ret, at han ikke har mere at give, men jeg synes det er svært at vurdere, når han har fået så lidt tid og tillid. Jeg kunne forestille mig at det er Fergie der har holdt ham fra muligheder. Synes der har været situationer hvor det virkede direkte mærkeligt at Brown ikke fik spilletid. Men om det skyldes at han ikke har leveret til træning etc., eller det er noget udenfor spillet - det er ikke til at sige.

RAppel
07-07-2011, 23:12
Sunderland har købt fire spillere for éns pris.

http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/340413419.gif?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1310074072&Signature=SryB2PFg%2BsoICQ2HchyZF1arrpU%3D

Svanen94
07-07-2011, 23:47
Så er O'Shea også solgt. Personligt er jeg ikke så glad for det. Han var en rigtig dygtig reserve, som havde et højt bundniveau og kunne spille mange pladser. Men ønskede han at forlade klubben for mere spilletid, synes jeg sgu også han fortjente det. Alt held og lykke til ham fremover.

Don Kafai
08-07-2011, 09:01
Ret sjovt, i mit ydmyge United-netværk har jeg stadig ikke stødt på en eneste der er glad for salget af O'Shea, eller bare er ligeglad. Alle (indtil videre) ærgrer sig over det og ønsker ham i samme åndedrag held og lykke med fremtiden.

Hvem havde troet dette for bare 5-6 år siden?

Glory Man United
08-07-2011, 10:03
Ret sjovt, i mit ydmyge United-netværk har jeg stadig ikke stødt på en eneste der er glad for salget af O'Shea...

....heller ikke mig. Han er en populær skikkelse. Altid smilende. Husker de første 3-4 sæsoner, hvor han i næsten hver kamp lavede en tunnel.

Born: 30/4/1981, Waterford

Debut: 13/10/1999 v Aston Villa

United appearances: 301 starts (92 subs)

United goals: 15

United honours: 5 Premier Leagues, 1 Club World Cup, 1 Champions League, 1 FA Cup, 2 League Cups

Republic of Ireland record: 70 caps, 1 goal

United DK
08-07-2011, 12:31
Ret sjovt, i mit ydmyge United-netværk har jeg stadig ikke stødt på en eneste der er glad for salget af O'Shea, eller bare er ligeglad. Alle (indtil videre) ærgrer sig over det og ønsker ham i samme åndedrag held og lykke med fremtiden.

Hvem havde troet dette for bare 5-6 år siden?

Jeg læste et par eller tre kommentare på Skysports.com, hvor de mente, at det var fint nok at få en spiller ud, der bare ikke havde United-klasse, og den ene var ude i det lamme argument, at O'Shea ikke ville kunne bruges i Barcelona. En anden mente, at det var godt at få de ligegyldige spillere ud som Brown, O'Shea og Gibson, bl.a. fordi vi så kunne købe Maicon til højre back.

MOHoegsted
08-07-2011, 12:56
Jeg læste et par eller tre kommentare på Skysports.com, hvor de mente, at det var fint nok at få en spiller ud, der bare ikke havde United-klasse, og den ene var ude i det lamme argument, at O'Shea ikke ville kunne bruges i Barcelona. En anden mente, at det var godt at få de ligegyldige spillere ud som Brown, O'Shea og Gibson, bl.a. fordi vi så kunne købe Maicon til højre back.

Vi køber bare ikke Maicon til højre back!

Jeg håbede egentlig bare at holde på en af dem, Brown eller O'Shea, Brown ville jeg helt klart helst have, da jeg altid har beundret ham. Jeg kommer til at savne dem begge..

Men tak for alt O'Shea, og held og lykke i Sunderland!

Grønholdt.
08-07-2011, 13:17
Tak for alt hvad du har givet klubben, O'Shea! Han var en god reserve for klubben, og så skabte han sig aldrig over kun at være reserve i klubben. Jeg vil aldrig glemme dit vigtige mål ude mod Røvpool i sæsonen 2006-2007! Han efterlader helt sikkert et hul i forsvaret som burde udfyldes af en ny spiller efter min mening.

OneAndOnly
08-07-2011, 15:40
Sidder sku med en lille tåre nu.. Hans mål mod Arsenal hvor han overlegent lobber bolden over Almunia, og bare den kamp mod dem. Har altid været en stor fan af O'shea, som var begrænset boldtalent, men med et hjerte og en intelligens som var stor.

Tak for alt Sheasy.

Tojebe
09-07-2011, 14:23
Tak for alt O'Shea! Han var en loyal og trofast spiller for United som virkelig har hjulpet klubben. Er virkelig ked af at han er skiftet væk. Forstår ikke helt hvorfor da han var rigtig god at have i truppen, men hvis han har ønsket at spille fast, så respekt for det og alt mulig held og lykke i fremtiden!

Er der nogen som ved om O'Shea og Brown de får en testimonial kamp i United?
De har jo været der i henholdsvis 13 og 19 år.

theviking66
09-07-2011, 15:38
En af mine absolute favorit spillere. Ham er jeg sgu ærgerlig over at se rejse.

4PDfnj6GrN0

Tak for kampen...

Daniel
09-07-2011, 16:10
Tak for alt O'Shea! Han var en loyal og trofast spiller for United som virkelig har hjulpet klubben. Er virkelig ked af at han er skiftet væk. Forstår ikke helt hvorfor da han var rigtig god at have i truppen, men hvis han har ønsket at spille fast, så respekt for det og alt mulig held og lykke i fremtiden!

Er der nogen som ved om O'Shea og Brown de får en testimonial kamp i United?
De har jo været der i henholdsvis 13 og 19 år.

Spiller man ikke først testimonial, når man slutter sin karriere? I så fald håber jeg da på en United-Sunderland kamp, gerne først om en del år.

MOHoegsted
09-07-2011, 16:22
Spiller man ikke først testimonial, når man slutter sin karriere? I så fald håber jeg da på en United-Sunderland kamp, gerne først om en del år.

Carragher havde jo sin testimonial sidste sæson, eller så var det forrige sæson.

MadsG
09-07-2011, 18:19
Og Giggs havde sin i 2001. Man skal bare have spillet i klubben i 10 år og så er man berettiget til en.

Daniel
09-07-2011, 18:35
Det er jo dumt. Men hvis det er sådan, så må det jo være sandt.

Benzet
09-07-2011, 18:43
33 kampe i sidste sæson og kan spille næsten alle pladser på et rimeligt niveau. Han kan blive et større tab, end man nok umiddelbart regner med. I perioder hvor skaderne hagler ned over truppen, vil han især blive savnet.

Kasper United
09-07-2011, 20:49
33 kampe i sidste sæson og kan spille næsten alle pladser på et rimeligt niveau. Han kan blive et større tab, end man nok umiddelbart regner med. I perioder hvor skaderne hagler ned over truppen, vil han især blive savnet.

Enig. Tråden her skal selvfølgelig ikke til at blive en transfertråd, men jeg mener, at vi bør hente en type som O'Shea, der er fleksibel, kan præstere et rimeligt niveau (uden at være prangende, men heller ikke decideret ringe) og samtidig kan tåle at sidde på bænken. Derudover må spilleren selvfølgelig gerne være britisk :-)

O'Shea! :trophy:

Parkohargo
09-07-2011, 22:05
Øv.. er sku ked af O'shea's afgang. Synes altid han holdte et godt niveau når han spillede og han brokkede sig sku aldrig. Kunne spille samtlige pladser stortset. Glemmer ham ALDRIG for målet imod scouserne.

Tak for alt O'shea.

RAppel
12-07-2011, 10:16
Steve Bruce skulle have gjort O'Shea til anfører for Sunderland.

RAppel
10-09-2011, 11:05
En let beslutning

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/moving-on-from-united-was-an-easy-decision-says-oshea-2351418.html

Hl-Glory
10-09-2011, 11:20
En let beslutning

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/moving-on-from-united-was-an-easy-decision-says-oshea-2351418.html

Kan sagtens følge ham, og det lyder lettere end det nok var. men for Johnny handler det om som han nævner at han havde nået en alder hvor han skulle være sikker på at spille hver uge.

Samtidig havde han fået meldingen fra Fergie, at der ikke var meget spilletid til forude hos Os. derfor en logisk valg han skiftede nu, selvom han er Savnet i klubben.