Se fuld version : Goodbye Carlitos
Denne video er lavet til MUFCC "Manchester United Football Club Competition"
-Vandt også "The Competition" og derfor kan du være sikker på en god Video.
Men en rørende og opsigtsvækkende film om Tevez' farvel til United
http://www.youtube.com/watch?v=a9Fs2lKDk04
Enjoy
Kan personligt bedre li den her:
http://www.marketingmagazine.co.uk/news/rss/924305/Manchester-United-fans-hit-back-Tevez-taunt-ad/
Jeg sidder med samme følelse, som når man kigger på et billede af en kæreste som man ikke er sammen med mere. Man glemmer helt alt det pis man er blevet udsat for, og tænker kun på de gode tider.
Kan personligt bedre li den her:
http://www.marketingmagazine.co.uk/news/rss/924305/Manchester-United-fans-hit-back-Tevez-taunt-ad/
Selvfølgelig rigtigt - De "ægte" plakater City har lavet er godt nok for lamme.
Men den film mindes vi om Tevez' gode sider.
RuudVanNissetøj
31-07-2009, 23:10
Carlos har desværre altid været en mildest talt speciel personlighed. Måden han skred fra Corienthians til West Ham, fra West Ham til os og så til City har mange lighedspunkter = Han smækkede altid med døren så man rystede på hovedet over hans opførsel.
Men tak for alt - og så ser jeg frem til ikke at have en mavesur Tevez på bænken.
Jeg sidder med samme følelse, som når man kigger på et billede af en kæreste som man ikke er sammen med mere. Man glemmer helt alt det pis man er blevet udsat for, og tænker kun på de gode tider.
det er fandme en sørgelig sammenligning =)
Ja mon ikke. Er glad for, at han er væk fra klubben. Manden har jo det sidste halve år vist, at han er en umoden tåbe via sine evindelige nedgørelser af klubben og især Fergie, samtidig med at han tror på, at Uniteds fans forsat støtter ham. Hvor dum kan man være?
schousboe9
01-08-2009, 09:47
Enjoy
Personligt har jeg sku ikke brug for at blive mindet om nogle som helst tider med Tevez, ganske som med Heinze i øvrigt.
De er fortid, datid, pivskid, altid. Og så er den pot vist ude.
Synes det er lidt humoristisk, at manden stadig tror han er publikums nr.1
det er fandme en sørgelig sammenligning =)
Måske fordi du ikke har været fan af ham siden han spillede i Boca, og dit største ønske hver sommer var, at han skiftede til United. Året før han skiftede var jeg ved at købe en Tévez 10 trøje med United..
Måske fordi du ikke har været fan af ham siden han spillede i Boca, og dit største ønske hver sommer var, at han skiftede til United. Året før han skiftede var jeg ved at købe en Tévez 10 trøje med United..
Det har du helt helt ret i =) ..
Hulle #7
01-08-2009, 14:49
kan vi ikke bare glemme ham? Han er jo skiftet til shitty, og han er snakket dårligt om klubben.. Så skal han jo bare glemmes..
Ja mon ikke. Er glad for, at han er væk fra klubben. Manden har jo det sidste halve år vist, at han er en umoden tåbe via sine evindelige nedgørelser af klubben og især Fergie, samtidig med at han tror på, at Uniteds fans forsat støtter ham. Hvor dum kan man være?
Han havde jo ret langt hen af vejen - der var jo oceaner af tosser blandt fansene der mente han var den bedste og skulle spille fra start hver gang. Mængden af Tevez fanboys overgik vel alt andet. :) Det gør de heldigvis ikke mere.
Personligt har jeg sku ikke brug for at blive mindet om nogle som helst tider med Tevez, ganske som med Heinze i øvrigt.
De er fortid, datid, pivskid, altid. Og så er den pot vist ude.
Selvfølgelig.
Men Tevez var dog noget andet en Heinze (;
Synes i det hele taget også at han har håndteret det dumt, men i det øjeblik min ser denne video, glemmer man det i et par sekunder.
Men Tevez var dog noget andet en Heinze (;
Ja. Heinze ville til en rival, Tevez gjorde det.
http://www.youtube.com/watch?v=YTSWio8_m2A
Han ligner ikke den skarpeste kniv i skuffen. Meget sjov video alligevel :)
Enjoy
Er det en joke?
Er det en joke?
Nej, det er det ikke.
Nej, det er det ikke.
Hvorfor lave en tråd om Tevez? Jeg kunne forstå da der blev lavet en med Ronaldo, han forlod i det mindste klubben med værdighed og gensidig respekt overfor SAF. Har du ikke fulgt med i Tevez sagaen her på det seneste eller er du bare en af hans fans?
Hvorfor lave en tråd om Tevez? Jeg kunne forstå da der blev lavet en med Ronaldo, han forlod i det mindste klubben med værdighed og gensidig respekt overfor SAF. Har du ikke fulgt med i Tevez sagaen her på det seneste eller er du bare en af hans fans?
Jeg ved ikke om du forstod mit budskab.
Meningen var at filmen viste de goder sider af tevez, nu hvor der har været så mange dårlige.
-måske formulerede jeg mig ikke godt nok.
http://www.youtube.com/watch?v=YTSWio8_m2A
Han ligner ikke den skarpeste kniv i skuffen. Meget sjov video alligevel :)
Meget pænt hårbånd han har på :P
Glory Man United
05-08-2009, 07:34
Giver dig ret i, at en tråd om Tevez er kvalmende og uforståeligt. Men Ronaldo og værdighed? Gå nu et år tilbage i tiden TJ :whine:
Jeg ved ikke om du forstod mit budskab.
Meningen var at filmen viste de goder sider af tevez, nu hvor der har været så mange dårlige.
-måske formulerede jeg mig ikke godt nok.
Hvilke gode sider? Hans mål? At du gider at mindes en spiller der tudede over at være på bænken og spillede dårligt det meste af sæsonen da han fik chancen, skifter til Shitty og efterfølgende sviner Ferguson til gentagne gange, fatter jeg ikke men fred være med det.
Giver dig ret i, at en tråd om Tevez er kvalmende og uforståeligt. Men Ronaldo og værdighed? Gå nu et år tilbage i tiden TJ :whine:
Ok, værdighed kan man nok ikke kalde det, men det er dog stadig langt fra Tevez situation.
Jeg har vores forrige udebanetrøje med Tevez på.. Tror dog ikke jeg vil stoppe med at gå med den.. Vil bare nøjes med at mindes Tevez for den måde han spillede på og ikke et svin han var efterfølgende..
Jeg har vores forrige udebanetrøje med Tevez på.. Tror dog ikke jeg vil stoppe med at gå med den.. Vil bare nøjes med at mindes Tevez for den måde han spillede på og ikke et svin han var efterfølgende..
Det var også lidt på den måde at filmen skulle forstås på.
tak
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.