PDA

Se fuld version : Seværdigheder ?

jfj
22-07-2009, 16:44
Hej alle...

Jeg skal til Manchester den 2.april, og tænkte på at hører jer om i ville hjælpe mig med ting man som ægte Unitedfan skal se... Det skal altsammen være i united´s ånd...

Adresser på : Gravsteder,gamle træningsbaner,Huse hvor unitedspillere har boet i nye som gamle.... Historiske steder med united øjne osv...

Håber i vil hjælpe mig med at få en tur for livet!!!

Jakob Jensen

Refstrup
22-07-2009, 17:09
En rundvisning på Old Trafford og ind og se museet,
hvis du er ved Old Trafford. Du kan også tage ud til
Carrington og se United-spillere træne.

Dem 3 ting, synes jeg ihvertfald var gode.

Der er også mange andre rigtig gode ting (:

Tim_rn
22-07-2009, 17:16
Synes det er god stil at planlægge trekvart år i forvejen :)..
Kan man virkelig finde adresser på spillerne? Det er da pisse synd og håber ikke du vil støtte op om sådan noget.
Ellers må du have en god tur, skal nok blive klasse.

Glory Man United
23-07-2009, 09:41
Man kunne f.eks. google "manchester seværdigheder".....og vupti, så er der en række forslag :stuuupid:

Hald
23-07-2009, 10:05
Hvis du ikke skal se en kamp, så tag alligevel ind på Bishops Blaize of få en øl og lidt at spise, evt. efter een stadion rundvisning, det er rigtigt hyggeligt !

jmyrini
23-07-2009, 10:10
Det er endnu "hyggeligere" lige inden kampen, for der er godt nok gang i den på Bishops Blaize! Imponerende med United sange, stemning etc. Man får altid god optakt til en god kamp derinde.

RAppel
23-07-2009, 10:49
*** DETTE ER IKKE PÅ NOGEN MÅDE FOR AT NEDGØRE TRÅDSTARTEREN. BARE EN IDÉ***

Dette spørgsmål har været stillet mange gange og det kommer sikkert mange gange endnu (ca hver gang der er en "ny" der tager over og ser en United-kamp).

Spørgsmålet er om der ikke er en nogen der kan lave en tråd om hvad man skal se (hvor det ligger, hvad det koster osv) og den tråd kan så blive lavet som sticky i rejseforummet. Jeg ved godt der er nogen der har tunnelsyn når det kommer til stickys, men det er da i det mindste gavn for nogen tror jeg. :)

Hvad synes I?

Kasper United
23-07-2009, 10:53
En rundvisning på Old Trafford og ind og se museet,
hvis du er ved Old Trafford. Du kan også tage ud til
Carrington og se United-spillere træne.

Dem 3 ting, synes jeg ihvertfald var gode.

Der er også mange andre rigtig gode ting (:

Har Uniteds træningsanlæg ikke lukket?

Jeg var ovre i Manchester i April. Jeg ville også rigtig gerne ind, at se United træne, men jeg hørte, at der var lukket.

Horst
23-07-2009, 10:58

Jeg var ovre i Manchester i April. Jeg ville også rigtig gerne ind, at se United træne, men jeg hørte, at der var lukket.

Jeg var på et kursus i Manchester i juni, og tog tilfældigvis derud den dag Owen var til lægetjek. Men der er lukket og hvis man kender Englands bødekultur er det nok en rigtig dårlig ide at overtræde det forbud. Dog hvis man går ind og ser et kort over Manchester kan man gå rundt af en grusvej ned forbi en rideskole og så måske komme lidt tættere på. Det fik jeg desværre aldrig gjort.

Forslår at når man er i Manchester skal man tjekke Northern Quarter ud, meget specielt in-sted derovre.

Dines
23-07-2009, 10:59

Man kan ikke komme ind og se United-spillerne traene. Det er strengt forbudt. Man kan vente udenforan murene og hàbe, at spillerne vil stoppe op, nàr de kommer/tager hjem, men det er svaert at fà autografer, for spillerne har fàet forbud mod det af klubben.

ChristianR
23-07-2009, 15:08
Det er endnu "hyggeligere" lige inden kampen, for der er godt nok gang i den på Bishops Blaize! Imponerende med United sange, stemning etc. Man får altid god optakt til en god kamp derinde.

Men så kan man jo ligeså godt tage ind og se kampeen, for hvis man er på Bishops Blaize på det tidspunkt, så er det fordi, man har kampbillet:)