PDA

Se fuld version : Raffaele Palladino & Fabio Quagliarella

KingK
22-05-2007, 12:00
Ifølge seneste bulletiner, er SAF igang med at tømme støvlelandet for bombere!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19560

Læste tidligere at han også havde budt på Fabio Quagliarella:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17400
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17668

Har aldrig set dem spille, udover de film man nu engang kan finde på youtube! Personligt vil jeg ikke have noget imod at der kom en relativt ukendt spiller ind - sålænge de laver kasser! Ud fra de italienske medier så er de begge meget målfarlige, og alsidige. En Palladino er blandt andet også god på en venstrekant, grundet hans teknik og hurtighed!

Hvis en af de 2 kunne erhverves for 100 mio, så vil det ikke røre mig! I mine øjne håber jeg at se enten Huntelaar, M.Owen eller en af ovennævnte!
For som sagt - man behøver ikke at have et stort navn for at kunne finde netmaskerne!
Desuden er jeg enig med mange herinde i at, det er hul i hovedet at smide 250-300 mio. efter Torres(forstår ikke hvordan et hold der evigt kæmper om blot at komme i UEFA, kan kræve sådan en pris).

Hvad siger i, skal United gå efter selve navnet eller kvalitet?

Bombay
22-05-2007, 12:15
Ifølge seneste bulletiner, er SAF igang med at tømme støvlelandet for bombere!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19560

Læste tidligere at han også havde budt på Fabio Quagliarella:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17400
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17668

Har aldrig set dem spille, udover de film man nu engang kan finde på youtube! Personligt vil jeg ikke have noget imod at der kom en relativt ukendt spiller ind - sålænge de laver kasser! Ud fra de italienske medier så er de begge meget målfarlige, og alsidige. En Palladino er blandt andet også god på en venstrekant, grundet hans teknik og hurtighed!

Hvis en af de 2 kunne erhverves for 100 mio, så vil det ikke røre mig! I mine øjne håber jeg at se enten Huntelaar, M.Owen eller en af ovennævnte!
For som sagt - man behøver ikke at have et stort navn for at kunne finde netmaskerne!
Desuden er jeg enig med mange herinde i at, det er hul i hovedet at smide 250-300 mio. efter Torres(forstår ikke hvordan et hold der evigt kæmper om blot at komme i UEFA, kan kræve sådan en pris).

Hvad siger i, skal United gå efter selve navnet eller kvalitet?

De skal gå efter begge dele. Det er ikke den kommende sæson, vi skal ud at finde håbefulde talenter. Lad os spille med sikre hænder, nu da vi har økonomien til det.

Oscar
22-05-2007, 13:24
Vi skal tilgengæld heller ikke gå hovedløst efter et navn, uanset økonomien, som vi så med Veron. Talenter er aldrig dårligt at have, og de kan jo sikkert bare lejes ud.

KennyN
22-05-2007, 16:00
Må indrømme at man sku får en god griner når man læser det.
Fabio Quagliarella har lavet 12 mål på en hel sæson i Serie A, mens Rossi har lavet 9 på en halv sæson.
Så kan jeg da godt se logikken i at smide Rossi væk, og så bruge 100 mio. kroner på en eller anden tilfældig spiller..
Raffaele Palladino blev blot nummer 7 på topscorerlisten i Serie B i denne sæson. 15 mål i en ret ringe liga. Igen lavede Rossi 9 mål på halv sæson i en langt bedre række.

Kan ikke se hvorfor man er så vild med sådanne middelmådige spillere.
Og blot fordi en hjemmeside eller avis skriver at United og Ferguson vil byde på ham, er det altså langt fra sikkert at det er rigtigt.. Hvis alt hvad aviserne og nettet skrev var korrekt, ville vi allerede nu have købt 14 nye angribere..

KennyN
22-05-2007, 16:03
Lad os spille med sikre hænder, nu da vi har økonomien til det.

Ja vores økonomi er helt fantastisk. Vi kan formentlig gå ud og betale kontant for Kaka, Ronaldinho, Messi, Hargreaves og et par mere..
Kig på facts. United er i gæld til op over begge ører. Så blot fordi et par engelske aviser mener Fergie har fået fri hænder til sommer, er det jo ikke sikkert det er rigtigt.. Selvfølgelig får han ikke 60 mio. £ at købe spillere for til sommer. Hvor skulle de penge komme fra.??

KingK
22-05-2007, 17:39
Må indrømme at man sku får en god griner når man læser det.
Fabio Quagliarella har lavet 12 mål på en hel sæson i Serie A, mens Rossi har lavet 9 på en halv sæson.
Så kan jeg da godt se logikken i at smide Rossi væk, og så bruge 100 mio. kroner på en eller anden tilfældig spiller..
Raffaele Palladino blev blot nummer 7 på topscorerlisten i Serie B i denne sæson. 15 mål i en ret ringe liga. Igen lavede Rossi 9 mål på halv sæson i en langt bedre række.

Kan ikke se hvorfor man er så vild med sådanne middelmådige spillere.
Og blot fordi en hjemmeside eller avis skriver at United og Ferguson vil byde på ham, er det altså langt fra sikkert at det er rigtigt.. Hvis alt hvad aviserne og nettet skrev var korrekt, ville vi allerede nu have købt 14 nye angribere..

Hvem har nævnt at Rossi skal væk? Rossi skal spille i næste sæson, og så kunne man blot overveje et køb af en af ovennævnte spillere(når Saha er solgt) - andet siger jeg ikke!
for at vende tilbage til dine fine statistikker om spillernes scorings frekvens, så kan man vel til sammenligning sige at en "stjerne" som Torres har tegnet sig for 12 scoringer i La Liga(og han spiller vist samtlige minutter?)

Så det virker faktisk som logik for mig, at købe en af ovennævnte "middelmådige spillere" - fremfor en, tilsyneladende, "stor stjerne" som Torres der er 3 gange så dyr!

Mikkelsen
22-05-2007, 18:18
Ja vores økonomi er helt fantastisk. Vi kan formentlig gå ud og betale kontant for Kaka, Ronaldinho, Messi, Hargreaves og et par mere..
Kig på facts. United er i gæld til op over begge ører. Så blot fordi et par engelske aviser mener Fergie har fået fri hænder til sommer, er det jo ikke sikkert det er rigtigt.. Selvfølgelig får han ikke 60 mio. £ at købe spillere for til sommer. Hvor skulle de penge komme fra.??

Dejligt stort spørgsmål.

1. Bare fordi at man har gæld, kan man jo sagtens købe spillere, disse 2 ting har ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre. (se bare på O Hargreaves)

2. sidste regnskabsår havde United et overskud på ca. 250. mill. I dette år skulle det gerne være en del højere.

Ny sponsor kontrakt med AIG.
Forhøjet bonus penge i PL. (ikke småpenge)
Størrere succes i CL
Størrere entreindtægter.

Uden de store regnekundskaber, vil jeg skyde på, at United kommer ud med et overskud på min. 750 mill. inden afskrivninger og finansielleudgifter.

Personligt tror jeg at disse penge vil blive brugt på afdrag på gæld samt indkøb af nye spillere. Tallene kan vi jo kun gætte på, men 600 mill er i overkanten.

Jeg tror max. på 350 mill. til indkøb, hvilket udelukker E'too efter et Hargreaves køb.

KennyN
22-05-2007, 18:58
Dejligt stort spørgsmål.

1. Bare fordi at man har gæld, kan man jo sagtens købe spillere, disse 2 ting har ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre. (se bare på O Hargreaves)

Jeg siger bestemt heller ikke at vi slet ingen penge har at købe for. Jeg besvarede bare Bombay's indlæg på en lidt sarkastisk måde.
Selvfølgelig er der penge at købe for, men man skal ikke bare spytte pengene i nye spillere, bare fordi man har tjent godt i et år..

Bugge
22-05-2007, 19:22
Umiddelbart er jeg ikke interesseret i hverken Palladino eller Quagliarella, så hellere prøve Rossi af først.. Jeg må indrømme at jeg er hoppet kraftigt på Eto'o/Torres-vognen (det' slang), selvom sidstnævnte efterhånden bliver mindre og mindre populær her på forummet :/

Don Kafai
22-05-2007, 19:44
Synes ikke vi skal købe italiensk. Rossi kommer jo hjem til sommer og han er mindst ligeså talentfuld som de her 2 der nævnes. Huntelaar er og har altid været mit førstevalg. Så kan vi ryste op med Rooney, KJH, Saha, Rossi og Smith som vores 5 angribere. OGS kan så få diverse LC kampe osv.

Bombay
22-05-2007, 20:03
Jeg siger bestemt heller ikke at vi slet ingen penge har at købe for. Jeg besvarede bare Bombay's indlæg på en lidt sarkastisk måde.
Selvfølgelig er der penge at købe for, men man skal ikke bare spytte pengene i nye spillere, bare fordi man har tjent godt i et år..

Jeg kan godt se hvad du mener. Dog skrev jeg bare i mit indlæg at vi skulle spille med sikre hænder. Altså bruge f.eks. 250 mio. på en klasseangriber som har vist sit værd, i stedet for 150 mio. på en up coming spiller. Jeg skrev intet om at købe Kaka, Messi, eto´o osv. Jeg skrev heller ikke noget om, at vi råder over 700 mio. til spillerindkøb. Dog mener jeg at der skal bruges ca. 350 mio. på fornyelse af truppen, og du skal ikke bilde mig ind, at klubben ikke råder over et sådan beløb.

Mikkelsen
22-05-2007, 23:18

Det kan vi ikke blive uenige om. Men det har vel været SAF's taktik stort set altid. Se bare på sidste sæson, hvor det eneste store navn var Carrick. Havde BM sagt ja var O Hargreaves vel været nr. 2 gode signing sidste år.

Vi behøver vel ikke tage længere væk, end til Liverpool for at se indkøb bare for indkøbenes skyld. (hvad helvede skulle de med Pennant, Bellamy og nu Veronin):confused: Liverpool har vel købt min. 6 spillere hver sæson, de sidste 4 år, og 90% har været crap. Jeg ved godt de er CL finalen, men de har jo også total solgt PL. Ligesom Milan har.

Bugge
22-05-2007, 23:27
de har jo også total solgt PL. Ligesom Milan har.

Ja, man må sige at Milan har været rimelig usynlige i PL i år :D

KennyN
23-05-2007, 08:48
Det kan vi ikke blive uenige om. Men det har vel været SAF's taktik stort set altid. Se bare på sidste sæson, hvor det eneste store navn var Carrick. Havde BM sagt ja var O Hargreaves vel været nr. 2 gode signing sidste år.

Vi behøver vel ikke tage længere væk, end til Liverpool for at se indkøb bare for indkøbenes skyld. (hvad helvede skulle de med Pennant, Bellamy og nu Veronin):confused: Liverpool har vel købt min. 6 spillere hver sæson, de sidste 4 år, og 90% har været crap. Jeg ved godt de er CL finalen, men de har jo også total solgt PL. Ligesom Milan har.

Helt enig med dig med hensyn til Hargreaves, samt Liverpools indkøbs politik. Det er jo vanvittigt at smide om sig med penge på den måde, blot for at købe tilfældige spillere i ind- og udlandet..
Ang. deres indsats i PL, læste jeg Carragher ikke gav en skid for ligaen næste år heller.. God indstilling.

United DK
23-05-2007, 09:24
Ang. deres indsats i PL, læste jeg Carragher ikke gav en skid for ligaen næste år heller.. God indstilling.

Det er jo klart, for han ved jo godt, at de ikke kan vinde den. :lolol:

Bugge
23-05-2007, 11:21
Det kan de helt sikkert ikke.. De kan finde ud af at sætte sig op til de enkelte store kampe, men de kan jo ikke holde niveauet over 38 kampe.. Man spiller ikke uafgjort med Charlton, Sheffield osv, dem klasker man i stykker..

Jeg ville som scouser være flov over at mit hold aldrig vandt Premier League; også selvom de vinder CL ind imellem..

United DK
23-05-2007, 11:51
Jeg ville som scouser være flov over at mit hold aldrig vandt Premier League; også selvom de vinder CL ind imellem..

Ja, men på den anden side, så er det vel også lidt flovt, at vi ikke har vundet CL mere end en gang, på trods af, at vi i de sidste 15 år, mere eller mindre har haft materialet til at gøre det.
Liverpool har i de sidste tre sæsoner, været i ligeså mange CL-finaler, som vi har været i de sidste 39 sæsoner.

Don Kafai
23-05-2007, 13:13
Ja, men på den anden side, så er det vel også lidt flovt, at vi ikke har vundet CL mere end en gang, på trods af, at vi i de sidste 15 år, mere eller mindre har haft materialet til at gøre det.
Liverpool har i de sidste tre sæsoner, været i ligeså mange CL-finaler, som vi har været i de sidste 39 sæsoner.

Det er fordi United aldrig har været et cuphold.
Men ligemeget hvor ofte vi vinder PL så vil det altid være det vigtigste for mig. Og det er også sværere end at vinde CL, for når Chelsea er blandt de 20 hold så kræver det ca min 90 point at blive mester og det kræver man vinder næsten rub og stub.

Alt hvad der sker i Europa er for mig bare en bonus. Havde vi stået på holdkortet i aften var jeg selvfølgelig blevet glad, men jeg tror aldrig jeg vil ofre en PL titel for at nå langt i CL som Liverpool har gjort de sidste 3 år.

United DK
23-05-2007, 15:16
Det er fordi United aldrig har været et cuphold.

Og dog, for vi er jo den klub, der har vundet flest FA Cup-titler, og vi har også tabt en masse finaler, senest i år.

snegl
23-05-2007, 15:32
Ja, man må sige at Milan har været rimelig usynlige i PL i år :D

Helt enig. Jeg synes helt klart Gattuso har været usynlig og nærmest ikke til at få øje på i PL men det kan man jo også sige om Gerrard

:D

KennyN
23-05-2007, 15:33
Back to topic drenge.. Tråden handler om de to italienere..

Stente
21-06-2007, 21:40
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70044&rss=true

Så skulle den and vist være død:
- Vores fans kan være rolige, vi er næsten sikre på, at vores tilbud på spilleren er højere end Sampdoras vurdering. Og hvis det er tilfældet, så kan vores fans godt begynde at købe Quagliarella-trøjer, fordi han er ikke til salg. Han spiller for os næste sæson, lyder udmeldingen fra den selvsikre sportschef, Pietro Leonardi, ifølge Channel 4.

lange
23-06-2007, 01:45
Fandt lige en sjov citat i indkast.dk om United's interesse i Quagliarella

'som han får af de djævelsk røde mester-djævle.' Den er sjov!

Læs resten af nyheden :D..
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21177

JDK
23-06-2007, 13:54
Så har Udinese sikret Quagliarella, så ham får vi ikke, som ny angriber til denne sæson!

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7275

Smaakage
23-06-2007, 16:03
- Vores fans kan være rolige, vi er næsten sikre på, at vores tilbud på spilleren er højere end Sampdoras vurdering. Og hvis det er tilfældet, så kan vores fans godt begynde at købe Quagliarella-trøjer, fordi han er ikke til salg. Han spiller for os næste sæson, lyder udmeldingen fra den selvsikre sportschef, Pietro Leonardi, ifølge Channel 4.

Den lader vi lige stå lidt.....

Refstrup
30-07-2007, 17:59
Juventus manager(Ranieri) vil ifølge italienske medier gerne lave en byttehandel med Os. Rossi for Palladino.

Ved ikke helt om det er til at stole på, da det er Indkast der kommer med rygtet. Jeg har ikke set andre sider hvor der står det.

Linket er her : http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=22936

Bugge
30-07-2007, 18:34
Det kan jeg umiddelbart ikke se ideen i..
og jeg tror heller ikke det bliver aktuelt..

JDK
30-07-2007, 18:35
Tror (og håber) heller ikke at det kan bliver aktuelt med den byttehandel

Don Kafai
30-07-2007, 19:20
Kan godt forestille mig Ferguson blive lokket. Han har efter alt det jeg har læst i senere tid set en stor kommende stjerne i Palladino, og har flere gange forsøgt at hente ham siden Juve røg ned i Serie B, men Juve har krævet for meget.

Bergmann
30-07-2007, 21:07
Jeg vil langt hellere have Rossi. Rossi scorede 9 mål i 16 kampe (mener jeg, det var) i Italien, da I øvrigt er en af mindst scorende liga i verden, derudover præsterede han at gøre det i en Parma-trøje.

Rossi scorede også et glimrende mål i pre-season-kampen og lagde op til det andet. Giv ham nu en chance. Jeg har set lidt videoer med Palladino, og han har ikke imponeret mig synderligt.

Bergmann
05-08-2007, 22:29
Quagliarella scorede 7 mål, da Udinese besejrede det lokale fodbold hold Arta Cedarchis 19-0.

snegl
01-02-2009, 01:40
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2033536/

Hmm ja, hvad kan man sige. Sindssygt timet, og instinktivt sparket ind af Quagliarella.

McPherson
01-02-2009, 03:30
Gakket at tage et emne op efter så lang tid! Tror dog vi skal være glade for at det ikke blev en af de to vi fik.. Dog en skam at Rossi smuttede!

Stratego Thomas
13-04-2009, 19:20
jeg nu ikke saa sikker paa, at ham qualliarella ikke ville vaere udemaerket for united: han ok hurtig, teknisk fin, har et formidabelt langskud, et godt blik for spillet og firsttimer som faa andre!! derudover er han osse rimelig kold foran maalet.. men nu har vi jo allerede macheda...

snegl
13-04-2009, 19:24
Enig. Quagliarella har gjort det fint i Udinese, og jeg tror han er blevet fast mand på det italienske landshold. Svært at sige om han har niveauet til United. Umiddelbart skulle man tro at der er andre varmere navne at lede efter, og nu har vi jo Macheda / Welbeck klar i kulissen.

marc_93
17-04-2009, 22:37
Enig. Quagliarella har gjort det fint i Udinese, og jeg tror han er blevet fast mand på det italienske landshold. Svært at sige om han har niveauet til United. Umiddelbart skulle man tro at der er andre varmere navne at lede efter, og nu har vi jo Macheda / Welbeck klar i kulissen.
jeg vil personligt ikke være begejstret for hverken palladino eller Quagliarella da jeg ikke tror de har nærhedden af det niveau det vil kræve at spille i man utd.