Se fuld version : DSR 2007 Vinder: United-Allan33
morten k
22-05-2007, 10:27
Ja, så er DSR 06-07 ovre.
Vinderen blev - med 59 point:
United-Allan33
(tidligere kendt som AJ-United)
Stort tillykke!
Herfra er der kun tilbage at sige mange tusinde tak til dem der trofast har deltaget. Jeg blev noget overrasket over det store antal deltagere, og jeg må da også undskylde at der flere gange har været ... kunstpauser.. i opdateringen.
Men 22 kampe er det blevet til. Og hvis man skulle være med i toppen, så skulle man enten være meget skarp, eller sørge for at levere et gæt hver gang.
Nu var United et forholdsvis taknemmeligt hold at gætte på i denne sæson, men Top 4 fyrene formåede nu alligevel at gætte 1x2 rigtigt på 15 ud af de 22 kampe.
Vores tidligere nr.1 Rasmus P fortjener også en særskilt bemærkning, da han som den eneste formåede at have 4 præcise gæt. De 3 af dem blev opnået ret hurtigt i starten. Men ingen formåede at få indhentet det, så en klapsalve herfra på den konto.
Madsen, skyj89(der insisterede på at lave kontroversielle gæt :) ) og Red-Devils var de eneste der var ved at true ham, med 3 præcise gæt.
Tilbage er der kun at sige tak for deltagelse endnu en gang.
Jeg håber og forventer at få en mere driftsikker og fuldautomatisk løsning op og skyde inden den nye sæson går i gang, så hold øje med dette forum.
Slutstillingen for DSR 06-07:
http://www.dabomb.dk/mufc/dsr/OT-Stilling-20.jpg
Smaakage
22-05-2007, 11:48
Tillykke til United-Allan33. Det var flot
Og tillykke til Smaakage med en flot 4. plads. Jeg skulle hilse fra ham og sige at han er super tilfreds! _:D
Tillykke United-Allan33. Jeg gættede ikke en rigtig United-kamp hele forløbet.
SÅDAN! Jeg endte over Hochholzer!!! Så kan han sq lære det! :D
United-Allan33
22-05-2007, 15:10
Jeg glæder mig allerede til at skulle forsvarer titlen
Thomas er skuffet, Thomas er sur, Thomas tager hævn næste år!
Tillykke til Allan!
United DK
22-05-2007, 16:13
Tillykke Allan!
Skandale at jeg kun blev en delt nr. 5!
Dahlmann
22-05-2007, 17:40
Tillykke Allan...
Egentlig utrolig godt klaret at man kan komme på 2. pladsen ved bare at gætte på unitedsejre hele tiden uden at have et eneste resultat rigtigt... :)
flot klaret Allan... Men os godt arbejde af dig morten, fedt du gider :)
jeg er ganske tilfreds med min stabile 20. plads.. og en stor hånd til dig morten.. rigtig cool at du gider gøre det.. det giver lige spændingen et nyk opad når man ved at ens egen ære står på spil når united spiller.. kanon initiativ.. glæder mig til næste sæson hvor vi kan få hele sæsonen med..
Det viser hvorfor man ikke skal oddse på resultater! :)
Rekord: 4 ud af 22!!!
Tilykke til United-Allan33!
Gronkjor
22-05-2007, 21:11
Flot klaret Allan!
Jeg måtte nøjes med en 15 plads:rant: Men bare vent til næste år, der får i tæsk:juhuuuu:
Det har været sjovt at gætte med i denne konkurrence. Jeg har taget nogle chance nogle gange, for ikke altid at holde Manchester United som vinder. I kampen mod Liverpool havde jeg holdt på 0-0, men så ødelagde John O’Shea lige det hele til slut. Måske var her mesterskabet blev afgjort.
Stort tillykke til United_Allan33 med sejren. Du får hård kamp næste sæson.
Don Kafai
22-05-2007, 23:10
Jeg taler nok på alles vegne (undtagen Allan) når jeg siger at vi brugte denne her første halve sæson til at se modstanderne an. For der er jo ingen ære i at vinde efter 22 kampe. :D
nææ, næste år varer PL 38 kampe, CL 15 kampe, LC 6 kampe og FA 6-7 kampe. Dvs små 60 kampe at gætte på, og så vil undertegnede finde det store skyts frem...
Iøvrigt skal det ikke glemmes at takke Morten K. Fantastisk at der er en der gider at lave en tabel 22 gange over en 5 siders lang tråd! Super arbejde--
Jeg vidste ikke jeg var med i sådan en turnering :D
Men flot 65'ende plads min gamle bruger fik ;)
Jeg regner med at markere mig rimelig kraftigt på transfermarkedet her inden sæsonen og så går jeg efter top 10 i 07/08 :D
Jeg taler nok på alles vegne (undtagen Allan) når jeg siger at vi brugte denne her første halve sæson til at se modstanderne an. For der er jo ingen ære i at vinde efter 22 kampe. :D
nææ, næste år varer PL 38 kampe, CL 15 kampe, LC 6 kampe og FA 6-7 kampe. Dvs små 60 kampe at gætte på, og så vil undertegnede finde det store skyts frem...
Iøvrigt skal det ikke glemmes at takke Morten K. Fantastisk at der er en der gider at lave en tabel 22 gange over en 5 siders lang tråd! Super arbejde--
Der var der lige et søm, der blev ramt lige på hovedet af en ordentlig hammer! Grunden til, at jeg ikke gad at vinde var jo, at det var lidt fesent blot efter 22 kampe. Jeg gør ligesom Kafai her - venter til næste sæson, hvor I virkelig skal se mig okse igennem! Uden at love for meget, så kommer jeg over 100 points næste sæson!
Tak til Morten K, der gør det muligt for os! "Rocking"
United-Allan33
23-05-2007, 08:28
Det har du helt ret i, det var derfor jeg kun gættede en rigtig, jeg skulle jo lige se jer an og ikke røbe min sande styrke...
"Rocking"
Dahlmann
23-05-2007, 09:20
glemte helt at skrive det i mit forrige indlæg...
Rigtig STOR cadeau til dig MortenK for dit flotte arbejde med DSR... det har været rigtig sjovt at være med i, og jeg glæder mig til næste sæson... :D
Flot arbejde af MortenK, det har sku været en fornøjelse at se..
Tillykke til Allan..
Værd at bemærke er det jo også, at undertegnede sluttede højst af sidens admins.. Det er en sejr i sig selv ;)
Fuldstændig enig med KennyN. Godt arbejde af MortenK, der gennem sit initiativ har været med til at skabe yderligere sammenhold på vores forum. Kanon.
Aquarium
23-05-2007, 20:26
Tillykke Allan 33
WOW jeg blev nummer 2. for at være helt ærlig så troede jeg ikke på at jeg kan nå så højt op. men som morten siger så er konsistensen or uniteds form grunden til at jeg f.eks blev nummer 2. Jeg skal nok prøve og forbedre mine chancer til næste sæson, så Allan BRING IT ON !!!
PL-pedersen
24-05-2007, 14:09
hvordan melder man sig til???
hvordan melder man sig til???
Du skal bare vente til næste sæson. Så kommer der nogle tråde for hver kamp, hvor der står: "DSR: United v 'et hold'", og så skal du afgive dit bud på resultatet, og sådan fortsætter du hele sæsonen ;) Morten opdaterer stillingen i ny og næ.
morten k
25-05-2007, 01:34
Du skal bare vente til næste sæson. Så kommer der nogle tråde for hver kamp, hvor der står: "DSR: United v 'et hold'", og så skal du afgive dit bud på resultatet, og sådan fortsætter du hele sæsonen ;) Morten opdaterer stillingen i ny og næ.
Nu kan det ikke udelukkes at jeg ikke får løftet en finger i den her henseende hen over sommeren, men det er tanken at det bliver langt mere højteknologisk end i vores første omgang her. :)
Så I og jeg ikke er så afhængige af at jeg har tid og lyst til at opdatere stilling og lavet få tråde osv.
Men ja, det her er stedet, hvor der vil komme information, når det kommer. Og så vil der selvf være en udførlig forklaring af hvordan man deltager.
Men for de næste par måneder kan United-Allan33 pudse sin glorie og hvile på laurbærrene og hvad man nu ellers gør når man er champ.
Tillykke... Fik desværre kun en 27. plads :(
Næste år, går jeg efter #1, så pas på :D
Grønning
26-05-2007, 15:15
Er fuldt ud tilfreds med lige at holde mig i top 50 ;)
Holmegaard
08-06-2007, 18:32
eftersom jeg ikke har været bruger i særlig lang tid så pas på... har været med én gang og gættede rigtig der....jeg kommer til at bombe :D "Rocking"
Tilykke Allan33 ,
Det var flot det må man sige
Nu har vi spillet den første PL kamp og ville lige høre om dette bliver stablet på benene igen? Det var i hvert fald sjovt sidste sæson...
Nu har vi spillet den første PL kamp og ville lige høre om dette bliver stablet på benene igen? Det var i hvert fald sjovt sidste sæson...
Det var skide godt for at sige det lige ud. Men Morten K har ikke vist sig aktiv herinde i over 2 måneder, så det ser da ikke lige ud til at det blive foreløbig..
Don Kafai
13-08-2007, 22:15
Et resultatspil skal sku da stables på benene,.....
Hvis ingen har gjort det inden imorgen kl 18 så tager jeg mig sammen og står for det..... selvom jeg nok ikke er så god til det som Morten K var...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.