Se fuld version : Hattrick.org
Er der andre herinde der spiller hattrick?
Mit hold hedder Juels Jungs, og jeg har spillet i knap 3 sæsonner så jeg er ikke så erfaren endnu.
Til alle der ikke spiller det, er det et online managerspil hvor du får dit eget hold som du så skal køre op igennem rækkerne. Det er meget realistisk, og man kan virkeligt bruge lang tid på at "nørde" det. Det kan helt sikkert anbefales!
SantasLittleHelper
22-05-2007, 09:54
Jeg spiller også Hattrick og har gjort det i snart 10 sæsoner. Jeg har dog mistet lysten til at gøre meget ud af det, da jeg har lagt i den samme liga de sidste 7 sæsoner, selvom jeg har haft og vel stadig har holdet til at begå mig på et højere niveau... Til gengæld synes jeg ikke det er specielt realistisk da der jo ikke er nogle af de kendte fodboldspillere med samt at game enginen nogle gange røvboller en for vildt...
Jeg spiller også Hattrick og har gjort det i snart 10 sæsoner. Jeg har dog mistet lysten til at gøre meget ud af det, da jeg har lagt i den samme liga de sidste 7 sæsoner, selvom jeg har haft og vel stadig har holdet til at begå mig på et højere niveau... Til gengæld synes jeg ikke det er specielt realistisk da der jo ikke er nogle af de kendte fodboldspillere med samt at game enginen nogle gange røvboller en for vildt...
Jeg kan ikke helt se, hvorfor der skulle være nogle af de rigtige spillere med? Jeg har også selv et hold der kan klare sig på et højere niveau, men jeg har det fint med at ligge i en for lav række og så bygge sit hold op.
ChristianH.
22-05-2007, 10:17
Jeg spiller udelukkende fordi jeg er bitter over SantasLittleHelper er bedre rangeret end jeg.
Mit hold hedder;
-Nile-
PL-pedersen
24-05-2007, 12:24
har oprettet en bruger på Hattrick og jeg må sige det er utrolig forvirende i starten.... har lige et spørgsmål til hvordan stilller man sit hold????
ChristianH.
24-05-2007, 17:55
Hvis/når du har fået tildelt dit hold
Holdnavn > kampe > order
PL-pedersen
24-05-2007, 19:00
tak...
Jeg har også et hold. Det hedder FC Tovkenby og jeg ligger i 8. division. Har ikke været så opslugt af det i et stykke tid så har ikke købt nye spillere i langt tid så nu er min økonmi på ca. 12 000 000 :D
Aarhus Faithful Reds er mit hold. Jeg har været med siden december 2003. For et års tid siden skruede jeg ned for mit HT forbrug - solgte mine bedste spillere og har siden da opsparet renter. er pt ca. 14. rigeste klub i DK med 390 mio i banken. Overvejer nu hvad jeg vil når de fjerner renterne totalt fra næste sæson.
-"Denne uges træning blev ødelagt af en konflikt på holdet, på grund af mærkelige beslutninger fra trænerens side. Folk taler om en uges spildt træning."
Hvad skal det betyde? Nogen der ved det?
SantasLittleHelper
10-12-2007, 00:57
det er sikkert fordi du har spillet med mere end 3 centrale spillere i en kæde...
Har spillet Hattrick siden 2005 så er nærmest helt grøn men mit hold hedder F.C. Dangaria
Sikrede mig lige dette talent for et par uger siden:
Kyoichi Mishima
TSI = 5 640, 17 år og 44 dage, god form
Har katastrofal rutine og er elendig som leder
Kondition: utilstrækkelig Målmandsspil: katastrofal
Spilfordeling: udmærket Pasningsspil: svag
Fløjspil: utilstrækkelig Forsvarsspil: god
Målscoring: god Dødbolde: elendig
Han er vidst et af de største talenter i spillet. :)
JepsenxD
17-12-2007, 18:34
Jeg startede med at spille hattrick.org. Det var meget forvirrende :confused:
Og da jeg er meget hurtig til at sortere ting jeg ikke kan finde ud fra.
Så skiftede til Vman.dk :)
Hahaha :b
Jeg spiller også Hattrick og jeg opfordrer alle til at gå igang med det for det er genialt! Har kun spillet det siden sidste år Juni måned. Havde en periode med for lidt at lave(eksamensperioden), så brugte en del tid på det. Mit hold hedder FC Daddy Longlegs og er lige rykket op i 7 division.
Har desuden lige fået lavet en hold trøje med min favorit spiller, nemlig Lenny Gaster:D Han er intet mindre end gud, og har reddet min røv flere gange end Sheringham og Solskjær til sammen har reddet Uniteds;)
Min økonomi er ögså fremragende, nemlig pt på den fantastiske sum af 7849 kroner:lolol: Tror jeg er det fattigste hold i hattrick som ikke er i minus;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.