Se fuld version : Antonio Valencia
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQFWdP7s3LBxhPvW3GoIfxkHH--7PMPiIZY2TKa1NJ9JDhfZHx
Antonio Valencia
Nr.: 25
Født: 4. august 1985
Land: Ecuador
Velkommen til Valencia, ser frem til at se ham spille.
man.utd25
30-06-2009, 20:34
Jamen velkommen Valencia:) må indrømme jeg glæder mig, til at se meget mere til ham.
Christensen
30-06-2009, 20:36
Spændende indkøb. De få gange jeg har set ham spille (har sådan set kun være mod United), har han været ganske farlig og god. Mener det var i den netop overståede sæson, at han spillede en kanon kamp mod os, og imponerede mig. Han må vel også kunne et eller andet, siden både os og Real har fulgt ham gennem længere tid.
Men velkommen til klubben.
Velkommen til klubben. Han bliver spændende at følge og af de klip jeg har set med ham har han spillet fremragende. Ved man hva nummer han får? Højstsandsynligt nr.7.
Grønholdt.
30-06-2009, 20:56
Velkommen til klubben, Valencia! Det bliver spændende og se den lille elegante spiller folde sig ud for os... :devilll:
Parkohargo
30-06-2009, 21:07
Velkommen til klubben. Bliver spændende at følge ham:)
Don Kafai
30-06-2009, 21:07
Nani in disguise!
Velkommen til, et fornuftigt indkøb og hvis 16 mio pund passer, er vi for en gangs skyld ikke blevet rippet :D
Sådan. Yes yes yes. Fandme godt
Og velkommen
Manchester United
30-06-2009, 21:13
Velkommen Antonio Valencia!
Ser frem til næste sæson :)
Nani in disguise!
Velkommen til, et fornuftigt indkøb og hvis 16 mio pund passer, er vi for en gangs skyld ikke blevet rippet :D
Nani er jo faktisk Michael Jackson in disguise...
Glad gut på billedet og velkommen til. Godt at der er nogle der kan se at vi er et federe sted end Real Madrid. :)
I april så jeg Blackburn mod Wigan og her spillede Antoni Valencia ikke godt. Jeg håber at når han er på hold med meget bedre spiller, vil det ikke vil blive et dårligt køb.
Er jeg den eneste der synes at nani og valencia ligner hinanden?
http://eurolivesoccer.com/wp-content/uploads/2009/06/valenicia.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/918/naniwallpaperportugalto.th.jpg (http://img6.imageshack.us/i/naniwallpaperportugalto.jpg/)
PS: Kan Ikke få billedet større...:)
http://www.football-wallpapers.com/wallpapers2/nani_1_1024x768.jpg
Dit sidste billede virker ikke ;) men jo, der er nogle træk, der gør sig gældende ved begge..
dit Sidste Billede Virker Ikke ;) Men Jo, Der Er Nogle Træk, Der Gør Sig Gældende Ved Begge..
Arrgh Pis...
Velkommen til. Glæder mig til at se ham i aktion. 16 mio £ er egentlig en fair nok pris, når man ser på transfermarkedets priser p.t og Valencia er en etableret spiller. Kommer nok ikke op på Ronaldo niveau, men det halve vil være fint nok - bare minus diving. :)
Velkommen til!
Edit: Dette forholdsvis tidlige køb, er det et signal om, at Ferguson nu går efter at få en top angriber i enten Benzema, Villa eller Agüero, der jo hver især har været nævnt.
McPherson
30-06-2009, 22:00
Udemærket køb, men håber ikke han får nr. 7. Det er han ikke god nok til. Tror dog vi skal have nogle større navne til United for nogensinde at kunne erstatte Ronaldo og Tevez. Miralem Pjanic (Lyon) siger at Benzema er tæt på at skifte til United. Det håber jeg virkelig sker. Det er spillere som ham vi skal have til klubben - Han er nr. 7 værdig.
Men stadig: Et udemærket køb, tror nok han skal blive en succes, og rigtig dejligt at United endelig er igang på transfermarkedet.
EDIT: Her er et par links i sikkert vil synes om:
Billeder af Valencia i United: http://www.gettyimages.com/Search/Search.aspx?src=quick&contractUrl=2&assetType=image&family=editorial&phrase=antonio%20valencia
Pjanic om Benzema: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5408324,00.html
Nani er jo faktisk Michael Jackson in disguise...
Korrekt:
http://i43.tinypic.com/ivwnj5.jpghttp://i43.tinypic.com/fusy6e.jpghttp://i42.tinypic.com/2w6chhz.jpg
Der er bestemt ligheder:)
Sådan! godt køb til en efterlydende ganske fin pris.
Og nu når SAF har pungen fremme, kan vi lige så godt tage Benzema med ;)
Nu hvor vi har Nani og Valencia, så mangler vi kun Robinho og Marcelo, så har vi fire spiller, hvor alle ligner hinanden, plus vi har Da Silva brødrene og så mangler vi kun Robin Van Persie, så har vi ham og O'shea, som ville ligne hinanden. Kæft det kunne være grineren :D
Anderson Abreu
30-06-2009, 23:25
velkommen til klubben Valencia! :) glæder mig til at se dig løbe fra alle modstandernes backs ;)
Han ser ganske spændene ud, og til prisen burde det være en god handel.. Har dog ikke set nok til ham til at kunne vurdere om han er vores nye Ronaldo, men umiddelbart har han ikke de vilde stats hva angår mål og assist i Wigan.. Ved godt det ikke er en topklub, men ifølge ESPN har han scoret 3 mål og lavet 7 assist de to sidste sæsoner.. samlet set!! Ikke prangende af en angribsivrig fløjspiller?? Har jeg set forkert??
Hl-Glory
30-06-2009, 23:51
Velkommen til klubben.
- Glæder mig til at se ham på et stort hold. ligaen kender han, det virkelig lækkert, så skal han bare spillles ind i truppen uden at han skal en stærk fysik inden han skal i brug :)
Korrekt:
http://i43.tinypic.com/ivwnj5.jpghttp://i43.tinypic.com/fusy6e.jpghttp://i42.tinypic.com/2w6chhz.jpg
Der er bestemt ligheder:)
Ingen tvivl om at Valencia og Nani er brødre og Michael Jackson er deres far... Kæft de ligner hinanden meget alle tre.
Mr. Larsen
01-07-2009, 00:20
http://img6.imageshack.us/img6/918/naniwallpaperportugalto.th.jpg (http://img6.imageshack.us/i/naniwallpaperportugalto.jpg/)
PS: Kan Ikke få billedet større...:)
Er det fordi de begge er farvede!? SKAM DIG! har smidt en anmeldelse til en admin. Aj bar gas :), jeg synes også at de ligner hinanden en hel del.
Er det fordi de begge er farvede!? SKAM DIG! har smidt en anmeldelse til en admin. Aj bar gas :), jeg synes også at de ligner hinanden en hel del.
HAHA Jesus Christ du må ikke skræmme mig sådan:)
Jeg må jo være hudløst ærlig og erkende, at jeg ikke er hoppet ned fra stolen i glæde over Valencia-købet.
Han virker som en ret begrænset spiller. Han kan slå indlæg, men har ofte svært ved at snyde sin direkte oppasser, og der har været meget langt mellem hans gode kampe i Wigan af det pæne udsnit, jeg har set. Faktisk kan jeg kun mindes et par kampe mod United og en udekamp mod Aston Villa for to år siden.
Jeg håber, jeg tager fejl og at han kan næve niveauet til en storklub, for det kræves godt nok i ekstremt høj grad i denne situation. Umiddelbart tror jeg ikke vi i Valencia har fundet andet end en marginalspiller på lang sigt.
Velkommen velkommen Valencia..
Jeg glæder mig til at se ham i aktion, har som en del af jer andre ikke set ham i aktion. Jeg mindes dog en kamp i år hvor han spillede mod os og var overfor O'Shea.. Udemærket må jeg sige, han satte O'Shea under pres en del gange.. Håber på han kan tage en lille smule over for Ronaldo..
Jeg må jo være hudløst ærlig og erkende, at jeg ikke er hoppet ned fra stolen i glæde over Valencia-købet.
Han virker som en ret begrænset spiller. Han kan slå indlæg, men har ofte svært ved at snyde sin direkte oppasser, og der har været meget langt mellem hans gode kampe i Wigan af det pæne udsnit, jeg har set. Faktisk kan jeg kun mindes et par kampe mod United og en udekamp mod Aston Villa for to år siden.
Jeg håber, jeg tager fejl og at han kan næve niveauet til en storklub, for det kræves godt nok i ekstremt høj grad i denne situation. Umiddelbart tror jeg ikke vi i Valencia har fundet andet end en marginalspiller på lang sigt.
Har det på nøjagtig samme måde. Det kan blive guld eller lort. Jeg har heller ikke set nok til Valencia, men af hvad jeg husker, så erindrer jeg ham som en helt almindelig spiller, der ikke har det der glans, der kan gøre ham til en superdygtig kantspiller. Jeg håber inderligt, jeg må æde disse ord i mig igen, når Giggs og Neville løfter trofæet for 19. gang på OT næste år. Jeg håber det, men jeg er sgu lidt skeptisk ved Valencia.
Hvor tit har vi rent faktisk kunne spotte det reelle potentiale i de indkøb der er kommet fra midter- eller bundklubberne? Eller de relativt ukendte vi køber i udlandet?
Carrick, Vidic, Evra og Ronaldo er alle strålende eksempler på indkøb, hvor man ikke har følt det var en sikker succes, men alligevel er de blevet til klassespillere og bærende kræfter over 2-3 år.
Valencia falder i samme skuffe, og når også Real har haft øje på ham, vil jeg tage det som et positivt tegn og se frem til at se ham i kamp.
timberunited
01-07-2009, 09:24
Velkommen til Valencia. Og jeg må give Baunie ret. Armene kom hurtigt ned, da jeg begyndte at se på, hvad han egentlig skabte for Wigan i seneste sæson: 3 mål og 5 assists. Disse tal skal ganges op mange gange, hvis han skal have nogen berettigelse. Når disse bedrifter så ovenikøbet er lavet mod hold som Newcastle, West Bromwich, Portsmouth og Hull, får man bly i armene.
Nu ved jeg godt, at nogen vil sige, at Wigans spillere ikke har kunne spillet ham som United's måske vil gøre, når de lærer ham at kende. Men så dårlige var Wigan altså heller ikke sidste sæson. De endte på en 11. plads, hvilket ikke er dårligt i betragtning af, at flere af deres spillere ikke levede op til forrige sæsons niveau - fx Zaki.
Rundt omkring i medierne kaldes han for et "talent". Men han bliver 24 år om en måned. Er han som fodboldspillere er flest, vil han toppe indenfor de næste år. Med andre ord er han altså cirka et halvt år yngre end Ronaldo. Og det var sidste gang, jeg nævnte de to spillere i samme sætning. Dem, der sammenligner ham med Nani har helt ret, frygter jeg. Nu har vi to Nani'er. Lad os håbe mindst en af dem kommer til at gøre en reel forskel. Også jeg håber, at jeg kommer til æde mine ord i mig igen.
Jeg synes det er noget pjat at sammenligne Valencia og Nani. De er begge kanter og er i samme aldersgruppe, men så stopper lighederne altså også.
Der er så stor forskel på de to spillere, at det er totalt ukonstruktivt. For det første er de jo to helt forskellige spillere, hvor Nani altså minder mere om Ronaldo med den mere flamboyante spillestil (dog uden det samme produktion af mål og chancer), men Valencia er mere en klassisk ned-ad-sidelinjen kant, der dog også kan skære ind i banen til tider.
De har nogenlunde samme alder, men Valencia har altså spillet fast i Premier League i 3 sæsoner og været sit holds ubetinget bedste spiller de seneste 2, mens Nani har meget begrænset spilletid fra sine 2 United-sæsoner og ikke har været en entydig succes. Jeg tror ikke han bliver en af de der spillere, der kommer til United og pludselig er helt "wow" i sit spil, fordi vi kender allerede hans niveau. Han er ikke et ubeskrevet blad, vi ved hvad vi får.
Jeg tror helt og holdent på at Valencia kan gå ind og blive en stærk spiller for United, men hvis folk forventer at han scorer 15 mål per sæson eller bliver vores nye stjerne, så er der mange der bliver skuffede.
Velkommen Valencia! bliver spændende at følge din udvikling i vores klub
De eneste to spillere, der vel i realiteten kan erstatte Ronaldo er Ribery eller Messi, og de er stortset umulige at få, så om det var Valencia eller Ashley Young er stortset underordnet, for ingen kan erstatte Ronaldo og alle bliver ved siden af ham marginalspillere. Jeg tror aldrig at Valencia kommer op på Ronaldo niveau, men tror nok, at han skal gøre det godt. Min største bekymring er dog, at vi har for få spillere, der laver mål nu. Midtbanen scorer ikke ret meget, Rooney skal finde formen for landsholdet, men han er hos United meget bundet af defensive pligter, Berbatov tvivler jeg på bliver den store målscorer, når han sjældent tager chancen og skyder, så derfor kommer vi til at mangle mindst. 30 mål hver sæson, og de 30 mål ser jeg Huntelaar skal stå for, så jeg håber virkelig, at det bliver ham vi henter til angrebet.
timberunited
01-07-2009, 13:00
De eneste to spillere, der vel i realiteten kan erstatte Ronaldo er Ribery eller Messi, og de er stortset umulige at få, så om det var Valencia eller Ashley Young er stortset underordnet, for ingen kan erstatte Ronaldo og alle bliver ved siden af ham marginalspillere. Jeg tror aldrig at Valencia kommer op på Ronaldo niveau, men tror nok, at han skal gøre det godt. Min største bekymring er dog, at vi har for få spillere, der laver mål nu. Midtbanen scorer ikke ret meget, Rooney skal finde formen for landsholdet, men han er hos United meget bundet af defensive pligter, Berbatov tvivler jeg på bliver den store målscorer, når han sjældent tager chancen og skyder, så derfor kommer vi til at mangle mindst. 30 mål hver sæson, og de 30 mål ser jeg Huntelaar skal stå for, så jeg håber virkelig, at det bliver ham vi henter til angrebet.
Den bekymring er du ikke den eneste, der har. Og vejen frem er nok, at spillet skal omlægges, så offensiven skal skabes af flere fra kollektivet. Ingen enkelt spiller kan erstatte Ronaldo.
Huntelaar havde jeg også lyst til, før Real fik ham ødelagt, og så støtte jeg på denne artikel, der mener, at Huntelaar ikke kan tage del i det opbyggende spil, ikke kan drible, og altså kun score på direkte oplæg: http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=158877
Desuden har manutd.com flere gange afvist, at man var interesseret i Huntelaar.
Vi så håbe, at den journalist, der skrev, at Ferguson kunne købe to lemurer som erstatning for Ronaldo og stadig vinde, får ret.
Det bliver spændende at se, om en Valencia, en Rooney, en Berbatov, der skal til at tage mere offensivt ansvar, kan få mål ind på kontoen. Lad os håbe det. :devill:
Den bekymring er du ikke den eneste, der har. Og vejen frem er nok, at spillet skal omlægges, så offensiven skal skabes af flere fra kollektivet. Ingen enkelt spiller kan erstatte Ronaldo.
Huntelaar havde jeg også lyst til, før Real fik ham ødelagt, og så støtte jeg på denne artikel, der mener, at Huntelaar ikke kan tage del i det opbyggende spil, ikke kan drible, og altså kun score på direkte oplæg: http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=158877
Desuden har manutd.com flere gange afvist, at man var interesseret i Huntelaar.
Vi så håbe, at den journalist, der skrev, at Ferguson kunne købe to lemurer som erstatning for Ronaldo og stadig vinde, får ret.
Det bliver spændende at se, om en Valencia, en Rooney, en Berbatov, der skal til at tage mere offensivt ansvar, kan få mål ind på kontoen. Lad os håbe det. :devill:
Jeg ved godt, at Huntelaar ikke er en spiller, der kan så meget andet end at lave mål. Men efter Ronaldos og Tevez afgang kommer vi altså til at mangle omkring 50 sæsonmål og jeg regner ikke med, at Valencia laver over 10 sæsonmål første år. Man kan selvfølgelig håbe på, at Rooney og Berbatov begynder at blomstre mere rent målmæssigt og midtbanen også byder ind, men det er urealistisk og når vi alligevel står og mangler en angriber, så er Huntelaar altså manden, der både kan være en billig, men måfarlig løsning. Rooney, Valencia, Nani, Giggs og Carrick er fremragnede til at skabe chancer, hvor Huntelaar vil være ideal til at sparke dem ind. Måske vil mange mene, at spillet så vil blive for "kedeligt" og forudsigeligt, men altså med sidste sæson i baghovedet, så kan det ikke blive meget værre, vil jeg sige.
BBCs Phil McNulty har skrevet en udmærket blog omkring Antonio Valencia, Ferguson og grundene bag købet. Den er at finde her (http://www.bbc.co.uk/blogs/philmcnulty/2009/07/valencia_s.html)
Troelsgaard
01-07-2009, 16:03
Uanset hvordan og hvorledes, så ville Ronaldo ikke kunne erstattes, målt udfra individuelle kvaliteter, men fodbold er som bekendt et holdspil, og selv uden Ronaldo har vi jo et kanont hold, det eneste der mangler er evnen til at score nok, for de flestes vedkommende, men hvis nu Anderson langt om længe kan komme i gang, Rooney og Berbatov (og en evt. ny angriber) kan finde målet lidt mere, Carrick må også godt score 3-4 mål mere, jamen så er det ikke så skidt igen, og lur mig om ikke vi igen næste sæson er med fremme. Vi vinder måske ikke igen, men man kan heller ikke vinde hvert år, man skal forsøge, men det kan glippe.
Uanset hvordan og hvorledes, så ville Ronaldo ikke kunne erstattes, målt udfra individuelle kvaliteter, men fodbold er som bekendt et holdspil, og selv uden Ronaldo har vi jo et kanont hold, det eneste der mangler er evnen til at score nok, for de flestes vedkommende, men hvis nu Anderson langt om længe kan komme i gang, Rooney og Berbatov (og en evt. ny angriber) kan finde målet lidt mere, Carrick må også godt score 3-4 mål mere, jamen så er det ikke så skidt igen, og lur mig om ikke vi igen næste sæson er med fremme. Vi vinder måske ikke igen, men man kan heller ikke vinde hvert år, man skal forsøge, men det kan glippe.
Man kan ikke vinde hvert år nej. Men man skal gøre hvad man kan for at opsøge det, og hvis united mister ronaldo og tevez, og kun bringer valencia ind med alle de penge på bankbogen, så har united ikke gjort hvad de kan.
Man kan ikke vinde hvert år nej. Men man skal gøre hvad man kan for at opsøge det, og hvis united mister ronaldo og tevez, og kun bringer valencia ind med alle de penge på bankbogen, så har united ikke gjort hvad de kan.
Det er svært at erstatte to så gode spillere som Ronaldo og Tevez, så ligegyldig hvem vi henter ind, vil dette blive et meget svært år for os, det er jeg næsten sikker på. Måske lyder dette på mangel som mangel på ambitioner, men jeg vil egentlig stille mig tilfreds med en cuptitel i denne sæson. At kræve 4. PL titler eller en endnu en CL-finale eller titel, er simpelthen for meget at forlange. Især efter Tevez og Ronaldos afgang og generelt er det svært at bevare sulten i så mange år, da Liverpool, Arsenal og Chelsea vil kæmpe endnu mere for at vriste os af titlen og vi nu er det holdet alle bare VIL slå. Jeg vil ikke afskrive os i mesterskabskampen, men jeg forventer ikke, at vi går ud og vinder igen. Hvis vi gør, ville det være fantastisk. En bedrift simpelthen.
Dr. Adams
01-07-2009, 17:13
Jeg ved godt, at Huntelaar ikke er en spiller, der kan så meget andet end at lave mål. Men efter Ronaldos og Tevez afgang kommer vi altså til at mangle omkring 50 sæsonmål og jeg regner ikke med, at Valencia laver over 10 sæsonmål første år. Man kan selvfølgelig håbe på, at Rooney og Berbatov begynder at blomstre mere rent målmæssigt og midtbanen også byder ind, men det er urealistisk og når vi alligevel står og mangler en angriber, så er Huntelaar altså manden, der både kan være en billig, men måfarlig løsning. Rooney, Valencia, Nani, Giggs og Carrick er fremragnede til at skabe chancer, hvor Huntelaar vil være ideal til at sparke dem ind. Måske vil mange mene, at spillet så vil blive for "kedeligt" og forudsigeligt, men altså med sidste sæson i baghovedet, så kan det ikke blive meget værre, vil jeg sige.
Berbatov kan vidst også nævnes i denne række!
Hr Hansen
01-07-2009, 17:25
Nu har jeg en kammerat som er Wigan fan og derfor har jeg set en del kampe med Valencia, det der med at han kun har spillet 3-4 gode kampe over 2 år er at skyde helt ved siden af, han har været Wigans absolut bedste sammen med Palacio's som nu spiller i Spurs.
han har været med i rigtig mange mål for Wigan, vil næsten tro det er 70% AF DEM HVOR HAN ER MED I OPSPILLET
Det er svært at erstatte to så gode spillere som Ronaldo og Tevez, så ligegyldig hvem vi henter ind, vil dette blive et meget svært år for os, det er jeg næsten sikker på. Måske lyder dette på mangel som mangel på ambitioner, men jeg vil egentlig stille mig tilfreds med en cuptitel i denne sæson. At kræve 4. PL titler eller en endnu en CL-finale eller titel, er simpelthen for meget at forlange. Især efter Tevez og Ronaldos afgang og generelt er det svært at bevare sulten i så mange år, da Liverpool, Arsenal og Chelsea vil kæmpe endnu mere for at vriste os af titlen og vi nu er det holdet alle bare VIL slå. Jeg vil ikke afskrive os i mesterskabskampen, men jeg forventer ikke, at vi går ud og vinder igen. Hvis vi gør, ville det være fantastisk. En bedrift simpelthen.
Det er ikke noget med at forlange. Det har noget at gøre med klubbens egne ambitioner og fergusons ambitioner. Og hvis de er, som jeg regner med, at de vil gå efter den fjerde i træk, så er den nuværende trup ikke stærk nok rent offensivt, og det burde både fergie og klubben kunne se.
Nej man kan ikke bare erstatte ronaldo. Nu skal vi ikke gøre tevez mere fantastisk end han er. Kan finde 15-20 angribere i verden jeg hellere ville have.
Men når nu ronaldo ikke kan erstattes rent typemæssigt, så må vi ligge spillet lidt om og søge målene fra andre "kanter". Altså at vi skal se flere mål fra frontløberne.
Spændende køb. Han virker som en dejlig fysisk og udfordrende wing med en udemærket teknik. Havde håbet på et større navn som f.eks Ribery, men er lidt svært at konkurere med real i øjeblikket. Men husk vi har en masse spændende wings, som jeg tror og håber slår igennem til sæson start (Nani, Tosic) plus Ljajic også kommer til januar, som jeg har store forventninger til.
timberunited
01-07-2009, 19:33
Nu har jeg en kammerat som er Wigan fan og derfor har jeg set en del kampe med Valencia, det der med at han kun har spillet 3-4 gode kampe over 2 år er at skyde helt ved siden af, han har været Wigans absolut bedste sammen med Palacio's som nu spiller i Spurs.
han har været med i rigtig mange mål for Wigan, vil næsten tro det er 70% AF DEM HVOR HAN ER MED I OPSPILLET
Det kan man så sige er statistikkens mangel. Faktum er, at det kun er mål og assists, der generelt noteres. Og dem lavede Valencia 3 af i PL sidste år samt assists, som han lavede 5 af.
Lad os tage alle sæsoner i PL.
2006/07: 1/1
2007/08: 3/4
2008/09: 3/5
Semiassists, eller de gange, hvor han fx løber rigtigt, screener etc., er ikke med.
På plussiden kan det noteres, at der er en svag stigende tendens.
OnlyUnited
17-07-2009, 22:00
Hvornår får han overhovede sit nummer?, gad nemlig godt at have en trøje med ham på :)
Hvornår får han overhovede sit nummer?, gad nemlig godt at have en trøje med ham på :)
Det samme her, vil gerne ha Valencia bag på.. Det klør nemlig i fingrene for at bestille den nye trøje, og ellers ender jeg med Owen på, ville først ikke, men når han nu fik 7'eren er det meget fedt !
Troelsgaard
20-07-2009, 21:10
Hvis han skal med til Audi Cup, så får vi nok hans nummer at se.
Stratego Thomas
29-07-2009, 00:49
valencia starter ifølge sir alex mod boca!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6636917
glæder mig virkelig til at se ham i aktion..!:devill:
Stratego Thomas
30-07-2009, 11:34
mod boca spillede han med nr 25.. skal an betragte det som ahns fremtidige nr??
Jeg tror, man skal tage Valencias nummer med et gran salt lige pt. Det minder mig om Hargo, da han kom til United, hvor han i Charity Shield-kampen havde nummer 19 eller 23, men ugen efter fik overrakt nummer 4, hvorefter man kunne købe hans trøje derfra, da det blev annonceret, hvilket nummer Hargo fremover ville husere i.
Jeg tror og håber ikke, Valencia skal spille i nummer 25. Det er måske at fluekneppe, men det virker bare forkert at have så højt tal som kant, medmindre man virkelig selv ønsker et højt nummer.
mod boca spillede han med nr 25.. skal an betragte det som ahns fremtidige nr??
Danny Simpson er stadig i klubben, og han sidder på nr. 25, så i første omgang er det optaget. Spillerne har tidligere haft numre i preseason-kampe, som har vist sig ikke at være deres officielle numre, så intet er sikkert endnu.
Danny Simpson bliver sendt afsted før eller siden. Jeg hørte for noget tid siden, at klubben havde svært ved at finde en klub, der vil have ham. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden da.
Jeg regner med, at han får nr. 25 og Obertan nr. 26 (hans nummer i Bordeaux). Diouf overtager sikkert nr. 32, som han også har i Molde.
Jeg kan ikke se os sælge nogen etablerede navne i dette vindue, så det må blive lidt høje numre.
Troelsgaard
30-07-2009, 15:59
Hvis han ikke får nr. 25, hvad skulle han så have af numre? Det er det mindste der er tilbage.
Synes Valencia gjorde det forventelige idag.
Han viste gode driblninger, et absurd antrit og nogle udmærkede individuelle præstationer.
Dog kan man godt se, at han ikke er spillet sammen med holdet endnu. Havde nogle placeringsfejl, hvorefter O'shea fik det svært.
Men er glad for at han kom igang. Enormt vigtigt, at Tosic, Nani og Valencia præsterer. Så vi kan holde Rooney på toppen.
Og forhåbentlig kan Valencia fjerne spørgsmålstegnet ved hans tilstedeværelse i start-11'eren..
jeg ville også spørge om nogen vidste hvilket nummer han har/får, på wikipedia står der 16 men det er jo Carrick's nummer og nogen der ved hvilket nummer de andre 2 får gode bud er som en skrev deres nummer fra den tidligere klub
Er temmelig sikker på han beholder nr. 25 !
Han virker utroligt lovende, hans lynhurtige ryk er jo fantastiske, han laver ingen smarte tricks eller finter, men løber med lethed forbi en modstander. Tror virkelig han bliver en gevindst på højrekanten ! Dermed ikke sagt vi glemmer Ronaldo, men vi må ikke sammenligne de to, men jeg tror med tiden Valencia kan blive blandt de bedste kantspillere i Europa, som Wigan bossen selv sagde !
Han virker spændende. Glæder mig til at se ham, når han har fået lidt mere kamptræning. Modsat Nani så er Valencia langt mere effektiv. Det er bare et hurtigt og effektivt træk forbi sin direkte modstander. Ikke noget med mange stepovers osv. bare et hurtigt og effektivt træk forbi - og det virker. Bliver sjovt at følge, han er startet godt.
håber ideal opstilling kommer til at lyde
Foster/Van der Sar
Brown/rafael-ferdinand-vidic-evra
Valencia-Carrick-anderson-Nani
Rooney/Berbatov/owen
håber foster får flere chancer
Stratego Thomas
06-08-2009, 21:58
nu er det ifølge manutd.com officielt: valencia får nr 25.
Fremragende kamp af Valencia igår. Virkelig vildt så godt han har spillet i de tre første kampe, når man tænker på, at han er ny her. Modsat Park, Giggs, Tosic og Nani og for den sags skyld Ronaldo også, så løber Valencia ofte til baglinjen og slår indlæg derfra. Når der så også er folk i feltet, så lykkedes det også og igår virkede kombinatioen perfekt.
68amlbtp1Dw
http://www.youtube.com/watch?v=68amlbtp1Dw
Her er hans kampe for united. Han er dælme hurtig. Tror han får en stor indflydelse kommende sæson.
Glæder mig til at se hvad Valencia kan mod et stærkt defensivt hold som Chelsea i Community Shield'en.
Han har helt klart været en åbenbaring på holdet og selvom han måske minder mere om Rooney end Ronaldo så tror jeg at han bliver et kanon indkøb. Personligt er jeg positivt overrasket.
Det jeg mest kan lide ved ham er at han er ikke bange for at gå ind i en takling og han bliver ikke siddende/liggende efter ligesom Ronaldo gjorde. På det punkt mener jeg han er mere ligesom Rooney. Desuden er han fysisk stærkere, altså mere robust og kan nok holde til mere.
Han bliver nok ikke topscorer, men han bliver nok mere ligesom Giggs var for 10år siden.
Christensen
08-08-2009, 00:08
Det er dejligt med en fløj der bare gør alt for at komme til baglinien, og slå et indlæg i panden eller i fødderne på angriberne. Synes sgu det er godt at se. Og så er manden jo vanvittig hurtig!
Glæder mig til at se hvad Valencia kan mod et stærkt defensivt hold som Chelsea i Community Shield'en.
Han har helt klart været en åbenbaring på holdet og selvom han måske minder mere om Rooney end Ronaldo så tror jeg at han bliver et kanon indkøb. Personligt er jeg positivt overrasket.
Det jeg mest kan lide ved ham er at han er ikke bange for at gå ind i en takling og han bliver ikke siddende/liggende efter ligesom Ronaldo gjorde. På det punkt mener jeg han er mere ligesom Rooney. Desuden er han fysisk stærkere, altså mere robust og kan nok holde til mere.
Han bliver nok ikke topscorer, men han bliver nok mere ligesom Giggs var for 10år siden.
Lidt flueknepperi her sent på aftenen, men Ronaldo var et fysisk pragteksempllar. Han som regel kun skubbet væk hvis han trængt til et frispark.
Eller hvis en Sol Campell stod i vejen :)
Suedehead
11-09-2009, 15:48
Han har et enormt potentiale. Nyd lige hans hurtighed og træfsikkerhed for Ecuador for nylig i Bolivia.
http://www.youtube.com/watch?v=3uiWPZi-dRU
Gronkjor
11-09-2009, 16:43
Han har et enormt potentiale. Nyd lige hans hurtighed og træfsikkerhed for Ecuador for nylig i Bolivia.
http://www.youtube.com/watch?v=3uiWPZi-dRU
Sikke et mål! Hans fart er jo helt utrolig:) Skudet er også sten sikkert. Han skal nok blive god..
Tja, jeg er ikke overbevist. Der er ingen tvivl om, at han er hurtig, men han er så forudsigelig, at det blot drejer sig om at markere ham løst og derved anticipere hans lange træk. Hans største force er hans indlæg.
henning_b_j
11-09-2009, 18:33
Det handler også om han udvikler sig til at gå mere ind i banen. han er en meget direkte i hans spil. Han er mega hurtig, sparker rigtig hårdt til bolden og slår nogen super indlæg!. Men ja tror i de store kampe chelsea, arsenal, liverpool kan han godt få det sværet da han i 95% af tiden ville han gå ned og lave et indlæg. det er ikke nok at kunne i de store kampe. men jeg tror på ham på sigt.
Don Kafai
11-09-2009, 21:30
Jeg er helt overbevist om, at United kan få masser ud af Valencia. Jeg synes ikke hans spil er forudsigeligt, eller jo det er det, men når det lykkes alligevel, så er det vel ikke forudsigeligt?
Får vi flere indløb i feltet fra midtbanespillerne og angriberne, så tror jeg han kan blive en assistkonge a la Beckham. Men når Rooney er alene i feltet, så er det straks værre. Og selvom den kombination fungere mod Wigan, så skal vi have flere agressive folk i feltet.
henning_b_j
12-09-2009, 09:16
Jeg er helt overbevist om, at United kan få masser ud af Valencia. Jeg synes ikke hans spil er forudsigeligt, eller jo det er det, men når det lykkes alligevel, så er det vel ikke forudsigeligt?
Får vi flere indløb i feltet fra midtbanespillerne og angriberne, så tror jeg han kan blive en assistkonge a la Beckham. Men når Rooney er alene i feltet, så er det straks værre. Og selvom den kombination fungere mod Wigan, så skal vi have flere agressive folk i feltet.
Det er også kun når vi møder klasse hold jeg tror han får det svært i starten. men ja han har nemlig nogen rigtige beckham indlæg som bare er iorden.:devilll:
Sidder lige og ser United-Bolton (er på tv2 sport). Hvor er det grimt at Valencia slet ikke jubler over hans første mål for klubben. Nogen der ved hvorfor?
EDIT: Altså ved hvorfor han ikke er mere entusiatisk? Der er jo gået Berbatov (AaB) i den :p
Sidder lige og ser United-Bolton (er på tv2 sport). Hvor er det grimt at Valencia slet ikke jubler over hans første mål for klubben. Nogen der ved hvorfor?
EDIT: Altså ved hvorfor han ikke er mere entusiatisk? Der er jo gået Berbatov (AaB) i den :p
Hans kæreste havde muligvis Tante Rødby på besøg dagen inden.
Jeg tror bare, at det er Valencias naturlige side. Rolig og afdæmpet som Berbatov. Jeg tror ikke så meget, at det er noget spillerne tænker på derinde, når de har scoret. Scorer han det vindende mål i overtiden mod Liverpool søndag, tror jeg nu nok, at vi skal se lidt jubel fra hans side
@ Dines.
Du har måske ret, men man burde være i besiddelse af en vis form for glæde, når man scorer sin første mål for en klub af Uniteds kaliber. Men igen som du siger; mennesker er forskellige, men jeg deler samme holdning som RAppel. Det er usædvanligt uset, at en mand ikke jubler over sin første scoring, men ligner mere en John Knudsen i søgen efter kvinder efter en våd aften.
Jo jo, altså vigtigheden af et mål mod Bolton kan der drages tvivl om (det viste sig så at blive det matchvindende mål, men det er en anden snak). Men et mål er et mål og når det er det første for en ny klub burde man vel forvente en eller anden form for jubel?
Men du har ret. Han er ikke just den jublende type.
I9tyg7p0AvY
schousboe9
21-10-2009, 18:11
Jeg ville ønske, han turde forsøge lidt flere af sine skud og direkte driblinger. Han gjorde det for Wigan, gør det på landsholdet, kom nu med det hos os, knægt! Det er jo så fandens giftigt!
Dejligt med endnu en scoring fra Valencia og der er bestemt forbedringer i hans spil. Især Bolton kampen var vildt god fra hans side, men synes nu generelt han er blevet gradvist bedre for os siden han kom. Dog irriterer det mig grænseløst at han kun! kan trække til højre, at han overhovedet ikke kan skyde med hans venstre fod (han gør det i hvert fald aldrig!), og at han ikke kan lave finter og drible, men derimod kun kan tage et træk højreom modstanderens back. Hvis bare manden evnede at gå venstre om bare ni ud af ti gange vil han jo blive vanvittig farlig med hans sublime fysik og hurtighed.
Apropos Valencia og jubelscener. Nu jublede han heller ikke synderlig meget efter dagens scoring, men i de mål han har scoret for Ecuador her på det sidste, er han gået mere eller mindre amok. Det er lidt sjovt, men egentlig er jeg ligeglad. Godt med to mål i to kampe. Kan han nå mellem 5-10 mål i denne sæson, ville det være flot. Husk på, at manden ikke scorede meget i Wigan.
Jo jo, altså vigtigheden af et mål mod Bolton kan der drages tvivl om (det viste sig så at blive det matchvindende mål, men det er en anden snak). Men et mål er et mål og når det er det første for en ny klub burde man vel forvente en eller anden form for jubel?
Det kunne jo være fordi han er den "nye dreng" i klubben, og at han liige skal vænne sig til det, også spillemæssigt, for vi har ikke set det allerbedste fra hans side endnu.
Uanset hvor mange mål han så scorer, så vil jeg til hver en tid fastholde, at en spiller, som er så etbenet, at han ikke tør lægge en aflevering over to meter med venstre fod, aldrig bør spille for Manchester United.
Hvis ellers en venstre back gad sætte sig ned og se to timers video med Valencia en dag, så ville der blive lukket fuldkommen ned for ham. Han får Aaron Lennon til at fremstå opfindsom i driblingerne, det siger ikke så lidt.
Uanset hvor mange mål han så scorer, så vil jeg til hver en tid fastholde, at en spiller, som er så etbenet, at han ikke tør lægge en aflevering over to meter med venstre fod, aldrig bør spille for Manchester United.
Hvis ellers en venstre back gad sætte sig ned og se to timers video med Valencia en dag, så ville der blive lukket fuldkommen ned for ham. Han får Aaron Lennon til at fremstå opfindsom i driblingerne, det siger ikke så lidt.
Vil du så ikke have Lionel Messi?! Sådan kan du ikke stille det op. Du har ret i, at han er ufattelig forudsigelig, men han kommer jo stadig forbi sin modstander. Ligesom Messi. Du ved, at han skærer ind i banen og laver et-to med Zlatan eller Xavi/Iniesta, men alligevel fuldfører han den 9 ud af 10 gange og 3-4 gange giver det mål. Fordi man er etbenet skal det ikke fratage ham muligheden at spille for United, så længe han skaber noget.
Messi og Valencia lever på deres speed, som gør at de kan sætte deres direkte modstander af. Hvis Valencia var en snegl og etbenet havde vi et kæmpe problem, men nu er han heldigvis hurtig og fysisk stærk, så kan desværre ikke se det helt store i dit problem? :s
Som det er nu, så vil en forsvarer kunne stoppe ham uden problemer, om hans tophastighed så er 300 kilometer i timen ved fuld speed. De skal bare se ti minutters Youtube-sammenklip af ham for at regne hans mønster ud og stille sig i vejen, inden han foretager sig noget. Enten går han til højre, ellers må han spille ind i banen.
Hans helt store problem er jo, at hvis hans forudsigelige træk ikke ryster modstanderen af, så kan han ikke trække ind i banen med venstrefoden, for sådan en ejer han ikke. Nej, han skal vende sig, så bolden fortsat ligger til højre og derefter bliver han nødt til at spille tilbage i banen. Det er simpelthen ikke godt nok.
Jeg kræver ikke en Messi. Jeg kræver bare en spiller, der er på et teknisk højere niveau. Det er altså hverken for meget at forlange eller svært at finde for rimelige penge...
Stratego Thomas
22-10-2009, 00:20
Som det er nu, så vil en forsvarer kunne stoppe ham uden problemer, om hans tophastighed så er 300 kilometer i timen ved fuld speed. De skal bare se ti minutters Youtube-sammenklip af ham for at regne hans mønster ud og stille sig i vejen, inden han foretager sig noget. Enten går han til højre, ellers må han spille ind i banen.
Hans helt store problem er jo, at hvis hans forudsigelige træk ikke ryster modstanderen af, så kan han ikke trække ind i banen med venstrefoden, for sådan en ejer han ikke. Nej, han skal vende sig, så bolden fortsat ligger til højre og derefter bliver han nødt til at spille tilbage i banen. Det er simpelthen ikke godt nok.
Jeg kræver ikke en Messi. Jeg kræver bare en spiller, der er på et teknisk højere niveau. Det er altså hverken for meget at forlange eller svært at finde for rimelige penge...
jeg tror du misforstår ideen med at inddrage messi som eksempel.. pointen var så vidt jeg forstod, at man sagtens kan være verdensklasse og stadig ret etbenet, hvilket messi er et glimrende eksempel på. hvis valencia er i stand til at komme forbi sin modstander er det for mig ligegyldigt om han bruger højre eller venstre fod. når det så er sagt har jeg en stor forkærlighed for tobende fodboldspillere, da disse ofte er mere uforudsigelige og har et lettere og mere harmonisk angrebsspil..
jacobdahl8
22-10-2009, 00:39
Enig, hans måde at komme forbi sin modspiller på er ikke just den moderne form for "at udfordre en til en", men den klasiske speed up.
Ryan Giggs, har stadig frækheden til at både lave steps over bolde, tunnelen eller zig-zagen. Da vi havde Ronaldo - ja han kunne danse forbi sine modspillere, mere er der ikke at sige til den. Nani og Evra er også utrolig "frække driblere" der bruger forskellige skills til at komme forbi sin modstandere.
Det mangler jeg også ved Valencia, han er ofte for klassisk at se på. Men han viser jo klasse i andre forudsætninger af spillet. Ikke mindst er han en lyn hurtig og kan med rette spilles i dybden.
VonKoblenz
22-10-2009, 01:11
Altså jeg har på ingen måder syntes Valencia har leve top til nogle forventninger, men jeg stoler på ham og stoler bestemt på Ferguson og hans valg.
Syntes det er et underligt argument at sige at Valencia ikke dur til holdet fordi han er et-benet. Valencia er ligesom så mange andre store spiller før ham et-benet og han kan komme forbi en modstander via sin speed og sin fysik. Jeg tror at han blot skal tilpasse sig United, da der er en del forskel på Wigan og så United. Jeg tror din holdning vil ændre sig om nogle måneder.
Det samme er at sige Berbatov ikke er god nok til United pga af hans første sæson som efter min mening ikke var overbevisende for den pris vi gav for ham.
Jeg ved ikke om du spiller fodbold eller sport generelt, men når man skifter klub så kræver det altså tid før man kan tilpasse sig en klubs stil.
Specielt en klub som United er svær at tilpasse sig pga af dens mange traditioner og kulturen om klubben..
Generelt brød jeg mig ikke om købet af Valencia. Men samtidig har jeg også den holdning der hedder:
Hvis Ferguson siger han har kvaliteterne, så må jeg lade min tvivl komme ham til gode. For, hvis der er en mand som ved hvad han laver. Så er det sgu Ferguson!
United DK
22-10-2009, 13:55
Tjah, men score han 50 mål hver sæson, så er jeg egentlig ligeglade med, hvor forudsigelig han er. Vi lever af mål, ikke af uforudsigelighed.
Tjah måske er Valencia forudsigelig, men hans eksplosion og antrit fører alligevel til, at han kommer forbi sin modstander meget ofte, selvom de ved hvor han vil hen. Det er rigtigt, at han kunne blive farligere, hvis han også kunne trække ind i banen, men p.t. har jeg været udemmærket tilfreds med Valencia, når man tager med, at han er ny mand i klubben.
"You might not be able to tell from my face but I promise I’m celebrating inside," he says. "I’m trying to work on a celebration. I’ve been listening to a lot of music at home so maybe when I score again you’ll see a little dance."
Det skal nok blive festligt :devilll:
Hr. Pedersen
03-11-2009, 18:35
Spillere med såkaldt "et ben" er nogle der ofte søger baglinjen hvis de spiller i den rigtige side, hvis de så ikke kommer igennem, trækker bolden baglæns og får backen eller andre til at slå indlæg, jeg tror Fergie, ville være genial, hvis han rykkede Valencia over i højre, fordi det er lettere at komme til chancer i den forkerte side, Messi er eksemplet, hvis han så kan komme ind og spille noget 1-2 spil med vores angriber eller centralemidt.
Hans eksplosivitet, indlæg, teknik og fysisk formåen fejler bestemt intet, han er en god spiller, men jeg tror, han ville være bedre i den forkerte side også kunne Nani prøve højre af, hvor han måske har lettere ved at gå til baglinjen.
Umiddelbart er jeg fint tilfreds med Valencias start i klubben. Vi vidste jo alle at han ikke ville dominere spillet fra første dag, men jeg synes dog de takter han har vist har været gode, og til stadighed bliver bedre. Han har givet os t klassisk fløjspil igen, noget vi ikke har haft i flere år. Samtidig er hans indlæg rigtig gode.
Det kan godt være han er et-benet, og at baunie ikke vil have ham om så han scorer 100 mål pr sæson alene grundet han er et-benet :confused: - han skal bare blive bedre til at træffe beslutninger. Han kan naturligvis ikke køre imod baglinjen hver gang. Nu formoder jeg en del herinde ikke har set de seneste kampe med ham, men her synes jeg faktisk man kan se han arbejder på netop dette - dvs. at trække ind i banen og skabe overraskelsen.
Vi skal nok blive glade for ham.
Hr. Pedersen
03-11-2009, 20:00
Træffe beslutninger? Er vel en af hans stærkeste sider, dribler han ned mod linjen og kan se han intet for ud af det, er han lynhurtig i opfattelsen til at finde enten backen, den centrale midt eller lignende, hans beslutninger er enormt kloge ALTID!
Godt nok er han en genert type, men jeg er lidt skuffet over, at han aldrig jubler efter en scoring. Og især igår, der var super vigtig og kom på et vigtigt tidspunkt? Det er lidt underligt, men vigtigst er, at han er blevet bedre og bedre.
Jeg så også gerne, at han jublede lidt mere, men hvis han ikke er den type, så fair nok.
Begynder han på det, fordi folk forlanger det, så vil det virke lidt påklistret.
Det vigtigste er sgu bare, at han gør det godt på banen, og det gør han indtil videre.
Umiddelbart er jeg fint tilfreds med Valencias start i klubben. Vi vidste jo alle at han ikke ville dominere spillet fra første dag, men jeg synes dog de takter han har vist har været gode, og til stadighed bliver bedre. Han har givet os t klassisk fløjspil igen, noget vi ikke har haft i flere år. Samtidig er hans indlæg rigtig gode.
Det kan godt være han er et-benet, og at baunie ikke vil have ham om så han scorer 100 mål pr sæson alene grundet han er et-benet :confused: - han skal bare blive bedre til at træffe beslutninger. Han kan naturligvis ikke køre imod baglinjen hver gang. Nu formoder jeg en del herinde ikke har set de seneste kampe med ham, men her synes jeg faktisk man kan se han arbejder på netop dette - dvs. at trække ind i banen og skabe overraskelsen.
Vi skal nok blive glade for ham.
Jeg mener bare, at han er alt for begrænset i sit spil, og lærer han ikke at bruge venstrefoden, så vil det fortsætte sådan. Jeg har fortsat meget svært ved at se, at han er god nok til en af verdens største klubber. Og så pisser det mig gevaldigt af, at han aldrig jubler.
Martinsen
04-11-2009, 12:23
Hvordan kan det være et problem at han ikke jubler:lolol: Jeg kan personligt ikke være mere ligeglad! Jeg skal sku nok juble for ham når han scorer.
Jeg synes heller ikke, at Valencia skal juble påklistret, men altså jeg synes, at det er underligt, når han ikke jubler over et udlignende mål i 92'ende min. Der kan jeg bedre lide sådan en som Rooney, der udstråler glæde og passion ved hver scoring. Se eventuelt hvad han gør efter Valencias scoring igår.
ChristianR
04-11-2009, 13:44
Jeg går sq altid selv sådan amok efter en scoring, at jeg ikke lægger mærke til spillernes jublen, så om de danser græder eller tager sig en lille lur kunne ikke rage mig en høstblomst.
Det er spillet på banen, der tæller, og her er jeg tilfreds med Valencia indtil videre.
Han er godt udfordrende på kanten og en dygtig kant. Desværre giver han os ikke så forfærdelig meget mere end det, som eksempelvis Ronaldo gjorde og andre spillere gør i andre store klubber.
Hvordan kan det være et problem at han ikke jubler:lolol: Jeg kan personligt ikke være mere ligeglad! Jeg skal sku nok juble for ham når han scorer.
Så du er ligeglad med, om spillerne viser en smule passion for det hele eller ej?
Så du er ligeglad med, om spillerne viser en smule passion for det hele eller ej?
Hvis de viser det igennem deres spil er det vel fint!?
United DK
04-11-2009, 15:14
Det mærkelige er jo, at han jubler fint med, når han score for Ecuador, og han kunne da også godt fejre sine scoringer for Wigan. Jeg ved ikke hvad der trykker ham, men jeg lader ham om det. Hellere ingen jubel, fremfor den der arrogante lunten som Henry tit lavede, når han scorede for Arsenal.
Hans mål i går var måske vigtigt, men det var altså også svineheldigt. Den havde gået flere meter forbi hvis den ikke var blevet rettet af. Så han føler måske ikke at det var hans mål..
Martinsen
04-11-2009, 18:02
Så længe han yder sit bedste på banen og arbejder for holdet, ja så er jeg sku fuldstændig ligeglad med hvordan han reagerer oven på en scoring. Hvis han gik og slog ud med armene og virkede opgivende konstant så ville jeg være utilfreds, men at han ikke jubler når han scorer er jeg bedøvende ligeglad med.
"I'm trying to work on a celebration," he revealed. "I’ve been listening to a lot of music at home so maybe when I score again you'll see a little dance."
Det er da lidt opløftende at høre.
Hvorfor ikke bare acceptere, at han er en mere behersket type? Det står ikke i hans jobbeskrivelse, at han skal juble over sine mål på samme måde som alle andre.
Når man handler mennesker fra hele jordkloden, så er det en naturlig "konsekvens", at de måske ikke alle har samme mentalitet.
Folk burde bare være glade for, at han foreløbigt klarer sig så godt.
ChristianR
04-11-2009, 19:00
Måske er han bare så ydmyg at han ikke scorer efter sin egen scoring, når han generelt ikke har været tilfreds med sit eller holdets spil?
Vi så det med Berbatov i starten, som åbenbart var så led og ked af sit spil i begyndelsen, at han ikke virkede synderligt glad, selvom han scorede.
Det er i og for sig vel også en beundringsværdig indstilling. At man ikke jubler som død og helvede, bare man scorer et mål - Man har måske større visioner, der skal opnåes, før man rigtig giver jubelscenerne gas.
Måske er han bare så ydmyg at han ikke scorer efter sin egen scoring, når han generelt ikke har været tilfreds med sit eller holdets spil?
Vi så det med Berbatov i starten, som åbenbart var så led og ked af sit spil i begyndelsen, at han ikke virkede synderligt glad, selvom han scorede.
Det er i og for sig vel også en beundringsværdig indstilling. At man ikke jubler som død og helvede, bare man scorer et mål - Man har måske større visioner, der skal opnåes, før man rigtig giver jubelscenerne gas.
Han scorer ikke efter sin egen scoring? :D
ChristianR
05-11-2009, 16:53
Han scorer ikke efter sin egen scoring? :D
Præcis.. Har du msåke nogensinde set ham score 2 mål i samme kamp?:D
Præcis.. Har du msåke nogensinde set ham score 2 mål i samme kamp?:D
Point taken. Jeg tier bare stille ;)
Han er jo sydamerikaner, så mon ikke Anderson bare lære ham en lille dans ! Tror også nok han skal finde på noget.. Syntes helt klart Valencia har været Uniteds bedste spiller i de sidste par kampe han har spillet. Det lover rigtigt godt !
Parkohargo
04-12-2009, 08:41
Woot Woot! Valencia kåret som månedens spiller. Fortjent synes jeg eftersom han virkelig har trådt i karakter og har gjort vores højre kant til sin egen.. de sidste mange kampe har han virkelig skabt meget uro der.
Well, it was close (perhaps the tightest poll we’ve ever run) but I’m very happy to reveal Antonio Valencia is ManUtd.com's Player of the Month for November. More than 11,000 of you had your say, with the Ecuadorian winger garnering 30 per cent of the vote – he just pipped Darren Fletcher (29 per cent) and Ryan Giggs (28 per cent) to the honour. Congratulations, Antonio! (NC)
Fin gestus, der om ikke andet kan give ham et lille skud selvtillid.. Lad os håbe at det ikke stiger ham til hovedet :)
Jeg har også selv været imponeret over Valencia det sidste stykke tid; han har fået åbnet op for målkontoen, og hans hurtighed gør at der ofte skal to mand til at stoppe ham, noget der sikrer mere plads til folk på midten og i front..
Lad os håbe at hans udvikling fortsætter, evt. med noget ekstra træning til den dårlige fod :)
Valencia er blevet opereret i anklen.
Fra the Mirror
Manchester United star Antonio Valencia is in a race to be fit for the start of next season - after having an ankle operation.
The Ecuador winger was feeling the problem in the final weeks of the season and pulled out of the final two matches after taking one knock too many.
Ecuador’s absence from the World Cup finals meant he could go under the knife immediately and he underwent surgery in Manchester.
Now Valencia should be able to start his rehabilitation late next month and be up and running for the beginning of the next campaign if there are no complications.
Nooooooo! Valencia, har BARE at holde sit niveau, og blive bedre! Det her er noget lort!
Kasper United
13-05-2010, 08:13
Valencia er blevet opereret i anklen.
Fra the Mirror
Lyder ikke godt. Men det er godt, operationen kommer nu udenfor sæsonen. Nu har han bare og blive klar til næste sæson, så han kan holde niveauet for sidste.
Øv :(
Men godt tidspunkt det sker på. Håber han kan genfinde sin form fra omkring nytår.
United DK
13-05-2010, 11:12
Han har tre måneder at give af, så mon ikke han er klar igen næste sæson.
Jeg har læst, at han skulle være ude i to måneder, derfor vil han nok misse starten af pre season, men han skal nok blive klar til sæsonstart, og det er det vigtigste. Glæder mig til at følge ham næste sæson, han var fantastisk i hans første sæson her.
RuudVanNissetøj
25-07-2010, 14:20
http://www.tribalfootball.com/man-utd-winger-valencia-barcelona-real-madrid-would-not-tempt-me-away-999251
Dejligt forfriskende at en spiller vil sige nej til Real eller Barca. Det er jo næsten ved at være sådan, at klassespillere kun vil til de klubber eller City pga. pengene. Tak Valencia, du har en stor fremtid hos os.
United DK
25-07-2010, 14:22
Lad os håbe han står ved det, for det er da kun dejligt med klassespillere, der spiller for klubben i mere end 5 år, inden turen går sydpå.
Lad os håbe han står ved det, for det er da kun dejligt med klassespillere, der spiller for klubben i mere end 5 år, inden turen går sydpå.
Nemlig:)
Nogle der ved hvordan det står til med hans skade?
schousboe9
25-07-2010, 15:31
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6650892
Han møder ind igen mandag.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6650892
Han møder ind igen mandag.
Tak for det:)
Det lyder super. Så skal han nok være klar til starten af sæsonen. Og Nani skulle vist også være klar.
Parkohargo
15-09-2010, 08:22
Håber på hurtig recovery for Valencia, men det så virkelig ikke godt ud. Mon ikke vi får en udmelding snarest?
Det lignede et alvorligt brud på banet eller anklen, så jeg ville blive overrasket, hvis vi ser ham på banen igen i den her sæson.
Goal.com fortæller at han er ude i resten er sæsonen. Det er fandme synd for han har ikke engang spillet ret meget. Nu håber jeg bare at vi kommer til at give chancer til vores yngre spillere, fremfor vi skal stole på Park.
Treble007
15-09-2010, 10:15
en ting er det skuffende resultat mod Rangers, hvad er langt værre, ikke mere bold til Valencia i år.. hvor betydningsfuldt bliver det ikke for vores sæson.. :( jeg frygter det får store konsekvenser for vores spil og chancer.. PIS LORT
MOHoegsted
15-09-2010, 10:15
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6652321
Det på anklen..
Tror godt vi kan se ham på banen igen denne sæson, men det bliver helt til sidst så.
United skriver at han måske kunne misse resten af sæsonen, lad os håbe det ikke er så slemt, som alt ellers tyder så stærkt på..
Tror det mindst er 1 år han er ude i. Alan Smith var ude med en ligende skade i 2006. Det er godt nok trist for ham. Lad os håbe han kan vender stærk tilbage..
Tror det mindst er 1 år han er ude i. Alan Smith var ude med en ligende skade i 2006. Det er godt nok trist for ham. Lad os håbe han kan vender stærk tilbage..
Smith var ude i 6 måneder. Problemet med sådanne skader er, at der derefter følger en masse tilhørende småskader, der forsinker et eventuelt comeback. Det værste er dog, hvis det rammer han psykisk. Vi så hvor bange Eduardo var, da han kom tilbage. Han bliver aldrig den samme spiller igen.
Smith var ude i 6 måneder. Problemet med sådanne skader er, at der derefter følger en masse tilhørende småskader, der forsinker et eventuelt comeback. Det værste er dog, hvis det rammer han psykisk. Vi så hvor bange Eduardo var, da han kom tilbage. Han bliver aldrig den samme spiller igen.
Alan Smith var ude i næsten et år. Men der gik over et år før han spillede for førsteholdet igen. Der er sku en lang genoptræning også. Nu er vi godt nok på den hvis Nani også bliver skadet.
Alan Smith var ude i næsten et år. Men der gik over et år før han spillede for førsteholdet igen. Der er sku en lang genoptræning også. Nu er vi godt nok på den hvis Nani også bliver skadet.
Blev skadet i midten af februar 2006, var tilbage og spille for førsteholdet i september 2006... Kom dog først for alvor tilbage i foråret 2007.
Blev skadet i midten af februar 2006, var tilbage og spille for førsteholdet i september 2006... Kom dog først for alvor tilbage i foråret 2007.
Mente godt nok det var mere en 7 måneder. Men synes ihvertfald de 2 skader minder meget om hinanden. Vi kommer godt nok til at mangle Valencia.
Godt trist at vi nok mister ham resten af sæsonen. MEN Det skal ikke nødvendigvis er så skidt. Jeg tænker at Nani overtager højrefløjen og Obertan/Giggs venstrefløjen. Ville det ikke potentielt kunne fungere okay. Jeg har stor tiltro til Obertan!
Hvis Valencia KUN har brækket anklen er han ude omkring 3-6 måneder alt afhængig af hvor slem skaden er.
De meldinger vi indtil videre har fået omkring hans skade er, at det er anklen det er gået ud over. Det som klart adskilder Valencias skade og Smiths skade er, at Smith brækkede anklen og underbenet. Eduardo brækkede også underbenet. Det er utroligt meget værre at brække underbenet end det er, at brække anklen.
@Dines
Du har helt ret i, at Eduardo aldrig er blevet den samme spiller igen. Men det tror jeg også er pga voldsomheden i den tackling han modtog. Valencias uheled er ja, et stort uheld. Måske gør det, at han kommer bedre over skaden rent psykisk.
MOHoegsted
15-09-2010, 13:01
Hvis Valencia KUN har brækket anklen er han ude omkring 3-6 måneder alt afhængig af hvor slem skaden er.
De meldinger vi indtil videre har fået omkring hans skade er, at det er anklen det er gået ud over. Det som klart adskilder Valencias skade og Smiths skade er, at Smith brækkede anklen og underbenet. Eduardo brækkede også underbenet. Det er utroligt meget værre at brække underbenet end det er, at brække anklen.
@Dines
Du har helt ret i, at Eduardo aldrig er blevet den samme spiller igen. Men det tror jeg også er pga voldsomheden i den tackling han modtog. Valencias uheled er ja, et stort uheld. Måske gør det, at han kommer bedre over skaden rent psykisk.
Hvilket jeg tror Valencia er stærk nok til at komme igennem!
- Håber det bedste for ham, ja, det gør alle United fans vel.
Det var så den sæson for Valencia
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Saesonen-slut-for-Valencia
[QUOTE=Pils;195193]Hvis Valencia KUN har brækket anklen er han ude omkring 3-6 måneder alt afhængig af hvor slem skaden er.
Fergie samligner den selv med smiths skade.
VonKoblenz
15-09-2010, 13:58
IKKE MINDRE END SKRÆKKELIGT VALENCIA ER FÆRDIG FOR SÆSONEN FOLKENS.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-33581696:unitedkant-f%C3%A6rdig-for-s%C3%A6sonen.html
IKKE MINDRE END SKRÆKKELIGT VALENCIA ER FÆRDIG FOR SÆSONEN FOLKENS.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-33581696:unitedkant-f%C3%A6rdig-for-s%C3%A6sonen.html
Intet bekræftet endnu. Den udtalelse er så vidt jeg ved fra igår aftes, hvor Ferguson kun gættede på, hvad skadens omfang ville blive. Jeg regner dog personligt ikke med at se ham mere i aktion i år. Smith brækkede i sin tid ankelen to steder og han var ude i 6-7 måneder. Han kom dog først for alvor i slutningen af marts. Eduardo blev skadet i starten af marts, han gjorde comeback 10 måneder efter, så vidt jeg husker.
Hvor er det bare pisse ærgerligt.
Både for United men også for Valencia selv som havde en klasse sidste sæson.
MOHoegsted
15-09-2010, 15:05
Han samligner den kun i følge bold.dk og tv2, gå nu ind på united officielle side og se hvad han så siger, han nævner ikke engang noget med Allan Smith, hvorfor skulle ferguson gå ud og udtale det igen, som han allerede har udtalt for United's hjemmeside?
På ManUtd.com, skriver de også at medierne skriver han er ude for sæsonen.
Der er dog ingen tvivl om han er ude i lang tid.
Han samligner den kun i følge bold.dk og tv2, gå nu ind på united officielle side og se hvad han så siger, han nævner ikke engang noget med Allan Smith, hvorfor skulle ferguson gå ud og udtale det igen, som han allerede har udtalt for United's hjemmeside?
På ManUtd.com, skriver de også at medierne skriver han er ude for sæsonen.
Der er dog ingen tvivl om han er ude i lang tid.
ManUtd.com har bare ikke skrevet alle hans udtalelser ned. Han sammenlignede skaden med Alan Smiths og sagde, at den "probably" vil holde Valencia ude resten af sæsonen. Så det er noget tis.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=70706&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Er iltmasken virkelig for at undgå spillerne besvimer af smerte? :confused:
Update on Antonio Valencia expected tomorrow. Operation late this afternoon.
Nick Coppack - twitter.
United DK
15-09-2010, 15:51
Hvis han er ude resten af sæsonen, så må enten Obertan eller Bebe jo vise, hvorfor de spiller for klubben, for de skal kunne bruges, ellers skal de bare ud.
[QUOTE=Pils;195193]Hvis Valencia KUN har brækket anklen er han ude omkring 3-6 måneder alt afhængig af hvor slem skaden er.
Fergie samligner den selv med smiths skade.
Ja det gør han rigtigt nok. Men der er altså en himmelråbende forskel på at brække anklen og så brække anklen og underbenet som Smith gjorde.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=70706&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Er iltmasken virkelig for at undgå spillerne besvimer af smerte? :confused:
Nej. Iltmasken giver man for at undgå at folk går i chok. Det som indkast skriver er noget vrøvl.
Hvis han er ude resten af sæsonen, så må enten Obertan eller Bebe jo vise, hvorfor de spiller for klubben, for de skal kunne bruges, ellers skal de bare ud.
Det eneste positive er, at Nani nu permanent vil få højrekanten, hvor han tydeligvis er bedst. Park, Giggs og Gabby Obertan må så dele venstre.
Det eneste positive er, at Nani nu permanent vil få højrekanten, hvor han tydeligvis er bedst. Park, Giggs og Gabby Obertan må så dele venstre.
vi har jo kun Nani til højre kanten. Han kan jo ikke spille alle kampe.
United DK
15-09-2010, 16:17
Kan Rafael ikke spille højre kant engang i mellem? Han er alligevel så offensiv, og hans primære problemer er defensivt, hvilket ikke vil komme til udtryk i samme grad, hvis han som udgangspunkt havde en mere offensiv position. Jeg tænker noget a la Bale, der heller ikke har sine forcer defensivt, og derfor permanent er at finde på venstre kanten fremfor backen.
Som jeg ser det, er Obertan nøglen i der her puslespil, og håber virkelig på at SAF giver ham noget spilletid.. Har stor tiltro til at han kan gribe chancen.
Kan Rafael ikke spille højre kant engang i mellem? Han er alligevel så offensiv, og hans primære problemer er defensivt, hvilket ikke vil komme til udtryk i samme grad, hvis han som udgangspunkt havde en mere offensiv position. Jeg tænker noget a la Bale, der heller ikke har sine forcer defensivt, og derfor permanent er at finde på venstre kanten fremfor backen.
Det er slet ikke en dårlig ide..
Hvorfor har vi ikke Hargo nu?? Kan huske da han brillierede førsin skade, hvor han både kunne bruges på backen og midten.. Ja lidt over det hele..
I want curly hair too:D
PatriceEvra3
15-09-2010, 16:29
Antonio Valencia 2009/2010 Man United's New Magic
Det er en klassespiller vi kommer til at mangle, formegentlig resten af sæsonen. Nøj hvor jeg dog frygter, at han som med andre der får denne type skade, ikke kommer op på det niveau igen. Hans knivskarpe indlæg, og hans speed kommer vi så meget til at savne.
Håber Fergie tager konsekvensen, og henter en "erstatning" i januar.
Har også, ligesom andre, før tænkt på den med Rafael på kanten. Han er en dejligt offensiv spiller, som altid vil fremad. Det måske ikke en helt dårlig ide..
Antonio Valencia 2009/2010 Man United's New Magic
Det er en klassespiller vi kommer til at mangle, formegentlig resten af sæsonen. Nøj hvor jeg dog frygter, at han som med andre der får denne type skade, ikke kommer op på det niveau igen. Hans knivskarpe indlæg, og hans speed kommer vi så meget til at savne.
Håber Fergie tager konsekvensen, og henter en "erstatning" i januar.
Har også, ligesom andre, før tænkt på den med Rafael på kanten. . Han er en dejligt offensiv spiller, som altid vil fremad. Det måske ikke en helt dårlig ide..
Jeg håber også på en erstatning til kanten i januar. Men det kan jo være Obertan eller Bebe overrasker. Så er det pludselig ikke nødvendigt.
DavidMadsen
15-09-2010, 16:34
Man må gå ud fra at Fabio og Rafael kan tage lidt tid som kantspillere hvis det bliver nødvendigt. De har begge spillet det før, så vidt jeg husker. Obertan og Bebe må også bare oppe sig lidt. Giggs, Nani og Park er de 'rutinerede' herrer på kanterne.
Det er virkelig trist at det lige er ham, og at han er væk resten af sæsonen, endnu mere trist. Han stod vel nok for flest assist for os sidste år..
Så jeg mener bestemt også at det er nu Obertan skal slå igennem, også må Nani ligge på venstre kanten, fordi det Park leverede igår var ikke godt nok, slet ikke hvis vi skal følge med Chelsea.
Rosgaard
15-09-2010, 16:49
Det er virkelig trist at det lige er ham, og at han er væk resten af sæsonen, endnu mere trist. Han stod vel nok for flest assist for os sidste år..
Så jeg mener bestemt også at det er nu Obertan skal slå igennem, også må Nani ligge på venstre kanten, fordi det Park leverede igår var ikke godt nok, slet ikke hvis vi skal følge med Chelsea.
Jeg vover den påstand, at Rooney ikke scorer mere end lige knap 20 mål i ligaen i år - simpelthen fordi han kommer til at mangle Valencias oplæg..
Nej. Iltmasken giver man for at undgå at folk går i chok. Det som indkast skriver er noget vrøvl.
Super, kunne godt nok heller ikke holde ud at lege med tanken om at have været live-vidne til noget der gjorde så ondt på en person at vedkommende skulle have en iltmaske for ikke at besvime!
Man får iltmaske på for at kunne trække vejret ordentligt og roligt, du risikere at hyperventilere pga. smerten, jeg brækkede for 3 år siden anklen på præcis samme måde som Valencia, rev ledbåndet over også, og fik forskubbet den kno eller hvad det hedder der sidder på begge sidder af anklen. Jeg fik også ilt maske, da jeg glemte at trække vejret, man tænker kun på at råbe og skrige men der kommer ikke noget ud, jeg var igennem 2 oprationer, og var uden for fodbold i et år. Håber så sandeligt det går stærkere med Valencia.
MOHoegsted
15-09-2010, 17:36
Super, kunne godt nok heller ikke holde ud at lege med tanken om at have været live-vidne til noget der gjorde så ondt på en person at vedkommende skulle have en iltmaske for ikke at besvime!
Stortset alt på Indkast.dk kan du ikke tro på ;)
Ser ud til, at Giggs, Park og Nani står overfor en del spilletid på de 2 kanter nu. I nogle kampe vil Fergie sikkert sende Fletcher eller Gibson derud, hvilket vel mest vil være relevant mod absolut svagere hold, eller i kampe hvor vi skal fokusere en anelse med defensivt. Bebé tror jeg ikke bliver en gennemgående relevant løsning.
Christensen
15-09-2010, 17:54
Jeg tror måske, at vi får Anderson at se på venstrekanten. Den kamp, hvor han blev skadet, spillede han på fløjen, så han er måske også en mulighed.
Grønholdt.
15-09-2010, 19:07
Først!... Jeg synes bare at det er simpelthen så synd for Valencia med den lorte skade, for han virker bare som en utrolig sympatisk person. Nu er jeg efterhånden ved at være godt træt af alle de forpulede alvorlige skader til nogle af vores vigtigste spillere sæson efter sæson! Hver evig eneste sæson får vi en alvorlig skade til en af vores bedste spillere! Det er godt nok til at brække sig over det her, endnu engang! Men det er trods alt godt at vi har Giggs,Nani,Park,Obertan og Bebe til kanterne. Rooney kan jo også godt spille på kanten til nøds, men derfor er stadigvæk noget pis med Valencia's alvorlige skade...
Sir Alex visited Antonio Valencia in hospital yesterday before the winger underwent surgery on a fracture to his tibia and fibula in his left ankle. The Daily Mail quotes Ecuador's national team doctor Patricio Maldonado saying: "We think he'll be out for five or six months".
Måske vi ser ham tilbage i marts/april.
Treble007
16-09-2010, 11:53
Måske vi ser ham tilbage i marts/april.
Håber bare på at vi får den gamle valencia at se, når han forhåbentlig bliver klar til at returnere...
Parkohargo
16-09-2010, 12:25
Første "gode" nyhed http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6379331,00.html, jeg tror godt han kan komme tilbage inden sæsonen er ovre, lad os sige sidst i april.
Ikke bare fysisk men også mentalt tror jeg han er ret så stærk. Get well soon!
Første "gode" nyhed http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6379331,00.html, jeg tror godt han kan komme tilbage inden sæsonen er ovre, lad os sige sidst i april.
Ikke bare fysisk men også mentalt tror jeg han er ret så stærk. Get well soon!
Husk nu på, at der efter 5-6 måneder går en del tid med, at han skal genfinde kampformen og langsomt skal begynde at spille fodbold igen, så regner med, at han først er klar igen for alvor til starten af den nye sæson.
Kæft hvor den latterlige skade bare går en på. Jeg så faktisk gerne United tabe den kamp, hvis Valencia kunne undgå den skade.. :(
Håber du vender stærkt tilbage Antonio..
Kæft hvor den latterlige skade bare går en på. Jeg så faktisk gerne United tabe den kamp, hvis Valencia kunne undgå den skade.. :(
Håber du vender stærkt tilbage Antonio..
Jeg har det på samme måde. Vi skal nok gå videre i den pulje. Valencia kommer vi til at mangle meget. Det var sku forfærdeligt at se ham ligge og lide på græsset. Men godt operationen gik godt.
"Boss told me valencia back by end of feb. And vidic will be captain."
- fra Stewart Gardners Twitter-profil. Hvis "back by end of feb" betyder, at han kan spille sidst i februar, så må det siges at være yderst positivt.
schousboe9
17-09-2010, 11:25
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6652376
“There’s ligament damage but we’re looking at the end of February, which is better than we thought on Tuesday night."
"Boss told me valencia back by end of feb. And vidic will be captain."
- fra Stewart Gardners Twitter-profil. Hvis "back by end of feb" betyder, at han kan spille sidst i februar, så må det siges at være yderst positivt.
Jeg nægter næsten at tro han kan være klar til at spille allerede i februar. Måske kan han gå der og løbe lidt, men der er stadig langt vej til at være i kamp form. Jeg håber da jeg tager fejl, men jeg tror ikke vi ser ham mere i den her sæson.
PatriceEvra3
17-09-2010, 14:26
Jeg har også svært ved at tro på han kunne være tilbage i febuar. 4 måneder til en brækket ankel/ben (er det egentlig anklen eller benet?)
Jeg har aldrig hørt om nogle der er kommet sig så hurtigt, over sådan en skade. Nu er jeg ganske vist ikke læge, men jeg ville sig 6 måneder MINDST!
Men for vi er godt nok på den, hvis Nani løber ind i en skade hen over sæsonen:eek:
Jeg har også svært ved at tro på han kunne være tilbage i febuar. 4 måneder til en brækket ankel/ben (er det egentlig anklen eller benet?)
Jeg har aldrig hørt om nogle der er kommet sig så hurtigt, over sådan en skade. Nu er jeg ganske vist ikke læge, men jeg ville sig 6 måneder MINDST!
Men for vi er godt nok på den, hvis Nani løber ind i en skade hen over sæsonen:eek:
Jeg vil også omkring 7 måneder som det tog for alan smith. Og ja. Vi er sygt meget på den hvis Nani bliver skadet. Lad os håbe han holder niveau, og undgår skader.
United DK
17-09-2010, 14:50
Nu spørger jeg sikkert umådeligt dumt, men hvem er Stewart Gardner?
schousboe9
17-09-2010, 15:05
Jeg hader denne funktion, men here goes:
http://www.lmgtfy.com/?q=stewart+gardner+manchester+united
ChristianR
17-09-2010, 15:07
Er det de samme mennesker, der mener, at Valencia er klar igen sidst i Februar, som også mente at Hargo kun ville være ude i 5-6 måneder?
United DK
17-09-2010, 15:17
Jeg hader denne funktion, men here goes:
http://www.lmgtfy.com/?q=stewart+gardner+manchester+united
Der er ingen grund til at få mig til at fremstå doven.
Journalist på MUTV. Jeg mener, at han kommenterer sammen med Paddy Crerand.
MOHoegsted
17-09-2010, 18:01
Er det de samme mennesker, der mener, at Valencia er klar igen sidst i Februar, som også mente at Hargo kun ville være ude i 5-6 måneder?
Hvis det er, er der også en mindre forskel.
Hargo har jo en sjældent form for skade, med betændelse i knæet, og indtil videre har det jo ikke kun været dem der har kommet med comeback dato, det er der så mange der har, men så får han tilbagefald..
Hovedkommentatoren på MUTV til vores hjemmekampe.
Jeg vil også omkring 7 måneder som det tog for alan smith. Og ja. Vi er sygt meget på den hvis Nani bliver skadet. Lad os håbe han holder niveau, og undgår skader.
Efter hvad jeg har hørt, så er det en malleolfraktur han har fået, nærmere bestemt en Pu 4 fraktur, som er en af de absolut bedste frakturer man kan få omkring skinnebenet. I og med at han er topatlet, så burde han også være i stand til at komme igen lidt hurtigere, så det er altså ikke usandsynligt, at han er klar omkring december og kan spille med fra december/januar.
MathiasL
21-09-2010, 21:55
http://indkast.dk/index.php?nyhed=70973
Det er god stil!
Antonio Valencia!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=70973
Det er god stil!
Antonio Valencia!
Det er sku god stil. Håber sku han kommer sig hurtigt og er klar igen...
Fuck hvor coolt lavet. Elsker når spillere viser, at de ikke er kun er kyniske og pengegriske. Jeg savner allerede Valencia. Og jeg er helt sikker på, at det bliver et kæmpe tab, at han er ude. Hans indlæg i panden på Rooney og Berba vil blive savnet.
Jeg frygter sgu virkelig det bliver ligesom med Smith. Alan udtaler jo selv at han aldrig blev den samme, og kan kun give ham ret. Det samme som at Hargreaves aldrig bliver den samme. Og tror bestemt heller ikke Valencia gør. Det er virkelig sørgeligt at det skal gå galt for en af vores bedste spillere. Hvorfor kan Chelseas ikke ryge istedet for vores?
Held og lykke Valencia.
Jeg frygter sgu virkelig det bliver ligesom med Smith. Alan udtaler jo selv at han aldrig blev den samme, og kan kun give ham ret. Det samme som at Hargreaves aldrig bliver den samme. Og tror bestemt heller ikke Valencia gør. Det er virkelig sørgeligt at det skal gå galt for en af vores bedste spillere. Hvorfor kan Chelseas ikke ryge istedet for vores?
Held og lykke Valencia.
Det tror jeg bestemt han gør. Han virker meget proffesionel, og viljestærk, til at komme på toppen igen. Han skal nok kæmpe en hård kamp, men jeg tror på ham.
K and the big B
24-09-2010, 09:23
Det tror jeg bestemt han gør. Han virker meget proffesionel, og viljestærk, til at komme på toppen igen. Han skal nok kæmpe en hård kamp, men jeg tror på ham.
Altså udover jeg også tror Valencia kommer tilbage, så er det vel ikke nok grundlag og have viljestyrken samt være professionel. Det er Alan Smith vel selv et ganske godt eksempel på?
http://www.bold.dk/nyt/Smith-er-bekymret-for-Valencia
Har dog ikke nogle bekymringer angående Valencia. Tror ikke det har den store effekt på ham.
Han skal squ nok komme igen, og at Smith siger, han ikke vil blive den samme igen, det kan måske være rigtigt nok, men Valencia er imo er bedre spiller end Smith var, så derfor har han vel også bedre mulighed for at komme godt tilbage :)
Dermed ikke sagt, Smith er eller var en dårlig spiller - jeg kunne rigtig godt lide ham!
dannigizmo
24-09-2010, 11:08
http://www.bold.dk/nyt/Smith-er-bekymret-for-Valencia
Har dog ikke nogle bekymringer angående Valencia. Tror ikke det har den store effekt på ham.
Er der noget galt med http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11989?
Er der noget galt med http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11989?
RApple vil bare gerne have sine United-nyheder 9 timer efter alle andre. ;)
Alan Smith blev aldrig den samme efter sin skade... Han blev bedre.
Gjorde han nu også det? Efter sæsonen han kom tilbage, blev han solgt til Newcastle.
Alan Smith blev aldrig den samme igen. Og er bange for han har ret ang Valencia.
Alan Smith blev aldrig den samme igen. Og er bange for han har ret ang Valencia.
Hvorfor? For det første er det slet ikke tale om et brud det samme sted, ja de har begge to brækket anklen, men Smiths brud var mere alvorligt og kompliceret end hvad Valencias lyder til at være.
schousboe9
24-09-2010, 16:05
Ja, Valencias er et rent brud, hvorimod Smiths ankel "pegede mod Hong Kong", så det er svært helt at sammenligne de to. Jeg har dog også mine bange anelser, men tror selvfølgelig på det bedste.
Gjorde han nu også det? Efter sæsonen han kom tilbage, blev han solgt til Newcastle.
Og det gjorde ham dårlig?
United DK
24-09-2010, 16:17
Hvis du kan huske ham fra Leeds-tiden, da de var mesterskabskandidater, og var i semifinalen i CL, så vil du også mene, at Smith var bedre før sin skade.
Tror altså bestemt ikke Valencia kommer tilbage i samme stil. Han træk kræver stor styrke fra benet han afsætter fra. Og han måske ikke holde til det efter denne skade. Og selvom han er professionel og viljestærk så tror jeg sgu næppe han kommer til at være den samme, nogensinde igen. Smith havde da også viljestyrke og var professionel. Samme gælder Hargreaves. Hvis ikke han havde haft viljestyrke havde han nok opgivet for længst. Men det gør altså ikke spilleren kommer tilbage i samme eller bedre stil end før.
Det surt. But that's it.
Hvis du kan huske ham fra Leeds-tiden, da de var mesterskabskandidater, og var i semifinalen i CL, så vil du også mene, at Smith var bedre før sin skade.
Nej, jeg mener at Smith's kvaliteter er kommet til rette på midtbanen.
Nej, jeg mener at Smith's kvaliteter er kommet til rette på midtbanen.
Jeg må give united.dk ret. smith var klart bedst i leeds hvor han spillede angriber. Jeg synes det er synd han spiller defensiv midtbane nu.
Ja, Valencias er et rent brud, hvorimod Smiths ankel "pegede mod Hong Kong", så det er svært helt at sammenligne de to. Jeg har dog også mine bange anelser, men tror selvfølgelig på det bedste.
Valencias fod så ikk meget bedre ud en smiths.
Han var god i sin første sæson hos os. 2004/2005. I anden sæson gjorde han det udemærket, men det var svært eftersom han var blevet omskolet til defensivmidt og Keanes afløser osv. Så fik han sin skade, og siden mistede han altså meget af sin skarphed og timing, da han for alvor kom tilbage i marts 2007.
Nogle der ved om der er kommet noget nyt ang valencias skade.? Fuck hvor jeg synes vi savner ham meget. Håber han vender ligeså stærkt tilbage..
schousboe9
05-10-2010, 14:20
Tror ikke, der er så meget nyt at fortælle. Slutningen af februar + moms (genoptræning). :)
Tror ikke, der er så meget nyt at fortælle. Slutningen af februar + moms (genoptræning). :)
Det var også det jeg tænkte.. Håber vi når at se ham i slutningen af sæsonen. Frygter bare han mister noget af sin speed på det der er sket, og det er jo en af hans store varemærker..
Sambapanda
21-10-2010, 23:25
Det er mega ærgeligt at Valencia er blevet skadet, da han har udviklet sig meget efter han kom til United. Men på den anden side kan det give plads til Obertan, så han også får noget kamperfaring, tror jeg ville være sundt for ham :)
Er der nogen der ved hvordan det går med Valencia? Gik operationen godt, og er det for tidligt at snakke om hvordan det går endnu? Nogen der ved noget?
Er der nogen der ved hvordan det går med Valencia? Gik operationen godt, og er det for tidligt at snakke om hvordan det går endnu? Nogen der ved noget?
Operationen gik efter planen, og han forventes tilbage i slutningen er Februar. Så gik de første meldinger ihvertfald. Men fuck hvor vi mangler Valencia. Det hænger for meget på Nani nu. Lad os håbe han kommer stærkt tilbage igen:)
Savner dig Valencia! :(
Han savner også dig..
.. Gudskelov at Park er begyndt at spille fodbold igen. Og måske er Obertan heller ikke helt talentløs alligevel?
Men Valencia er savnet, uden tvivl.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1327298/Antonio-Valencia-make-Manchester-United-return-months-earlier-expected.html
Det tyder på at Valencia kommer tilbage hurtigere end beregnet. Måske vi ser ham tilbage allerede i februar.
Uha, det bliver godt at få Valencia tilbage.
Han var stærkt medvirkende til Rooneys super sæson, hans indlæg er i absolut verdensklasse og det ligger der bare hver eneste gang.
Min eneste bekymring er hvad vi gør mht Nani?
For han er vel egentlig bedst på højrekanten og der kan jo ikke være nogen tvivl at vi heller ikke får meget glæde af Valencias indlæg fra venstrekanten.
Skal der købes ind og så må folk rotere eller kan Nani spille i venstre side og stadig spille på højeste niveau?
Min eneste bekymring er hvad vi gør mht Nani?
Det tænker jeg også. Hvad gør vi lige der? Han er en skygge af sig selv når han spiller i venstre side. Han har løftet sit bundniveau gevaldigt i denne sæson og tror det skyldes han får lov at spille i højre side. Jeg tror vi kommer til at se en forstærkning i venstre (afløser for Giggs) og så kører vi rotation. Nani kommer til at spille højre og venstre side.
United DK
07-11-2010, 12:38
Jeg må indrømme, at jeg ikke ser den store forskel på, om Nani er på venstre eller højre kanten. Jeg vil jo mene, at han er farligst på venstre kanten, fordi han så kan trække ind i banen, og enten skabe noget, eller skyde selv.
Jeg må indrømme, at jeg ikke ser den store forskel på, om Nani er på venstre eller højre kanten. Jeg vil jo mene, at han er farligst på venstre kanten, fordi han så kan trække ind i banen, og enten skabe noget, eller skyde selv.
Det er jo lige præcis det han gør på højre kanten? Der er vel ikke nogen der er i tvivl om hvor han har haft mest succes? Vi må bare håbe at Nani kan tage det gode spil med over på venstre kanten, når Valencia kommer tilbage.
United DK
07-11-2010, 14:09
Det er jo lige præcis det han gør på højre kanten? Der er vel ikke nogen der er i tvivl om hvor han har haft mest succes? Vi må bare håbe at Nani kan tage det gode spil med over på venstre kanten, når Valencia kommer tilbage.
En spiller med Nanis evner, skal kunne præstere uanset hvilken side han spiller i. Så hvis han falder i niveau, fordi han rykkes over i venstre, så er der noget galt. Valencia har også den store fordel ift. Nani, at han kan slå nogen fantastisk indlæg fra højre kanten.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1327298/Antonio-Valencia-make-Manchester-United-return-months-earlier-expected.html
Det tyder på at Valencia kommer tilbage hurtigere end beregnet. Måske vi ser ham tilbage allerede i februar.
Har det ikke altid været planen, at han skulle være tilbage i Februar? Det mener jeg nemlig, at man skrev allerede få dage efter hans operation.
Har det ikke altid været planen, at han skulle være tilbage i Februar? Det mener jeg nemlig, at man skrev allerede få dage efter hans operation.
Ja det studsede jeg også over.
Jeg synes hele tiden der har været snak om at han ville være tilbage omkring febuar/marts.
Så vidt jeg husker gik de første meldinger på april-maj.
Nogle der ved hvordan det går, med vores kære ven?
Glæder mig meget til at se ham igen!
Nogle der ved hvordan det går, med vores kære ven?
Glæder mig meget til at se ham igen!
Som jeg har forstået det så er han vist klar igen i februar. Det bliver sku vigtigt at få ham tilbage igen. Sk kan han være med når knald eller fald kampene begynder i cl :-)
Rygterne går på at Valencia er tilbage til nytår. Kan ikke lige huske hvor jeg læste det.
Rygterne går på at Valencia er tilbage til nytår. Kan ikke lige huske hvor jeg læste det.
Det lyder næsten for godt til at være sandt. Kan bare ikke tro at han allerede kan være klar der. Så vil det jo sige at han næsten allerede snart kan træne.? Håber det er rigtig men jeg har godt nok svært ved at tro på det.
Han bliver super at få tilbage igen. :-)
Vil gerne se en troværdig kilde på dette. Det var ikke særlig lang tid siden, at Fergie udtalte, at han først ville være tilbage i februar.
Don Kafai
30-11-2010, 00:09
Det er nok dette link der hentydes til:
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/11/27/2233513/manchester-united-winger-antonio-valencia-could-return-in
I hvert fald er det positivt at han kommer til at spille en rolle i sæsonafslutningen, hvor vi har brug for så bred en trup som muligt. Om det så først bliver til marts er fint nok med mig, men klart, februar eller allerede januar vil være et kæmpeboost, både for Nani og for vores angribere der har nydt godt af Valencias indlæg.
ChristianR
30-11-2010, 14:53
Vil gerne se en troværdig kilde på dette. Det var ikke særlig lang tid siden, at Fergie udtalte, at han først ville være tilbage i februar.
Du skal ikke stole på Fergie. Han kommer også tit med forudsigelser om Hargreaves, der ikke tilnærmelsesvist holder ;)
MOHoegsted
30-11-2010, 16:20
Det var ikke officielt, det var bare nogle der mente det.
DavidMadsen
30-11-2010, 16:46
Det lyder helt urealistisk at Valencia skulle være på vej tilbage pga. et undervands-løbebånd. Det er dog intet mindre end fantastisk, hvis det skulle være sandt.
Det lyder helt urealistisk at Valencia skulle være på vej tilbage pga. et undervands-løbebånd. Det er dog intet mindre end fantastisk, hvis det skulle være sandt.
Nu har jeg ikke rigtig forstand på det, men jeg synes ikke det lyder usandsynligt.
Store del af de fleste genoptræningsprogrammer foregår ofte i vand, fordi det ikke er nær så belastende..
Så hvis man kan kombinere et løbebånd og undervandstræning, så tror jeg sgu godt man kan gøre underværker.
Det ville være så høj klasse hvis Valencia kom hurtigt tilbage, så han kan smide nogle sukkerbolde ind i skærmen på Rooney igen.
Nu har jeg ikke rigtig forstand på det, men jeg synes ikke det lyder usandsynligt.
Store del af de fleste genoptræningsprogrammer foregår ofte i vand, fordi det ikke er nær så belastende..
Så hvis man kan kombinere et løbebånd og undervandstræning, så tror jeg sgu godt man kan gøre underværker.
Det ville være så høj klasse hvis Valencia kom hurtigt tilbage, så han kan smide nogle sukkerbolde ind i skærmen på Rooney igen.
Ja det ville sku være fantastisk:) Kunne være så fedt hvis han kommer tilbage i januar allerede.
Men er der kommet noget nyt ang hans skade her de sidste par dage?
Noget nyt ang Valencias skade?
Sidst gik rygterne jo på han kunne være klar lige efter nytår næsten?
MOHoegsted
20-12-2010, 14:32
Noget nyt ang Valencias skade?
Sidst gik rygterne jo på han kunne være klar lige efter nytår næsten?
Januar eller februar, men jeg har nu heller ikke hørt noget nyt omkring det..
Christensen
28-12-2010, 08:33
Noget kunne tyde på, at han vender tilbage i marts http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=95491
jQrgensen
28-12-2010, 08:43
Noget kunne tyde på, at han vender tilbage i marts http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=95491
Er også bedre at han bliver helt klar, end at der tages chancer.
Selvom han ville være klasse at få tilbage i starten af det nye år!
MOHoegsted
28-12-2010, 20:12
Er også bedre at han bliver helt klar, end at der tages chancer.
Selvom han ville være klasse at få tilbage i starten af det nye år!
Nu var det jo også sådan at han skulle være helt klar til Januar/Februar, eller det var der nogle der mente. Så hvis det var rigtigt så var han også HELT klart ;)
Det er også sådan en skade man ikke kan "gamble" med.
Nu var det jo også sådan at han skulle være helt klar til Januar/Februar, eller det var der nogle der mente. Så hvis det var rigtigt så var han også HELT klart ;)
Jeg synes bare jeg læste på et tidspunkt han ville være klar i slutningen ag Januar. Men det tror jeg ikke han bliver klar til, idet han ikke engang er begyndt at træne endnu.
Han var tilbage på træningsbanen i dag. Håber han kan finde formen hurtigt så han kan hjælpe os det sidste stykke i mål :)
Hulle #7
05-01-2011, 15:56
Har du ikke kilden? Står der, hvor meget træning han var med i, og om det var med bold?
jQrgensen
05-01-2011, 15:57
Nej du kan selvfølgelig ikke sende ham på banen hvis det ikke er helet korrekt, men du kan sørge for at han er helt fit inden han bliver kastet for løverne. Var mere det jeg mente :)
Hvor har du læst at han var tilbage på banen idag Rappel? :)
Hvor har du læst at han var tilbage på banen idag Rappel? :)
Står blandt andet her:
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/tilbake_i_manchester2
Det var egentligt hurtigt han var på trænings banen igen, selvom det nok kun var til nogle små øvelser.. Håber det tyder positivt.. Anyway, han er med til at sikre os mesterskabet i maj..
Kom nu tilbage, Valencia.
Der bliver kørt rovdrift på Giggs i mine øjne fordi der ikke er nogen alternativer. Og vores spil falder fuldstændig sammen og bliver krampagtigt når vi ikke har kvalitet på kanterne. Lækkert at Nani var tilbage igår, men det ville være en kæmpe boost at få Valencia tilbage.
Kom nu tilbage, Valencia.
Der bliver kørt rovdrift på Giggs i mine øjne fordi der ikke er nogen alternativer. Og vores spil falder fuldstændig sammen og bliver krampagtigt når vi ikke har kvalitet på kanterne. Lækkert at Nani var tilbage igår, men det ville være en kæmpe boost at få Valencia tilbage.
Helt enig. Fuck hvor bliver det klasse at få ham igang igen:) Det ser jeg virklig frem til. Synes sku han har været hårdt savnet.
Mon ikke han kan være kampklar i starten af februar?
MOHoegsted
05-01-2011, 17:18
Helt enig. Fuck hvor bliver det klasse at få ham igang igen:) Det ser jeg virklig frem til. Synes sku han har været hårdt savnet.
Mon ikke han kan være kampklar i starten af februar?
Jo det tror jeg på! Eller måske i midten..
Et brækket ben kan jo godt tage noget tid at genoptræne.
Der står vel ikke at han er tilbage på træningsbanen, som sådan. Han er kommet tilbage fra ferie, og kan vel ligeså godt sidde med lidt vægt træning eller andet. Jeg håber da også det bedste, men ser ikke noget der ændre det vi hele tiden har fået at vide.
Der står vel ikke at han er tilbage på træningsbanen, som sådan. Han er kommet tilbage fra ferie, og kan vel ligeså godt sidde med lidt vægt træning eller andet. Jeg håber da også det bedste, men ser ikke noget der ændre det vi hele tiden har fået at vide.
Kunne være kanon og have ham med når CL går igang. Håber snart vi ser nogle billeder af ham fra træningsbanen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.