Se fuld version : Antonio Valencia
Kunne være kanon og have ham med når CL går igang. Håber snart vi ser nogle billeder af ham fra træningsbanen.
Helt sikkert - håber sgu han fortsætter hvor han slap, og ikke er gået helt i stykker. Man ku jo håbe på det går hen og bliver en fordel at han næsten ikke har spillet denne sæson. At han er sulten og super fit...! Good times.
Treble007
05-01-2011, 16:56
Helt enig. Fuck hvor bliver det klasse at få ham igang igen:) Det ser jeg virklig frem til. Synes sku han har været hårdt savnet.
Mon ikke han kan være kampklar i starten af februar?
Hvis bare han er tilbage i slutningen af februar, vil jeg være glad. Tror Fergie er forsigtig med at bringe ham for tidligt tilbage.
Hvis bare han er tilbage i slutningen af februar, vil jeg være glad. Tror Fergie er forsigtig med at bringe ham for tidligt tilbage.
Det tror jeg du har helt ret i. Men man må håbe som Ruunee siger at han kommer tilbage derfra hvor han slap.
Men tror godt det kan være muligt at han er tilbage midt i Februar..
Vi skal ikke haste ham retur. Hellere give ham tiden til at komme 100% tilbage. Efter sådanne skader, kommer der jo ofte en række mindre små skader, når kroppen igen skal igang med udfoldelse på PL niveau. Men han kan bestemt komme ind i de sidste måneder af sæsonen og bidrage med en masse. Måske ikke som den spiller han var sidste år, da form osv lige skal genfindes, men han vil i perioder/kampe kunne aflaste primært Nani som Uniteds offensive kreatør på kanten..
Lyder til Valencia er tilbage i slutningen af februar eller starten af marts
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/skadet-united-spiller-paa-vej-tilbage
Christensen
21-01-2011, 11:54
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12657
Juhuuuu, comebacket kommer nærmere. Glæder mig sgu til at se ham på banen igen :D
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12657
Juhuuuu, comebacket kommer nærmere. Glæder mig sgu til at se ham på banen igen :D
Det blive super fedt at få ham tilbage igen:) Det ser jeg virkelig frem til. Kan være han med sine super indlæg kan få Rooney ordentligt igang igen:)
Glæder mig til at se Valencia tilbage - han er efter min mening rigtig vigtig hvis vi skal gå hele vejen i både PL og/eller CL. Selvfølgelig kan han ikke præstere 110% de første kampe han spiller, men bare det at have ham med giver spillet flere strenge at spille på.
Glæder mig til at se Valencia tilbage - han er efter min mening rigtig vigtig hvis vi skal gå hele vejen i både PL og/eller CL. Selvfølgelig kan han ikke præstere 110% de første kampe han spiller, men bare det at have ham med giver spillet flere strenge at spille på.
Ja det giver helt sikkert flere strenge at spille på. Mon ikke vi ser ham som indskifter i slutningen af Februar. Sku lækkert han er tilbage i slutningen af februar. Så har vi ham spilleklar i marts april og maj. Det bliver super vigtig. Og nu kommer park også snart tilbage..
Noget nyt om Valencia?
Er han begyndt at træne med bold igen?
MOHoegsted
03-02-2011, 15:55
Noget nyt om Valencia?
Er han begyndt at træne med bold igen?
Som hele tiden regnet med er han klar til februar..
Ja han er begyndt på genoptræning, og så vidt jeg ved også en lettere træning med bold.
Lorensen
03-02-2011, 16:11
Ja han er begyndt på genoptræning, og så vidt jeg ved også en lettere træning med bold.
Det lyder sgu godt! Glæder mig til vi har ham tilbage, så vi kan få lidt veksling mellem kanterne igen.
Er du forresten i familie med den anden bruger herinde kaldet Høgsted?
DavidMadsen
03-02-2011, 19:44
Link, tak.:)
GREAT NEWS !!!
Valencia er tæt på sit comeback, skal snart spille reserve kamp, og er i betragtning til allerede at være i førsteholdstruppe mod Crawley. Fantastiske nyheder.
Kilde : Vitalfootball
DavidMadsen
06-02-2011, 23:33
Hvis det interesserer folk, så findes der også et link:
Valencia på vej tilbage (http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=231005)
MOHoegsted
07-02-2011, 02:39
Det lyder sgu godt! Glæder mig til vi har ham tilbage, så vi kan få lidt veksling mellem kanterne igen.
Er du forresten i familie med den anden bruger herinde kaldet Høgsted?
Nej kender ham ikke hehe.
- De fleste fra min familie er også Inter fans..
Hvis nogle stadig skulle have et link, kan jeg måske finde det i morgen, lige nu skal jeg se Super Bowl.
Parkohargo
07-02-2011, 08:09
Fuldstændig fantastiske nyheder! Selvfølgelig vil han mangle rigtig meget for at være på toppen igen. Det bliver nok først til næste sæson han rammer top niveau.. men bare det at have ham tilbage igen.. Dejligt!
Fuldstændig fantastiske nyheder! Selvfølgelig vil han mangle rigtig meget for at være på toppen igen. Det bliver nok først til næste sæson han rammer top niveau.. men bare det at have ham tilbage igen.. Dejligt!
Ja det er en mega fantastisk nyhed:) Kæft jeg glæder mig til at få ham tilbage. Han har sku været hårdt savnet, men man skal nok ikke forvente det helt store her i starten. Men klasse hvis vi allerede ser ham næste lørdag i F.A cuppen:) Det vil også være en super kamp for ham at komme igang på:)
United DK
07-02-2011, 20:51
Jeg håber for guds skyld vi planlægger hans comeback ordentlig, og ikke smider ham på banen for tidligt. Der skal ikke være noget at komme efter, så vi undgår, at han bliver skadet igen.
saf tells mutv that antonio valencia will start training with reserves tomorrow and be back in 1st team in march.
yay!!
Så får vi ham nok ikke at se næste lørdag i F.A cuppen som der var snak om.
Noget nyt om hvornår Valencia skulle være kampklar. Vi har sku brug for ham meget nu. Især nu hvor Park også er skadet. Giggs kan ikke holde til så mange kampe..
Anderson8
19-02-2011, 14:16
Noget nyt om hvornår Valencia skulle være kampklar. Vi har sku brug for ham meget nu. Især nu hvor Park også er skadet. Giggs kan ikke holde til så mange kampe..
Svært at sige, hvornår han er direkte kampklar. Han starter vist med at træne med på førsteholdet igen i næste uge (er ikke 100% sikker). Derefter skal han have nogle kampe for reserverne. Og så vil han nok sidde på bænken et par gange. Så der går nok et stykke tid endnu før han er kampklar. 3-4-5 uger, men svært at sige.
Så er der ikke længe til at vi får Valencia at se igen. Super vigtigt at få ham igang til slutningen af sæsonen. Håber vi får ham at se mod Arsenal.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12829
Har Valencia egentlig spillet nogle kampe for reserverne?
Lyder til han træner fint med førsteholdet, så måske han kan være på bænken mod Liverpool på næste søndag.
schousboe9
28-02-2011, 17:32
http://www.manutd.com/en/Fanzone/News-And-Blogs/2011/Feb/~/media/D1F7DB5A1C80449B8B29FA807A790C69.ashx
edit: Der var den!
loWXMtjUZWM
Svanen94
28-02-2011, 17:38
http://www.manutd.com/en/Fanzone/News-And-Blogs/2011/Feb/~/media/D1F7DB5A1C80449B8B29FA807A790C69.ashx
Håber ikke han træder forkert ned på højre fod.
Christensen
28-02-2011, 17:49
Godt at se :D Savner den mand!
Casper Chr: "Fedt fedt fedt fedt" ;)
Parkohargo
28-02-2011, 18:08
Gudebillede! :) hehe
Ej nej nej hvor bliver det bare godt at få ham tilbage.!
Hulle #7
28-02-2011, 18:16
edit: Der var den!
loWXMtjUZWM
Det var et dejligt billede. Håber snart at se ham på bænken. Jeg tror dog ikke det bliver til F.a Cuppen, men måske hjemmekampen mod Bolton?
Gudebillede! :) hehe
Ej nej nej hvor bliver det bare godt at få ham tilbage.!
ja det bliver super godt. Kan være han kan være manden der kan få gang i rooney ang målene igen med sine super indlæg. Kunne være nice hvis han kunne blive flar til liverpool kampen:)
"Slettes"
Fantastisk at få ham tilbage! Ser virkelig frem til det igen, fremragende spiller som var en kæmpe del i netop at Rooney fik den succes, som han fik dengang..
MOHoegsted
28-02-2011, 18:31
Den anden skal måske lige siges er Joshua King, hvis jeg ikke tager meget fejl.
- Ja tror han er nøglen til Rooneys succes fra nu af, man så tit Rooney modtage bolden, og sender en flot bold ud til Valencia, og løber direkte ind i boksen, hvor der efter så kommer et flot indlæg.
Det "negative" ved at få Valencia tilbage er, at vi så er nødsaget til at rykke Nani over på venstrekant, hvor han er dårligst. Men på den anden side, Valencia, Nani, Park og Giggs er altså kanter af høj kvalitet - og så er de alle forskellige typer spillere.
Det "negative" ved at få Valencia tilbage er, at vi så er nødsaget til at rykke Nani over på venstrekant, hvor han er dårligst.
Kanter, der er verdensklasse som Nani har IMO ikke noget problem med at flytte side, med mindre de som Valencia er etbenet.
Synes heller ikke han har gjort det så dårligt, på venstre kant, som folk gør det til.
schousboe9
28-02-2011, 20:43
Det "negative" ved at få Valencia tilbage er, at vi så er nødsaget til at rykke Nani over på venstrekant, hvor han er dårligst.
Ja, men det bliver nok ikke lige med det samme, han skal lige tilbage i form først. Når han har været ude i hele sæsonen, så tror jeg ikke, han når at komme så meget tilbage, at han starter inde i de vigtige kampe, så der går det nok ikke ud over Nani.
Men jeg tror nu alligevel, at Nani er kommet så langt, at han vil spille venstrekanten langt mere effektivt end tidligere.
United DK
28-02-2011, 21:13
Ja, men det bliver nok ikke lige med det samme, han skal lige tilbage i form først. Når han har været ude i hele sæsonen, så tror jeg ikke, han når at komme så meget tilbage, at han starter inde i de vigtige kampe, så der går det nok ikke ud over Nani.
Men jeg tror nu alligevel, at Nani er kommet så langt, at han vil spille venstrekanten langt mere effektivt end tidligere.
Han gjorde det da udemærket i lørdags, godt nok mod en svag modstander, men som en anden skrev længere oppe, så bør en spiller af Nanis kaliber kunne spille begge kanter, og specielt en udfordrende type som Nani, der kan gå ind i banen. Valencia er jo mere ligesom Beckham, han er ikke den store udfordre, men har til gængæld et fremragende indlæg med højre skøjten.
Jacob FG
28-02-2011, 21:36
Smukt, smukt billede..
Skal over og se heltene i kamp mod Bolton, og hvor ville det da være fantastisk, hvis han valgte at vende tilbage til OT den dag!
Anderson8
28-02-2011, 21:47
Han gjorde det da udemærket i lørdags, godt nok mod en svag modstander, men som en anden skrev længere oppe, så bør en spiller af Nanis kaliber kunne spille begge kanter, og specielt en udfordrende type som Nani, der kan gå ind i banen. Valencia er jo mere ligesom Beckham, han er ikke den store udfordre, men har til gængæld et fremragende indlæg med højre skøjten.
Nani går tit ind i banen, og sparker med venstre. Så er det vel logisk, at det bare kan blive mere farligt, når han trækker ind og sparker med højre.
schousboe9
28-02-2011, 22:10
Tidligere = øvrige sæsoner.
United DK
28-02-2011, 22:22
Tidligere = øvrige sæsoner.
Den skulle ikke forståes negativt, mere som en trækken på skulderen/overraskende han gjorde det da udemærket.
Jeg ved ikke om man kan forklare det sådan. :D
MOHoegsted
28-02-2011, 23:05
Det "negative" ved at få Valencia tilbage er, at vi så er nødsaget til at rykke Nani over på venstrekant, hvor han er dårligst. Men på den anden side, Valencia, Nani, Park og Giggs er altså kanter af høj kvalitet - og så er de alle forskellige typer spillere.
Han blev jo kun mest brugt som venstrekant da vi ikke rigtig havde fået gang i ham, tror han vil være utrolig målfarlig som venstrekant nu.
Men hans indlæg kan godt svinge endnu mere nu, jo vist, han har da lavet flotte kasser med venstre poten, men nogle gange er de også flere meter over overliggeren, hans indlæg med venstre kan jo muligvis også ryge hen på tribunen hehe.
Jurgensen
28-02-2011, 23:50
Han blev jo kun mest brugt som venstrekant da vi ikke rigtig havde fået gang i ham, tror han vil være utrolig målfarlig som venstrekant nu.
Men hans indlæg kan godt svinge endnu mere nu, jo vist, han har da lavet flotte kasser med venstre poten, men nogle gange er de også flere meter over overliggeren, hans indlæg med venstre kan jo muligvis også ryge hen på tribunen hehe.
Hvis han så bare bliver mere målfarlig, gør det mig ikke så meget at hans indlæg bliver dårligere, da Valencia nok skal lave de assist fra højre siden.
Tror også Nani er blevet mere moden, og han er jo blevet en del bedre de sidste halvandet års tid, så er fuld ud overbevist om han sagtens kan gøre sig gældende på venstre.
Donnichlas
01-03-2011, 10:38
Syntes ofte vi ser Nani på venstrefløjen, så jeg tror ikke det kommer til at skade det store. Han slog jo også for alvor igennem sidste sæson da valencia var med, og det betød han spillede Venstrefløj de fleste af kampene.
Når de 2 gennembruds farlige spillere kommer fra hver sin kant bliver vores hold altså giftet som bare fanden. Bare se hvor mange spillere nani han trækker ud til sig, og valencia er også god til det, for at holde ham fra at komme ned til linjen og smække et giftigt indlæg ind. Man kan sætte 2 mand på den ene fløj som de fleste hold gør nu. Men ikke på begge kanter.
Glæder mig til vores lille ven kommer igen, har savnet hans træk :p
Ulrik Vida Vinther
01-03-2011, 10:58
Nani på venstrekanten = den slags kasser (http://www.youtube.com/watch?v=6IS5QAIu6bs&feature=related) ;)
Hulle #7
01-03-2011, 11:27
På en eller anden måde vil det også gavne Nani's spil at han ikke hele tiden skal være den vi skal have bolden op til. Med Valencia får vi en variation i spillet og det tager også presset af Nani så han ikke behøver hver gang at skulle lave den afgørende assist.
Spændende at se hvor lang tid der går før han også er i form og laver de afgørende afleveringer. Kunne nu være lækkert at kunne regne med ham når de store kampe kommer.
Lad os håbe Nani kan finde ud af at spille i venstre side nu.
Spændende at se hvor lang tid der går før han også er i form og laver de afgørende afleveringer. Kunne nu være lækkert at kunne regne med ham når de store kampe kommer.
Lad os håbe Nani kan finde ud af at spille i venstre side nu.
Ville sku være en glædelig overraskelse hvis han er på bænken iaften:) men er han nok ikke. Synes fergie snakkede om han måske var klar til arsenal kampen:)
Danielsen
09-03-2011, 09:02
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3454587/Valencia-back-for-Utd-title-run-in.html
Kan godt være han snart er klar til 1. holds bold, men.....så spiller han 15 min i sin første kamp, og går fra banen med en forstrækning. Også går der 3 uger inden han er tilbage igen....
Glory Man United
09-03-2011, 09:09
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3454587/Valencia-back-for-Utd-title-run-in.html
Kan godt være han snart er klar til 1. holds bold, men.....så spiller han 15 min i sin første kamp, og går fra banen med en forstrækning. Også går der 3 uger inden han er tilbage igen....
Man kan klart frygte, at han smides for hurtigt ind, fordi vi simpelthen mangler kantspillere. Jeg håber at se ham spille 45 mins i næste reserveholdskamp (hvis han altså er klar til det). Men nøj hvor er han savnet.....ligesom Rio, Anderson og Park er det. Og Nani måske desværre også bliver det....
Danielsen
09-03-2011, 09:19
Man kan klart frygte, at han smides for hurtigt ind, fordi vi simpelthen mangler kantspillere. Jeg håber at se ham spille 45 mins i næste reserveholdskamp (hvis han altså er klar til det). Men nøj hvor er han savnet.....ligesom Rio, Anderson og Park er det. Og Nani måske desværre også bliver det....
Jeg håber også, at han kommer stiller og roligt igang. Men vi har også set, at selvom en spiller har spillet et par kampe for reserveholdet, når de så skal spille for 1. holdet, for de en forstræknings skade, pga. at tempoet bare er det hurtigere.... Specielt, når en spiller har været ude så længe som vores kære Antonio har.
Glory Man United
09-03-2011, 09:22
Det er enig i Danielsen, men forstå mig ret: han skal jo ind på et eller andet tidspunkt. Det bliver jo ikke bedre af, at vente til august, for så har han været ude i 11 mdr :). Og Fergie er en presset mand...
Det er enig i Danielsen, men forstå mig ret: han skal jo ind på et eller andet tidspunkt. Det bliver jo ikke bedre af, at vente til august, for så har han været ude i 11 mdr :). Og Fergie er en presset mand...
Lad os håbe at han måske kan være klar til en bænk plads på tirsdag mod Marseille. Han er sku hårdt savnet, og med alle de skadede kantspilelre vi har, så kan man godt frygte at han bliver sat for hurtigt i spil.
Danielsen
09-03-2011, 09:49
Ja, helt klart, det skal han...det er bare mig, der er pessimist på det område. Jeg venter bare på han kommer ind, for så at gå ud med den obligatoriske muskelskade ;)
Jumpingjack
09-03-2011, 14:16
Forhåbentlig kan Valencia gøre comeback inden de næste 14 dage med lidt spilletid, og hvis han skal udgå med en muskelskade, ja så er der nok ikke så meget at gøre ved det.
Jeg ved ikke, om man kan forberede en spiller sådan, at han med sikkerhed kan undgå den skade. Jeg synes normalt ikke, at sådanne muskelskader ser ud til at skyldes manglende form, men bare manglende touch/kamp træning.
Det bliver interessant at se, om vi får flere hovedstødsmål fra vores angribere i etableret angrebsspil, med Valencia tilbage.
Valencia skulle have været med på reserve holdet i dag, men banen var for dårlig til at de turde give ham comeback.. Så han er forhåbentlig snart tilbage i form og spilleklar...
Ja det begynder at se meget skidt ud med de skader. Vi går ind i den afgørende fase af FA Cuppen og Premier League, selv i Champions League er det knald eller fald, og vi skal sgu videre. Men med den skadesliste vi har lige pt, så ser det skidt ud.. :(
Nani ude en måned ville være noget rigtigt snavs. men det ser ud til at blive sådan, og Park heller ikke klar til at overtage. :mad:
Anderson8
12-03-2011, 20:13
Hvor er det fantastisk at have ham tilbage, især på det vigtige tidspunkt af sæsonen. Fantastisk dag!
Don Kafai
12-03-2011, 21:47
Mange skriver at det er fantastisk at have ham tilbage. Det er kun den halve sandhed. Det der er endnu mere vildt er, at han ikke virker til at være synderligt ramt af skaden. Jeg har set mange spillere der efter en så lang skade har mistet måske bare 5-10 % i speed og timing, og det gør sgu noget i sidste ende. Valencia virkede en anelse rusten i et par af sine udfordringer, men udover det, var det som at se den gamle Valencia. Iøvrigt et par klasseindlæg han nåede at smække ind, især det til Smalling lå fantastisk.
Havde vi ikke lige sikret os en plads på Wembley ville jeg sige, at dagens største glædelige er hans comeback.
Mange skriver at det er fantastisk at have ham tilbage. Det er kun den halve sandhed. Det der er endnu mere vildt er, at han ikke virker til at være synderligt ramt af skaden. Jeg har set mange spillere der efter en så lang skade har mistet måske bare 5-10 % i speed og timing, og det gør sgu noget i sidste ende. Valencia virkede en anelse rusten i et par af sine udfordringer, men udover det, var det som at se den gamle Valencia. Iøvrigt et par klasseindlæg han nåede at smække ind, især det til Smalling lå fantastisk.
Havde vi ikke lige sikret os en plads på Wembley ville jeg sige, at dagens største glædelige er hans comeback.
Enig. Men hvad vigtigere er, så virker han ikke bange. Vi har set eksempler tidligere med f.eks. Eduardo, der også et slemt benbrud. Han virkede bange for konfrontrationerne og sammenstødende med modstanderne. Det kan man ikke sige om Valencia, der nærmest ved første boldberøring tog en udfordring op. Han gjorde det glimrende. Vi har savnet ham. Man kan dog godt se, at han ikke er i topform rent fysisk, men det fodboldmæssige fejlede sgu ikke noget.
Formentlig venter en startplads mod Marseille, hvis hverken Fletch eller Carrick bliver klar?
Ja, umiddelbart ville jeg have gættet på at han havde været væk i max 2-3 uger, hvis jeg ikke vidste at han havde været ude i et halvt år.
Han bringer en energi og fart ind i vores offensive spil som vi har savnet, synes jeg.
Jeg glæder mig til at se både Valencia og Nani på kanterne samtidig igen.
Rooney virker også meget glad for at have Valencia tilbage.
http://www.bold.dk/nyt/Rooney-lykkelig-over-Valencia-comeback
Rooney virker også meget glad for at have Valencia tilbage.
http://www.bold.dk/nyt/Rooney-lykkelig-over-Valencia-comeback
klart så kan han blive topscorer i united igen.
Nemlig. Lad os håbe de kan spille ligeså godt sammen i år:)
MOHoegsted
13-03-2011, 15:30
Arh.. Selvfølgelig vil han score mål igen, men han har vist nok indset at nå at blive topscorer igen, er lidt usandsynligt.. Medmindre Fergie ikke vil bruge Berbatov mere.
- Men de havde jo et fantastisk samarbejde, og personligt godt med hinanden, og Rooney krediterer da også ham for en del af hans succes, men det nok ikke kun for Rooneys egne mål at han er glad for han er tilbage.
Arh.. Selvfølgelig vil han score mål igen, men han har vist nok indset at nå at blive topscorer igen, er lidt usandsynligt.. Medmindre Fergie ikke vil bruge Berbatov mere.
- Men de havde jo et fantastisk samarbejde, og personligt godt med hinanden, og Rooney krediterer da også ham for en del af hans succes, men det nok ikke kun for Rooneys egne mål at han er glad for han er tilbage.
var også bare ment som gas.. :) tror han bliver vigtig for mange på vores hold han er jo lidt af en assist konge.
Donnichlas
13-03-2011, 20:00
var også bare ment som gas.. :) tror han bliver vigtig for mange på vores hold han er jo lidt af en assist konge.
Rolig nu, den ære fortjener Nani så sandelig indtil Valencia kommer lidt igang ;)
Var jeg den eneste der var ved at rive håret af mig selv da Valencia startede med at spurte for fulde gardiner mod baglinjen og tage udfordringen op? Der for bare igennem mig med Hargreaves's 4 minutter mod wolves ;p Men ser da ud til at lægerne har gjort arbejdet godt.
Glory Man United
21-03-2011, 15:11
Er det bare mig, eller synes I også, at det er forrykt, at Valencia skal hjem og spille landskampe? Han har spillet 2-3 kampe efter at have været væk i et halvt års tid....
schousboe9
21-03-2011, 15:17
Er det bare mig, eller synes I også, at det er forrykt, at Valencia skal hjem og spille landskampe? Han har spillet 2-3 kampe efter at have været væk i et halvt års tid....
Det er helt grotesk. Jeg forstår ikke, at man som klub ikke har muligheden for at tilbageholde spilleren i sådan en situation. Det er trods alt vores navn, der står på lønsedlen.
Jeg synes det er helt grotesk at han skal hjem og spille landskamp nu eftersom han lige er kommet tilbage fra en slem skade som har holdt ham ude i et halvt år. Selvom ham spillede hele kampen mod Bolton så mangler han altså stadig en del for at være på sit gamle niveau. Håber godt nok ikke han ryger ind i en dum forstrækningsskade. Men det positive ved det er vel ham får noget mere kamp træning.
Fuldstændig hul i hovedet.
Han er lige kommet tilbage efter 6 måneders skadespause og er stadig pænt rusten og så skal han til landsholdssamling.
Håber satme han sidder på bænken i samtlige 90 minutter.
Kæft, hvor jeg i øvrigt hader landsholdsfodbold. Det kan lige passe at Rooney vrider om på sin ankel eller et eller andet lort.
Selvfølgelig er det risikabelt at sende ham afsted til en træningskamp og jeg kunne sagtens forestille mig et scenarie hvor han kun får en halvleg eller 30min på banen..
Omvendt er jeg også glad for at han kommer afsted, i kampen mod Bolton så det bestemt ud som om han godt kunne have brug for lidt mere fodbold i benene..
Don Kafai
21-03-2011, 15:46
Jeg er heller ikke helt sortseer på det punkt.
Kan også huske Ferguson nævnte noget med, at landskampspausen var dobbeltgod, både fordi vi kunne få vores skadessituation under kontrol, samtidig med at rusten kunne bankes af de der skulle spille (kan ikke huske om det var Valencia specifikt han nævnte, kan også være det var Nani).
Giver Ecuador Valencia 2 x 45 mins i de to kampe, så er det vel bedre end at han render rundt på Carrington og træner med de få spillere der er tilbage.
Jeg er heller ikke helt sortseer på det punkt.
Kan også huske Ferguson nævnte noget med, at landskampspausen var dobbeltgod, både fordi vi kunne få vores skadessituation under kontrol, samtidig med at rusten kunne bankes af de der skulle spille (kan ikke huske om det var Valencia specifikt han nævnte, kan også være det var Nani).
Giver Ecuador Valencia 2 x 45 mins i de to kampe, så er det vel bedre end at han render rundt på Carrington og træner med de få spillere der er tilbage.
Præcis, Valencia er jo klar, han starter roligt op, men har jo netop behov for kampe. At han starter inde mod Bolton, eller er med til landskamp er jo det samme. Skulle han blive skadet i landskampen, kunne det ligeså vel have været sket mod Bolton, eller Arsenal for den sags skyld. Men giver folk ret i at landskampe er noget rigtigt snavs på dette tidspunkt af sæsonen. Vi går ind i en vanvittig vigtig periode nu, med store kampe, og en skadesliste der ikke tåler så meget som en hudafskrabning mere. Ville være et skrækscenarie at få en skadet Rooney og Nani/Valencia hjem. Så tror jeg sgu efterhånden løbet er kørt i England og Europa. :(
Fuldstændig hul i hovedet.
Han er lige kommet tilbage efter 6 måneders skadespause og er stadig pænt rusten og så skal han til landsholdssamling.
Håber satme han sidder på bænken i samtlige 90 minutter.
Kæft, hvor jeg i øvrigt hader landsholdsfodbold. Det kan lige passe at Rooney vrider om på sin ankel eller et eller andet lort.
Jeg frygter også meget for at Rooney for noget med anklen. Synes også man kan se han ikke går ind i de helt vilde tacklinger mere. Tror sku den ankel er noget skrøbelig, men som andre også siger, så kan man ikke gardere sig mod sådan noget. De kan jo også blive skadet i vores næste kamp eller på Carrington.
Men jeg synes stadig at det er åndsvagt at Valencia skal til landskamp. Heldigvis har vi ikke så mange som skal spille landskamp.
OneAndOnly
22-03-2011, 07:33
Jeg frygter også meget for at Rooney for noget med anklen. Synes også man kan se han ikke går ind i de helt vilde tacklinger mere. Tror sku den ankel er noget skrøbelig, men som andre også siger, så kan man ikke gardere sig mod sådan noget. De kan jo også blive skadet i vores næste kamp eller på Carrington.
Men jeg synes stadig at det er åndsvagt at Valencia skal til landskamp. Heldigvis har vi ikke så mange som skal spille landskamp.
Jeg synes nu Sagna blev rimelig owned for 3 uger siden. :devilll:
Landskampe / Premier League pause er det bedste jeg ved... HOLD DA KÆFT HVOR ER DET GODT!!!! Vi i united kunne ikke ønske os en bedre pause...
Vores ældre spillere ; f.eks. Giggs og Scholes får pause... Spillere som Valencia får kamp i benene.... og vores skadede spillere kan komme tilbage
LOVE LOVE LOVE !!!!!
Glory Man United
22-03-2011, 08:17
Vores ældre spillere ; f.eks. Giggs og Scholes får pause...
Nu spillede Scholes jo så ikke mod bolton, og han har har karantæne mod WH også, så det er vist lige lovlig lang en pause han får
schousboe9
06-04-2011, 22:59
Åh, Valle... :InLove
http://blogs.psychcentral.com/mentoring-recovery/files/2011/03/i-love-u.jpg
Parkohargo
17-05-2011, 14:54
Sad lige og kiggede på lidt United videoer og faldt over denne med Valencia's debut kamp mod Arsenal efter hans lange skadespause.
Kæft.. er virkelig imponeret af Valencia. At komme tilbage på den måde fra sådan en frygtelig skade er sku fantastisk. Fysisk er han et monster og han holder generelt et meget højt niveau. Havde knap nok hørt noget om ham da vi fik ham men han har sku været alle pengene værd.
B7xvZOCMPHA
Sad lige og kiggede på lidt United videoer og faldt over denne med Valencia's debut kamp mod Arsenal efter hans lange skadespause.
Kæft.. er virkelig imponeret af Valencia. At komme tilbage på den måde fra sådan en frygtelig skade er sku fantastisk. Fysisk er han et monster og han holder generelt et meget højt niveau. Havde knap nok hørt noget om ham da vi fik ham men han har sku været alle pengene værd.
B7xvZOCMPHA
Det har virkelig gjort meget at han er kommet tilbage. Det har løftet os meget, og givet os nogle andre strenge at spille på.
Synes desværre det ser ud som om, at han som følge af sit langvarende skadesforløb har tabt sig en del.
Da han kom til klubben var han utrolig bredskuldret og robust - Synes han virker mere spinkel nu.
Synes desværre det ser ud som om, at han som følge af sit langvarende skadesforløb har tabt sig en del.
Da han kom til klubben var han utrolig bredskuldret og robust - Synes han virker mere spinkel nu.
Jeg vil nærmere sige at jeg synes han ligner en mand som har fået flere muskler på kroppen.
Eller så har han samme antal muskler som alle andre, men de er blot blevet større.
Danielsen
17-05-2011, 18:23
Eller så har han samme antal muskler som alle andre, men de er blot blevet større.
Zzzzzz... ;)
Zzzzzz... ;)
He he, man må gerne lave fis. Nå, tilbage til Valle. :D
Jeg synes bestemt ikke han ser mindre buff ud nu, end før skaden. Man har heller ikke set ham have problemer med at holde sine direkte modstandere væk når han har været 1v1 eller 2v1..
Synes han har været fantastisk, og det er virkelig vigtigt at han ham til at klæbe til sidelinjen når den anden kant, særligt Giggs og Nani, trækker så meget ind i banen..
OneAndOnly
17-05-2011, 19:25
Uenig Stente, han blev Owned af Drogba da de kom i 1v1 hehe.
Synes heller ikke han ser mindre muskuløs ud, man skulle tro andet da han har haft masser af tid i træningsrummet til overkroppen i skadesperioden.
GloryGloryMU
17-05-2011, 20:00
Uenig Stente, han blev Owned af Drogba da de kom i 1v1 hehe.
Synes heller ikke han ser mindre muskuløs ud, man skulle tro andet da han har haft masser af tid i træningsrummet til overkroppen i skadesperioden.
Ja, okay. Men hvem bliver ikke owned 1v1 med Drogba. Han er da om nogen et fysisk monster! Det skulle lige være Vidic, men det er så også det;)
Har heller ikke ord får hvor glad jeg er for måden Valencia er kommet tilbage på. Det har været fantastisk at se - og mener han har været helt afgørende for både mesterskab og CL finale.
Jeg frygtede i høj grad et Alan Smith/Eduardo scenarie - men det har man nærmest ikke haft tid til at bekymre sig yderligere om siden hans tilbagevenden. He hit the ground running!
Ser ud til Valencia mister en del af Pre sæsonen.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/Valencia-in-Ecuador-Copa-squad.aspx
Glory Man United
20-06-2011, 15:21
Ser ud til Valencia mister en del af Pre sæsonen.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/Valencia-in-Ecuador-Copa-squad.aspx
3 kampe og i bad
3 kampe og i bad
Ja det kunne godt lugte lidt af det kun bliver til 3 kampe, men mon ikke han også får en uges ferie eller 2 efter det. Så mon ikke han først er helt tilbage og træne med truppen i slutningen af Juli måned?
GloryGloryMU
04-07-2011, 09:27
Gud hvor jeg dog hader landskampe!!!!
http://united.no/nyheter/nyheter/hinket_av_banen
Håber virkelig ikke det er alvorligt.
Forstuvet ankel - mon ik' det går ;)
Det samme her. Fandme træls hvis det skal ødelægge hans forberedelse til starten af den nye sæson. Heldigvis har vi hentet Young, så det hjælper på det:)
schousboe9
04-07-2011, 09:56
Forstuvet ankel - mon ik' det går ;)
En forstuvet ankel er ikke bare overstået på en måned, sku' jeg hilse og sige.
Det da synd. Men hvis han ikke er klar til sæsonstarteren kan vi bruge Young venster og Nani højre. Så kan man så spekulere om det er bedre med 2 spillere på kanterne der faktuelt kan bruge begge fødder :)
Nemlig. En forstuvning kan også tage længere tid en hvis den er brækket. Det kommer meget an på hvordan den er forstuvet. Men en måned kan det sagtens tage plus lidt genoptræning.
Måske ikke for en på et normalt 7-16 job.. Men jeg vil æde min hat på, medmindre det et vanskeligt sted, at Valencia med vores lægestab, er tilbage på banen i løbet af nogle uger...(2-4)
Hvis skaden viser sig at være slemmere end først antaget, så kan man glæde sig over, at vi hentede Ashley Young ind. Always look on the bright side of life.
MOHoegsted
04-07-2011, 12:41
Måske ikke for en på et normalt 7-16 job.. Men jeg vil æde min hat på, medmindre det et vanskeligt sted, at Valencia med vores lægestab, er tilbage på banen i løbet af nogle uger...(2-4)
Det angiveligt samme fod som den han brækked i September måned sidste år.
Jeg kunne godt tro det er en slem forstuvning.
Det angiveligt samme fod som den han brækked i September måned sidste år.
Jeg kunne godt tro det er en slem forstuvning.
Det er sku skidt det er den samme fod igen. Bare det ikke er noget han skal til at lide af resten af hans karriere. Men ser jo ofte at spillere der har været ude med en slem skadede ofte har en tildens til at blive nemt skadede igen. Bla så man det med Alan Smith. Han var aldrig skadet førhen. Nu er han skadet hele tiden.
Don Kafai
04-07-2011, 13:07
Under alle omstændigheder, så havde han misset de første par uger af sæsonen, fordi Ferguson plejer at give spillere en ekstra pause hvis de har været på landsholdet op til sæsonstarten.
Hvis en forstuvet fod betyder, at han allerede nu kan få sig en slapper så ser jeg det sgu ikke nødvendigvis som en dårlig ting. 8 uger burde være mere end rigeligt til at hele sådan en.
MOHoegsted
04-07-2011, 13:13
Under alle omstændigheder, så havde han misset de første par uger af sæsonen, fordi Ferguson plejer at give spillere en ekstra pause hvis de har været på landsholdet op til sæsonstarten.
Hvis en forstuvet fod betyder, at han allerede nu kan få sig en slapper så ser jeg det sgu ikke nødvendigvis som en dårlig ting. 8 uger burde være mere end rigeligt til at hele sådan en.
Nu er Valencia ikke en jeg regner som skal have endnu en "slapper" når man tænker på han nærmest har haft det i over et halvt år, han er ikke en af dem jeg regner med har mest brug for sådan en.
United DK
04-07-2011, 14:10
Der er 6 uger til PL går i gang, og skulle han være ude de første 2-3 kampe, så overlever vi nok, bl.a. fordi vi har hentet Young. Katastrofelampen lyser trods alt ikke.
MOHoegsted
04-07-2011, 15:11
Der er 6 uger til PL går i gang, og skulle han være ude de første 2-3 kampe, så overlever vi nok, bl.a. fordi vi har hentet Young. Katastrofelampen lyser trods alt ikke.
Og et halvt år efter er der så problemer med benet igen..
Er bange for det kan blive til et såkaldt "glas-punkt" for Valencia, vi har også set det med Rooneys ankel, men den har så holdt sig skadesfrit i et stykke tid nu.
United DK
04-07-2011, 15:16
Og et halvt år efter er der så problemer med benet igen..
Er bange for det kan blive til et såkaldt "glas-punkt" for Valencia, vi har også set det med Rooneys ankel, men den har så holdt sig skadesfrit i et stykke tid nu.
Grunden til Rooneys konstante problemer er jo, at han altid presses tilbage for hurtigt, fordi han er så vigtig en spiller. Valencia er ikke ligeså vital, så man giver ham forhåbentlig den tid det skal tage.
MOHoegsted
04-07-2011, 15:19
Grunden til Rooneys konstante problemer er jo, at han altid presses tilbage for hurtigt, fordi han er så vigtig en spiller. Valencia er ikke ligeså vital, så man giver ham forhåbentlig den tid det skal tage.
Du har nok ret, med rigeligt genoptræning ser man ham slet ikke tabe niveau som vi så i februar.
Han er tilbage :)
Hvad mener du? Har du et link?
schousboe9
06-07-2011, 12:23
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jul/valencia-injury-scare.aspx
Ecuador hope Antonio Valencia will be fit to face Brazil on 13 July after the United winger was injured in the Copa America draw with Paraguay.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=81861
Er der nogen der har hørt noget mere om det her? Ville være skidt at skulle undvære ham igen.
og hvordan kan en skade bryde op, når der er tale om en brækket fod, er den brækket igen eller hvad?
MOHoegsted
07-07-2011, 17:36
http://indkast.dk/index.php?nyhed=81861
Er der nogen der har hørt noget mere om det her? Ville være skidt at skulle undvære ham igen.
og hvordan kan en skade bryde op, når der er tale om en brækket fod, er den brækket igen eller hvad?
Ja, historien er allerede fra mandag eller tirsdags, man vidste også godt der det var det samme ben og sted skaden var brudt op.
Indkast.dk viser sig igen at være noget lort med at komme med en historie flere dage for sent, det sjove er at han muligvis allerede er klar til deres kamp mod Brasilien.
Okay, tak for opklaringen, så er jeg rolig igen...
Martinsen
01-08-2011, 12:07
Contract News: Manchester United have confirmed Antonio Valencia has signed a new four-year contract. More to follow on www.skysports.com shortly.
Dejlig nyhed. Valencia imponerede mig helt vild efter han kom tilbage fra skaden. En super kantspiller!
MOHoegsted
01-08-2011, 12:21
Contract News: Manchester United have confirmed Antonio Valencia has signed a new four-year contract. More to follow on www.skysports.com shortly.
Dejlig nyhed. Valencia imponerede mig helt vild efter han kom tilbage fra skaden. En super kantspiller!
Super nyhed!
Tiden har virkelig fløjet afsted siden vi fik ham.
Sådan:) Kanon nyhed.
Nogle der ved noget om hvornår han er tilbage fra hans skade som han pådrog sig i en landskamp for 3 uger siden.?
73% - Man Utd's PL win percentage with Antonio Valencia in the starting XI, compared to 59% without him (2009 - present). Impact.
Yay.!
Nogle der ved hvornår Valencia er tilbage igen?
Nogle der ved om valencia ikke er ved at være klar igen?
Efter 2-2 hjemme mod Benfica, blev jeg godt nok frustreret over at se Valencia spille, for han absolut intet kan med den venstrefod. Det er basalt kun et støtteben for ham, og det var så tit han blev udfordret og måtte lægge bolden tilbage mod forsvaret.
Efter 2-2 hjemme mod Benfica, blev jeg godt nok frustreret over at se Valencia spille, for han absolut intet kan med den venstrefod. Det er basalt kun et støtteben for ham, og det var så tit han blev udfordret og måtte lægge bolden tilbage mod forsvaret.
Han spillede en fin kamp.
Giggs er også skræmmende et-benet. Tough luck.
Hvis vi kan få en god pris for Valencia, gad jeg godt afskibe ham til Juventus. Men eftersom vi betalte £16m, tvivler jeg.
Han er en god holdspiller, men synes ofte han bliver straffet af modstanderen fordi han er så svag med venstrefoden og har ingen fantasi, fordi han netop kun kan med en fod.
Hvis vi kan få en god pris for Valencia, gad jeg godt afskibe ham til Juventus. Men eftersom vi betalte £16m, tvivler jeg.
Han er en god holdspiller, men synes ofte han bliver straffet af modstanderen fordi han er så svag med venstrefoden og har ingen fantasi, fordi han netop kun kan med en fod.
Kan godt se din pointe, da Valencia aldrig bruger venstrefoden og det kan virke fantasiløst.
Dog ønsker jeg virkelig Valencia bliver. Han gør tit det nemme, men jeg synes virkelig vi så mod Wolves hvad han bringer til bordet. Et godt indlæg og han kommer desuden ofte til baglinjen og for lagt den i feltet (modsat Young der har haft problemer på det seneste)
"Sometimes less is more"
Kan godt se din pointe, da Valencia aldrig bruger venstrefoden og det kan virke fantasiløst.
Dog ønsker jeg virkelig Valencia bliver. Han gør tit det nemme, men jeg synes virkelig vi så mod Wolves hvad han bringer til bordet. Et godt indlæg og han kommer desuden ofte til baglinjen og for lagt den i feltet (modsat Young der har haft problemer på det seneste)
"Sometimes less is more"
Valencia spiller klassisk wing og er dermed meget afhængige af sine indlæg da han sjældent går ind i banen og spiller med. Så hvis tingene lykkedes for ham som forleden mod Wolves så er han særdeles god at have i truppen. Der kunne vi kende ham fra hans debutsæson
ham skal vi absolut ikke af med. han er simpel men effektiv.
Valencia spiller klassisk wing og er dermed meget afhængige af sine indlæg da han sjældent går ind i banen og spiller med. Så hvis tingene lykkedes for ham som forleden mod Wolves så er han særdeles god at have i truppen. Der kunne vi kende ham fra hans debutsæson
Sådan som truppen ser ud lige nu, med alle mand skadesfri, er han ikke god nok til startopstillingen. Både Nani og Young har mere vision og kan også fungere som indlægsmaskine.
Sådan som truppen ser ud lige nu, med alle mand skadesfri, er han ikke god nok til startopstillingen. Både Nani og Young har mere vision og kan også fungere som indlægsmaskine.
Men ikke desto mindre har vi ikke noget alternativ til Nani og Young, derfor skal Valencia ikke sælges.
Imo er vi i forvejen tynde på kanterne hvor der kun er Nani, Young og Valencia som kvalificerede spillere.
PatriceEvra3
16-12-2011, 07:24
Muligvis er manden forudsigelig, men han er hamrende god til det han gør, og kommer næsten altid forbi sin modstander alligevel. Kan ikke se den logik.
Når han er i topform fortrækker jeg ham frem for Young. Han rev både Chelsea og Schalke fuldstændig fra hinanden i sidste sæson, og han er hamrende effektiv. Young har da om nogen spillet forudsigeligt på det sensete, men til forskel fra Valencia skaber han ingenting.
Valencia i topform, er en af de bedste kanter overhovedet. Han skaber en helveds masse og får en masse ud af sine styrker selvom han ikke er komplet. I sin første sæson var han blandt de absolut bedste, og da han kom tilbage sidste sæson gjorde han det fremragende. Sjovt nok begyndte vi faktisk også at spille bedre da han kom tilbage.
Synes det ville være en klar svækkelse at sælge ham. 4 assist og 2 mål er da absolut acceptabelt, når man tænker på at han kom skadet tilbage og ude af form, er det da helt fint. Jeg forstå logikken med at vi skal sælge ham fordi han er forudsigelig, hvis han ikke fik noget ud af det, men det gør han da i den grad.
ChristianR
16-12-2011, 07:29
Og hvad så, om han er tredjevalg til 2 kanter lige for tiden? Det betyder vel ikke, at vi skal sælge ham, så vi er endnumere skrøbelige i forhold til skader.
Desuden skal der nok komme perioder med formdyk til henholdsvis Nani og Young, hvor Valencia vil være den bedste mand i start 11'eren.
En sidste gimmick er jo, at han spiller så god en back. Det kan der blive brug for, hvis vores forsvarsskadeshelvede fortsætter, og der er brug for Jones på midtbanen.
Nani og Young minder om hinanden.. Konstant udfordrende.. Derfor er det godt med en som Valencia, som er effektiv og direkte, og som har de bedste indlæg af de 3 (imo).. Synes ikke Young har vist helt de takter som jeg havde forventet, han har været ok, men ingen wow effekt.. Nani har oppet sig meget, og hans bundniveau er blevet højere, men han har stadig nogle kampe hvor han falder for meget ud..
DERFOR:
Valencia skal INGEN steder...!
En af de vigtigste ting ved Valencia, sammenlignet med Young og Nani, er hans evne til at blive bredt i banen og dermed samtidig skabe plads til de centrale spillere..
Derudover er han ofte meget mere direkte i spillet end f.eks. Nani, der har en tendens til at stoppe op.
Med Valencia på den ene kant, vil spillet variere mere end hvis det er Nani/Young der dækker kanterne..
Glory Man United
16-12-2011, 11:16
Hvis Nani var lige så god i venstre som i højre, ville jeg klart hellere starte med Valencia end Young
Jeg forstår ikke hvorfor Valencia ikke kan se sig selv som en back - en moderne back. Han har fysikken, hurtigheden og er fantastisk i det offensive. Lidt mere arbejde på den defensive del, og den taktiske del i forsvaret og jeg mener han kunne blive top3 i verden på højrebacken..
Ærgeligt :(
morten8832
12-01-2012, 23:25
Muligvis er manden forudsigelig, men han er hamrende god til det han gør, og kommer næsten altid forbi sin modstander alligevel. Kan ikke se den logik.
Når han er i topform fortrækker jeg ham frem for Young. Han rev både Chelsea og Schalke fuldstændig fra hinanden i sidste sæson, og han er hamrende effektiv. Young har da om nogen spillet forudsigeligt på det sensete, men til forskel fra Valencia skaber han ingenting.
Helt enig - forstår slet ikke kritikken af Valencia. Jeg synes han har spillet rigtig godt på det sidste, og jeg beundrer virkelig hans præcision i hans indlæg. De ligger der næsten hver eneste gang hvor de skal.
Derimod synes jeg overhovedet ikke Young har vist noget som helst endnu - bortset fra de første kampe - herunder kampen mod arsenal med hans to fremragende mål. Jeg synes faktisk han har skuffet meget taget i betragtning af hans rigtig gode sæson sidste år, hvor han var en af de spillere i Premier League med flest assists. Med netop ham synes jeg, at han har været alt for forudsigelig og har heller ikke været specielt dygtig til at sætte sin mand af på kanten.
Jeg foretrækker helt klart Nani og Valencia på kanterne, men det er selvfølgelig Young første sæson og han skal have en chance. Men mener ikke han har grebet den endnu.
morten8832
12-01-2012, 23:30
Jeg forstår ikke hvorfor Valencia ikke kan se sig selv som en back - en moderne back. Han har fysikken, hurtigheden og er fantastisk i det offensive. Lidt mere arbejde på den defensive del, og den taktiske del i forsvaret og jeg mener han kunne blive top3 i verden på højrebacken..
Ærgeligt :(
Det er måske lige at overdrive den lidt - Hvis du snakker om hans potentiale på højrebacken er der meeget langt op til Daniel Alves, Maicon, Sergio Ramos for bare at nævne nogle få. Han har klare defensive mangler i forsvaret og mener ikke han skal bruges på backen permanent.
unitedforreal
13-01-2012, 01:28
Forstår ikke dem der mener Young er bedre end Valencia. Young har kun bevist lidt af hvad han kan, og hvis han ikke viser mere. Så hedder vores 2 bedste kanter Valencia og Nani.
Som det er nævn før, så stopper både Nani og young op alt for ofte, hvor Valencia er direkte i sit spil. Han skal bare tag sig sammen og lære at bruge venstre benet..Men det burde united staff hjælpe ham med... but its a little 2 late.
schousboe9
15-01-2012, 11:10
Valencia v Bolton
Passes: 42/46 (91%)
Chances created: 5
Crosses: 12
Take-ons: 3
Tackles: 1
Interceptions: 1
Blocks: 1
Åååh, Valle... :InLove
Parkohargo
15-01-2012, 11:23
Valencia v Bolton
Ja han var helt ustyrlig igår. Hvis han fortsætter samme takter bliver han svær at slå af den højre kant.
Valencia v Bolton
Imponerende! Han var bare overalt i kampen... Han serverede det ene indlæg efter det andet - og jeg syntes virkeligt vi igen fik set hans speed og fysik i går. Stakkels forsvar :-)
Ville være en skam at omskole ham til back som de har været inde på, men han er så etbenet at det er næsten pinligt at se på til tider, men i går var han outta this world!
Kæft en kamp igår af Valencia! Jeg måtte lige nive mig selv i armen da han lagde den ind med venstreskøjten!
Ville være en skam at omskole ham til back som de har været inde på, men han er så etbenet at det er næsten pinligt at se på til tider, men i går var han outta this world!
På trods af at han er så etbenet og forudsigelig, er han vanvittig på højre kanten.
Han er så hurtig og stærk, selvom man ved han går mod baglinjen, så kommer man ikke ind på kroppen af ham.
Uhyggelig vigtigt/effektiv spiller at have i truppen
Edit:
Specielt fordi han kan sidde ude i 2-3 kampe i træk og så komme ind og spille max.. Virker til at have en fantastisk personlighed/attitude..
Lorensen
15-01-2012, 12:37
Valencia startede lidt sløjt i sæsonen, ligesom en del af de andre der er på toppen nu, men de sidste par måneder har han været fantastik. Young får mere end svært ved at spille sig til en fast plads i truppen igen, hvis Nani og Valencia fortsætter på den måde, men som 3. valg for United er der selvfølgelig også rigeligt med kampe at spille.
På trods af at han er så etbenet og forudsigelig, er han vanvittig på højre kanten.
Han er så hurtig og stærk, selvom man ved han går mod baglinjen, så kommer man ikke ind på kroppen af ham.
Uhyggelig vigtigt/effektiv spiller at have i truppen
Edit:
Specielt fordi han kan sidde ude i 2-3 kampe i træk og så komme ind og spille max.. Virker til at have en fantastisk personlighed/attitude..
Helt enig. Helt utroligt at han har så højt et niveau nu efter at have været ude så længe med en skade. Håber også Vidic kommer tilbage i samme form som da han gik ud med skade.
Valencia dropper tilsyneladende sin agent, og repræsenterer ham selv, da han alligevel vil være i United i lang tid. Gid der var flere af hans slags.
http://teradeportes.com/futbol/ecuador/ecuatorianos-en-el-exterior/antonio-valencia-en-manchester-quiero-quedarme-muc
United DK
01-02-2012, 07:34
Valencia dropper tilsyneladende sin agent, og repræsenterer ham selv, da han alligevel vil være i United i lang tid. Gid der var flere af hans slags.
http://teradeportes.com/futbol/ecuador/ecuatorianos-en-el-exterior/antonio-valencia-en-manchester-quiero-quedarme-muc
Ja, bare man kunne spansk...
ChristianR
01-02-2012, 15:55
oldtrafford.dk har været så venlige at oversætte det til dansk:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15100
Meget fedt. The Gary Neville way.
Der er vist det længe ventede bevis på ikke alle samba-røve smutter til de varmere himmelstrøj i Barcelona eller Madrid.
schousboe9
01-02-2012, 16:58
Fun fact; på engelsk betyder 'Antonio' highly praiseworthy. Dét tror jeg på. Det er kraftedeme min mand, ham dér!
Det er vel nogenlunde verdens bedste udmelding ovenpå hans nuværende form! :D
Jeg var meget tæt på at klatte i mine bukser igår, da han til sidst i kampen rundede forsvarsspilleren og lagde den pænt tilrette for Berba..
Uf for en speed og elegance!
LyngUnited
01-02-2012, 17:43
Valencia er godt på vej til at blive en United legende. Ikke bare leverer han i den grad varen på banen og er pt en af de bedste wings i verden, men samtidig viser han lige at United > penge. Sådan knægt!
unitedforreal
01-02-2012, 17:58
Nu gik man rundt og troede at der ikke kom flere Scholes-Giggs rundt i verden. Så kommer Valencia frem med sådan noget.. nice
Satme noget lort hvis han er ude i op til 4 uger. Han er i fantastisk form i tiden.
Heldigvis er der 10 dage til næste kamp i PL. Dog er intet officielt endnu. Men utrolig med de skader :(
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15232
Flax_Generous
16-02-2012, 21:13
Virkelig dårlig nyhed. Hvorfor skulle han overhovedet på banen? Øv.
morten8832
16-02-2012, 21:55
Ja, det var en helt unødvendigt udskiftning - spild af ressourcer.. Men når det så er sagt - så har vi heldigvis Nani og Young tilbage, så hvis man skal snakke om tidspunktet på sæsonen set i forhold til skader, så er det heldigvis sket på et "godt" tidspunkt - forhåbentlig får det ikke for stor konsekvens resultatmæssigt i PrL.. Men nu kan Young så forhåbentlig vikariere og vise alle, hvorfor det var vi købte ham
Glory Man United
24-02-2012, 10:51
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Feb/antonio-valencia-could-be-back-for-tottenham-fixture.aspx
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTASTISK. Specielt nu hvor Cleverley igen blev skadet
... Og det betyder sikkert at han ikke er med. Fergie and spin, always say the opposite.
Ville nu være lækkert
Roonster
24-02-2012, 17:37
Altid rart, hvis de skal planlægge efter lidt andre spillere, end hvad der kommer på banen.
Vidic - The Terminator
08-03-2012, 22:50
Aldrig har Valencia været savnet som han er nu.
Aldrig har Valencia været savnet som han er nu.
Ja, sikke dog forfærdeligt vi har det. Vi er med i PL, har det bedste program og Ashley Young, hans erstatning, har lige afgjort en kamp mod Spurs til 3-0. Bu-fucking-huu, vi har WBA hjemme på søndag. Dem skal vi under alle omstændigheder slå.
Sorry, men dommedagsstemningen herinde er alt for meget. Vi har tabt en Europa League kamp og ligger godt til et mesterskab. Vi ligger ikke nr 7 og græder snot som Liverpool
unitedforreal
09-03-2012, 06:55
Ja, sikke dog forfærdeligt vi har det. Vi er med i PL, har det bedste program og Ashley Young, hans erstatning, har lige afgjort en kamp mod Spurs til 3-0. Bu-fucking-huu, vi har WBA hjemme på søndag. Dem skal vi under alle omstændigheder slå.
Sorry, men dommedagsstemningen herinde er alt for meget. Vi har tabt en Europa League kamp og ligger godt til et mesterskab. Vi ligger ikke nr 7 og græder snot som Liverpool
Dommedag? Han har jo ret... Valencia er savnet, det han bringer til vores spil kan hverken nani, young eller nogen andre gøre... Vi så det også sidste gang han var skadet. Den her gang blev han skader hvor han var efter min mening top 3 hvis ikke den beste wing i verden pt..
Glory Man United
09-03-2012, 07:46
Er også træt. Ser man isoleret på kampen i går, så var det nok ikke Valencia, vi manglede mest. Det var da om nogen Vidic. Og så Scholes på midtbanen. Altså selvom Valencia er skadet, så valgte Fergie jo også at spare Nani.
Dommedag? Han har jo ret... Valencia er savnet, det han bringer til vores spil kan hverken nani, young eller nogen andre gøre... Vi så det også sidste gang han var skadet. Den her gang blev han skader hvor han var efter min mening top 3 hvis ikke den beste wing i verden pt..
Det er muligt at de 3 wings ikke er ens, men Ashley Young har lige afgjort 3 ud af 4 kampe han har været med i. Cmon, vi ved vel alle at det var en reply på at vi lige havde tabt og at vi derfor savnede Valencia som ALDRIG før. Mon ikke der er tidspunkter vi har savnet ham bare liidt mere end mod en hjemmekamp med WBA.
Som GGMU siger er det ikke offensivt den er galt. Vi scorede trods alt 2 mål igår, og før det 3 mål på udebane mod Spurs.
PatriceEvra3
18-03-2012, 21:26
Han har nu lavet 11 assist i 18 Pl kampe, og har med afstand det bedste snit med 0.62 assist pr. kamp.
Til sammenligning har Mata 0.38 pr kamp, mens Silva der er "anden bedst" har 0.44 pr kamp. Han har spillet væsentligt færre kampe, men har kun lavet en assits mindre.
Det er imponerende så mange chancer han skaber og vi spiller altid bedre når han er med. Vender tilbage fra en måneds skade og laver 2 assist og et mål. Hvis Ronaldo og Messi ikke katagoriseres som kantspillere, så tror jeg ikke der er nogle kantspillere i verden jeg ville bytte ham for.
Han har nu lavet 11 assist i 18 Pl kampe, og har med afstand det bedste snit med 0.62 assist pr. kamp.
Til sammenligning har Mata 0.38 pr kamp, mens Silva der er "anden bedst" har 0.44 pr kamp. Han har spillet væsentligt færre kampe, men har kun lavet en assits mindre.
Det er imponerende så mange chancer han skaber og vi spiller altid bedre når han er med. Vender tilbage fra en måneds skade og laver 2 assist og et mål. Hvis Ronaldo og Messi ikke katagoriseres som kantspillere, så tror jeg ikke der er nogle kantspillere i verden jeg ville bytte ham for.
Han har udviklet sig meget i denne sæson. Han er begyndt at søge meget mere ind i banen og det har skabt ravage. Det gør, at modstanderen ikke kan lukke ham ned, da han kan gå begge veje. Ufattelig vigtig for en kantspiller, at man begge veje.
Men han er jo direkte uhyggelig. Utrolig effektiv og qua sin hurtighed og fysik owner han fandme mange backer. Han er dejlig!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.