Se fuld version : Ritchie De Laet
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFolZWnpzz47A4s2jOuXrNnW5vqqkh5 jyb1_ZFLNKBcpBZLgWR
Ritchie De Laet
Nr.: 30
Født: 28. november 1988
Land: Belgien
Det er Luke Chadwicks yngre (??!) tvilling!
Christensen
27-06-2009, 12:37
Var det ikke noget med, at han i første omgang var lejesvend? Eller er han skiftet permanent til klubben nu?
Dahlmann
27-06-2009, 13:58
Var det ikke noget med, at han i første omgang var lejesvend? Eller er han skiftet permanent til klubben nu?
I første omgang gik historierne på at vi havde lejet ham, men efterfølgende kom det frem at han rent faktisk var skiftet permanent til klubben...
Christensen
27-06-2009, 14:36
I første omgang gik historierne på at vi havde lejet ham, men efterfølgende kom det frem at han rent faktisk var skiftet permanent til klubben...
Der kan man bare se.. Det havde jeg ikke lige fået med ;)
Har vi egentlig ikke også lige forlænget hans kontrakt? En lovende debut mod Hull, men tvivler på, at han har en seriøs fremtid i klubben, men han kan sikkert gøre det godt for reserverne.
Nu ser det ud til vi giver De laet en 3-årig kontrakt!
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-beloenner-belgisk-stortalent
Lidt sjovt at han først blev købt som hvad man troede var et køb til at forstærke reserverne. Han er jo egentlig ret stærk i sine fremadrettede løb, og mod Chelsea i community shield driblede han faktisk et par gange forbi en 2-4 mand. (Jeg mener det var Chelsea??)
Men ja, han bliver da nok ikke noget wonderkid.
Han har spillet særdeles fremragende i de kampe, han har fået på førsteholdet. Hvis jeg skal være helt ærligt, har jeg - indtil nu - set større potentiale i ham, end jeg har i Da Silva-brødrene. Måske en uventet perle.
Jeg mener at han har gjort der fremragende i de kampe han er blevet indskiftet.
Han har nogle gode "runs" op af banen, og sætter et par mænd af imens.
Det defensive ser nu også forholdsvis godt ud, så jeg håber at vi kommer til at se mere til ham i Manchester Uniteds fremtid!
Hvis jeg skal være helt ærligt, har jeg - indtil nu - set større potentiale i ham, end jeg har i Da Silva-brødrene. Måske en uventet perle.
Han har fået 2 kampe på førsteholdet. Den ene mod et tamt Hull-mandskab og den anden som indskifter mod Wolverhampton i Liga cuppen.
Til sammenligning har Fabio fået 5 kampe, hvor han, efter min mening, er startet lidt "forsigtigt", mens Rafael fik hele 28 kampe i sidste sæson og i lang periode spillede så godt, at han gjorde højrebacken til sin egen. Han blev i øvrigt nomineret til årets talent i Premier League.
Der er ingen tvivl om, at De Laet bestemt har gjort det godkendt, men efter min mening er det en overvurdering af dimensioner at sige, at han har vist mere potentiale end Da Silva-tvillingerne. Specielt, når vedkommende kun har fået 2 kampe sammenlagt (+/-).
De Laet har gjort det godt i de kampe, han har fået, men jeg anser ham ikke som værende god nok til en mulig plads på holdkortet hver eneste uge. Han ser fornuftig ud defensiv, men hans tekniske kunnen er altså ikke særlig imponerende. Han er en udemærket Carling Cup/breddespiller, men han er ikke på niveau med Rafael, O'Shea, Neville eller Brown.
Reds defender Ritchie de Laet has joined Championship side Sheffield United on loan for the next thirty days.
The Blades are short of numbers at the back following injuries to Chris Morgan and Rob Kozluk, and with Sir Alex Ferguson currently having a fully fit set of senior defenders to call upon and Ole Gunnar Solskjaer’s reserves without a fixture for a month after Monday’s visit to Blackburn, De Laet’s temporary transpennine switch makes sense for all parties.
Sheffield United boss Gary Speed has revealed that the Belgian will be in immediate contention to play, starting with tomorrow’s trip to Elland Road, where he’ll likely face another club that were interested in taking him on loan. “We need versatile cover in case of further disruption and Ritchie will go straight into our squad at Leeds on Saturday,” Speed told sufc.co.uk (http://www.sufc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10418%7E2164613,00.html). “I have seen him play loads of times, he’s a good, solid player and I’m very pleased to get him here.“
De Laet, 22, arrived at Old Trafford in a surprise January 2009 move from Stoke City and has justified the decision to bring him in, his impressive progress and useful versatility earning him six senior appearances so far. A full Belgian international, Ritchie is also the current United Reserve Player of the Year, and time out on loan to gain more experience of senior football has always looked like the next logical step in his development.
Fornuftigt. Undrer mig nu stadig over hvad han laver i klubben. Tyder ikke just på han er fremtidens mand.
United DK
25-09-2010, 11:52
Nej, han skal forbi Neville, O'Shea, Brown og Rafael (nævnte rækkefølge er tilfældig). Det er en umulig opgave, men man kan da håbe, at han gør det godt i de 30 dage på Bramall Lane, så han i første omgang forlænger sit ophold, og måske bliver solgt til sommer.
Jeg synes nu, at han er god at have i truppen, idet han er så fleksibel. Det dækker en del for holdet, og hvis jeg håber, at han får udviklet noget hos Shef. United.
Han er IMO den nye John O'Shea. En middelmådig spiller, der er guld værd, fordi han kan dække så mange pladser og gøre det fornuftigt. Der er ingen hurlumhej med hans spil. Bare det simple.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6662777,00.html
Er blevet lånt ud til Pompey.
Den knægt bliver da bare kastet rundt i denne sæson. Sheffield Utd, Preston North End og nu Portsmouth. Mon han føler sig elsket af klubben?
schousboe9
14-01-2011, 15:39
Den knægt bliver da bare kastet rundt i denne sæson. Sheffield Utd, Preston North End og nu Portsmouth. Mon han føler sig elsket af klubben?
Tænker det samme, men i hans situation handler det vel bare om at få så mange kampe på højere niveau end vores reserver som muligt, og når Championship-klubberne åbenbart står i kø, vil han nok få masser af spilletid. Fint move.
Det var da i grunden ikke en land tråd, den kære De Laet har sig! :D
Edit: Ja, altså internetforum-tråd. Ikke noget anatomisk. Det ved jeg i hvert fald intet om...
Sambapanda
16-01-2011, 14:12
Jeg tror godt at De Laet, kan blive en fornuftig spiller. Han har jo nogle af de samme kvaliteter som O'Shea, da han kan dække mange forskellige pladser :)
Men ser ham klart mere som en breddespiller, end en førsteholdsspiller.
Men det er en fornuftig ting Ferguson gør, med at leje ham. Da han sikkert skal ha' en masse førsteholdsbold for at udvikle sig! :D
schousboe9
02-06-2011, 15:40
Hvad var det, vi sagde idéen var med signingen af ham her?
United-forever
02-06-2011, 16:04
At det gav os en ung alsidig talentfuld forsvarspiller, der muligvis kan give os en god breddespiller fremover. Samtidig har han nok ikke været særlig dyr hverken i transfersum eller løn. Indtil videre har an da også gjort det ganske udemærket, og har da blandt andet fået godt med spilletid i Portsmouth i år ..
MOHoegsted
02-06-2011, 17:36
Nogle der har noget andet at byde ind med vedr. Ritchie De Laet's år i Portsmouth, andet end han har fået rigeligt med kampe?
United DK
02-06-2011, 18:10
Portsmouths trup p.t.:
1. Jamie Ashdown
4. Aaron Mokoena
6. Hermann Hreidarsson
7. Liam Lawrence
8. Hayden Mullins
10. David Nugent
18. Dave Kitson
20. Joel Ward
24. Nadir Ciftci
26. Tal Ben Haim
27. Nwankwo Kanu
33. Ricardo Rocha
Lewis Tallack
Lewis Stockford
Man forstår godt, hvorfor de vil beholde De Laet, om ikke andet, så for breddens skyld. Man har vel ikke set en smallere trup, siden 60'erne i engelsk fodbold
Portsmouths trup p.t.:
1. Jamie Ashdown
4. Aaron Mokoena
6. Hermann Hreidarsson
7. Liam Lawrence
8. Hayden Mullins
10. David Nugent
18. Dave Kitson
20. Joel Ward
24. Nadir Ciftci
26. Tal Ben Haim
27. Nwankwo Kanu
33. Ricardo Rocha
Lewis Tallack
Lewis Stockford
Man forstår godt, hvorfor de vil beholde De Laet, om ikke andet, så for breddens skyld. Man har vel ikke set en smallere trup, siden 60'erne i engelsk fodbold
You've gotta be kidding. Det jo simpelthen ikke muligt. Om end ikke andet, så har man vel en masse yngre spillere. Talenter. Det har en klub som Portsmouth. Must be a typo.
MOHoegsted
02-06-2011, 18:54
Utroligt at en nedrykning har ødelagt et hold som Portsmouth, som jeg gerne en dag ser i PL igen. Men omvendt tror jeg ikke det sker.
Det havde nok også ligget i kortene at holdet ville kulminere, ingen havde heller forventet de ville rykke op igen.
Christensen
02-06-2011, 21:14
Det er vel ikke kun nedrykningen, der har ødelagt Pompey. Så vidt jeg huser gik de da i betalingsstandsning og fik fratrukket 9 point sidste år. Og de har vist stadig ikke fået styr på økonomien. Eller husker jeg forkert?
MOHoegsted
02-06-2011, 22:24
Det er vel ikke kun nedrykningen, der har ødelagt Pompey. Så vidt jeg huser gik de da i betalingsstandsning og fik fratrukket 9 point sidste år. Og de har vist stadig ikke fået styr på økonomien. Eller husker jeg forkert?
Du husker rigtigt, noget jeg faktisk har glemt.
Men det var netop derfor de fleste havde regnet med de ville kulminere, og netop ikke ville rykke op igen.
Don Kafai
02-06-2011, 22:57
Ved ikke hvad vi sagde, men Ferguson sagde, at han skulle være lederen af vores reservehold. Derved kunne vi få noget stabilitet hos de næstbedste, og så udelukkede han ikke at De Laet kunne komme op og spille med førsteholdet såfremt han imponerede. Det gjorde han så ikke...
De Laet til Norwich.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6990847,00.html
De Laet til Norwich.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6990847,00.html
Og så blev den bekræftet af Norwich. Sæsonlangt lån uden mulighed for at kalde ham tilbage.
Kasper United
17-06-2011, 19:36
Og så blev den bekræftet af Norwich. Sæsonlangt lån uden mulighed for at kalde ham tilbage.
Fornuftigt. Han ville vel knap nok spille 5 kampe for os i løbet af hele sæsonen, hvis han blev hos os. Så det er vel bedst for både klubben og ham selv.
Svanen94
17-06-2011, 20:09
Jeg ved ikke om han har en fremtid for United eller ej, men uanset hvad, er det da ikke dårligt at han vil få spilletid i PL nu.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.