Se fuld version : Odense: Sportsbaren
Sportsbaren
Brandts Passage 10 - 5000 Odense C
http://www.sports-baren.dk
10 store fadøl (Klippekort) 250,-
2 L Carlsberg Fadøl 100,-
4 udenlandske flaskeøl 100,-
Sports-baren i Odense vil gerne blive samlingssted i Odense ligesom Grisen er i KBH. De vil derfor tilbyde samme priser som i KBH hvis interessen er der.
Sports-baren har 17 fladskærms-TV og 2 storskærme. Alle steder i baren har du udsyn til minimum en fladskærm og en storskærm.
Der er desuden internet adgang i baren, så du kan følge oldtrafford.dk :D
Hvad siger folk til det?
Det er en oplagt mulighed for at få United fans samlet ét sted i odense istedet for at være splittet op mellem kick off og Ryans?
Parkohargo
27-06-2009, 11:12
Mange vil nok også bare kende den som Australian Bar:)
Men ja god ide.. kommer der sommetider for at se bold. Andre der også gør? Kunne være sjovt hvis vi kunne samle folk herinde fra til at se Uniteds kampe:)
Dr. Adams
27-06-2009, 11:30
Jeg synes ikke stedet er nær så hyggeligt, som Ryans, da man på Ryans virkelig er samlet om samme skærm. Kunne frygte at man på A-bar bliver for "koncentreret" om hver sin skærm!
Er jeg også bange for. folk skal være helt sikre på det skal være dette sted. Hælder mest til Ryan's, nu risikere vi bare der er tre steder, så vi er mere splittet op.
Men jeg er da også frisk på en prøve, hvis vi aftaler det bliver det sted, syntes også bare der er mere hygge og stemning på Ryan's
Parkohargo
01-07-2009, 21:38
Vi kunne da prøve ad til sæson start og se hvor mange herinde fra der var friske på at mødes på A-bar til en United kamp!?
Kick-off er lidt fesent synes jeg.. Har kun været inde at se én United kamp på Ryans og det var CL finalen sidste år.. feee stemning må man sige:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.