PDA

Se fuld version : Blog: Silly season

Casper
07-06-2009, 21:11
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=142)

timberunited
07-06-2009, 21:49
Tak for en interessant blog.

Ronaldo er ikke den mest klub-loyale, man kunne tænke sig. Det er rigtigt nok. Og hans sæson har ikke været så god som den forrige. Det er også et faktum. Og kunne vi få en god handel, som blev omsat til et godt bytte, ville det måske være spiseligt. Også bare fordi - der indimellem skal ske noget nyt. :devill:

Men hvem ser du/I som potentielle afløsere. Gareth Barry er endt i City, og Ribery vil gerne til Real Madrid. Kaka er også på vej derhen. Hvem er der tilbage?

For internt kan ikke erstattes af Anderson og Nani. Det er sikkert. Selvom Ronaldo tager meget plads - så vil ingen af de to kunne vokse ud skyggen på Cristiano. La Liga er ikke så stærk som PL, så kandidater derfra vil jeg være tvivlende overfor. De skal først spilles ind - og det ved, vi tager tid.

Internt i vores egen liga, så ville en spiller som Fabregas heller ikke kunne udfylde Ronaldos støvler. Hvem er der? Skal hele spillestilen ændres - så vi kan få andre kandidater til at passe ind - og i givet fald hvordan og hvem?

KennyN
07-06-2009, 22:03
Svært at sige. Som du siger, kommer det an på flere ting. Hvordan vil vi spille, skal stilen ændres en smule eller hvad har Ferguson af planer for sæsonen..

Sælges Ronaldo kan han ikke erstattes af egne spillere. Lee Martin er desværre ikke god nok, mens Ra'vel Morrison er for ung endnu.. Så ja, der skal nok købes ind. Men hvem, det er det helt store spørgsmål..

Antonio Valencia er ikke manden der kan tage ansvaret i mine øjne. Og at købe Benzema der har sagt han drømmer om Real Madrid og Spanien, vil vel være tåbeligt, at skulle igennem det hele igen. Man skal ikke være i United, hvis ikke man virkelig ønsker det.
Fabregas kunne være kanon at få til midtbanen, men er det realistisk.? Og jeg er tilhænger af, at hente en-to nye kantspillere for Ronaldo, gerne Young og Lennon.. Ribery virker ikke realistisk tror jeg. Han ser ud til at være bundet til Spanien..

timberunited
07-06-2009, 22:12
Svært at sige. Som du siger, kommer det an på flere ting. Hvordan vil vi spille, skal stilen ændres en smule eller hvad har Ferguson af planer for sæsonen..

Sælges Ronaldo kan han ikke erstattes af egne spillere. Lee Martin er desværre ikke god nok, mens Ra'vel Morrison er for ung endnu.. Så ja, der skal nok købes ind. Men hvem, det er det helt store spørgsmål..

Antonio Valencia er ikke manden der kan tage ansvaret i mine øjne. Og at købe Benzema der har sagt han drømmer om Real Madrid og Spanien, vil vel være tåbeligt, at skulle igennem det hele igen. Man skal ikke være i United, hvis ikke man virkelig ønsker det.
Fabregas kunne være kanon at få til midtbanen, men er det realistisk.? Og jeg er tilhænger af, at hente en-to nye kantspillere for Ronaldo, gerne Young og Lennon.. Ribery virker ikke realistisk tror jeg. Han ser ud til at være bundet til Spanien..

Nej, jeg tror heller ikke Valencia er god nok. Han endte også sæsonen som skadet. Selvom sommeren er lang kan, hverken han eller Benzema gøre det alene.

Skal man tror vanvittige Wenger, der åbenbart er blevet farmer, er alle hans spillere til salg. Så Fabregas kunne måske godt ende på Old Trafford. Medmindre han også vil til Real Madrid. :lolol:

Shaktar Donesk har et par spændende spillere i Jadson og Fernandinho. Dem har jeg dog kun fulgt lidt i UEFA-cuppen. Men i længden kan vi ikke holde Ronaldo, og så kan skiftet ligeså godt komme, når vi kan få noget ud af det. Skal vi beholde ham næste sæson også, må der en forlængelse af kontrakten til. Ellers ender med at gå som free transfer. Og det ville være en katastrofe. :devill:

Stratego Thomas
07-06-2009, 22:55
Tak for en interessant blog.

Ronaldo er ikke den mest klub-loyale, man kunne tænke sig. Det er rigtigt nok. Og hans sæson har ikke været så god som den forrige. Det er også et faktum. Og kunne vi få en god handel, som blev omsat til et godt bytte, ville det måske være spiseligt. Også bare fordi - der indimellem skal ske noget nyt. :devill:

Men hvem ser du/I som potentielle afløsere. Gareth Barry er endt i City, og Ribery vil gerne til Real Madrid. Kaka er også på vej derhen. Hvem er der tilbage?

For internt kan ikke erstattes af Anderson og Nani. Det er sikkert. Selvom Ronaldo tager meget plads - så vil ingen af de to kunne vokse ud skyggen på Cristiano. La Liga er ikke så stærk som PL, så kandidater derfra vil jeg være tvivlende overfor. De skal først spilles ind - og det ved, vi tager tid.

Internt i vores egen liga, så ville en spiller som Fabregas heller ikke kunne udfylde Ronaldos støvler. Hvem er der? Skal hele spillestilen ændres - så vi kan få andre kandidater til at passe ind - og i givet fald hvordan og hvem?

først og fremmest kan jeg på ingen ,måde se barry som afløser for ronaldo, da de to spillere på ingen måde minder om hinanden hverken mht teknink, fart, skud, talent osv.. jeg hælder derfor til, som du osse fremhæver som en mulighed, at united køber en anden spillertype og dropper ideen om en ronaldo-2.. endelig kunne man osse slappe lidt af med købehysteriet, satse på egne talenter og affinde sig med at mesterskabet for en season eller to havner andetsteds for så at komme stærk igen om et par år med en "hjemmeudviklet" trup. denne strategi vil sikkert osse være gavnelig for uniteds lidt spidse økonomiske situation!!

Barça
08-06-2009, 00:38
Både Ribery, Benzema og Ibrahimovic har talt positivt om FC. Barcelona og de vil alle til klubben.

Det er vist "kun" Kaka og C. Ronaldo der vil til Franco Madrid.

Flax_Generous
08-06-2009, 01:05
Benzema har også talt positivt om Real Madrid, adskillige gange endda. I december kaldte han klubben for "hans drøm" eller noget i den stil.

ChristianR
08-06-2009, 07:24
Nu har fodboldspillere som bekendt et standpunkt til de tager et nyt. En af de omtalte 4 klassespillere kan jo ende med at blive sorteper, da hverken Barca eller Real har uendeligt dybe lommer.

Hvis eksempelvis Barca får Zlatan og Ribery, mens Real køber Kaka og Drogba. Så står Benzema måske i valget mellem at få lov at rende rundt i Lyon i den franske liga endnu en sæson eller tage til verdens bedste fodboldklub.

Jeg ved naturligvis godt, at eksemplet er lidt søgt. Det er bare for at illustrere, at det altså er et større puzzlespil, der skal gå op. Benzema kommer ikke nødvendigvis til en af de to store spanske, blort fordi han selv ønsker det.

Smaakage
08-06-2009, 08:33
Skulle Ronaldo forlade os, så var det måske en idé at kigge efter en mand som Aguero, der nu lyder til at være mere klar på at skifte klub, da han både har udtalt sig positivt om Barca og Chelski.
Problemet er dog at Aguero igen er en slags hængende angriber, og der er vi godt sat i forvejen. Dog en dygtig spiller der kan noget på egen hånd, og det er det vi kommer til at mangle hvis Ronaldo smutter

Dines
08-06-2009, 08:57

Tvivler på, at Real Madrid har råd til både Ronaldo, Kaka og Ribery. Ronaldo koster vel omkring 700 mio kr., Kaka 600 mio kr. og Ribery omkring 400 mio kr., hvis det kan gøre det. Alt i alt er det 1,7 mia kr, så mange penge er det kun City, der har.

timberunited
08-06-2009, 09:18
Både Ribery, Benzema og Ibrahimovic har talt positivt om FC. Barcelona og de vil alle til klubben.

Det er vist "kun" Kaka og C. Ronaldo der vil til Franco Madrid.

Tysk teksttv hævder, at Ribery gerne vil til Real Madrid. Men der bliver skrevet så meget. Det kan blive en lang sommer på den måde. For det ville være trælst at stå uden og Ronaldo og nogen erstatning for ham i juli/august. Senest så man med Berbatov, hvor langmodig en sådan transfer kan blive.

hoen
08-06-2009, 09:48
Nej, jeg tror heller ikke Valencia er god nok. Han endte også sæsonen som skadet. Selvom sommeren er lang kan, hverken han eller Benzema gøre det alene.

Skal man tror vanvittige Wenger, der åbenbart er blevet farmer, er alle hans spillere til salg. Så Fabregas kunne måske godt ende på Old Trafford. Medmindre han også vil til Real Madrid. :lolol:

Shaktar Donesk har et par spændende spillere i Jadson og Fernandinho. Dem har jeg dog kun fulgt lidt i UEFA-cuppen. Men i længden kan vi ikke holde Ronaldo, og så kan skiftet ligeså godt komme, når vi kan få noget ud af det. Skal vi beholde ham næste sæson også, må der en forlængelse af kontrakten til. Ellers ender med at gå som free transfer. Og det ville være en katastrofe. :devill:

Er det nu også en katastrofe hvis ham skulle blive i 3 år og der efter rejse på en free transfer ?
Hvad nu hvis vi vinder måske 2 pl titler mere og måske 1 cl er det så ikke mere værd end de ca 700 millioner vi kan sælge ham for nu, hvis man regner trøjesalg og reklame penge ind i det ?
er selv ret sikker på at real vil gå med meget højt humør ned i banken og få lavet en check til os på mellem 700-800 millioner da de udemærket ved at de penge er tjent ind indenfor de næste 2 år og oven i det har de købt en klasse spiller.

se bare på købet af kaka, hvor de har i mine øjne givet overpris for en spiller som virker som om han har toppet , men de ved jo godt at reklamer og alt der hører med har sikkeret dem en indtægt kilde på højde med beckham og tænk hvis de kunne føje ronaldo til ,det vil gører dem urørlige inden for sponsor aftaler.

Jeg mener helt klart det er meget vigtig for os at holde ronaldo i klubben også selv om han til tider er lidt for meget , det vil taget for lang til at finde en afløser og hvis vi også mister carlos smider vi 2 klasse spiller som klart vil komme til at koste os point næste år.

JeppeHH
08-06-2009, 10:21
Efter min mening ville det være utroligt dumt at sælge Ronaldo. Hvorfor skulle man dog sælge en af verdens to bedste fodboldspillere?
Jeg ser hellere, at vi fx sælger et par marginalspillere i førsteholdtruppen (fx Nani, Park el. lign.), for at købe Tevez og Ribery. Overvej en midtbane med Ribery og Ronaldo på kanterne. :D

Ellers mener jeg ikke at vi behøver at gøre så meget indenfor førsteholdstruppen i dette vindue.

timberunited
08-06-2009, 11:01
Efter min mening ville det være utroligt dumt at sælge Ronaldo. Hvorfor skulle man dog sælge en af verdens to bedste fodboldspillere?
Jeg ser hellere, at vi fx sælger et par marginalspillere i førsteholdtruppen (fx Nani, Park el. lign.), for at købe Tevez og Ribery. Overvej en midtbane med Ribery og Ronaldo på kanterne. :D

Ellers mener jeg ikke at vi behøver at gøre så meget indenfor førsteholdstruppen i dette vindue.

Glemmer du ikke målmandsposten? Vores polske keeper vil have mere spilletid, og Foster rammes jo af skader. Desuden kan Van der Sar ikke blive ved.

Men Ronaldo og Ribery på samme hold ville da være fint. :)

KennyN
08-06-2009, 11:17
Tror ikke på vi henter Ribery, medmindre Ronaldo sælges. Og da er det ikke engang en garanti.. Der er mange efter Ribery, blandt andet Barca, Real og Chelsea. Så prisen vil blive presset enormt højt op, og spørgsmålet er så om vi kan/vil være med..

JeppeHH
08-06-2009, 17:55
Glemmer du ikke målmandsposten? Vores polske keeper vil have mere spilletid, og Foster rammes jo af skader. Desuden kan Van der Sar ikke blive ved.

Men Ronaldo og Ribery på samme hold ville da være fint. :)

For min skyld må van der Sar gerne tage et år mere mellem stængerne. Så kan vi se hvordan det kommer til at gå med Foster, og kigge på målmandsposten efter næste sæson.

Kuzszak (spelling) skal bare sælges imo.

Belfast
08-06-2009, 18:11
Efter min mening ville det være utroligt dumt at sælge Ronaldo.

Enig. Han er så ufattelig vigtig for vores offensive spil, at man simpelthen ikke må lade ham gå. En konsekvens af et Ronaldo salg vil betyde at vi må et tak ned af ranglisten, som minimum. Rooney er god, Berbatov er god, Tevez er god og jeg kunne blive ved, men! Med Ronaldo bliver det verdensklasse og vanvittigt farligt.

Ganske få spillere vil kunne tage overfor Ronaldo. En Ribery tror jeg ikke vil være i stand til det, selvom det tæt på. Tror ikke han vil lave nok mål, af de helt vigtige, som Ronaldo kan. Messi er urealistisk. Kaka smutter til Real Madrid. Med årene vil Benzema og Aguero måske kunne erstatte ham 100%.

Men hold kæft en fantastisk tid vi er kommet ind i. Agurketiden! Hverdag står der noget nyt og vanvittigt omkring diverse spillere, elsker det!

KennyN
08-06-2009, 18:19
Men hold kæft en fantastisk tid vi er kommet ind i. Agurketiden! Hverdag står der noget nyt og vanvittigt omkring diverse spillere, elsker det!

Okay. Jeg har det omvendt. Synes det er så latterligt at læse nye "fantastiske" rygter og historier hver dag. Hvor det er tydeligt, at langt størstedelen af dem ikke har skyggen af sandhed over dem.. Der går lidt fantasy-football over den, og mange har ikke helt fat i virkeligheden..

Flax_Generous
08-06-2009, 18:23
Okay. Jeg har det omvendt. Synes det er så latterligt at læse nye "fantastiske" rygter og historier hver dag. Hvor det er tydeligt, at langt størstedelen af dem ikke har skyggen af sandhed over dem.. Der går lidt fantasy-football over den, og mange har ikke helt fat i virkeligheden..
Jeg føler mig pinligt berørt på vegne af alle de sportsjournalister som frivilligt videregiver de mest himmelråbende idiotiske 'rygter'. Jeg ville ønske, at de tog deres job lidt mere seriøst og rent faktisk forsøgte at finde ud af hvad der skete i fodboldens verdens i stedet for blot at forsøge at overgå hinanden i sindssyge og ubegrundede 'rygter'.

United-Allan33
08-06-2009, 18:28

Helt enig, det er den værste tid, og fatter simpelhen ikke hvordan man kan elske den slags, med mindre man er PM fan.

ChristianR
08-06-2009, 18:42
Helt enig, det er den værste tid, og fatter simpelhen ikke hvordan man kan elske den slags, med mindre man er PM fan.

Personal messages?:D

CC
08-06-2009, 18:58
Har det selv meget ambivalent med sommerpausen... På den ene side er jeg træt af de evindelige latterlige rygter som fortæller at Real køber Fabregas, Ronaldo, Ribery osv osv, men til gengæld er det spændende at se hvilke handler der bliver gjort!

Syntes det er ufatteligt nervepirrende at sidde og følge med i de transfere der sker i løbet af sommeren. Får vi Benzema? Ribery? Valencia? og så diskussionerne om de slår til eller ej? Syntes hele denne optakt til næste sæson hører med til det hele, og det hele kulminerer når ligaen går igang!

United-Allan33
08-06-2009, 19:19
Personal messages?:D

ja eller noget í den stil:)

Zhaban
09-06-2009, 02:09
For mig er det egentlig meget enkelt. Vi skal beholde Cristiano Ronaldo. Punktum.

I mine øjne , er det langt mere realistisk , at Ronaldo bliver , og vil blive , efter denne sæson end det var i sidste sommer , og måske endda også sommeren før den. Ronaldo er blevet en del af United-familien , og jeg tror ikke han vil skifte så længe Sir Alex Ferguson er ved roret (og det er han forhåbentlig længe endnu).

Og hvorfor skulle han ogs det?

Manchester United er kun overgået af FC Barcelona i år , men har klart spillet flest kampe af alle hold i verden i år , grundet deltagelse i alt helt til slut (VM , CC, FAC, PL og CL). Han er altså i verdens bedste mandskab.

Man må formode , at Ronaldo kun vil skifte til Real Madrid , hvis et skifte skulle blive aktuelt , pga. et gammelt løfte/ønske til/fra sin mor. Men i øjeblikket er Real Madrid et kæmpe gamble at skifte til , idet Perez vil skabe et nyt storhold. Kaka har de lokket til , og selvfølgelig vil Ronaldo sætte skub i den udvikling Perez håber på , men spørgsmålet er , om Ronaldo selv vil sætte alt hvad han har på spil for det på nuværende tidspunkt. Jeg tvivler.

Så nej , jeg er meget uenig i , at dette er tidspunktet hvor Ronaldo bør sælges. Ruud van Nistelrooy blev solgt på det rigtige tidspunkt , David Beckham, Forlan, Veron osv. ligeså, men det er ikke Ronaldos tid endnu. Jeg kan umuligt se Ferguson lade Ronaldo gå medmindre noget drastisk skulle ske.

Nok om Ronaldo :)

For lige at vende tilbage til topic , vil jeg bare tilslutte mig de som elsker denne tid hvor rygtebørsen virkelig træder i karakter. Jeg synes det er en del af gamet , en del af charmen , ved sporten , at medieverdenen nærmest vil slå ihjel for den bedste historie. Selvfølgelig skal man læse alting med ultra-kritiske øjne , men magter man lige at se bort fra The Suns "Manchester United closing in on Steven Gerrard"-historier (okay , den var dårlig) så synes jeg transfertiden er helt fantastisk nervepirrende og underholdende.

Troelsgaard
09-06-2009, 11:19

Jeg må også indrømme, at transfervinduerne ikke er mig. De bekræfter mig somregel i, at fodboldverdenen er bundrådden, og loyalitet kan købes for penge og glimmer, specielt de seneste par år synes jeg det er blevet tydeligt, med mange af de "utænkelige" transfers som Ashley Coles skifte til Chelsea fra Arsenal, Givens farvel til Newcastle, Nolans goddag til samme klub, Barrys farvel til Aston Villa osv. Jeg forsvare gerne disse spillere, når de bliver kaldt griske, og andre knap så pæne ting, men inderste inde tænker jeg bare hvorfor? Ambitioner er et meget brugt ord i dag, og alle vil være med i glamouren omkring CL, og vinde alle mulige trofæer, og skrive sig ind i den individuelle fodboldhistorie, men ambitioner gør også, at one-club men (http://en.wikipedia.org/wiki/One-club_man) er en uddød race, medmindre vedkommende allerede spiller i en af de store klubber, for jeg tror heller ikke vi havde set Giggs, Scholes og Neville i alle de år, hvis ikke vi havde lagt i toppen, i alle de år de har spillet i klubben, det samme gælder Terry og Lampard i Chelsea, Gerrard og Carragher i El Pool, og hvem der ellers altid har spillet i en storklub, der er med fremme hvert år. Jeg synes også den nuværrende transferkultur, er med til at skabe det kæmpe hul, der er i mellem de bedste, og de næstbedste, fordi alle som sagt vil hen hvor det sner, og ligeså snart en af de små har en god spiller, så ryger han hurtigt til en af de store, men det ændre sig jo nok ikke.

robinho
09-06-2009, 12:06
Jeg må også indrømme, at transfervinduerne ikke er mig. De bekræfter mig somregel i, at fodboldverdenen er bundrådden, og loyalitet kan købes for penge og glimmer, specielt de seneste par år synes jeg det er blevet tydeligt, med mange af de "utænkelige" transfers som Ashley Coles skifte til Chelsea fra Arsenal, Givens farvel til Newcastle, Nolans goddag til samme klub, Barrys farvel til Aston Villa osv. Jeg forsvare gerne disse spillere, når de bliver kaldt griske, og andre knap så pæne ting, men inderste inde tænker jeg bare hvorfor? Ambitioner er et meget brugt ord i dag, og alle vil være med i glamouren omkring CL, og vinde alle mulige trofæer, og skrive sig ind i den individuelle fodboldhistorie, men ambitioner gør også, at one-club men (http://en.wikipedia.org/wiki/One-club_man) er en uddød race, medmindre vedkommende allerede spiller i en af de store klubber, for jeg tror heller ikke vi havde set Giggs, Scholes og Neville i alle de år, hvis ikke vi havde lagt i toppen, i alle de år de har spillet i klubben, det samme gælder Terry og Lampard i Chelsea, Gerrard og Carragher i El Pool, og hvem der ellers altid har spillet i en storklub, der er med fremme hvert år. Jeg synes også den nuværrende transferkultur, er med til at skabe det kæmpe hul, der er i mellem de bedste, og de næstbedste, fordi alle som sagt vil hen hvor det sner, og ligeså snart en af de små har en god spiller, så ryger han hurtigt til en af de store, men det ændre sig jo nok ikke.

Enig. Lad united gå forrest i kampen mod transfere og lad holdet være besat udelukkende af "one club men".

Amos

Neville-Evans-Brown-Eckersly

Fletcher-Gibson-Scholes-Martin

Welbeck- Giggs

Er sikker på vi vil vinde en masse med dette hold. Om ikke andet være stolte af det. For en klub lever jo på stolthed. Ikke resultater.

JumpingCarrot
09-06-2009, 12:10

Ganske enig. Bortset fra din betragtning om Lampard som "one-club-man". :)

JakobR
09-06-2009, 12:14
Hvis man kan lægge alle de meningsløse rygter lidt på afstand, så kan jeg nu godt lide alt den transferspekulation, så længe det ikke er United. Uniteds handler vil jeg egentlig bare gerne have overstået så hurtigt som muligt, da spekulationer omkring eksempelvis Tevez og Ronaldo egentlig bare irriterer mig.

Nu har City fået en masse penge, mens Real Madrid har fået Perez ved roret, så det er da kun spændende at se, hvem de får købt. Begge klubber har hvertfald lagt "en god start".

Troelsgaard
09-06-2009, 15:08
Enig. Lad united gå forrest i kampen mod transfere og lad holdet være besat udelukkende af "one club men".

Amos

Neville-Evans-Brown-Eckersly

Fletcher-Gibson-Scholes-Martin

Welbeck- Giggs

Er sikker på vi vil vinde en masse med dette hold. Om ikke andet være stolte af det. For en klub lever jo på stolthed. Ikke resultater.

Hvor kom den fra? Jeg siger jo intet om vores eget hold, og at vi skal stille med lutter folk, der kun har spillet for United, og jeg har heller ikke noget imod transfers generelt, der er bare enkelte gange, hvor jeg finder en transfer "forkert", som når de her spillere, der har været i den samme klub i 10 år eller mere, pludselig forlader den.

Troelsgaard
09-06-2009, 15:10
Ganske enig. Bortset fra din betragtning om Lampard som "one-club-man". :)

Nu tænkte jeg mere i den såkaldte loyalitet, som Lampard skulle have overfor Chelsea. Jeg ved udemærket godt, at han startede i West Ham. :)

robinho
09-06-2009, 15:22
Hvor kom den fra? Jeg siger jo intet om vores eget hold, og at vi skal stille med lutter folk, der kun har spillet for United, og jeg har heller ikke noget imod transfers generelt, der er bare enkelte gange, hvor jeg finder en transfer "forkert", som når de her spillere, der har været i den samme klub i 10 år eller mere, pludselig forlader den.

Sådan er det jo også i erhvervslivet. Førhen var det heller ikke unormalt at når man havde fået sin plads, så beholdt man den sgu.

Idag skal man prøve en hel masse inden man takker af, for ikke at gro fast osv.

Kan da godt forstå hvis en spiller efter 10 år med lutter titler eller måske ingen titler, har lyst til at prøve en ny udfordring. Måske i form af et nyt land med ny fodboldkultur, og give familien en på opleveren også.

Spillerne eksistere jo ikke for fansenes skyld, og tænker måske ikke på en klub på samme måde som fans gør. Jo nogen gør: Raul, Giggs osv men de er jo også nogle aldrende herre.

Fremtidens spillere vil måske ikke se på det på samme måde. Så kan man jo så diskutere om det er positivt eller negativt.

Zhaban
12-06-2009, 12:19
For mig er det egentlig meget enkelt. Vi skal beholde Cristiano Ronaldo. Punktum.

I mine øjne , er det langt mere realistisk , at Ronaldo bliver , og vil blive , efter denne sæson end det var i sidste sommer , og måske endda også sommeren før den. Ronaldo er blevet en del af United-familien , og jeg tror ikke han vil skifte så længe Sir Alex Ferguson er ved roret (og det er han forhåbentlig længe endnu).

Og hvorfor skulle han ogs det?

Manchester United er kun overgået af FC Barcelona i år , men har klart spillet flest kampe af alle hold i verden i år , grundet deltagelse i alt helt til slut (VM , CC, FAC, PL og CL). Han er altså i verdens bedste mandskab.

Man må formode , at Ronaldo kun vil skifte til Real Madrid , hvis et skifte skulle blive aktuelt , pga. et gammelt løfte/ønske til/fra sin mor. Men i øjeblikket er Real Madrid et kæmpe gamble at skifte til , idet Perez vil skabe et nyt storhold. Kaka har de lokket til , og selvfølgelig vil Ronaldo sætte skub i den udvikling Perez håber på , men spørgsmålet er , om Ronaldo selv vil sætte alt hvad han har på spil for det på nuværende tidspunkt. Jeg tvivler.

Så nej , jeg er meget uenig i , at dette er tidspunktet hvor Ronaldo bør sælges. Ruud van Nistelrooy blev solgt på det rigtige tidspunkt , David Beckham, Forlan, Veron osv. ligeså, men det er ikke Ronaldos tid endnu. Jeg kan umuligt se Ferguson lade Ronaldo gå medmindre noget drastisk skulle ske.

Nok om Ronaldo :)

Haha , så meget fejl kan man tage! Flot Zhaban, virkelig flot.

... Men der må sgu ogs være grænser for hvad man kan afvise.. Det tilbud skal accepteres, og så må vi arbejde ud fra det.

Casper
12-06-2009, 12:28
fnis Zhaban :)

KennyN
12-06-2009, 12:35
For at vende kort tilbage til bloggens overskrift "Silly Season".. Ja, så er transfermarkedets start vel netop dette, altså "Silly".. Vanvittige beløb der er kastet omkring allerede, og mon ikke det fortsætter i løbet af sommeren.

SantasLittleHelper
12-06-2009, 13:49
Ja, det bliver sgu ret spændende. Det siges at Valencia har accepteret et bud på Villa, men at det ikke kommer fra spanien. Der er mange penge der skal skifte hænder, og det meldes at real stadig har 1 mia. at hente spillere for. Det er jo sindssygt når man tænker på at United og Chelsea har det samme beløb til rådighed, mens City har det dobbelte og klubber som Barcelona og Liverpool har ca det halve. Derudover har Bayern vel allerede brugt 450 mio.

Og så sidder jeg her og har fået 3 æbler for en 10'er og er stolt af at have sparet 2 kroner.

zhagzi
28-11-2009, 19:52
Sjovt! ---> http://www.lfc-endofseasonparty.com/

Faldt lige over linket på Facebook. :D