PDA

Se fuld version : Aaron Lennon

Damien
21-05-2007, 22:09
Der har været meget snak om Nani til United. Men han har lige forlænget, og jeg syntes egentligt det er rigeligt med en portugiser på vores hold.

En anden mulighed har måske været at omskole Bale til at overtage efter hans landsmand Giggs.

Men faktisk helder jeg mest til at vi henter Lennon som arvetager, han har virkelig talent, han er hurtig på fødderne og har et godt skud. Og så er han jo englænder. Godt nok blir han dyr, men jeg håber virkelig på ham :devill:

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33751
Godt nok kun et af MANGE rygter..

JDK
21-05-2007, 22:18
Jeg er stor fan af Aaron, men er han ikke mest højrekant - hvis han er det, betyder det vel Cristiano som venstre og det synes jeg ikke er en god idé.. jeg mener han er en klart bedre højrekantspiller, som skal udfordrer mod baglinjen, så derfor mener jeg ikke at det er Lennon der skal købes

Damien
21-05-2007, 22:20
Tror han ligesom Ronaldo kan spille begge kanter, men ikke helt sikker..

KristianB
21-05-2007, 22:23
Ja Lennon kan spille begge kanter.

Men har han ikke næsten lige forlænget med Spurs ?

Oscar
21-05-2007, 23:03
Ja han har lige forlænget, og så tror jeg næppe Spurs sælger flere af deres profiller efter de har offentliggjort planer om at bliver top 4, og lover berbatov og co. at holde på talenterne og bringe flere ind..

Baunie
21-05-2007, 23:28
Rolig nu. Vi skal først have Lennon næste år. I år køber vi kun Bale og Nani. Det skriver The Mirror, så det passer helt sikkert 100 procent ;) I morgen bringer de nok en historie om at vi er blevet overtaget af Romans bror.

Men Lennon kan ikke spille venstrekant. Det kan godt være han kan ligge derude, men Spurs får intet ud af ham sammenlignet med højresiden. At lade Lennon spille venstrekant ville svare til at lade Giggs spille permanent i højre.

$nowman
24-05-2007, 09:32
Lennon er en spiller der virkelig har imponeret mig. Jeg vil ikke have noget imod at vi henter ham, men mener mere at vi har brug for en angriber og en Micah Richards.