Se fuld version : PL: Hull City - Manchester United
http://www.bold.dk/billeder/art4947.gif Hull City - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Premier League | Søndag, 24. maj 2009, 17:00 | KC Stadium
Optakt
Hull City skal matche Newcastles resultat mod Aston Villa for at blive i Premier League, mens de nykronede mestre kan være mere eller mindre ligeglade med kampens udfald.
Manchester United sikrede det 18. mesterskabstrofæ i historien, da de delte 0-0 mod Arsenal sidste weekend. Derfor er der ikke meget på spil for mestrene, når de søndag rejser til Hull for at møde det nedrykningstruede mandskab. Det er der til gengæld for hjemmeholdet, der kan risikere at rykke ned, hvis Newcastle kan lave et godt resultat i Birmingham mod Aston Villa, der har en 5. plads at spille for.
Manchester United har chancen for, at være den første klub nogensinde der vinder Champions League-trofæet to år i streg, hvorfor der uundgåeligt vil være fokus på kampen onsdag frem for denne sidste Premier League-kamp. Dette faktum vil komme til udtryk i startopstillingen, som Sir Alex Ferguson allerede har svoret vil indeholde reservespillere hovedsageligt.
Manchester United har kun tabt point i den sidste spillerunde i Premier League én gang de sidste seks år. Det skete da Carlos Tevez scorede for West Ham til 1-0 i 2007. Ydermere har United vundet otte af de sidste ti udekampe i sidste spillerunde.
Denne kamp sætter klubben med de færreste clean sheets op imod klubben med de fleste. Hull City har kun holdt buret rent seks gange i ligaen, mens det er lykkes United 23 gange. Hull City er samtidig ligaens absolut dårligste hjemmebanehold, da de kun har vundet tre kampe på KC Stadium ud af 18 mulige.
I det omvendte opgør lykkedes det mirakuløst Hull City at score tre gange på Old Trafford, men gik alligevel fra banen uden point, da United scorede fire gange. Det er første gang i 35 år at Hull City kan byde Manchester United velkommen til KC Stadium i Premier League.
Hull City må undvære rekordindkøbet Jimmy Bullard, samt forsvarsduoen Anthony Gardner og Bernard Mendy. Manchester United vil spare de fleste førsteholdsspillere. Ben Foster er ude efter en operation på tommelfingeren, så vejen er banet for Tomasz Kuszczak. Wes Brown er ude sæsonen ud, og Rio Ferdinand vil med garanti ikke blive involveret i opgøret, med en mindre skade der skal rystes af til onsdag.
Skribentens bud på kampens udfald
The Tigers vil kæmpe med alt hvad de har for at undgå nedrykning, og da Manchester United stiller med et reservespækket mandskab, ligner det et spændende og tæt opgør. Jeg tror dog på, at Uniteds reserver kan klare mosten – 0-1.
Mulig startopstilling
Kuszczak
Neville – Evans – Vidic – Rafael
Welbeck - Gibson – Fletcher – Nani
Tevez - Macheda
Uniteds trup
Kuszczak, Amos, Neville, Brown, De Laet, Ferdinand, Chester, Eckersley, Simpson, Fabio, Nani, Fletcher, Gibson, Tosic, Martin, Drinkwater, Macheda, Welbeck.
Hulls trup
Myhill, Ricketts, Turner, Zayatte, Dawson, Garcia, Boateng, Barmby, Geovanni, Fagan, Halmosi, Folan, Mendy, Marney, Cousin, Kilbane, Featherstone, Cooper, Doyle, Hughes, France, Duke.
Seneste kampe
Indbyrdes
01/11-2008 United 4 – 3 Hull
07/10-1987 Hull 0 – 1 United
23/09-1987 United 5 – 0 Hull
15/02-1975 United 2 – 0 Hull
23/11-1974 Hull 2 – 0 United
Manchester United
16/05-2009 United 0 – 0 Arsenal
13/05-2009 Wigan 1 – 2 United
10/05-2009 United 2 – 0 City
05/05-2009 Arsenal 1 – 3 United
02/05-2009 Middlesbrough 0 – 2 United
Hull City
16/05-2009 Bolton 1 – 1 Hull
09/05-2009 Hull 1 – 2 Stoke
04/05-2009 Aston Villa 1 – 0 Hull
25/04-2009 Hull 1 – 3 Liverpool
18/04-2009 Sunderland 1 – 0 Hull
Historie
Kampe: 21
United-sejre: 13
Hull-sejre: 5
Uafgjorte: 3
Odds
Hull: 2.90
Uafgjort: 3.44
United: 2.27
Tv
16:00 Canal+ Sport 1 (Kampstart: 17:00)
Skader
Manchester United
B Foster Thumb/Wrist Injury 18th Jul 09
W Brown Ankle/Foot Injury 30th Jun 09
R Ferdinand Calf Muscle Strain 24th May 09
O Hargreaves Jumpers Knee 30th Jun 09
Hull City
B Mendy Ankle/Foot Injury 31st May 09
I Ashbee ACL Knee Injury no return date
A Gardner Back Injury 31st May 09
J Bullard Knee Injury 30th Jun 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Hull City 21 gange i en liga eller pokal kampe.
Det er blevet til 13 sejre 3 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 5 nederlag. Målscoren er 41-22.
Manchester United har købt følgende spillere fra Hull City
Pat O'Connell, Ronald Haworth og Stuart Pearson.
Stoke City har købt følgende spillede fra Manchester United:
Andy Mitchell, Jack Koffman*, John Pearson*, Peter Fletcher, David Brown* og Jamie Wood*
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Jimmy Whitehouse, Arthur Marshall, Harry Wilkinson*, Jack Barber, Ken McDonald, Allan Mellor*, Johnny Downie, Brian Greenhoff, Geoff Hunter*, Lawrie Pearson*, Jeff Wealands, Peter Barnes, Neil Whitworth, Matthew Wicks*, Roy Carroll og Mark Lynch.
Paul Gibson*(lån), Nick Culkin(lån) og Frazer Campbell(lån).
*=ingen kampe på førsteholdet
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
28 10 1905 Hull C. - 1-0 LIGA 14,000 Picken1
3 3 1906 Hull C. 5-0 - LIGA 16,000 Peddie1 Picken2 Sagar1 SchofieldAJ1
30 12 1922 Hull C. - 1-2 LIGA 6,750 Lochhead1
6 1 1923 Hull C. 3-2 - LIGA 15,000 Bell1OG Goldthorpe1 Lochhead1
15 3 1924 Hull C. 1-1 - LIGA 13,000 Lochhead1
22 3 1924 Hull C. - 1-1 LIGA 6,250 MillerJ1
15 11 1924 Hull C. 2-0 - LIGA 29,750 Hanson1 McPherson1
21 3 1925 Hull C. - 1-0 LIGA 6,250 Lochhead1
28 10 1933 Hull C. 4-1 - LIGA 16,269 Heywood2 Hine1 GreenR1
10 3 1934 Hull C. - 1-4 LIGA 5,771 BallJT1
17 11 1934 Hull C. - 2-3 LIGA 6,494 Bamford2
30 3 1935 Hull C. 3-0 - LIGA 15,358 BoydW3
18 9 1935 Hull C. 2-0 - LIGA 15,739 Bamford2
2 5 1936 Hull C. - 1-1 LIGA 4,540 Bamford1
26 2 1949 Hull C. - 1-0 FAC R6 55,000 PearsonSC1
12 1 1952 Hull C. 0-2 - FAC R3 43,517
23 11 1974 Hull C. - 0-2 LIGA 23,287
15 2 1975 Hull C. 2-0 - LIGA 44,712 Houston1 PearsonSJ1
23 9 1987 Hull C. 5-0 - LC R2 25,041 McGrathP1 Davenport1 WhitesideN1 Strachan1 McClair1
7 10 1987 Hull C. - 1-0 LC R2 13,586 McClair1
1 11 2008 Hull C. 4-3 - LIGA 75,398 Ronaldo2 Carrick1 Vidic1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 11 9 1 1 31- 9 309,784
UDE 10 4 2 4 10- 13 141,928
ialt 21 13 3 5 41- 22 451,712
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Andy Mitchell, Jack Koffman*, John Pearson*, Peter Fletcher, David Brown* og Jamie Wood*
Ups :P
Efter en afslutning som blev næsten for spændende, så er det sgu dejligt med en kamp, hvor jeg er fuldstændig ligeglad.
Dog kunne det være fedt at få en macheda på tavlen igen. Og så vil jeg jo rigtig gerne se rio få spilletid i den kamp, så man med sikkerhed ved han er klar onsdag
TK
Rafael-Neville-Evans-Fabio
Welbeck-Gibson-Fletcher-Nani
Tevez-Macheda
Carl-keane
22-05-2009, 14:04
Håber selvfølgelig at vi vinder.
Men samtidig ville en Hull sejer nok få Newcastle ned i 1. division, det kunne også være vildt fedt...
1-2
Gibson
TK
Rafael-Neville-Evans-Fabio
Nani-Gibson-Fletcher-Tosic
---Welbeck---Macheda---
Ligeglad med kampen, dog håber jeg ikke vi stiller med sådan et dårligt hold, at vi får lammetæv.. Overstående hold vil dog sagtens kunne vinde kampen. Jeg håber at Rio får lidt spilletid, så han kan være klar til CL finalen.
2-0 til os og Macheda og Tevez på tavlen.
I modsætning til Carl-keane håber jeg ikke at Newcastle tager turen ned i første division. Men omkring kampen, tjae. Hull skal vinde, og vi stiller ikke med noget stærkt hold, så tvivler stærkt på en sejr til os. Mit bud må bliver 1-1.
Ups :P
Der skulle have stået Hull City og ikke Stoke City.
Ifølge BBC sport stiller Manchester United med følgende trup til kampen mod Hull City
Kuszczak, Amos, Neville, Brown, De Laet, Ferdinand, Chester, Eckersley, Simpson, Fabio, Nani, Fletcher, Gibson, Tosic, Martin, Drinkwater, Macheda, Welbeck.
Ifølge BBC sport stiller Manchester United med følgende trup til kampen mod Hull City
Så blev Stoke City alligevel relevant
Er total ligeglad med hvem der rykker ned, vi har en kamp onsdag som er vigtigere. Så lad os starte med en del reserver, give dem spilletid hvilket vil modne dem osv for fremtiden.. Så lad os spille med de yngre kræfter, og lad Fletcher være anfører og føre holdet i kamp. Rio kan måske sidde på bænken, men er vel ligegyldigt om han får 15 minutter, eller ej. Evans bør spares, så han ikke evt går i stykker, og Rio så mod forventning ikke når CL finalen onsdag..
Jeg tror på uafgjort, og håber på følgende hold:
Amos
Rafael - Neville - Chester - Fabio
Nani - Gibson - Fletcher - Tosic
Macheda - Welbeck
Subs: Kuszczak, Eckersley, De Laet, Ferdinand, Drinkwater, James og Martin.
Lidt interessant at Brown er med i truppen, når nu han ellers var ude resten af sæsonen. Men der kan selvfølgelig ske ændringer undervejs.
Jeg tror vi stiller med Kuszczak fra start og giver Simpson spilletid, da det er to spillere, der bliver solgt til sommer. Måske Lee Martin får et par minutter i udstillingsvinduet.
Personligt vil jeg hvertfald glæde mig til at se Simpson, hvis han skulle komme på banen. Ikke verdens bedste spiller, men jeg synes han gjorde det udmærket i sidste sæson (+ -).
Kuszczak
Rafael/Simpson - Ferdinand - Evans - Fabio
Welbeck - Gibson - Fletcher - Nani
Macheda - Berbatov/Tevez*
*Kommer an på, hvem der starter på onsdag.
Ret sjovt med en kamp, der er ligegyldig efter alle de her uger med tætte og intense kampe. Men lækker mulighed for at se de unge i aktion i en hård kamp. Håber vi stiller i reservehold, for det er kampen på onsdag, der er vigtig, så Newcastle og Sunderland kan ikke beklage sig, hvis vi ikke vinder, for de har selv haft 37 kampe til at ændre på stillingen. Tror kampen ender 1-1. Hull er i en elendig stime, men har alligevel det mere at kæmpe for.
TK
Rafael - Chester - Evans - Fabio
Welbeck - Macheda
God kamp. :)
Er det Danny der er kommet tilbage?
Tomasz Kuszczak
Rafael - Gary Neville- Johnny Evans - Fabio
Nani - Darron Gibson - Darren Fletcher - Zoran Tosic
Carlos Tevez - Federico Macheda/Danny Welbeck
Ligegyldig kamp - i hvert fald for os - hvor jeg dog tror at vi tager ét point
Lidt interessant at Brown er med i truppen, når nu han ellers var ude resten af sæsonen. Men der kan selvfølgelig ske ændringer undervejs.
Jeg tror vi stiller med Kuszczak fra start og giver Simpson spilletid, da det er to spillere, der bliver solgt til sommer. Måske Lee Martin får et par minutter i udstillingsvinduet.
Personligt vil jeg hvertfald glæde mig til at se Simpson, hvis han skulle komme på banen. Ikke verdens bedste spiller, men jeg synes han gjorde det udmærket i sidste sæson (+ -).
Kuszczak
Rafael/Simpson - Ferdinand - Evans - Fabio
Welbeck - Gibson - Fletcher - Nani
Macheda - Berbatov/Tevez*
*Kommer an på, hvem der starter på onsdag.
Jeg er enig i at Simpsons bliver skudt afsted, men hvorfor PIG? Han fik ny kontrakt i September sidste år og Foster har været meget uheldig med skader de sidste par år så vi har vel stadig brug for ham som reserve for VDS som jo heller ikke ligefrem er ung længere. Jeg ser ikke nogen grund til at sende TK afsted allerede når han åbenbart er tilfreds med rollen som reserve.
Ang. opstilling er jeg enig med KennyN - bortset fra jeg tror PIG får lov til at stå på mål. Rio og Brown er dog meldt klar til kampen, så det kan godt være de får en halv time eller ligende for at prøve at spille kamp igen - måske starter Brown istedet for Neville.
PIG
Rafael - Neville/Brown - Chester - Fabio
Macheda - Welbeck
Flax_Generous
22-05-2009, 17:06
Det bliver helt rart med en betydningsløs kamp her efter et par måneder fyldt med intense derbys, Champions League-kampe og sindssyge comebacks. Jeg håber, at Tosic, Fabio, Martin, Chester, Macheda, Welbeck og Gibson (og hvad klubbens reserveholdsprofiler ellers hedder) får 90 minutter. Det ville nemlig være sjovt at se klubbens unge spillere.
Jeg er enig i at Simpsons bliver skudt afsted, men hvorfor PIG? Han fik ny kontrakt i September sidste år og Foster har været meget uheldig med skader de sidste par år så vi har vel stadig brug for ham som reserve for VDS som jo heller ikke ligefrem er ung længere. Jeg ser ikke nogen grund til at sende TK afsted allerede når han åbenbart er tilfreds med rollen som reserve.
United har før haft tendens til at forlænge kontrakt for derefter at sælge for at få prisen lidt højere...
de gjorde det bl.a. med tim Howard.
United har før haft tendens til at forlænge kontrakt for derefter at sælge for at få prisen lidt højere...
de gjorde det bl.a. med tim Howard.
Ja, det er et kendt "trick" men det ændrer ikke på mine andre pointer - vi har brug for PIG som backup nu når det ser ud til Foster er meget uheldig med skader.
PIG blev desuden først hentet for nogle år siden - samtidig med at klubben havde store forhåbninger til Foster, så jeg kan ikke rigtig se hvad der skulle have ændret på nogle planer. Om noget er han vel blevet mere vigtig end planlagt når nu Foster så tit ikke er i stand til at spille. Den eneste grund til at klubben skulle være interesseret i at sælge er hvis PIG vil væk - det er i hvert fald sådan jeg ser på det. :)
Er Simpson kommet tilbage? Det vidste jeg ikke. Jeg glæder mig til at se ham. Bliver formentlig sidste gang, at han spiller for os. Jeg tror, at han skifter til sommer. Der simpelthen for lang kø foran ham: Rafael, Neville, Brown og O'Shea. Han har heller ikke just imponeret hos Blackburn.
Glory Man United
22-05-2009, 20:47
Rio skal spille. Resten er jeg ligeglad med!!!
Martinsen
22-05-2009, 21:18
TK
Simpson-Neville-Chester-Fabio
Nani-Fletcher-Gibson-Tosic
Wellbeck-Macheda
Vi vinder 2-1 Wellbeck og Nani scorer.
Don Kafai
22-05-2009, 21:47
Rart med en kamp vi i grunden kan smide i skraldespanden...
Det bringer altid debatten op med moral og etik, hvis vi stiller med reserver fremfor stjerne osv, og NEwcastle, Boro og Sunderland vil nok også have ondt i røven over det.
Men forestil jer, at Ronaldo fx skulle få en skade hvis han spillede. Det er for mig det afgørende argument. Det er desuden PLs egen skyld, at de ligger PLs sidste runde så tæt på CL finalen. Havde der været et par uger imellem, burde og skulle vi have stillet stærkt op, men det skal vi under ingen omstændigheder, med 3 dage til finalen.
Dog er kampen ikke helt ligegyldig. Ferdinand skal testes, og det er væsentligt. Derudover er det muligvis sidste udkald for mange af de unge, her ser jeg især en eksamen for Gibson, der muligvis får sin sidste kamp i United-trøjen.
Jeg har desuden en lille drøm om, at Fletcher får lov at være anfører, bare i en del af kampen. Med Giggs, Rooney og muligvis Neville ude, samt det faktum at Rio nok ikke får 90 mins tror jeg heller ikke det er utænkeligt.
altså stiller vi med eksempelvis
Tk
Rafael-Rio-Evans-Fabio
Nani-Gibson-Fletcher-Tosic
Macheda-Welbeck¨
Så ville 6 eller 7 være faste spillere på det hold vi skal møde. Self er det ikke det bedste man utd kan mønstre. Men det er et hold med 7 landsholdsspillere plus macheda, rafael, fabio og welbeck som er ungdomslandsholdsspillere for deres respektive lande. Jeg ville nu nødig skulle afgøre min PL skæbne mod sådanne spillere.
Vi vinder 2-1. Vi kan godt slå Hull med vores reservehold og det bliver godt at se de unge spillere få noget spilletid. Opstillingen er jeg lidt ligeglad med, så længe Rio spiller en del af kampen.
man.utd25
23-05-2009, 01:39
Tror vi vinder 2-1 :) men nu må vi se, håber hull ryger ned
Fletcherfan
23-05-2009, 04:39
Rart med en kamp vi i grunden kan smide i skraldespanden...
Det bringer altid debatten op med moral og etik, hvis vi stiller med reserver fremfor stjerne osv, og NEwcastle, Boro og Sunderland vil nok også have ondt i røven over det.
Men forestil jer, at Ronaldo fx skulle få en skade hvis han spillede. Det er for mig det afgørende argument. Det er desuden PLs egen skyld, at de ligger PLs sidste runde så tæt på CL finalen. Havde der været et par uger imellem, burde og skulle vi have stillet stærkt op, men det skal vi under ingen omstændigheder, med 3 dage til finalen.
Dog er kampen ikke helt ligegyldig. Ferdinand skal testes, og det er væsentligt. Derudover er det muligvis sidste udkald for mange af de unge, her ser jeg især en eksamen for Gibson, der muligvis får sin sidste kamp i United-trøjen.
Jeg har desuden en lille drøm om, at Fletcher får lov at være anfører, bare i en del af kampen. Med Giggs, Rooney og muligvis Neville ude, samt det faktum at Rio nok ikke får 90 mins tror jeg heller ikke det er utænkeligt.
Jeg tror ikke det er en eksamen for Gibson... Men derimod kan det være sidste kamp for Simpson (som jeg dog mener er kommet tilbage til United, da han havde en skade, er dog ikke sikker), Martin og Tevez... Mens Nani får endnu en mulighed til at slutte en elendig sæson fra hans side... Og såber og tror jeg, at Tosic, Fabio, Welbeck og Macheda får mulighed for at vise hvad de kan i PL... Og Sir Alex har også sagt, at Rio SKAL spille på søndag for at få lov til at spille finalen på onsdag, så han kommer nok i kamp... Derfor kommer holdet nok at se sådan ud:
TK (van der Sar hviles, Foster skadet)
Rafael, Rio, Neville/Evans, Fabio (O'Shea, Vidic, Evra hviles, Brown skadet)
Welbeck, Fletcher, Gibson, Nani (Hargo skadet, resten hviles)
Macheda, Tevez (Tevez får lov til at sige farvel hjemme i England)
Bænk: Amos, Neville/Evans, Scholes, Tosic, Eckersley, Martin, Simpson/Giggs...
Glory Man United
23-05-2009, 08:51
TK (van der Sar hviles, Foster skadet)
Rafael, Rio, Neville/Evans, Fabio (O'Shea, Vidic, Evra hviles, Brown skadet)
Welbeck, Fletcher, Gibson, Nani (Hargo skadet, resten hviles)
Macheda, Tevez (Tevez får lov til at sige farvel hjemme i England)
Bænk: Amos, Neville/Evans, Scholes, Tosic, Eckersley, Martin, Simpson/Giggs...
Hvis du "gad" læse tråden igennem, ville du vide, at der er flere af disse spillere, som ikke er i truppen.
Husk at den trup BBC offentligjorde ikke holder 100%, der kan ske et par små ændringer siden da, men generelt passer den meget godt..
RuudVanNissetøj
23-05-2009, 11:41
Kampen er unægtelig en dag på kontoret i ordets forstand. Men spændende at se, hvad de unge kan mod et sultent Hull - hold der vil kæmpe med næb og klør. Håber ikke de skuffer.....opstillingen tør jeg ikke at gætte på !
BBC trupper passer ikke. De rammer mange rigtige af dem, der er med i truppen, men det kan enhver med kendskab til United gøre.
Fletcherfan
23-05-2009, 14:18
Hvis dette er truppen (jeg tror stadigvæk ikke helt på det): Kuszczak, Amos, Neville, Brown, De Laet, Ferdinand, Chester, Eckersley, Simpson, Fabio, Nani, Fletcher, Gibson, Tosic, Martin, Drinkwater, Macheda, Welbeck, så forventer jeg at se dette hold:
TK
Eckersley, Neville, Ferdinand, Fabio
Tosic, Fletcher, Gibson, Nani
Macheda, Welbeck
Men er Brown ikke skadet??? Og er Chester ikke udlejet??? Og hvad med de Laet er han registreret til PL???
Brown er klar igen. Han har trænet med hele ugen, men kampen på søndag kommer nok lidt for tidligt for ham, vil jeg tro.
Holmskov
23-05-2009, 17:05
Jeg har ingen problemer med at spille med 11 reserver. Og jeg er pisse ligeglad med hvad de andre nedrykningstruede hold måtte sige.
De har haft 37, indtil nu, kampe at vise deres værd. At de så ikke formår at vise deres værd kan umuligt være vores problem.
Vi har gjort vores, og nu må vi tænke fremad. Så er det da fløjtende ligegyldigt om tudefjæset Shearer eller Boro eller Hull ryger ned.
Det har ALDRIG været vores problem, og det skal vi slet ikke bekymre os om.
Kuscszak
Neville Ferdinand Evans Fabio
Nani Fletcher Gibson Tosic
Welbeck Macheda
Dejligt med en ligegyldig kamp, inden finalen på onsdag. Dog bliver det spændene at se nogle af de unge få noget spilletid. Jeg håber især Tosic kommer på banen, da man ikke rigtig har set noget til ham endnu.
Resultatet er vel lidt ligegyldigt, men jeg håber selvfølgelig på sejr så spillerne får en god oplevelse, og vi kan undgå konspirationsterorier og anklager hvis Newcastle rykker ned.
Troelsgaard
23-05-2009, 18:03
FA
Neville - Brown - Evans - Fabio
Nani - Fletcher - Gibson - Tosic
Welbeck - Macheda
Jeg håber vi vinder, fordi jeg hellere ser Hull nede fremfor Newcastle, og jeg vil heller ikke afskrive en sejr, for nok stiller vi med reserver, men de må også være sultne, for lige at vise lidt her til sidst, og vores reserver er jo ikke helt ringe, selvom der er langt op til idealen.
Rasmus-K-J
23-05-2009, 19:25
Hvem er FA?
Hvem er FA?
Måske mente han BA, som i Ben Amos? .. som faktisk er 90'er ligesom mig :trophy:
men han har heldigvis ikke stramme hvide bukser og transvestit-tørklæde på....
men han har heldigvis ikke stramme hvide bukser og transvestit-tørklæde på....
taler vi nu om dig igen!?
Troelsgaard
23-05-2009, 22:08
Hvem er FA?
FA = Fremmedarbejderen = Kuszack (eller hvordan det staves)
Parkohargo
24-05-2009, 08:13
Lækkert at kunne læne sig tilbage og bare nyde kampen uden at have en masse på spil. Dette er reservernes og de unge spilleres mulighed for at vise lidt.
TK
Rafael Evans Ferdinand Fabio
Tosic Fletcher Gibson Nani
Welbeck Macheda
Vi holder en 1-1 imod et godt kæmpende Hull.
Fergie luftede en idé om at give anførerbindet til Fletcher i dag. Det ville være en flot gestus.
TK
Rafael - Evans - Rio - Fabio
Tosic - Gibson - Fletcher - Nani
Macheda - Welbeck/Tevez
Hl-Glory
24-05-2009, 10:01
En kamp, hvor vi nok spare de fleste stjerner og hvor Hull skal kæmpe for oplevelse, kan blive en ganske seværdig kamp.
Jeg glæder mig til at se hvad vores reserver kan, men også hvad Hull kommer med.
Men skal os afslutte ligaen med stil!
Come on United!
Jeg er sgu alligevel spændt på hvad vi stiller op med idag. Jeg frygter på en eller anden måde at vi bliver sagsøgt af en nedrykker klub i samme stil som Sheffield United gjorde sidste år.
I bund og grund har Newcastle og Boro så en mindre sag mod os, da de rent faktisk har reglerne med sig også selvom FA så er ude og sige at det er forventeligt at stille op med reserver. FA kan jo vende på en tallerken, og gav alligevel Sheffield United ret i sidste ende, selvom sagen selvfølgelig var noget større i og med Tevez scorede 7 mål for hammers. Nej det burde ikke være noget vi burde tænke over da Boro og Newcastle bare kunne have klaret sig selv, men i sidste ende har vi bare reglerne imod os, hvilke er sidste instans og det afgørende hvis man vil sagsøge. Det kan nok godt bevises at Tosic, Nani, Fabio, Kuz, Macheda og Welbeck ikke er brugt så meget som de resterende spillere man holder ude.
Kuz
O'Shea-Rio-Evans-Fabio
Tosic-Fletcher-Gibson-Nani
Welbeck-Macheda
Troelsgaard
24-05-2009, 11:36
Jeg er sgu alligevel spændt på hvad vi stiller op med idag. Jeg frygter på en eller anden måde at vi bliver sagsøgt af en nedrykker klub i samme stil som Sheffield United gjorde sidste år.
Det ville de bare ikke få noget ud af. Richard Scudamore (PLs direktør) har været ude, og give sin accept, og det burde lukke for en evt. sag, og jeg kan heller ikke se, hvorfor deres elendighed skal gå ud over os. De har haft 37 kampe, til at få et bedre udgangspunkt, så det er og bliver deres egen skyld.
Det ville de bare ikke få noget ud af. Richard Scudamore (PLs direktør) har været ude, og give sin accept, og det burde lukke for en evt. sag, og jeg kan heller ikke se, hvorfor deres elendighed skal gå ud over os. De har haft 37 kampe, til at få et bedre udgangspunkt, så det er og bliver deres egen skyld.
Så vidt jeg forstår er det bare en uafhængig FA instans der dømte i Tevez-Sheffield United sagen. At Scudamore går ud og siger disse ting, ændrer i princippet ikke på hvad der står i reglerne. Spørgsmålet er så om Scudamore har noget at skulle have sagt, hvis Boro eller Newcastle tager den til en højere instans end FA (Sportsdomstolen CAS). Formentlig har FA jo indset at Sheffield United havde en sag, hvilket derfor betød at de fik "ret" inden Sheffield United tog den et skridt videre. Måske et tegn på at FA godt kunne se de lavede en fejl i første omgang, hvilket igen kan ske i denne situation.
FA er bare langt fra fejlfrie. At Scudamore går ud og siger det er forståeligt, ændrer i mine øjne ikke på hvad der juridisk kan sagsøges for.
Troelsgaard
24-05-2009, 11:49
Så vidt jeg forstår er det bare en uafhængig FA instans der dømte i Tevez-Sheffield United sagen. At Scudamore går ud og siger disse ting, ændrer i princippet ikke på hvad der står i reglerne. Spørgsmålet er så om Scudamore har noget at skulle have sagt, hvis Boro eller Newcastle tager den til en højere instans end FA (Sportsdomstolen CAS). Formentlig har FA jo indset at Sheffield United havde en sag, hvilket derfor betød at de fik "ret" inden Sheffield United tog den et skridt videre. Måske et tegn på at FA godt kunne se de lavede en fejl i første omgang, hvilket igen kan ske i denne situation.
FA er bare langt fra fejlfrie. At Scudamore går ud og siger det er forståeligt, ændrer i mine øjne ikke på hvad der juridisk kan sagsøges for.
Hvad er det, vi kan sagsøges for? Det er da dem selv, der er så ringe, at de ligger under stregen efter 37 kampe, og det ville være en skandale, hvis vi blev dømt for noget, bl.a. fordi vi har den gyldige grund, at vi skal spille en finale på onsdag, og derfor skal spare spillere, med henblik på den kamp. Det er jo en kendt sag, at de store klubber spare spillere, hvis de ikke har noget at komme efter i ligaen, men er langt i Europa, men det er åbenbart ikke ulovligt, men når vi så er i sidste spillerunde, så er det usportsligt, og jeg ved ikke hvad. :whine:
FA = Fremmedarbejderen = Kuszack (eller hvordan det staves)
Er det ikke lidt underligt at kalde netop ham for fremmedarbejderen når det gælder for over halvdelen af vores hold? :P
I bund og grund har Newcastle og Boro så en mindre sag mod os, da de rent faktisk har reglerne med sig også selvom FA så er ude og sige at det er forventeligt at stille op med reserver. FA kan jo vende på en tallerken, og gav alligevel Sheffield United ret i sidste ende, selvom sagen selvfølgelig var noget større i og med Tevez scorede 7 mål for hammers. Nej det burde ikke være noget vi burde tænke over da Boro og Newcastle bare kunne have klaret sig selv, men i sidste ende har vi bare reglerne imod os, hvilke er sidste instans og det afgørende hvis man vil sagsøge. Det kan nok godt bevises at Tosic, Nani, Fabio, Kuz, Macheda og Welbeck ikke er brugt så meget som de resterende spillere man holder ude.
Kuz
O'Shea-Rio-Evans-Fabio
Tosic-Fletcher-Gibson-Nani
Welbeck-Macheda
Er den regel nogensinde blevet brugt? Desuden har sagen du nævner med Sheffield United har absolut intet at gøre med dette - West Ham fik en bøde for "a contract allowing third party influence" og derudover gjorde FA intet ved sagen (begge dele ifl. wikipedia), så jeg ved ikke helt hvorfor du nævner det. :)
Men mon ikke Evra får 4 spilledages karantæne?
Rasmus-K-J
24-05-2009, 11:52
Alt det med vi stiller op med reserve. Alle managerne fra de pågældende klubber der er ved at rykke ned, har ikke tænkt sig at lægge sag an hvis vi taber. Det er nærmere klubejerne som går glip af ca. 500 mil. der vil lægge sag an. Men igen. Sagen er jo at vi har en Champions League Finale på Onsdag, og vi har ikke råd til at stille med stærkeste 11. Og hvis de så lægger sag an og vi skal betale penge, tror jeg ikke det bliver 500 mil :) Vi kan jo ikke gøre for de rykker ned. Nu må vi se : )
BTW: Vi kommer aldrig i den situation at der bliver lagt sag an, for vi vinder 3-0 idag : )
Gronkjor
24-05-2009, 12:09
Bliver meget sjovt at se hvordan reserverne klarer det i dag, i en kamp hvor jeg er pænt ligeglad med resultatet:) Selvfølgelig håber jeg på en sejr, men kunne være lidt sjovt at se Newcastle rykke ned:lolol:
Amos
Rafael-Chester-Eckersley-Fabio
Nani-Fletcher-Gibson-Tosic
Macheda-Welbeck
Håber Rio kommer ind i anden halveg, så han kan være klar til Rom:)
Vi vinder 3-0 Welbeck*2 og Nani:trophy:
Troelsgaard
24-05-2009, 12:09
Er det ikke lidt underligt at kalde netop ham for fremmedarbejderen når det gælder for over halvdelen af vores hold? :P
Jo, men nu er han jo den eneste polak i truppen, og så blander jeg ham lige sammen med alle de polske håndværkere, der arbejder i Danmark for tiden, som i sjov bliver kaldt fremmedarbejdere. :)
Jo, men nu er han jo den eneste polak i truppen, og så blander jeg ham lige sammen med alle de polske håndværkere, der arbejder i Danmark for tiden, som i sjov bliver kaldt fremmedarbejdere. :)
PIG er da langt bedre end FA :)
Troelsgaard
24-05-2009, 13:17
PIG er da langt bedre end FA :)
Ja, hvis man vil sammenligne ham med en gris. ;)
selvom det bliver et reservespækket hold vi spiller med, vil der uden tvivl være mange gengangere fra FA cup semifinalen, hvor de altså røg ud på straffe - så selvom de er reserver, så spiller de stadig op mod 5. pladsen i PL, der stillede med et forholdsvis stærkt hold. Jeg skulle mene den er vandtæt, uanset hvad der bliver gjort..
Håber vi river dette hold ud af ærmet:
Kuscchzxcshzcak
Rafael - Brown - Rio - Fabio
Nani - Fletcher - Gibson - Tosic
Welbech - Macheda
Vi vinder selvfølgelig 2-1
er det helt sikkert at ferdinand ikke er med? Synes SAF udtalte at han ville starte inde idag fordi han skulle have én kamp i benene inden han fik lov at spille chl finale.. oder was?
er det helt sikkert at ferdinand ikke er med? Synes SAF udtalte at han ville starte inde idag fordi han skulle have én kamp i benene inden han fik lov at spille chl finale.. oder was?
Han sagde at hvis rio ikke blev klar til denne her kamp, så ville han ikke bruge ham i finalen, pga han ville mangle noget kamp træning.
Men jeg synes nu stadig han skulle starte inde i cl finalen hvis han er klar der, og ikke er klar idag. Han er så vigtig for os nede i forsvaret. Evans er god, men der er stadig nogle klasser op til Rio. Barcelona stiller nok også op med heny og iniesta, og de har da også væet ude noget tid. Håber og krydser fingre for Rio er med Onsdag. Men Fergie ved jo nok hvad han gør.
Rasmus-K-J
24-05-2009, 16:03
Hører måske ikke 100% hertil, men kommer vi (måske) til at spille i vores nye trøje, som mange andre?
Nej, det bliver først i næste sæson.
Hører måske ikke 100% hertil, men kommer vi (måske) til at spille i vores nye trøje, som mange andre?
Vores nye trøje er ikke blevet offentliggjort, så nej vi spiller stadig i de normale trøjer i dag.
Glory Man United
24-05-2009, 16:07
Holdet idag?
Morten Bruun's hold :D:D
O'Shea på højre back og ingen Ronaldo. :D
Morten Bruun's hold :D:D
O'Shea på højre back og ingen Ronaldo. :D
Jeg ser ikke kanal 5 lige nu. Var det hans årets hold?
PIG
Rafael
Neville
Wes
De Laet
Nani
Fletcher
Gibson
Martin
Macheda
Welbeck
Jeg ser ikke kanal 5 lige nu. Var det hans årets hold?
Ja =)
Edit: Kanal 5's folk i studiet leverer godt nok nogle guldkorn i dag. Martin Laursen er åbenbart som skabt til PL fordi han er lyn hurtig, stærk og god i hovedspillet - hvilken liga ville det ikke passe perfekt til? :P
Ingen Rio. Det er jeg bestemt ikke glad for. Derudover havde jeg gerne set Fabio og Tosic spille, men det bliver til gengæld skønt at se Brown igen.
Ja =)
Vil det være for meget at spørge om at høre resten af holdet? :)
Subs: Amos, Tosic, Possebon, Eckersley, C.Evans, Drinkwater, James
Hl-Glory
24-05-2009, 16:14
PIG
Rafael
Neville
Wes
De Laet
Nani
Fletcher
Gibson
Martin
Macheda
Welbeck
Spændende hold, det bliver spændende at se hvordan en De Leat & Lee Martin klare sig idag.
Men også vores angrebsduo.
Come on United!
Hl-Glory
24-05-2009, 16:15
Forresten, bliver det godt at se Wes igen, efter hans rigtig stærke sæson sidste år.
Vil det være for meget at spørge om at høre resten af holdet? :)
Var vist noget ala:
Anelka
Rooney - Lampard - Gerrard - Carrick - ??
?? - Vidic - Rio - O'Shea
Lagde bare mærke til det ikke var Ronaldo, har allerede glemt hvem det var i stedet. Venstre back lagde jeg heller ikke mærke til, men er næsten sikker på det ikke var Evra.
Rimelig forventet hold vi stiller med i dag. Måske en lille overraskelse, at De Laet og Brown starter inde, men ellers er det vel hvad vi forventede. Havde håbet på at se Tosic istedet for Martin, men okay. Martin spiller formentlig sin sidste kamp for os i dag, og med en god kamp, kan han presse en eventuel pris op for interesserede køber. Et udemærket hold. Tror godt på, at de kan spille op med Hull, men det bliver svært.
Rolig nu med Rio. Selvom han ikke spiller i dag, så er jeg 99,9% sikker på, at han starter på onsdag. Vi vil ikke risikerer noget, og selvom Rio har været ude i et par uger, så kom han også direkte ind på holdet sidste gang han kom tilbage fra skade. No problem.
Rolig nu med Rio. Selvom han ikke spiller i dag, så er jeg 99,9% sikker på, at han starter på onsdag. Vi vil ikke risikerer noget, og selvom Rio har været ude i et par uger, så kom han også direkte ind på holdet sidste gang han kom tilbage fra skade. No problem.
Tror også blot Rio bliver sparet - regner dog med at han lige kommer ind det sidste kvarter eller sådan noget.
Tror også blot Rio bliver sparet - regner dog med at han lige kommer ind det sidste kvarter eller sådan noget.
Amos, Tosic, Possebon, Eckersley, C.Evans, Drinkwater, James - Bænken vi stiller med i dag. Rio er ikke i blandt.
Rasmus-K-J
24-05-2009, 16:26
Håber jeg da godt nok ikke, så er vi da sikker på at få en sag på nakken : )
Amos, Tosic, Possebon, Eckersley, C.Evans, Drinkwater, James - Bænken vi stiller med i dag. Rio er ikke i blandt.
Håber jeg da godt nok ikke, så er vi da sikker på at få en sag på nakken : )
Ingen grund til at spille så smarte. :(
For satan, hvor er jeg bare nervøs for denne kamp!! Det må og skal bare ikke gå galt så sent i sæsonen! Overraskende hold vi stiller med; hvor er Rooney? Vidic? RONALDO!?!? Håber godt nok, at SAF ved hvad han laver!
Var vist noget ala:
Anelka
Rooney - Lampard - Gerrard - Carrick - ??
?? - Vidic - Rio - O'Shea
Lagde bare mærke til det ikke var Ronaldo, har allerede glemt hvem det var i stedet. Venstre back lagde jeg heller ikke mærke til, men er næsten sikker på det ikke var Evra.
For mig at se er det eneste argument for at tage Anelka med, at han er topscorer. Derfor er det da helt væk ikke at have Ronaldo med, som også er topscorer og som i øvrigt har spillet langt bedre.
For satan, hvor er jeg bare nervøs for denne kamp!! Det må og skal bare ikke gå galt så sent i sæsonen! Overraskende hold vi stiller med; hvor er Rooney? Vidic? RONALDO!?!? Håber godt nok, at SAF ved hvad han laver!
Kan seriøst ikke finde ud af om du prøver at lave sjov, eller om du bare er en tumpe der ikke opfattede hvad sidste weekend bragte os =)
Interessant hold, men havde håbet at se Fabio & måske rio på bænken.. Nogen der ved om Fabio er skadet?
Kan seriøst ikke finde ud af om du prøver at lave sjov, eller om du bare er en tumpe der ikke opfattede hvad sidste weekend bragte os =)
Mon ikke det er ironi
:lolol:
Rasmus-K-J
24-05-2009, 16:51
Han laver sjov : ) håber jeg også du gør
Det er bare gas (;
God kamp!
Hvem er kaptajn i dag? Synes ikke jeg kan spotte det, men det må vel være Fletcher?
Hvem er kaptajn i dag? Synes ikke jeg kan spotte det, men det må vel være Fletcher?
holdets anfører, Gary Neville.
Gronkjor
24-05-2009, 17:19
Hvor bliver Welbeck egentlig brugt hos reserverne? Er det i angrebet eller venstre midt? :)
Manchester United
24-05-2009, 17:25
Gibson smukt!!!!!
Cantona66
24-05-2009, 17:26
super flot mål af gibson
jawharacoralia
24-05-2009, 17:27
fuck et laekkert maal !!! :D
Gibson og kæmpe mulighed til Macheda !
Rasmus-K-J
hvis der er en ting gibson kan, så er det FANDME at sparke : )
Hl-Glory
Sikke en kasse Gibbo!
Gronkjor
24-05-2009, 17:34
Lækkert mål af Gibson! Er spændt på at se hvad der sker med ham i transfervinduet?
Meget kan man sige om Gibson, men af de centrale midtbane spillere så tror jeg han har det bedste skud udefra - nogle fantastisk mål han har scoret, inkl. det i dag naturligvis.
Flot reddet af Kuzzen, men hold da op de har haft meget plads ovre ved Rafael.
Gal en reaktion fra fansene da de fik afvide at Newcastle er bagud :D
Flax_Generous
24-05-2009, 17:51
De Laet og Welbeck har gjort det godt. Gibson leverede endnu et flot mål. Faktisk en ganske fin kamp. Jeg er i hvert fald godt underholdt.
Hl-Glory
24-05-2009, 17:52
Okay første halvleg, man kan godt se de spillere der spiller idag, ikke spiller sammen hver weekend, men synes vi spiller fornuftigt.
- Men spændene at sidde og følge med i nedrykningskampen, især når i pludselig jubler selvom de selv er bag ud. :)
De Laet og Welbeck har gjort det godt. Gibson leverede endnu et flot mål. Faktisk en ganske fin kamp. Jeg er i hvert fald godt underholdt.
Helt enig.
Welbeck ser ud til at kunne blive en fantastisk spiller hvis han bare får chancerne - god spilforståelse, rimelig teknik og lyn hurtig.
De Laet har ligeledes vist rigtig gode takter i forsvaret med nogle lækre tacklinger.
Meget kan man sige om Gibson, men af de centrale midtbane spillere så tror jeg han har det bedste skud udefra - nogle fantastisk mål han har scoret, inkl. det i dag naturligvis.
Enig! En mand, der har fantastiske muligheder for en flot fremtid i klubben.
Dejligt pause resultat. 1-0!
Hvordan afgøres topscore titlen mellem Anelka og Ronaldo..
Deler de titler, eller er det ham der har scoret målene først eller hvordan hænger det samme?..
Deler de titler, eller er det ham der har scoret målene først eller hvordan hænger det samme?..
Jeg mener vi havde en lignende situation i Danmark for et par år siden, hvor den spiller der opnåede det antal mål først vandt, men ved ikke om det er sådan i PL.
Den afgøres ved at Anelka scorer flest mål. ;)
Den afgøres ved at Anelka scorer flest mål. ;)
Tvivler! ;)
Rasmus-K-J
24-05-2009, 18:36
Er Ronaldo ikke den der først nåede 18?
Er Ronaldo ikke den der først nåede 18?
Det er ret ligegyldigt eftersom Anelka har scoret i dag og dermed er oppe på 19.
Det er ret ligegyldigt eftersom Anelka har scoret i dag og dermed er oppe på 19.
Titlen er ikke specielt vigtigt, men er det ikke Drogba og Kalou der har scoret for Chelsea i dag?
EDIT: Der står på vg.no at det er Anelka, så muligvis :)
Har han da ikke? ikke ifølge livescore i hvert fald. Kalou og drogba har scoret
Hmm..På livescore står der at Drogba og Kalou har scoret målene..
Titlen er ikke specielt vigtigt, men er det ikke Drogba og Kalou der har scoret for Chelsea i dag?
EDIT: Der står på vg.no at det er Anelka, så muligvis :)
Har han da ikke? ikke ifølge livescore i hvert fald. Kalou og drogba har scoret
Hvilken livescore? Både vg.no og BBC skriver Anelka til 1-0. Derudover står det også på redcafe. :)
Rasmus-K-J
24-05-2009, 18:45
Anelka har sgu da ikke scoret, har han?
Rasmus-K-J
24-05-2009, 18:46
Ifølge bold er det da Drogba?
EDIT: har lige set målet, og det var Anelka. Ikke bare et normalt mål, men et fantastisk mål.
skammer mig over at have brugt 45 minutter af mit liv på at have set den her anden halvleg..
men ok, måske også bare mig der ikke har været opmærksom nok, ikk meget jeg har skævet til skærmen må jeg tilstå..
Kalou og Cole har i hvert fald scoret, for det har jeg set. Jeg ved ikke med det første mål.
Nåh men tillykke til Anelka..
Lækkert at holdet i dag kan vinde 1-0 over Hull. Jeg havde min tvivl før kampen, men de har spillet ganske fornuftigt - dog har anden halvleg været meget kedelig :P
Hold da kæft der er glæde blandt Hull spillerne da de hørte Newcastle tabte :)
Og banen bliver stormet :D
Hl-Glory
24-05-2009, 18:57
Flot af de unge at tage en sejr!
Glory glory Man United!
Hl-Glory
24-05-2009, 18:58
Newcastle ude af PL.
Det sindsygt den klub kan gå så meget ned, spændende hvad der sker med klubben nu?
Flax_Generous
24-05-2009, 18:59
Fin sejr, men hvor er Hull dog et elendigt fodboldhold. Hvordan kunne de ligge nr. 3 i oktober og nr. 6 ved jul? De ryger med sikkerhed ud af ligaen til næste sæson, hvis der ikke sker radikale ændringer. De spiller virkelig dårligt.
I øvrigt lidt fedt, at Newcastle rykker ned.
Ikke ligefrem en kamp i dag som fik en op af stolen - lige bortset fra Gibson's drømmehug - men altid rart at se de unge spillere i aktion. Synes de gjorde det ganske udmærket, men kan jo ikke forvente meget mere af en flok unge spillere som ikke har spillet meget sammen. Helt forfærdelig kamp af Hull dog - man kunne godt nok ikke se at de skulle kæmpe for livet i PL.
Cheer up Alan Shearer, Oh, what can it mean, To a sad geordie bastard, And a shite football team
skammer mig over at have brugt 45 minutter af mit liv på at have set den her anden halvleg..
men ok, måske også bare mig der ikke har været opmærksom nok, ikk meget jeg har skævet til skærmen må jeg tilstå..
A hva for noget?!? Skammer du dig over at se United?! Så synes jeg da du skulle finde noget andet at gå op i..
Det ka da godt være det ikke var den mest dramatiske kamp, og den ikke betød en pind. Men man ser den sgu da stadig! Det var en kanon mulighed for at se, hvad de unge spillere dur til..
Fejl, ligaen var opdateret.
God sejr. En lidt kedelig kamp, men fin test for de unge, som i mine øjne bestod den. Godt nok var Hull elendige, men det var også vores fortjeneste. Flot! Flot mål af Gibson. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg bliver mere og mere vild med ham. Måske fordi, at han er en målfarlig midtbane med sit gode skud. Derudover slår han også nogle gode afleveringer. Jeg håber ikke, at han bliver solgt i sommerpausen. Håbede Newcastle blev oppe, men de har ikke fortjent det... De har haft så mange chancer, men har ikke grebet dem.. Mærkeligt, at den klub for 6 år siden blev nr. 3 i PL. Trist med PL's slutning, men en fantastisk sæson... Lad nu den nu lige fuldendes på onsdag mod Barcelona.
Ja, fin sejr idag. Jeg havde solgt den for en uafgjort inden så det er dejligt med en sejr. Klasse mål af Gibson og så er det også perfekt; Vi vinder og Newcastle rykker alligevel ned :D
I øvrigt fik vi 90 point. Det er sgu flot.
Glory Man United
24-05-2009, 20:01
Jeg synes, vi spillede rigtig godt. Det var vel spillerne 17-30, vi så idag. Ja Hull var ringe, men vi burde have lavet et par kasser mere idag. Flot mål af Gibson, og så måske en indikation, at Welbeck måske har mere potentiale end Macheda???
Rasmus-K-J
24-05-2009, 20:08
Jeg synes, vi spillede rigtig godt. Det var vel spillerne 17-30, vi så idag. Ja Hull var ringe, men vi burde have lavet et par kasser mere idag. Flot mål af Gibson, og så måske en indikation, at Welbeck måske har mere potentiale end Macheda???
Man skal passe på med at bedømme dem allerede. Macheda er en god spiller som bare trænger til at blive modnet og spille længere tid i england.
Svært at bedømme. Som jeg ser det er Macheda bedre i boksen med hans små driblinger (som han dog ikke viste meget af i dag), mens Welbeck er bedre i spillet ude på banen - men mon ikke vi får en masse år til at bedømme dem? ;)
Synes både at Welbeck og Macheda gjorde det udemærket i dag, uden at være helt prangende. De er begge meget talentfulde og de besidder forskellige kvaliteter, hvilket jo kun er positivt. Som jeg ser det, så er Welbeck hurtigere, har lidt mere flair i sine dribling og han har en god forståelse for spillet. Han kommer dog tit til at træffe de forkerte beslutninger som i dag, hvor han flere gange var for selvisk og ikke spillede nogle, der var i en bedre position. Welbeck er stadig for spinkel rent fysisk, men det kan han jo arbejde med de kommende år. Macheda virker mere som en Bendtner typen. God i hovedet, holder godt på bolden, målsøgende og tilpas fysisk af hans størrelse. Hans mangler er imo teknikken, der kan forbedres markant.
Troelsgaard
24-05-2009, 21:22
Hverken Macheda eller Welbeck er naturtalenter, men derfor kan man godt nå langt, man skal bare have viljen, og det må vi så se, om de to har, de er i hvert fald stadig så unge, at alt kan ske.
Ellers var det en godkendt kamp, hvor vi med resultatet også fik lukket for evt. beskyldninger om diverse ting, og nu kan se fremad mod finalen på onsdag.
CHAMPIONS OF ENGLAND, CHAMPIONS OF EUROPE (AGAIN?)
Hverken Macheda eller Welbeck er naturtalenter, men derfor kan man godt nå langt, man skal bare have viljen, og det må vi så se, om de to har, de er i hvert fald stadig så unge, at alt kan ske.
Ellers var det en godkendt kamp, hvor vi med resultatet også fik lukket for evt. beskyldninger om diverse ting, og nu kan se fremad mod finalen på onsdag.
CHAMPIONS OF ENGLAND, CHAMPIONS OF EUROPE (AGAIN?)
Hvad bygger du helt præcis det på? Og når du nu mener at ingen af disse spillere er naturtalenter (hvad det end præcis betyder) så vil jeg da gerne høre hvem er.
Troelsgaard
24-05-2009, 22:26
Hvad bygger du helt præcis det på? Og når du nu mener at ingen af disse spillere er naturtalenter (hvad det end præcis betyder) så vil jeg da gerne høre hvem er.
Rooney, Messi og Fabregas eksempelvis. De havde høj klasse i en meget tidlig alder, og der synes jeg hverken Macheda eller Welbeck er oppe, men derfor kan de jo sagtens komme op på de tre øvriges niveau.
Grønholdt.
24-05-2009, 22:29
Det blev en god afslutning af vores reserver på en fantastisk sæson i ligaen. Gibson spillede en god kamp for United i dag syntes jeg. Kampen i dag viser at vores reserver er rimelige stærke hvis der bliver brug for dem. Så er ligaen slut for i år, og så ser vi frem til en ny, hvor vi hjemtager det 19. mesterskab!!! :devilll:
Flax_Generous
24-05-2009, 23:50
Sådan som Welbeck spillede i dag mindede han mig om Ronaldo da han lige var kommet til klubben. Der er ingen tvivl om, at Welbeck er et ekstraordinært talent. Han kan virkelig meget. Han har dog også meget at lære, men heldigvis for ham er han i den rette klub.
Jeg hopper med på vognen og forudsiger, at Welbeck kommer tæt på det engelske landshold op til næste års VM-slutrunde. Hvis Sir Alex har så høje forventninger til knægten, så kan jeg også have dem.
Fletcherfan
25-05-2009, 01:59
De unge spillere spillede ganske udmærket... Ikke en fantastisk kamp, men de styrede kampen, og jeg synes ikke man kan forlange mere...
Jeg synes det kun var to spillere, som ikke bestod i dag...
PIG: Han har altså et elendigt udspark og så var han rystende usikker flere gange... Men han havde dog et par gode redninger...
Nani: Dette var en kamp hvor han, igen, igen, igen, fik muligheden for at bevise sit værd, men endnu engang viste han sig ikke værdig til at bære en rød United-trøje...
Hvad synes folk om Lee Martin??? I de første 50 minutter var han totalt anonym i mine øjne... Men i de sidste 40 minutter var han vores største trussel (sammen med Welbeck)... Han viste et utrolig godt øje for spillet og at han har nogle giftige afleveringer ind i mellem, men det var dog kun i anden halvleg...
Så er der Welbeck... Der er rigtig mange, der har klaget over hans dårlige teknik... Jeg synes, at han i dag viste utrolig god teknik og at han helt klart er en kommende superspiller for United... Macheda gjorde det helt ok, men Welbeck var farlig og igang hele tiden...
Var dog mest imponeret over vores belgier på venstre back... De Laet blev købt ind som reserveholdsspiller og så leverer han en så solid indsats i PL (Godt nok var det Hull, men de er stadig med i PL) i sin debutkamp... Flot, flot...
Lorensen
25-05-2009, 07:29
Jeg ved ikke om den har været oppe at vende tidligere. Så har jeg i hvert fald overset den..
Men, hvorfor blev Fabio ikke bragt i spil igår? De Laet blev, som sagt ovenover, købt ind som reserve holdsspiller, hvorimod rigtig mange går med forventningen om at Fabio i fremtiden vil spille den venstre back for os. Hvis hans talent er på højde med Rafaels, ville en kamp som igår da være oplagt til at spille ham ind på holdet.
Jeg ved ikke om den har været oppe at vende tidligere. Så har jeg i hvert fald overset den..
Men, hvorfor blev Fabio ikke bragt i spil igår? De Laet blev, som sagt ovenover, købt ind som reserve holdsspiller, hvorimod rigtig mange går med forventningen om at Fabio i fremtiden vil spille den venstre back for os. Hvis hans talent er på højde med Rafaels, ville en kamp som igår da være oplagt til at spille ham ind på holdet.
Fabio er skadet igen. Intet alvorligt, men nok til at holde ham ude af kampen. Lad os håbe, at det næste år bliver året, hvor Fabio bryder igennem.
Glory Man United
25-05-2009, 12:41
To dage til CL finalen, og så er der ikke lavet en kamptråd endnu :mad:
tak for reminderen!
skulle ha lavet den i går, men lige nu har jeg kun eksamen i hovedet så jeg kan være klar til på onsdag :(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.