Se fuld version : Craig Gordon
Ja, så mener BBC at vide at Ferguson og United jagter en ny målmand.
Craig Gordon fra Hearts.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/h/heart_of_midlothian/6674237.stm
Jeg så gerne ham og Foster udgøre vores målmandsduo, da de begge er fremragende målmænd med stort potentiale. Og allerede nu, har begge højt niveau.
Tomasz Kuszczak mener jeg ikke er god nok. Han har været rystende usikker i denne sæson. Og Edwin har jo nok kun en sæson tilbage på topplan. Med Foster og Gordon i kassen, er den del af holdet også løst i de næste 10 år..
Men er det realistisk at Fergie henter en ny målmand her i sommerpausen.??
tror de sagde de ville have 100 mio for ham, lidt meget for en målmand "med potentiale". Jeg synes personligt VDS har fået sin sidste sæson, og kan spille anden fløjte nu. Har været usikker siden marts, synes jeg. Foster skal bare have chancen, og hvis det ikke går kan han tænke over sine ugerninger på bænken i endnu et år.
Udover det, så tror jeg ikke at en målmand var en af Fergies tre transfermål.
elmegaard
20-05-2007, 19:37
tror de sagde de ville have 100 mio for ham...
Udover det, så tror jeg ikke at en målmand var en af Fergies tre transfermål.
det håber jeg godt nok heller ikke. ikke til den pris i al fald. nu må jeg indrømme, at jeg ikke har set så meget til foster i denne sæson, men det lyder til, at han er den rigtige arvtager efter vds. og så må kuszczak igen spille andenviolin – hvilket vil være fint med mig, hvis foster gør det rigtig godt, således som de fleste herinde snakker om, at han kan.
vil virkelig ikke håbe vi spilder penge på en målmand i år.. foster har fint klassen til at tage over for VDS og hvis VDS er med på den ser jeg gerne ham som 2 violin et par år..
Vi køber ikke Gordon i år - Foster skal have sin chance og VDS kan en sæson endnu.. vi skal forstærke os på andre pladser end målmandsposten
United DK
20-05-2007, 21:12
Gordon er en talentfuld målmand, men man bør give Foster chancen først, før man går ud, og kigger på erstatninger.
Flax_Generous
20-05-2007, 22:04
Craig Gordon er i mine øjne et større talent end Ben Foster. Hvis vi har mange penge til sommer, så skal vi da bare købe ham. Gode spillere er altid dejlige at have. Men eftersom vores transferbudget nok ikke er uendeligt stort, så skulle vi måske sørge for at forstærke os på andre positioner først.
Smaakage
21-05-2007, 06:30
Football Manager 2007-Talent! Køb!
Nej vel.
Har ikke set ham spille, men jeg vil stadig ikke se ham i United. Vi har Ben Foster som står på spring, og ham ser jeg hellere at vi giver chancen. Så med Tomasz som reserve, og Ron-Robert Zieler og Ben Amos til at stå i skyggen til de er modnet lidt.
Vi har ikke brug for flere målmænd ved mindre at Foster falder helt igennem
United DK
21-05-2007, 07:19
Craig Gordon er i mine øjne et større talent end Ben Foster. Hvis vi har mange penge til sommer, så skal vi da bare købe ham. Gode spillere er altid dejlige at have. Men eftersom vores transferbudget nok ikke er uendeligt stort, så skulle vi måske sørge for at forstærke os på andre positioner først.
Hvorfor ikke give Foster en chance, før vi begynder at købe andre målmænd?
ChristianH.
21-05-2007, 09:51
Nu vil jeg ikke forholde mig til prisen.
Men Graig Gordon er en fantastisk spiller, og faktisk ret komplet. Markant bedre keeper end Ben Foster. Men også et år ældre.
Hvis man køber Graig Gordon, skal det kun være fordi han er tiltænkt at tage over efter næste sæson.
Football Manager 2007-Talent! Køb!
Øh? Nu er Craig Gordon jo ikke helt uden evner, han er faktisk en dygtig målmand som på trods af at han er ung er nået langt i sin udvikling.. Jeg synes ikke vi skal købe ham når vi nu har Foster, men det der er da en dosk kommentar som lugter af at man ikke kender manden..
Efter min mening har vi altså nok målmænd til næste sæson. Foster, Kuzschak og van der sar må være nok.
Efter min mening har vi altså nok målmænd til næste sæson. Foster, Kuzschak og van der sar må være nok.
Nu handler det jo ikke om hvor mange målmænd vi har, men om kvaliteten..
Kan godt være der er tre målmænd, men hvis der er en udefra som kan forstærke holdet, skal man da slå til. Så må Tomsz K, blive solgt..
Jeg kender ikke specielt meget til denne Craig Gordon, men folk synes at mene at han er bedre end Kuszczak så hvorfor ikke sælge Tomasz? Det er jo ikke for sjov at manden fik tilnavnet "Puszczak" (fra det polske ord "puszczać" der frit oversat betyder "at lade gå ind") - han er HAMRENDE usikker og mener ikke han har tilstrækkelig kvalitet til at dække for Foster.. Vi er en topklub, så hvis Gordon er tilfreds med at agere 2.violin, så lad ham dog komme til klubben! Vi har set hvordan dårlige målmænd har skadet vores hold igennem de seneste par år, lad os endelig ikke få genopfrisket minderne!
United DK
21-05-2007, 15:32
Vi er en topklub, så hvis Gordon er tilfreds med at agere 2.violin, så lad ham dog komme til klubben!
Jeg tror ikke Skotlands 1. målmand, vil stille sig tilfreds med, at være bænkevarmer, heller ikke selvom det er for Manchester United.
Smaakage
21-05-2007, 16:22
Øh? Nu er Craig Gordon jo ikke helt uden evner, han er faktisk en dygtig målmand som på trods af at han er ung er nået langt i sin udvikling.. Jeg synes ikke vi skal købe ham når vi nu har Foster, men det der er da en dosk kommentar som lugter af at man ikke kender manden..
Arjon kom nu ind i kampen og læs hele mit indlæg. Som jeg skriver, så ja, jeg har intet kendskab til manden og vil derfor ikke kommentere hans evner. Lad mig opfriske din hukommelse:
Har ikke set ham spille, men jeg vil stadig ikke se ham i United. Vi har Ben Foster som står på spring, og ham ser jeg hellere at vi giver chancen. Så med Tomasz som reserve, og Ron-Robert Zieler og Ben Amos til at stå i skyggen til de er modnet lidt.
Vi har ikke brug for flere målmænd ved mindre at Foster falder helt igennem
Det jeg mente med min FM kommentar var at jeg er sikker på at nogle gerne så ham i klubben udelukkende pga FM. Det er set før, det vil blive set igen. Hvor mange sidder seriøst og ser Hearts - Dunfermline i den skotske Premier League?
ChristianH.
21-05-2007, 16:35
Folk der interesserer sig for skotsk fodbold? I do.
Og har set tilstrækkeligt til at vide at de 4 bedste keepere i UK hedder Cech, Boruc, Gordon og Van der Sar.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.