Se fuld version : Ole Gunnar Solskjær
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSAq4drcOstpWn78JA7G1mxmGLpre4h8 7n9-Z6T7KF-G5K-VwTDlA
Ole Gunnar Solskjær
Født: 26. februar 1973
Land: Norge
Klub: Molde FK (manager)
Hvornår er det hans kontrakt slutter ?
Jeg mener at det er ved slutningen af næsten sæson, altså omkring juni '08
Jeg mener at det er ved slutningen af næsten sæson, altså omkring juni '08
Jeps.. Er også temmelig sikker på det er i juni '08. Han har vidst endda for nylig udtalt noget med at han ikke kunne forestille sig at spille for en anden klub, og at han regnede med at stoppe når hans kontrakt udløb.
Tror også han stopper karrieren når kontrakten slutter også vil det ikke undre mig, hvis han blev træner eller noget
Dahlmann
02-05-2007, 19:04
lige som en enkelt lille ændring, så er han født i 1973 og ikke 1971..
Damn.. Nu er den gal med knæet igen
http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/solskjaer_kneskadet_igjen
Skidt at det er knæet igen - han har ellers haft en fin sæson i 06/07 (taget alderen i betragtninh)! Tror desværre at det kan gå hen og blive et stop fra ham, hvis omfanget af skaden er for stor til han kan starte til den nye sæson! det vil dog være meget ærgeligt - det har han absolut ikke fortjent!
Hvis han bliver langtidsskadet igen så er det nok sidste gang vi har set ham spille for United :(
Trist hvis at en skade skal koste resten af karrieren.
Jeg syntes det er på tide Ole takker af, efter en flot sæson... Han har gjort det godt gennem mange år, og været en fantastisk sub for os.. Men han er altså blevet for gammel..
Med mindre han er tilfreds med at spille 5 angriber..
Rooney
Saha/Rossi/Ny
Ole/Smith
Jeg syntes det er på tide Ole takker af, efter en flot sæson... Han har gjort det godt gennem mange år, og været en fantastisk sub for os.. Men han er altså blevet for gammel..
Med mindre han er tilfreds med at spille 5 angriber..
Rooney
Saha/Rossi/Ny
Ole/Smith
Nu der jo ingen der ligeså meget skadet som Saha, så vil mene han er 5. angriber hvis man kan sige det sådan. Og Rossi er ung, og derfor langt fra fast mand.
Jeg håber virkelig Ole bliver klar igen. Ville være hamrende ærgeligt hvis det skulle ende sådan her.
Trist hvis at en skade skal koste resten af karrieren.
nu er det nok ikke fordi han har så langt karriere tilbage.. men enig.. ville være ærgeligt hvis han ikke kan få næste sæson med.. han fortjener en ordentlig afsked.. har har trods alt været SUPER SUB..:devill:
nu er det nok ikke fordi han har så langt karriere tilbage.. men enig.. ville være ærgeligt hvis han ikke kan få næste sæson med.. han fortjener en ordentlig afsked.. har har trods alt været SUPER SUB..:devill:
Ja, men i de seneste 3 år, har han jo kun været skadet, så jeg det er trist hvis han må stoppe pga det.
Dahlmann
30-05-2007, 19:29
Ja, men i de seneste 3 år, har han jo kun været skadet, så jeg det er trist hvis han må stoppe pga det.
arh det var nok liget en tand for overdrevet selv om jeg godt ved hvad du hentyder til... men i seneste sæson har han nu været en super sub, han spillede bare aldrig rigtig godt når han var med på banen fra start af... solskjaers alder har indhentet ham og han er ved at blive noget sløv men han er stadig en særdeles giftig herre foran målet, når han da endelig er der... vi må bare håbe at hans sidste sæson bliver ligeså mindeværdig og gloriøs som hans karriere i united har været...
Synes også Ole har været giftig, på samme måde som vi kender ham: Når han kommer ind efter 1times spil har han overskuddet, intelligensen, overblikket og spilforståelsen til næsten altid at skabe et eller andet! Desværre gør alderen, at han ikke er meget værd før modstanderne er trætte og udkørte!
Tror og håber på at 20legend får en træner-karriere i United, eftersigende er han så småt begyndt med talent-træning af nordmænd i hans ferier og pauser.. Det er jo efterhånden en vane at tidl. United spillere helliger sig managerjobbet, så hvorfor ikke også trænerjobbet?
Vi har jo allerede Mclair, så hvorfor ikke Solskjær :-)
arh det var nok liget en tand for overdrevet selv om jeg godt ved hvad du hentyder til... men i seneste sæson har han nu været en super sub, han spillede bare aldrig rigtig godt når han var med på banen fra start af... solskjaers alder har indhentet ham og han er ved at blive noget sløv men han er stadig en særdeles giftig herre foran målet, når han da endelig er der... vi må bare håbe at hans sidste sæson bliver ligeså mindeværdig og gloriøs som hans karriere i united har været...
Egentlig ikke. Han blev alvorligt skadet i 2003, og var ude i omkring 5 måneder. Derefter kom han tilbage, og fik så knæskaden der er brudt op igen og igen. Han fik comeback mod Birmingham i julen 2005, men spillede næsten ikke på førsteholdet i resten af sæsonen. Kom så tilbage sidste år fra starten, men blev imod FCK så skadet i knæet igen. Ved jul var han så tilbage, og han spillede i 3 måneders tid, før uheldet var ude igen mod Reading på udebane. En måned senere kom han ind mod Blackburn og scorede, og spillede derefter resten af sæsonen færdig. Alt i alt må man sige, at han godt og vel har været ude i 3 år.
Jeg tror du må overgive dig Dahlmann :D
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69466
Solskjær er rådet til at stoppe karrieren, for hans eget helbred senere i livet.
Personligt håber jeg han tager 1-2 sæsoner mere. Han viste i starten af den netop overståede sæson, at der stadig er mål i ham. Dog ryger han nok et stykke ned i rækkerne nu, hvilket er fair nok. Rossi og Rooney kan lære meget af Solskjær!
Håber han bliver klar til sæsonstart, og at han så kan holde sig skadesfri hele sæsonen. For en Solskjær i topform, vil helt sikkert kunne bidrage med nogle gode intrædener og en del mål. Målnæsen fejler jo intet..
Den kommende sæson, bliver Solskjærs sidste, så håber han får lov at nyde den på banen fremfor hos fysioterapeuten..
Efterfølgende ville det være naturligt for ham at gå over i en trænerfunktion i klubben.
Jeg håber han får en sæson mere, og så tak for alt. Han er en god subersub, men nu med Rossi og Anderson bliver det svært for ham. Jeg håber og tror at det her bliver den sidste sæson, så vi kan tage afsked med ham.
Jeg er ked af at læse han er blevet skadet igen igen.
Men har virkelig stor respekt for ham, for han har siddet meget på bænken, men brokker sig aldrig. Han er en hero i England, ja faktisk i hele verden blandt Uniteds fansene.
At sælge ham, håber jeg ikke sker. for han har virkelig fortjent at være i klubben.
Og når han stopper, hvilket jeg regner med at han gør efter næste sæson, har han fortjent en kæmpe afskeds fest.
For han er en af dem som man virkelig har respekt for.
Og så ham gerne i United efter han stoppede som spiller, og blive noget træner af en art. Håber han bliver i klubben.
Dejligt at høre, han selv melder sig klar til sæsonstarten mod Reading!
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7304
Solskjær klar til Reading
Den overskrift gjorde mig lige bange. Jeg troede først, at 20LEGEND måske var blevet solgt til Reading, men så læste jeg så nyheden, og forstod at han er klar til den førstekamp. Desværre for ham, tror jeg ikke vi får ham at se specielt meget. Sandsynligvis køber vi Tevez, og sælger nok en angriber (Rossi eller Smith). Men stadig derefter er han 5 valg.
Solskjær klar til Reading
Den overskrift gjorde mig lige bange. Jeg troede først, at 20LEGEND måske var blevet solgt til Reading, men så læste jeg så nyheden, og forstod at han er klar til den førstekamp. Desværre for ham, tror jeg ikke vi får ham at se specielt meget. Sandsynligvis køber vi Tevez, og sælger nok en angriber (Rossi eller Smith). Men stadig derefter er han 5 valg.
Jeg tror heller ikke han forventer sig mere. Han er 34 og som han ærligt indrømmer, bliver denne eller næste sæson hans sidste. Han udtalte engang i 1998, at han aldrig vil brokke sig over, ikke at være i startopstillingen. Han sagde noget med, at manageren vælger de 11 bedste spillere, og så må man bare acceptere, hvis man sidder på bænken.
Glory Man United
10-08-2007, 08:57
På http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php står der intet om, at Solskjær er skadet (heller ikke Gaz)????
Jeg var dybt dybt imponeret over Solskjær i sidste sæson. Ikke så meget spilletid og 11 kasser! Men har han en reel chance i år? Med Rooney, Saha og Tevez i front, bliver det nok svært. Han kan jo også spille kant, men her er der Giggs, Ronaldo, Nani, Park, Eagles og ind imellem Rooney.
Det skulle dog ikke undre mig, at han i svære skadesperioder laver et par sene indhop, og slutter i maj på 5-6 mål......Tænk at man kan elske en nordmand så meget ;)
jeg syns hans krøller er fesne
. . . . . . . . linje 2 . . . . . . . .
. . . . . . . . linje 3 . . . . . . . .
Hvis du ikke kan tilføre debatten noget sagligt, så lad være med at poste indlæg overhovedet. Forum admin.
http://www.youtube.com/watch?v=bbZ8sjAaNko
Godt interview med Solskjær. Han siger selv at dette nok er hans sidste sæson og at han ikke længere kan holde til at spille 90 min hver uge. Lad os bare håbe vi får ham at se score et par mål mere for United og måske løfte en pokal eller to :D
Hvis Sky's kilder taler sandt;
Farvel til verdens bedste nordmand.
En angriber udover det sædvanlige.
En spiller udover det sædvanlige.
En nordmand udover det sædvanlige.
En fan udover det sædvanlige.
Et menneske udover det sædvanline.
kort sagt; 20LEGEND!
nemlig.
Det er sjældent man får en chance for at sige det i moderne fodbold med nutidens spilleres store egoer, men i oles tilfælde kommer man til at savne hans person lige så meget som hans fodbold. Altså den fodbold han kunne spille så længe benene holdt
United DK
28-08-2007, 06:57
Enig!
En legende siger stop, og selvom han desværre ikke har haft, den bedste afslutning på sin karriere, så vil han stadig være en legende i Manchester United, og huskes for sin mange fantastiske mål, inkl. det legendariske mål mod Bayern i '99.
You are my Solskjaer
My Ole Solskjaer
You make me happy
When skies are grey
Oh Alan Shearer
Was f*ckin dearer
Please don't take
My Solskjaer away
You are my Solskjaer
My Ole Solskjaer
You make me happy when skies are grey
Cause when it' sporing
You just keep scoring
Please don't take my Solskjaer away.
Farvel og tak for alt til 2OLEgend.
Glory Man United
28-08-2007, 07:47
Trist at vågne til sådan en nyhed.....You will be missed Ole
Jeg græd, da jeg læste denne nyhed i morges! du vil blive savnet OGS!
PerRonaldo
28-08-2007, 08:00
Det er en mefa trist nyhed. Kommer virkelig til at savne ham og jeg tror han ville have været en vigtig spiller i denne sæson, men forstår og acceptere hans beslutning! Den mest trofaste spiller i verdenen!!
Smaakage
28-08-2007, 08:11
En virkelig stor klubman vi må sige farvel til. Solskjaer har virkelig vist hvad det vil sige ikke bare at spille i en klub for pengene og for jobbet, men at han virkelig mente noget med det og tydeligvis havde meget stærke følelser for klubben.
Vil virkelig håbe at han bliver tilknyttet trænerstaben i klubben, for han vil være et godt kort at have for især ungdommen i klubben.
Ærgeligt hvis vi ikke får chancen for at sige ordentligt farvel
20LEGEND
Dahlmann
28-08-2007, 08:30
jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige... sidder emd en meget mærkelig følelse i maven.. det virker som om der er helt tomt lige nu.. Ole er en af de spillere jeg altid har syntes bedst om, og virkelig en stor grund til at jeg holder med united i dag... en legende takker af, på en meget irriterende baggrund... han vil altid have en stor plads i historien.. glemmer aldrig hans 4 mål på 8 minutter... hans tackling på robert lee.. alle hans mål i overtiden... hans loyalitet mod united, selvom han til at starte med, rent faktisk var liverpool fan...
YOU ARE MY SOLSKJAER!!!
Trist nyhed at vågne op til. En stor legende takker af, og det er forståeligt nok når den skade har drillet ham så meget. Jeg vil altid huske ham som en af de mest loyale fodboldspillere, der altid tog til takke med at sidde på bænken, selvom han kunne have haft stjernestatus i hold som Tottenham. Han blev en legende da han kom ind og afgjorde CL-finalen 99, og det blev endnu bedre da han takkede ja til at støtte i kampen imod Glazer.
Tak for alt 20LEGEND
http://img171.imageshack.us/img171/2350/legendyt6.jpg
http://www.manutd-france.com/photos/1999solskjaer.jpg
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/world/1999/champions_league/news/1999/05/26/lead_sidebar/lg_solskjaer_all.jpg
http://futbal.zoznam.sk/userfiles/Image/hraciZAH/.Solskjaer_b.jpg
http://www.fotbalportal.cz/obrazky/clanky/3856.jpg
Tak for alt 2Olegend
Kommer til at savne ham meget.. men tror dette var det bedste.. han er indbegrebet af den komplette sportsmand.. gør intet for penge men ofrer alligevel alt for det.. og hvor mange gange har han ikke haft den afgørende fod på bolden.. Love you ole.. og til alle dem der siger at det ikke var den bedste afslutning så ved jeg ikke hvad han mere kunne ønske sig??? han vandt PL sidste sæson og scorede oven i det 10 mål(ret mig) som indskifter..
Tak fol alt 20LEGEND
til alle dem der siger at det ikke var den bedste afslutning så ved jeg ikke hvad han mere kunne ønske sig??? han vandt PL sidste sæson og scorede oven i det 10 mål(ret mig) som indskifter..
Rettelse: 11...
http://youtube.com/watch?v=jRtBHYBlr2U
Så køligt ;)
Jeg kan ikke udtale mig meget om Solskjær, fordi han var på toppen, før jeg begyndte at følge United. Men med sit mål mod München i '99 var han med til at gøre mig til United-fan, og for det er jeg ham evigt taknemmelig.
"Et menneske ud over det sædvanlige." Intet mindre.
Glory Man United
28-08-2007, 09:09
Kommer til at savne ham meget.. men tror dette var det bedste.. han er indbegrebet af den komplette sportsmand.. gør intet for penge men ofrer alligevel alt for det.. og hvor mange gange har han ikke haft den afgørende fod på bolden.. Love you ole.. og til alle dem der siger at det ikke var den bedste afslutning så ved jeg ikke hvad han mere kunne ønske sig??? han vandt PL sidste sæson og scorede oven i det 10 mål(ret mig) som indskifter..
Tak fol alt 20LEGEND
11 kasser ;)
TrincoBoy
28-08-2007, 09:27
Kommer virkelig til at savne ham :(
SOLSKJAER LÆNGE LEVE
Trist, meget trist.
Han spillede med og mod de største og beviste altid sin berettigelse på holdet, med sit engagement og fantastiske målnæse.
De 3 største Ole-øjeblikke i min hukommelse:
1: Målet i CL-finalen - ubeskriveligt.
2: Da jeg mødte ham udenfor Carrington. Smilende og imødekommende gav han sig til til at hyggesnakke, mens han skrev en personlig hilsen på den trøje jeg skulle have med hjem til min fætter.
3: Da jeg hørte han støttede fansene i kampen mod gnomens overtagelse.
20legend - vil altid blive husket.
Tak til en legende.. Det er folk som ham enhver klub har brug for. Jeg håber virkelig meget at loyale folk som ham fortsætter i United hvad end det så bliver som.
Han har utrolig mange menneskelige kvaliteter, og har altid været optimistisk og med et smil på læben. En ikke-egoistisk mand der vil gøre alt for klubben og med stor kærlighed til klubben, hvilket hans comeback efter skadeshelvede klart bevidner. Nå ja - Og så kunne han sgu også score mål.
Tak for de mange år
Glory Man United
28-08-2007, 11:11
Efter lige at have slugt den, så er der dog noget positivt: Jeg er så glad for, at han fik den sidste sæson med. Af to grunde: Han lavede 11 mål efter 2 års pause. Og han sluttede med at vinde PL! SÅDAN OLE!!!!!
Andersen
28-08-2007, 11:51
Jeg glemmer ALDRIG første gang jeg hørte "Solskjær-sangen", det var nede i Porto i 97 til returkampen i CL-kvartfinalen. Den var lang syntes jeg og fansene (10.000!!!) blev bare ved og ved og ved og ved og ved med at synge den.
Jeg glemmer ALDRIG Ole Gunnars debut mod Blackburn, en United spiller med sådant et sjovt navn, han kom ind, han scorede og han lukkede munden på alle (inkl. mig selv). Han udtalte senere, at det største ved den scoring, var at se Cantona komme stormende hen imod ham og kongen var som bekendt den første til at omfavne vores nye guldfugl.
Jeg glemmer ALDRIG, da jeg sad på OT og så ham score begge mål i 2-0 sejren over Spurs.
Jeg glemmer ALDRIG hans mål i overtiden mod de unævnelige i pokalen i 99.
Jeg glemmer ALDRIG, da jeg var på Nou Camp og så os "udspille" tyskerne igennem alle 94 minutter, for bare at se Ole G vente til aller sidste sekund med at banke bolden ind bag Kahn.
Jeg glemmer ALDRIG Ole G's venlighed, da jeg mødte ham på hotellet i Rio til verdensmesterskabet i 2000. "Der kommer jo verdens bedste nordmand" råbte jeg, han stoppede og så gik snakken. STORT, det må også have været stort for dig, Ole!
Jeg glemmer ALDRIG hans fire mål på otte minutter mod Forest. En rekord der er i overhængende fare for aldrig bliver slået!!
Jeg glemmer ALDRIG hans engagement mod den amerikanske overtagelse.
Jeg glemmer ALDRIG at han faktisk aldrig har været i den foretrukne "starting XL", men har alligevel spillet ca. 360 kame. Godt klaret.
Jeg glemmer ALDRIG at Spurs ville købe ham for £6 mill, United havde accepteret, hvis Ole ville afsted, men han ville blive hos os!
Jeg glemmer ALDRIG at han kom tilbage efter to års skades helvede og scorede 11 mål i sæsonen, blev mester (endnu engang) og burde have fået endnu en FA Cup medalje (af guld)
Jeg glemmer ALDRIG alt det andet, som jeg ikke kan huske lige nu.
Tak min fine ven - verdens bedste nordmand.
Når Cantona Var kongen, ER han sgu prinsen.
Kongespiller som satte klubbens behov over sit eget.
Hør Speedy olsen i Fcm tude over at være indskifter.
Det har man aldrig hørt Golskjær gøre.
Verdens bedste Sub.
Jeg kniber sgu en tåre idag.
Jeg brugte hele natten på at sidde og gense højdepunkterne i Solskjærs karriere på youtube. Legendarisk!
Jeg har ikke haft det på denne måde siden Cantona stoppede. Solskjær er en meget sjælden personlighed i den moderne fodboldverden og han vil virkelig blive savnet.
Held og lykke fremover Ole. Tak for alt!
Jeg sad stille og roligt i min lænestol med min bærbare ,og havde SkySports News tændt ,da stemmen fra Sky pludselig rakte hånden ud og rev mit hjerte ud med beskeden "Solskjaer retires due to knee injury". Jeg tror jeg lod et par tårer falde ,da Solskjaer virkelig har været en god fyr at have på Old Trafford ,både på og udenfor banen. Et rigtigt forbillede for ungdommen i fodbold.
Aldrig sur over at sidde på bænken. Heller ikke efter 4 mål mod Nottingham F i 99 ,ella 4 mål mod Everton. Altid opmuntrende og ligeglad med hvem han spillede imod. Solskjaer kunne man altid have tillid til.
Ole ER Mr. Manchester United
Tak for alt Ole.
United Forever
Der er pressemøde her kl 13 på Old Trafford :(
Når Cantona Var kongen, ER han sgu prinsen.
Kongespiller som satte klubbens behov over sit eget.
Hør Speedy olsen i Fcm tude over at være indskifter.
Det har man aldrig hørt Golskjær gøre.
Verdens bedste Sub.
Jeg kniber sgu en tåre idag.
der er nok en forskel.
Olsen er en af de mest effektive målscorer i ligaen kontra antal minutter på banen. Ole gunnar havde nok også lidt nemmere ved at acceptere en reserverolle på et af verdens bedste klubhold. Mon ikke Olsen ville det hvis han havde spillet i FCK eller i udlandet.
Det var skam bare lige den spiller jeg kunne komme i tanke.
Se Robben i Chelski(brokker sig), Ronaldo før hen i Real madrid.
Der findes ikke mange af hans slags tilbage.
Martinsen
28-08-2007, 13:57
en utrolig sympatisk fyr, som der desværre ikke er mange af tilbage i en mere og mere pengegrisk fodboldverden... det er meget trist at han stopper, men en fornuftig beslutning, hvis han ikke føler at han kan bidrage med noget i den kommende sæson... det varmer virkelig at Solskjær sluttede af med en masse mål, og sidst men ikke mindst et mesterskab...
forhåbentlig får vi stadig en masse at se til vores 20legend...
Det er ikke fordi han mener han ikke kan bidrage med mere til fodbolden. Problemet er at hans knæ ikke lader ham gøre. Det er i hvert fald hvad hans far har fortalt pressen.
Jeg tror vi får 20Legend at se blandt træner teamet for nogen af ungdomsholdene. Han har så meget at tag med fra sin karriere for United, og så meget at give til de unge spillere. Og hvem vil ikke gerne yde de 10-20% mere for United legenden der afgjorde Champions League Finalen på et af hans trademarks!?
Glory Man United
28-08-2007, 14:02
Der er pressemøde her kl 13 på Old Trafford :(
Og her er så udtalelsen :(
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=466890
"Ole will hopefully go on to be a good coach.” - SAF
"Ole will be dearly missed as a player, but will go on to serve the Club as an Ambassador and a valuable coach.” - Gill
Lad os håbe det betyder at Ole får en trænerrolle i klubben..
Simonlovesmanutd
28-08-2007, 14:36
"Ole will hopefully go on to be a good coach.” - SAF
"Ole will be dearly missed as a player, but will go on to serve the Club as an Ambassador and a valuable coach.” - Gill
Lad os håbe det betyder at Ole får en trænerrolle i klubben..
SÅ er der nyt i sagen!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7540
Ole BLIVER træner i United og Ambassadør for klubben! Stort. Fedt at han bliver i klubben! :juhuuuu:
Jeg opdagede det først lige før jeg skulle ind og have naturvidenskab, da jeg lige skulle tjekke nyhederne på siden her. Virkelig deprimerende, men man må se tilbage på alt det han har givet klubben. I sær loyaliteten ved ham er guld værd, og jeg er glad for, at Ole har spillet i vores klub.
Tak for alt det han har gjort, håber han får en kamp til ære for sig selv, for det fortjener han sgu. Og så ser jeg frem til hans præstationer som ambassadør i verdens største klub ;)
Ja, og nu har vi dog kun 3 angribere! Håber dog ikke det er forsent at få en eller to angribere.
Det er et stort tab for United! En mere loyal og fantastisk fodboldspiller findes ganske enkelt ikke! Solskjaer = United!
Alligevel skønt at se ham slutte sæsonen med PL-trofæ, hvilket han også havde stor del i med sine 11 mål..
Men en stor ting at han ønsker at fortsætte i klubben - fantastisk!
Meget kan siges, en legende stopper og vi vidste vel at det snart ville komme. Lad os alle være lige så positive som hovedpersonen selv.
True Legend, 20LEgend!
Tak for 11 fantastiske år Solskjær !
20Legend!!
Tror egentligt at Solskjær om nogle år når fergie er gået af, at han bliver keanes assistent og keane er cheftræner :)
Rettelse: 11...
http://youtube.com/watch?v=jRtBHYBlr2U
Så køligt ;)
Jeg kan ikke udtale mig meget om Solskjær, fordi han var på toppen, før jeg begyndte at følge United. Men med sit mål mod München i '99 var han med til at gøre mig til United-fan, og for det er jeg ham evigt taknemmelig.
"Et menneske ud over det sædvanlige." Intet mindre.
Nå ok 11.. det gør ham ikke ligefrem dårligere.. hehe..
Hvordan kan man være så cool i sådan en situation, mange andre angribere havde aldrig fået den ind..
Sjældent får spillere større betydning for klubben end Solskjær har fået. Hans minde vil bringe glæde og selvtillid frem i selv de sværeste situationer fremover. Han er afgjort en af symbolerne på United og det er ærgeligt han stopper, selvom jeg fuldt ud forstår hans beslutning. Nu når han ikke kunne modtage sin hyldest på banen som spiller, så håber jeg, at han træder ind på banen mod Sunderland og får den hyldest han fortjener.
Selvom det er længe siden, han sidst har været i kamp, så efterlader han et uerstatteligt tomrum i angrebet. Hans attitude og stil er guld værd for alle supportere. Alle klubber bør have en Solskjær.
Hvad var hans sidste kamp egentlig? Roma udekampen?
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vores unge spillere har lært en masse af ham, og derfor er det kanonfedt, at han fortsætter i trænerstaben.
Super-sub, Babyface, LEGEND!
(undskyld for et rodet indlæg. Der var bare så mange ting jeg gerne ville have med).
http://www.youtube.com/watch?v=nb-vyzuY4gk
Solskjær har længe været en af de største legende i Uniteds historie. Han vil altid blive husket for at dukker ud af det blå i United trøjen som 24 årig og score mål på stribe. Derudover er det selvfølgelig det afgørende mål i 1999, han huskes for. Men ikke mindst vil Solskjær blive husket for sin sunde indstilling til tingene og fightervilje.
Godt at Solskjær ikke helt forsvinder fra klubben, men bliver en del af trænerstaben. Han kan næsten ikke undværes.
PS. Måske var det alligevel for tideligt at sælge Rossi?
Hvad var hans sidste kamp egentlig? Roma udekampen?
Solskjærs sidste kamp var i FA Cup finalen mod Chelsea, hvor han fik 8 minutter på banen. Jeg græder ikke over han stopper, for det er ikke et savn på banen som sådan. Alligevel har jeg en tom føelse indeni når sådan en stor legende ikke spiller her mere. Jeg kommer til at savne ham, men jeg er glad for han forsætter i klubben som træner. Tror i han måske får en testimonial? For det vil være et perfekt farvel til ham sammen med fansene.
Jeg er næsten 100% sikker på at der vil blive afholdt en testimonial-kamp. Det er da også den eneste rigtige måde at sige tak på.
Jeg er næsten 100% sikker på at der vil blive afholdt en testimonial-kamp. Det er da også den eneste rigtige måde at sige tak på.
Håber og tror jeg også på - det fortjener han! :InLove
Grønholdt.
28-08-2007, 19:16
Tak er kun et fattigt ord, siges der... Men det er nu det ord jeg vil bruge alligevel... TAK FOR ALT Ole Gunnar!!!! Du var simpelthen FANTASTISK!!!!
Hl-Glory
28-08-2007, 19:21
en Legende vælger at stoppe pga. en skade, det gør ondt i hjertet .
som andre har sagt, han er MR. Manchester United.
en spiller der ikke beklagede han sad på bænken.
alligevel var han klubben tro.
Tak for alt Ole.
20LEgend
Don Kafai
28-08-2007, 19:37
Jeg gentager gerne mit indlæg fra en uge siden hvor jeg besvarede en bruger der mente Solskjaer skulle sælges:
Jeg kan ikke se et eneste godt argument til et salg af ham. Men jeg kan give dig et endnu et argument for hvorfor vi bør beholde ham.
Solskjaer er den type spiller som jeg vil have United skal være opbygget af. Loyalitet, klasse, elsket af supporterne, sætter klubben over alt osv osv. Jeg håber han bliver i United til han dør. Når han stopper som spiller, så bør han blive træner i et af klubbens mange talenthold , stopper han som træner bør han blive i administrationen osv osv. Solskjaer hører blandt typerne man ikke skipper af til Portsmouth eller lign fordi man vil af med ham. Han er typen man værdsætter og synger sange om de næste 50 år frem.
Tak for alt Ole Gunnar Solskjaer.
Jeg er ked af du ikke blev en større stamsspiller og stjerne i United, for af alle spillere jeg kan huske, så er du den jeg under mest succes.
YOU ARE MY SOLSKJAER... tak for denne gang
DonBrask
28-08-2007, 19:44
You are my solkjaer !!
Jeg elskede den mand og hatten af for de dejlige og vigtige mål!
Han gav mere end 100% hver gang.!
Ole Gunnar Solskjær - En legende !
Jeg kan da næsten heller ikke tror andet.. klubben kan ikke være andet bekendt.. og håber også at han går på banen mod sunderland og blive hyldet..
En på rednews's frorum
With apologies to friends, lovers and children: this man was responsible for the happiest moment of my life.
The first time I saw him was at the '96 Charity Shield. We'd made a few signings and they were all on the bench. We were busy identifying Cruyff, Poborsky & Johnsen, when - I think it was Redhead who said, "Why is that ballboy wearing a Utd tracksuit?". And the rest, as they say, is history.
Jeg har lige fundet en rimelig lang film med Solskjaer fordelt over tre afsnit.. Har ikke selv tid til at se den nu, men ville lige dele den..
1/3
http://www.youtube.com/watch?v=dbSYjq4j7Os&mode=related&search=
2/3
http://www.youtube.com/watch?v=mhXQo0KwDSA&mode=related&search=
3/3
http://www.youtube.com/watch?v=L6xoDQyyWQE&mode=related&search=
Ole Gunnar Solskjaer er en stor mand, og en stor fodboldspiller!
En spiller jeg både har respekt og sympati for. Fedt at han bliver i klubben.
tv2 norge kl 21:25: Sportsnyhederne.... der skal nok komme en del om legenden!
^ tak for heads up.. det var nu et meget fint indslag
Det var sjovt at se hansinterview for 12 år siden :D
Tak for alt 20Legend.. Vi glemmer aldrig dette sekund:
http://xs218.xs.to/xs218/07352/solskjaerbayerngoallargephoto.jpg
"We were just looking for him to bed in this year and that may still be the case. But I reckon he'll score a few goals in the process," said Ferguson.
En artikel fra Monday 26 Aug 1996
http://www.4thegame.com/club/mufc/news/18463/NOW+SOLSKJAER+STEPS+INTO+LIMELIGHT.html
Underligt at se den yngste af uniteds fantastiske fire angribere fra 99 stopper som den første.
Cole, yorke og teddy spiller stadig.
Underligt at se den yngste af uniteds fantastiske fire angribere fra 99 stopper som den første.
Tror også Solskjaer kunne have spillet for en anden klub, når han kom sin knæskade til livs, men det handler vel i bund og grund kun om en ting, og det er loyalitet. Han vil vel ikke spille for andre klubber end United.
United DK
28-08-2007, 22:44
Ja, men de tre andre har stort set heller aldrig været skadet, i løbet af deres karriere.
Tror også Solskjaer kunne have spillet for en anden klub, når han kom sin knæskade til livs, men det handler vel i bund og grund kun om en ting, og det er loyalitet. Han vil vel ikke spille for andre klubber end United.
Jeg tror mere, at det måske handler om, at han ikke føler for at kæmpe sig gennem alle disse skader, når han med hastige skridt nærmer sig de 35.
United DK
28-08-2007, 23:34
Solskjær huskes bedst for sit overtidsmål mod Bayern, men det her overtidsmål mod Liverpool fra samme sæson, var nu heller ikke så dårligt.
http://www.youtube.com/watch?v=QRHbU82uWEc
Smudger...
29-08-2007, 00:35
Tak for alt Ole...
You are my Solskjaer...
Refstrup
29-08-2007, 07:06
20LEGEND
Tak for alt
Solskjær huskes bedst for sit overtidsmål mod Bayern, men det her overtidsmål mod Liverpool fra samme sæson, var nu heller ikke så dårligt.
Det er sådan et dejlig klip. Aldrig noget mere tilfredsstillende end at vinde over Pool i overtiden! :lolol:
Glory Man United
29-08-2007, 09:21
Præcis...den kamp mindede bare så meget om Bayern kampen!
Bagud 0-1 i sidste minut.....og så en sejr på 2-1 :juhuuuu:
Interview med MUTV
http://www.youtube.com/watch?v=kpmOFz1Oyw8
Interview med Sentana Sports
http://www.youtube.com/watch?v=bbZ8sjAaNko
http://www.youtube.com/watch?v=xkAz5CT6apM
Fantastisk professionel tackling af Solskjær.
Fedt at han siger "I had to do it", da beckham kommer...
JEG ELSKER DEN MAND!!!!
Meget trist at 20legend stopper, han har altid været en af mine absolutte favoritter på OT, men det lader heldigvis til at han får et træner job i United.
og hvis bare nogle af de unge lære lidt af hvordan man opføre sig som prof,
så er de nået langt.
Jeg vil aldrig glemme da jeg var over og se United v Newcastle (1998), hvor Solskjær bliver vist ud for at nedlægge Robert Lee, og han går ud med bøjet hoved, og han ved at han måske mister sin WM billet, Og hele stadion rejser sig op og klapper ham af banen. Jeg får sgu myrepatter bare ved at tænke tilbage på det.
http://www.youtube.com/watch?v=xkAz5CT6apM
http://www.youtube.com/watch?v=tQCXPskA8RU
Flot gestus fra spillerne!
http://www.youtube.com/watch?v=xGIsJ20hDkw&mode=related&search=
En kanon video med ham..
Thomas Hansen
29-08-2007, 15:54
http://www.youtube.com/watch?v=xGIsJ20hDkw&mode=related&search=
En kanon video med ham.. skulle bar være med ole sangen som baggrundsmusik i stedet for. HHEEE sidder næsten med tårer i øjnene når man se den video. LONG LIVE OLE
Ifølge dagbladet.no har Cantona sagt at han gerne stiller op til en eventuel testimonial kamp for Solskjær. Det kunne være STORT!! :eek:
http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/29/510356.html
skulle bar være med ole sangen som baggrundsmusik i stedet for. HHEEE sidder næsten med tårer i øjnene når man se den video. LONG LIVE OLE
Ja men den sang passer nu også godt.. og jeg har det på samme måde som dig.. sad næsten og fik tåre i øjnene.. der ser man virkelig hvad for en klasse spiller han var.. fik ikke særlig meget spilletid men scorede alligevel 11 mål og var elsket af alle..
Ifølge dagbladet.no har Cantona sagt at han gerne stiller op til en eventuel testimonial kamp for Solskjær. Det kunne være STORT!! :eek:
Kunne være kæmpe.. kan godt lide at han vil have det og vide i god tid så han kan være i form..
deres historie stammer fra den seneste udgave af "United Supporteren", som medlemmer af MUSCSB modtager. De havde et mega godt ekstratillæg om Kongen sidste gang med interview, hvor hans udtalelser stammer fra.
Kongen og Solskjær har altid været mine to helt store helte.
http://www.youtube.com/watch?v=bHjut-1QNyI
Det sidste interview med Solskjær.
Dines det er blevet postet tidligere i tråden.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/08/29/in-pix-solskjaer-s-glittering-man-united-career-89520-19705689/
Solskjaers karriere i billeder.
http://www.youtube.com/watch?v=bHjut-1QNyI
Det sidste interview med Solskjær.
Han er altså ikke død. Det er måske det seneste interview med ham :D
Dines det er blevet postet tidligere i tråden.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/08/29/in-pix-solskjaer-s-glittering-man-united-career-89520-19705689/
Solskjaers karriere i billeder.
Okay. Havde jeg ikke lige set. Ups..
Martin@ Jeg glemte vist at skrive det sidste interview som Manchester United spiller. ;)
Ja vi er nogen strenge nogen!!
Dines vi ser den mindste fejl! :lolol:
You are my SOLSKJÆR!!
Always remembered - Red Legend !!
tak for alt
http://united.no/nyheter/2007/solskjaer_trener_spissene
Solskjær har fået til opgave at træne angriberne.
Jeg er ikke i tvivl om at han er en gevinst for trænerstaben.
Don Kafai
31-08-2007, 20:01
Tja.. Jeg ser ikke Baby-face som en der har kvaliteterne til at være træner. Han minder mest af alt om en genert skoledreng. Men er han bare en halvt så god træner som han var spiller så er han guld værd.
Ja det er helt kanon.. hvis nogen kan så må da være ham..
Tja.. Jeg ser ikke Baby-face som en der har kvaliteterne til at være træner. Han minder mest af alt om en genert skoledreng. Men er han bare en halvt så god træner som han var spiller så er han guld værd.
Jeg synes ikke man behøves at være en højtråbende, temperamentsfuld person, for at være en god træner. Nogen spillere vil måske have nemmere ved, at lære fra en mere stille og 'symptatisk' person.
Den erfaring Solskjær har er guld værd for de unge angribere.
Martinsen
19-09-2007, 14:24
så blev det vi alle håbede på bekræftet:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=472176
så blev det vi alle håbede på bekræftet:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=472176
Meget fedt, at han tager skridtet mod at blive reservetræner for United :juhuuuu:
Glory Man United
02-10-2007, 08:19
Gør ham til en endnu større legende, hvis det er sandt
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26397
Det er meget vildt, at han har haft så mange problemer efter en så vigtig scoring - 20legend forever! :devill:
United DK
02-10-2007, 08:43
Man kan så sige, at det var lidt ærgerligt han lavede den jubel, men hvad fanden, han var ligesom os andre, fuldstændig i ekstase i det øjeblik. :D
Don Kafai
14-11-2007, 21:30
Imorgen Torsdag kl. 20.00 på TV2 NORGE kommer der et program der hedder: "Solskjaer - Hele historien"
Det er et tilbageblik på legendens karriere, lige fra de frustrende år med skader, til højdepunktet af karrieren da han afgjorde CL finalen 1999.
Det er værd at se, selvom det er på norsk:D
Imorgen Torsdag kl. 20.00 på TV2 NORGE kommer der et program der hedder: "Solskjaer - Hele historien"
Det er et tilbageblik på legendens karriere, lige fra de frustrende år med skader, til højdepunktet af karrieren da han afgjorde CL finalen 1999.
Det er værd at se, selvom det er på norsk:D
Uha! det lyder alt for godt til at gå glip af! Bliver stort at gense alle højdepunkter i 20LEgends's store karrierer :)
Flax_Generous
05-12-2007, 02:31
Jeg savner min helt Ole Gunnar Solskjær. Med ham havde vi uden tvivl scoret flere mål. F.eks. mod Bolton. Hver gang der ikke er en angriber på bænken (hvilket vi har oplevet en del gange, særligt i starten af sæsonen) sidder jeg og tænker på hvor værdifuld Solskjær var. Også i hans sidste sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=xGIsJ20hDkw
Jeg savner min helt Ole Gunnar Solskjær. Med ham havde vi uden tvivl scoret flere mål. F.eks. mod Bolton. Hver gang der ikke er en angriber på bænken (hvilket vi har oplevet en del gange, særligt i starten af sæsonen) sidder jeg og tænker på hvor værdifuld Solskjær var. Også i hans sidste sæson
20Legend var (og er) en legende! ikke mange er større i mit hjerte end netop ham, og jeg er også sikker på at han ville have scoret en masse mål, hvis han ikke havde stoppet sin karrierer - ham kunne vi godt have brugt i nogle situationer i denne sæson
Jeg kender følelsen! Solskjær er nok den mest sympatiske fodboldspiller nogensinde..
Hvis det ikke var for hans skade, er jeg ikke i tvivl om at han stadig kunne have scoret mål for os. Havde han haft samme chancer som Tevez mod Fulham, havde han scoret et hattrick.
Fantastisk video btw
Glory Man United
05-12-2007, 12:15
Jeg kender følelsen! Solskjær er nok den mest sympatiske fodboldspiller nogensinde..
Hvis det ikke var for hans skade, er jeg ikke i tvivl om at han stadig kunne have scoret mål for os. Havde han haft samme chancer som Tevez mod Fulham, havde han scoret et hattrick.
Fantastisk video btw
Ja ja han var god. Ruud havde nok også lavet 3, and so what? Lets move on!
Mr. Larsen
05-12-2007, 12:28
Ja ja han var god. Ruud havde nok også lavet 3, and so what? Lets move on!
Puha.. tror ikke folk bliver glade for den der bemærkning. Jeg gjorde hvert fald ikke. Jo altså man kan vel self godt argumentere for at Ruud var en bedre spiller, men man skal ikke underkende at solskjær har viet hele sin karriere til UTD, hvilket man ikke kan sige Ruud gjorde (måske ikke kun hans skyld). Men derfor syns jeg man skal ære 20legend
Glory Man United
05-12-2007, 12:36
Puha.. tror ikke folk bliver glade for den der bemærkning. Jeg gjorde hvert fald ikke. Jo altså man kan vel self godt argumentere for at Ruud var en bedre spiller, men man skal ikke underkende at solskjær har viet hele sin karriere til UTD, hvilket man ikke kan sige Ruud gjorde (måske ikke kun hans skyld). Men derfor syns jeg man skal ære 20legend
Ked af at du har misforstået hele pointen Hr. Larsen
Det var dette, jeg kommenterede på:
At fordi Tevez ramte ved siden af 3-4 gange, hvorfor så sammenligne med Ole?
Jeg prøvede bare at sige at Solskjær er en af de skarpeste angribere United har haft. Han scorede på alt!
Det var ikke en decideret sammenligning med Tevez. De er to vidt forskellige spillere. Tevez er klasser bedre på andre punkter.
Flax_Generous
05-12-2007, 18:08
Tevez er klasser bedre på andre punkter.
Det er han uden tvivl, men når det kommer til den ædle kunst at afslutte og score mål (tap-ins og ligende), så er Tevez altså mere end bare ordinær. Han er ringe. Det kan koste point. I hvert fald når Rooney og Ronaldo ikke er på banen og Saha er ude af form. Derfor savner jeg til tider Ole ekstra meget.
ChristianR
06-12-2007, 19:54
Det er han uden tvivl, men når det kommer til den ædle kunst at afslutte og score mål (tap-ins og ligende), så er Tevez altså mere end bare ordinær. Han er ringe. Det kan koste point. I hvert fald når Rooney og Ronaldo ikke er på banen og Saha er ude af form. Derfor savner jeg til tider Ole ekstra meget.
Det tror jeg tilgengæld er en bedre mangel end så meget andet, for det tror jeg Tevez kan lære med tiden, og ligeså snart han har tillært sig den force, vil han være en af de bedste angribere i verden.
PerRonaldo
06-12-2007, 20:05
Det tror jeg tilgengæld er en bedre mangel end så meget andet, for det tror jeg Tevez kan lære med tiden, og ligeså snart han har tillært sig den force, vil han være en af de bedste angribere i verden.
Nogen skal lære det, andre har det som en evne, det havde 20 legend!
ChristianR
06-12-2007, 20:36
Nogen skal lære det, andre har det som en evne, det havde 20 legend!
Point taken. Men tror så, at Tevez har nogle kompetencer som Solskjaer aldrig fik lært. Forskellige spillere, hver sine kompetencer. Men føler mig nu sikker på, at vi vil blive rigtig glade for Tevez med tiden. Han skal nok lære at score mål.
Parkohargo
06-12-2007, 22:24
Point taken. Men tror så, at Tevez har nogle kompetencer som Solskjaer aldrig fik lært. Forskellige spillere, hver sine kompetencer. Men føler mig nu sikker på, at vi vil blive rigtig glade for Tevez med tiden. Han skal nok lære at score mål.
Målene skal nok komme for Tevez..ellers så er Solskjaer jo stadig i united hvis han skal bruge nogen fif;)
PerRonaldo
06-12-2007, 22:44
Det tror og håber jeg da også... Ingen tvivl om det. Men derfor kan man godt savne en spiller man kan smide ind, som bare skal bruge en halv en chance for at svore to mål.. ;)
Men nok om det... Vi kan jo ikke blive med at sørge over hans stop, og han er jo rigtigt nok stadig i klubben, så mon ikke han kan lære fra sig.. :D
United DK
11-01-2008, 15:52
Solskjær bliver slået til ridder.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9989284.html
Solskjær bliver slået til ridder.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9989284.html
Det må være fedt for 20LEGEND,
og få sådan en pris, godt Solskjær. ;)
Det er jo også begrænset hvor meget godt der er kommet ud af Norge, så det er med at markere når det endelig er :D
Hvis han så bare lige afslog det ville det gøre ham til min ultimative helt ;)
Tillykke til 20LEGEND. Flot at opnå det og han har fortjent det fuldt ud.
Danielsen
01-04-2008, 08:49
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8564
Hahahaha :lolol: ....ja, det er sörme 1. april!
Baunie, den var for nem :)
Øv, du var hurtigere :D Jeg har kommenteret det i "Ny angriber"- tråden :D
United DK
01-04-2008, 08:55
HVA'?! Er det virkelig bare en aprilsnar? Øv! Jeg troede lige 20legend skulle hjælpe os, det sidste stykke mod guldet. ;)
JA, jeg ventede bare på at den kom - så det også med det samme :lolol: var det ikke noget med Schmeichel sidste år og at han skulle være målmandstræner? :D
Hvorfor er det, at jeg hvert år hopper i fælden? Nok fordi Old Trafford er så troværdig, at jeg ikke kan tro de kan lave sådan en aprilsnar. Men den var godt fundet på, det må jeg give jer, selvom det var irreterende den ikke passede :D
Danielsen
01-04-2008, 09:03
Øv, du var hurtigere :D Jeg har kommenteret det i "Ny angriber"- tråden :D
Hehe... sucker!! :lolol:
Hehe jeg havde sgu da hoppet på den hvis jeg ikke havde tjekket forummet først..
Danielsen
01-04-2008, 10:10
Hehe jeg havde sgu da hoppet på den hvis jeg ikke havde tjekket forummet først..
:lolol:
Hl-Glory
01-04-2008, 10:39
Haha, jeg torede squ også på det.
jeg var faktisk helt oppe og køre, men nu ved jeg jo så det en aprilsnar .
haha godt lavet hér på sitet :D
Parkohargo
01-04-2008, 11:10
hehe nice nok. Kunne godt tænke mig at se ham tilbage i nummer 20 for en stund.
SantasLittleHelper
01-04-2008, 11:24
Jeg sad da lige og håbede, men man må vel konstatere at der ikke er noget om det. Det havde ellers været helt kanon at se ham tilbage i rødt. God aprilsnar, meget realistisk.. Næste år foreslår jeg at Old Trafford skal udgraves grundet arkeologiske fund på banen og at sæsonafslutningen må aflyses ;)
Elrantiri
01-04-2008, 12:47
Jeg sad da lige og håbede, men man må vel konstatere at der ikke er noget om det. Det havde ellers været helt kanon at se ham tilbage i rødt. God aprilsnar, meget realistisk.. Næste år foreslår jeg at Old Trafford skal udgraves grundet arkeologiske fund på banen og at sæsonafslutningen må aflyses ;)
Eller at Glazer har byttet C Ronaldo + 150 mil for Gerrard :lolol:
Den vil nok kunne sætte nogle naive Manchester-hjerter i kog :P
Det havde været det største comeback i sportshistorien siden Michael Jordan!
var det ikke noget med Schmeichel sidste år og at han skulle være målmandstræner? :D
Jo, det er rigtigt nok, at vi havde en historie med Peter Schmeichel som målmandstræner, mens Kasper Schmeichel ligeledes skulle støde til. Flere måneder efter var der forsat folk, der spurgte til historien :lolol:
Jo, det er rigtigt nok, at vi havde en historie med Peter Schmeichel som målmandstræner, mens Kasper Schmeichel ligeledes skulle støde til. Flere måneder efter var der forsat folk, der spurgte til historien :lolol:
Hehe :lolol: mente nok - tror faktisk at jeg troede på den for netop et år siden, hvilket gjorde at jeg var skeptisk fra morgenstunden af, da jeg gik ind på denne side :devill:
Fletcherfan
01-04-2008, 16:23
Har lige fortalt en ven om Solskjær inde på msn... Han troede ikke på den, ærgeligt... Var det ikke også TV 3 der fortalte om, at Schmeichel havde købt Hvidovre og skulle spille med dem for nogen år siden??? Omkring 2001-02???
Her er et lille overblik over dagens forskellige aprilsnarer. http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=36446 :D! Synes der er et par fede bla den med Madrids køb af TRE Sevilla spillere haha haha
Har lige fortalt en ven om Solskjær inde på msn... Han troede ikke på den, ærgeligt... Var det ikke også TV 3 der fortalte om, at Schmeichel havde købt Hvidovre og skulle spille med dem for nogen år siden??? Omkring 2001-02???
Historien med Schmeichel og Hvidovre var jo korrekt nok. Peter ejede en del af Hvidovre på et tidspunkt, men det blev aldrig rigtig det eventyr han håbede på..
Fletcherfan
01-04-2008, 16:42
Nå... ok, så var jeg måske lige skeptisk nok, fordi den kom på en 1. april...
Nogle der har læst EB i dag? Der står at solskjær er blevet kaldt ind som erstatning. Kan det virkelig passe eller er selveste EB hoppet på den :P
pølsemanden
05-04-2008, 16:41
Nogle der har læst EB i dag? Der står at solskjær er blevet kaldt ind som erstatning. Kan det virkelig passe eller er selveste EB hoppet på den :P
hvis det er sådan, hahhaha :D dem som er så gode :)
Det stod også i BT, men tvivler sgu på det passer ;)
Det stod også i BT, men tvivler sgu på det passer ;)
Det kan godt være det var BT jeg læste det i... I hvert fald en af de to aviser.
Danielsen
05-04-2008, 17:33
Er det mon denne nyhed http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8564 de har fået fat i, som blev posted d 1. april (!) på Oldtrafford.dk??
Er der nogen der har artiklen fra BT som de kan scanne eller skrive over?
Haha! genialt hvis de er hoppet på den via OT.dk's aprilsnar :lolol:
Der er så vidt jeg kan se intet om Solskjær i dagens EB?
Det skulle vist også være BT.
Her er hvad jeg brugte 15 kroner på i dag:
Fra BT lørdag den 5. april
http://www.oldtrafford.dk/aprilsnar.jpg
:D
synes nu egentlig den var troværdig nok.. ville have noget af det fedeste at se solskjær score igen.
Her er hvad jeg brugte 15 kroner på i dag:
Fra BT lørdag den 5. april
http://www.oldtrafford.dk/aprilsnar.jpg
:D
Haha de penge er helt klart givet godt ud
Danielsen
06-04-2008, 01:15
Hvad sker der for BT!??
Det er det dummeste jeg länge har set!
Sådan noget må bare ikke ske. Tjek dog andre kilder inden du skrive sådan noget!! Martin Vangsfeldt.....Tåbe!! :Smackden:
Haha.. det er da bare noget af det dummeste.. sådan en må man virkelig ikke lave.. skidt skidt skidt..
Parkohargo
28-04-2008, 19:46
Der vil blive holdt en Testimonial kamp for Solskjaer den 2. august på OT imod Espanyol.
Meget fortjent.:)
Der skulle jeg gjerne vært.. Cantona, Beckham, Keane ++.. Kommer nok til å bli en fantastisk kveld for unitedfans.
Martinsen
28-04-2008, 19:55
Ja det har 20legend i den grad fortjent. lad os så håbe at nogle af de pensionerede spillere der har fejret store triumfer med ham, kan lokkes til at spille sådan en kamp.
Der vil blive holdt en Testimonial kamp for Solskjaer den 2. august på OT imod Espanyol.
Meget fortjent.:)
Den kamp glæder jeg mig utrolig meget til at se, i sær hvis Cantona holder hvad han lover og deltager! Så kan jeg endelig få set Cantona "live"..
Hl-Glory
28-04-2008, 20:42
Fortjent den kommer, men vidste vi jo den ville.
nu glæder mig mig bare til at se alle de gamle og nye stjerner på banen.
tillykke Solskjær!
PerRonaldo
28-04-2008, 20:45
Savner ham, og han har uden tvivl fortjent det.. 20Legend forever..
Men hvorfor Espanyol? Den klub har da intet med Solskjær at gøre
Det kunne nu være stort at være på OT den dag.. Men mon ikke de billetter er pænt eftertragtet
Men hvorfor Espanyol? Den klub har da intet med Solskjær at gøre
Det kunne nu være stort at være på OT den dag.. Men mon ikke de billetter er pænt eftertragtet
Jeg tænkte det samme.. Selvom Espanyol faktisk spiller noget ganske udmærket fodbold..
Alle store klubber er vel ude og sælge sig selv i østen på det tidspunkt.
United tager selv til sydafrika
Det kunne have været smukt med Clausengen eller Molde som modstander, men de er nok ikke store nok.
Det kunne have været smukt med Clausengen eller Molde som modstander, men de er nok ikke store nok.
Og modstanden ville måske heller ikke være så stor. Fedt at 20LEGEND får en testimonial. Glæder mig til at se ham i den røde trøje en sidste gang. :)
http://www.bold.dk/nyt/?vis=82991
Det er fanme smukt, og viser at han er 100% dedikeret til klubben, og tænker på klubbens bedste før sin egen personlige glæde..
- Jeg ville ikke have en showkamp. Mange spillere som får en testimonial vælger at sætte hold sammen af tidligere stjerner, for at lave mest mulig underholdning og show. Men jeg ville vælge en stærk modstander, sådan at Manchester United kan bruge kampen, som en vigtig del af sæsonforberedelserne
man.utd25
29-04-2008, 18:19
Det er fanme smukt, og viser at han er 100% dedikeret til klubben, og tænker på klubbens bedste før sin egen personlige glæde..
Ja det er sku lækkert:)
Martinsen
29-04-2008, 18:39
Men samtidig lidt trist, at vi samtidig så formentlig ikke får de gamle stjerner som Cantona f.eks. at se.
http://www.united.no/nyheter/nyheter/viser_solskjaers_testimonal
Hans testimonal bliver vist på norsk TV2. Første og sidste gang, jeg skal bruge den kanal til noget :D
Ifølge flere medier har Ole Gunnar Solskjær fortalt Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo at de skal gebærde sig som Ryan Giggs hvis de vil være legender i Manchester United.
- Rooney kunne jeg godt se blive den kommende United legende, men jeg kan langtfra se Ronaldo blive det!
Også er der idag denne testimonal for Solskjær, som også bliver vist på Viasat Sport 2 for parabol-tvseerne, som har Viasat.
ChristianR
02-08-2008, 12:24
Nogen der ved, hvordan United højest sandsynligt stiller op og om de stiller med tidligere spillere og sådan?
For det giver odds 8, hvis Espanyol vinder. Kunne forestille mig, at de muligvis går mere op i resultatet end United? Men er langt fra sikker...
Glæder mig til kampen - Solskjær er fantastisk, han har squ hjertet på det rette sted :D
Nu må du ikke hænge mig op på følgende, men læste den anden dag (tror det er 1 ige eller 1 1/2 uge siden), at der var solgt 60.000 billetter på daværende tidspunkt...
For det giver odds 8, hvis Espanyol vinder.
den er nok mere sikker, at Solskjær scorer hehe :D
Holmskov
02-08-2008, 12:47
Har lige været nede i byen og handle og havde selvfølgelig Solskjaer 20 trøjen på for at vise min respekt til legenden ham selv. :)
SantasLittleHelper
02-08-2008, 15:17
Er det bare mig, eller er optakten til Solskjaers sidste kamp i Unitedtrøjen kvindefodbold? Ikke at de ikke er meget pæne, men det er ikke derfor jeg har købt popcorn..
Optakt starter 15.30 ? :P
SantasLittleHelper
02-08-2008, 15:26
Okay tak.. på forsidenyheden står der bare kl 15..
Okay tak.. på forsidenyheden står der bare kl 15..
Nok det hurtigste svar jeg nogensinde har set. Der gik hvad, 10 sekunder fra jeg selv trykkede indlægget ind? =)
Nå men i hvert fald. Jeg synes det her er den 3 største United begivenhed i år. 1. var CL, 2. var PL og nu den her. Fantastisk united år. Glæder mig som en sindssyg til at høre "you are my solskjær". Vil nyde hele den kamp, og især hans mål som forhåbentligt kommer.
Nogen som ved noget om hvilke spillere der deltager? Vores nuværende, tidligere eller???
Nogen som ved noget om hvilke spillere der deltager? Vores nuværende, tidligere eller???
Det er de nuværende. Det er jo en pre-seasn kamp.. Og hold kæft det så godt ud med den ene langside! Håber der er nogen der får taget nogle billeder..
Hans søn ligner sgu en der ældre end ham:D
JumpingCarrot
02-08-2008, 16:04
Gåsehud!
Så er det sagt...!
Gåsehud!
Så er det sagt...!
Den kommer først ved mig når Tevez med 20 min. tilbage bliver pillet ud og Solskjær kommer ind!
16casper
02-08-2008, 16:10
påååå
Fandme godt afsluttet af Scholes! Ikke optimalt af Nani...
16casper
02-08-2008, 17:04
Fandme godt afsluttet af Scholes! Ikke optimalt af Nani...
den gider sku ikk rigtig ind i dag , men skal sikkert nok komme i anden halvlag:whine: forhåbenligt
Den kommer først ved mig når Tevez med 20 min. tilbage bliver pillet ud og Solskjær kommer ind!
Jep, gåsehud!!!
JumpingCarrot
02-08-2008, 17:39
Hvor er han GIFTIG!
Manden skal bare vælge at fortsætte. Så er _alle_ angrebsproblemer fixet...:InLove
Han spiller jo fantastisk! Skid på Berbatov, sign Solskjær!
JumpingCarrot
02-08-2008, 17:55
Fantastisk skilt :D
"Cristiano WHO?
OLE
A TRUE LEGEND!"
Fantastisk skilt :D
"Cristiano WHO?
OLE
A TRUE LEGEND!"
Helt klart. Var godt at se =)
Gør næsten ondt at en så fantastisk fodboldspiller skal stoppe karrieren, han kunne jo stadigvæk. Sælg ronaldo og reparer Solskjær, så er der en god sæson:)
Nøj det var stort at se hans sidste kamp.
Jeg skal klart se norsk tv iaften - kl 20 har de en masse lækre ting med Ole :)
http://i35.tinypic.com/2dv7cwo.jpg
Liverpool_sucks
02-08-2008, 18:42
Jeg så ikke kampen, troede at den bliver vist kl.20.. :(
Hvem vandt..?
JumpingCarrot
02-08-2008, 18:54
1-0 til United efter et flot, flot mål af Fraizer Campbell. Ole havde 2 rigtig gode forsøg, det var sgu smukt at se.
Jeg så ikke kampen, troede at den bliver vist kl.20.. :(
Hvem vandt..?
Forståeligt sådan som tv2 norge har reklameret
"20:00 Ole Gunnar Solskjær Finale" eller noget i den stil. Tænkte nok mange ville falde i, men ærgeligt. Det var en fryd at se ham på banen.
Hvor var det dog smukt det hele :)
Men man sad squ og blev lidt sørgmodig over at vide, dette var hans sidste kamp i verdens smukkeste trøje - han kan jo stadig ... :D
Personer som Solskjær gør det simpelthen til en endnu større ære at være United-fan!
Det varmer virkelig også ens hjerte med alle de rosende ord fra nuværende og tidligere spillere...
20LEGEND :D
Se billeder fra Solskjærs testimonial kamp her
http://www.arnemadsen.dk/Manchester2008OGS/index.html
Glory Man United
21-04-2010, 09:22
Kæmpe stort tillykke til Ole og reserveholdet, der har vundet ligaen!!!!
Hvis stjerner ikke kan så er det godt reserverne kan :D
Babyface har sagt nej tak til jobbet i Molde da han gerne vil blive i United.
Kasper United
08-10-2010, 13:56
Babyface har sagt nej tak til jobbet i Molde da han gerne vil blive i United.
Er han god nok til det? Efter det jeg har hørt, har han godt det fint på vores reservehold, men der er vel stadig et stykke op til 1. holdet. Der er jo også en masse med, at Giggs måske skal være træner i United. Der skal selvfølgelig meget til at leve op til Fergie, men umiddelbart vil jeg mene, at en super træner (f.eks. Mourinho) vil være en bedre kandidat. For min skyld må både Solskjær og Giggs gerne være trænere i United, da de sikkert er dygtige og jo også er legender i klubben, men spørgsmålet er bare, om de kan gøre det godt nok..?
ChristianR
08-10-2010, 15:00
Er han god nok til det? Efter det jeg har hørt, har han godt det fint på vores reservehold, men der er vel stadig et stykke op til 1. holdet. Der er jo også en masse med, at Giggs måske skal være træner i United. Der skal selvfølgelig meget til at leve op til Fergie, men umiddelbart vil jeg mene, at en super træner (f.eks. Mourinho) vil være en bedre kandidat. For min skyld må både Solskjær og Giggs gerne være trænere i United, da de sikkert er dygtige og jo også er legender i klubben, men spørgsmålet er bare, om de kan gøre det godt nok..?
Rooolig nu. Der blev bare sagt, at han gerne ville blive i United. Det kan vel ligeså godt være som reserveholdstræner eller en anden trænerpost i klubben. Der er vel ikke nogen, der har været ved at forfremme ham til førsteholdstræner endnu ;)
Rygter her til morgen sender OG til Norge til januar.
United DK
02-11-2010, 10:08
Rygter her til morgen sender OG til Norge til januar.
Mon ikke han tager imod det? Det ville være en fin måde at starte en trænerkarriere på, og man ved jo, at med hans navn, og hvis han samtidig gør det godt i Molde, så venter der sikkert et managerjob i England på et tidspunkt.
Det ser ud til Solskjær er Molde træner i morgen kl 13. Det bliver spændene at se hvad han kan drive det til. Det var vel uundgåeligt at han skulle forlade United på et tidspunkt. Som han selv siger, så er det kun i Barcelona man går fra at være reserveholdstræner, til førsteholdstræner :)
En ganske enkelt fantastisk fodboldspiller og en af de bedste afsluttere nogensinde.
Håber han får en ordentlig røvfuld succes i Molde. Trist at miste ham i United.
Her kan man se OGS blive præsenteret:
http://www.vgtv.no/?id=33716&category=3
Held og lykke fremover til Solskjaer - glæder mig til at se ham tilbage hos os :)
Grønholdt.
10-11-2010, 23:14
Jeg vil ønske Solskjær held og lykke med det nye arbejde. Han har tjent os godt i mange år. Og så håber jeg at han en dag vender tilbage til klubben til en eller anden stilling!!! :devilll:
Nogen der kan sige hvilken kamp dette er fra og hvad det står siden Solskjær er så besluttet på at høste ham :D
QBrFlDpQudY
http://bleacherreport.com/articles/43369-solskjaers-greatest-moments-red-card-vs-newcastle
Det var mod Newcastle - og er i grunden en sjov historie :)
GloryGloryMU
06-01-2011, 19:12
You beat me to it Stente. Så lige spørgsmålet på min tlf på vej hjem fra arbejde.
Men det er jo legendarisk og opsummerer meget godt OGS. 20LEGEND!
Specielt når man tænker på hvor ren en spiller han var.
Donnichlas
06-01-2011, 19:16
Men endte jo knap så sjov i sidste ende ;)
Men ikke græde over tabte får, hellere juble over vundne! Eller:tumble:
Angående dagens nyhed om, at Solskjær er på trænererfarings-tur til FCK i disse dage. Med de danske briller på, nu hvor FCK imorgen møder Chelsea. Kunne det ikke have været rigtig spændende for os, hvis FCK havde været frække og hurtige, og sikret sig Solskjær som træner efter Ståle Solbakken til sommer.? Jeg mener, det havde været et rigtig godt kup af FCK, og mon ikke Solskjær i København ville have haft mindst lige så gode muligheder for udvikling end i det norske.. Nå, bare lige en tanke..
Don Kafai
21-02-2011, 21:02
Uden at skulle fange mig selv i rose FCK alt for meget, så mener jeg at de kva deres status i Europa pt kan tiltrække rigtig mange stærkere navne end Ole Gunnar Solskjaer.
Jeg ved ikke hvor mange penge de er villige til at betale en toptræner, men når man fx ser hvad trænerne hedder i græske og tyrkiske klubber, så vil jeg mene FCK er ligeså attraktiv.
United DK
21-02-2011, 21:23
Nu er Solskjær jo blevet udnævnt som træner for Molde, så mon ikke han lige prøver sig af der, før han prøver kræfter med nordens bedste hold?
Jeg mener i øvrigt også som Don Kafai, at FCK bør kunne få et større trænernavn. OB hentede i sin tid Bruce Rioch, der jo var Wengers forgænger i Arsenal, og når OB kan få fat i sådan et navn, så bør FCK med deres status også kunne lokke et navn til. Ralf Rangnick (tidl. Schalke og Hoffenheim-træner) har været nævnt, ja, Steve McClaren er også fri på markedet i øjeblikket.
United DK
21-03-2011, 15:39
Det var ikke den bedste start han fik som Molde-træner.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10083216
MOHoegsted
21-03-2011, 15:53
Det var et bevidst nederlag, han er på vej tilbage til United!
Hvis jeg var 20Legend så tror jeg sgu jeg var hoppet i kamptøjet og havde lavet et par kasser selv.
United DK
17-04-2011, 21:23
Første sejr til Ole, selvom det så angiveligt var deres dårligste kamp indtil videre.
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10092362
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1622416.ece
Blackburn-fansene har planlagt en aktion for at vise utilfredsheden med Kean inden dagens kamp, og i kulissen står ifølge britiske medier Moldes Ole Gunnar Solskjær klar som afløser.
Seriøst? Jeg tror ikke han allerede vil væk. Specielt ikke nu når Molde fører Tippeligaen.
United DK
17-09-2011, 14:28
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1622416.ece
Seriøst? Jeg tror ikke han allerede vil væk. Specielt ikke nu når Molde fører Tippeligaen.
Det er jo et skridt opad, men han bør overveje, om ikke han modtager et hold, der er lidt for store favoritter til at rykke ned, ikke at TC er en dårlig liga, men han bør nok lige have lidt is i maven. Gør han Molde til mestre, og fortsætter i samme stil næste år, så skal der nok være en anden klub, der står klar næste sommer. Man har jo set andre klubber de senere år hyrer gamle udenlandske PL-profiler med Poyet i Brighton, Di Canio i Swindon, Hamann i Stockport, og tidligere Zola i West Ham og Di Matteo i West Brom.
Smaakage
17-09-2011, 14:43
Vil mene det vil være en stor fejl af Ole. Først og fremmest vil det ikke få ham til at virke som en særlig loyal manager. Han er nødt til at vise, at når han som fx nu har sat sig i Molde, så gør han projektet "færdigt". Derudover tror jeg mere han har brug for noget trænererfaring i de mindre klubber, før han tager skridtet op. Se bare på ham han angiveligt skal afløse, Steve Kean. Han har ingen erfaring overhovedet, og tror det er en af årsagerne til at det ikke duer for ham. Start stille og roligt, og få oparbejdet lidt erfaring, og tag det et skridt af gangen
Vil mene det vil være en stor fejl af Ole. Først og fremmest vil det ikke få ham til at virke som en særlig loyal manager. Han er nødt til at vise, at når han som fx nu har sat sig i Molde, så gør han projektet "færdigt". Derudover tror jeg mere han har brug for noget trænererfaring i de mindre klubber, før han tager skridtet op. Se bare på ham han angiveligt skal afløse, Steve Kean. Han har ingen erfaring overhovedet, og tror det er en af årsagerne til at det ikke duer for ham. Start stille og roligt, og få oparbejdet lidt erfaring, og tag det et skridt af gangen
Enig. Han bør efter min mening som minimum blive og vinde mesterskabet med Molde, og få nogle gode oplevelser i internationalt fodbold med dem også. Solskjær er ikke engang 40. Han har jo slet ikke travlt. Og der skal nok komme mange andre fristende tilbud til ham.
Kan ikke se hvorfor Solskjær skulle skifte Molde, som ligger til at vinde Tippeligaen, ud med Blackburn, som alt andet end lige ligner en kandidat til nedrykning. Er heller ikke sikker på at han vil få den store succes, da han som i andre siger ingen erfaring har. Men bliver da spændende at se hvor langt hans talent rækker. Det er hvertfald en imponerende bedridt han har gang i.
Tromsø stod her til aften uafgjort mod Haugesund. Det betyder at OGS og Molde er norske mestre. Flot af Solskjær. Kommende manager i Manchester?:)
Don Kafai
29-10-2011, 00:39
Tromsø stod her til aften uafgjort mod Haugesund. Det betyder at OGS og Molde er norske mestre. Flot af Solskjær. Kommende manager i Manchester?:)
Det er ikke korrekt.
Rosenborg kan stadig nå Molde, og derfor er en sejr krævet for Molde i søndagens kamp. Men hvis Rosenborg bare sætter til i én af de sidste tre kampe, så kan de ikke nå det.
Det er ikke korrekt.
Rosenborg kan stadig nå Molde, og derfor er en sejr krævet for Molde i søndagens kamp. Men hvis Rosenborg bare sætter til i én af de sidste tre kampe, så kan de ikke nå det.
Whooops, pinligt. Jeg syntes ellers jeg havde kigget ordentligt efter..
Men fuck it, jeg tør sgu godt sige tillykke til Molde allerede nu. Især med deres kampprogram in mente ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.