PDA

Se fuld version : Cristiano Ronaldo

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Michael
30-04-2007, 20:50
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRul9MFvM2Yg_1YbCksLcMt7LNS_4vxx p0VUvqTIgA1z_Ofnb-XOg

Cristiano Ronaldo
Født: 5. februar 1985
Land: Portugal
Klub: Real Madrid

Buch
02-05-2007, 14:00
Året spiller i Englang.
Årets unge spiller i England.
Årets spiller ifølge fansene.

Jeg synes Ronaldo har været helt fantastisk i år, og har en kæmpe rolle i at vi nu ligger til at blive mestre, vi i fa cup finalen, og vi er tæt på en cl finale.

Jeg tror han bliver årets spiller i europa og for den sags skyld også i hele verdenen. Er jeg den eneste der tror på at han kan tage alle de store titler i år?

Thomas
02-05-2007, 14:06
Ronaldo, Ronaldo, Ronaldo. I mine øjne er han verdens bedste fodboldspiller. Han finter gør, at han skaber rigtig mange chancer bare på én kamp, og så har han også en sans for, hvor målet står. Ronaldo er også vores topscorer, og det siger ikke så lidt.

Hvis vi ikkke havde Ronaldo, så havde vi ligget på en 2.-3. plads. Han har reddet os mange gange, og det er også dejligt at se en spiller i hans kaliber. Hans spillestil hører generelt ikke til i England, men i United gør den. Han skraber en helveds masse frispark til sig, som bliver til dødbolde.

Og så er det bare skønt, at han har forlænget! :devilll:

Buch
02-05-2007, 14:09
Ja, det er virkelig skønt at han forlængede med os.
Ronaldo på Old Trafford til 2012 indtil videre, det er fantastisk!

Smaakage
02-05-2007, 14:17
Vores spil med og uden Ronaldo er meget forskelligt. Jeg tror godt at vi kunne have klaret os godt uden ham, da Giggs, Scholes, Rooney Vidic og Rio alle har spillet en fantastisk sæson, men vi ville være nødt til at spille et andet slags spil.

Med Ronaldo på banen er det uforudsigeligt, hurtigt og udfordrende fodbold vi spiller, hvor det godt kan gå lidt i stå når han ikke er på banen. Der er ingen tvivl om at der sker noget lige så snart han modtager bolden, og han har været katalysatoren for vores spil i år.
Ronaldo kan det uventede, og er pt. verdens bedste spiller imo. En fornøjelse at se ham spille, og han har en stor andel i vores sucess.

Renatommo
02-05-2007, 14:46
Det var over nice, at høre om hans forlængelse :D i mine øjne er hans verdens bedste, hans speed, boldkontrol, driblinger og hjerne gør ham til en dræber.

Dines
02-05-2007, 15:04
Ronaldo har været uhyggelig god denne sæson, og hvis han forsætter, bliver han garanteret også kåret til verdensbedste fodboldspiller, hvilket vil være berettiget. Han er fantastisk når hans spil køre. Det eneste negative ved ham, er når han diver eller slår opgivende ud med armene, når det ikke fungerer.

$nowman
02-05-2007, 15:06
Han spillede ikke så godt mod Milan, så nu må vi se hvad der sker idag

Buch
02-05-2007, 15:10
Snowman - mener du ikke Ronaldo spillede godt mod Milan?

Der er vi da godt nok uenige må jeg indrømme.
Ronaldo scorede, var utrolig udfordrene, var en trussel mod milan når han havde boldet, og efter min mening var han kampens bedste spiller, sammen med Kaka, Roonay og Scholes.

Damien
02-05-2007, 15:16
Nyt forum - ny tråd om Ronaldo... Nice
Den første side i det gamle forum var os så trist at få i hovedet. ;-)

Ronaldo er verdens bedste i år...Det blir det nød til at være. Drogba var i mine øjne den eneste der har holdt nogenlunde niveau i forhold til Christiano. Og nu er han ude af CHL. Så jeg tror ikke der er nogle fare for han ikke skulle blive det :-D

Vi har verdens pt. bedste spiller til 2012 :-D

$nowman
02-05-2007, 18:41
Buch - Første halvleg spillede han meget godt, men i anden halvleg synes jeg at han tit mistede bolden, så generalt synes jeg han spillede okay.
For mig lignede det mere et selvmål frem for mål.

Buch
03-05-2007, 15:30
Hold kæft (undskyld sproget) jeg var skuffet over Ronaldo igår mod Milan. Han viste ikke en skid. Han blev fuldstændig matchet af Milan-backen M. Oddo, og hans frispark var piv ringe. Var meget skuffet over hans præstation.

Alex
03-05-2007, 19:46
Enig, hans kamp i går var langt fra imponerende, men hva? - sådan nogle kampe har alle vel engang i mellem, og det positive ved Ronaldo er, at der bliver længere og længere mellem dem for ham.

Verdens bedste fodboldspiller-prisen er som altid domineret af de offensive kræfter, og jeg gætter på at enten Kaka, Drogba eller Christiano Ronaldo tager prisen. Her vil jeg endda stadig holde på Ronaldo. Må indrømme at jeg ikke har set så mange AC Milan-kampe, men ene og alene Kakas præstation i CL er fantastisk.

Flax_Generous
04-05-2007, 01:58
Verdens bedste fodboldspiller-prisen er som altid domineret af de offensive kræfter, og jeg gætter på at enten Kaka, Drogba eller Christiano Ronaldo tager prisen. Her vil jeg endda stadig holde på Ronaldo. Må indrømme at jeg ikke har set så mange AC Milan-kampe, men ene og alene Kakas præstation i CL er fantastisk.
Det er også lidt forskellen på de to spillere. Kaka' har været intet mindre en blændende i Champions League, mens han i ligaen ikke har domineret på samme måde. Så vidt jeg husker har han kun scoret 8 mål i denne sæson - altså et par stykker færre end har scoret i Champions League i år. Det er ikke synderlig imponerende. I det hele taget har Milans offensiv (som jo er ledet af Kaka') slet, slet ikke været skræmmende. Milans offensiv har faktisk for mig personligt været en af de største skuffelser i italiensk fodbold i år, særligt når man tænker på hvor farlige de var sidste år (der havde de et målsnit, der næsten matcher vores målsnit i år).

Det er vel næsten omvendt med vores Cristiano Ronaldo. Ronaldo har været flyvende i ligaen med mange mål, oplæg, driblinger, chancer og indlæg. Jeg behøver næppe fortælle det til nogen herinde, da vi alle har set ham spille. Til gengæld har han haft problemer med at finde samme niveau i Champions League. Særligt på udebane har han haft problemer og han har vel egentlig ikke spillet en rigtig gode udekamp i år i Champions League. Han har selvfølgelig spillet gode kampe (hans præstation i 7-1-kampen var vel egentlig på et højere niveau end Kaka's hattrick mod Anderlecht), men hans generelle niveau har slet ikke været som i ligaen.

Hvad er så vigtigst? Tja, jeg holder på Ronaldo. Kaka' har spillet op til sit bedste i for få kampe. Hvis Kaka' bliver kåret til årets spiller i Europa/Verden, så viser det bare endnu engang skrævvridningen mod europæiske og internationale turneringer - det er åbenbart kun vigtigt, at man spiller godt i dem.

Dines
04-05-2007, 09:50
Hold kæft (undskyld sproget) jeg var skuffet over Ronaldo igår mod Milan. Han viste ikke en skid. Han blev fuldstændig matchet af Milan-backen M. Oddo, og hans frispark var piv ringe. Var meget skuffet over hans præstation.

Ronaldo spillede mod Milan udentvivl den dårligste kampe i denne sæson. Er du gal han skuffede, og ingen af hans driblinger lykkedes. Jeg var rigtig skuffet over ham, og faktisk synes jeg i den seneste periode han har været mindre god. Han ligner en der trænger til en pause, men der er jo kun 4 kampe tilbage i sæsonen.

Thomas
04-05-2007, 10:36
Ronaldo spillede mod Milan udentvivl den dårligste kampe i denne sæson. Er du gal han skuffede, og ingen af hans driblinger lykkedes. Jeg var rigtig skuffet over ham, og faktisk synes jeg i den seneste periode han har været mindre god. Han ligner en der trænger til en pause, men der er jo kun 4 kampe tilbage i sæsonen.

Jeg kunne også godt forestille mig, at Ronaldo kun spillede 1. halvleg mod City. Hvis vi vel og mærket er foran med over et mål. Hvis Ronaldo ikke er med mod Chelsea, ja så taber vi. Ronaldo er kernen i vores spil i denne sæson.

Martinsen
04-05-2007, 10:49
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68188

Ronaldo napper alt hvad han kommer i nærheden af i år... og fuld fortjent for han har været i en klasse for sig i PL

Smaakage
04-05-2007, 11:53
Jeg kunne også godt forestille mig, at Ronaldo kun spillede 1. halvleg mod City. Hvis vi vel og mærket er foran med over et mål. Hvis Ronaldo ikke er med mod Chelsea, ja så taber vi. Ronaldo er kernen i vores spil i denne sæson.

Det ville ikke være usandsynligt. Der er to meget vigtige Chelsea kampe meget tæt på, og at spare ham en halveg mod City ville ikke være dumt, da han nok gerne vil være med i den sidste kom mod Hammers. Hele holdet har virket træt mod Boro, Everton og Milan her sidst, så måske der er en chance for at spare lidt hvis vi kommer foran. Dog skal vi også sikre os mesterskabet før vi gør noget som helst risikabelt

Thomas
04-05-2007, 12:49
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68188

Ronaldo napper alt hvad han kommer i nærheden af i år... og fuld fortjent for han har været i en klasse for sig i PL

Tillykke til Ronaldo. Lad os håbe, at det giver ham et boost til City kampen. Hvornår bliver Årets Spiller udråbt? Jeg regner med, at Ronaldo tager den, selvom han er oppe i mod et par store spillere. :skaaal:

Dines
04-05-2007, 13:19
Tillykke Ronaldo. Man må da sige at folk også anderkender hans præstationer.

Buch
04-05-2007, 15:25
Tillykke til Ronaldo til sin 4. hæder i år.
fuldt fortjent efter min mening (også selvom jeg stadig er skuffet over hans seneste kamp).
Han bærer virkelig trøje nr. 7 med succes, ligesom bla. Beckham, Cantona og Best har gjort. Fantastisk. (:

$nowman
04-05-2007, 15:33
Synes det er flot at han har vundet en pris til, men kampen mod milan var elendig

el-insaciable
04-05-2007, 20:30
Ronaldo er fantastisk, ingen tvivl om det. Men han bliver sgu nødt til at arbejde på sine frispark; for fanden det er frustrerende at se ham spilde så mange gode chancer i løbet af en sæson.

Gronkjor
04-05-2007, 20:32
Ronaldo er fantastisk, ingen tvivl om det. Men han bliver sgu nødt til at arbejde på sine frispark; for fanden det er frustrerende at se ham spilde så mange gode chancer i løbet af en sæson.

Ja hans frispark ender i muren hele tiden:confused: Forstår ikke hvorfor Giggs ikke skyder:devill:

Naldo
06-05-2007, 16:29
Nogle som kunne fortælle mig hvor mange straffespark, som er blevet begået mod ronaldo i år?

Caller
06-05-2007, 16:39
Jeg synes virkeligt det er fedt at se en ung mand på hans alder sparke straffespark. Han sparker dem millimeter præcist hver gang, og det er da utroligt at sådan en "knægt" kan have så meget selvtillid.

robinho
07-05-2007, 07:50
Hvornår bliver Årets Spiller udråbt?

hvis du tænker på årets spiller i england er den pris allerede afsat.

Hvis du tænker på årets spiller i verden så er det først henne omkring juletid at den kåring foretages. En måned eller to før nominere man 30 spillere, som så senere skæres ned til 3 "hovednominerede" for de andre 27 kan stadigvæk få stemmer.

Men så er det så op til Landstrænere og landsholdsanføre at sætte krydser.

Smaakage
07-05-2007, 08:41

Han havde nogle giftige frispark i løbet af sæsonen. Meget hårde skud der ofte skruede sindsygt vildt. De gav altid endten hjørne, en ripost eller mål.
Desværre er de faldet i kvalitet i løbet af sæsonen, og rammer altid muren eller mågerne.

Måske Giggs skulle have et par skud igen snart.

Og HER mangler vi Becks!

morten k
07-05-2007, 12:26
Jeg tror at Ronaldo har teknikken til at sparke gode frispark. Men hans nuværende tilgang til opgaven er noget hovedløs, specielt set i lyset af hans succesrate med den.
Det burde være indlysende for ham og resten af holdet/staben at det langt fra er en optimal udnyttelse af de dødboldsituationer.
Hans teknik burde være god nok til at få lidt skru i bolden hvilket kombineret med hans relativt hårde spark burde give målmændene lidt større problemer end nu, hvor deres største problem er om tilskuerne kaster den tilbage.

Gelle
07-05-2007, 19:50
Jeg tror at Ronaldo har teknikken til at sparke gode frispark. Men hans nuværende tilgang til opgaven er noget hovedløs, specielt set i lyset af hans succesrate med den.
Det burde være indlysende for ham og resten af holdet/staben at det langt fra er en optimal udnyttelse af de dødboldsituationer.
Hans teknik burde være god nok til at få lidt skru i bolden hvilket kombineret med hans relativt hårde spark burde give målmændene lidt større problemer end nu, hvor deres største problem er om tilskuerne kaster den tilbage.

Vil nu mere sige er den rammer muren også går ud til hjørnespark eller noget lign. Men det er underligt at så i en showkamp banker han den op i hjørnet:D

Kofoed
07-05-2007, 23:25
Jeg syntes klart ronaldo har været den vigtigste spiller for os i den her sæson.. man skal ikke undervurdere scholes, giggs, vidic, rio, rooney og flere andre men ronaldo har altså været i særklasse.. han er tæt på at være den perfekte spiller efter mit hovede.. nogle gange kunne man godt ønske sig at han trak lidt med tilbage når han mistede bolden ligesom rooney gør men det vil nok også ødelægge hans offensive spil hvis han skulle bruge kræfter i defensiven.. det med at dive og virke opgivende er han blevet meget bedre til og det eneste jeg syntes han mangler i mine øjne er Beckhams dødbolds evner.. jo tak ronaldo har da lavet nogle gode kasser på frispark men der er for langt imellem dem.. når man ser på Beckham før i tiden og nu er det helt fantastisk at se hans frispark og hjørnespark.. de ligger næsten altid så der kan opstå en farlig chance eller lign hvorimod ronaldo har en tendens til at enten skyde i muren eller i himlen.. måske fordi han er så opsat på at score selv istedet for at lægge den ind over.. men ud over det mangler han ikke noget som jeg ser det.. self kan han blive bedre til det hele men det kan alle jo..

Stuhrdrengen
08-05-2007, 19:12
Der er ingen tvivl om at Ronaldo har haft en fantastisk sæson, men kan vel ikke sige om han bliver verdens bedste fodboldspiller da denne bliver udråbt i slutningen af året (eller tager jeg fejl?). Jeg må dog sige at man først kan se hvor fantastisk en fodboldspiller er i nedgangsperioder, og det er her jeg tvivler på at Ronaldo har det der skal til endnu. Fordi han fortsat giver op når det ikke lykkedes og at han stadig kaster sig til græsset lidt for ofte når det ikke kører, forventer jeg stadig at Rooney bliver den helt store spiller de næste par år. Ronaldo er fantastisk, men der mangler lige det sidste.

Damien
09-05-2007, 20:21
Billeder var PFA awards:
http://www.youtube.com/watch?v=CVs-xW5baSE

http://www.youtube.com/watch?v=0w29trwgFfU&mode=related&search=

Fuldt fortjent... Og mon ikke han også tager verdens bedste.

Stuhrdrengen
09-05-2007, 20:46
Helt sikkert fortjent. Ved ikke om den her hører til et andet sted, men det er ret vildt:
Årets hold:
http://www.youtube.com/watch?v=L11bRg4fzZY&NR=1

Damien
09-05-2007, 20:59
Helt sikkert fortjent. Ved ikke om den her hører til et andet sted, men det er ret vildt:
Årets hold:
http://www.youtube.com/watch?v=L11bRg4fzZY&NR=1

haha nice.. kan godt lide Fergie skal have sig et glas vin til at skylde det ned med :D

Kofoed
09-05-2007, 21:23
syntes det er for fedt det ronaldo siger til sidst da han har fået prisen for årets unge spiller.. "hvad har været dit bedste øjeblik i sæsonen??".. hvortil ronaldo siger:" for at være ærlig tror jeg at det bedste øjeblik vil komme".. han er fuld af selvtillid.. LÆKKERT

snegl
10-05-2007, 15:52
Der er kun 2 mål op til Drogba på 1. pladsen som topscorer i PL
Heeelt urealistisk er det vel ikke at han kan nå op på en delt 1.plads.. Et hattrick tror jeg dog ikke helt på..

Det kunne være så overlegent hvis en midtbanespiller tog prisen - det må være længe siden det er sket

Buch
13-05-2007, 11:44
Der er kun 2 mål op til Drogba på 1. pladsen som topscorer i PL
Heeelt urealistisk er det vel ikke at han kan nå op på en delt 1.plads.. Et hattrick tror jeg dog ikke helt på..

Det kunne være så overlegent hvis en midtbanespiller tog prisen - det må være længe siden det er sket

Det ville være helt perfekt til en sæson hvor stort set alt er lykkes for Ronaldo, at han så også skulle rende med topscore prisen.

Det kunne være sjovt, og ja, det måske ikke det mest realistiske at han skulle blive topscore, men lad og dog håbe (:

Nauer
13-05-2007, 12:45
En fantastisk artikel om Ronaldo

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=454434&in_page_id=1779

Benzet
15-05-2007, 01:48
Her er en liste over de personlige trofæer, som Ronaldo har vundet i denne sæson:

Barclays Player of the Month (November, December)
PFA Fans' Player of the Month (October, February)
PFA Player of the Year
PFA Young Player of the Year
PFA Fans' Player of the Year
PFA Premiership Team of the Year
Football Writers' Footballer of the Year
Barclays Player of the Season
Portuguese Sports Personality
Sir Matt Busby Player of the Year
Players' Player of the Year

robinho
15-05-2007, 05:58
ja synes også de i artiklen her på siden om ronaldos kåring, missede en enkelt da de sagde har var kåret 5 gange.Men nu ser jeg at han åbenbart også har vundet en barclays player of the season, så nu er han opppe på 7 kåringer af årets spiller.

PFA Player of the Year
PFA Young Player of the Year
PFA Fans' Player of the Year
Football Writers' Footballer of the Year
Barclays Player of the Season
Sir Matt Busby Player of the Year
Players' Player of the Year

Dines
15-05-2007, 06:56
Er der overhovedet en spiller i PLs historie, der har fået så mange titler? Galt det er vildt.

Smaakage
15-05-2007, 09:01
Han har allerede et større trofæskab end Manchester City :juhuuuu:

KennyN
15-05-2007, 09:39
Han vinder mange personlige titler, og det er jo fordi håret altid skal sidde perfekt.. Også inden man skal have Premier League trofæet overrakt.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007220187,00.html

Casper
15-05-2007, 23:58
læg nu lige mærke til den GIF film der er i starten af tråden :D

Damien
17-05-2007, 11:35
hahah SUUUPERMAAAN.. kunne sikkert redigeres så den så rigtig god ud :D
Men meget godt billed på hvad han har været for os i år !

Smaakage
17-05-2007, 12:16
Han vinder mange personlige titler, og det er jo fordi håret altid skal sidde perfekt.. Også inden man skal have Premier League trofæet overrakt.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007220187,00.html

Han ligner jo mere og mere den nye Beckham. Så går man virkelig op i udseende hvis man vælger spejlet frem for en sejrsscene!

Pivert
17-05-2007, 15:57
Forestil jer et drama der ville opstå hvis drengene i sejrsbranderten fik den idé at trimme ron's hår ned til bunden :D. Personligt tror jeg hans kraft sidder i håret !

Christensen
17-05-2007, 17:42
Så vidt jeg ved er han portugiser - ikke samurai :juhuuuu:

Smaakage
18-05-2007, 10:38
Ronaldo fremme og sige at buh-råbene kun inspirerede ham først i sæsonen

"When someone speaks wrong about you, you want to show this is not right. This is what I've tried to do," he told Sky Sports News.

"I've tried to play well. I've tried to help the team. This is what's happened this season.

"I think I'm more consistent, more mature, and I'm very happy for this.

"I'm not saying the people spoke badly about me before because I see the newspapers.

"This is fantastic for me to receive this trophy from journalists, it's amazing."

Og man må jo sige, at det så ud som om det kun inspirerede ham til at spille bedre.
På trods af nogle få fejltrin, bl.a. "I'll never come back to Manchester", så virker han faktisk utroligt professionel når han udtaler sig

Holmskov
26-05-2007, 15:00
Fantastisk lille film om Ronaldo.

http://www.dailymotion.com/GOAAAAL/video/3422217

PL-pedersen
26-05-2007, 15:12
rigtig god video....

JakobR
26-05-2007, 16:00
God video.

Ronaldo, skulle være den eneste grund til at lade Quiroz blive manager for United en dag. Hvilket jeg selvfølgelig ikke håber sker ;)

imc
26-05-2007, 16:21
Rigtig god video, og lige et billede af Ronaldo fra hans tidlige teenage-år:

http://aycu30.webshots.com/image/17709/2003287539946277327_rs.jpg

Dines
26-05-2007, 17:26
Fantastisk video. :)

Martinsen
26-05-2007, 17:46
Rigtig god video, og lige et billede af Ronaldo fra hans tidlige teenage-år:

http://aycu30.webshots.com/image/17709/2003287539946277327_rs.jpg

:lolol:

han ser ud til at være stolt af hans dun:D

Damien
26-05-2007, 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=FZ_hw1KJ0w4
Nogle Premier League mål fra året der gik!

Kofoed
26-05-2007, 20:14
syntes ronaldo gik noget ned i effektivitet her til sidst i sæsonen og jeg tror det er fordi han var gået træt efter stort set at have spillet alle kampe og jeg mener at når vi kigger efter en kantspiller/wing så skal det være en der både kan spille højre og venstre så han både kan erstatte giggs og ronaldo..

JDK
30-05-2007, 11:12
Eing i at han ikke sluttede af, som han startede, men han er stadig en ung knægt, som ikke holder 90 minutter en hel sæson - dog imponerende at han har holdt niveauet så godt, som han har gjort!

Holmskov
30-05-2007, 22:58
Med de nye køb af Anderson og Nani er det så et tegn på at Ronaldo er på vej ud. ??

Jeg har svært ved at se en startformation med alle de offensive spillere.

warming
30-05-2007, 23:05
Med de nye køb af Anderson og Nani er det så et tegn på at Ronaldo er på vej ud. ??

Anderson og Nani er begge stadig unge. Vi så hvor lang tid Ronaldo var om at slå igennem i PL så jeg kunne forestille mig, at de indgik i rotation eller at Nani blev lejet tilbage til Sporting som det har været rygtedes.

Jeg håber og tror i hvert fald ikke vi slipper Ronaldo. Som en anden bruger tidligere sagde så "hvorfor sælge verdens bedste bare fordi man har fået de næstbedste?"

Hvis vi sælger Ronaldo så er det hele spildt ! :rant:

JakobR
30-05-2007, 23:10

Tvivler på Ronaldo er på vej væk. Spørgsmålet er om han ikke bliver lidt længere, nu han har fået nogle landsmænd på holdet (brasiliensk = portugisisk). Scholes og Giggs holder jo ikke evigt. Og hvis Anderson kan spille angriber, så han måske en erstatning for Solskjær.

Kofoed
30-05-2007, 23:32
jeg er self lidt nervøs for at ronaldo smutter, men jeg tror ikke det sker.. det med at vi ikke kan stille med så mange offensiver ser jeg ikke som noget problem..ronaldo og nani på hver sin kant og anderson liggende bag ved rooney.. så har vi carrick og hargreaves/scholes til at ligge og rydde op på midten og så har vi et klippestabilt forsvar.. så vi kan sagtens beholde ronaldo uden det går ud over kvaliteten eller defensiven..

KennyN
31-05-2007, 09:19
Hvorfor skulle Ronaldo være på vej væk, blot fordi vi styrker truppen.??
Vi har tydeligvis haft brug for en ny kantspiller, og en som på sigt kan afløse Giggs.
Og indenfor få år er Scholes også fortid i United, og dermed skulle en ny mand ind her også.
Nu har vi købt to unge lovende spillere til midtbanen og kanterne. Dette forstærker virkelig truppen, og der er kamp om pladserne. Det er jo kun sundt..

Nauer
31-05-2007, 10:03
Ja.. Jeg tror heller ikke Ronaldo er på vej væk.. Tværtimod tror jeg det bliver nemmere at holde på ham nu

JDK
31-05-2007, 10:11
Jeg tror absolut heller ikke at Ronaldo er på vej væk - hvorfor? Richardson og måske Eagles smutter, og en ny kontrakt blev underskrevet nogle uger forinden! Vi holder Ronaldo nogle sæsoner endnu!

Damien
03-06-2007, 16:40
Ronaldo skal heldigvis ingen steder hen, og har planer om at bliver her længe :D SÅÅDAN
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470016&CPID=8&clid=1&lid=3&title=Ronaldo+eyes+long+stay

JakobR
03-06-2007, 17:17
Ronaldo skal heldigvis ingen steder hen, og har planer om at bliver her længe :D SÅÅDAN
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470016&CPID=8&clid=1&lid=3&title=Ronaldo+eyes+long+stay

Jeg skulle netop lige til at poste den ;) Selvom det ikke kommer bagpå mig at han gerne vil blive (han har jo netop forlænget), så er det alligevel lækkert at høre hans tilfredshed i klubben.

Tomasz Kuszczak siger i øvrigt i samme artikel, at han er klar til at blive og kæmpe for pladsen, selvom Foster kommer at øger konkurrencen. Dejligt at høre, vi har bredde og der dermed kommer konkurrence om pladserne.

Dines
03-06-2007, 20:31
Dejlig nyhed. Købene af Nani og Anderson tror jeg også har glædet ham meget, da de jo begge kommer fra hans hjemland. Okay den ene er brasiliener, men Anderson har spillet i Porto.

KennyN
03-06-2007, 20:49
Ja det lyder fint at Ronaldo har tænkt sig at blive i mange år fremover. Men lad os ikke tage det for mere end det er. En ting er hvad man siger, en anden er hvad man gør..
Tingene går hurtigt i topfodbold, og situationen kan se helt anderledes ud om et år. Så lad os tage den med ro, og nyde tiden Ronaldo er i United i stedet for at spekulere på hvornår han evt forlader os igen..

Damien
05-06-2007, 21:33
Kaka som efter min mening er en af favoritterne til årets spiller udtaler, at han syntes Ronaldo har fotjent prisen...
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33849

Stort af Kaka syntes jeg, det ville Drogba nok aldrig indrømme!

Nogle der ved hvornår kåringen finder sted? er det ikke først til december ?

JDK
06-06-2007, 09:14
Plejer at være omkring den 1. december, mener jeg

Bugge
06-06-2007, 11:22
Var det ikke d. 19 december eller noget i den stil sidste år? Mener det er et sted midt i december..

rocatis
06-06-2007, 11:39
Kaka som efter min mening er en af favoritterne til årets spiller udtaler, at han syntes Ronaldo har fotjent prisen...
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33849

Stort af Kaka syntes jeg, det ville Drogba nok aldrig indrømme!

Nogle der ved hvornår kåringen finder sted? er det ikke først til december ?

Nu kan der jo nå at ske meget på et halvt år.. De skal jo ikke kun bedømmes på foråret..
Men Kaka er helt sikkert en favorit efter foråret sammen med Ronaldo og Drogba.. Her til efteråret giver Ronaldo dem bare baghjul og bliver helt ustyrlig.. :D

JakobR
07-06-2007, 00:12
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=470639&CPID=8&clid=1&lid=&title=Fergie+reveals+Ronaldo+chat

Hvordan Fergie overtalte Ronaldo til at blive.

Cap
07-06-2007, 01:16
Er jeg den eneste som bare får lyst til at se mere hvergang jeg ser nogle klip med Ronaldo's driblinger? :P

JDK
07-06-2007, 21:31
Nej, selvfølgelig er du ikke det! det er noget af det bedste!

Cristiano Ronaldo
28-06-2007, 22:27
Ronaldo er 100% verdens bedste fodboldspiller!!!
Han er speciel...

JakobR
28-06-2007, 22:35
Ronaldo er 100% verdens bedste fodboldspiller!!!
Han er speciel...

Hvad er det der gør, at du synes han er verdens bedste?

robinho
29-06-2007, 08:03
Hvad er det der gør, at du synes han er verdens bedste?

Jeg kan så lige svare for mig selv på det spørgsmål hehe. Jeg tror ikke Ronaldo helt er nr 1. endnu. Dertil mangler han en 2 vigtige ting. Han skal spille bedre i kampene mod de store hold, og så skal hans ego have en tak nedad. Synes han er tilbøjelig til at tage mediernes roser og kommentare lidt for nært, og ligepludselig render han rundt kampen efter og spiller for sig selv. Her tænker jeg specielt på alt det mediehysteri omkring kampene mod Milan, hvor man sagde det var Ronaldo mod Kaka. Ronaldo spillede lidt for sig selv synes jeg, og begav sig ud på nogle, selv for ham, umulige dribleture.

Men i 90% af kampene gjorde han det rigtige, og det er også kun småting der skal rettes. Han er ca 2 år yngre end kaka, og kan godt nå hans niveau.

Så måske i år, så tror jeg Kaka skal have prisen med Ronaldo som nr 2. Men han er verdensklasse. Ingen tvivl

Vince
29-06-2007, 11:28
Jeg kan så lige svare for mig selv på det spørgsmål hehe. Jeg tror ikke Ronaldo helt er nr 1. endnu. Dertil mangler han en 2 vigtige ting. Han skal spille bedre i kampene mod de store hold, og så skal hans ego have en tak nedad. Synes han er tilbøjelig til at tage mediernes roser og kommentare lidt for nært, og ligepludselig render han rundt kampen efter og spiller for sig selv. Her tænker jeg specielt på alt det mediehysteri omkring kampene mod Milan, hvor man sagde det var Ronaldo mod Kaka. Ronaldo spillede lidt for sig selv synes jeg, og begav sig ud på nogle, selv for ham, umulige dribleture.

Men i 90% af kampene gjorde han det rigtige, og det er også kun småting der skal rettes. Han er ca 2 år yngre end kaka, og kan godt nå hans niveau.

Så måske i år, så tror jeg Kaka skal have prisen med Ronaldo som nr 2. Men han er verdensklasse. Ingen tvivl

Smukt skrevet, intet mindre:D Jeg er helt enig...

Andersen
29-06-2007, 11:49
Jeg tror, som Robinho, at Kaka indtager 1. pladsen, når vi taler om året 2007, alene pga hans formidable indsats i CL, men vores dreng kan sagtens nå at overhale ham.

Det er faktisk skræmmende hvad en god indsats i en stor international turnering kan betyde for tildeling af personlige priser. Jeg husker året 1982 (ja det er lang tid siden) som det værste af det værste indenfor dette emne. Paolo Rossi, var manden, udskældt, havde netop afsonet 1 års karantæne pga bestikkelse, og havde ikke været på banen i Italiens første tre kampe ved VM82 (0-0, 1-1, 1-1) - Italien gik videre til mellemrunden pga flest scoret mål i forhold til Cameroun (de havde spillet 0-0, 0-0, 1-1). Nå, ind kom han så og i de næste tre kampe scorede han 6 mål og blev VM-topscorer. Han havde ikke spillet godt i foråret eller det efterfølgende efterår, kun lige i 3-4 kampe ved VM, og bang hvem blev årets spiller i Europa?

Øh, det var egentlig ikke det jeg ville sige.

Det jeg ville sige var, at vi underskrev den nye kontrakt med Ronaldo er ikke alene for at have ham som spiller! Det er lige så meget som et trækplaster for at kunne tiltrække superspillere i fremtiden og faktisk allerede nu (Nani og Anderson). For hvem vil ikke gerne spille på hold med Ronaldo?

Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, men tror dog igen i år at boring Chelsea vinder PL, men der er i hvert fald lagt op til at vi kommer til at spille sprudlende bold.

Naldo
29-06-2007, 21:41
Jeg mener at kaka er 26, så han er næsten 4 år ældre end ronaldo! så han har god tid :)

robinho
29-06-2007, 21:44
Jeg mener at kaka er 26, så han er næsten 4 år ældre end ronaldo! så han har god tid

Kaka: født d.22 april 1982

Ronaldo: født d. 5 Feb 1985

Naldo
29-06-2007, 22:10
ok, så lad os sige 3 :)

Flax_Generous
30-06-2007, 00:05
Jeg tror, som Robinho, at Kaka indtager 1. pladsen, når vi taler om året 2007, alene pga hans formidable indsats i CL, men vores dreng kan sagtens nå at overhale ham.
Hvis jeg skal kigge rent deskriptivt og give en værdifri vurdering af hvem der vinder, så vil jeg også skyde på Kaka', men er det egentlig rimeligt når man tager hans Serie A-kampagne i betragtning? Så vidt jeg husker, så scorede han 8 mål, 4 på straffe, og spillede - i de kampe, jeg gad at se med Milan - ikke særlig fantastisk. Han var langt fra den bedste spiller i Serie A (i min optik var det Totti). Han var ikke engang i top 5 over de mest dominerende spillere.

Til gengæld var han suverænt den bedste i Champions League og det vinder han nok prisen på. Men er det egentlig rimeligt, at denne turnering vægter så meget? I mine øjne er det ikke den største og hårdeste turnering i klubfodbold - det er de 3 store ligaturneringer i England, Spanien og Italien. Det er disse turneringer som de spanske, engelske og italienske hold virkelig ønsker at vinde og det er disse turneringer, der er klart sværest at vinde.

Cristiano Ronaldo
30-06-2007, 00:25
Kaka er en god spiller, men ikke i nærheden af Cristiano Ronaldo!!!!!!

imc
30-06-2007, 00:39
Kaka er en god spiller, men ikke i nærheden af Cristiano Ronaldo!!!!!!

Det er i hvert fald ikke mange argumenter du kommer med for at være ærlig. Har set dine indlæg og de har bare været one-liners uden argumenter eller noget som helst. Ved ikke om du har læst regelsættet, hvis ikke så burde du nok.

Men hey,velkommen til..:skaaal:

Dines
30-06-2007, 09:58

Det er faktisk skræmmende hvad en god indsats i en stor international turnering kan betyde for tildeling af personlige priser. Jeg husker året 1982 (ja det er lang tid siden) som det værste af det værste indenfor dette emne. Paolo Rossi, var manden, udskældt, havde netop afsonet 1 års karantæne pga bestikkelse, og havde ikke været på banen i Italiens første tre kampe ved VM82 (0-0, 1-1, 1-1) - Italien gik videre til mellemrunden pga flest scoret mål i forhold til Cameroun (de havde spillet 0-0, 0-0, 1-1). Nå, ind kom han så og i de næste tre kampe scorede han 6 mål og blev VM-topscorer. Han havde ikke spillet godt i foråret eller det efterfølgende efterår, kun lige i 3-4 kampe ved VM, og bang hvem blev årets spiller i Europa?

Det jeg ville sige var, at vi underskrev den nye kontrakt med Ronaldo er ikke alene for at have ham som spiller! Det er lige så meget som et trækplaster for at kunne tiltrække superspillere i fremtiden og faktisk allerede nu (Nani og Anderson). For hvem vil ikke gerne spille på hold med Ronaldo?

Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, men tror dog igen i år at boring Chelsea vinder PL, men der er i hvert fald lagt op til at vi kommer til at spille sprudlende bold.

Lidt det samme mener jeg skete med Cannavaro iår. Han spillede et rimelig godt forår for Juve i 2006, men jeg mener at når hans hold bestak dommeren, kan en spiller ikke vinde. Hans VM var suverænt, og jeg han vinder sin sejr der, da han for Real ikke har været specielt prangende.

JakobR
03-07-2007, 11:57
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1010/1010438_rons_having_a_ball.html

Ronaldo udgiver ny bog i næste uge.

maxim
04-07-2007, 11:50
Ronaldo har indgået et nyt væddemål med SAF.. Han vil barbere sig skaldet hvis han score mindre end 20 mål i den kommende PL. :D Og SAF skal barbere sit af, hvis cristiano score 20 eller mere :) Dog er det vist kun rygter, men lyder da sjovt :P

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=441418

JDK
04-07-2007, 13:03
Det lyder meget sjovt - kan ikke forestille mig Sir Alex skaldet, men håber da at det kommer til at ske, hvis det altså passer hvad der står i artiklen!

MUFC=Champions
04-07-2007, 14:39
Lyder mega sjovt! Jeg faldt også lige over det på indkast.dk

http://indkast.dk/index.php?nyhed=21755

(Anden nederst)

robinho
04-07-2007, 15:13
må håbe at ronaldo ved hvad han gør. 20 ligamål for en kantspiller?

puuha.Gad vide hvordan han vil se ud skaldet

Foged
04-07-2007, 15:20
Hehe jeg tror sgu Ronaldo mister håret. 20 mål af en kantspiller er jo helt vildt. Og hvis han så ikke engang skal sparke straffespark så bliver det godt nok svært!

JakobR
04-07-2007, 15:42
De 20 mål, er vel samlet set over alle turneringer? Og han scorede vist nok 16 i Premier League i år, så tror da det er realistisk. Jeg tror faktisk det vil klæde ham uden det fedthår :D Han kommer til at ligne en hooligan.

DrIzZ
04-07-2007, 16:11
Går vædemålet begge veje? :D
Så hvis ronaldo når a score de 20 mål .. er det så Sir Alex som bliver skaldet ? :D

Dines
04-07-2007, 16:39
Går vædemålet begge veje? :D
Så hvis ronaldo når a score de 20 mål .. er det så Sir Alex som bliver skaldet ? :D

Ja, haha :D 20 mål i alle tuneringer kan godt lade sig gøre, men i ligaen bliver den svær. Jeg håber selvfølgelig at Ronaldo vinder, for det vil være for grinern med Fergie skaldet.

Mikkelsen
04-07-2007, 16:49
Ronaldo får nok ikke lov til at tage mange straffespark i PL i næste sæson.

Jeg kan dog ikke forestille mig SAF skaldet.

Jeg tror at det er en and.

Skulle det være sandt, tror jeg at Ronaldo taber vædemålet.

Hinrichsen
04-07-2007, 17:53
Tror nu det er meget realistisk at han skulle nå de 20 mål næste sæson..

Ca. 15 i PL og så 5 i CL... Med den form han har vist her i sæsonen 06/07 tror jeg bestemt at han kan.. "Rocking"

Bliver selvfølgelig lidt svært hvis han løber ind i en skade, men det er heldigvis ikke så tit det sker :D

Dines
04-07-2007, 21:40
Nu er jeg ikke sikker, men jeg tror at de 20 mål skal komme i PL kun. ;)

Hinrichsen
04-07-2007, 21:46
jaa så bliver den lidt mindre sandsynligt...
Jeg tror nu stadig på at han kan klare 20 mål...

Ronaldo er jo forvild, og scorer gerne ligeså mange kasser som en god angriber i PL

JakobR
05-07-2007, 17:21
http://ekstrabladet.dk/archive/00261/ferguson-uden-haar_261843g.jpg

Dines
05-07-2007, 17:28
Det klæder ham nu bedre med hår på hovedet. ;)

Casper
05-07-2007, 17:37
lol han ligner en af glazer brødrene uden hår på
:D

JDK
09-07-2007, 01:59
Det klæder sku ikke Ferguson uden hår, men jeg håber godt nok at det sker! Come on Cristiano!

man.utd25
09-07-2007, 23:26

er du man.utd fan?? du lyder ikke sådan, jeg tror chelsea boring vinder pl, aldrig....
vi vinder endnu større i år vent og se:)
Jeg mener klart vi har et bedre hold end chelsea nu, også spiller vi klart bedre bold....

Mikke7
07-08-2007, 18:20
Han er bare fantastisk! og vi kan takke ham for succesen i år, men også alle de andre!
Han er en super spiller - er virkelig glad for at han forlængede sin kontrakt!

JakobR
08-08-2007, 14:05
Ifølge manutd.com så har Ronaldo fået et slag på anklen, og han holdes hjemme for ikke at forværre skaden. Han forventes at træne med på fredag og blive klar til kampen mod Reading.

Dines
08-08-2007, 14:20
En god idé. Der er ingen grund til, at han måske skulle forværre den skade med endnu et slag. Ellers fedt at Scholes er tilbage. :D

Glory Man United
08-08-2007, 14:24
En god idé. Der er ingen grund til, at han måske skulle forværre den skade med endnu et slag. Ellers fedt at Scholes er tilbage. :D
Ja, hvis vi får Scholes og Ronaldo klar venter der måske en sæsonåbning som sidste år! Så mangler vi bare Neville, Saha, Solskjær, Park og Tevez ;)

Rex_Hunt
16-08-2007, 12:18
Hej.. Lige et spørgsmål angående ronaldos røde kort i går. Træder hans karentæne i kraft allerede til kampen mod Man City eller, hvornår vil den træde i kraft? Og hvor lang tror i den bliver?

Jeg har ikke selv haft mulighed for at se hændelsen, så håber på, at i kan hjælpe mig lidt her.

EDIT

Har fundet svar på mit undlæg, men hvordan sletter jeg det?

Damien
16-08-2007, 12:48
:rant: Hvor er det idiotisk Ronaldo kan koge sådan over ... Nogle der har billeder af selve hændelsen? jeg kan ikke se hvad der sker på det klip jeg har set.

Govan
16-08-2007, 13:36
:rant: Hvor er det idiotisk Ronaldo kan koge sådan over ... Nogle der har billeder af selve hændelsen? jeg kan ikke se hvad der sker på det klip jeg har set.

Det var sgu da et idiotisk indlæg at komme med... Nu har jeg godt nok ikke læst det.. Men hvis der er nogen som har såeee ;)

Damien
16-08-2007, 13:53
Går ud fra hvad jeg har læst.. Og det er vel ikke for sjov han får rødt kort, imens spillet ikke er igang!

morten k
16-08-2007, 14:44
Hej.. Lige et spørgsmål angående ronaldos røde kort i går. Træder hans karentæne i kraft allerede til kampen mod Man City eller, hvornår vil den træde i kraft? Og hvor lang tror i den bliver?
...
EDIT
Har fundet svar på mit undlæg, men hvordan sletter jeg det?

Bare til dem der gerne vil vide det:
http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/SuspensionLists/

Manchester United FC - Cristiano Dos Santos Aveiro - 15/08/2007
Suspended from all football until the Club have completed 3 first team matches for a Sending Off in a match played on 15/08/2007.

Rex_Hunt
16-08-2007, 16:53
Bare til dem der gerne vil vide det:
http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/SuspensionLists/

Manchester United FC - Cristiano Dos Santos Aveiro - 15/08/2007
Suspended from all football until the Club have completed 3 first team matches for a Sending Off in a match played on 15/08/2007.

tak.. Blir sgu svært for united nu!

JDK
16-08-2007, 17:07
Skidt han får 3 spilledage! det bliver en del hårdere uden Cristiano og Rooney!

Glory Man United
17-08-2007, 08:09
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72369

Oooooooooooooooooooops :rant:

For øvrigt: HVem sparker straffe, når han er ude???

United DK
17-08-2007, 09:54
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72369

Oooooooooooooooooooops :rant:

For øvrigt: HVem sparker straffe, når han er ude???

Jeg vil gætte, på enten Giggs eller Scholes, eller måske endda Carrick.

robinho
17-08-2007, 10:03

jeg vil gætte på tevez. Carrick som nr 2. Nani sparkede vist nok straffe i sporting

Glory Man United
17-08-2007, 10:03

Scholes har jeg set brænde et par gange. Giggs virker ikke på toppen pt....så jeg håber på Carrick så :)

Rex_Hunt
17-08-2007, 10:11

Tevez måske?

Andersen
17-08-2007, 10:17
Straffe? Vi får så sjældent straffe at den diskussion ikke er nødvendig ;)

Rio var faktisk overraskende sikker på Wembley mod de små blå mænd, men mit umiddelbare bud er også Carrick. Scholes har det ikke godt, når alle øjne er rettet mod ham, sådan er bare min lille dreng. Giggs er jo helt ved siden af sig selv pt, jeg ønsker ikke at Nani skal sparke, vi skal "passe" på ham så meget vi kan her i starten.

United DK
17-08-2007, 10:33
Ja, jeg kom lige i tanke om, at Scholes jo brændte i FA Cup-finalen 2005. Så ham, skal det ikke være. :)
Tevez er også et bud, men nu er det jo kun tre kampe Ronaldo er ude, og vi får ikke straffe i hver kamp, og det er jo slet ikke sikkert, at den nye straffesparksskytte, får lov at vise sine evner.

Andersen
20-08-2007, 10:39
er du man.utd fan?? du lyder ikke sådan, jeg tror chelsea boring vinder pl, aldrig....
vi vinder endnu større i år vent og se:)
Jeg mener klart vi har et bedre hold end chelsea nu, også spiller vi klart bedre bold....

Du skal ALDRIG betvivle mit røde hjerte, min gode mand!

Hvis ikke jeg tager meget fejl, var jeg United før dine forældre overhovedet havde mødt hinanden :loved:

Det er "nemt" nu og det har været "nemt" at være United i de siden starten af 90'erne, men hvis du som jeg måtte vente 19 år på "dit" første mesterskab, bliver man realist.

Men bortset fra det kan jeg simpelthen ikke forstå, at du overhovedet betvivler mig.

Jeg har først set dit indlæg nu, og hvis vi vinder med større margin i denne sæson end sidste, så giver jeg sgu en bajer.

jawharacoralia
20-08-2007, 11:00
jeg tror heller ikke at vi ligefrem faar et straffe hvor ronaldo er vaek men hvis man skule afgive et bud ville jeg sige tevez..han scorede vist 2 gange med west ham..ellers saa ved jeg ikke helt...

srixon
20-08-2007, 11:29
Du skal ALDRIG betvivle mit røde hjerte, min gode mand!

Hvis ikke jeg tager meget fejl, var jeg United før dine forældre overhovedet havde mødt hinanden :loved:

Det er "nemt" nu og det har været "nemt" at være United i de siden starten af 90'erne, men hvis du som jeg måtte vente 19 år på "dit" første mesterskab, bliver man realist.

Men bortset fra det kan jeg simpelthen ikke forstå, at du overhovedet betvivler mig.

Jeg har først set dit indlæg nu, og hvis vi vinder med større margin i denne sæson end sidste, så giver jeg sgu en bajer.

denne diskusion har vidst ikke hjemme i Ronaldos tråd:D

Casper
20-08-2007, 11:43
denne diskusion har vidst ikke hjemme i Ronaldos tråd:D

nej, så den er også færdig nu.

back to topic, lads.

Glory Man United
21-08-2007, 10:21
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6956244.stm

Der kan da ikke være nogen tvivl om, at Ronaldos karantæne er fair. Selv om han ikke rammer Portsmouth manden, er et forsøg på en skalle da lig med minimum 3 spilledage.
Vil dog give Ronny ret i, at han konstant blev provokeret.....og det er jo the old saying: Ham der provokerer går fri, mens ham der bliver provokeret straffes (eller vist nok deromkring :D )

Damien
22-08-2007, 12:36
Nu er der så mange der snakker om vi skal hente en ny angriber.. Hvorfor ikke prøve at smide Ronaldo helt frem når han blir klar.. Han er stærk med hovedet og har efterhånden fået nogenlunde styr på sine afslutninger..

HamudiiC
01-09-2007, 10:49
http://indkast.dk/index.php?nyhed=24665

Sexfikserede? Og hvad så? Hvem er ikke det?
Sjov historie :D

Refstrup
01-09-2007, 11:10
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138811

JakobR
01-09-2007, 11:17
Godt at se, at Anderson er faldet godt til. :D

Men altså; er det ikke lidt en sælge-avis-historie.

PerRonaldo
01-09-2007, 11:17
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138811

Det jeg bliver mest irriteret over ved den artikel er at de skrver han nikkede modstanderen en skalle... Hvilket så ikke passer!

jawharacoralia
01-09-2007, 12:38
hehe,grinern historie den med sexorgiet..heh
maaske tevez sq have vaeret med saa han kunne faa sig en dejlig laekker stripper..heh

srixon
01-09-2007, 14:30
Det jeg bliver mest irriteret over ved den artikel er at de skrver han nikkede modstanderen en skalle... Hvilket så ikke passer!

helt enig.... utroligt de ikke kan holde sig til facts, i stedet at lave sensationsjournalistik!
men hvis rygterne er sande, er jeg da forbavset over at Ronaldo ikke kan få fedtet rotten uden at gøre det med "købte kvinder" han har da look'et til det....:D

Dines
01-09-2007, 15:09
Jeg tror ikke på historien. Det er The Sun som skriver det, og de er altid så utroværdie, og de virker bare som om de vil sælge aviser.

Bugge
01-09-2007, 16:02
Hehe hvor latterlig en historie.. Og det rager mig en høstblomst om det passer, så længe de spiller klassebold..
Hvis jeg havde røven fuld af penge og spillede i United, så havde jeg satme også levet det gode liv :D

srixon
01-09-2007, 16:06
jamen spiller de klassebold?:confused:

Flax_Generous
01-09-2007, 16:21
Who cares?

Ét er, at jeg ikke tror på det, da Ronaldo tidligere har vist sig at være en ret sober og seriøs ung fyr og det er The Sun som er kilden; noget andet er, at selv hvis det var sandt, så ville jeg være bedøvende ligeglad. Han skader jo ingen - ikke engang sig selv.

NtotheT
01-09-2007, 16:38
Jeg støtter ronaldo. hvem vil ikke gøre det samme som ham, hvis man var multimillionær, har et pænt ansigt, er verdenskendt og desuden er i karantæne, og plus de vandtj o kampen? Jeg kan ikke se nogle overtrædelse. Det er jo at leve livet imens man er ung, og han er kun 22 :)
- Der er ingen der bliver skadet. Tværtimod, de hygger sig og nyder ungdommen :D

Cap
02-09-2007, 15:51
http://www.newsoftheworld.co.uk/videoplayer/index.php?videoid=http://del.interoute.com/?id=433b4a03-e069-451c-b076-674d3d0eb9d1&delivery=stream skulle være et klip fra hvor det skete - er jeg den eneste der absolut intet kan se? :P

Stinker langt væk af et par tæver med lavt selvværd som prøver at score nogle lette penge. Og hvis det skulle være sandt kan jeg ikke sige andet end "og hvad så?".

Kofoed
02-09-2007, 17:33
http://www.newsoftheworld.co.uk/videoplayer/index.php?videoid=http://del.interoute.com/?id=433b4a03-e069-451c-b076-674d3d0eb9d1&delivery=stream skulle være et klip fra hvor det skete - er jeg den eneste der absolut intet kan se? :P

Stinker langt væk af et par tæver med lavt selvværd som prøver at score nogle lette penge. Og hvis det skulle være sandt kan jeg ikke sige andet end "og hvad så?".

Haha.. langt ude.. typisk sådan nogen golddiggers der tror de kan få nogle penge ud af dem ved at sige at de har været sammen med dem.. haha.. og hvis de har så er det da også bare fint med mig.. det kunne ikke rage mig mindre.. så længe det de laver i fritiden ikke er ulovligt og ikke går ud over deres spil på banen så er det ok.

JakobR
02-09-2007, 18:05
Lidt nederrn at være sammen med ludere, når man kan få alt hvad man peger på.

SteveBruce4
02-09-2007, 19:16
Jeg er ret ligeglad hvad de laver i deres fritid, hvis de har lyst til sex, så er det da i orden.

De har jo ikke slået eller på anden måde misbrugt piger (luderne).

Og så kan man jo ik se en skid på de billeder..!!!!

JDK
02-09-2007, 22:33
Jeg er ret ligeglad hvad de laver i deres fritid, hvis de har lyst til sex, så er det da i orden.

De har jo ikke slået eller på anden måde misbrugt piger (luderne).

Og så kan man jo ik se en skid på de billeder..!!!!

Jamen er det ikke ulovligt i England, som det er det i Danmark? :confused:

JakobR
02-09-2007, 22:54
Jamen er det ikke ulovligt i England, som det er det i Danmark? :confused:

Prostitution er ikke ulovligt i danmark, så længe der betales skat.

JDK
02-09-2007, 22:57
Prostitution er ikke ulovligt i danmark, så længe der betales skat.

Jamen, er det ikke ulovligt at opsøge det og betale for sex? eller... :confused:

JakobR
02-09-2007, 23:00
Jamen, er det ikke ulovligt at opsøge det og betale for sex? eller... :confused:

Nej, er det vist ikke.

I så fald, havde sagen set helt anderledes ud. Rigtigt skidt, hvis tre af vores spillere skulle under tiltale nu.

JDK
02-09-2007, 23:01
Nej, er det vist ikke.

I så fald, havde sagen set helt anderledes ud. Rigtigt skidt, hvis tre af vores spillere skulle under tiltale nu.

Det var hvad jeg troede! men hvis det ikke er ulovligt, er det fint med mig :InLove

Cap
03-09-2007, 00:29
I 1999 blev prostitution i Danmark "afkriminaliseret" (sagt med andre ord, gjort lovligt) og det har altid været lovligt i UK - så der er altså intet ulovligt i dette, HVIS det har fundet sted.

Grunden til det hele tiden er oppe i medierne er den illegale prostitution som også går under "kvindehandel" hvor piger fra andre lande bliver hevet til Danmark og arbejder under dårlige vilkår.

Edit: Læste så lige mit indlæg igen efter at have posted og det kom måske til at se ud som om at jeg har totalt styr på dette emne. :P Men, http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution og http://sw5.info/law.htm ;)

TrincoBoy
03-09-2007, 07:13
Hvor jeg hader de fucking møgludere, der bare vil ha lidt"15 minutes of fame" for deres kønslig omgang med en kendt fodboldspiller!!! Jeg er sgu da ligeglad med hvem Ronaldo, Nani eller Anderson knalder i fritiden, så længe det er lovligt, det de foretager sig.

JDK
03-09-2007, 07:58
I 1999 blev prostitution i Danmark "afkriminaliseret" (sagt med andre ord, gjort lovligt) og det har altid været lovligt i UK - så der er altså intet ulovligt i dette, HVIS det har fundet sted.

Grunden til det hele tiden er oppe i medierne er den illegale prostitution som også går under "kvindehandel" hvor piger fra andre lande bliver hevet til Danmark og arbejder under dårlige vilkår.

Edit: Læste så lige mit indlæg igen efter at have posted og det kom måske til at se ud som om at jeg har totalt styr på dette emne. :P Men, http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution og http://sw5.info/law.htm ;)

Jamen så er jeg blevet klogere :D

Så er jeg enig med alle i, at det bare er nogle tøser som vil have ''15 min. of famous''

jawharacoralia
03-09-2007, 09:41
jeg læste inde på indkast.dk at at en af pigerne der havde været sammen ronaldo og co. sagde at det sex de havde haft var det mest følesladet noget hun nogensinde havde haft......HALLLOOOO MAND,PROSTITUEREDE KØBES FOR AT DE SKAL BOLLES OG DEFOR ER DER ER DER INGEN GRUND TIL AT DER SKAL VÆRE FØLELSER I DET....faktum:en reeen sælgehistorie

Kofoed
08-09-2007, 13:48
Jeg syntes det er værd at bemærke at selvom ronaldo har haft karantæne hos os så bomber han for portugal.. han er lige nu topscorer i EM kvalifikation - Gruppe A med 6 mål for 8 kampe... det snit må han da gerne holde hele sæsonen for os.. så er jeg tilfreds:p

JDK
08-09-2007, 13:58
Jeg syntes det er værd at bemærke at selvom ronaldo har haft karantæne hos os så bomber han for portugal.. han er lige nu topscorer i EM kvalifikation - Gruppe A med 6 mål for 8 kampe... det snit må han da gerne holde hele sæsonen for os.. så er jeg tilfreds:p

Han har spillet godt for landsholdet og scoret masser mål, selvom Portugal har skuffet en smule i nogle af kampene :devill:

Dines
08-09-2007, 16:38
Glæder mig som sindsyg til at have Ronaldo og Rooney tilbage, selvom de måske ikke er i den bedste form giver det alligevel meget plads når modstanderen holder dækker dem op. Iøvrigt kan Ronaldo øge sine mål på landsholdet når Portugal iaften møder Polen hjemme.

Verner
09-09-2007, 20:53
Glæder mig som sindsyg til at have Ronaldo og Rooney tilbage, selvom de måske ikke er i den bedste form giver det alligevel meget plads når modstanderen holder dækker dem op. Iøvrigt kan Ronaldo øge sine mål på landsholdet når Portugal iaften møder Polen hjemme.

Hvilket han selvfølgelig også gjorde 7 mål nu :P

footyfanatic
09-09-2007, 21:45
Året spiller i Englang.
Årets unge spiller i England.
Årets spiller ifølge fansene.

Jeg synes Ronaldo har været helt fantastisk i år, og har en kæmpe rolle i at vi nu ligger til at blive mestre, vi i fa cup finalen, og vi er tæt på en cl finale.

Jeg tror han bliver årets spiller i europa og for den sags skyld også i hele verdenen. Er jeg den eneste der tror på at han kan tage alle de store titler i år?

Han er jo en fantastisk spiller! Jeg har fulgt ham siden han startede i Lissabon.. Men han er jo vokset op til hvad man forventede af ham.. Og lidt til. Hans finter er ikke noget at spøge med så jeg er ikke i tvivl når jeg siger at han er blandt top 3 af verdens spillere (I mine øjne den bedste).

JDK
19-09-2007, 10:43
Tak til Cristianos moder! :D

http://www.bold.dk/nyt/?vis=73753

Dines
19-09-2007, 16:23
Ja. Vil være surt at en storstjernes karriere vil være gået tabt pga af mobning.

Danielsen
21-09-2007, 16:35
Hvad sker der!? http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7636

"Jeg har ekstrem smerte i den arm, og jeg ved endnu ikke, hvornår jeg igen er i stand til at arbejde. Jeg kan slet ikke tro, at han gjorde det. Alt jeg prøvede var bare at få fat i bolden,"
Nej nej nej....Gör folk virkelig alt, for at komme i medierne? Han vil sikker sagsöge Ronaldo for en masse penge i tabt arbejdsfortjenste..... Til grin!!

JakobR
21-09-2007, 16:39
Det er en and. En mand fra Liverpool kan da ikke have et arbejde.

Dines
21-09-2007, 16:47
Nu må vi se om det er rigtigt, men hvis det er rigtigt, så er det ikke så smart lavet af Ronaldo, selvom ham fanen heller ikke skal tage bolden

Edit: Hahaha JakobR det er fandme god humor.. :D

TrincoBoy
21-09-2007, 17:16

Holmskov
21-09-2007, 17:25
Hvad sker der!? http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7636

"Jeg har ekstrem smerte i den arm, og jeg ved endnu ikke, hvornår jeg igen er i stand til at arbejde. Jeg kan slet ikke tro, at han gjorde det. Alt jeg prøvede var bare at få fat i bolden,"
Nej nej nej....Gör folk virkelig alt, for at komme i medierne? Han vil sikker sagsöge Ronaldo for en masse penge i tabt arbejdsfortjenste..... Til grin!!

Det kan siges meget kort.

Gold-digger.

srixon
21-09-2007, 17:58
Det kan siges meget kort.

Gold-digger.

lige præcis.... det skinner meget klart igennem at det kun er for at få opmærksomhed og en ordenligt erstatning, så den skide scouser kan sidde på pubben hver dag og leve hans ynkeligt liv:whine:

baeklev7
21-09-2007, 18:08
Er der ikke sted med billeder af episoden? for ellers tror jeg lidt det er noget ynk.

United DK
21-09-2007, 18:29

Jeg tænkte det samme, da jeg læste det. :D

JakobR
21-09-2007, 19:50
"Nydelig britisk mand fra Liverpool-egnen, blev betrådt af Ronaldo under weekendens kamp. Smerten var så kraftig, at det nu er umuligt for ham, at underskrive vigtige papir, der skal skabe fred i mellemøsten"

Jeg tror ham manden har en virkelig dårlig sag. Hvor skrøbelig er man ikke lige, hvis man ikke kan passe sit arbejde, fordi man er blevet trådt på? Sagen lugter langt væk af at bare skal presse penge ud af Ronaldos navn.

Edit: Forresten nogen, der kan huske sagen fra år tilbage, hvor Everton meldte os til politiet, fordi vi jublede for meget over en scoring? :D

Bugge
21-09-2007, 19:56
Aldrig har jeg da hørt noget så åndssvagt.. Han kan få en bar røv og trutte i.. Det er jo grotesk at Ronaldo efterhånden skal finde sig i flere og flere ligegyldige beskyldninger.. Det er ufatteligt at han stadig kan koncentrere sig om at spille fodbold..

JDK
21-09-2007, 20:17
Aldrig har jeg da hørt noget så åndssvagt.. Han kan få en bar røv og trutte i.. Det er jo grotesk at Ronaldo efterhånden skal finde sig i flere og flere ligegyldige beskyldninger.. Det er ufatteligt at han stadig kan koncentrere sig om at spille fodbold..

Enig! Ronaldo får flere og flere beskyldninger - det er bare ikke retfærdigt! :rant:

Brønd
21-09-2007, 21:02
Utroligt hvor meget folk kan finde på for at sætte Ronaldo i et dårligt lys..! Han må fandme være træt af det..

Kofoed
21-09-2007, 22:15
"Nydelig britisk mand fra Liverpool-egnen, blev betrådt af Ronaldo under weekendens kamp. Smerten var så kraftig, at det nu er umuligt for ham, at underskrive vigtige papir, der skal skabe fred i mellemøsten"

Jeg tror ham manden har en virkelig dårlig sag. Hvor skrøbelig er man ikke lige, hvis man ikke kan passe sit arbejde, fordi man er blevet trådt på? Sagen lugter langt væk af at bare skal presse penge ud af Ronaldos navn.

Edit: Forresten nogen, der kan huske sagen fra år tilbage, hvor Everton meldte os til politiet, fordi vi jublede for meget over en scoring? :D

Så kan man næppe være særligt interreseret i at få fred hvis man ikke kan underskrive et papir..

BadBoy
01-10-2007, 21:40
[QUOTE=JakobR;22356]"Nydelig britisk mand fra Liverpool-egnen, blev betrådt af Ronaldo under weekendens kamp. Smerten var så kraftig, at det nu er umuligt for ham, at underskrive vigtige papir, der skal skabe fred i mellemøsten"

jeg er enig, det nok en der vil 15 min. of fame og nogle penge, by the way meget fornuftigt af Ronny at slå fast at han virkelig vil være i klubben mange år frem og endelig (forhåbentlig) få lagt låg på alle de rygter med Real og Barca:)

Danielsen
03-10-2007, 16:19
Fire sting til Ronaldo: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8829088.html
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2007/10/03/095959.htm

Sådan noget, skal ha' et efterspil synes jeg!!

Glory Man United
03-10-2007, 16:24
Fire sting til Ronaldo: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8829088.html
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2007/10/03/095959.htm

Sådan noget, skal ha' et efterspil synes jeg!!

Har set klippet flere gange og synes ikke, det virkede specielt overlagt. Hvis det fik efterspil, ville Rooney sgu da ofte få karantæne :D

Danielsen
03-10-2007, 16:30
Har set klippet flere gange og synes ikke, det virkede specielt overlagt. Hvis det fik efterspil, ville Rooney sgu da ofte få karantæne :D

Jeg så det kun igår, så du har nok ret.

Dines
03-10-2007, 19:25
Af det jeg så virkede det ikke som bevidst, og det kan også være noget Ronaldo lige har sagt til Fergie i frustration over, at han får et lille ar på sit ansigt :D Ej, jeg har ikke set det igen, så svært at bedømme imo.

Thomas
06-11-2007, 18:50
Breaking news: Ronaldo bruger for små fodboldstøvler!
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article355501.ece

Ekstra Bladet må kede sig meget på redaktionen, hvis de går op i sådanne ligegyldigheder..

JDK
06-11-2007, 19:38
Det er måske ikke så smart, hvis det senere kan gå hen og ødelægge sener i hans fod :confused:

CC
06-11-2007, 21:31
hvis han nu timer det rigtigt, så vil han først lide under det når vi har solgt ham til real;)

Dines
06-11-2007, 21:34
Men der kan jo ske så meget. Hvis en af grundende til Ronaldo spiller gudedommeligt nu, er fordi han har valgt en mindre størrelse, så er det helt fint med mig.

Kofoed
11-11-2007, 17:31
gad vide om ronaldo har skiftet støvlerne ud til idag!! virker ikke sådan.. jeg har en underlig følelse af ronaldo i den her sæson.. jeg syntes ikke man føler at han har en helt vild sæson som sidste sæson pga. de nye spillere der er kommet og opmærksomheden er delt ud på 4-5 spillere nu, men alligevel ligger han på en delt anden plads med 6 mål i PL og 4 i CL.. fucking great..

Cap
11-11-2007, 17:49
Har svært ved at se hvorfor Ronaldo ikke skulle blive kåret til verdens bedste fodboldspiller må jeg sige - han er den mest komplette offensive spillere jeg har set længe. Han har speed, han har hurtige fødder, han lægger nogle gode afleveringer, han dukker op de rigtige steder, han ved hvor målet står, han er stærk i hovedspillet... Er der mere at sige?

Oscar
11-11-2007, 19:53
Nogen der ved, hvorfor han spillede med et sort bånd om armen?

pEDe-W
11-11-2007, 20:56
Han har speed, han har hurtige fødder, han lægger nogle gode afleveringer, han dukker op de rigtige steder, han ved hvor målet står, han er stærk i hovedspillet... Er der mere at sige?

- Ja, han har PISSE SYG FYSIK! :D :b

.. det' da iøvrigt for brian at han oss' lige scorer 2 mål idag!

United-Allan33
11-11-2007, 21:27
Nogen der ved, hvorfor han spillede med et sort bånd om armen?

Han var ikke alene om at spille med sort sørge bind, det gjorde begge hold, eller ihvertfald United, ligesom der også blev holdt 1 minuts stilhed.. Det grundet noget der hedder Rememberings Day eller noget i den stil, og så vidt jeg kunne forstå er det en dag man mindes ofrene i 1 verdenskrig, men er ikke helt sikker, men ihvertfald var det derfor

Oscar
11-11-2007, 21:38
ok danke

ChristianR
12-11-2007, 08:24
Har svært ved at se hvorfor Ronaldo ikke skulle blive kåret til verdens bedste fodboldspiller må jeg sige - han er den mest komplette offensive spillere jeg har set længe. Han har speed, han har hurtige fødder, han lægger nogle gode afleveringer, han dukker op de rigtige steder, han ved hvor målet står, han er stærk i hovedspillet... Er der mere at sige?

Ja, han vandt ikke Champions League, så derfor vinder Kaka jo nok også denneher pris. Men er nu enig i, at Ronni nok fortjener den mest.

Glory Man United
12-11-2007, 11:43
Alle er enige om at Ronaldo er MEGET god, men tager man de røde briller af, så kan der vel ikke være tvivl om, at Kaka fortjener den. Var det 10 kasser, han lavede i CL? I mine øjne var det ikke Milan, der vandt CL. Det var Kaka

United DK
12-11-2007, 12:09
Alle er enige om at Ronaldo er MEGET god, men tager man de røde briller af, så kan der vel ikke være tvivl om, at Kaka fortjener den. Var det 10 kasser, han lavede i CL? I mine øjne var det ikke Milan, der vandt CL. Det var Kaka

Man kan så spørge sig selv, om Kaká var god over hele linjen, altså også i Serie A? Ronaldo var i mine øjne mere konstant, både i CL og PL, og det bør tælle mere. Jeg er dog ret sikker på, at Kaká løber med prisen.

Sivebæk
12-11-2007, 12:10
Og netop derfor fortjener Kaká prisen som bedste spiller i CL, hvilket han også har fået. Prisen som verdens bedste fodboldspiller drejer sig ikke kun om CL, men også de hjemlige ligaer, og her har Ronaldo som bekendt været helt forrygende. Jeg skal ikke kunne sige, om Kaká her har gjort det lige så godt, da jeg ikke interesserer mig for Serie A, men jeg tvivler stærkt.

Glory Man United
12-11-2007, 12:24
Man kan så spørge sig selv, om Kaká var god over hele linjen, altså også i Serie A? Ronaldo var i mine øjne mere konstant, både i CL og PL, og det bør tælle mere. Jeg er dog ret sikker på, at Kaká løber med prisen.

Ved det ikke. Ser ALDRIG Serie A :D

United DK
12-11-2007, 12:35
Ved det ikke. Ser ALDRIG Serie A :D

Jeg ser heller ikke Serie A, men jeg synes aldrig man hørte om Kakás store bedrifter i Serie A.

Bugge
12-11-2007, 12:35
Kaka gjorde jo ingen forskel i Serie A sidste år, men han var i verdensklasse i CL.. Ronaldo gjorde det godt i samtlige turneringer og derfor mener jeg han bør vinde prisen..

Men det vil undre mig meget hvis det ikke bliver Kaká..

Danielsen
12-11-2007, 12:41
Han var ikke alene om at spille med sort sørge bind, det gjorde begge hold, eller ihvertfald United, ligesom der også blev holdt 1 minuts stilhed.. Det grundet noget der hedder Rememberings Day eller noget i den stil, og så vidt jeg kunne forstå er det en dag man mindes ofrene i 1 verdenskrig, men er ikke helt sikker, men ihvertfald var det derfor

Ja, eller pga. den Lazio fan der blev skudt og dräbt igår, da Juve og Lazio fans ville slås.....

http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_2876620,00.html

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=68&page=10#98

Edit: Du har ret United-Allan, det var pga Rememberings Day

maxim
12-11-2007, 12:44
Hvornår bliver det egentligt kåret hvem der er verdens bedste?

United DK
12-11-2007, 12:45
Hvornår bliver det egentligt kåret hvem der er verdens bedste?

Det plejer at være tæt på juleaften, omk. den 19.-20.-21. december, så det er det nok også i år.

Don Kafai
12-11-2007, 14:36
Jeg tror også Kaka bliver valgt som verdens bedste fodboldspiller, og det er simpelthen pga FIFAs latterlige kriterier. De år der er VM og EM, er det suværent det der afgører verdens bedste spiller, og andre år er det CL.

Ronaldo (tyksak) vandt i 02 efter stort set kun at have spillet fodbold i 1½ måned samlet. Men han blev topscorer i VM så han vandt Fifas pris overlegent ned til nr 2.

Samme med Cannavaro sidste år.

Jeg er ligeglad med den pris, den går sjældent til verdens bedste, og desværre gør den det nok heller ikke i år!

Baunie
12-11-2007, 14:37
17. december er det, hvis det er FIFA's pris, vi snakker om.

Set over en bred kam vil jeg mene, at ingen burde kunne konkurrere med Ronaldo. Men man må så også være ærlig og erkende, at da de to blev sat direkte overfor hinanden, så var Kaká en klasse over Ronaldo. Da CL eller slutrunder ofte afgør, hvem der bliver kåret til den bedste, så kan man vel ikke klage, når Kaka bliver det. (for det bliver han uden tvivl)

I Serie A har Kaka dog noget svært ved at føre Milan til sejr, hvor Ronaldo kan vinde kampe for United alene i PL. Det kan Kaka så af mærkelige årsager godt i CL, hvor Ronaldo i hvert fald i sidste sæson havde større problemer med at føre sig frem på samme måde.

matt
12-11-2007, 16:39
Men samtidig må man sige, at Kaka intet har vist i den korte del af denne sæson??
Han har sammen med resten af milan holdet været elendige.

Flax_Generous
12-11-2007, 17:34
Fra goal.com:

"Ronaldo has now scored 26 goals in 51 outings for club and country since January 1 this year. With 12 more games to come, he is expected to comfortably hit the 30 goal mark. Kaka, meanwhile, has scored less than 15 [heraf næsten halvdelen på straffe, FG], and is also trailing in assists. However, Manchester United's defeat to Milan in the Champions League semi-final will see Ronaldo lose out to Kaka in the race for the year's individual awards. Kaka and Milan have both failed to set Serie A on fire, but his inspirational displays in the Champions League leave him favourite for the Ballon d'Or and FIFA World Player of the Year awards."

Kaka er på ingen måde verdens bedste spiller. Han er ikke engang den bedste i Serie A. Totti og Ibrahimovic er i mine øjne betydeligt bedre. Kaka var selvfølgelig den bedste i Champions League (altså sidste sæson - i år er Ronaldo jo topscorer), derfor vandt han også bedste spiller i CL, men det gør ham bare ikke til den bedste set over samtlige turneringer. Han svinger alt for meget og har i mine øjne ikke vist verdensklassespil på denne side af sommerpausen (på trods af 7 mål i Serie A, hvilket næsten er mere end hele sidste sæson).

Kakas få mål i Serie A skyldes ikke, at der bliver lavet færre mål i den liga end Premier League. Sidste år blev der lavet flest mål i Serie A. Nej, det skyldes bare, at han og Milan bare ikke var bedre. De scorede 57 mål i 38 kampe - kun 19 sejre. Kaka fik ikke Milan til at sprudle i ligaen sidste år og i år er de bare endnu dårligere. Hvis Kaka og Milan dog bare havde røget ud til Celtic i Champions League, så var vi alle fri for at høre på de uvidende fodboldfans, der mener, at Kaka er verdens bedste spiller i 2007. Jeg kan helt seriøst nævne fem spillere, der i min optik, har fortjent den pris mere.

Og husk så lige på, at Ronaldo også er topscorer i hans landsholdspulje og uden tvivl er en af EM-kvalifikationens bedste spillere (endda ofte på en ldit underlig position), mens det brasilianske landshold faktisk spiller bedre uden Kaka.

United DK
12-11-2007, 18:10
@Flax Generous

Jeg kan så ikke følge dig, når du mener, at både Totti og Zlatan er bedre end Kaká. I mine øjne er de to overvurderet. Ingen af dem gør den helt store forskel, på den lange bane. Totti er Romas vigtigste spiller, men det siger heller ikke meget, og Zlatan er en humørspiller, som er alt for ustabil til, at være blandt verdens bedste.

mojtaba
12-11-2007, 18:35
Jeg synes, at vinderne heletiden bliver brasilianske spillere - det er det der er så ringe! De kigger ikke så godt efter de andre spillere fra andre lande end Brasilien.

JakobR
12-11-2007, 19:02
Det synes jeg nu ikke. Man kommer ikke udenom, at Ronaldinho og Ronaldo, i deres "storhedstid" havde fortjent deres titler. Zidane har også nappet sine 3, mener jeg.

Noget jeg bare ikke forstår er, at ikke eu-spillere kan blive europas bedste. Det er jo latterligt...

matt
12-11-2007, 20:23
@Flax Generous

Jeg kan så ikke følge dig, når du mener, at både Totti og Zlatan er bedre end Kaká. I mine øjne er de to overvurderet. Ingen af dem gør den helt store forskel, på den lange bane. Totti er Romas vigtigste spiller, men det siger heller ikke meget, og Zlatan er en humørspiller, som er alt for ustabil til, at være blandt verdens bedste.

Altså alle som har set serie a i år kan ikke komme uden om Zlatan, han har været klasser over alt og alle dernede, i de kampe jeg har set har han lejet med dem alle sammen... Han har ikke på nogen måde haft problemer, og har spillet som man ser ronaldo, messi og ronaldinho(når han ellers ikke har tømmerdrenge) han TRYLLER!!

Koby
12-11-2007, 20:43
Den her debat om hvem der skal vind prisen - og hvor meget det betyder - forstår jeg slet ikke. So what om Ronaldo vinder prisen som verdens bedste spiller - han kommer jo ikke til at score flere mål eller lave flere gyldne driblinger af den grund; Udover selvfølgelig hvis han får et selvtillidsboost.

Det der betyder mest i den her sag, er vel at VI, United-supporterne, ved at han er en af de bedste i verden.

United DK
12-11-2007, 21:03
Altså alle som har set serie a i år kan ikke komme uden om Zlatan, han har været klasser over alt og alle dernede, i de kampe jeg har set har han lejet med dem alle sammen... Han har ikke på nogen måde haft problemer, og har spillet som man ser ronaldo, messi og ronaldinho(når han ellers ikke har tømmerdrenge) han TRYLLER!!

Ja, i denne sæson, men hvad med sidste sæson, og sidste igen? I øvrigt er jeg ret sikker på, at han nok skal få et formdyk igen. Hvis ikke han gør det, så er du velkommen til at hovere. ;)

matt
12-11-2007, 21:29
Ja, i denne sæson, men hvad med sidste sæson, og sidste igen? I øvrigt er jeg ret sikker på, at han nok skal få et formdyk igen. Hvis ikke han gør det, så er du velkommen til at hovere. ;)

Jeg sagde aldrig noget om de sidste sæsoner, de er ubrugelige nu..
Mener klart at det vigtigste er at se på nuet og der er Zlatan sammen med Messi og Ronaldo blandt de bedste i verden..

United DK
12-11-2007, 21:55
Jeg sagde aldrig noget om de sidste sæsoner, de er ubrugelige nu..
Mener klart at det vigtigste er at se på nuet og der er Zlatan sammen med Messi og Ronaldo blandt de bedste i verden..

Ja, men prisen gælder vel for hele 2007? Og i 2007, har Zlatan ikke være blandt verdens bedste. Det samme med Messi.

Flax_Generous
13-11-2007, 00:00
@Flax Generous

Totti har scoret mål på samlebånd (han vandt derfor også Den Gyldne Støvle) og er en fantastisk anfører og leder på et velspillende Roma-hold, der i hvert fald er en klasse over Milan.

Zlatan er lige nu verdens bedste angriber (EDIT: dog med Luis Fabiano, Adebayor, Trezeguet, Totti og Rooney ganske tæt på), hvorimod Kaka lige nu dårligt nok kan mase sig ind i top 5 over de bedste offensivt-orienterede midtbanespillere (EDIT: Ronaldo, Hleb, Cesc, Messi, Robinho og mange andre er i mine øjne bedre lige nu).

Flax_Generous
13-11-2007, 00:21
Ja, men prisen gælder vel for hele 2007? Og i 2007, har Zlatan ikke være blandt verdens bedste. Det samme med Messi.
Messi spillede rigtig nok ikke før marts 2007, men siden da har han været intet mindre end forrygende. Han scorede hattrick mod Real Madrid, scorede 11 mål i de sidste 13 ligakampe sidste år, lavede årets bedste mål mod Getafe i pokalturneringen og førte et meget velspillende Argentina-hold til Copa America-finalen med mål og assists. Efter sommerpausen ved vi vist alle hvad han har præsteret - 10 mål i 14 kampe (blandt andet 5 på én uge) og fuldstændig fantastisk spil. I mine øjne er han næsten den største konkurrent til Ronaldo.

Ibrahimovic var ikke Serie A's bedste spiller i 2007 (det var Totti), men han leverede stadig ganske godt spil - 8 mål og en del assists i 15-20 kampe. Han var ikke flyvende, men blev dog alligevel mester med et suverænt Inter-hold som han var en vigtig nøglefigur på i den sidste halvdel af sæsonen (altså 2007). Han har til gengæld været flyvende i denne sæson, hvor det er blevet til 11 mål i 14 kampe i alle turneringer - plus en række vigtige og ganske imponerende assists. Hans mål har desuden været smukke og han virker hele tiden som om han er i stand til at score eller skabe en gylden mulighed for sine medspillere. Præcis som Ronaldo og Messi.

Hvis man lægger landskampsmål oveni Messis og Zlatans statistikker ligger de imellem 20-25 mål i 2007. Mindre end Ronaldo og på niveau med Kaka (ifølge mine beregninger, men foran Kaka ifølge goal.com's beregninger).

Flax_Generous
13-11-2007, 00:31
Mit bud på de bedste spillere anno 2007:

1. Cristiano Ronaldo
2. Lionel Messi
3. Didier Drogba

Zlatan, Totti og Kaka er bagefter disse, hvorefter Nistelrooy, Cesc og en række andre spillere følger lige bagefter.

PerRonaldo
15-11-2007, 08:31
Der er ingen tvivl i mine øjne .. Ronaldo er verdensbedste fodbold spiller! Han er ved at blive komplet i en meget ung alder.. Alene alle de mål han laver og selv skaber er jo fantastisk og i mod blackburn så vi at han på ingen tid kan være afgørenede for kampen. Han kan skyde med begge ben har nogle fantastiske driblinger og er også god i hovedet.. Han mangler måske stadig lige at slippe bolden noget mere de dage hvor det ikke køre 100% for ham, men igen, så skal han også have ros for ikke at give op!

Messi er tæt på at være i samme niveua, men synes stadig at Ronaldo er mere komplet som fodboldspiller.. Og husk på at Ronaldo spiller længere tilbage på banen end messi og ronaldinho, han spiller i en liga hvor der ikke er særlig meget plads at spille på, men scorer stadig flere mål!

Glory Man United
15-11-2007, 09:02
Det er for mig UMULIGT at se, hvem som er bedst: Ronaldo, Messi, Kaka osv. Jeg følger kun med i engelsk fodbold og PL, og ser dermed kun "de andre" i CL.
Jeg kunne ALDRIG finde på at se 2 min fra den italienske døds-liga (med det mener jeg selvfølgelig ikke det tragiske, som lige er sket)

footyfanatic
15-11-2007, 20:47
http://www.oldtrafford.dk/images/spillere2/7.jpghttp://uploadextra.com/img2/6694a8af521f1e2e941c41e9073d1132/wetertesr.gif
Cristiano Ronaldo
Nr.: 7
Fødselsdag: 05/02/1985
Land: Portugal

Profil (http://www.oldtrafford.dk/spillere6.php?spiller=show&id=20)

- Jeg har hørt nogle "rygter" om at Cristiano Ronaldo bruger støvler der er 2 numre for små for at hans fod ikke bevæger sig i støvlen hvilket skulle give bedre kontrol.. Er der nogen der kan be/afkræfte det? :D :devilll:

Don Kafai
15-11-2007, 21:08
- Jeg har hørt nogle "rygter" om at Cristiano Ronaldo bruger støvler der er 2 numre for små for at hans fod ikke bevæger sig i støvlen hvilket skulle give bedre kontrol.. Er der nogen der kan be/afkræfte det? :D :devilll:

se side 19 i denne tråd, der er det bragt op.

evt: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article355501.ece

Damien
17-11-2007, 14:23
Taget fra den seneste artikel om Ronaldos håb på England..
"Cristiano Ronaldo var således den primære grund til, at England måtte spille uden Wayne Rooney en stor del af kampen."
Er det ikke en overdrivelse, Det var da en mega svinsk stempling af Rooney selv. Men at Ronaldo prøver at overbevise dommeren er en anden ting..
Men nu er alt det her jo heldigvis glemt!!!

PerRonaldo
18-11-2007, 19:36
Káka: Ronaldo er verdens bedste!

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29202

Vi er ikke de eneste der synes det, den sandsynlige vinder anser også Ronaldo som verdens bedste!

Dines
18-11-2007, 19:46
Et ord: Enig;)

matt
18-11-2007, 20:32
Jeg synes det er beundringsværdigt af Kaka, selvom de brassere nu har det med at rose gud og hver en mand :)

Refstrup
18-11-2007, 20:45
Jeg havde stemt på Cristiano Ronaldo som den bedste i verden., siger brasilianeren.

- Ikke kun for hans kvaliteter, men også fordi han har gjort det så godt i den portugisiske landsholdstrøje. Lionel Messi er en stor spiller, men han har ikke vundet nogen titler i år, fortsætter Kaká.

Ja, Kaka har helt ret

Damien
18-11-2007, 21:44
Et ord: Enig;)

Hmmm hvorfor har du så givet Kaka 5 point i Ballon d'Or tråden ??? hmmm ;)

5 point: Kaká
4 point: Ronaldo
3 point: Drogba
2 point: Messi
1 point: Rooney

Men syns det fedt en af de klare favoritter (Kaka), ikke er så ego som mange andre.. Flot at han kan rose andres indsats i sådan en situation.

Lorensen
18-11-2007, 22:26
Hmmm hvorfor har du så givet Kaka 5 point i Ballon d'Or tråden ??? hmm ;)

Haha. Got'cha!

Dines
19-11-2007, 07:58
Hmmm hvorfor har du så givet Kaka 5 point i Ballon d'Or tråden ??? hmmm ;)

Rigtig nok. :) For mig er det svært at afgøre hvem der er bedst af de to spillere. Den ene uge Ronaldo den anden uge Kaká. Faktisk mener jeg ikke man vuderer hvem der er den bedste, men mere hvem som har været med til at vinde den største titel. Og der har Kaká vist mere i form af topscorer og en CL-titel.

PerRonaldo
19-11-2007, 09:14
Rigtig nok. :) For mig er det svært at afgøre hvem der er bedst af de to spillere. Den ene uge Ronaldo den anden uge Kaká. Faktisk mener jeg ikke man vuderer hvem der er den bedste, men mere hvem som har været med til at vinde den største titel. Og der har Kaká vist mere i form af topscorer og en CL-titel.

Ja men i form af personlige prsier har Ronaldo jo tilgengæld vundet alt hvad der kan vindes i England, undtagen topscore prisen. For mig er der ingen tvivl om at Ronaldo er verdens bedste. I denne sæson har Ronaldo fortsat sin fantastiske form fra sidste sæson og krydret det med succes i ch. league, hvor kaka ikke har kunne hjælpe milan på samme måde som han gjorde sidste sæson.

Men det bliver nok meget sandsynligt kaka der vinder prisen, og det kan kun bedømmes ud fra ch.league, alle andre turneringer har Ronaldo været ham overlegen.

Glory Man United
19-11-2007, 10:00
Nogle år er det næsten sikkert, hvem der er den bedste i år. Pt er Ronaldo, Kaka og Messi i en klasse for sig. Messi vinder ikke, for det er først de sidste 3mdrs tid, han er vågnet op. Men for pokker: At afgøre hvem som er bedst af de to andre, kræver, man ser dem uge efter uge.
Som tidl. nævnt kunne jeg ikke drømme om at spilde 5 min på en Serie A kamp. Derfor har jeg kun set Kaka i CL. Bedømt ud fra dem, ville jeg objektivt vælge brasilianeren!

CC
29-11-2007, 16:20
Fergie beskriver Ronaldo som den med de største skaberevner han nogensinde har haft, endda større end Cantonas betragtelige evner!

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29895

Synes det virker ret voldsomt, men han er da en fantastisk spiller, ingen tvivl om det...

PerRonaldo
29-11-2007, 16:38
Fergie beskriver Ronaldo som den med de største skaberevner han nogensinde har haft, endda større end Cantonas betragtelige evner!

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29895

Synes det virker ret voldsomt, men han er da en fantastisk spiller, ingen tvivl om det...

Fergie har jo ret. Jeg tror også det er den spillere med de bedste skaberevner og teknisk er han nok også den bedste der har været i United. Så det ser jeg ikke noget underligt i at han udtaler. Nu taler vi om en spiller der er med i et tæt kapløb om at blive verdens bedste fodboldspiller.. Hmh.. Har vi egentlig nogensinde haft verdens bedste i United?

Selvom Ronaldo måske er bedre end Cantona, bliver han aldrig en spiller som ham og det er en af de få mænd man kan elske, uden at være til fyre.. hehe

Glory Man United
29-11-2007, 17:04
Fergie har jo ret. Jeg tror også det er den spillere med de bedste skaberevner og teknisk er han nok også den bedste der har været i United. Så det ser jeg ikke noget underligt i at han udtaler. Nu taler vi om en spiller der er med i et tæt kapløb om at blive verdens bedste fodboldspiller.. Hmh.. Har vi egentlig nogensinde haft verdens bedste i United?

Selvom Ronaldo måske er bedre end Cantona, bliver han aldrig en spiller som ham og det er en af de få mænd man kan elske, uden at være til fyre.. hehe

Der er jo altid forskellige meninger om, hvem som er bedst. Umuligt at sammenligne dem, hvis vi skal være ærlige. Og bare omkring enkeltpersoner, er det svært. I en anden tråd sviner folk mig jo til, fordi jeg har en anden holdning omkring Beckham end lige dem

JDK
29-11-2007, 17:07
Cantona og Ronaldo var/er forskellige type fodboldspiller, så det er en meget svær sammenligning, men jeg forstår godt Ferguson i at, Ronaldo er en spiller som skaber meget på banen og for holdet, med han mange geniale afleveringer og hans egne driblepræstationer

robinho
29-11-2007, 17:11
Cantona kunne revolutionere den engelske række dengang fordi den kun var fyldt med fightende øltruger som ikke kunne tænke 1 sekund frem i en fodboldkamp. Idag er der mange af hans slags i ligaen, og tror ikke at cantona ville have samme indfydelse på kampene for united idag hvor det drejer sig meget om hurtige omstillinger med meget hurtige spillere.

Men cantona var på sin tid en stor spiller for os, og vandt også en del. Men tror dog at Ronaldo har flere gaver i sit spil end cantona.

CC
29-11-2007, 17:20
Cantona kunne revolutionere den engelske række dengang fordi den kun var fyldt med fightende øltruger som ikke kunne tænke 1 sekund frem i en fodboldkamp. Idag er der mange af hans slags i ligaen, og tror ikke at cantona ville have samme indfydelse på kampene for united idag hvor det drejer sig meget om hurtige omstillinger med meget hurtige spillere.

Men cantona var på sin tid en stor spiller for os, og vandt også en del. Men tror dog at Ronaldo har flere gaver i sit spil end cantona.

At Ronaldo har større talent passer fint med at kravene til hver enkelt spiller stiger i takt med årene og som du også siger havde Cantona nok næppe været blevet noget specielt hvis han havde haft spillet i dag...

PerRonaldo
29-11-2007, 17:30
Jeg er med på at det er svært at sammenligne de to spillere.. det jeg heller ikke ude på. Men derfor tror jeg stadig på at Fergie har ret i at Ronaldo er den bedste teknisk begavede fodboldspiller han har haft i sin stab i gennem tiderne, og det jeg så skriver i det andet indlæg er, at det ikke er ensbetydende med at han bliver den bedste i klubben, der skal han stadig vise noget over noget længere tid før man kan bedømme dette.

Glory Man United
29-11-2007, 17:46
At Ronaldo har større talent passer fint med at kravene til hver enkelt spiller stiger i takt med årene og som du også siger havde Cantona nok næppe været blevet noget specielt hvis han havde haft spillet i dag...

Ikke noget specielt? han blev kåret til den bedste United spiller gennem tiderne. Og jo han var speciel, og jo selvfølgeig havde han også været det idag

United DK
29-11-2007, 18:19
Fodbold ændre sig hele tiden, og derfor er det også svært, at sammenligne spillere fra forskellige tider. Før i tiden, var en god engelsk spiller en aggresiv type, uden en fantastisk teknik, men i dag, skal man helst kunne alle de der tricks fra Nike-reklamerne, før man bliver betragtet som en klassespiller, og sådan ændre tiden sig hele tiden.

Damien
29-11-2007, 18:22
er meget glad for Ronaldo, det skal ikke komma an på det. Men for mig vil han aldrig komme i nærheden af folk som Cantona, Keane, Giggs og Scholes..
Men Sir Alex har nok ret i det med det tekniske, syntes dog han har mangler andre steder lidt med hensyn til mentalitet og loyalitet..
Hader at se ham slå ud men armene efter en fejl fra en medspiller.. det skal stoppe!

PerRonaldo
29-11-2007, 18:28
er meget glad for Ronaldo, det skal ikke komma an på det. Men for mig vil han aldrig komme i nærheden af folk som Cantona, Keane, Giggs og Scholes..

Det kommer an på hvad hvilken snak man tager.. De spillere du nævner vil altid fylde mit hjerte i forhold til Ronaldo, men må tage hatten af hans kvaliteter, der er han en klasse for sig... Men igen han har ikke vist over lige så lang tid som dem du nævner..

Unitedalisme
29-11-2007, 18:42
Ronaldo gør det sjovt at se fodbold igen.. Dejligt at se at en spiller har overskud til de ting han gør, tror han har det vildt sjovt inde på banen.. Bare se på hva han laver i løbet af en kamp.. Han bringer noget nyt til fodbolden, godt nok er effiktiviteten ik altid helt i top, men det bliver bedre og bedre og man bliver sgu altid underholdt:D

ChristianR
29-11-2007, 19:03
Ronaldo gør det sjovt at se fodbold igen.. Dejligt at se at en spiller har overskud til de ting han gør, tror han har det vildt sjovt inde på banen.. Bare se på hva han laver i løbet af en kamp.. Han bringer noget nyt til fodbolden, godt nok er effiktiviteten ik altid helt i top, men det bliver bedre og bedre og man bliver sgu altid underholdt:D

Enig. Han har en gave, og han kan noget med en bold, som ingen andre i verden kan. Giv ham et par år mere til at få det overblik og den rutine, han måske mangler. For overblikket vil i den grad give ham den rutine, han i nogle tilfælde mangler idag. Rutinen er han efterhånden ved at få allerede i en tidlig alder, da han allerede har været i gennem en hel del.

CC
29-11-2007, 19:10
Ikke noget specielt? han blev kåret til den bedste United spiller gennem tiderne. Og jo han var speciel, og jo selvfølgeig havde han også været det idag

Jeg har heller aldrig sagt han ikke var noget specielt. Personligt regner jeg ham for at være en af de største nogensinde i United trøjen og det piner mig at jeg først begyndte at interessere mig for fodbold da jeg blev 8 år, for han stoppede da jeg var 7:rant: Så regner ham for at være lige så stor som Best, Law osv som jeg heller aldrig fik set, udover i klip hvor de mindes...
Og seføli havde han været en dygtig spiller hvis han havde haft de samme kvaliteter i dag, jeg mener bare at det ikke havde være nok til at blive husket som en af de største nogensinde da niveauet logisk nok stiger fra generation til generation...

Dines
29-11-2007, 19:47
Men Sir Alex har nok ret i det med det tekniske, syntes dog han har mangler andre steder lidt med hensyn til mentalitet og loyalitet..
Hader at se ham slå ud men armene efter en fejl fra en medspiller.. det skal stoppe!

Fordi Ronaldo har haft en enkelt rigtig klasse sæson for United og er på vej til en ny, så synes jeg stadig han er langt fra spillere som: Cantona, Giggs og Keane. Det er spillere der i et lang årrække har spillet god fodbold og leveret varen, så jeg synes ikke rigtig man kan sammenligne det. Men Ronaldo har da potientale til at blive en af de største ligesom Rooney.

SantasLittleHelper
29-11-2007, 19:47
Verdensklassespiller. Kan drible, heade, sætte en mand af med sin hurtighed og tricks, sparke med begge ben, spille i begge sider, tage frispark, lave gode indlæg osv. Verdensklassespiller without a shadow of doubt. Bliver 1000 gange større end beckham.

ChristianR
29-11-2007, 19:50
Fordi Ronaldo har haft en enkelt rigtig klasse sæson for United og er på vej til en ny, så synes jeg stadig han er langt fra spillere som: Cantona, Giggs og Keane. Det er spillere der i et lang årrække har spillet god fodbold og leveret varen, så jeg synes ikke rigtig man kan sammenligne det. Men Ronaldo har da potientale til at blive en af de største ligesom Rooney.

Nemlig. Har nu også svært ved at se, hvordan man på nuværende tidspunkt kan sige, at han ALDRIG vil opnå samme status. For det har han i mine øjne potentialet til.

NtotheT
29-11-2007, 20:02
Fordi mange herinde de lukker af alt for hurtigt for andre meninger. I siger at Ronaldo aldrig kommer op på Cantona og deres niveau? :P Lad mig så lige psrøge om noget? Hvad lavede de som 22-årig? Ja, det tænkte jeg nok. Ronaldo bliver den største i uniteds historie, hvis han holder det her niveau, hvilket jeg mener han gør. Og hvem siger hna ikke er loyal? Manden har afvist kontrakter, som ville få enhver til at besvime, men han afviste det? Manden er så loyal, som noget kan blive. At han kan sige at han er rød indeni, selvom han er Sportingelsker, det viser bare hans forhold til United..

På 1½ år har han scoret 32 mål som kantspiller og gud ved hvor mange han har lagt op til? Jeg mener han er oppe på 62 kampe, 32 mål og omkring 25-30 assist, ikke hæng mig op på det, men ved det er omkring der. Altså, hvis det ikke er verdensklasse, så vedj eg snart ikke hvem der er verdensklasse mere i verden.

Dines
29-11-2007, 20:21
Fordi mange herinde de lukker af alt for hurtigt for andre meninger. I siger at Ronaldo aldrig kommer op på Cantona og deres niveau? :P Lad mig så lige psrøge om noget? Hvad lavede de som 22-årig? Ja, det tænkte jeg nok. Ronaldo bliver den største i uniteds historie, hvis han holder det her niveau, hvilket jeg mener han gør. Og hvem siger hna ikke er loyal? Manden har afvist kontrakter, som ville få enhver til at besvime, men han afviste det? Manden er så loyal, som noget kan blive. At han kan sige at han er rød indeni, selvom han er Sportingelsker, det viser bare hans forhold til United..

På 1½ år har han scoret 32 mål som kantspiller og gud ved hvor mange han har lagt op til? Jeg mener han er oppe på 62 kampe, 32 mål og omkring 25-30 assist, ikke hæng mig op på det, men ved det er omkring der. Altså, hvis det ikke er verdensklasse, så vedj eg snart ikke hvem der er verdensklasse mere i verden.

Ronaldo lavede 23 sidste sæson, og har nu i denne lavet 11 mål, hvilket er utroligt når man tænker på karantæne og skade. Assister laver han tilgengæld ikke mange af. Iår er det kun blevet til en enkelt, og den kom mod Sporting, hvor det nærmere var et skud end en aflevering til Tevez.

SantasLittleHelper
29-11-2007, 20:25
tror ikke den tæller som assist, da det jo var et selvmål..

United DK
29-11-2007, 22:51
Fordi mange herinde de lukker af alt for hurtigt for andre meninger. I siger at Ronaldo aldrig kommer op på Cantona og deres niveau? :P Lad mig så lige psrøge om noget? Hvad lavede de som 22-årig? Ja, det tænkte jeg nok. Ronaldo bliver den største i uniteds historie, hvis han holder det her niveau, hvilket jeg mener han gør.

Fordi Ronaldo krøller hele verden som 22-årig, kan han jo godt falde af på den. Michael Owen er jo et godt eksempel på, at man kan falde af på den, når man slår igennem, i en tidlig alder. Det samme kan ske for Rooney, hvem ved? Jeg håber det dog ikke. :)