Se fuld version : Cristiano Ronaldo
Ved godt at Ronaldo er verdens måske bedste fodboldspiller.
Men den titel, retfærdiggører ikke at man skal opføre sig som en idiot, uden respekt for sin klub. Der er jo ingen tvivl om hvad han helst vil - og jeg håber at hans ønsker bliver opfyldt.
Jeg GIDER IKKE at have typer som ham i klubben. Gider man ikk være her, så skal man sparkes afsted. Og vil man gerne væk, skal man huske respekten for den klub der betaler millioner i måneden til ens konto.
Hvis vi snakker en salgspris i nærheden af 700 mio, mener jeg at han skal skydes afsted. Køb Berbatov, Sanchez, Richards og Moutinho, og vi får et bedre hold end sidste år.
Ved godt mange er dybt uenige, men respekten for klublogoet er det vigtigste for mig.
helt enig!
Jeg er heller ikke en af dem der som siger " Jamen hvad vil han i madrid, når vi er bedre osv". Det er vi ikke det er 50-50, og der er andre ting der trækker dernede også.
Jeg er af den holdning at når en spillere vil væk, skal man undersøge muligheden for en handel, men det som jeg er sur over i denne sag, er hvordan ronaldo har håndteret den og opført sig overfor united og fansene.
Han opføre sig som om at det kun er ham der er til stede i denne affære, og kun ham det handler om, og selvom det til syvende og sidst er rigtigt, så skal han lige huske på hvem der har gjort ham til det han er som fodboldspiller, og hvem der har hjulpet ham i svære tider.
TrincoBoy
18-07-2008, 13:52
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1034357.ece
Han afviste simpelthen at score Paris Hilton. Hvor uegoistisk. :Smackden:
Hvordan fanden kan man kalde Hilton for en brystbombe???.....Nåååååh nej, artiklen stammer fra ekstrabladet...
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1034357.ece
Han afviste simpelthen at score Paris Hilton. Hvor uegoistisk. :Smackden:
Så er han da ikke helt dum.
Artiklen får ham i øvrigt til at lyde som en lille alkoholiker :) "Hun flirtede med ham, men han var ikke interesseret. Han var bare glad for at drikke."
Hvordan fanden kan man kalde Hilton for en brystbombe???.....Nåååååh nej, artiklen stammer fra ekstrabladet...
Hun har da fået lavet plasticpatter min gode ven.. Følger du da slet ik med :Smackden:
Hun har da fået lavet plasticpatter min gode ven.. Følger du da slet ik med :Smackden:
det gør jeg vidst åbenbart heller ikke, billdere tak?"Rocking"
det gør jeg vidst åbenbart heller ikke, billdere tak?"Rocking"
Det stod engang på ekstra bladet tror jeg.
her er lidt hurtig google:
http://www.elgringooo.fr/index.php/2007/04/04/268-les-nouveaux-seins-siliconnes-de-paris-hilton
http://vip.tv2.dk/article.php/id-6568052.html
Så tog tråden lige en uventet sladder drejning :devill:
schousboe9
18-07-2008, 14:59
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6614082
Der kan umuligt være tvivl om, hvad Ronaldo vil efter disse ord fra Ferguson. At han ikke bliver solgt er bare en magtdemonstration, han bliver her i hvert fald ikke af egen fri vilje.
"The meeting went well - I think we both put across our points of view - where we stand and where the player stands," explained Sir Alex.
"I can say he'll be a Manchester United player next season. That's our stance - he won't be sold."
man.utd25
18-07-2008, 15:11
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6614082
Der kan umuligt være tvivl om, hvad Ronaldo vil efter disse ord fra Ferguson. At han ikke bliver solgt er bare en magtdemonstration, han bliver her i hvert fald ikke af egen fri vilje.
"The meeting went well - I think we both put across our points of view - where we stand and where the player stands," explained Sir Alex.
"I can say he'll be a Manchester United player next season. That's our stance - he won't be sold."
Ja det har du jo nok ret i, men jeg vil nyde hans sidste sæson i United .
Men lad os nu se, tror han er hos os et par år endnu:)
Det er svært, jeg har prøvet at få et billede af ham, hvor han spiller i hvidt. Det kunne jeg ikke, men der er en ting jeg ikke forstår hvor er SAF i denne her sag ? han har intet sagt eller gjort.
synes da SAF har gjort det okay i denne sag - forholdt sig en smule passiv, men samtidig sagt, at han er overbevist om, at Ronaldo bliver i United... i dag kom det dog så også, at de to angiveligt mødtes i Lissabon..
Ret uprofessionelt at drikke sig pissestiv og danse med en smadret fod, men meget professionelt, at afvise Paris Hilton :lolol:
tror nu der bliver overdrevet en del - synes ikke det er halt fair at sige, han var pissestiv... hvis man tager hans fortid i betragtning samt, at han som følge af sin fortid ikke drikker.. så kan det da godt være, han er begyndt at drikke lidt, men pissestiv - nej.. (men bare min holdning)
Du skal ikke forvente at få svar, det er ikke den "fløjs" stærke side... Har spurgt om samme ting de sidste 60 sider, og ingen har endnu kunnet give et svar
hva vil man gerne have svar på...?
Lad os for en kort bemærkning i stedet snakke om alle de piger, som er vilde med Ronaldo... Seneste tøs er Paris Hilton.
pengene og så ser han jo heller ikke grim us... men Hilton burde da have penge nok (tror jeg)
Hvorfor går Ronaldo ikke ud og dementere de to store interviews hvor han i det ene latterligør Uniteds fans og i det andet hvor han sammenligner hans liv med slavers??
Hvorfor kommer Ronaldo ikke ud og fortæller hvad han vil (efter 2-3 dage), hvis han ønsker at blive i United
det bille klart være det nemmeste at gå ud at dementere interviewsne, men tror Ronaldo er for "stolt" til dette... der har været nogle "dumme" kommentarer i denne sag - fra begge sider - som er kommet frem gennem medierne.. der sker felj oversættelser... der laves historier for at sælge aviser... medierne forårsager misforståelser, og med Ronaldos personlig er det en dorlig kombination...
Tror desuden IKKE, at Ronaldo har ment sine udtalelser så bogstaveligt, som det fremstilles - han er jo ikke ligefrem EKSPERT i engelsk..
håber det er et ok svar - ville gerne have kunnet svare bedre, men dette er mit bedste svar..
kan heller ikke give et konkret svar her - men tror det skyldes, at der sker en masse ting (som vi ikke kender til)... og samtidig tror jeg det skyldews misforståeleser..
Ja det har du jo nok ret i, men jeg vil nyde hans sidste sæson i United .
Men lad os nu se, tror han er hos os et par år endnu:)
enig - vil squ også nyde den..
og ja - tror virkelig ikke, han vil forlade United, når vi nu vinder CL igen den kommende sæson (og PL)... så er han i hvert fald ikk for smart:lolol:
United-Allan33
18-07-2008, 15:28
det bille klart være det nemmeste at gå ud at dementere interviewsne, men tror Ronaldo er for "stolt" til dette... der har været nogle "dumme" kommentarer i denne sag - fra begge sider - som er kommet frem gennem medierne.. der sker felj oversættelser... der laves historier for at sælge aviser... medierne forårsager misforståelser, og med Ronaldos personlig er det en dorlig kombination...
Tror desuden IKKE, at Ronaldo har ment sine udtalelser så bogstaveligt, som det fremstilles - han er jo ikke ligefrem EKSPERT i engelsk..
håber det er et ok svar - ville gerne have kunnet svare bedre, men dette er mit bedste svar..
Nu var du ikke en af dem som jeg hentydede til da du i det mindste forsøger at svare..
Men jeg kan ikke følge dig i det du skriver... Du skriver er en stolt person, ville en stolt person ikke have det dårligt med at normale mennesker vil se på ham som en idiot mht udtalelser om at han er slave, derfor ville han da netop gå ud og dementere dette skulle det ikke være sandt... At han mener han er slave er en udtalelse som alle burde tage afstand fra både fans og ikke fans...
Svar mig på hvordan du kan se bort fra sådanne holdninger?? Han gør jo rent faktisk grin med ting der har slået tusinde ihjel...
og ja - tror virkelig ikke, han vil forlade United, når vi nu vinder CL igen den kommende sæson (og PL)... så er han i hvert fald ikk for smart
Hvad forskel er der på nu og næste sæson?? Vi er også de bedste nu??
så ska vi til det igen næste sommer...
Hvor trættende
Nu var du ikke en af dem som jeg hentydede til da du i det mindste forsøger at svare..
Men jeg kan ikke følge dig i det du skriver... Du skriver er en stolt person, ville en stolt person ikke have det dårligt med at normale mennesker vil se på ham som en idiot mht udtalelser om at han er slave, derfor ville han da netop gå ud og dementere dette skulle det ikke være sandt... At han mener han er slave er en udtalelse som alle burde tage afstand fra både fans og ikke fans...
Svar mig på hvordan du kan se bort fra sådanne holdninger?? Han gør jo rent faktisk grin med ting der har slået tusinde ihjel...
Hvad forskel er der på nu og næste sæson?? Vi er også de bedste nu??
du misforstår min brug af "stolt" - det er stolthed i forhold til hans selvopfattelse.. og ikke i forhold til klub og fans - hvilket ellers ville have været at foretrække...
og synes absolut ikke, at sammenlignungen med slaver er i orden! Tværtimod synes jeg, at disse udtalelseer er dybt forkastelige og ingen steder hører hjemme!
Forskellen på denne sæson og den kmmende sæson er, at real betragtes som kongeklubben - men hvis United vinder igen næste år, er det med til at ædeløgge denne opfattelse.
For MIG vil United altid vøre STØRST, men en sådan opfattelse har alle moderne fodboldspillere ikke..
United skal vinde mere for at ædeløgge reals romanticerede selvopfattelse som kongeklub..
schousboe9
18-07-2008, 15:54
Hvor bliver det irriterende at se den nar rende rundt i vores nr. 7 et helt år endnu...
Flax_Generous
18-07-2008, 16:03
Hvor bliver det irriterende at se den nar rende rundt i vores nr. 7 et helt år endnu...
Han er tilgivet når han scorer hattrick foran The Kop d. 13. september.
EDIT: Hvis han da ikke er ude med sin skade...
så ska vi til det igen næste sommer...
Hvor trættende
Præcis.. Det samme show til næste sommer. Det stopper ikke før han er solgt.. Virkelig trættende at skulle læse og høre om det cirkus igen og igen..
Patrique
18-07-2008, 16:20
Klap dog i man!
Du er sku da dum at høre på. Du har aldrig hørt Ronaldo snakke skidt om Manchester United, og du vil heller ikke komme til det!
Alle inde på dette forum snakker om Ronaldo's mangel på respekt over noget i læser på nettet.
Den kommentar du kom med her; Det er virkelig mangel på respekt!
Ja, sådan tænker Unitedfans jo nu om dage. Vi så det også i sidste sæson med Giggs: "Kæft hvor er du ringe" i alle kampene. Nogle snakkede en dag om at sælge ham, indtil han scorede mod Wigan. Derefter var han verdens bedste...
Bedste eksempel er dog i 2005, hvor alle krævede Ferguson fyret, rikkede fuck til ham og buhede ad ham - i 2007 genvinder han mesterskabet og nu elsker alle ham igen.
Unitedfans skal bare fodres med nogle pokaler og mål, for ellers er de som små babier, der ikke har fået deres mam-mam.
Unitedfans er nikkedukker og medløbere af hinandens meninger nu om dage. Når en slår en prut, så kommer alle og dufter til den.
Dermed ikke sagt, at alle er sådan, men det er sgu ærgeligt som folk nogle gange vender karrusellen 180 grader.
det eneste der kan afværge et lignende cirkus næste sommer, er at real madrid i mellemtiden køber nogle andre gode unge spillere, og evt vinder CL, så de ser de ikke har det vilde behov for at smide 700 mio kr for ronaldo. Med mindre at man køber ronaldo mere for hans værdi i merchandise og pr end hans fodboldtalent.
United-Allan33
18-07-2008, 16:31
Klap dog i man!
Du er sku da dum at høre på. Du har aldrig hørt Ronaldo snakke skidt om Manchester United, og du vil heller ikke komme til det!
Alle inde på dette forum snakker om Ronaldo's mangel på respekt over noget i læser på nettet.
Jeg har hørt ham fortælle at han er slave, og hørt hans arrogante tilsvining af United fans... Så hvorfor skulle man respektere den mand???
Blir da spændende at se hvordan han bliver modtaget på Old Trafford igen, jeg tror ikke Viva Ronaldo når samme højder som tidligere.
Jeg forventer egentligt at Ronaldo fortæller om hele denne sag, og giver en undskyldning til os fans, som han har holdt for nar.
En ting er sikkert han er og blir ikke en legende i klubben. Der værdsætter han altså ikke klubben nok..
schousboe9
18-07-2008, 16:35
Klap dog i man!
Slap af, mester. Jeg skal nok fuldstændig selv styre, hvordan jeg vælger at opfatte Ronaldo. Det behøver du slet ikke blande dig i.
Jeg er ikke hoppet på vognen af folk, der tror på alt de læser på nettet, og det er efterhånden også et så gammelt og dårligt argument, at det er direkte pinligt! Det handler jo ikke om, hvad man har læst på nettet, for alt det fis med den brasilianske avis, mors og fætters udtalelser, Calderóns kommentarer osv. giver jeg ikke en skid for. Ronaldo kunne selv have afvist historien pure, men det har han heller ikke gjort. Han har i stedet udtalt, at der ikke foreligger nogen aftale med Real endnu og at "vi må se hva' der sker de næste dage. Alle ved, hvad jeg vil". Men hvad er der sket? Ikke en skid, han har bare revet os alle sammen rundt i manegen!
Jeg forventer heller ikke, at han sviner United til offentligt, for så åndssvag tror jeg trods alt ikke på han er. Hvis man ønsker at spille et andet sted, fair nok, men så skal man fandme ikke underskrive en ny 5-årig kontrakt til jeg ved ikke hvor mange mio. for bare at skide på den året efter og forlange en transfer til Real, fordi han 'fortjener det' efter at have vundet et par titler. Han var slet ikke blevet den spiller, han er idag hvis det ikke havde været for United og særligt Ferguson, så vi skylder ham ikke en skid! Endelig vælger han at slutte hele affæren af med at tude over sin slavetilværelse uden at skænke én tanke til de folk, der vitterligt var slaver i sin tid. Dét er fandme respektløst, kammerat!
EDIT:
Jeg har hørt ham fortælle at han er slave, og hørt hans arrogante tilsvining af United fans... Så hvorfor skulle man respektere den mand???
Tak!
min holdning er den, at hvis SAF/United ønsker ham i klubben, er det fordi, det er det bedste - og det ikke vil volde nogen problemer... det kan gidt være, Ronaldo ønsker at spille i real, men åbenbart ikke nok til at samtalen med Fergie ikke kunne ændre på hans holdning - dermed ikke sagt, at Ronaldos drømmeklub pt. er United, men det er heller ikke et skidt sted for ham.
Tror ikke, at SAF ville have "tvunget" ham til at blive, hvis det bare ville udløse had fra Ronaldos side...
Klap dog i man!
Folk har ret til deres egne holdninger - og dermed har du også ret til din..
Desuden er det ikke alle, som snakker om Ronaldos mangel på respekt - vi er nogen, som støtter ham og tror der er sket en del misforståelser.
Samtidig er vi også mange, der synes, at Ronaldos måde at håndtere sagen på har været dårlig - men vi snakker IKKE alle om mangel på respekt fra Ronaldos side..
Blir da spændende at se hvordan han bliver modtaget på Old Trafford igen, jeg tror ikke Viva Ronaldo når samme højder som tidligere.
Jeg forventer egentligt at Ronaldo fortæller om hele denne sag, og giver en undskyldning til os fans, som han har holdt for nar.
En ting er sikkert han er og blir ikke en legende i klubben. Der værdsætter han altså ikke klubben nok..
Tror ikke han får en varm velkomst, men tror heller ikke han forventer det - dog hvis han kommer med en god forklaring og undskyldning, ville det måske bløde stemningen lidt op... men tror heller ikke at Viva Ronaldo bliver et hit..
Legende eller ej---?
Det er jo individuelt, men han har været med til at vinde The Double - for mit vedkommen bliver han bliver han ikke en legende pt., der skal mere til.. men uanset hva, vil jeg altid huske ham for en fantastisk sæson...
United-Allan33
18-07-2008, 17:54
det kan gidt være, Ronaldo ønsker at spille i real, men åbenbart ikke nok til at samtalen med Fergie ikke kunne ændre på hans holdning
Hvad får dig til at tro at Ronaldo har skiftet mening?? Han kan ikke tvinge et salg igennem (selvom han gør sit bedste for det) hvis ikke United ønsker at sælge... Og det har SAF fortalt ham, og så kan han sidde og tude så meget han vil... Det er på tide han begynder at opfører sig som slave og gør hvad der bliver sagt...
Parkohargo
18-07-2008, 18:01
hmm.. ja så tegner alt på at Ronaldo bliver her endnu en sæson. Fint nok med mig. Var imo blevet træt i hovedet af al den snak omkring ham den sidste måneds tid at jeg var ligeglad med om han blev eller smuttede. Uanset hvad ska vi nok komme videre som vi har gjort gang på gang førhen. Nu kan vi da nyde alle hans genialiteter endnu en sæson og ærlig talt tror jeg ikke på at han ligefrem vil blive buhet ud af banen når han vender tilbage.. Han går ind og leverer en fremragende præstation.. og vinder alle fans hjerter igen.
Det som vil være det værste er at man nok skal igennem det samme cirkus endnu engang til næste år..et cirkus som medierne opfører.
Unitedforever
18-07-2008, 18:06
hmm.. ja så tegner alt på at Ronaldo bliver her endnu en sæson. Fint nok med mig. Var imo blevet træt i hovedet af al den snak omkring ham den sidste måneds tid at jeg var ligeglad med om han blev eller smuttede. Uanset hvad ska vi nok komme videre som vi har gjort gang på gang førhen. Nu kan vi da nyde alle hans genialiteter endnu en sæson og ærlig talt tror jeg ikke på at han ligefrem vil blive buhet ud af banen når han vender tilbage.. Han går ind og leverer en fremragende præstation.. og vinder alle fans hjerter igen.
Det som vil være det værste er at man nok skal igennem det samme cirkus endnu engang til næste år..et cirkus som medierne opfører.
Praacis... Det er dejligt at Ronaldo tager mindst end saason endnu. Han har haandteret sagen daarligt, men han har stadig min respekt. Jeg mener man bör give manden en en chance. Han har trods alt gjort meget godt for United.
schousboe9
18-07-2008, 18:15
Praacis... Det er dejligt at Ronaldo tager mindst end saason endnu. Han har haandteret sagen daarligt, men han har stadig min respekt. Jeg mener man bör give manden en en chance. Han har trods alt gjort meget godt for United.
Seføli har han det, uden tvivl. Men man bør altså også huske på, at United de tre første år har passet, plejet og formet ham til den spiller han er idag, og han er nu kun påbegyndt tilbagebetalingen med to fremragende sæsoner. I mine øjne står den maks. lige på dén konto, så han har ingen ret til at forlange det ene og det andet og bare være ligeglad med sin kontrakt.
Jeg har svært ved at forstå, hvorfor folk bare finder sig i at blive trådt på på den måde her. Al respekt for jeres holdning, men jeg finder mig i hvert fald ikke i det.
United > Ronaldo - bare li' for at tage den én gang til!:)
Unitedforever
18-07-2008, 18:20
Seføli har han det, uden tvivl. Men man bør altså også huske på, at United de tre første år har passet, plejet og formet ham til den spiller han er idag, og han er nu kun påbegyndt tilbagebetalingen med to fremragende sæsoner. I mine øjne står den maks. lige på dén konto, så han har ingen ret til at forlange det ene og det andet og bare være ligeglad med sin kontrakt.
Jeg har svært ved at forstå, hvorfor folk bare finder sig i at blive trådt på på den måde her. Al respekt for jeres holdning, men jeg finder mig i hvert fald ikke i det.
United > Ronaldo - bare li' for at tage den én gang til!:)
Self har du ret i at United er större end Ronlado, men jeg ser bare Ronaldo som en sp uundvörlig del af holdet, saa jeg er tilfreds med at han bliver. Du har ogsaa helt ret i at det er United, der har gjort ham til verdens bedste i dag, men ikke desto mindre findes, der altsaa meget, meget faa spillere, der kan erstatte Ronalo. Som jeg siger, saa har han ikke handlet optimalt i hele denne farce af en sag, men jeg sys bare det er grotesk at nogle folk tilnörmelsesvis, vil halshugge ham, fordi han ikke udtaler det ene eller det andet. Maaske er der en god grund til at han ikke har sagt noget. Jeg lader i hvert fald tvivlen komme ham til gode. :)
United-Allan33
18-07-2008, 18:21
Han går ind og leverer en fremragende præstation.. og vinder alle fans hjerter igen.
Det er ikke alle fans der lader sig træde på, så du skal næppe regne md at alle UNITED fans glemmer den slags.... Jeg for en kan ihvertfald sige at han ALDRIG vinder mit hjerte igen.... Han har bare at gå ind og levere fremragende præstationer, det er hvad man kan forlange af slaver, det er hans pligt...
schousboe9
18-07-2008, 18:32
Self har du ret i at United er större end Ronlado, men jeg ser bare Ronaldo som en sp uundvörlig del af holdet, saa jeg er tilfreds med at han bliver. Du har ogsaa helt ret i at det er United, der har gjort ham til verdens bedste i dag, men ikke desto mindre findes, der altsaa meget, meget faa spillere, der kan erstatte Ronalo.
Ja, det kan vi hurtigt blive enige om, men derfor behøver man ikke finde sig i hvad som helst. Vi må sætte et eksempel på et eller andet tidspunkt, og hér synes jeg, det havde været oplagt. At vi så havde mistet verdens suverænt bedste spiller var så en bitter pille vi havde været nødt til at sluge. Alle herinde er jo alligevel enige om, at vi nok skal komme videre efter Ronaldo, så hvorfor ikke nu som næste år? Desuden vil jeg mene, at en David Silva sagtens kunne erstatte Ronaldo, men det er en anden snak.:)
Som jeg siger, saa har han ikke handlet optimalt i hele denne farce af en sag, men jeg sys bare det er grotesk at nogle folk tilnörmelsesvis, vil halshugge ham, fordi han ikke udtaler det ene eller det andet. Maaske er der en god grund til at han ikke har sagt noget. Jeg lader i hvert fald tvivlen komme ham til gode. :)
Han har da sagt noget. Han har sagt, at der ikke var noget nyt, men at alle vidste, hvad han ville. Sådanne udtalelser finder jeg vildt upassende, når man kun er ét år inde i en 5-årig kontrakt. Robert Green har gang i samme cirkus nu i West Ham, hvor han forlanger en bedre kontrakt eller at blive solgt, selvom han sidste år ligeledes underskrev en 5-årig aftale med en klausul om, at hans løn blev revurderet i sommeren '09. Spillerne tror tydeligvis de har meget mere magt end hvad der egentlig er tilfældet, og det synes jeg ærlig talt er en kedelig udvikling. Jeg mener derfor, at man som klub bør sætte et klart eksempel i sådanne sager, men det blev desværre ikke i denne omgang...
Nu hvor Ronaldo bliver alligevel, er han ikke tilgivet i min bog. Den opfoersel han har haft i de sidste mange uger, har vaeret utrolig daarligt haandteret, og da han sagde, at han var en slave, mistede jeg rigtig meget for ham. Jeg er glad for, at vi beholder verdensbedste fodboldspiller, men er sikker paa, at han naeste sommer er vaek, hvis Real er interesserede. Jeg haaber paa han scorer og klarer sig godt for holdets skyld, men der gaar lang tid foer det bliver det samme som foer.
unitedforreal
18-07-2008, 18:45
Nogen af jer er sgu langt ud, I snakker om Ronaldo osv, Men har i kigget jer selv i spejlet, "i tænker sikkert hvad fanden snakker drengen om".
I snakker om Ronaldo er iloyal og han intet respeckt har til klubben. Men hvor er jeres respekt til klubben, hvis i ikke respektere den mand der spiller i united trøjen. Hvor meget bedre er i ? altså hvis i hader en spiller som spller for united.
Det Roy keane gjorde som fik ham fyret fra klubben, det var også langt ud. Han gik bag sine hold kamerater og svinede dem til. han er stadig en legende i klubben. Det Beckham gjorde ? jeg kan nævne 100000 spiller som har gjort dit og dat.
Men måske skal vi bare vise ham at vi elsker alle som spiller i united. Jeg var ligeglad med om Ronaldo blev eller forlod os, Men jeg er sgu glad for at se hvordan nogen af jer sviner ham til.
Alt det han gjorde for os er åbenbart glemt, ja vi gjorde også en del for ham. men stadig.
Jeg vil altid holde af manden om han spiller for os eller ej, Det samme som jeg vil af united om de taber eller ej. Og hvor mange af jer var også imod købet er united, men bare fordi en ny manden ejer klubben betyder det ikke at vi hader klubben, "kærligheden til en person/klub eller ting ændres ikke fra dag til dag."
Det jeg prøver at sige er. Man skal ikke være ond / hadefuld fordi han har sagt eller gjort noget forkert, manden er ikke særlig gammel og hele verdens presse er på ham.
Jeg vil synge og danse til Viva Ronaldo, men vi skal være parate til at forsvar ham mod alle de sange der bliver lavet imod ham efter denne sommer.
"hvis du snakker dårlig om en united mand, så kigger vi ikke på, men forsvar ham"
Hvad får dig til at tro at Ronaldo har skiftet mening?? Han kan ikke tvinge et salg igennem (selvom han gør sit bedste for det) hvis ikke United ønsker at sælge... Og det har SAF fortalt ham, og så kan han sidde og tude så meget han vil... Det er på tide han begynder at opfører sig som slave og gør hvad der bliver sagt...
Jeg tror bare IKKE på, at SAF ville tvinge Ronaldo til at blive, hvis det var dømt til at gå galt...! men nok bare mig, der er naiv..
[QUOTE=unitedforreal;84584]Nogen af jer er sgu langt ud, I snakker om Ronaldo osv, Men har i kigget jer selv i spejlet, "i tænker sikkert hvad fanden snakker drengen om".
I snakker om Ronaldo er iloyal og han intet respeckt har til klubben. Men hvor er jeres respekt til klubben, hvis i ikke respektere den mand der spiller i united trøjen. Hvor meget bedre er i ? altså hvis i hader en spiller som spller for united.
Det Roy keane gjorde som fik ham fyret fra klubben, det var også langt ud. Han gik bag sine hold kamerater og svinede dem til. han er stadig en legende i klubben. Det Beckham gjorde ? jeg kan nævne 100000 spiller som har gjort dit og dat.
Men måske skal vi bare vise ham at vi elsker alle som spiller i united. Jeg var ligeglad med om Ronaldo blev eller forlod os, Men jeg er sgu glad for at se hvordan nogen af jer sviner ham til.
Alt det han gjorde for os er åbenbart glemt, ja vi gjorde også en del for ham. men stadig.
Jeg vil altid holde af manden om han spiller for os eller ej, Det samme som jeg vil af united om de taber eller ej. Og hvor mange af jer var også imod købet er united, men bare fordi en ny manden ejer klubben betyder det ikke at vi hader klubben, "kærligheden til en person/klub eller ting ændres ikke fra dag til dag."
Det jeg prøver at sige er. Man skal ikke være ond / hadefuld fordi han har sagt eller gjort noget forkert, manden er ikke særlig gammel og hele verdens presse er på ham.
Jeg vil synge og danse til Viva Ronaldo, men vi skal være parate til at forsvar ham mod alle de sange der bliver lavet imod ham efter denne sommer.
"hvis du snakker dårlig om en united mand, så kigger vi ikke på, men forsvar ham"
kan ikke være mere end enig i det du skriver - det er klubbens beslutning at beholde Ronaldo - hvorfor jeg tror det er det rigtige...
Jeg vil ALTID støtte op om klubben og dens beslutninger - no matter what..
Ferguson har tidligere tvunget spillere til at blive, selvom de ville væk. Seneste eksempel er van Nistelrooy, der allerede i 2004 bad om at blive sat til salg, men fik afslag.
United-Allan33
18-07-2008, 19:22
Nogen af jer er sgu langt ud, I snakker om Ronaldo osv, Men har i kigget jer selv i spejlet, "i tænker sikkert hvad fanden snakker drengen om".
Han er 23 år, og kan næppe kaldes en dreng mere... Og ja vi vil da gerne vide hvad han snakker om, for han snakker jo aldrig rent fra posen...
Man behøver ikke elske alle spillere der spiller i United, og især ikke en der på den måde viser med al tydelighed at han vil væk fra klubben, og en der ikke skyr nogle midler for at gøre sig upopulær blandt holdets fans... Skal man også respektere feks en pædofil bare fordi han spiller for United og har haft to gode sæsoner eller hvor er grænsen???
Man holder ikke med spillerne, men klubben, ihvertfald det er hvad jeg gør
Var der ikke noget om snakken, og siden han kom med det angreb har vi vundet 2 x PL 1 x Cl og 1 x Liga cup, med mange af de samme spillere, så måske hans ord hjalp på dem...
Hvad gjorde Beckham??
Hvis han ikke allerede ved han VAR elsket, så har han squ heller ikke fortjent at blive elsket..
Alt han har gjort for os??? Han gør bare sit arbejde, det han får sin store fede hyrer for, så han har squ ikke gjort mere for United end hvad man kan forlange for 1,4 mill om ugen...
Hvordan kan man holde af en spiller der ikke spiller i United, men i en af vores modstandere???
Og hvad har Glazer at gøre med denne sag
Bare fordi man spiller i United, eller bare fordi man er verdensbedste fodbold spiller skal man squ ikke opfører sig på den måde..
Manden er 23 år, det er hvis flere år siden han kunne bruge sin alder som undskyldning, når man bliver 18 får man udover kørerkort også et ansvar at leve op til.. Og det har Ronaldo bestemt ikke udvist i denne sag... Det er ikke nogen undskyldning at man er ung og presset for at gøre grin med tusinde slavers liv...
Syng og dans du bare så meget du vil til den sang, tror næppe den bliver sunget med så stor kræft fremover...
Okay, vi skal altså respektere alle de spillere der spiller i united-trøjen uanset hvad? Jamen så glæder jeg mig da til at se hvordan du reagerer, den dag Wes Brown stiller op og siger: "jeg gider ikke spille for den her lorteklub mere. De behandler mig som en slave!"
Ta det ikke personligt, men sådan en holdning minder mig altså mest om en logrende hund, der altid er glad uanset hvordan ejeren behandler den.. Klad mig bare forkælet, men jeg forventer mig mere af spillere i United. Også selvom de er pisse ligeglade med om jeg køber merchandise og kampbilletter.
Ja, sådan tænker Unitedfans jo nu om dage. Vi så det også i sidste sæson med Giggs: "Kæft hvor er du ringe" i alle kampene. Nogle snakkede en dag om at sælge ham, indtil han scorede mod Wigan. Derefter var han verdens bedste...
Bedste eksempel er dog i 2005, hvor alle krævede Ferguson fyret, rikkede fuck til ham og buhede ad ham - i 2007 genvinder han mesterskabet og nu elsker alle ham igen.
Unitedfans skal bare fodres med nogle pokaler og mål, for ellers er de som små babier, der ikke har fået deres mam-mam.
Unitedfans er nikkedukker og medløbere af hinandens meninger nu om dage. Når en slår en prut, så kommer alle og dufter til den.
Dermed ikke sagt, at alle er sådan, men det er sgu ærgeligt som folk nogle gange vender karrusellen 180 grader.
Fuldstændig enig.. Mange gange får man den fornemmelse som nok også er rigtig, at rigtig mange "fans" er fans pga. pokalerne de sidste mange sæsoner, og mange af dem bliver her næppe når United stopper med at vinde..
Vil dog sige, at jeg vil ha ret til at sige at jeg godt kan lide Ronaldo, som fodboldspiller, og syntes han er verdens bedste spiller, selvom jeg har syntes han skulle væk, sådan som han har været over for os og klubben.. men jeg vil få det bedste ud af den sæson der kommer, og jeg håber han stadig vil få opbakning, får det har han brug for, og det ville være for dumt ikke at støtte ham og give ham opbakning, hvis han kan være med til at skaffe os flere trofæer i hans ´måske sidste sæson.. Men ham som person kommer jeg aldrig til at kunne lide igen..
Jeg stoler i alt fald på det Ferguson har valgt!
Så kan i jo kalde mig logrende hund eller hvad i har lyst til! Han er om nogen manden der ved hvad der er bedst for United! Og indtil videre har han valgt at Ronaldo bliver i minimum en sæson endnu! Derfor synes jeg vi skal bakke op om holdet, og der ved heppe på Ronaldo, og andre spillere som gør det godt i klubben!
Glory glory Man. Utd. - Vi får helt sikkert igen en svær sæson! Så lad os nu stå sammen!
unitedforreal
18-07-2008, 21:11
Okay, vi skal altså respektere alle de spillere der spiller i united-trøjen uanset hvad? Jamen så glæder jeg mig da til at se hvordan du reagerer, den dag Wes Brown stiller op og siger: "jeg gider ikke spille for den her lorteklub mere. De behandler mig som en slave!"
Ta det ikke personligt, men sådan en holdning minder mig altså mest om en logrende hund, der altid er glad uanset hvordan ejeren behandler den.. Klad mig bare forkælet, men jeg forventer mig mere af spillere i United. Også selvom de er pisse ligeglade med om jeg køber merchandise og kampbilletter.
Seriøst har Ronaldo sagt han ikke gider at spille mere for den her lorte klub ?, eller sagde han bare at hans drøm var at spille for Real madrid.
Jeg vil mene at Brown-van dar sar-saha- osv osv hvis de fik tilbud fra madrid så vil de overveje det, men Ronaldo har bare lyst til at prøve at spille der ned.
Anyway jeg er ligeglad. han skal bare spille godt og vise sin kærlighed når han spiller,
Mange på uniteds hold har en drømme klub, den klub spiller desvære for dem ikke CL osv, men langt ned i rækkerne.
United DK
18-07-2008, 21:17
Så blev min dag ødelagt...
Nå, men det er da glædeligt, at han er skadet de første par måneder, så vi kan bevise, at vi sagtens kan uden ham.
Jeg synes i øvrigt Ferguson er en skygge af sig selv i denne sag. Normalt ryger big time charliere som Ronaldo ud, men uha, nu lavede han jo 42 mål sidste sæson, og så er han åbenbart fredet. Fuck off!
Don Kafai
18-07-2008, 21:24
Seriøst har Ronaldo sagt han ikke gider at spille mere for den her lorte klub ?, eller sagde han bare at hans drøm var at spille for Real madrid.
Anyway jeg er ligeglad. han skal bare spille godt og vise sin kærlighed når han spiller
Problemet er ikke, at han gerne vil til Real Madrid. Fuck det, har han plakater med John Arne Riise og Gerrard på væggen, så er jeg ligeglad. Ingen vil tvinge United-genet ind i ham, hvis han ikke har det.
Problemet er, at han ikke viser respekt for klubben, fansene osv med at melde klart ud. Han skulle have sagt efter CL-finalen, at han ønskede at spille for Real Madrid, og håbede på en aftale snart.
I stedet har han enten ikke udtalt sig, eller kommet med kryptiske kommentarer. Derudover, har han givet Blatter ret i, at han ikke er fair behandlet. Som prikken over i'et, har han sagt den fatale sætning: "Det hele er glemt når jeg laver et par kasser i næste sæson".
Det kan være jeg ikke har grundlag for ovenstående påstande, men det er sådan, man som fan opfatter det, og det er alle undtagen få enige med mig i.
Så personligt er jeg ligeglad med, om han sværger til Benitez eller satan, han skal bare se det som et privilegie at spille for United, og ikke tage det for givet ved at pisse folk af. Det er det eneste fansene ønsker, og det er derfor der er sådan en vrede over ham. Det er IKKE fordi han har Real Madrid som barndomsklub.
Don Kafai
18-07-2008, 21:27
Jeg synes i øvrigt Ferguson er en skygge af sig selv i denne sag. Normalt ryger big time charliere som Ronaldo ud, men uha, nu lavede han jo 42 mål sidste sæson, og så er han åbenbart fredet. Fuck off!
Tja, han har før vist, at han ikke er bange for at sætte en streg, også overfor de bedste spillere, så tror ikke så meget, at det har noget med det at gøre.
Jeg tror, at Ronaldo og Ferguson er blevet enige om, at han skal tage et år mere. Til sommer, sælges han så til Real Madrid.
Jeg tror måske også at Ferguson ikke har givet Ronaldo sparket fordi, at han vil tabe ansigt. Skulle Ronaldo ende i Real nu, så har United i den grad stadsfæstet sig som en klub der er under tøflen, og faktisk er en mindre klub end Real Madrid.
Tja, han har før vist, at han ikke er bange for at sætte en streg, også overfor de bedste spillere, så tror ikke så meget, at det har noget med det at gøre.
Jeg tror, at Ronaldo og Ferguson er blevet enige om, at han skal tage et år mere. Til sommer, sælges han så til Real Madrid.
Jeg tror måske også at Ferguson ikke har givet Ronaldo sparket fordi, at han vil tabe ansigt. Skulle Ronaldo ende i Real nu, så har United i den grad stadsfæstet sig som en klub der er under tøflen, og faktisk er en mindre klub end Real Madrid.
Jeg tror det er en blandning af det du siger, og måske også fordi alt i denne sag ikke er som det er blevet fremsat i medierne! For hvis det var det, er jeg sikker på at Ferguson er mand nok til at gøre det der skulle gøres!
United DK
18-07-2008, 21:51
Personligt er jeg ligeglad med, at vi er en mindre klub end Real Madrid, hvilket vi i øvrigt er uanset.
Nu skal det sgu nok passe, at han får en middelmådig sæson, og så får vi kun 250-300 mio. for ham, hvor vi ellers kunne have fået over en halv milliard for ham i dette vindue, men næh nej, vi skal endelig holde på ham, enten fordi han er ihh åhh så fantastisk, eller fordi man da ikke bare skal slippe nogen, fordi de selv vil væk, men nej, vi slipper ham jo heller ikke bare, vi får OVER EN HALV MILLIARD! SÆLG!!!
Jeg tror det er en blandning af det du siger, og måske også fordi alt i denne sag ikke er som det er blevet fremsat i medierne! For hvis det var det, er jeg sikker på at Ferguson er mand nok til at gøre det der skulle gøres!
Du aner ikke hvor meget medierne ved. Læs "this is the one"...
Du aner ikke hvor meget medierne ved. Læs "this is the one"...
Men jeg ved at aviser og tv bliver "skrevet" så det kan sælge! Og det giver uden tvivl et hak i troværdigheden!
Ting er selvfølgelige sandte nok, men der er altså også ting som uden tvivl er det pure opspind!
Så blev min dag ødelagt...
Nå, men det er da glædeligt, at han er skadet de første par måneder, så vi kan bevise, at vi sagtens kan uden ham.
Tror Fergie har haft en snak med ham, og jeg er da heller ikke i tvivl om at han også har fortalt ham hvor skabet skal stå. Så at han bliver i klubben er da fint nok, selvom jeg egentlig hellere så ham sendt af sted. Skal dog nævnes at jeg ikke er en af Ronaldo haderne, selvom jeg heller ikke er en af dem som synes han er guds gave til United... Han har ikke begået det ultimative forræderi i stil med Heinze, han har ikke svinet United eller nogen omkring klubben til, han har bare givet udtryk for at Real er hans drømmeklub og det synes jeg egentlig er fair nok. At han så kunne have gjort det på en væsentlig mere elegant måde er der ingen tvivl om, men sådan er det jo. Udtalelserne omkring at han er en slave er så noget pis, men ingen har jo sagt at man skal være den skarpeste kniv i skuffen for at spille for united.
Som i nok kan fornemme er mine følelser omkring denne sag rimelig splittede og jeg har helt sikkert mistet meget for ham. Jeg vil ikke buhe af ham eller svine ham til, men jeg vil heller ikke heppe på ham. Han er ligesom bare en der kan skaffe os nogen resultater og det er det... Og det er helt sikkert at Ronaldo trøjen bliver pakket rimelig langt væk...
Men jeg ved at aviser og tv bliver "skrevet" så det kan sælge! Og det giver uden tvivl et hak i troværdigheden!
Ting er selvfølgelige sandte nok, men der er altså også ting som uden tvivl er det pure opspind!
Hvordan skulle du ellers kunne forsvare ham?
Eller ting, der kommer ud af prberauer, som dem de fleste fodboldspillere omgives af... Også Ronaldo.
Hvordan skulle du ellers kunne forsvare ham?
Eller ting, der kommer ud af prberauer, som dem de fleste fodboldspillere omgives af... Også Ronaldo.
Jeg forsvarer ham ikke - men Ferguson mener åbenbart at han er god nok til spille i klubben! Og det er mere end nok for mig!
Jeg håber ærligtalt ikke du stoler blindt på alt du læser :) men det er jo selvfølgelig op til dig selv..
Jeg forsvarer ham ikke - men Ferguson mener åbenbart at han er god nok til spille i klubben! Og det er mere end nok for mig!
Jeg håber ærligtalt ikke du stoler blindt på alt du læser :) men det er jo selvfølgelig op til dig selv..
Sådan er der jo så meget.
Nej, det gør jeg ikke. Men man behøves ikke skyde med kanoner efter spurve, og tro alt bare er opspind, så snart det ikke underbygger ens egen teori.
Sådan er der jo så meget.
Nej, det gør jeg ikke. Men man behøves ikke skyde med kanoner efter spurve, og tro alt bare er opspind, så snart det ikke underbygger ens egen teori.
Ligeover! Men jeg vil da gerne hører hvad du mener grunden er til at Ferguson ikke har smidt Ronaldo ud af klubben endnu?
United-Allan33
19-07-2008, 07:26
Ligeover! Men jeg vil da gerne hører hvad du mener grunden er til at Ferguson ikke har smidt Ronaldo ud af klubben endnu?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/sunsport_columnists/article1443152.ece
Tror du finder årsagen til det i denne artikkel skrevet af Terry Venables...
og så findes der ting, som ikke kommer ud i pressen af hensyn til journalistens forhold til United
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/sunsport_columnists/article1443152.ece
jeg har aldrig brudt mig om Terry Venables, men det der. Det er en fremragende klumme!
Glory Man United
19-07-2008, 08:21
Det Keane gjorde var ikke for snedigt, men hvad gjorde Beckham?
FREMRAGENDE artikel.. Helt kanon.. Godt fundet:D
Glory Man United
19-07-2008, 08:36
Lidt for meget "Dengang far var dreng, så...." men ja den underbygger vel de flestes mening om Ronaldo
Så er Ronaldo ifølge Jorge Valdano klar i Real Madrid:
http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2008-2009/valdano-ronaldo-til-real-madrid
Får denne transfersaga ALDRIG en ende, håbede at det var slut for en tid efter SAF's udtalelse i går.
Glory Man United
19-07-2008, 08:42
http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2008-2009/valdano-ronaldo-til-real-madrid
Får denne transfersaga ALDRIG en ende, håbede at det var slut for en tid efter SAF's udtalelse i går.
Der er vi jo så forskellige. Jeg håber stadigvæk, at vi sælger ham for 700 mil
Lidt mærkeligt hvis Valdano (som ikk er ansat i Real Madrid) ved at han har skrevet under på en 5-årig kontrakt. Mystisk ihvertfald.
United-Allan33
19-07-2008, 08:55
Den ender ikke før Ronaldo er i Real eller han går ud og siger at han ikke ønsker at rejse til Madrid (hvilket næppe sker)
Kan godt ske han ikke siger noget direkte grimt om klubben, men (imo) på den måde han opfører sig på, så kunne han lige så godt stå frem og sige:
Jeg er Ronaldo, jeg er verdens bedste spiller, jeg fortjener mere end at spille i denne lille snot klub, hvis fans er idioter og tosser... som tilgiver mig når jeg har scoret et par mål....
Han viser ihvertfald ingen respekt for den klub og fans som har hjulpet ham på vej mod det han er i dag...
Det er helt fair at hans drømmeklub er Real, og at han drømmer om at spille i Real, men så længe han spiller i United, så holder han det for sig selv, og ikke ved hver given lejlighed fortælle det til højre og venstre, det er efter min mening at spytte på Uniteds fans...
Den ender ikke før Ronaldo er i Real eller han går ud og siger at han ikke ønsker at rejse til Madrid (hvilket næppe sker)
Kan godt ske han ikke siger noget direkte grimt om klubben, men (imo) på den måde han opfører sig på, så kunne han lige så godt stå frem og sige:
Jeg er Ronaldo, jeg er verdens bedste spiller, jeg fortjener mere end at spille i denne lille snot klub, hvis fans er idioter og tosser... som tilgiver mig når jeg har scoret et par mål....
Han viser ihvertfald ingen respekt for den klub og fans som har hjulpet ham på vej mod det han er i dag...
Det er helt fair at hans drømmeklub er Real, og at han drømmer om at spille i Real, men så længe han spiller i United, så holder han det for sig selv, og ikke ved hver given lejlighed fortælle det til højre og venstre, det er efter min mening at spytte på Uniteds fans...
Du gør da virkelig et stort cirkus ud af at fortælle at Ronaldo er en kæmpe idiot? Selv når ingen har sagt det modsatte quoter du en for at komme ud med aggressionerne.
Alle herinde kender godt din holdning til Ronaldo. Jeg er ikke vildt uenig. Men det er godt nok trættende at høre på i længden. Vi forstår godt din mening om du siger den én eller 100 gange.
United DK
19-07-2008, 10:06
Hvad er det folk som Terry Venables ikke forstår? Vi lader jo ikke bare Ronaldo gå kvit og frit, nej, vi får (eller kunne have fået) over en halv milliard, det er da værd at tage med. Jeg gider ikke engang lade ham rådne op på tribunen, for hvad får vi ud af det, udover noget princip pis? Derudover skal vi, mens han er på tribunen, stadig betale hans enorme løn. Nej, det bedste ville være at sælge ham, men sådan ender det nok ikke, i denne omgang.
Rasmus-K-J
19-07-2008, 10:24
Nu har jeg siddet og læst de sidste 10 sider, og for fanden hvor er der mange der ikk vil have han bliver. I skriver i vil buhe af ham, og ikk synge Viva Ronaldo. HVOR meget united fans synes i selv der er over jer. I vil gerne have ronaldo bliver ringere end sidste sæson(kan næsten kun ske) I vil ikk bakke op om ham. DVS: i gider ikk bakke op om klubben, så i ønsker ikk det går godt for ronaldo næste sæson? og hvis det måske ikk går særlig godt, og han ikk kan finde formen og slet ikk er i spillehumør, volder det jo united problemer i enden. Forestil jer hvor svært det er at komme i hopla uden fans, Synes nærmere det er jer der er ved at blive arroganté. Ronaldo har IKKE på noget tidspunkt sagt. FUCK KLUBBEN og FANSNE, nu siger mange af jer jo, og ja han har ikk klaret sagen og sagt han bliver i united! Men han hader jo ikk fansne eller klubben på nogen måde. Jeg tror personligt han kommer med en kommentar om det hele, og det vil redde mange tråde ud. For næsten hele den sag er medierne der har styret den!
United DK
19-07-2008, 11:11
Nu har jeg siddet og læst de sidste 10 sider, og for fanden hvor er der mange der ikk vil have han bliver. I skriver i vil buhe af ham, og ikk synge Viva Ronaldo. HVOR meget united fans synes i selv der er over jer. I vil gerne have ronaldo bliver ringere end sidste sæson(kan næsten kun ske) I vil ikk bakke op om ham. DVS: i gider ikk bakke op om klubben, så i ønsker ikk det går godt for ronaldo næste sæson? og hvis det måske ikk går særlig godt, og han ikk kan finde formen og slet ikk er i spillehumør, volder det jo united problemer i enden. Forestil jer hvor svært det er at komme i hopla uden fans, Synes nærmere det er jer der er ved at blive arroganté. Ronaldo har IKKE på noget tidspunkt sagt. FUCK KLUBBEN og FANSNE, nu siger mange af jer jo, og ja han har ikk klaret sagen og sagt han bliver i united! Men han hader jo ikk fansne eller klubben på nogen måde. Jeg tror personligt han kommer med en kommentar om det hele, og det vil redde mange tråde ud. For næsten hele den sag er medierne der har styret den!
Så fordi han spiller i en rød trøje, med Uniteds logo på, så kan han tillade sig alt, og stadig forvente opbakning? Nej fandeme nej! Jeg håber det bedste for Manchester United, og det værste for Ronaldo, og det går ikke absolut hånd i hånd, at når Ronaldo spiller dårligt, så spiller United også dårligt, for vi har mange andre klassespillere.
Nu har jeg siddet og læst de sidste 10 sider, og for fanden hvor er der mange der ikk vil have han bliver. I skriver i vil buhe af ham, og ikk synge Viva Ronaldo. HVOR meget united fans synes i selv der er over jer.
Tja, det viser jo bare at de fleste inde på dette forum er UNITED fans, og ikke Ronaldo fans.
I vil gerne have ronaldo bliver ringere end sidste sæson(kan næsten kun ske) I vil ikk bakke op om ham. DVS: i gider ikk bakke op om klubben, så i ønsker ikk det går godt for ronaldo næste sæson? og hvis det måske ikk går særlig godt, og han ikk kan finde formen og slet ikk er i spillehumør, volder det jo united problemer i enden.
Hvis Ronaldo spiller i United næste sæson (99% sikkert han gør) så håber jeg da at han spiller lige så fantastisk som han har gjort i de to forrige sæsoner. Og ja det kan godt ske, at United bliver svækket hvis Ronaldo går ned i niveau, men af den grund vil jeg da ikke lunte hen på Oldtrafford og bakke ham op, og lade som om denne sag ikke har fundet sted. For når man spiller i United, er det efter min mening ikke nok, at man spiller godt. Jeg synes også man skal respektere klubben og dens fans, og IKKE overpisse på dem, som plejer at bakke dig op.
Forestil jer hvor svært det er at komme i hopla uden fans,
Og lige netop af den grund bør man ikke pisse på klubben og fansene. Jeg fatter virkelig ikke at du kan mene, at han ikke selv er skyld i denne sag.
Synes nærmere det er jer der er ved at blive arroganté. Ronaldo har IKKE på noget tidspunkt sagt. FUCK KLUBBEN og FANSNE, nu siger mange af jer jo, og ja han har ikk klaret sagen og sagt han bliver i united! Men han hader jo ikk fansne eller klubben på nogen måde.
Så du mener at han skal gå ud og sige "fuck klubben og fansene" før fansene er berettiget til at have den holdning om Ronaldo, som mange af os har?
Jeg tror personligt han kommer med en kommentar om det hele, og det vil redde mange tråde ud. For næsten hele den sag er medierne der har styret den!
Det håber jeg da også han gør, men er der noget der tyder på, at han vil gøre det?? Jeg synes ikke rigtigt det er Ronaldos stil?
Og ja, medierne har virkelig haft travlt med at komme med alle mulige og umulige rygter omkring Ronaldo, men Ronaldo kunne til hver en tid ha sagt: "Jeg skal IKKE til Real Madrid her til sommer. Men jeg håber på at kunne skifte til næste sommer." Det havde da været mere professionelt gjort, og det ville jeg ha respekteret..
Jeg vil starte med at sige, at jeg syntes han har været et svin over for klubben og fansene.. Og je vil også sige, at jeg meget gerne så ham væk i dette transfervindue, pga. hans personlighed..
Men jeg vil da også sige, at nu hvor han bliver her, vil jeg da støtte ham hvis han spiller godt, og jeg vil ønske at han får en fremragende sæson, og jeg vil synge med på hans sange, hvis han gør sig fortjent til det.. Vi har ham nu, og han er for god en spiller til, at sætte ham på bænken, eller sætte ham for had.. Han er verdens bedste spiller, og det er muligt, at han har været en nar, men vi har ham en sæson til, og så vil jeg ikke lade mit had til hans personlighed, komme i vejen for støtten, til en spiller, der måske kan være med til at sikre os medaljer i massevis..
Og ligemeget hvor godt han spiller, ser jeg ham stadigvæk meget gerne væk fra klubben til næste sommer, hvis han ikke smutter nu, men mens vi har ham, skal vi bare ha det bedste ud af ham, og hvis vi kan hjælpe med det, så syntes jeg vi bør gøre det.. Ikke for hans skyld, men for klubbens skyld.. Det er trods alt klubben der har valgt at beholde ham frem for at sælge ham og tjene kassen..
Den artikel er rimeligt langt ude (synes jeg) - men understreger virkelig reals storhedsvanvid! (tror da ikk, der er nogen, som er i tvivl om hvem, der blev slået ud af Roma i CL i foregående sæson:lolol:)
United-Allan33
19-07-2008, 19:02
Du gør da virkelig et stort cirkus ud af at fortælle at Ronaldo er en kæmpe idiot? Selv når ingen har sagt det modsatte quoter du en for at komme ud med aggressionerne.
Alle herinde kender godt din holdning til Ronaldo. Jeg er ikke vildt uenig. Men det er godt nok trættende at høre på i længden. Vi forstår godt din mening om du siger den én eller 100 gange.
Tjae, du kunne måske bare lade være med at læse indlæg du ikke gider.. Jeg tvinger dig ikke og det er stadig et frit land vi lever i...
Og desuden er der jo stadig mange der ikke forstår hvad folk mener, når man kan blive ved med at tro det drejer sig om Ronaldos ønske at skifte til Real Madrid...
Men igen, du kan jo bare lade være med at læse de indlæg du ikke gider læse...
Tjae, du kunne måske bare lade være med at læse indlæg du ikke gider.. Jeg tvinger dig ikke og det er stadig et frit land vi lever i...
Og desuden er der jo stadig mange der ikke forstår hvad folk mener, når man kan blive ved med at tro det drejer sig om Ronaldos ønske at skifte til Real Madrid...
Men igen, du kan jo bare lade være med at læse de indlæg du ikke gider læse...
Du kunne jo også bare gøre forumet til et lidt mere spændende sted at være. Og du har da helt ret. Indlæg som dine gør at jeg ikke gider skrive herinde så meget som før.
United-Allan33
19-07-2008, 19:33
Du kunne jo også bare gøre forumet til et lidt mere spændende sted at være. Og du har da helt ret. Indlæg som dine gør at jeg ikke gider skrive herinde så meget som før.
Hvorfor skulle jeg gøre forumet mere spændende for dig???
Som sagt så er der ingen der tvinger dig til at læse alle indlæg, jeg plejer også at springe over visse folks indlæg da jeg ikke gider dem.. men jeg tuder ikke over andres indlæg..
Glory Man United
19-07-2008, 19:41
Hvorfor skulle jeg gøre forumet mere spændende for dig???
Som sagt så er der ingen der tvinger dig til at læse alle indlæg, jeg plejer også at springe over visse folks indlæg da jeg ikke gider dem.. men jeg tuder ikke over andres indlæg..
Jeg er vel en af forummets største kritikere af Ronaldo, men jeg synes nu også det er ved af at være lidt ensidigt United-Allan. Du skriver vel ved gud ikke for at læse dine egne indlæg.....eller?
EDIT: 37 af dine sidste 40 indlæg lægger i denne tråd, og det er stort set det samme du skriver hveer gang. Bare lidt tør statistik :)
United-Allan33
19-07-2008, 19:49
Jeg er vel en af forummets største kritikere af Ronaldo, men jeg synes nu også det er ved af at være lidt ensidigt United-Allan. Du skriver vel ved gud ikke for at læse dine egne indlæg.....eller?
EDIT: 37 af dine sidste 40 indlæg lægger i denne tråd, og det er stort set det samme du skriver hveer gang. Bare lidt tør statistik :)
Ja og jeg ændre ikke min mening så er det bevist... Og tak fordi du gider bruge 10 min på en lørdag aften på at læse mine indlæg igennem... Det er sådanne stunder jeg ved hvorfor jeg ikke har stiftet familie...
Som sagt til snegl, så kan du jo også sortere så du ikke læser alle indlæg...
Men hvis jeres liv sådan bliver ødelagt så skal jeg da nok lade være med at skrive flere indlæg..
Super god indstilling af have! Hvis man synes niveauet herinde ikke er godt nok, kunne man jo, i stedet for at stoppe med at være aktiv herinde, selv prøve at gøre noget ved det :)
Men jeg vil forsvare United-Allan33 lidt her: Den sidste måned har denne tråd været den klart mest travle. Og diskussionen har gået temlig meget i ring, og det synes jeg ikke man kan klandre én bruger for. Det er jo klart, at når der er en der har en holdning, som man er uenig i, så bliver man da "nødt til" at argumentere imod..
Ja og jeg ændre ikke min mening så er det bevist... Og tak fordi du gider bruge 10 min på en lørdag aften på at læse mine indlæg igennem... Det er sådanne stunder jeg ved hvorfor jeg ikke har stiftet familie...
Som sagt til snegl, så kan du jo også sortere så du ikke læser alle indlæg...
Men hvis jeres liv sådan bliver ødelagt så skal jeg da nok lade være med at skrive flere indlæg..
Det tror jeg ikk du vil kunne lade vær med :titte: .. men hvorfor ikk tage noget af det til sig? Du fejer det så nemt væk.
Og lidt mærkeligt at du kan sige sådan noget til Glory Man United når du selv har brugt timevis på at svine Ronaldo igen og igen. Folk forstår godt din holdning til ham.
United-Allan33
19-07-2008, 20:11
Det tror jeg ikk du vil kunne lade vær med :titte: .. men hvorfor ikk tage noget af det til sig? Du fejer det så nemt væk.
Og lidt mærkeligt at du kan sige sådan noget til Glory Man United når du selv har brugt timevis på at svine Ronaldo igen og igen. Folk forstår godt din holdning til ham.
Du fik ret, kunne ikke lade være men det var kun for at svare dig...
Sige hvad til GMU??? For det første var det ment som en joke, men man må da kede sig lidt hvis man bruger tid på at læse en tråd på over 100 sider igennem for at lave statistik med andres indlæg... Det var ikke ment negativt på nogen måde... Sådan er det jo at blive "gammel" og få familie... Så GMU håber jeg ikke du tager det al for hårdt
Glory Man United
19-07-2008, 20:13
Sige hvad til GMU??? For det første var det ment som en joke, men man må da kede sig lidt hvis man bruger tid på at læse en tråd på over 100 sider igennem for at lave statistik med andres indlæg... Det var ikke ment negativt på nogen måde... Sådan er det jo at blive "gammel" og få familie... Så GMU håber jeg ikke du tager det al for hårdt
Nu kan man jo bare gå ind på din profil og se hvad du har skrevet....Det tager ca 5 min...hvem er så lige lidt for oldnordisk her? ;)
Holmskov
19-07-2008, 20:13
Super god indstilling af have! Hvis man synes niveauet herinde ikke er godt nok, kunne man jo, i stedet for at stoppe med at være aktiv herinde, selv prøve at gøre noget ved det :)
Men jeg vil forsvare United-Allan33 lidt her: Den sidste måned har denne tråd været den klart mest travle. Og diskussionen har gået temlig meget i ring, og det synes jeg ikke man kan klandre én bruger for. Det er jo klart, at når der er en der har en holdning, som man er uenig i, så bliver man da "nødt til" at argumentere imod..
Jo jo, men hvis der så bare var noget indhold i det han skrev. Du kan læse allan33 første indlæg i denne tråd og 60 sider senere skriver han nøjagtigt det samme.
Det er et debat-forum ja, men når man bare skriver for at skrive og indlægende er totalt intetsigende, så bliver det trættende i længden, og derfor reagerer folk som de gør nu.
Whatever, du gider jo ikk tage nogen kritik til dig. Jeg siger bare det vil gøre forumet bedre hvis du kom med noget konstruktiv debat istedet for bare at svine løs.
Det du lige har skrevet synes jeg da er noget så personligt og negativt - men det er jo bare for sjov.
United-Allan33
19-07-2008, 20:16
Nu kan man jo bare gå ind på din profil og se hvad du har skrevet....Det tager ca 5 min...hvem er så lige lidt for oldnordisk her? ;)
5 eller 10 min det gør vel ikke den store forskel??:)
Har ikke sagt noget om du er gammel, da jeg nok ikke selv skal snakke for højt om det..."Rocking"
Glory Man United
19-07-2008, 20:19
hvornår ændrer du forøvrigt din signatur? Minder lidt om en Liverpool fan, som husker en del tilbage...:lolol:
Og det var ironisk ment
United-Allan33
19-07-2008, 20:20
Whatever, du gider jo ikk tage nogen kritik til dig. Jeg siger bare det vil gøre forumet bedre hvis du kom med noget konstruktiv debat istedet for bare at svine løs.
Det du lige har skrevet synes jeg da er noget så personligt og negativt - men det er jo bare for sjov.
Som Rasmus siger, så er det da ikke min pligt at gøre forumet interesant for dig, man må selv byde ind med noget...
Og hvad mener du med at jeg ikke vil tage kritik til mig??? Har du ikke læst mit svar før???
United-Allan33
19-07-2008, 20:22
hvornår ændrer du forøvrigt din signatur? Minder lidt om en Liverpool fan, som husker en del tilbage...:lolol:
Og det var ironisk ment
Det gør jeg hvis titlen bliver taget fra mig, ellers vil jeg ALTID være vinderen fra det år....:lolol:
United-Allan33
19-07-2008, 20:24
[/B]
Jo jo, men hvis der så bare var noget indhold i det han skrev. Du kan læse allan33 første indlæg i denne tråd og 60 sider senere skriver han nøjagtigt det samme.
Det er et debat-forum ja, men når man bare skriver for at skrive og indlægende er totalt intetsigende, så bliver det trættende i længden, og derfor reagerer folk som de gør nu.
Ok er det lidt som dine indlæg.... Det passer ikke hvad aviserne skriver, Ronaldo har aldrig sagt det, Jeg tror ikke Ronaldo vil til Real, Jeg venter på der kommer noget officielt???
Jeg tror bestemt ikke du har noget at skyde på overfor intetsigende indlæg, og om at skrive indlæg med samme indhold
Som Rasmus siger, så er det da ikke min pligt at gøre forumet interesant for dig, man må selv byde ind med noget...
Og hvad mener du med at jeg ikke vil tage kritik til mig??? Har du ikke læst mit svar før???
Ærlig talt så har jeg svært ved at finde ud af hvad dit svar var. "At du ikk ændrer holdning?" Nej det er vi da vist ved at være klar over efter 100 indlæg med det samme igen og igen.
Nej det er ik din pligt at gøre forumet interessant for mig eller andre. Jeg ber dig bare om ikk at gøre det UINTERESSANT for alle. Du skaber så negativ en stemning konstant ved at gentage dine sure opstød gang på gang.
United-Allan33
19-07-2008, 20:27
Ærlig talt så har jeg svært ved at finde ud af hvad dit svar var. "At du ikk ændrer holdning?" Nej det er vi da vist ved at være klar over efter 100 indlæg med det samme igen og igen.
Nej det er ik din pligt at gøre forumet interessant for mig eller andre. Jeg ber dig bare om ikk at gøre det UINTERESSANT for alle. Du skaber så negativ en stemning konstant ved at gentage dine sure opstød gang på gang.
Og det har du heller ikke læst mit svar til??? :titte:
Og det har du heller ikke læst mit svar til??? :titte:
Hva? Forstår ikk hvad du mener.
Jeg skrev at jeg ikk kunne finde dit svar ang at tage kritik til dig. Du fejer det jo bare væk med at det er vores problem at skulle ignorere dig/høre på dig. Men hvis du kalder det et svar så..
United-Allan33
19-07-2008, 20:32
Hva? Forstår ikk hvad du mener.
Jeg skrev at jeg ikk kunne finde dit svar ang at tage kritik til dig. Du fejer det jo bare væk med at det er vores problem at skulle ignorere dig/høre på dig. Men hvis du kalder det et svar så..
Du har endda svaret på det, og det går jo ikke at gentage det... men håber det går:lolol:
Jeg sagde at jeg da nok skulle stoppe med at skrive flere indlæg, men kunne ikke holde det ret længe, men skal nok tage mig sammen...
Holmskov
19-07-2008, 20:33
Ok er det lidt som dine indlæg.... Det passer ikke hvad aviserne skriver, Ronaldo har aldrig sagt det, Jeg tror ikke Ronaldo vil til Real, Jeg venter på der kommer noget officielt???
Jeg tror bestemt ikke du har noget at skyde på overfor intetsigende indlæg, og om at skrive indlæg med samme indhold
Det kan du sige, men jeg ga' op da du blev ved i samme rille. Som mange andre også er ved at gøre.
Men du glemmer bare en ting. Der findes andre holdninger end din egen, og fordi jeg er den type der venter til der kommer nogle facts på bordet fra manden selv, så gider jeg da ikke høre på "hvor langt ude jeg er".
Hvis du er så gammel som du siger, ihvertfald mellem linjerne, så kig ind ad og tag den positive kritik til dig. Det må være muligt, din alder taget i betragtning!!
Du har endda svaret på det, og det går jo ikke at gentage det... men håber det går:lolol:
Jeg sagde at jeg da nok skulle stoppe med at skrive flere indlæg, men kunne ikke holde det ret længe, men skal nok tage mig sammen...
Nå.. Måske jeg ik helt fangede den. Anyways: jeg siger det altså kun for at gøre forumet bedre. No offence, det bliver bare for meget til sidst.
United-Allan33
19-07-2008, 20:39
Nå.. Måske jeg ik helt fangede den. Anyways: jeg siger det altså kun for at gøre forumet bedre. No offence, det blev bare for meget til sidst.
Hvis du er så gammel som du siger, ihvertfald mellem linjerne, så kig ind ad og tag den positive kritik til dig. Det må være muligt, din alder taget i betragtning!!
Det er helt ok og har også taget kritikken til mig, men så må vi så se hvor længe jeg kan holde det... Så håber forummet bliver mere interesant fremover...
Unitedforever
19-07-2008, 20:41
Jeg maa altsaa ogsaa lige forsvare United-allan en smule. Jeg er nok en af dem, der er mest uenig med ham, i hvert fald mht. til Ronaldo, men jeg sys det er vigtigt, at ikke alle har den samme opfatning ag sager. Jeg mä indrömme at jeg tit bliver provokert naar jeg löser hans indläg, men er de tikke ogsaa det, der skal til for at skabe debat?? Eller her jeg misforstaaet noget :O ?
Jeg maa altsaa ogsaa lige forsvare United-allan en smule. Jeg er nok en af dem, der er mest uenig med ham, i hvert fald mht. til Ronaldo, men jeg sys det er vigtigt, at ikke alle har den samme opfatning ag sager. Jeg mä indrömme at jeg tit bliver provokert naar jeg löser hans indläg, men er de tikke ogsaa det, der skal til for at skabe debat?? Eller her jeg misforstaaet noget :O ?
Hvis du læser de sidste par sider tror jeg du forstår bedre. Ingen siger at folk ik må ha deres mening for sig. Det er vel det et forum er til for.
Hatten af for at du tar det til dig United Allan.
Stop nu med alt det der.. Jeg syntes sku folk er lige gode om det.. Allan, kommer vel ikke med noget nyt, fordi der ikke er noget nyt at komme med, men alligevel blive folk ved med at diskutere/debattere det samme om og om igen, og hvis man læser denne tråd igennem fra Ronaldo/medierne første gang luftede tanken om at smutte så tror jeg godt nok der er mange der har sagt det samme om og om igen..
Så hvorfor ikke bare lade det ligge, og evt. lukke denne tråd indtil der kommer noget konkret nyt om ROnaldo.. Enten klubmæssigt, skadesmæssigt, eller bare en konkret udtalelse, hvor han siger noget nyt.. så kan folk lige få en pause.. Som det ser ud nu, er det jo lidt svært at komme med specielt mange nye holdninger..
Stop nu med alt det der.. Jeg syntes sku folk er lige gode om det.. Allan, kommer vel ikke med noget nyt, fordi der ikke er noget nyt at komme med, men alligevel blive folk ved med at diskutere/debattere det samme om og om igen, og hvis man læser denne tråd igennem fra Ronaldo/medierne første gang luftede tanken om at smutte så tror jeg godt nok der er mange der har sagt det samme om og om igen..
Så hvorfor ikke bare lade det ligge, og evt. lukke denne tråd indtil der kommer noget konkret nyt om ROnaldo.. Enten klubmæssigt, skadesmæssigt, eller bare en konkret udtalelse, hvor han siger noget nyt.. så kan folk lige få en pause.. Som det ser ud nu, er det jo lidt svært at komme med specielt mange nye holdninger..
Nemlig. Det sker jo at der kommer nogle nye brugere, der ikke har fulgt med i debatten fra starten af, som kommer med argumenter for IKKE at ønske Ronaldo væk, som allerede har været brugt. Og at United-Allan svarer på dem (igen) synes jeg ikke der er noget galt i. Det er jo heller ikke det pæneste velkomst til nye brugere, at man ikke gider kommentere deres synspunkter, bare fordi synspunkterne har været fremme før.
Så i stedet for at sige, at man skal undgå at skrive det samme to gange, så kunne man efter min mening lige så godt så sige, at nye brugere skulle tjekke om deres synspunkt har været fremme før i tråden (det vil blive noget af et arbejde. Og det er også derfor jeg ikke er så irriteret over at United-Allan og mange af os andre skriver det samme nogen gange..)
det er nok noget nær en umulig opgave ikke at komme til at gentage sig selv i denne tråd - og har da også selv gjort det (som mange andre).. men da der bygges så mange historier og fortolkninger over ganske få udsagn, så er det nærmest umuligt at komme med noget "nyt"..
Danielsen
19-07-2008, 21:44
Nu tror jeg lige i skal finde en anden tråd og diskutere det dér i!!
Ja, undskyld jeg leger admin. men den her tråd skal da handle om (i'm a slave)Ronaldo og ikke jer!....eller??
Nemlig. Det sker jo at der kommer nogle nye brugere, der ikke har fulgt med i debatten fra starten af, som kommer med argumenter for IKKE at ønske Ronaldo væk, som allerede har været brugt. Og at United-Allan svarer på dem (igen) synes jeg ikke der er noget galt i. Det er jo heller ikke det pæneste velkomst til nye brugere, at man ikke gider kommentere deres synspunkter, bare fordi synspunkterne har været fremme før.
Så i stedet for at sige, at man skal undgå at skrive det samme to gange, så kunne man efter min mening lige så godt så sige, at nye brugere skulle tjekke om deres synspunkt har været fremme før i tråden (det vil blive noget af et arbejde. Og det er også derfor jeg ikke er så irriteret over at United-Allan og mange af os andre skriver det samme nogen gange..)
Præcis.. Det er alligevel et par sider der skal læses igennem hvis man vil se om ens synspunkter er blevet luftet:p Og hvis man så ser at Allan skriver det samme igen og igen, kan man jo evt. vælge at springe det over og vende det døve øre til, hvis man ikke har noget at bidrage med, og der skal jo to til tango..
kunne faktisk være en fed lille finte, hvis man i ronaldos første kamp på old trafford i den nye sæson spillede "Im a slave 4 you" med britney spears, når han løb på banen.
Danielsen
20-07-2008, 02:41
kunne faktisk være en fed lille finte, hvis man i ronaldos første kamp på old trafford i den nye sæson spillede "Im a slave 4 you" med britney spears, når han løb på banen.
Hehehe...se, det er humor!! :D
Haha.. Good one:lolol:
http://www.youtube.com/watch?v=KleusBJYQJ0
Interviewer: How have you handled the attention surrounding your possible departure from Manchester United?
Cristiano Ronaldo: I am of the opinion that all great players are always coveted by the big clubs. Not just me, but all great players. It's just a normal situation. Not just for me, but for other players on the market, who are also good, and other teams want them. So it's a normal situation. It's not just this year, but for a long time other clubs have wanted me, so i just see it as a normal situation.
I: So you do feel coveted by other teams?
CR: Not just this year, it's always been this way, so it's just normal, but we'll see what happens.
I: What does Cristiano Ronaldo want for the next season? Do you want to stay with Man U?
CR: I just want to be happy, where ever I play
I: Where could you be happy?
CR: Anywhere. It depends on me. If I am with people I like, if I am excited, confident, motivated, anywhere would be fine.
I: Is there some motivation for you to stay with Man U?
CR: There is always motivation, regardless of where I play. I always have it, because I'm an ambitious player, and I always want to improve. So, I don't know the future, but where ever I play, I will always be motivated.
I: Are you nervous about your future?
CR: No. NORMAL
I: What is "normal" for you right now?
CR: What's normal right now? Taking time off. Rest my mind, my body. Make a good recovery. The future is God's business, not mine.
I: Do you read the press?
CR: Sometimes, when I have a chance
I: But you are not always looking at what they say about you?
CR: No, there are people who say good things, and there are people who say bad things. I'm comfortable with myself, so I'm always good
I: But doesn't that serve as experience for you, whether to return to Man U or not, with what is said about you?
CR: Man, fourty questions about Man U. What do you want me to say?? That I'm staying? That I'm leaving? I don't know the future, only God does. That's all I can tell you.
I: Thank you very much
CR: Thank you
Cr: Man, Fourty Questions About Man U. What Do You Want Me To Say?? That I'm Staying? That I'm Leaving?
Bingooo!!!
http://www.youtube.com/watch?v=KleusBJYQJ0
hva er det for et interview...? (kan ikkr få linket til at virke..)
Kæmpe kæmpe kæmpe oplagt mulighed til at være andet en selvisk og forklare fansne han gerne vil blive. Men? Det mindste han kunne gøre var sgu da at lyve lidt, det prøver han ikke engang på.
Tror ikke hans IQ/IK er særlig meget højere end en ti-årigs. Vær så god, gintberg, der har du din oplagte kandidat.
SantasLittleHelper
20-07-2008, 11:52
Kæmpe kæmpe kæmpe oplagt mulighed til at være andet en selvisk og forklare fansne han gerne vil blive. Men? Det mindste han kunne gøre var sgu da at lyve lidt, det prøver han ikke engang på.
Tror ikke hans IQ/IK er særlig meget højere end en ti-årigs. Vær så god, gintberg, der har du din oplagte kandidat.
Manden har da ret. Ved du måske hvor han spiller? Ved du hvad vejret bliver i morgen? Ved du med sikkerhed hvor du er om 1 time? Hvis du kan sige at CR har en IQ som en 10-årig fordi han ikke kan se ind i fremtiden, så mangler du vist lidt selvindsigt.
Danielsen
20-07-2008, 12:29
Manden har da ret. Ved du måske hvor han spiller? Ved du hvad vejret bliver i morgen? Ved du med sikkerhed hvor du er om 1 time? Hvis du kan sige at CR har en IQ som en 10-årig fordi han ikke kan se ind i fremtiden, så mangler du vist lidt selvindsigt.
Nej, men han kan da sige hvad HAN vil! Det har han ikke gjort! Og det er det vi vil höre!
Vi vil ha' klarhed!
SantasLittleHelper
20-07-2008, 12:35
Nej, men han kan da sige hvad HAN vil! Det har han ikke gjort! Og det er det vi vil höre!
Vi vil ha' klarhed!
Så kan du jo læse interviewet igen.. Det kan da ikke være så svært.
Danielsen
20-07-2008, 12:49
Så kan du jo læse interviewet igen.. Det kan da ikke være så svært.
Jeg ser ikke at der står, at han vil blive eller han vil väk....så kald mig bare dum....
Og jo det kan väre svärt, ellers havde jeg ikke skrevet det jeg skrev sidst!!
Altså han siger hverken, han vil blive eller vil væk - men at han ønsker at være glad og sammen med folk han kan lide.. og det har han jo tidligere udtalt, at han er i United - så derfor ser jeg heller ingen ting, der skulle gøre, at han ikke kan fortsætte med at være glad i United.
Har også læst et sted i dag, at Rio siger, at han vil blive vel modtaget, når han vener tilbage, og at hele sagen ikke vil have nogen indflydelse på spillernes forhold til Ronaldo.. så tror ikke, der bliver nogen problemer - Ronaldo siger jo selv i interviewet ovenover, at han vil være motiveret uanset hvor han spiller.. så tror squ på en god/super sæson :)
Det var da nok det mest..
Jeg har intet imod han bliver, havde vi dog nogle gode nok kanter til erstatte ham så jeg ham også gerne forlade os. Så det er ikke baseret på ren irritation.
Men din kommentar er jo bare baseret på en kedelig simplificering af hans udtalelse. Jeg, og sikkert også 1000 andre, ser gerne han bruger sådan en oplagt mulighed, til at vise at han trods alt værdsætter de år han har brugt i United og ikke vil skide på sin fortid. Jeg har forståelse for hans drøm er at være i Real, på samme måde som vi bliver glade når en spiller som Huntelaar snakker om at han synes om United, der mener vi jo ikke han bør holdes i Ajax. Men med bare en eneste sætning der lyder noget nær
"Jeg vil gerne til Real en dag, det er min drøm, og vil også kæmpe for det, men mens jeg er i United vil jeg gøre mit bedste for at tilbagebetale al den tiltro manageren og fansene har givet mig gennem de gode og de dårlige perioder siden jeg ankom"
ville han jo vinde så sindssygt meget sympati og vise han er et ordentligt menneske, og ikke en arrogant stodder der ikke kan acceptere, at han med så kort varsel ville ødelægge Uniteds muligheder næste sæson med et skifte, da vi ikke har haft mulighed til at finde en værdig afløser. Selv Kent Nielsen udviser da den rette ånd ved at blive hos Horsens.
SantasLittleHelper
20-07-2008, 13:20
Jeg ser ikke at der står, at han vil blive eller han vil väk....så kald mig bare dum....
Og jo det kan väre svärt, ellers havde jeg ikke skrevet det jeg skrev sidst!!
Nu skal jeg finde det få dig så:
I: What does Cristiano Ronaldo want for the next season? Do you want to stay with Man U?
Her siger han at han bare vil være glad der hvor han spiller.
I: Where could you be happy?
CR: Anywhere. It depends on me. If I am with people I like, if I am excited, confident, motivated, anywhere would be fine.
Her siger han at han vil være glad sammen med folk som han godt kan li, og hvis han er glad, har selvtillid og er motiveret, så vil han spille hvor som helst.
I: Is there some motivation for you to stay with Man U?
CR: There is always motivation, regardless of where I play.
Her siger han, at han vil være motiveret hvorend han spiller.
Ergo: Cris vil spille der hvor han er glad. Det var det du spurgte om, og det står i interviewet. Hvis du havde spurgt mig om hvor han spillede næste sæson, ville det også stå i interviewet. Det ved han nemlig ikke, ligesom resten af truppen ikke ved det, da det kun er Gud der ved det. Da han af gode grunde ikke kan forvente af få et svar fra Gud, såfremt han spurgte, må vi jo bare vente og se.
SantasLittleHelper
20-07-2008, 13:35
Det var da nok det mest..
Jeg har intet imod han bliver, havde vi dog nogle gode nok kanter til erstatte ham så jeg ham også gerne forlade os. Så det er ikke baseret på ren irritation.
Men din kommentar er jo bare baseret på en kedelig simplificering af hans udtalelse. Jeg, og sikkert også 1000 andre, ser gerne han bruger sådan en oplagt mulighed, til at vise at han trods alt værdsætter de år han har brugt i United og ikke vil skide på sin fortid. Jeg har forståelse for hans drøm er at være i Real, på samme måde som vi bliver glade når en spiller som Huntelaar snakker om at han synes om United, der mener vi jo ikke han bør holdes i Ajax. Men med bare en eneste sætning der lyder noget nær
"Jeg vil gerne til Real en dag, det er min drøm, og vil også kæmpe for det, men mens jeg er i United vil jeg gøre mit bedste for at tilbagebetale al den tiltro manageren og fansene har givet mig gennem de gode og de dårlige perioder siden jeg ankom"
ville han jo vinde så sindssygt meget sympati og vise han er et ordentligt menneske, og ikke en arrogant stodder der ikke kan acceptere, at han med så kort varsel ville ødelægge Uniteds muligheder næste sæson med et skifte, da vi ikke har haft mulighed til at finde en værdig afløser. Selv Kent Nielsen udviser da den rette ånd ved at blive hos Horsens.
Det er også meget fint at du gerne vil diktere hvad andre folk skal sige, men sådan hænger verden desværre ikke sammen. CR har flere gange udtalt at han ønsker at blive i United og han i øvrigt er glad for at være her. desuden har han ikke nævnt noget om at han vil skide på sin fortid, eller ikke er taknemmelig for sin tid i United, eller hvad du ellers finder på. Jeg forstår ikke din sammenligning mellem CR og Hunter. Selvfølgelig mener vi ikke at Ajax bør holde på ham, men det mener en del af deres fans vel? Desuden har interessen for Ronaldo været der siden 2006, men jeg kan godt se at det selvfølgelig er alt alt alt alt for kort tid til at finde en afløser.
tror vitterligt ikke han ordforråd på engelsk rækker til en sådan udtalelse - men den ville uden tvivl være flot:)
kan self ikk vide det, men tror gerne han vil sige noget i den retning på et tidspunkt - i interviewet siger han jo også, at han vil være motiveret uanset, hvor han spiller..
bare glem det der med ordforråd - tror det var et interview på han eget sprog (efter jeg lige har læst det på et andet site..)
Her siger han at han vil være glad sammen med folk som han godt kan li, og hvis han er glad, har selvtillid og er motiveret, så vil han spille hvor som helst.
Ergo: Cris vil spille der hvor han er glad. Det var det du spurgte om, og det står i interviewet. Hvis du havde spurgt mig om hvor han spillede næste sæson, ville det også stå i interviewet. Det ved han nemlig ikke, ligesom resten af truppen ikke ved det, da det kun er Gud der ved det. Da han af gode grunde ikke kan forvente af få et svar fra Gud, såfremt han spurgte, må vi jo bare vente og se.
Jeg fatter altså ikke hvorfor han stiller op til et interview, når han tydeligvis ikke gider fortælle noget.. Han siger han vil spille et sted hvor han er glad. JA TAK! Var der nogen der var i tvivl om det? Hvis han ikke har noget ordentligt at sige, synes jeg bare han skal sige, at han ikke kan snakke om det.. Svarer han også på den måde, når han skal have noget at spise? "hey Cristiano, hva vil du have til aftensmad? - Noget mad jeg godt kan lide.."
Men okay. Han svarer nok sådan, fordi han godt kan lide at drille journalisterne..
Danielsen
20-07-2008, 13:50
Nej det var det ikke! Jeg siger, at han IKKE fortäller hvor han spiller näste säson...og det er det jeg er mög trät af! Det der interview gi'r os intet nyt!!
Og drop nu den der nedladende tone!
United-Allan33
20-07-2008, 13:51
Det er også meget fint at du gerne vil diktere hvad andre folk skal sige, men sådan hænger verden desværre ikke sammen. CR har flere gange udtalt at han ønsker at blive i United og han i øvrigt er glad for at være her. desuden har han ikke nævnt noget om at han vil skide på sin fortid, eller ikke er taknemmelig for sin tid i United, eller hvad du ellers finder på. Jeg forstår ikke din sammenligning mellem CR og Hunter. Selvfølgelig mener vi ikke at Ajax bør holde på ham, men det mener en del af deres fans vel? Desuden har interessen for Ronaldo været der siden 2006, men jeg kan godt se at det selvfølgelig er alt alt alt alt for kort tid til at finde en afløser.
Så kom med nogle links hvor han siger han gerne vil blive i United, som er fra efter hele denne sag startede... Det må jo være det nemmeste ting i verden nu hvor du siger han flere gange har sagt det...
Det lyder også til at Gill er ved at være træt af Ronaldo.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1058977_no_ronny_pay_rise
Så kom med nogle links hvor han siger han gerne vil blive i United, som er fra efter hele denne sag startede... Det må jo være det nemmeste ting i verden nu hvor du siger han flere gange har sagt det...
ved ikk, om han har sagt, at han vil blive i United flere gange end efter CL.. men før finalen har han gjort det FLERE gange - har fundet dette link: http://youtube.com/watch?v=04YJ7jj6JBA&feature=related
og nej det er self før Finalen, ved jeg godt, men sagen startede jo ikke bare, den har jo kørt så længe (i hvert fald nogle sæsoner)..
United-Allan33
20-07-2008, 14:26
ved ikk, om han har sagt, at han vil blive i United flere gange end efter CL.. men før finalen har han gjort det FLERE gange - har fundet dette link: http://youtube.com/watch?v=04YJ7jj6JBA&feature=related
og nej det er self før Finalen, ved jeg godt, men sagen startede jo ikke bare, den har jo kørt så længe (i hvert fald nogle sæsoner)..
Sagen har jo først for alvor startet et par uger efter CL finalen, og det er fra den periode som jeg gerne vil have at Santa viser hvor og hvornår CR har sagt han vil blive United... Og hvis han flere gange har udtalt sig må det jo være nemt for ham...
Men tak for dit link, synes det fint du prøver....:)
Hr Hansen
20-07-2008, 14:28
Hold Kæft hvor er det trættende med folk der holder mere med Ronaldo end med Manchester United! Bare Ronaldo kunne blive solgt så vi fik luget ud i alle de Ronaldo fans og vi ikke igen til næste sæson skulle igennem en ny sommer mes Ronaldo-Real Madrid og Manchester United
Sagen har jo først for alvor startet et par uger efter CL finalen, og det er fra den periode som jeg gerne vil have at Santa viser hvor og hvornår CR har sagt han vil blive United... Og hvis han flere gange har udtalt sig må det jo være nemt for ham...
Men tak for dit link, synes det fint du prøver....:)
det er bare i orden..
:) skulle det være en anden gang heh
Hold Kæft hvor er det trættende med folk der holder mere med Ronaldo end med Manchester United! Bare Ronaldo kunne blive solgt så vi fik luget ud i alle de Ronaldo fans og vi ikke igen til næste sæson skulle igennem en ny sommer mes Ronaldo-Real Madrid og Manchester United
hentyder du til dem, som ikke sviner Ronaldo til i denne sag..?
jeg sviner ikke Ronaldo i denne sag - men derfor holder jeg ikke mere med Ronaldo end jeg holder med United. Og uanset hva, der sker med Ronaldo vil jeg ALTID ELSKE UNITED!
SantasLittleHelper
20-07-2008, 14:53
Nej det var det ikke! Jeg siger, at han IKKE fortäller hvor han spiller näste säson...og det er det jeg er mög trät af! Det der interview gi'r os intet nyt!!
Og drop nu den der nedladende tone!
Vi vil ha' klarhed!
Så må du jo formulere dig lidt tydeligere. Jeg kan da ikke vide at du vil vide hvor han vil spille, når du skriver at du vil vide hvad han vil. At du så skriver at det ikke var det du skrev, gør det jo ikke meget bedre, vel?
@RasmusP: Ronaldo viser jo klart at han er irriteret over at journalisten bliver ved med at spørge. Hvor mange gange skal han sige JEG VED DET IKKE FOR HELVEDE før de fatter det? Han gør da grin med dem. Det er tydeligt, og jeg har ikke set et ordenligt modargument endnu, men med din fantastiske argumentationsteknik kan du jo trylle et frem.
@Hr Hansen: Var den til mig? For så er vi da vist nede på børnehavestadiet igen, hvor man sætter sig hen i hjørnet og tuder fordi man har tabt i Ludo. Men det må du selvfølgelig selv om.
Danielsen
20-07-2008, 14:58
Så må du jo formulere dig lidt tydeligere. Jeg kan da ikke vide at du vil vide hvor han vil spille, når du skriver at du vil vide hvad han vil. At du så skriver at det ikke var det du skrev, gør det jo ikke meget bedre, vel?
@RasmusP: Ronaldo viser jo klart at han er irriteret over at journalisten bliver ved med at spørge. Hvor mange gange skal han sige JEG VED DET IKKE FOR HELVEDE før de fatter det? Han gør da grin med dem. Det er tydeligt, og jeg har ikke set et ordenligt modargument endnu, men med din fantastiske argumentationsteknik kan du jo trylle et frem.
@Hr Hansen: Var den til mig? For så er vi da vist nede på børnehavestadiet igen, hvor man sætter sig hen i hjørnet og tuder fordi man har tabt i Ludo. Men det må du selvfølgelig selv om.
STOP nu det pjat! Hvad mener man når man siger...jeg vil vide hvad han vil!!?? Hvad tror du VIL betyder??
Glem det! Du vil bare diskutere formuleringer...tror andre fatter hvad jeg mener!
Sådan noget her, er bl.a. en af grundene til jeg nästen ikke gider skrive her inde! Folk går så meget op i detaljer!
Vi er, way of topic!!
Hr Hansen
20-07-2008, 14:59
det er bare i orden..
:) skulle det være en anden gang heh
hentyder du til dem, som ikke sviner Ronaldo til i denne sag..?
jeg sviner ikke Ronaldo i denne sag - men derfor holder jeg ikke mere med Ronaldo end jeg holder med United. Og uanset hva, der sker med Ronaldo vil jeg ALTID ELSKE UNITED!
Hentyder til dem som er begyndt at følge United efter Ronaldo er kommet til, hentyder til dem som forguder Ronaldo mere end Manchester United!
Jeg har vist ikke svinet Ronaldo til offentligt endnu, men så ham stadig meget gerne solgt, tror hans bedste dage i Manchester er talte.
schousboe9
20-07-2008, 14:59
Nåh ja, lissom slaverne mener du?? De ville jo også bare arbejde hvor de kunne være glade og tilfredse med tilværelsen...
United-Allan33
20-07-2008, 15:00
Jeg går ud fra, eftersom du ikke svarer på mit indlæg, at du ikke kan komme frem med nogle links der beviser din påstand om at han flere gange har udtalt sig at han vil blive i United... Måske det var en ide at holde sig til sandheden så...
Holmskov
20-07-2008, 15:11
Jeg går ud fra, eftersom du ikke svarer på mit indlæg, at du ikke kan komme frem med nogle links der beviser din påstand om at han flere gange har udtalt sig at han vil blive i United... Måske det var en ide at holde sig til sandheden så...
Når nu du er så hamrende klog, kan du så ikke løse mysteriet for os alle en gang for alle Allan så denne diskussion kan stoppe.
Min far er stærkere end din far.....:whine:
Men hvad er sandheden Allan?? Du kender den jo??
United-Allan33
20-07-2008, 15:14
Når nu du er så hamrende klog, kan du så ikke løse mysteriet for os alle en gang for alle Allan så denne diskussion kan stoppe.
Sandheden er at efter denne sag for alvor rullede 1 uge efter CL, har CR ikke udtalt sig flere gange at han vil blive i United...Hvis su mener det ikke er sandheden må du meget gerne modbevise mig...
Jamen tillykke med det, hvis det kan gøre dig glad...
Hentyder til dem som er begyndt at følge United efter Ronaldo er kommet til, hentyder til dem som forguder Ronaldo mere end Manchester United!
nu ved jeg self ikke om du kender folk herinde personlig eller - men hvis du ikke kender folk personligt, så kan du jo ikke rigtig vide, hvornår og hvorfor folk holder med United... med mindre du går ind at læser tråden om det emne..
synes heller ikke rigtig man kan sige ud fra debat indlæg, om en person forguder Ronaldo..?!
Nu skal I jo passe på, at I ikke alle sammen opfører jer som pattebørn, og måske lære at holde jer til facts. Alle de der personlige angreb hører ikke hjemme på dette forum. Ellers må vi jo i værste fald lukke tråden.
Keep it clean.
Selvfølgelig bliver journalisterne ved med at spørge. Hvis de ikke spurgte ville vi jo først finde ud af hvor Ronaldo spiller henne, den dag han enten bliver offentliggjort hos Real eller er med i truppen i United.. Og eftersom han ofte siger, at der vil komme noget nyt frem om hans fremtid i løbet af 2-3 dage, så er det rimelig nemt at forudsige at han vil blive spurgt igen om 2-3 dage.. Synes du det er underligt at han bliver spurgt så ofte som han gør, når han nu selv annoncerer at der vil være nye ting i sagen?? I så fald tror jeg ikke du vil være den bedste journalist :)
Og vil du ha mig til at argumentere for, hvorfor jeg IKKE tror han gør grin med journalisterne? Hvorfor i alverden skulle han??!!? Som jeg skrev før, er jeg af den overbevisning, at når Ronaldo udtaler at der vil komme noget nyt om 2-3 dage, så må han da forvente at han vil blive spurgt igen om 2-3 dage! Og han havde så ikke noget nyt, så det er da klart at journalisterne bliver ved..
Men som jeg sikkert har skrevet før, så forstår jeg ikke at du kan tro at hele denne sag bare er drillerier fra Ronaldo. Tror du ikke der er en grund til, at alle mulige fra United føler det nødvendigt, at fortælle pressen at Ronaldo bliver i United? HVIS Ronaldo bare gjorde grin med pressen, så ville Ferguson, Gill, Rio etc. vel ikke gå til pressen for at mane rygterne til jorden? Eller tror du ikke United ved, at Ronaldo gør grin med pressen?
manu4ever
20-07-2008, 16:29
Nej, som jeg klart har givet udtryk for ville "Ingen kommentarer" være foretrukket, men det havde bestemt ikke ført til mindre spekulationer om hans fremtid. Folk lyver overfor pressen hele tiden. Hvis Ronaldo tager til Real den her sommer, har han også løjet overfor os, men så længe man ikke kender hele situationen (hvilket jeg ikke regner med at du gør), mener jeg bestemt ikke han har løjet overfor os fans, forrådt os eller på nogen måde skal fratages sin status som klubbens absolut bedste fodboldsspiller i nyere tid..
Og til dem der mener at have betalt Ronaldo's løn..: Må vi se en kvittering?Øjeblik har en i en kasse under sengen:).
Har du ikke fået en endnu:confused:;)
manu4ever
20-07-2008, 17:09
kan i ikke bare blive enig om at være uenig i den debat griner
kan i ikke bare blive enig om at være uenig i den debat griner
Du er godt klar over at man kan indsætte smileys herinde ikk;) Ellers kan det godt gå hen og blive lidt kryptisk..
Ole B-H united
20-07-2008, 18:48
Du er godt klar over at man kan indsætte smileys herinde ikk;) Ellers kan det godt gå hen og blive lidt kryptisk..
Jeg mener der er opstået 2 grupper.
Den ene gruppe er dem som kan forguder de gamle spillere såsom Giggs, Neville Scoles osv. Den anden gruppe forguder spillere som Ronaldo, Anderson, Rooney osv.
Man er fan af klubben og ikke spillerne. Hvis Ronaldo har lyst til at skifte så gør han bare det.
man.utd25
20-07-2008, 19:27
Jeg er ret sikker på, at de fleste herinde holder med klubben United.
Og vi kan jo blive ved med at spørge, hvorfor han ikke gør dit eller dat, der er jo en grund til alt,og det er den her måde Ronaldo køre sit løb på.
Den ene gruppe er dem som kan forguder de gamle spillere såsom Giggs, Neville Scoles osv. Den anden gruppe forguder spillere som Ronaldo, Anderson, Rooney osv.
Man er fan af klubben og ikke spillerne. Hvis Ronaldo har lyst til at skifte så gør han bare det.
Okay??? Hvor kom den fra.. Hva ville han her, og hvorfor er han blevet banned??
Hr Hansen
20-07-2008, 19:30
Hvad har Ole BH United skrevet i dette ene indlæg som kan gøre ham fortjent til at blive banned?
Ville bare gerne vide det så man kan passe på hvad man skriver
Det lugter af en Brian Horle...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86535
Godt at høre at Ronaldo stadig er i kridthuset blandt gutterne på holdet.. Men kan også godt forstå Rio, at det er ærgeligt, at ALT har handlet om Ronaldo, og INTET om at de vandt PL OG CL i foregående sæson.. Men det må vi nok vende os til, når vi har verdens bedste spillere:D
Det lugter af en Brian Horle...
Hehe.. Det kan du godt ha ret i.. Ham havde jeg lykkelig glemt:titte:
Don Kafai
20-07-2008, 21:32
Ole BH united er blevet banned af mig.
Han deler samme IP, med 5 andre der løbende er kommet herind og har skrevet provokerende indlæg.
Jeg er så skide træt af Ronaldo. Sælg dog den poppedreng. Han er ikki værdig at spille i Manchester United ,med den indstilling. Fy for den ,en kryster. Men indkassér den milliard han er værd og lad ham endelig gå ned til Real og blive en mere poppedreng end han er i forvejen.
P.g.a. den åndsvage Ronaldo ,har vi United fans (som Rio siger) ikke kunnet nyde sidste sæsong's trofæer , og p.g.a. Ronaldo ser det imiddlertidigt ud som om United ikke kan konsentrere sig om hvad skal købes ind ,fordi man bruger så megen energi på at beholde en spiller som skider på United. Helt ærligt siger jeg bare.
Efter at jeg læste at Ferguson havde mødt Ronaldo ,tænkte jeg at nu måtte det sku' holde op ,men NEJ. Hvis man skal tro (næsten ALLE internetsider) så kan Ronaldo stadig ikki være loyal imod United.
Og så står der "Ronaldo has not decided yet where to play". Som om dét er noget som Ronaldo kommer til at bestemme ,sådan som CR7 behandler United. Hvis United gjorde rigtigt ,solgte de ham til Barcelona ,eller en klub i Italien. Alle UDEN Real M (og selvfølgelig Liverpool,Arsenal og Chelsea)....hehehe.
Jeg stoler på David Gill ved hvordan man håndterer disse ting.
Så min besked er: SKRID CR7
Ronaldo er ikke større end Manchester United. Han tror det ,men aldrig.
Han er ikke engang værdig at bære United's røde trøje...
MEN selvfølgelig skal man være rolig ,og huske på at alt man læser er næsten løgn. Men aligevel. CR7 gør ikke noget for at folk kan vide hvor man har ham.
SantasLittleHelper
20-07-2008, 23:49
STOP nu det pjat! Hvad mener man når man siger...jeg vil vide hvad han vil!!?? Hvad tror du VIL betyder??
Glem det! Du vil bare diskutere formuleringer...tror andre fatter hvad jeg mener!
Sådan noget her, er bl.a. en af grundene til jeg nästen ikke gider skrive her inde! Folk går så meget op i detaljer!
Vi er, way of topic!!
Ja, når du siger at du vil vide hvad han vil, så regner jeg med at du mener at du vil vide hvad han vil. Så langt så godt. Cristiano Ronaldo vil gerne spille der hvor han er glad. Undskyld hvis du mener at jeg er nedladende, pjatter, eller opfører mig bedrevidende, men når du skriver det på den måde er der ikke meget tvivl hos mig i hvert fald og så er det mig der skal tage skylden eller hvad? Er jo ikke tankelæser.
Henvender han sig til mig eller hvad? Han har været på ignore de sidste 4-5 måneder, men det er nok ikke sunket ind endnu..
Selvfølgelig bliver journalisterne ved med at spørge. Hvis de ikke spurgte ville vi jo først finde ud af hvor Ronaldo spiller henne, den dag han enten bliver offentliggjort hos Real eller er med i truppen i United.. Og eftersom han ofte siger, at der vil komme noget nyt frem om hans fremtid i løbet af 2-3 dage, så er det rimelig nemt at forudsige at han vil blive spurgt igen om 2-3 dage.. Synes du det er underligt at han bliver spurgt så ofte som han gør, når han nu selv annoncerer at der vil være nye ting i sagen?? I så fald tror jeg ikke du vil være den bedste journalist :)
Og vil du ha mig til at argumentere for, hvorfor jeg IKKE tror han gør grin med journalisterne? Hvorfor i alverden skulle han??!!? Som jeg skrev før, er jeg af den overbevisning, at når Ronaldo udtaler at der vil komme noget nyt om 2-3 dage, så må han da forvente at han vil blive spurgt igen om 2-3 dage! Og han havde så ikke noget nyt, så det er da klart at journalisterne bliver ved..
Men som jeg sikkert har skrevet før, så forstår jeg ikke at du kan tro at hele denne sag bare er drillerier fra Ronaldo. Tror du ikke der er en grund til, at alle mulige fra United føler det nødvendigt, at fortælle pressen at Ronaldo bliver i United? HVIS Ronaldo bare gjorde grin med pressen, så ville Ferguson, Gill, Rio etc. vel ikke gå til pressen for at mane rygterne til jorden? Eller tror du ikke United ved, at Ronaldo gør grin med pressen? Selvfølgelig er det ikke drillerier det hele. Der er ingen røg uden ild. Men gennem hele sagen har Ronaldo sagt det samme om og om igen, og han har trukket hele verdenspressen rundt i manegen. Han har givet interviews, hvor journalister sidder og kommer i bukserne over det de planlægger at afsløre, men det eneste han gør er at gentage sig selv. Jeg er sikker på at når Ronaldo læser aviser sidder han og klapper sig selv på låret over de latterlige konklusioner journalisterne gang på gang er nået til. Knægten nyder opmærksomheden, han elsker det, så hvorfor skulle han dog stoppe? Når han siger 2-3 dage, så får han trods alt 2-3 dage hvor han har lidt fred, i stedet for at skulle udtale det samme hver eneste dag. Nu er det jo efterhånden længe siden at han har sagt 2-3 dage, så det kan være han er blevet træt af dem.
Holmskov
21-07-2008, 06:28
Ja, når du siger at du vil vide hvad han vil, så regner jeg med at du mener at du vil vide hvad han vil. Så langt så godt. Cristiano Ronaldo vil gerne spille der hvor han er glad. Undskyld hvis du mener at jeg er nedladende, pjatter, eller opfører mig bedrevidende, men når du skriver det på den måde er der ikke meget tvivl hos mig i hvert fald og så er det mig der skal tage skylden eller hvad? Er jo ikke tankelæser.
Henvender han sig til mig eller hvad? Han har været på ignore de sidste 4-5 måneder, men det er nok ikke sunket ind endnu..
Selvfølgelig er det ikke drillerier det hele. Der er ingen røg uden ild. Men gennem hele sagen har Ronaldo sagt det samme om og om igen, og han har trukket hele verdenspressen rundt i manegen. Han har givet interviews, hvor journalister sidder og kommer i bukserne over det de planlægger at afsløre, men det eneste han gør er at gentage sig selv. Jeg er sikker på at når Ronaldo læser aviser sidder han og klapper sig selv på låret over de latterlige konklusioner journalisterne gang på gang er nået til. Knægten nyder opmærksomheden, han elsker det, så hvorfor skulle han dog stoppe? Når han siger 2-3 dage, så får han trods alt 2-3 dage hvor han har lidt fred, i stedet for at skulle udtale det samme hver eneste dag. Nu er det jo efterhånden længe siden at han har sagt 2-3 dage, så det kan være han er blevet træt af dem.
Nope. Den var til Allan33.
United-Allan33
21-07-2008, 07:32
Sandheden er at efter denne sag for alvor rullede 1 uge efter CL, har CR ikke udtalt sig flere gange at han vil blive i United...Hvis du mener det ikke er sandheden må du meget gerne modbevise mig...
Hvor længe skal man vente på at du modbeviser min påstand??? Eller er du enig, men er for lille til at indrømme det?? Eller er din far ikke så stærk som du troede???
Forummet er blevet et galehus. Kun pga. Ronaldo (og nogle brugere fra siden) ..
Glory Man United
21-07-2008, 08:09
Enig...var selv ude med ´"riven" for et par dage siden, men nu må det sgu da stoppe! På Arsenals forum ved jeg, at man kan komme i karantæne, hvis man ikke holder en sober tone. Ikke at vi skal være ens, men det var da en idé??
United DK
21-07-2008, 08:09
Ja, i dag er det præcis to måneder siden, at vi vandt i Moskva, men personligt har jeg næsten glemt at vi vandt, fordi den skide portugiser er så pisse opmærksomhedskrævede, med alle hans åndsvage udtalelse om, at han vil spille der hvor han er glad, og kun gud ved hvornår han skal på wc, og hvad ved jeg! Jeg ser allerede frem til, at den kommende sæson er slut, så vi kan sende ham sydpå til Madrid, for han fylder alt for meget til min smag. Beckham var vand ved siden af.
Helt enig med Rio Ferdinand: http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1058978_ronaldo_saga_spoiled_summer
Vi har slet ikke snakket om vores fantastiske sæson sidste år. Hallo, husk lige at vi vandt Premier League og Champions League, og spillede noget super god fodbold. Lad os fokusere på det, fremfor at gå helt i selvsving over Ronaldo..
Og jeg er helt enig med flere andre herinde, folk er helt oppe i det røde felt over dette cirkus. Slå dog koldt vand i blodet, undgå personangreb og så lad Real Madrid og Ronaldo køre videre i den samme rille af et show hele tiden. Vi skal ikke ende med at blive et galehus pga af Ronaldo..
United - Double Champions.!
Holmskov
21-07-2008, 10:10
Hvor længe skal man vente på at du modbeviser min påstand??? Eller er du enig, men er for lille til at indrømme det?? Eller er din far ikke så stærk som du troede???
Jeg skal ikke modbevise noget overfor dig overhovedet. Det er dig selv der er gået i selvsving, og du er jo slet ikke til at snakke med overhovedet.
Jeg har sagt mange gange at jeg er den type der stadig er tilhænger af Ronaldo af den simple grund han stadig er Manchester United spiller.
Når det så er sagt, så er jeg færdig i denne tråd. Den er for længst kørt af sporet, og det er næsten blevet pinligt.
United-Allan33
21-07-2008, 10:35
Jeg skal ikke modbevise noget overfor dig overhovedet. Det er dig selv der er gået i selvsving, og du er jo slet ikke til at snakke med overhovedet.
Jeg har sagt mange gange at jeg er den type der stadig er tilhænger af Ronaldo af den simple grund han stadig er Manchester United spiller.
Når det så er sagt, så er jeg færdig i denne tråd. Den er for længst kørt af sporet, og det er næsten blevet pinligt.
Tjae det er jo aldrig rart at blive taget med bukserne ned, så forstår godt din reaktion... Og vil/kan du ikke modbevise noget, så lad være med at spille så smart, for det kommer man nemt til at se dum ud af..
Desuden har jeg ikke sagt at du er gået i selvsving, men det må du jo åbenbart selv synes når du kan kamme sådan over...
Men en ting har du ret im denne tråd er ved at være pinlig, gældende fra begge "fløje" endnu en ting man kan takke "Slave-knægten" for
Ja, i dag er det præcis to måneder siden, at vi vandt i Moskva, men personligt har jeg næsten glemt at vi vandt, fordi den skide portugiser er så pisse opmærksomhedskrævede, med alle hans åndsvage udtalelse om, at han vil spille der hvor han er glad, og kun gud ved hvornår han skal på wc, og hvad ved jeg! Jeg ser allerede frem til, at den kommende sæson er slut, så vi kan sende ham sydpå til Madrid, for han fylder alt for meget til min smag. Beckham var vand ved siden af.
jeg tænker stortset ikke på Ronaldo i dagligdagen, kun lihge når jeg kigger med i denne her tråd.
Gider ikke spilde min tid.
SantasLittleHelper
21-07-2008, 10:53
Nope. Den var til Allan33.
Mente om Allan henvendte sig til mig i det indlæg du besvarede ;)
Flax_Generous
21-07-2008, 11:05
Nye udtalelser fra Ronaldo. (http://http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_3168868,00.html)
Nogle vil sikkert tolke det som endnu en kontroversiel og uklar udtalelse om hans fremtid, mens andre vil bide mærke i, at han snakker om at vinde flere titler med United.
P.g.a. den åndsvage Ronaldo ,har vi United fans (som Rio siger) ikke kunnet nyde sidste sæsong's trofæer , og p.g.a. Ronaldo ser det imiddlertidigt ud som om United ikke kan konsentrere sig om hvad skal købes ind ,fordi man bruger så megen energi på at beholde en spiller som skider på United. Helt ærligt siger jeg bare.
Hvis man skal tro (næsten ALLE internetsider) så kan Ronaldo stadig ikki være loyal imod United.
Og så står der "Ronaldo has not decided yet where to play". Som om dét er noget som Ronaldo kommer til at bestemme ,sådan som CR7 behandler United. Hvis United gjorde rigtigt ,solgte de ham til Barcelona ,eller en klub i Italien. Alle UDEN Real M (og selvfølgelig Liverpool,Arsenal og Chelsea)....hehehe.
Jeg stoler på David Gill ved hvordan man håndterer disse ting.
synes absolut det er TRÆLS, at Ronaldo sagen har overskygget vores triumf sidste sæson - ingen tvivl om det, men uanset hva, glemmer vi ALDRIG denne sæson.. (tror heller ikk det er gået fra min klasse forbi, at United vandt PL og CL - fik det fortalt, vist og sunget i lang tid efter samt til vores studenterfester:lolol: , men havde uden tvivl været fedt, hvis Ronaldo sagen ikk havde fyldt/fylder så meget..)
tror dog ikke det er pga. Ronaldo, at United ikke handler ind, men kan self ikk vide det - men er sikker på klubben har styr på det:devill:
og nej Ronaldo styrer det ikke selv - men samtidig er der jo brygget en "ny" historie på hver hjemmeside ud fra det interview, Ronaldo gav, hvor der er byttet rundt på rækkefølgen, hvor spørgsmålene stolledes osv.. Dermed ikke sagt, at Ronaldo ikke kunnet have mere tydelig - men ja, journalisterne kommer med hver deres historie/fortolkning af interviewet.. (men du kommer også selv ind på, at man ikke skal tro på alt, man læser..)
et evt. salg - alle andre klubber end real...
Nye udtalelser fra Ronaldo. (http://http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_3168868,00.html)
Nogle vil sikkert tolke det som endnu en kontroversiel og uklar udtalelse om hans fremtid, mens andre vil bide mærke i, at han snakker om at vinde flere titler med United.
er det ikke noget nyt, som er kommet frem fra det interview fra i går - for tror da det er det samme interview, som kørte i går, men der var det sidst i dette interview, da blevet udeladt.. eller er det bare mig..
United DK
21-07-2008, 12:03
jeg tænker stortset ikke på Ronaldo i dagligdagen, kun lihge når jeg kigger med i denne her tråd.
Gider ikke spilde min tid.
Det gider jeg egentlig heller ikke, men jeg vil gerne bruge noget tid på United, men når samtlige nyheder handler om den playboy, så glemmer jeg efterhånden, at United er andet end ham.
Flax_Generous
21-07-2008, 12:18
er det ikke noget nyt, som er kommet frem fra det interview fra i går - for tror da det er det samme interview, som kørte i går, men der var det sidst i dette interview, da blevet udeladt.. eller er det bare mig..
Jo, jeg overdrev lidt da jeg sagde "nyt", da det allerede er rapporteret i en del medier, men det "nye" jeg primært henviser til er det som ikke blev nævnt i går. Der er i øvrigt flere kommentarer, som ikke kom i pressen i går, men jeg kan ikke lige finde dem.
Jo, jeg overdrev lidt da jeg sagde "nyt", da det allerede er rapporteret i en del medier, men det "nye" jeg primært henviser til er det som ikke blev nævnt i går. Der er i øvrigt flere kommentarer, som ikke kom i pressen i går, men jeg kan ikke lige finde dem.
mente det ikk på den måde :) - synes det er rart med nye oplysninger ang. det interview fra i går.. havde selv læst interviewet på flere sites i går, men det er jo åbenbart ikke hele "sandheden", der bringes - synes det er synd, at medierne kan vende folks had mod Ronaldo.. ud fra dit link er Ronaldo da ikke negativ eller lignende overfor at blive, men synes flere meder fik det til at lyde sådan.. og det med, at han ikke have nestemt sig endnu..
fint link - synes jeg:)
Til dem der har glemt at vi vandt Champions League:
http://www.d1g.com/video/show/?id=2004089
Hold nu op, vi vandt sidst i 1999! Det eneste, der har præget denne sæson er Ronaldo..... og så vandt vi ikke engang ligaen :(
hvor er det herlige billeder - uanset hva, vil jeg ALDRIG glemme det:)
Aquarium
21-07-2008, 17:41
Jeg tror grunden til at mange herinde er saa frustreret over den maade ronaldo haandter situatione paa er fordi vi elsker klubben saa meget at vi vil ikke have en spiller der spiller af lort med vilije bare fordi han ikke kunne faa hvad han vil. mange herinde vil ogsaa af med ham for saa kan vi med sikkerhed se hvad vi kan uden ham, selvom det kan koste os en mesterksab eller to naeste season. Vi kan maaske ogsaa faa endnu en ny legende i troejen med nummer 7: en som vil vaerdsaette klubben. Til alle dem der hader Ronaldo vil jeg sige at jeg er traet af ham ogsaa, men hvergang jeg ser klip fra sidste saeson hvor ronaldo enten scorer et maal eller laver en haele aflevering out of this world, saa kan jeg kun forstille mig hvad som kan gaa galt hvis han smutter; jeg er bange for at vi mister denne fantasifulde spil som denne dreng bedrager med. Men vi er united og jeg er sikker paa at hvis ronaldo bliver saa vil han goere det lige saa godt som sidste saeson, eller bedre, og hvis han smutter saa kan vi levere den samme fantasifulde spil som sidste aar, eller bedre! - man vil haabe ihverfald lol.
jeg er bange for at vi mister denne fantasifulde spil som denne dreng bedrager med. Men vi er united og jeg er sikker paa at hvis ronaldo bliver saa vil han goere det lige saa godt som sidste saeson, eller bedre, og hvis han smutter saa kan vi levere den samme fantasifulde spil som sidste aar, eller bedre! - man vil haabe ihverfald lol.
der er ingen tvivl om, at Ronaldo har et fantastisk mange og store kompetencer - og jeg synes det er fantastisk at beundre hans kvaliteter på banen, men vi har også mange andre spillere med disse kvaliteter..
er ikke i tvivl om, at Ronaldo vil fortsætte samme niveau (om han så scorer mere eller mindre betyder ikke så meget, så længe han yder sit vedste) i den kommende sæson - og det vil uden tvivl være super for United.
Men den dag, hvor Ronaldo ikke længere er i klubben, så har vi kvaliteten til at fortsætte - som du selv skriver, vi er United...
Cristiano Ronaldo er intet mindre end fantastisk. Han er verdens bedste spiller!
Glory Man United
22-07-2008, 14:01
Cristiano Ronaldo er intet mindre end fantastisk. Han er verdens bedste spiller!
Dit indlæg er også intet mindre end fantastisk. Måske endda verdens bedste :)
man.utd25
22-07-2008, 17:49
der er ingen tvivl om, at Ronaldo har et fantastisk mange og store kompetencer - og jeg synes det er fantastisk at beundre hans kvaliteter på banen, men vi har også mange andre spillere med disse kvaliteter..
er ikke i tvivl om, at Ronaldo vil fortsætte samme niveau (om han så scorer mere eller mindre betyder ikke så meget, så længe han yder sit vedste) i den kommende sæson - og det vil uden tvivl være super for United.
Men den dag, hvor Ronaldo ikke længere er i klubben, så har vi kvaliteten til at fortsætte - som du selv skriver, vi er United...
Ronaldo kan stadigvæk blive bedre til mange ting, men den knægt kan allerede så meget, at hvergang jeg ser ham, kan jeg ikke andet end at smile af knægten:)
Og vi har desværre nok kun Ronaldo på lånt tid nu, så jeg synes at alle United fan , skulle tag og nyde hans spil i næste sæson:)
Så blander Wenger sig såmænd også.. Kan læses her (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6614302)
man.utd25
22-07-2008, 17:52
Så blander Wenger sig såmænd også.. Kan læses her (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6614302)
Men det Wenger siger er jo sandt.... og dejlig at en rival klub ,kan støtte lidt i den sag:)
Ronaldo kan stadigvæk blive bedre til mange ting, men den knægt kan allerede så meget, at hvergang jeg ser ham, kan jeg ikke andet end at smile af knægten:)
Og vi har desværre nok kun Ronaldo på lånt tid nu, så jeg synes at alle United fan , skulle tag og nyde hans spil i næste sæson:)
så ganske enig i, han kan blive bedre til mange ting, men ja, han kan så meget alligevel, og det gør det til en fornøjelse, at se ham spille (men det er jo en fornøjelse og en ære, at se United spille:))
ja jeg vil i hvert fald nyde hans spil næste sæson:)
ja, men han har jo ganske ret - men der desuden ikke, det er første gang, han støtter United i denne sag.. men det gør det jo ikke dårligere..
Bergmann
24-07-2008, 11:55
Hull chairman Duffen: I'd take Windass over Man Utd's Ronaldo
tribalfootball.com - July 24, 2008
Hull City chairman Paul Duffen has taken a swipe at Manchester United glamour boy Cristiano Ronaldo.
Click here to find out more!
He said: "I would much rather have Dean Windass in my team than Cristiano Ronaldo. Dean is utterly focused and loyal to his club, with the best interests of his football club at heart.
"It is obvious Ronaldo regards himself as a gun for hire. I would question how much he gives back to his club and how much he is helping to lay a foundation for a future generation of footballers there.
"Last season we had a capable team of players and a good manager. But the trick was that we got them all pulling in the same direction.
"They play for each other every time they cross the line.
"We will rely on the passion of the players and fans and dedication of the manager getting us where we want to go - not the size of somebody's chequebook."
Duffen added: "A player on £300,000 a week is not 10 times better than a player on £30,000 a week.
"With Dean his reputation and professionalism are bigger than any marketing aspects.
"He has the upper half of a hod carrier and the bottom half of a ballerina. But contract negotiations with him took less than an hour."
Glory Man United
24-07-2008, 12:09
Hull chairman Duffen: I'd take Windass over Man Utd's Ronaldo
tribalfootball.com - July 24, 2008
Hull City chairman Paul Duffen has taken a swipe at Manchester United glamour boy Cristiano Ronaldo.
Click here to find out more!
He said: "I would much rather have Dean Windass in my team than Cristiano Ronaldo. Dean is utterly focused and loyal to his club, with the best interests of his football club at heart.
"It is obvious Ronaldo regards himself as a gun for hire. I would question how much he gives back to his club and how much he is helping to lay a foundation for a future generation of footballers there.
"Last season we had a capable team of players and a good manager. But the trick was that we got them all pulling in the same direction.
"They play for each other every time they cross the line.
"We will rely on the passion of the players and fans and dedication of the manager getting us where we want to go - not the size of somebody's chequebook."
Duffen added: "A player on £300,000 a week is not 10 times better than a player on £30,000 a week.
"With Dean his reputation and professionalism are bigger than any marketing aspects.
"He has the upper half of a hod carrier and the bottom half of a ballerina. But contract negotiations with him took less than an hour."
42 mål i sidste sæson????
42 mål i sidste sæson????
Jeg tænkte noget lignende det samme..
Det er ikke ligefrem fordi han dalrer rundt på banen uden at bidrage med en skid eller laver ballade i truppen..
Bergmann
24-07-2008, 13:08
jeg tror, han tænker på det personlige plan, såsom holdmoral osv. Det er ligesom dét han indleder det hele med.
Bergmann
24-07-2008, 13:08
Jeg tænkte noget lignende det samme..
Det er ikke ligefrem fordi han dalrer rundt på banen uden at bidrage med en skid eller laver ballade i truppen..
Har Ronaldo ikke lavet lidt ballade her i den seneste tid? :)
Glory Man United
24-07-2008, 13:10
Ikke i truppen, han har ikke ligefrem blæret sig med at være der :)
Hej Gutter.
Er i stadig sure på mig.
MVH Brian horle. En stam-medlem på www.oldtrafford.dk
Hej Gutter.
Er i stadig sure på mig.
MVH Brian horle. En stam-medlem på www.oldtrafford.dk (http://www.oldtrafford.dk)
Hvorfor er det du ikke forstår en "hentydning"?
Hvorfor er det du ikke forstår en "hentydning"?
Jeg er ikke ude på ballade. Alle sammen tilgiv mig. Alle fortjener en ny chance.
Mange gange undskyld.
Jeg er ikke ude på ballade. Alle sammen tilgiv mig. Alle fortjener en ny chance.
Mange gange undskyld.
En ny chance? Du har oprettet 7 profiler i alt og blevet banned hver gang!!
Jeg kan se, du også har været inde og té dig på andre klubbers forum.
Mange gange undskyld.
Tilgiv dig.. Ja, hvis du kan finde en skudsikker grund til at vi skulle tro at du ikke er den platfan du har udgivet dig for flere steder..
En ny chance? Du har oprettet 7 profiler i alt og blevet banned hver gang!!
Jeg kan se, du også har været inde og té dig på andre klubbers forum.
Hvilke hjemmesider. Jeg har kun været inde på oldtrafford fordi det er en fed debatside.
Hvilke hjemmesider. Jeg har kun været inde på oldtrafford fordi det er en fed debatside.
Liverpool og Aab.
Skulle der være andre end dig i Danmark, der hedder Brian Horle og opfør sig åndssvagt på fodboldforums?
EDIT: Og det bliver mit sidste indlæg...
Liverpool og Aab.
Skulle der være andre end dig i Danmark, der hedder Brian Horle og opfør sig åndssvagt på fodboldforums?
EDIT: Og det bliver mit sidste indlæg...
Jamen det må i undskylde. Jeg er ikke ude på ballade længere. Som om jeg vil have i bliver sure på mig.
Jeg vil bare gerne debatter her og jeg vil ikke komme med flere jokes.
Det er jeg blevet for voksen til?
HAHAHA.. Det var godt nok hurtigt du blev voksen..
Tror jeg vil Quote et rigtig godt citat, JacobR engang kom med:D:
Og det bliver mit sidste indlæg...
timberunited
24-07-2008, 20:30
:devill:
Jeg håber, Ronaldo bliver voksen og mister sin moderbinding, så han forbliver i United et par år endnu. Han er ung endnu, og kan sagtens nå at spille i Real Madrid. Der kan ikke være særligt stærke ægtestokke i hans kæreste, hvis hun ikke støtter hans engelske karriere. Det er jo moderen, der partout skal have ham til at spille i lilla.
Guderne må vide hvorfor. For så fantastisk har det da ikke været for hverken Beckham eller Ruud.
United DK
24-07-2008, 21:15
Guderne må vide hvorfor. For så fantastisk har det da ikke været for hverken Beckham eller Ruud.
Det ved jeg nu ikke, for Ruud har vundet to mesterskaber på to sæsoner, altså et mere end han vandt i de fem år han var hos os. Derudover blev han topscore forrig sæson i La Liga.
Hej Gutter.
Er i stadig sure på mig.
MVH Brian horle. En stam-medlem på www.oldtrafford.dk
Vi er ikke sure på dig, for så lidt gider vi ikke gå op i vores liv, men jeg forstår ikke du synes det er så morsomt at gå ind på diverse forummer rundt omkring, og kun skrive mundlort, for derefter at blive banned?
synes ikke man kan kalde det ballade (men det er bare min mening :)), han har jo ikke gjort noget, der har pisset de andre spillere af (eller manageren for den sags skyld)..
og når så mange spilere, og SAF, fortsat ønsker ham i klubben, så er det jo fordi, de synes om ham.. og derfor har det jo ikke bidraget med ballade i truppen - at Ronaldo-sagen så ikke har set så godt ud udadtil er en anden sag.. (men det kan da godt være spil for galleriet, når medspilerne går ud og taler om Ronaldo på den måde, de har gjort - men jeg tror nu, de mener det..)
:devill:
Jeg håber, Ronaldo bliver voksen og mister sin moderbinding, så han forbliver i United et par år endnu. Han er ung endnu, og kan sagtens nå at spille i Real Madrid. Der kan ikke være særligt stærke ægtestokke i hans kæreste, hvis hun ikke støtter hans engelske karriere. Det er jo moderen, der partout skal have ham til at spille i lilla.
moren har jo ændret holdning (det er i hvert fald det sidste, jeg har hørt..) - nu er det eneste hun ønsker, at Ronaldo er glad, og det er han i United, som hun har sagt..
Den dag en spiller kommer med en forklaring på, hvorfor real bare skulle være drømmmen, så vil jeg rigtig gerne høre den forklaring - for begriber virkelig ikke, hvorfor den klub skulle være så fantastisk..?!?!
det kan godt være de vinder La Liga.. men de klarede sig da ikke prangende i CL sidste sæson - Roma :lolol:
man.utd25
25-07-2008, 12:53
synes ikke man kan kalde det ballade (men det er bare min mening :)), han har jo ikke gjort noget, der har pisset de andre spillere af (eller manageren for den sags skyld)..
og når så mange spilere, og SAF, fortsat ønsker ham i klubben, så er det jo fordi, de synes om ham.. og derfor har det jo ikke bidraget med ballade i truppen - at Ronaldo-sagen så ikke har set så godt ud udadtil er en anden sag.. (men det kan da godt være spil for galleriet, når medspilerne går ud og taler om Ronaldo på den måde, de har gjort - men jeg tror nu, de mener det..)
moren har jo ændret holdning (det er i hvert fald det sidste, jeg har hørt..) - nu er det eneste hun ønsker, at Ronaldo er glad, og det er han i United, som hun har sagt..
Den dag en spiller kommer med en forklaring på, hvorfor real bare skulle være drømmmen, så vil jeg rigtig gerne høre den forklaring - for begriber virkelig ikke, hvorfor den klub skulle være så fantastisk..?!?!
det kan godt være de vinder La Liga.. men de klarede sig da ikke prangende i CL sidste sæson - Roma :lolol:
Det har jo noget at gøre med penge, når alt kommer til alt.
Og det til moren, så har hun ændret sin mening , hun ønsker kun at Ronaldo er glad.....
Det har jo noget at gøre med penge, når alt kommer til alt.
Og det til moren, så har hun ændret sin mening , hun ønsker kun at Ronaldo er glad.....
tror desværre du har ret i, det skyldes pengene.. men det er bare utrolig, hvor meget penge kan betyde. Man kunne forstå, hvis moderne fodboldspillere kun lige havde til dagen og vejen - men de har jo alle de penge, man kunne tænke sig.. tror absolut det er sandt, at det er pga. penge, men synes det er et "dårligt" argument (ikke fra din side:), men spillernes)..
Rasmus-K-J
26-07-2008, 12:18
Ja så har jeg sgu set - The boy who had a dream.
Den er sgu egentlig meget god. Man kan se den på youtube hvis man søger: the boy who had a dream. Med god kvalitet.
Nu snakker vi om vi arrogant og hvor lidt vi betyder for ham, og han er ligeglad med folk, synes egentlig denne film giver et godt indblik i hvordan det er at være ham. Og tror mere det er moderens ønske om at han kommer til Real end ham selv!
Tror det ville være nemmere at diskutere ham, hvis man rent faktisk har set denne her.
Det ændrer ihvertfald meget på min opfattelse af ham. efter denne her episode. Ovenpå den her episode med Real har jeg sgu været lidt træt af ronaldo, men efter filmen her, er det dejligt at se ronaldo i privatlivet. Ved godt den er optaget sidste sommer efter 2007 sæsonen, men tror sgu stadig på at medierne og moderen har styret denne episode
Cristiano Ronaldo
26-07-2008, 12:37
Jeg har set "The boy who had a dream" op til flere gange. Han er en fantastisk person og han gør utrolig meget for andre mennesker!
- Jeg tror faktisk også at det ville være godt for alle herinde at se den så alle kender ham lidt bedre!
Rasmus-K-J
26-07-2008, 13:03
Cristiano Ronaldo hvor gammel er du? sad og tænkte på om det kun er "børn/unge" der er fan af ronaldo.
Er selv 15. så vil mange sikkert sige at jeg kun er united fan pga. ronaldo. Men jeg blev united fan da jeg var omkring de 9-10 år hvis ikk før. Jeg kan huske min morfar havde købt united billeter til Århus Fremad mod United, Fik mit første united kit og lige siden har jeg hængt på!
Fordi ved mange herinde dømmer folk på at de er unge og er ronaldo fans - ergo mener mange at man kun er fan af united pga. ronaldo.
Har set "The boy who had a dream" og i den fremstår han som en sympatisk fyr. Det ændrer dog ikke på at han på det seneste har opført sig arrogant over for klubben og dens fans.
Cristiano Ronaldo
26-07-2008, 13:11
Cristiano Ronaldo hvor gammel er du? sad og tænkte på om det kun er "børn/unge" der er fan af ronaldo.
Er selv 15. så vil mange sikkert sige at jeg kun er united fan pga. ronaldo. Men jeg blev united fan da jeg var omkring de 9-10 år hvis ikk før. Jeg kan huske min morfar havde købt united billeter til Århus Fremad mod United, Fik mit første united kit og lige siden har jeg hængt på!
Fordi ved mange herinde dømmer folk på at de er unge og er ronaldo fans - ergo mener mange at man kun er fan af united pga. ronaldo.
Jeg er 17. Jeg er faktisk enig med dig.
Jeg har holdt med United siden jeg var 7år, og selvom jeg forguder Ronaldo er jeg stadig 100% United mand ligesom jeg går ud fra alle andre herinde også er!
Jamen det må i undskylde. Jeg er ikke ude på ballade længere. Som om jeg vil have i bliver sure på mig.
lige nu lyder du ellers som en følsom lille teenagertøs:D
Jeg har også set "The Boy who had a Dream" (inde på youtube).. synes filmen giver et godt billede af Ronaldo - og filmen har været medvirkende til at bestyrke min tro på, at medierne spiller en utrolig stor rolle i dette spil..
er hele filmen kommet på youtube?
da jeg så den manglede der nogle parter i midten af filmen.,, men det var ikke så mange parter..
Er stadig i tvivl om, hvor vidt Ronaldo smutter.. Håber det ikke, men bydes der 700 mio skal han sælges, det er ingen værd..
Mht. afløsere er jeg en stor tilhænger af Alexis Sanchez eller Falcao..
De to vil virkelig kunne få folks tanker væk fra Ronaldo..
VonKoblenz
27-07-2008, 11:01
Jeg er fandeme træt af Ronaldos evig flirten med Real Madrid, jeg siger bare sælg ham hvis han er den såkaldte slave, så ser jeg ingen grund til vi beholder ham, 700 millioner kan vi sgu få nærmest hvem vi vil. Jeg vil væde min påstand på at vi sagtens kan finde en ung spiller som vi kan gøre ligeså god.
Er stadig i tvivl om, hvor vidt Ronaldo smutter.. Håber det ikke, men bydes der 700 mio skal han sælges, det er ingen værd..
Mht. afløsere er jeg en stor tilhænger af Alexis Sanchez eller Falcao..
De to vil virkelig kunne få folks tanker væk fra Ronaldo..
Jeg tror satme ikke det tager specielt lang tid for United at tjene en halv milliard i merchandise, reklame og hvad fanden ved jeg når det gælder Ronaldo..
Ronaldo skal sælges hvis SAF mener han bliver alt for utilfreds og skader holdet, ikke fordi vi kan få en masse knaster for ham.. Det får vi sgu allerede.. Det er jo grotesk så mange børn og unge der forguder den mand..
olsen9670
27-07-2008, 17:34
uanset hvor træls det er med alt hans flirten med madrid er, så er jeg sikker på at vi vil elske ham når han kommer på banen igen. er sikker på han stadig vil vinde kampe for os vi må bar se i øjnene at vi ikke har ham lige så længe som rooney og de andre spillere som spiller med hjertet i united.. man kan jo ikke sige at ronaldo ikke spiller med hjertet når hans hjerte er i madrid desvære
PerRonaldo
27-07-2008, 18:06
http://www.onside.dk/node/12420
God artikel fra den respekterede Luna, om Ronaldo sagaen.
Og så også en fra Mølby om samme sag:
http://www.onside.dk/node/12419
unitedforreal
27-07-2008, 18:29
Hmmm synes du ikke du skal fjerne den tekst du har om Ronaldo ?. Det er i orden du ikke synes om ham. men at du skriver det du gøre er lidt langt ud.
Under alle omstændigheder så skal det altid være manden der træner united som bestemmer hvem bliver og hvem smutter. Og nu er det SAF og han synes han skal blive pt. SÅ måske skulle du støtte det, ellers vil jeg mene du ikke har den rigtig holdning til United.
Han er da ikke for klog ham Mølby. "United et ordinært hold uden Ronaldo." og "Uden Ronaldo har United ingen magi". Så vidt jeg husker, vandt United i sidste sæson 4-0 over Arsenal, UDEN Ronaldo..
Han er da ikke for klog ham Mølby. "United et ordinært hold uden Ronaldo." og "Uden Ronaldo har United ingen magi". Så vidt jeg husker, vandt United i sidste sæson 4-0 over Arsenal, UDEN Ronaldo..
Når Ronaldo ikke er her mere, så er der bare en ny, der lyser op.
Manchester United vil altid bestå.
The pride of all Europe.
PerRonaldo
27-07-2008, 18:39
Hmmm synes du ikke du skal fjerne den tekst du har om Ronaldo ?. Det er i orden du ikke synes om ham. men at du skriver det du gøre er lidt langt ud.
Under alle omstændigheder så skal det altid være manden der træner united som bestemmer hvem bliver og hvem smutter. Og nu er det SAF og han synes han skal blive pt. SÅ måske skulle du støtte det, ellers vil jeg mene du ikke har den rigtig holdning til United.
Jeg støtter 100% United men er modstander af Ronaldos opførelse, jeg så helst han bare skred over til Real med det samme, for det kommer jo til at ske før eller siden.
Man kan jo også være modstander af Glazer og stadig støtte United fuldt ud, så ser ikke noget underligt i at jeg er modstander af Ronaldos opføresle, for det er en skændsel for denne fantastiske klub!
Håber Luna har ret i at Ronaldo er Real spiller i løbet af næste uge, så vi kan komme videre...
jeg synes det er mærkeligt at Luna og den spanske presse kan skrive at Ronaldo muligvis skifter i næste uge, når de samtidig kan skrive om at Real har opgivet At hente Ronaldo denne sommer:confused:
jeg synes det er mærkeligt at Luna og den spanske presse kan skrive at Ronaldo muligvis skifter i næste uge, når de samtidig kan skrive om at Real har opgivet At hente Ronaldo denne sommer:confused:
Luna ved jo ikke en skid.. Alt der er spansk, det er per definition det bedste i verden ifølge hende..
Hun er så belastende at høre på.. Og sjovt at Mølby mener United sutter så meget uden Cristiano, når det ikke er mere end et ½ år siden at han mente at Liverpool kun kunne vinde CL hvis de kunne undgå Manchester United..
MUFC=Champions
27-07-2008, 21:46
Ka godt lide de 3 sidste linjer i Mølbys artikel . Resten er bavl
Når Ronaldo ikke er her mere, så er der bare en ny, der lyser op.
Manchester United vil altid bestå.
The pride of all Europe.
Præcis.. Holdet er ALT uden Ronaldo, men Ronaldo er INTET uden holdet..
Enggolf89
27-07-2008, 22:24
Det var sq smukt. og meget mere præcist kan det hvis ikke siges. Er ellers stoppet med at læse om ronaldo både her og andre steder, men et kig og så den besked. ja det er præcist og grunden til at jeg ikke spilder tiden mere på ronaldo, koncentrere mig om United og ikke mere Ronaldo.
Og for at citere Jakob - The pride of all Europe.
man.utd25
28-07-2008, 12:21
Og sjovt at Mølby mener United sutter så meget uden Cristiano, når det ikke er mere end et ½ år siden at han mente at Liverpool kun kunne vinde CL hvis de kunne undgå Manchester United..
Det jeg har set med Mølby under CL , er at han heller vil møde United uden en Ronaldo, og man blive ved og ved, men en Ronaldo på vores hold er NR.1
jo men hvis man læser mølbys klumme færdig, så siger han også at man absolut ikke må undervurdere fergie og united, og at klubben altid overlever.
Så han regner da bestemt med os. Men han har jo ret. Hvis vi mister ronaldo bliver vi et anderledes hold. Det kan vise sig vi ikke nødvendigvis bliver dårligere, men det vil være anderledes.
Jeg er dybt uenig. Ronaldo vil få succes lige meget hvor han spiller. Hans evner er for gode til at gå ned + han er en hel unik individualist. At han har udtalt sig dumt gør ham ik til en dårligere individualist tror jeg.
Det der måske kan få ham til at spille dårligere er fansnes manglende opbakning. Men stadig virker han så ignorant at han kan klare sig med at se sig selv i spejlet og få selvtillid af det.
RuudVanNissetøj
28-07-2008, 13:02
Jeg er dybt uenig. Ronaldo vil få succes lige meget hvor han spiller. Hans evner er for gode til at gå ned + han er en hel unik individualist. At han har udtalt sig dumt gør ham ik til en dårligere individualist tror jeg.
Det der måske kan få ham til at spille dårligere er fansnes manglende opbakning. Men stadig virker han så ignorant at han kan klare sig med at se sig selv i spejlet og få selvtillid af det.
Uden klassespillere omkring sig, tør jeg godt vædde på, at Ronaldo ikke tilnærmelsevis ville have spillet så god en sidste sæson. Der har trods alt været et par spillere der har løftet og ofret sig for hans succes.
IMO. er den en største fjende for Ronaldo ham selv - om han kan holde fokus og blive ved med at forbedre sig, og ikke blive fanget i alt for meget glamour og "pretty boy" attituder. Nu får man at se hvad han kan levere næste sæson.....
Uden klassespillere omkring sig, tør jeg godt vædde på, at Ronaldo ikke tilnærmelsevis ville have spillet så god en sidste sæson. Der har trods alt været et par spillere der har løftet og ofret sig for hans succes.
IMO. er den en største fjende for Ronaldo ham selv - om han kan holde fokus og blive ved med at forbedre sig, og ikke blive fanget i alt for meget glamour og "pretty boy" attituder. Nu får man at se hvad han kan levere næste sæson.....
Ronaldo ville ikke nette 42 gange på en sæson hvis han ikke var omgivet af klassespillere, men der blev også sagt at Ronaldo er INTET uden United.. Og det er måske lige i underkanten..
Jeg er ikke i tvivl om at han også ville være et hit i Real Madrid.. Gud forbyde det..
Meget af det der er kommet fra hans ben er kommet på egen hånd. Selvfølgelig bliver man bedre jo flere bedre spillere man har omkring sig. Men det er utopisk at tro at han ikk skulle spille i en klub der ikk har gode spillere, så bedømmelsesgrundlaget er i og for sig ligegyldigt.
United-Allan33
28-07-2008, 13:34
Jeg er ikke enig i at en Ronaldo vil kunne få succes uanset hvor han kommer til at spille.. Selvfølgelig vil han stadig være blandt verdens bedste skulle han skifte til ex Real, Barca eller anden af top klubberne, men jeg er slet ikke sikker på han vil kunne hæve små holds niveau, som en Maradona kunne med Napoli og Argentina, og det er derfor jeg mener at Ronaldo stadig ikke er nået helt op på det bedste niveue... Og ja selvfølgelig er det utopi at han ikke kommer til en storklub, men det er vel heller ikke pointen i det hele...
Troelsgaard
28-07-2008, 13:47
Jeg er ikke enig i at en Ronaldo vil kunne få succes uanset hvor han kommer til at spille.. Selvfølgelig vil han stadig være blandt verdens bedste skulle han skifte til ex Real, Barca eller anden af top klubberne, men jeg er slet ikke sikker på han vil kunne hæve små holds niveau, som en Maradona kunne med Napoli og Argentina, og det er derfor jeg mener at Ronaldo stadig ikke er nået helt op på det bedste niveue... Og ja selvfølgelig er det utopi at han ikke kommer til en storklub, men det er vel heller ikke pointen i det hele...
Man kan ikke sammenligne Maradonas tid med nutiden, da der ikke som nu, kun var 2-3 klubber der kunne vinde mesterskabet, grundet forholdene i moderne fodbold. Dengang kunne nærmest alle vinde mesterskaber, og både Verona og Sampdoria vandt mesterskaber dengang, noget som i dag er utopi. Maradona i topform i dag ville ikke kunne fører Napoli frem til mesterskabet i 2009 eksempelvis, og jeg synes også man undervurdere resten af Napolis hold fra dengang, som om at de var en flok Serie 2 spillere, og så vandt Maradona hele lortet for dem. Man vinder ikke noget, uden at have gode spillere på alle pladser.
Det er lidt sjovt at den kamp altid skal nævnes ud af de 50+ kampe vi spillede sidste sæson. Det var en genial præstation, og helt klart også et kæmpe tegn på spillerne træder i karakter uden ronaldo på banen.
Men man må have forståelse for resten af den blinde fodboldverden der kun tror på united med ronaldo. Det er trods alt kun den kamp der går igen når vi skal vise at vi kan uden ronaldo, med et salg af ham, skal vi nok have i hvert fald 40 kampe at fremvise i næste sæson, så der er ingen grund til at argumentere nu, bare afvente, så kan vi vise verden hvad united består af.
man.utd25
28-07-2008, 13:53
Ronaldo er jo verdens bedste-spiller, og han vil være god på alle de store hold i verden.
Han kan så meget på egen hånd, at han går ikke bare sådan ned.
Hvis kriteriet for succes er at en spiller scorer mål, og hjælper holdet op i tabellen, så mener jeg stadig at Ronaldo vil kunne være en succes i alle klubber. Når jeg siger det, mener jeg selvfølgelig ikk klubber som Stoke, da det er utopi at han skulle skifte til klubber med den spillestil, det lave niveau, osv.
Er meget enig i Troelsgårds indlæg hvad angår sammenligninger med datiden.
Men hvis du for at sammenligne Ronaldo med andre spillere, skal have set ham spille i en mindre klub, så får Ronaldo nok aldrig en chance
United-Allan33
28-07-2008, 13:56
Man kan ikke sammenligne Maradonas tid med nutiden, da der ikke som nu, kun var 2-3 klubber der kunne vinde mesterskabet, grundet forholdene i moderne fodbold. Dengang kunne nærmest alle vinde mesterskaber, og både Verona og Sampdoria vandt mesterskaber dengang, noget som i dag er utopi. Maradona i topform i dag ville ikke kunne fører Napoli frem til mesterskabet i 2009 eksempelvis, og jeg synes også man undervurdere resten af Napolis hold fra dengang, som om at de var en flok Serie 2 spillere, og så vandt Maradona hele lortet for dem. Man vinder ikke noget, uden at have gode spillere på alle pladser.
Det var heller ikke så meget hans periode i Naopli (som jeg mener havde et kanon hold, dog uden direkte verdens stjerner) jeg hentydede til, men mest argentina, men begge hold var uden de største stjerner, men Maradona hævede spillerne op til et plan de ikke hørte til uden ham..
Og nej, en Maradona i datidens form, ville ikke kunne tilfører holdet noget, hvilket jeg heller ikke har påstået.. Jeg vil stadig mene at en updated maradona er langt bedre end Ronaldo, men man ved jo aldrig hvad der kan ske under en upgradering...
man.utd25
28-07-2008, 13:57
Hold nu op, hvorfor mener du ikke han vil kunne hæve små holds niveau?????
En Ronaldo på et hold, vil jo klart gøre ens hold bedre.
United-Allan33
28-07-2008, 14:05
Hvis kriteriet for succes er at en spiller scorer mål, og hjælper holdet op i tabellen, så mener jeg stadig at Ronaldo vil kunne være en succes i alle klubber. Når jeg siger det, mener jeg selvfølgelig ikk klubber som Stoke, da det er utopi at han skulle skifte til klubber med den spillestil, det lave niveau, osv.
Er meget enig i Troelsgårds indlæg hvad angår sammenligninger med datiden.
Men hvis du for at sammenligne Ronaldo med andre spillere, skal have set ham spille i en mindre klub, så får Ronaldo nok aldrig en chance
Jeg har ikke sammenlignet Ronaldo med Maradona eller andre fra datiden, men derimod ville jeg påpege at Ronaldo efter min mening ikke ville kunne løfte et midterhold til at blive mester.. Som Maradona gjorde med Napoli og Argentina... Selvfølgelig i en anden tidsalder, som jeg ved ikke kan sammenlignes med nu...
man.utd25
28-07-2008, 14:09
Jeg har ikke sammenlignet Ronaldo med Maradona eller andre fra datiden, men derimod ville jeg påpege at Ronaldo efter min mening ikke ville kunne løfte et midterhold til at blive mester.. Som Maradona gjorde med Napoli og Argentina... Selvfølgelig i en anden tidsalder, som jeg ved ikke kan sammenlignes med nu...
Hvor vil du hen af med det der???? sæt Ronaldo tilbage i tiden, så kunne han også føre Napoli til et mesterskab....
United-Allan33
28-07-2008, 14:11
Hold nu op, hvorfor mener du ikke han vil kunne hæve små holds niveau?????
En Ronaldo på et hold, vil jo klart gøre ens hold bedre.
Selvfølgelig vil han kunne gøre et hvilket som helst bedre, men at gøre et hold bedre er ikke at gøre et hold til mester og verdensmester..
Maradona kom til Napoli, en klub du nok kan sammenligne med nutidens Tottenham og det hold hjalp han til serie A mesterskaber.. Argentina kan du måske sammenligne med Tjekkiet og dem hjalp han til VM guld og Sølv..
Ronaldo kunne jo ikke gøre Portugal europa mester...
Hvor vil du hen af med det der???? sæt Ronaldo tilbage i tiden, så kunne han også føre Napoli til et mesterskab....
Ligesom en Maradona ikke ville kunne begå sig i nutidens fodbold, så ville en Ronaldo ikke kunne begå sig i den tid, han ville blive slagtet inden han kunne stave til "slave"
man.utd25
28-07-2008, 14:18
Selvfølgelig vil han kunne gøre et hvilket som helst bedre, men at gøre et hold bedre er ikke at gøre et hold til mester og verdensmester..
Maradona kom til Napoli, en klub du nok kan sammenligne med nutidens Tottenham og det hold hjalp han til serie A mesterskaber.. Argentina kan du måske sammenligne med Tjekkiet og dem hjalp han til VM guld og Sølv..
Ronaldo kunne jo ikke gøre Portugal europa mester...
Ligesom en Maradona ikke ville kunne begå sig i nutidens fodbold, så ville en Ronaldo ikke kunne begå sig i den tid, han ville blive slagtet inden han kunne stave til "slave"
Hold da op , hans hurtighed ville han kunne leve på og sin enorme teknik.
Sæt du bare en Ronaldo tilbage i tiden for portugal, så skal du se vips så ville de være europa mester.
Men sætter du Maradona frem til nu, ja tak for kaffe så vil han bruge sin guds hånd hele tiden.
Jamen jeg tror heller ikk Maradona ville kunne gøre et midterhold til nr 1 ene mand i nutiden. At Ronaldo ikk ville kunne det skal ik være et kriterie for at han ikk er verdensklasse i min bog.
Jeg synes stadig der er et niveau op for Ronaldo, han skal præstere i de store kampe og under EM-VM turneringer. Champions League finalen, og kvart-og semifinalen var kampe hvor man kunne se at han småt begyndte at lære det. Han er ihvertfald på vej op mod de helt store stjerner (fodboldmæssigt) hvis han kan fortsætte. Sådan en mand kan kun være en gevinst for alle klubber.
man.utd25
28-07-2008, 14:27
Jamen jeg tror heller ikk Maradona ville kunne gøre et midterhold til nr 1 ene mand i nutiden. At Ronaldo ikk ville kunne det skal ik være et kriterie for at han ikk er verdensklasse i min bog.
Jeg synes stadig der er et niveau op for Ronaldo, han skal præstere i de store kampe og under EM-VM turneringer. Champions League finalen, og kvart-og semifinalen var kampe hvor man kunne se at han småt begyndte at lære det. Han er ihvertfald på vej op mod de helt store stjerner (fodboldmæssigt) hvis han kan fortsætte. Sådan en mand kan kun være en gevinst for alle klubber.
Nemlig enig , Ronaldo er meget ung endnu, og han skal nok nå at komme dertil hvor de fleste vil huske ham for hans spil på banen.
Ronaldo bliver ældre og mere voksen i sit spil.
United-Allan33
28-07-2008, 14:28
Hold da op , hans hurtighed ville han kunne leve på og sin enorme teknik.
Sæt du bare en Ronaldo tilbage i tiden for portugal, så skal du se vips så ville de være europa mester.
Men sætter du Maradona frem til nu, ja tak for kaffe så vil han bruge sin guds hånd hele tiden.
Jeg ved ikke hvorfor jeg gider spilde min tid på at diskutere Maradona med en der var 3 år da Maradona spillede... Og du viser jo tydeligt at du ikke ved hvad du snakker om.. Hvilket jo er forståeligt, da sandkassen nok trak en smule mere end fodbold dengang i midt 80erne
United-Allan33
28-07-2008, 14:34
Nu har jeg heller ikke sagt at han ikke er verdensklasse, men jeg mener ikke han er helt oppe blandt tidernes bedste bla fordi
han mangler at vise sit værd i de "store" kampe
han har haft 2 sæsoner
men han er jo ung og har jo tiden for sig... og det kan jo sagtens være om 20 år så sammenligner man en spiller med hvad Ronaldo opnåede i hans karriere..
man.utd25
28-07-2008, 14:35
Jeg ved ikke hvorfor jeg gider spilde min tid på at diskutere Maradona med en der var 3 år da Maradona spillede... Og du viser jo tydeligt at du ikke ved hvad du snakker om.. Hvilket jo er forståeligt, da sandkassen nok trak en smule mere end fodbold dengang i midt 80erne
Og det der lyder utrolig voksen sagt...... well spoken.....
man.utd25
28-07-2008, 14:39
Nu har jeg heller ikke sagt at han ikke er verdensklasse, men jeg mener ikke han er helt oppe blandt tidernes bedste bla fordi
han mangler at vise sit værd i de "store" kampe
han har haft 2 sæsoner
men han er jo ung og har jo tiden for sig...
Men han skal nok komme derop, om 10 år er der det ham, man snakker om i mange mange år.
Og nu er det jo ikke sådan , at han slet ikke har vist noget i de store kampe husk det, at han så lige mangler lidt før at komme op på det sidste, det er jeg sikker på kommer om nogen sæsoner.
United-Allan33
28-07-2008, 14:45
Og det der lyder utrolig voksen sagt...... well spoken.....
Jamen så fortæl mig hvilke forudsætninger du har for at bedømme Maradona og spillet omkring 86... Ingen udover gamle tv billeder af Maradona...
men lad mig nu hører hvis du mener du er så klog på Maradona og spillet dengang..
United-Allan33
28-07-2008, 14:48
Men han skal nok komme derop, om 10 år er der det ham, man snakker om i mange mange år.
Og nu er det jo ikke sådan , at han slet ikke har vist noget i de store kampe husk det, at han så lige mangler lidt før at komme op på det sidste, det er jeg sikker på kommer om nogen sæsoner.
Jeg har heller aldrig sagt at han ikke vil nå derop, og jeg har heller ikke sagt at han ikke har vist noget... Han skal løfte sit spil i de store kampe over en periode, hvilket han jo har 10-12 år til..
man.utd25
28-07-2008, 14:49
Jamen så fortæl mig hvilke forudsætninger du har for at bedømme Maradona og spillet omkring 86... Ingen udover gamle tv billeder af Maradona...
men lad mig nu hører hvis du mener du er så klog på Maradona og spillet dengang..
så du mener du har fået mere ud af at se det dengang , end at jeg har set gammel bånd på tv???
Jeg har nok ikke set alle kampe med ham dengang, men har du selv det???
United-Allan33
28-07-2008, 14:57
så du mener du har fået mere ud af at se det dengang , end at jeg har set gammel bånd på tv???
Jeg har nok ikke set alle kampe med ham dengang, men har du selv det???
Ja!!! Når du vokser op med spillet fra 80erne ligger du ikke mærke til spillet ændre sig, men ser jeg kampe fra 85 nu kan man jo se tydelig forskel..
for det første vil du jo altid sammenligne det med det fodbold du kender, når du ser fodbold fra gamle dage...
Skulle jeg bedømme en Pele/Best ud fra nogen af de kampe jeg har set på tv, så ville de ikke kunne komme på AGF superliga hold... hvorimod dem som er opvokset med dem siger de er verdensklasse... men når jeg ser det så spiller de langsom og tungt...
Og jeg vil stadig mene jeg har set en del flere fodbold kampe både live og på tv fra 80-86, end du set på video..
Behøver vi andre høre på jeres "min far er stærkere end din far" snak?
Det er da meningsløst at diskutere hvem der ved mest om fodbold i 80'erne..
Uanset om man gik på gymnasiet eller legede i sandkasse da Maradona spillede, så er det latterligt at sammenligne ham med Ronaldo..
Det er jo fandme næsten 2 forskellige tidsaldre de spillede/spiller i..
Don Kafai
28-07-2008, 18:33
I mine øjne er der en kæmpeforskel, om man snakker kvaliteten af en spiller, og betydningen af selvsamme. Ronaldo mangler LANG vej før man kan sætte ham i bås med spillere som Maradona, Pele, og min personlige favoritspiller, Johan Cryuff. De pågældende spillere revolutionerede og skabte en fodbold-æra opkaldt efter dem selv. At Ronaldo har haft to gode sæsoner og vundet alt, sætter ham ikke derop. Jeg synes fx Ronaldinhos navn er større end Ronaldos. Ikke lige pt, men set over hele deres karrierer.
Når det så er sagt, så sidder Ronaldo med en gylden mulighed for at skrive sig i historiebøgerne. Ikke mindst kan han blive en legende i United, for antager vi han fortsætter til han er 35, så har han 12-13 sæsoner i sig endnu.
Jeg er enig med Ferguson når han siger, at United er den helt rigtige klub for Ronaldo. Skifter han væk, så risikerer han ikke blot at miste muligheden for at blive en legende i United, men så mister han vel nok også sin status som verdens bedste på sigt, eller sætter den i hvert fald på spil.
det er egentlig underligt at zidane aldrig bliver nævnt i samme åndedrag som nogle af de store spiller der nævnes her som pele, mardonna etc.
Zidane har været kåret til verdens bedste, han har vundet mesterskaber i spanien og italien, han har vundet champions league, han har vundet både VM og EM.
Synes han fortjener en plads på den samme hylde som disse spillere. Husk på at Pele trods alt "kun" nåede at lege rundt i brasilien og USA.
Don Kafai
28-07-2008, 19:20
det er egentlig underligt at zidane aldrig bliver nævnt i samme åndedrag som nogle af de store spiller der nævnes her som pele, mardonna etc.
Zidane har været kåret til verdens bedste, han har vundet mesterskaber i spanien og italien, han har vundet champions league, han har vundet både VM og EM.
Synes han fortjener en plads på den samme hylde som disse spillere. Husk på at Pele trods alt "kun" nåede at lege rundt i brasilien og USA.
Fordi vi ikke er mere end et par år fra "Zidane-æraen". Vi er hhv. ca 50, 30, 20 fra de andre, så om en 15-20 år, vil der nok være meget fokus på Zidane. Enhver der er på dette forum, har set Zidane i aktion, det samme er ikke tilfældet med de andre.
Champions League finalen, og kvart-og semifinalen var kampe hvor man kunne se at han småt begyndte at lære det. Han er ihvertfald på vej op mod de helt store stjerner (fodboldmæssigt) hvis han kan fortsætte. Sådan en mand kan kun være en gevinst for alle klubber.
Ronaldo er stadig und, og de takter, han viste i de kampe du nævner, lover godt for den kommende sæson.
Med en så fantastisk mand som SAF, er jeg sikker på, at Ronaldo vil forbedre sit spil i den kommende sæson - så han vil udvikle sig til en spiller, man vil huske langt langt ud i fremtiden, det er jeg ikke i tvivl om.
Er helt enig med dig, Ronaldo er på vej mod at blive en af de helt store stjerner - og jeg ser det ikke som umuligt, at han en dag vil være den STØRSTE,
Helt enig!!!
Mange af de driblinger han laver har man jo ikke set meget af før.
Som for eksempel henne omkring 1.08 i denne video:
dYUtKKbBTkw
Hvor mange gange så man den finte FØR Zidane, og hvor mange gange har man set spillere som Ronaldo lave den finte EFTER Zidane? Jeg siger ikke at Ronaldo bare kopiere diverse driblinger, men det er da alligevel bemærkelsesværdigt.
Helt enig!!!
Mange af de driblinger han laver har man jo ikke set meget af før.
Som for eksempel henne omkring 1.08 i denne video:
dYUtKKbBTkw
Hvor mange gange så man den finte FØR Zidane, og hvor mange gange har man set spillere som Ronaldo lave den finte EFTER Zidane? Jeg siger ikke at Ronaldo bare kopiere diverse driblinger, men det er da alligevel bemærkelsesværdigt.
Ja, Zidan var en utrolig fodboldspiller.. Utroligt hvad han kan og så med den fysik.. Jeg mener.. Han er jo ikke ligefrem 1,70.. Han er en stor satan..
Til de, der kunne være i tvivl, om Ronaldo tager sin genoptræning seriøst:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1493353.ece
RuudVanNissetøj
31-07-2008, 11:24
Nu påstår AS, at Ronaldo har udtalt han definitivt vil til Real Madrid og vil stille et ultimatium for træneren og bestyrelsen tirsdag næste uge!! Jeg ved snart ikke hvad man skal tro......om det endnu en gang er latterlig mediespin eller han oprigtigt har udtalt det!!
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=798845
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.