Se fuld version : PL: Wigan - Manchester United
Kasper260599
13-05-2009, 22:43
Køb Tevez.
Hørt!!! ... kom nu SAF eller GILL, i gambler med vores hjerter og Uniteds mesterskabs chancer fremover.
Ronaldo er altså til at græde over i dag. En af hans dårligere dage rent spillemæssigt, men hvad der betyder mere (for mig), han slår ALT for let op i banen når kendelserne (retmæssigt i dag) og spillet går ham imod. No wonder at der var brug for en Teves-type når modstanderen spiller fysisk, hvilket Wigan er gode til og gjorde i aften.
Puha den var vigtig i aften... nu ligner det sgu noget:)
Nogen der så Evras "It's over gesture"?
Tag den Benitez :D
http://i43.tinypic.com/28vskkh.gif
http://img100.imageshack.us/img100/1447/outputpcd.gif
http://i39.tinypic.com/1py04w.gif
På en måde er det godt, at Ronaldo ikke havde sin bedste dag i dag, for taget dét in mente plus at han blev taget ud i sidste kamp og viste stor frustration ved det, så bliver det en super oplagt Ronaldo med blod på tanden, vi kommer til at se mod Arsenal.. Ronaldo i topform bliver undergangen for Arsenal.
Whelan med klasse quotes (bortset fra "man u")
http://orange.football365.com/Story/0,17169,8699_5321349,00.html
Endnu et bevis på, at fodboldspillere ikke nødvendigvis er pengefikserede svin. Lækker jubelscene!
:trophy:
Danielsen
13-05-2009, 23:16
Godt nok er banen elendig, men altså det er lige for begge hold, så ingen undskyldninger for ikke at vinde her.!
Wigan spiller ikke hurtigt spil ved jorden med mange afleveringer....så nej, det er/var ikke lige for begge hold.
Fantastisk jubelscene! :devill: Vi tager nr. 18 på lørdag! :trophy:
Rooney burde vide, at det ikke er alle der kan holde til, at han flyver op på ryggen af dem:D Han finder i hvert fald ud af det;)
¨Ja, tror sgu også lige vi sikrede os mesterskabet der !! Vil det så sige at hvis vi får det ene point mod Arsenal skal vi løfte trofæet og fejre det på Old trafford lørdag, eller er det først mod Hull vi skal løfte trofæet. Sker det lørdag er det noget rigigt pis.. Skal til konfirmation i Kbh... Århhhhhhh Bollocks
Don Kafai
13-05-2009, 23:42
Vi får altid pokalen i sidste runde.
Sådan var det også, da vi blev mestre i 06/07, med 3 kampe igen.
Man får altid overrakt pokalen i sidste hjemmekamp, hvis det er muligt. Det vil dermed sige, at vi får den efter Arsenal-kampen, hvis vi ikke taber.
Det skete også for Chelsea i 2006, hvor de bankede os 3-0 i næstsidste runde.
Vi får den på lørdag, hvis vi vinder mesterskabet dér.
Det er 100% sikkert. Manchester United har fået det bekræftet.
Det vil også være i alles interesse, da FA ikke vil endem ed en situation i Hull hvor United fejrer mesterskabet og Hull rykker ned. Det vil være at gnide salt i såret eller omvendt
For satan.. Går glip af det så!! Doh.. Konfirmationer er den dårligste opfindelse ever !
Danielsen
14-05-2009, 00:24
For satan.. Går glip af det så!! Doh.. Konfirmationer er den dårligste opfindelse ever !
På en lördag?? Plejer det ikke og väre söndag?
unitedforreal
14-05-2009, 04:13
Vil lige starter med at sige, at jeg er lige kommet hjem fra arbejde. "kl er 5.00"
Det her kommer både til at indholde noget om united men også min dag generalt.
Det hele starter med at jeg skal møde in kl 21.00 på arbejde idag. "altså at jeg misser united kampen mod wigan" Plejer ellers altid at få fri nogen timer til at se dem. Men idag troede jeg på en nem sejr, så valgte ikke at holde fri.
Møder in kl 21.00. 45 min senere kigger jeg på hjemmesiden, og ser at united er bagud. Jeg bestemmer mig derfor at holde 1 times fir, og tager in på BW for at se kampen. På vej der inde bliver jeg fandme stoppet af politiet! Som om jeg har tid til dem nu. Det skal siges at det er anden gang på under 2 uger, Har haft min ny bil i 3 uger!
Anyway det har ikke så meget med united, men det skal bare vides at alt der her. Ja det gøre så jeg ikke er i hopla humør. "united bagud og politiet hjælper mig ikke :P "
Så nu er jeg inde på BW, fyldt helt op. Det er super, så jeg ender med at se kampen på lille skærm ved indgangen.
Nu kommer mit stor nedtur! Jeg ender med at står ved siden af 2 united fans, som åbenbart har fået den opgave at være efter Ronaldo konstant! Rooney laver fejl, så råber de "kom nu lidt". Scholes laver fejl "kom nu lidt".
Ronaldo laver samme fejl. "Fucking idiot du kan ikke en skid idag bla bla bla"...
Jeg var ikke langt fra at vende mig imod dem, også skulle du få hvad de fortjente.
Mit pointe i mit mega langt indlæg som er kedeligt er.
Hvis man vælge at svine en spiller til for at lave en fejl, så skal man fandme ikke holde kæft hvis en anden laver den samme fejl.
Jeg er virkelig træt af medløber, hvis man kan kalde dem det. Bare fordi 10 elsker Fletcher, så skal man ikke elske ham. Bare fordi 10 hader Ronaldo, så skal man ikke hade ham.
De her 2 idiot, "især 1 af dem" valgte konstant at være efter Ronaldo.
Jeg kan virkelig ikke klare sådan noget. Hvis du kritisere 1 spiller for noget, så skal man også kritisere en anden for det samme.
Håber i forstår mig, det er ok at elske en og holde mindre af en anden. Men husk nu at være fair for fanden! Jeg elsker de spiller som spiller i United, ikke fordi de hedder Rooney og løber 100000km eller Ronaldo fordi han score 10000 mål. Men fordi de spiller for HOLDET! Så er jeg sku ligeglad om de hedder mikamoiuyloiy. "selvom det bliver svært at synge hans navn".
Håber i forstår mit pointe, og undskylder hvis det blev for langt. Smutter i seng nu :D
Lålålålålålålålålålålålålå..... Hvor er fantastisk... Vi spiller faktisk en dårlig kamp, men så er der lige to detaljer, der vender det hele for os. Tevez elegangte hæl og Carricks drøn i krogen. Hvor er det smukt. Jeg må indrømme, at jeg gik amok, da Carrick lavede den til 2-1. Især ved spillernes jubelscener. Det var klasse. Åhh, hvor er det skønt. Nu KAN vi altså ikke undgå at blive mestre, og meget gerne på lørdag, hvor det kun er 1 point, der kræves. Come on! Det bliver fantastisk, glæder mig allerede.
UNITED! UNITED! UNITED!
Edit: I was off to celebrate it. I nearly broke Wazza’s (Wayne Rooney's) neck with the celebration but he’s all right now! - Carrick
Hahahaha
du kan da bare melde afbud eller komme efter kampen... det havde jeg gjort og hvis familien ikke havde forståelse for dette, så ku de lade være med at invitere mig til fest i maj!
Jeg skal på arbejde, men bliver simpelthen nødt til at melde afbrud.. Mesterskabskamp må ikke misses.!
United-Allan33
14-05-2009, 07:03
Jeg synes af en eller anden årsag at holdet virkede nervøse, spillet flød ikke, og for mange lavede dumme fejl.. Synes når vi spiller med Carrick og Scholes har det en tendens til at gå for langsom eller for meget sidelæns.. Det hjalp da Giggs kom ind, der kom der noget drive på midtbanen..
Ronaldo havde en offday, tror han forsøgte for meget på at få folk til at glemme hans scene imod City.. Synes heller ikke Rooney havde den bedste kamp, lidt for meget boldflytteri og knap så meget drive, også burde han vel have scoret. Evans og Evra var også lidt ved siden af dem selv..
Vigtig med 3 point, det burde give så meget ro at vi kan kører mesterskabet hjem lørdag..
Iøvrigt en fryd at læse med på Liverpools forum, hvor de godt nok tuder over Ronaldo...
Edit: I was off to celebrate it. I nearly broke Wazza’s (Wayne Rooney's) neck with the celebration but he’s all right now! - Carrick
Hahahaha
Haha, var CARRICK ved at brække Rooneys nakke? Synes da det så omvendt ud (;
Vi havde virkelig svært ved at få spillet til at fungere i første halvleg - spillerne sejlede rundt på den våde bane og problemerne med at stå fast forplantede sig til usikkerhed i afleveringerne - det hele kronet med målet hvor Vidic tåger rundt som Bambi på glat is. Da Wigan opsnuser usikkerheden i vores pasningsspil sætter de ekstra meget fart på og presser flot boldholderen konstant hvilket gør os endnu mere usikker.
Da vi sætter Tevez ind, har vi lige pludselig også en spiller der løber (modsat det bulgarske dovendyr) - det stresser Wigan forsvaret og giver straks chancer - og mål! Wigans hårde løbearbejde koster dem til sidst hvor de løber tør for kræfter og vores powerplay omkring deres felt fører til Carricks flotte mål.
Glory Man United
14-05-2009, 08:34
Jeg synes af en eller anden årsag at holdet virkede nervøse, spillet flød ikke, og for mange lavede dumme fejl.. Synes når vi spiller med Carrick og Scholes har det en tendens til at gå for langsom eller for meget sidelæns.. Det hjalp da Giggs kom ind, der kom der noget drive på midtbanen..
Ronaldo havde en offday, tror han forsøgte for meget på at få folk til at glemme hans scene imod City.. Synes heller ikke Rooney havde den bedste kamp, lidt for meget boldflytteri og knap så meget drive, også burde han vel have scoret. Evans og Evra var også lidt ved siden af dem selv..
Vigtig med 3 point, det burde give så meget ro at vi kan kører mesterskabet hjem lørdag..
Iøvrigt en fryd at læse med på Liverpools forum, hvor de godt nok tuder over Ronaldo...
Jeg synes faktisk vi spillede en rigtig god 2. halvleg. Men ja en fryd at læse på Fools´s forum:
aarde skriver: "Næste år er imidlertid det vores tur. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.". Deja vu?? :trophy:
United-Allan33
14-05-2009, 08:38
Jeg synes faktisk vi spillede en rigtig god 2. halvleg. Men ja en fryd at læse på Fools´s forum:
aarde skriver: "Næste år er imidlertid det vores tur. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.". Deja vu?? :trophy:
Ja synes også klart at vi spillede meget bedre i anden halvleg, men stadig er indtrykket set over hele kampen at spillerne virkede en smule nervøse...
Der var den.. Klasse
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00802/w21_Wayne_Rooney_go_802834a.jpg
:)
United DK
14-05-2009, 09:28
Tænk nu hvis Rooney var røget forkert ned, og havde fået en skulderskade, for satan da!
:lolol:
Haha, fantastisk scene af Rooney! :)
DonThommy
14-05-2009, 09:40
fantastisk slutning !
det er det som goer det vaerd at se fodbold :)
Glory Man United
14-05-2009, 11:34
Hleb13 om Tevez´s udligning igår:
"Men det undrer vel ingen at de udligner i en situation der burde dømmes offside."
Hahahahhaa hvorfor gør han sig selv så meget til grin???
Parkohargo
14-05-2009, 11:37
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00802/w21_Wayne_Rooney_go_802834a.jpg
:)
hahaha det er så fedt det billede der:) Gik da helt amok da Carrick klappede den i kassen til sidst:)
DonThommy
14-05-2009, 11:38
hvilken dansk kanal viste kampen igaar?
Det var en rigtig dejlig og vigtig sejr i går. Men det er godt nok lang tid siden vi har spillet SÅ dårligt passingsspil. Jeg mener det var en af sæsonens dårligste præstationer. Vi havde svært ved at ramme hinanden 3-4 gange i træk!
Tevez lavede et godt indhop, og var vel den der gjorde bedst figur set over hele kampen. Vidic spillede sig op i 2. halvleg.
hvilken dansk kanal viste kampen igaar?
Canal + Sport 1 :)
DonThommy
14-05-2009, 11:49
Canal + Sport 1 :)
det er maaske den eneste som viser alle uniteds kampe ?
det er maaske den eneste som viser alle uniteds kampe ?
Hovedsagligt er det.. Nogle gange viser Kanal 5 dem også, men det er som regel kun de store kampe :)
F.eks. United - Fools :)
Ellers er det kun Canal + :)
DonThommy
14-05-2009, 12:01
Hovedsagligt er det.. Nogle gange viser Kanal 5 dem også, men det er som regel kun de store kampe :)
F.eks. United - Fools :)
Ellers er det kun Canal + :)
hvad koster det ca. om mdr. for canal + ? :)
hvad koster det ca. om mdr. for canal + ? :)
Det koster omkring 300kr om måneden.. Og da vi har fast kortleje hos mig, koster det også 4000kr om året :)
DonThommy
14-05-2009, 12:09
Det koster omkring 300kr om måneden.. Og da vi har fast kortleje hos mig, koster det også 4000kr om året :)
:devill:
nice !
:devill:
nice !
Det er pengene værd! :devill:
DonThommy
14-05-2009, 12:54
Det er pengene værd! :devill:
saa at de ogsaa tilbyder HD sport :D nice nice nice :devill: overvejer om jeg skal koebe den stoerste pakke med film og alt sport :)
men du har maaske set alle uniteds kampe paa canal plus ? :)
saa at de ogsaa tilbyder HD sport :D nice nice nice :devill: overvejer om jeg skal koebe den stoerste pakke med film og alt sport :)
men du har maaske set alle uniteds kampe paa canal plus ? :)
de viser ALLE PL kampe :D Så ja.. Har set alle United PL kampe i år, og sidste år, og forrige år :)
DonThommy
14-05-2009, 13:12
de viser ALLE PL kampe :D Så ja.. Har set alle United PL kampe i år, og sidste år, og forrige år :)
very nice :D
tror sku det bliver det jeg skal ha naar jeg kommer hjem saa :D
viser de ogsaa pre-season kampene ? :)
Glory Man United
14-05-2009, 13:14
hvorfor udveksler I ikke bare tlf.numre......turtelduer?
DonThommy
14-05-2009, 13:15
hvorfor udveksler I ikke bare tlf.numre......turtelduer?
:haha:
sorry mate ..
Fletcherfan
14-05-2009, 13:28
Jeg vil komme tilbage til emnet :D
Jeg synes, at United spillede dårligt i første halvleg, men anden halvleg var ok... I første halvleg havde spillerne meget svært ved at stå på fødderne, specielt Scholes og Vidic... Det kom så til at koste et mål en giga chance allerede i første minut... Heldigvis fik Wigan ikke noget mål de første 10 minutter... United spillede sig ind i kampen, men så scorede Wigan og indtil halvlegen synes jeg, at United var usikre...
Efter halvlegen var det kun et spørgsmål hvornår United ville score... Og Tevez hjalp os igen igen... Nøj hvor var det dejligt... Jeg håber sgu, at United beholder, men som sagt før tror jeg ikke det hverken er ham selv eller SAF, som bestemmer det mere...
Kigger man på spillernes præstationer så synes jeg, at Scholes og Berbatov var ekstremt dårlige (og det siger jeg ikke kun fordi jeg ikke kan lide Berba)... Scholes lavede mærkelig mange fejlafleveringer, mens Berba i første halvleg kun ramte en United-spiller to gange... Det udviklede sig dog til to kæmpechancer... Derimod bliver jeg mere og mere imponeret over O'Shea... Han er sgu en sejr fyr at have på holdet... Derudover synes jeg, at Evra og Tevez spillede godt... Ronaldo havde ikke sin bedste dag, men han var heller ikke dårlig... Rob Styles dømte kampen og for en gangs skyld vil jeg sige, at han var ikke pisseelendig, som han jo plejer at være... Han dømte faktisk rigtig godt efter min mening, fordi han stoppede ikke spillet så tit for at dømme de små frispark, som ikke behøves at fløjte... Og så mener jeg også, at han havde en meget lille procentdel af forkerte kendelser (og jeg mener ikke der var straffe til Ronaldo, selv om han taber balancen)...
Glory Man United
14-05-2009, 13:43
Utroligt at når du kritiserer, at du så ikke nævner Anderson. Satte han en fod rigtigt? Derudover var Evans og Vidic heller ikke for sikre.
Scholes og Berba (som du nævner) var middelmådige men ingenlunde blandt de dårligste
Kigger man på spillernes præstationer så synes jeg, at Scholes og Berbatov var ekstremt dårlige (og det siger jeg ikke kun fordi jeg ikke kan lide Berba)... Scholes lavede mærkelig mange fejlafleveringer, mens Berba i første halvleg kun ramte en United-spiller to gange... Det udviklede sig dog til to kæmpechancer...
Hvis du kan sige, at Ronaldo spiller okay, men Berbatov var ekstremt dårlig, så kan det kun være fordi, du ikke kan lide Berbatov, for han var da klasser over Ronaldo i går.
Berbatov skaber de eneste to chancer i første halvleg. Hans oplæg til Rooney er jo fænomenalt, og det var helt ufatteligt, at Rooney ikke satte den ind. Desuden mindes jeg ikke, at Berbatov lavede flere fejlafleveringer end de andre. Han lavede sikkert flere end normalt, men på den bane, så har man ærlig talt også en god undskyldning.
Flax_Generous
14-05-2009, 13:45
Det er underligt så forskelligt man kan se en fodboldkamp. Jeg synes, at Berbatov var absolut strålende i 1. halvleg (selvom hans problem med at afslutte stadig holdt ved). Han skabte næsten to mål og sendte Ronaldo fri, hvilket linjedommeren dog forkert fik bremset. Det var betydeligt mere end nogen anden United-spiller i 1. halvleg.
I 2. halvleg faldt Berbatovs niveau, men så kunne Tevez, Carrick og co. heldigvis tage over.
Kigger man på spillernes præstationer så synes jeg, at Scholes og Berbatov var ekstremt dårlige (og det siger jeg ikke kun fordi jeg ikke kan lide Berba)... Scholes lavede mærkelig mange fejlafleveringer, mens Berba i første halvleg kun ramte en United-spiller to gange... Det udviklede sig dog til to kæmpechancer... Derimod bliver jeg mere og mere imponeret over O'Shea... Han er sgu en sejr fyr at have på holdet... Derudover synes jeg, at Evra og Tevez spillede godt... Ronaldo havde ikke sin bedste dag, men han var heller ikke dårlig... Rob Styles dømte kampen og for en gangs skyld vil jeg sige, at han var ikke pisseelendig, som han jo plejer at være... Han dømte faktisk rigtig godt efter min mening, fordi han stoppede ikke spillet så tit for at dømme de små frispark, som ikke behøves at fløjte... Og så mener jeg også, at han havde en meget lille procentdel af forkerte kendelser (og jeg mener ikke der var straffe til Ronaldo, selv om han taber balancen)...
Så er det vel nærmest også godkendt når nu det kun var første halveg han var så lidt indblandet i og han alligevel var så effektiv.....eller hva :confused:
Don Kafai
14-05-2009, 13:54
Når man når sådanne kampe sidst på sæsonen så er spillet aldrig sådan for alvor prangende, og det er vigtigt at vi fik de tre point.
Vi har nu spillet onsdag-lørdag i evigheder, og jeg synes mange af vores spillere så rigtig sløve ud, og det hænger nok også sammen med banen + Wigans spillestil. Når vi forhåbentlig hjemfører pokalen på lørdag, så har vi 7-10 dage til de sidste to kampe og så kan vi forhåbentlig få et tiltrængt hvil.
Jeg synes ikke der var nogen der var decideret "dårlige" i går. Anderson havde problemer med at sætte sig igennem, men han fungerer også langt bedre med Fletcher ved sin side, så det var ikke den store overraskelse for mig. Ronaldo prøvede, men havde svære vilkår, og en dårlig Ronaldo synes jeg stadig har sin berettigelse på holdet, for han tiltrækker så meget opmærksomhed, at det åbner for andre (se fx O'Sheas plads ved 2-1 målet).
Berbatov synes jeg spillede utrolig klogt, og han var arkitekten blandt rigtig mange ting, men han havde også svære vilkår. Rooney, Evans, Scholes og Evra spillede sig op i starten af anden halvleg, og generelt flød alting bedre, da vi først fik kniven for struben.
Super indhop af Tevez, der snart ikke kan gøre mere for at bevise for Fergie at han skal købes.
Så alt i alt en fin kamp, hvor resultatet var vigtigere end noget andet. Det der kendetegner United er at vi kan vinde fodboldkampe. Om vi skal spille vores modstandere ud af banen eller fighte os til sejrene så vil vi vinde for enhver pris. Den mentalitet viste sig klart i går, og nu er vi så tæt på mål, at det ikke bør gå galt!
SantasLittleHelper
14-05-2009, 13:59
Bla bla bla...
Jeg ved godt at du er selvproklameret uafhængig af diverse medier og skaber diverse standpunkter udfra det du mener du ser, men så kan det jo være derfor at du gang på gang skyder så langt over målet.
Berbatov var banens bedste i første halvleg. Anderson var banens klart dårligste, men ham nævner du slet ikke? Evans sejlede også rundt som bambi på glatis - Vidic gled trods alt kun en enkelt gang. O'Shea havde en stor del af skylden for 1-0 målet fordi han bliver fanget for langt oppe i banen. Ronaldo var i den grad dårlig.
Jeg synes faktisk vi spillede dårligere i 2. halvleg end i første, med undtagelse af 10 minutter efter wigans scoring. Det er rigtigt at vi havde svært ved at stå fast, men sådan noget sker sgu på en glat bane. Vi skaber mange store chancer i første halvleg og der kunne sagtens have stået 3-0 til os ved pausen. I anden halvleg virker vi dig en smule mere tempoforladt (men måske en smule mere koncentreret), men vi havde trods alt heldet og får 2 scoringer hvilket folk nok fokuserer på. Vi skaber vel kun 1 rigtig stor chance i 2. halvleg og det var Ronaldo's skud over mål. De to mål var sådan lidt halve chancer i min optik, men vi havde marginalern på vores side, for at bruge en kæmpe kliche.
Fletcherfan
14-05-2009, 14:09
Jeg må indrømme, at jeg glemte Evans og Anderson, som ikke havde sen spcielt god kamp... Berba forsøgte i går, men han var enormt dårlig, og det begrunder jeg med, at han havde et boldtabs prosent på omkring 98 %... Scholes var bare dårlig...
SantasLittleHelper
14-05-2009, 14:12
Jeg er i øvrigt lidt skuffet over at vi ikke testede keeperen noget mere udefra. Som jeg husker ham fra en VM slutrunde, hvis jeg da husker rigtigt, så var han virkelig ikke ret god. Banen er også glat, så der skulle vel hugges lidt mere på mål end der blev.
Fletcherfan
14-05-2009, 14:13
Jeg ved godt at du er selvproklameret uafhængig af diverse medier og skaber diverse standpunkter udfra det du mener du ser, men så kan det jo være derfor at du gang på gang skyder så langt over målet.
Berbatov var banens bedste i første halvleg. Anderson var banens klart dårligste, men ham nævner du slet ikke? Evans sejlede også rundt som bambi på glatis - Vidic gled trods alt kun en enkelt gang. O'Shea havde en stor del af skylden for 1-0 målet fordi han bliver fanget for langt oppe i banen. Ronaldo var i den grad dårlig.
Jeg synes faktisk vi spillede dårligere i 2. halvleg end i første, med undtagelse af 10 minutter efter wigans scoring. Det er rigtigt at vi havde svært ved at stå fast, men sådan noget sker sgu på en glat bane. Vi skaber mange store chancer i første halvleg og der kunne sagtens have stået 3-0 til os ved pausen. I anden halvleg virker vi dig en smule mere tempoforladt (men måske en smule mere koncentreret), men vi havde trods alt heldet og får 2 scoringer hvilket folk nok fokuserer på. Vi skaber vel kun 1 rigtig stor chance i 2. halvleg og det var Ronaldo's skud over mål. De to mål var sådan lidt halve chancer i min optik, men vi havde marginalern på vores side, for at bruge en kæmpe kliche.
Nå men jeg vil undskylde overfor dig, at jeg har en anden mening... Anderson glemte jeg, men ja, han var dårlig, og det var Berba så sandelig også, men at du kan nævne Berba som den bedste i første halvleg viser, at det er godt du ikke er Uniteds manager:lolol:
Hvis du læser i tråden, kan du se, at SLH har opbakning fra flere omkring standpunktet, at Berbatov var den bedste (eller i hvert fald en af dem) i første halvleg. Så du skal nu nok bruge den smiley på dig selv.
SantasLittleHelper
14-05-2009, 14:19
Nå men jeg vil undskylde overfor dig, at jeg har en anden mening... Anderson glemte jeg, men ja, han var dårlig, og det var Berba så sandelig også, men at du kan nævne Berba som den bedste i første halvleg viser, at det er godt du ikke er Uniteds manager:lolol:
Jamen hvis vi skal ned på det niveau, så kan jeg jo kun sige i lige måde. Det virker bare virkelig som om du er fuldstændig forblændet lige så snart Berbatov gør noget godt - for han var vitterligt god i går. Han skaber 3 mega chancer, holder og fordeler bolden godt. Jeg er i øvrigt sikker på, at Uniteds manager er ganske enig ligesom størstedelen af forum, hvis ikke alle.
Evra heard of the hairdryer? United star could face Fergie blast after mocking Rafa gesture
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1181547/Evra-heard-hairdryer-United-star-face-Fergie-blast-mocking-Rafa-gesture.html?ITO=1490
Hvor er det dog ualmindelig dumt skrevet.
Især når ingen er enig med dig.
Fletcherfan
14-05-2009, 14:32
Det forstår jeg så slet ikke... Man kan sige, at han var effektiv, fordi (specielt i første halvleg) det blev farligt hver gang han ramte en United spiller, men det var nok en af hans dårligste kampe i United-karrieren for ham... På den anden side, vil jeg godt nok sige, at selvom han havde en enormt dårlig dag så er jeg mere positiv om ham end før kampen... Den chance hvor han spillede Ronaldo fri var genialt bset af ham... Det har jeg dot nok ikke set af ham før... Og som sagt så synes jeg han forsøgte, og flere gange så man ham forsøge noget rigtig godt, men i går var bare en af de dage hvor ikke specielt meget lykkedes for ham...
Og jeg tror ikke SAF deler jeres mening, jeg tror han læner sig lidt mere op ad min, for ellers havde han nok ikke skiftet ham ud... Og der vor vi var og kiggede var der alle, der mente, at Scholes og Berba skulle skiftes ud... Så det kom ikke som nogen overraskelse for os... Udfra kampen igår har jeg dog ændret lidt mening om Berba fremtid i United... Fra at forvente at han bliver et af tidenes flop tror jeg faktisk, at han kommer til at slå til...
Det forstår jeg så slet ikke... Man kan sige, at han var effektiv, fordi (specielt i første halvleg) det blev farligt hver gang han ramte en United spiller, men det var nok en af hans dårligste kampe i United-karrieren for ham... På den anden side, vil jeg godt nok sige, at selvom han havde en enormt dårlig dag så er jeg mere positiv om ham end før kampen... Den chance hvor han spillede Ronaldo fri var genialt bset af ham... Det har jeg dot nok ikke set af ham før... Og som sagt så synes jeg han forsøgte, og flere gange så man ham forsøge noget rigtig godt, men i går var bare en af de dage hvor ikke specielt meget lykkedes for ham...
Og jeg tror ikke SAF deler jeres mening, jeg tror han læner sig lidt mere op ad min, for ellers havde han nok ikke skiftet ham ud... Og der vor vi var og kiggede var der alle, der mente, at Scholes og Berba skulle skiftes ud... Så det kom ikke som nogen overraskelse for os... Udfra kampen igår har jeg dog ændret lidt mening om Berba fremtid i United... Fra at forvente at han bliver et af tidenes flop tror jeg faktisk, at han kommer til at slå til...
Du skriver at han var elendig i går, men alligevel har kampen fået overbevist dig om at han kommer til at slå til i United. Du giver jo ingen mening.
Undskyld, men har du set Berbatov spille før? Du siger, at du ikke har set ham lave en genial stikning før. Det er jo nærmest hans varemærke?
Du spørger, hvorfor han blev skiftet ud? Han blev skiftet ud i 89. minut EFTER United havde scoret og bliver erstattet af en Duracell-kanin, der skal sikre, at Wigan ikke får udlignet til sidst.
Jeg synes godt nok, at både dine meninger og argumenter er usammenhængende. Du sviner ham for kampen, men siger, at den har ændret din mening om ham til, at han bliver en god signing? ... Helt ærligt?
Glory Man United
14-05-2009, 14:41
Og jeg tror ikke SAF deler jeres mening, jeg tror han læner sig lidt mere op ad min, for ellers havde han nok ikke skiftet ham ud...
Han blev udskiftet i 88.minut for at få arbejdsomme Park ind. Det kniber med argumenterne kære Fletcherfan :whine:
Evra heard of the hairdryer? United star could face Fergie blast after mocking Rafa gesture
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1181547/Evra-heard-hairdryer-United-star-face-Fergie-blast-mocking-Rafa-gesture.html?ITO=1490
Det var heller ikke helt smart lavet af Evra, synes jeg..
SantasLittleHelper
14-05-2009, 14:47
jeg fandt lige en smiley der passer fint ind her. Den betyder nok lidt noget andet her, end det bodybuildingforum jeg fandt den på.
http://www.bodybuilding.dk/images/smilies/dope.gif
Berbatov var i førstehalvleg vores mest chanceskabende spiller med 3-4 gode afleveringer, der burde have ført til scoring. Han er ikke nok inde i feltet og sjældent selv farlig, men er du gal nogle vanvittige afleveringer han slår. Virkelig lækker sejr igår; lad os gøre det færdigt mod Arsenal på lørdag, så de får endnu mere salt i såret.. :D
Fletcherfan
14-05-2009, 15:01
Ja, det må du undskylde, at jeg ikke fik forklaret ordentligt...
Ja, jeg synes, at Berba var elendig, men han forsøgte (det gik bare ikke!)... Og jeg synes, at han viste prøver på noget, som jeg ikke har set ham vise før... En anden ting jeg har glemt at nævne er, at sammen med Ronaldo var Berba nok også den spiller, der havde sværest pga. den våde og tunge bane... På en tørrere bane havde han nok spillet noget bedre.. Nemlig hans rigtig gode øje for at kreere chancer (og det kan godt være, at det er fordi jeg ikke kan lide ham, at jeg ikke har set det før)... Og selv om jeg ikke kan lide Berba så må jeg indrømme, at han har en fabelagtig førsteberøring, men indtil i går har jeg ment, at det var hans eneste styrke... Hvis han viser mere af det øje for at kreere chancer så tror jeg, at han nok skal klare sig i United... Dog er jeg stadig lidt skeptisk, men mindre end før kampen...
GMU: Jeg tænkte mig ikke så meget om og jeg tænkte heller ikke over, at han blev skiftet så sent... så my bad...
schousboe9
14-05-2009, 15:01
jeg fandt lige en smiley der passer fint ind her. Den betyder nok lidt noget andet her, end det bodybuildingforum jeg fandt den på.
http://www.bodybuilding.dk/images/smilies/dope.gif
Apropos Wigan - United... ;)
Ja, det må du undskylde, at jeg ikke fik forklaret ordentligt...
Ja, jeg synes, at Berba var elendig, men han forsøgte (det gik bare ikke!)... Og jeg synes, at han viste prøver på noget, som jeg ikke har set ham vise før... En anden ting jeg har glemt at nævne er, at sammen med Ronaldo var Berba nok også den spiller, der havde sværest pga. den våde og tunge bane... På en tørrere bane havde han nok spillet noget bedre.. Nemlig hans rigtig gode øje for at kreere chancer (og det kan godt være, at det er fordi jeg ikke kan lide ham, at jeg ikke har set det før)... Og selv om jeg ikke kan lide Berba så må jeg indrømme, at han har en fabelagtig førsteberøring, men indtil i går har jeg ment, at det var hans eneste styrke... Hvis han viser mere af det øje for at kreere chancer så tror jeg, at han nok skal klare sig i United... Dog er jeg stadig lidt skeptisk, men mindre end før kampen...
GMU: Jeg tænkte mig ikke så meget om og jeg tænkte heller ikke over, at han blev skiftet så sent... så my bad...
De to ting hører vist sammen..
Og jeg synes, at han viste prøver på noget, som jeg ikke har set ham vise før... [cuttet lidt, red.] Nemlig hans rigtig gode øje for at kreere chancer (og det kan godt være, at det er fordi jeg ikke kan lide ham, at jeg ikke har set det før)...
Berbatov har sammen med Lampard og van Persie lavet flest assists i PL i denne sæson, så måske du skulle åbne øjnene lidt? Det virker som om, du ikke kan lide ham pga. fordomme. Det er ikke fair.
Fletcherfan
14-05-2009, 15:23
De to ting hører vist sammen..
Og det skrev jeg så også, men det ændrer ikke mit syn på, at han spillede rigtig dårligt i går, men nok om det...
Ihvertfald kan vil alle være enige om, at både Berba og Tevez er spillere, der gerne må spille bedre næste sæson (såfremt Tevez fortsætter)...
SantasLittleHelper
14-05-2009, 16:03
http://www.setanta.com/uk/Articles/Football/2009/05/13/Premier-League-Wigan-v-Man-United-statsratings/gnid-52804/
bedømmelser som jeg er nogenlunde enige i. Jeg synes dog ikke Carrick var helt deroppe og ringe, og Tevez er mom i min optik, selvom han kun fik 35 minutter. På den anden side bliver Carrick noteret for et mål og en assist, så de er nok neck and neck.
Glory Man United
14-05-2009, 16:05
Andersons karakter er for høj...
SantasLittleHelper
14-05-2009, 16:10
Delvist enig, men på den anden side giver Evans' slipups mange chancer væk, og Vidic er unægteligt impliceret i målet. Så det er vel fair nok, at han får lidt mere end dem selv på en dårlig dag. Jeg forstår i hvert fald at han er bedømt til at have været bedre end dem, men jeg er ikke sikker på, at jeg er enig.
Glory Man United
14-05-2009, 16:15
...men de tre var i hvert fald vor dårligste igår....no question
Én inde fra redcafe lavede det her billed:
http://i43.tinypic.com/2v8iphl.jpg
Kung-fu-Evra:D
Danielsen
14-05-2009, 17:16
Tror det var ment til Rafa, at PL er afgjort....sådan välger jeg og tolke det ;)
:trophy: <-- United
:whine:<-- Murderes
Synes, at det er fedt det Evra laver. Det er ikke disrespect til Wigan, men bare et signal til Liverpool, at det nu stortset er afgjort som Benitez gjorde mod Blackburn.
Jeg synes også det rigtig fedt lavet af Evra. Han gør bare, ligesom Benitez gjorde imod Blackburn. Han sender i den grad et signal om at tingene er afgjort nu, et hundrede procent.
Jeg synes også det rigtig fedt lavet af Evra. Han gør bare, ligesom Benitez gjorde imod Blackburn. Han sender i den grad et signal om at tingene er afgjort nu, et hundrede procent.
Som SAF blev skidesur over. Men jo, på en måde er det da fedt nok.
@ SantasLittleHelper
Bare drop diskussionen med FletcherFan. Når han gang på gang kan blive ved med at skrive at spillere som Evra og andre er elendige, og nu Berbatov, så kan man ikk tage det seriøst :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.