Se fuld version : CL: Arsenal - Manchester United
Manchester United
05-05-2009, 21:28
Okay, det kan godt være Uefa ikke kan. Det troede jeg bare.
Men der må da være nogle bestemte mennesker, et eller andet sted som kan annullere sådan nogle ting? oder was?
Jeg tror det ikke. Er det da sket før?
Jeg tror det ikke. Er det da sket før?
Jeg mener da Chelsea har fået nogle røde kort annulleret et par gange, men det kan godt være at det var i PL, det skal jeg lade være usagt.
Enggolf89
05-05-2009, 21:32
Jeg tror det ikke!!!
Men altså det giver jo bare et nyt spørgsmål, og hvorfor fanden er der så ikke det? det er ofte set at en klovn med fløjten afgør spillere og klubbers skæbner. når man man dømme klubber bøder og karantæner med hensyn til fans i CHL. Hvorfor fanden er der så ikke en kommitet som tager sig af sådan noget, som en hen i vejret udvisning! Det giver ingen mening, alle ligaer og turneringer osv. har sådan en - så skal CHL også!
Martinsen
05-05-2009, 21:32
Brandæregeligt for Fletcher for han skulle have startet den finale uden tvivl. Men Lad os i stedet glæde os over at vi er i finalden igen.!
Manchester United
05-05-2009, 21:34
Rome - here we come! :D
FINALE
Tillykke:D
Men man kan ikke glemme Fletcher lige nu synes jeg. Det er fandme tyveri:(
WUHUUUUUUUUUUUUUU
SÅDAN. Come on Chelsea or Barca. United Vinder
Brandæregeligt for Fletcher for han skulle have startet den finale uden tvivl. Men Lad os i stedet glæde os over at vi er i finalden igen.!
Du har så ret, så ret.. Vi i finalen! Hvor er jeg glad!
red-ronaldo7
05-05-2009, 21:35
Rome - Here We Come! Yees Man!
Tillykke med finalen drenge. Kæft det flot, dog kan jeg ikke lade være med at have det dårligt over det røde kort til Fletcher kæft det synd. Men det fandme flot det her drenge nu tager vi den for anden gang i træk:trophy:
Selvfølgelig er Fletcher en vigtig spiller, men for pokker gutter, der er immervæk mange centrale midtbanespillere i vores drømmetrup og vi er i ROM!!!! :D
Ingen Fletcher i finalen, men så spiller vi bare med Scholes eller Giggs, ikke nogen dårlige erstatninger :D
BBC (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8032998.stm) skriver:
Manchester United cannot appeal against that decision apparently, so Darren Fletcher will miss the final.
BBC igen:
BBC Sport's Phil McNulty at the Emirates: "If there is any justice, referee Roberto Rosetti will review that decision and see that he has treated Darren Fletcher desperately harshly there. Fletcher clearly got a touch on the ball and did not deserve a red card. United's officials seem to be seeking reassurances from the fourth official that the referee will indeed look again and they have every right to pose the question. Little bit of late defiance from Arsenal and their fans but this one has long gone for the Gunners."
Kan UEFA trække det røde kort tilbage hvis kampens dommer erkender at han lavede en fejl?
Lige for at vende et andet punkt, hvem foretrækker folk i en CL finale?
Hl-Glory
05-05-2009, 21:40
Finale for andet år i træk!
- Hvor det flot og fortjent.
men sidder og har så ondt af Fletch, nejnej hvor det ærgeligt.
Men det skal ikke tage noget af drengenes præstation, det var fantastisk diciplineret!
Glory glory Man United! <3
BBC igen:
Kan UEFA trække det røde kort tilbage hvis kampens dommer erkender at han lavede en fejl?
så må vi bare vente på hvad UEFA selv siger.
Barcelona, fordi spiller flot fodbold, og fordi vi havde Chelsea sidste år. Men det betyder ikke så meget. Vi smadre dem uanset hvem det er....
Den er sgu svær. Men jeg foretrækker Chelsea da vi kender dem meget godt og tror også det er dem der er størst chance for at vi slår:)
Ps. er der nogle der ved om der er nogen i farezonen i morgen mellem Chelsea-Barcelona.?
Jeg foretrækker Chelsea, da jeg er overbevist om at vi vil have nemmest ved at slå dem. Dog, vil drømmefinalen nok være Barcelona, da de er det bedste hold, udover os.
Fantastisk præstation, men min glæde forsvandt fuldstændig da Fletcher røg ud.
Gennem kampen sad jeg og tænkte at han lignende Keane i nogle aspekter og var en af kampens klart bedste. At hans skæbne så bliver den samme er dybt tragisk og vi må håbe at dommeren indser han har lavet en fejl og ændrer dommen.
On to Rome, and to glory!
Enggolf89
05-05-2009, 21:44
Barcelona, fordi spiller flot fodbold, og fordi vi havde Chelsea sidste år. Men det betyder ikke så meget. Vi smadre dem uanset hvem det er....
Barca fordi det så er de 2 flottest spillende hold i turneringen og i verden pt. Chelsea fordi, jeg mener at så er vi en sikker vinder. Men ville elske at se os vinde over barca, alle andre hold har ikke kunne styre dem. Chelsea kunne til dels, men vores forsvar ville jeg gerne se mod dem!
Surt for Fletcher! Håber at karantænen bliver ændret!
Kom så med drømmefinalen mod Barca!
Stor applause til drengene. :)
Jeg skal helt sikkert på Ryan's of Odense og se finalen, ligesom sidste år!
Så drenge, så er vi sgu i finalen! Håber faktisk vi møder Barca, så vi kan få afgjort engang for alle, at vi er bedre end dem!
Lyspunkter i denne kamp er, at vi er super stabile og effektive.. eller ja, mere end vi plejer! Godt at se der er så mange, der fighter og virkelig bliver ved med at presse selvom Arsenal ikke kan nå det. De får et straffespark, der er svær for dommeren at vurdere fra den position, hvor han står; derfra ligner det en kynisk griseslagtning fra Fletchers side, men når man ser den i replay, så rører han bolden først, så det fandme så ærgeligt som noget overhovedet kan være. Ligesom tilbage i '99 hvor både Keane og Scholes må se med fra sidelinien..
Ellers er det godt at se Becks stadig følger med i vores kampe! Han sendte vist også lige et lumsk smil, da Ronaldo scorede for anden gang - og hvilken kasse! Ronaldo med en fræk hælaflevering til Park, Park med et par træk og en sublim aflevering til Rooney, der tager den med og lægger en perle til Ronaldo, der ikke kunne undgå at score. Almunia, der virkede sikker i første kamp mindede i dag mere om David Seamann..
Og til sidst er jeg en ting, som jeg ikke forstår.. Hvorfor udvandrer man fra stadionet, når ens hold er bagud og der er 30 min tilbage af kampen!? Det signal de sender til Arsenal spillerne er jo "I leverer ikke det som vi har forventet" plus "...OG vi tror ikke I kommer til at gøre det resten af kampen".. Det er sgu noget, der kan få et hold til at gå ned.. Alle ved, at tilskuerne er den 12. spiller!
For at opsumere: FINALEN, BABY! :D
Barca fordi det så er de 2 flottest spillende hold i turneringen og i verden pt. Chelsea fordi, jeg mener at så er vi en sikker vinder. Men ville elske at se os vinde over barca, alle andre hold har ikke kunne styre dem. Chelsea kunne til dels, men vores forsvar ville jeg gerne se mod dem!
Jeg har en eller anden fornemmelse af, at vi ville ha en større chance mod barca.. Hvis vi kan lukke af for den måde de spiller på, kan de ikke rigtigt noget. Det så vi også for et år siden..
Til folk som allerede har slukket for TV, så sagde Luna lige at hun mener at man ikke kan omstøde et rødt kort - hun kan i hvert fald ikke huske det er sket. Fandeme ærgerligt for Fletcher efter en så god kamp.
Hl-Glory
05-05-2009, 21:53
Til folk som allerede har slukket for TV, så sagde Luna lige at hun mener at man ikke kan omstøde et rødt kort - hun kan i hvert fald ikke huske det er sket. Fandeme ærgerligt for Fletcher efter en så god kamp.
Ja det utroligt, der ikke er noget af gøre.
Man føler med Fletcher!
Håber de tager sig sammen i Uefa..
Ja, og Fergi skulle allerede være ude og spørge diverse experter, eller hvad man kalder dem, om hvorvidt det skulle være muligt, at omstøbe fejlkendelsen. Lad os håbe på det.
United DK
05-05-2009, 21:55
We're going to Italy, que sera sera!!!
Jeg håber virkelig på Barcelona i finalen. Jeg havde håbet på Chelsea, hvis vi havde tabt finalen sidste sæson, men nu hvor vi vandt, håber jeg på den mest seværdige finale, set fra alle synspunkter. Det ville fandme også være surt, at tabe en finale til Chelsea. FA Cup-finalen i 2007 var rigeligt.
Flax_Generous
Sagde Schmeichel virkelig, at Ronaldo har manglet at træde i karakter indtil denne kamp? Tsk tsk.
Ronaldo har scoret i alle knockout-runder i Champions League i denne sæson og forrige sæson, bort set fra Barca-kampene. Og så scorede han for resten også lige i finalen.
Surt for Fletcher! Håber at karantænen bliver ændret!
Kom så med drømmefinalen mod Barca!
Tror ikke der er så meget at gøre ved et direkte rødt...sølle udvisning at give.
Men fuck det, vi hiver The Double hjem!!
Parkohargo
Så fik anal sku smerten at føle hehe. Kæft er så glad man! argh der er simpelthen ikke noget mere skønt end at komme i sådan en finale. Men fuck hvor er det dog synd for Fletch at han skal forlade banen efter end så tynd begrundelse. Skandale dommer.
Nu bliver det spændende hvem vi skal møde i finalen.. Håber dog på barca. Ville sku være en drømmefinale..
Ja det utroligt, der ikke er noget af gøre.
Man føler med Fletcher!
Håber de tager sig sammen i Uefa..
Let's face it. Det sker sgu ikke:(
Platini sidder garanteret og klapper i sine små hænder, og fryder sig nu:mad:
schousboe9
05-05-2009, 21:58
Fra Regulations of The UEFA Champions League 08/09:
Referee’s report
19.06 Directly after the match, the referee completes the official report, signs it and
faxes it to the UEFA administration (+41 848 03 27 27), together with both
match sheets. In addition, the originals must be sent by post within 24 hours
of the end of the match. The referee must always keep a copy of his report
and both match sheets.
19.07 On his report, the referee reports in as much detail as possible on any
incidents before, during, or after the match, such as:
a) misconduct of players, leading to caution or expulsion;
b) unsporting behaviour by officials, members, supporters, or anyone
carrying out a function at a match on behalf of an association or club;
c) any other incidents
Tror vi skal sætte vores lid til, at han erkender sin fejl og ændrer i rapporten ifht. kampens forløb. Hvis det er acceptabelt?
For at gentage mit spørgsmål:): er der nogle der er i fare zonen mellem barca-chelsea?
Fantastisk fodbold fra vores side iaften! Eneste underlige ved kampen er at Berbatov kommer ind istedet for Tevez..
Rigtig træls at Fletcher får et forkert dømt rød kort, straffe kan vel dømmes?! Håber at dommen bliver omstødt, men ellers har vi som tidligere skrevet Giggs eller Scholes..
Mht til drømmefinale - klart Barcalona.. Vil være den mest fantastiske finale i CL i langtid, i forhold til offensiv fodbold.. Orker ikke at se på Chelsea kedelige bold engang til! Så come on Barca beat the Bridge!
Tillykke! Fantastisk at være i finalen igen, dog ikke helt samme følelse som sidste år, hvilket formodentlig skyldes en kombination af, at man er blevet en smule forvænt efter tre guldrandede sæsoner, og at det ikke var en nær så nervepirrende semifinale som sidste år.
Hvor er det dog synd for Fletcher.
Jeg vil helst møde Barca i finalen. Det ville være en stor tilfredsstillelse at besejre holdet, der er blevet besunget i svulstige vendinger hele sæsonen.
Flax_Generous
05-05-2009, 22:01
Tror vi skal sætte vores lid til, at han erkender sin fejl og ændrer i rapporten ifht. kampens forløb. Hvis det er acceptabelt?
Not gonna happen. :(
Hl-Glory
05-05-2009, 22:01
Fra Regulations of The UEFA Champions League 08/09:
Det ville være flot hvis han gjorde det, men det tror jeg ikke på han gør, det ville være at skyde sig selv i foden som dommer.
schousboe9
05-05-2009, 22:02
Not gonna happen. :(
Jeg krydser fingre. Sådan en klaphat bør fandme ikke have så meget magt, at han kan rive folks drømme itu på den komplet unødvendige måde!
Fantastisk. Vi smadrede virkelig Arsenal, fuck en fed følelse. Jeg sad og hoppede rundt hos to af mine venner, en Chelsea og en Liverpool fan som begge holdte med Arsenal.
Det eneste ærgelige er dog lige nu Fletchers karantæne i finalen. Jeg håber virkelig der er noget af gøre, men tvivler på det. Det vil virkelig være ærgeligt, for uanset hvem vi møder i finalen, er jeg sikker på at Fletcher ville spille, og han har fortjent, for der var ikke rødt kort.
Flax_Generous
05-05-2009, 22:04
Sir Alex Ferguson om episoden:
You can see the ball has moved in a different direction. It's terribly unlucky and we can't appeal it. The referee is one of the best in Europe, he may look at it and have a view on it but there's nothing you can do about it. In all the big games, Fletcher has always been a key player for us. I couldn't tell you what our team in the final would be - but you'd think Darren would have featured in it.
Rossetti er normalt en god dommer, men det var en skrækkelig afgørelse. Lad os håbe, at han har lidt nåde og sund fornuft, så Fletcher kan spille i finalen.
Martinsen
05-05-2009, 22:06
Fantastisk fodbold fra vores side iaften! Eneste underlige ved kampen er at Berbatov kommer ind istedet for Tevez..
Tevez manglede også kun et gult kort for at få karantæne, så det er da ikke spor mærkeligt??
schousboe9
05-05-2009, 22:07
Schmeichel har sku gang i en god kæp i øjeblikket! :D
Fuck 3-0 målet er godt. Fantastisk af Park, Rooney og Ronaldo. Jeg synes sku at vi har savnet de der kontraer lidt i denne her sæson, men denne her var fantastisk.
Schmeichel har sku gang i en god kæp i øjeblikket! :D
Nu siger du i øjeblikket...
Cantona66
05-05-2009, 22:28
Super kamp og lækkert at vi er i finalen igen (surt for fletcher)
Håber på Barca
dejlig optakt til på søndag hvor jeg heldigvis er på plads på OT:devilll::trophy:
Well.....vi er finalen, vi spillede pissegodt og det kunne faktisk ikke have været bedre hvis bare den italienske skøge ikke havde dømt som lort hele kampen igennem. Nå, men jeg håber på Barca i finalen :)
man.utd25
05-05-2009, 22:34
For satan det er lækkert at smadre Arsenal, vi viser vi er mange klasser over dem.
Ronaldo blev spurgt efter kampen,de spurgte om han var ved at være i topform, ( nu er det Cristiano tid:) ) fedt sagt, og nok en af hans bedste kampe i denne sæson her, klart MOM.
Men hvor er det synd for Fletcher, synes det røde kort er lidt hårdt dømt
SantasLittleHelper
05-05-2009, 22:34
Det er sgu ligegyldigt hvem vi møder i finalen, for uanset hvem det bliver vil det være europas næstbedste både før og efter finalen. Men lad os da håbe, at der bliver delt nogle kort ud alligevel.
For satan det er lækkert at smadre Arsenal, vi viser vi er mange klasser over dem.
Ronaldo blev spurgt efter kampen,de spurgte om han var ved at være i topform, ( nu er det Cristiano tid:) ) fedt sagt, og nok en af hans bedste kampe i denne sæson her, klart MOM.
Men hvor er det synd for Fletcher, synes det røde kort er lidt hårdt dømt
Lidt hårdt dømt?!? Det var da totalt uforståeligt! Kæmpe tyveri:(
el-insaciable
05-05-2009, 22:44
Fuck yeah!
Virkelig synd for Fletcher. Det straffespark var endnu mindre til stede end Carricks mod Tottenham. Det bliver dog for fedt at blive champions of Europe for fjerde gang den 27. - og jeg skal være pinligt fuld, det er helt sikkert.
RuudVanNissetøj
05-05-2009, 22:45
En umådelig flot sejr i dag. I alle facetter af spillet virkede og var vi Arsenal dybt overlegne. Sidder lidt og smiler indvendigt over denne stor smækkert af en sejr over Arsenals overpriste unge talenter.......folk glemmer ofte at vi også er et ungt hold med klassespillere på mere eller mindre samme gennemsnitsalder som arse.
Fletcher kortet er som mange nævner det pisse ærgeligt....dommeren var bare ikke optimal i dag. Fatter simpelthen ikke, at Fabregas kan gå fra banen uden som minimum et gult kort i bagagen - absolut uforståeligt med de hævnagter og sene tacklinger der kan tælles på to hænder.
Men ja, lad os glæde os over endnu en finaleplads. Det er ubestridt en pragtpræstation af dimensioner der er blevet vist i dag.
Jeg foretrækker 100 % Barca i finalen. Barcelona er det 2. bedste hold i verden og det vil være den bedste finale. I øvrigt vil jeg sige at hvis United ikke skulle vinde ville Barca have fortjent det. Vil ikke kunne bære at tabe til CSKA i finalen!
Jeg foretrækker 100 % Barca i finalen. Barcelona er det 2. bedste hold i verden og det vil være den bedste finale. I øvrigt vil jeg sige at hvis United ikke skulle vinde ville Barca have fortjent det. Vil ikke kunne bære at tabe til CSKA i finalen!
United ikke skulle vinde?!
THIS IS MADNESS! :Smackden:
Martinsen
05-05-2009, 22:52
Stop nu med at udråbe os som vindere af CL allerede nu! Det er sku lidt for tidligt for der venter en uhyggelig svær kamp uanset udfaldet af kampen i morgen.
Er lidt i tvivl om det ville være den bedste finale rent underholdningsmæssigt. Barcelona spiller fantastisk fodbold, ingen tvivl om det, men i en sådan kamp, ville vi måske være tilbøjelige til at stille os langt tilbage på banen, hvor i mod jeg tror et opgør mod Chelsea ville være mere åbent, da begge hold vil frem af.
United DK
05-05-2009, 22:55
Stop nu med at udråbe os som vindere af CL allerede nu! Det er sku lidt for tidligt for der venter en uhyggelig svær kamp uanset udfaldet af kampen i morgen.
Ja, der er stadig et stykke endnu. Mange forsvarende mestre har været i finalen, men fælles for dem alle er, at de har fejlet, så lad os nu lige slå kold vand i blodet, for både Chelsea og Barcelona er klasser bedre end Arsenal.
Gronkjor
05-05-2009, 22:56
Virkelig god kamp af United. Vi udspiller Arsenal på Emirates:trophy:
Jeg håber på Barca i finalen, da det nok vil give den bedste fodboldkamp..
Tja man så kan man spørge sig selv om vi ikke kan kvæle Barca og spille flot kontraspil. Samtidig vil jeg vurdere os til at være noget mere boldsikre end Chelsea og jeg tror ikke at vi behøver stå med 9 mand i egen boks mod Chelsea. Om ikke andet er vi så meget bedre i omstillingen at vi sagtens kan spille os til store muligheder :) Underholdningsmæssigt vil Chelsea bare aldrig, i nogen som helst sammenhæng, være at foretrække :p
el-insaciable
05-05-2009, 22:57
Ja, der er stadig et stykke endnu. Mange forsvarende mestre har været i finalen, men fælles for dem alle er, at de har fejlet, så lad os nu lige slå kold vand i blodet, for både Chelsea og Barcelona er klasser bedre end Arsenal.Jeg synes, det er noget fis :)
Jeg ser absolut ingen grund til at forfølge en eller anden misforstået form for rationalitet på en aften som i aften. Noget af det helt fantastiske ved fodbold er jo netop, at det er så meget mere end fornuft.
RuudVanNissetøj
05-05-2009, 22:57
Ja, der er stadig et stykke endnu. Mange forsvarende mestre har været i finalen, men fælles for dem alle er, at de har fejlet, så lad os nu lige slå kold vand i blodet, for både Chelsea og Barcelona er klasser bedre end Arsenal.
Helt sikkert....men det virker for alvor til, at allle vores spillere er ved at peake og finde den champions-form fra sidste år som gave os to værdigfulde titler. Laaaaang vej endnu - men mine hænder over denne sejr bliver oppe til imorgen :devill:
PatriceEvra3
05-05-2009, 22:59
:trophy::trophy::trophy::trophy::trophy:
Hvor er det lækkert. og så lige en tur til Rom omkring den 27. :loved: Jeg kan ikke vente.
Jeg skylder vor kære Ronaldo en kvajebajer:skaaal::juhuuuu::exactly:
Edit: Hvis man læser på Arsenals forum finder man temmelig hurtigt ud af at det er dommerens skyld at de tabte:whine:
:trophy::trophy:
05-05-2009, 22:59
Det ligner det er liniedommeren som afgør der er straffe, da Roseti ikke tager beslutningen før han har kigget den vej udefter...
Det er synd for Fletcher, men mon ikke United vil prøve at appelere en evt. karantæne...
man.utd25
05-05-2009, 23:01
Lidt hårdt dømt?!? Det var da totalt uforståeligt! Kæmpe tyveri:(
Ja det er skidt dømt, men tror desværre ikke der er meget at gøre ved det:(
United DK
05-05-2009, 23:02
Jeg synes, det er noget fis :)
Jeg ser absolut ingen grund til at forfølge en eller anden misforstået form for rationalitet på en aften som i aften. Noget af det helt fantastiske ved fodbold er jo netop, at det er så meget mere end fornuft.
Jo, men du må da indrømme, at Arsenal er røv og nøgler ift. Chelsea og Barcelona?
Vi har haft det for nemt de sidste tre CL-kampe, så jeg sælger ikke noget, før vi løfter trofæet i Rom.
Det er synd for Fletcher, men mon ikke United vil prøve at appelere en evt. karantæne...
Det kan de bare ikke, desværre :/
el-insaciable
05-05-2009, 23:04
Jo, men du må da indrømme, at Arsenal er røv og nøgler ift. Chelsea og Barcelona?
Vi har haft det for nemt de sidste tre CL-kampe, så jeg sælger ikke noget, før vi løfter trofæet i Rom.Det ved jeg ikke, nu får vi at se. Arsenal var dårlige, men vi var også helt fantastisk dygtige og disciplinerede. Lige nu kan jeg ikke forestille mig, vi ikke ender med Champions League trofæet igen, og det vil jeg egentlig bare nyde tanken om. Tak.
man.utd25
05-05-2009, 23:05
Som Jan.M sagde til sidst, at hverken Barcalona eller Chelsea vil glæde sig , til at møde United, og slet ikke med en Ronaldo i top-form, faktisk bliver holdet bedre og bedre , for hver kamp
man.utd25
05-05-2009, 23:08
Vi har haft det for nemt de sidste tre CL-kampe, så jeg sælger ikke noget, før vi løfter trofæet i Rom.
Vi er jo med til at gøre Arsenal dårlig idag, og jo Chelski er lidt bedre, og Barcalona frygter jeg slet ikke, de er gode nede i spanien, men ligeså snart de for noget modstand, så er de slet ikke så gode igen, tror vi vinder for 2 år i træk.
RuudVanNissetøj
05-05-2009, 23:27
Lige en lille post fra LFC-forum (ved godt det er blasfemi at være derinde), men synes denne udtalelse er værd at fremvise:
"Og i denne her kamp, har scum aldrig været oppe i 2. gear. Men måske begynder scum at tro at de kan gå på vandet - og det kan de ikke (jeg har selv prøvet det og jeg blev drivvåd)."
Selvfølgelig kan vi gå på vandet ;) Dejlig præstation i aften at gå i seng på.
Det kan de bare ikke, desværre :/
United kan godt appellere et rødt kort. Men ikke hvis det var 2 gule. Fletcher er en god mand. Altid klar til at fighte.
YYYYYYYYAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Alle veje fører til Rom ,uden Liverpools og Arsenals veje...:)))))):trophy::trophy::trophy::trophy::tro phy:
el-insaciable
05-05-2009, 23:32
United kan godt appellere et rødt kort. Men ikke hvis det var 2 gule. Fletcher er en god mand. Altid klar til at fighte.
YYYYYYYYAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Alle veje fører til Rom ,uden Liverpools og Arsenals veje...:)))))):trophy::trophy::trophy::trophy::tro phy:Kilde? Det lyder fantastisk, men går imod alt jeg har hørt indtil videre.
Fletcherfan
05-05-2009, 23:38
Fantastisk sejr i aften, og hvor er jeg glad for sejren i aften...
Fletcher SKAL have rødt kort hvis dommeren fløjter for straffe... Så kan man diskutere straffe eller ej... Jeg synes ikke, men jeg synes dommen kan forsvares... Og Fletcher havde tre boldtab før det første mål, men ellers lavede han ikke nogle fejl før det straffe... Og ligemeget hvor meget han rammer bolden så er det altså skide dumt at lave sådan en risikabel tackling helt derinde... Og lige her og nu, er der ikke at gøre ved det, så Fletcher må undværes til finalen, og det er altså pisseærgeligt, for han har altså vist sig som en vigtig spiller i denne sæson...
Derimod er det dejligt at Kong John af Irland får finalen... Man er som United-fan nødt til at elske ham selv om han ikke ligefrem er verdens bedste...
Og så til sidst ved jeg ikke hvem jeg håber United møder i finalen... Barca er nok det bedre hold offensivt, men hvis det bliver Utd-Bar i finalen regner jeg med et meget defensivt United-hold og derfor håber jeg det bliver Chelsea... En anden fordel er, at jeg ser Uniteds chancer bedre mod russerne end mod Barca... Fordelen med at møde Barca er så, at O'Shea får lov til at tæmme Messi, Henry, Iniesta, Xavi eller Eto'o, som alle siger er "åååhhh sååå gode"... Og derudover bliver det bevist, at United er best...
morten k
06-05-2009, 00:03
Derimod er det dejligt at Kong John af Irland får finalen... Man er som United-fan nødt til at elske ham selv om han ikke ligefrem er verdens bedste...
Han er ihvertfald verdens bedste John. :)
Og ja - selvf. elsker man ham.
morten k
06-05-2009, 00:05
For lige at smide noget irrationelt statistik ind:
Vi er røget ud ved 7 af 10 semifinaler i mesterholdenes turnering før denne. Gæt hvad der skete de 3 gange vi gik videre fra semifinalen?
:)
Hvis man savner lidt morskab i hverdagen, så er det her referat en aaaaanelse farvet:
http://www.arsenal.dk/main.asp?page=nyhed&id=4481
"Hvis Gibbs ikke var gledet ved 1-0 målet, dommeren ikke havde dømt det falske frispark og hvis Fabregas’ afrettede skud før det hele var gået i mål, havde Arsenal måske kunnet tage til Rom om tre uger. Men sådan er fodbold. Uden det nødvendige held er det svært, og nu er sæsonen så godt som ovre."
Fucking priiiiceless!!
Park scorer to kampe i træk.... Jamen hvad skal det ikke ende med.
Den kamp her var færdig efter 8 minutter, og det vidste den unge Gibbs godt selv. Havde næsten lidt ondt af ham. Ville have været bedre hvis en af de rutinerede havde lavet fejlen.
Men finaletid igen. Det her kan også give et kæmpe boost til afslutningen på PL, som nu udelukkende står på dagsordenen de næste uger.
Synd at Fletcher misser finalen, men er som sagt i den kæde vi har flest folk. Vi kunne sågar smide Park ind mere centralt i en 4-3-3 eller 4-5-1, hvis fergie virkelig gerne ville have en masse løb på midten. Park spillede vist centralt i PSV noget af tiden.
0-3 målet er jo ren verdensklasse. Noget af det vi ikke har set for meget af i år, men som united har været garant for de foregående år. Der må man jo tilskrive lidt af det berbatov, fordi han holder så meget på bolden og trækker tempoet ned. Men han skal selvfølgelig ikke have hele skylden.
Iøvrigt sjovt at se hvordan ronaldo bliver lagt alene frem, og så er han faktisk mere produktiv end vores "rigtige" angribere. Han scorer 2 og laver en assist, og har yderligere nogle kvalificerede afslutninger. Klasse af ham igår, hvor vi virkelig havde brug for at se hans topniveau. Det må han gerne lige vise 4 uger endnu.
Rome here we come. Fantastisk præstation af drengene. Det var som der blev sagt en magtdemonstration, og vi er stadig de klasser over Arsenal, der ikke havde noget at byde med over 180 minutter. Hvilken skøn følelse at være i finalen igen. Jeg foretrækker hvert år Premier League som trofæet jeg helst vil vinde, men der er altså et eller andet specielt over at komme langt i Champions League...
Den her sejr må give os det sidste selvtillids boost til resten af sæsonen. På søndag er det City. En ny storkamp, hvor jeg tror, at vi med sejr, vinder mesterskabet.
Jeg er simpelthen så glad og stol over vores drenge. Ikke noget med at fedte den hjem, nej vi udspillede Arsenal i alle 93 min. Det var så skønt at se på, da deres fans forlod stadion istedet for at bakke holdet op. På Arsenals debatforum ynder de at kalde os glory hunters og hvad ved jeg, men de er ikke en skid bedre selv. Forlader stadion 30 min før tid og har generelt en rigtig dårlig stemning på Emirates. Fryd at de endnu engang ikke ser nogen pokaler andet end Emirates Cup.
Fantastisk præstation af stortset samtlige. Rooney og Park. Igen! Hvilke disciplineret præstation de leverer. De arbejde for holdet samtlige minutter, at de var på banen, og selvom Park ikke er min favoritspiller, så under jeg ham en finale i år. Forsvaret stod perfekt og er tilbage på det vanlige niveau, mens midtbanen igen legede rundt med Fabregas, Nasri og Song. Og så lige Ronaldo. Måske en af hans bedste præstationer igår aftes. Alt hvad han lavede, førte til noget godt. Rigtig imponerende og perfekt, hvis han har fundet tilbage til sidste års form. Det må siges at være det rette tidspunkt.
Eneste minus er Fletchers røde kort. Det er så hamrende synd, og jeg fatter ikke hvorfor, at dommeren har behov for at gøre det. Kampen er afgjort, og når det er så tynd en kendelse som det helt åbenlyst er, så undrer det mig, at dommeren har brug for at sætte sig i scene på den måde. Jeg fik sgu helt ondt af Fletcher; det fortjente han ikke, og han må endnu en gang gå glip af en finale.
Nå, men sådan er det desværre engang imellem. Lad os glæde os over vores storslåede præstation, og at vi endnu engang er i finalen. Det er en bedrift klubben og fansne kan være stolte af.!
We'll never die!
Glory Man United
06-05-2009, 07:00
Lille Hleb13 på forummet:
"Så luk dog r*ven Luna Christofi din smatso.
Uniteds fans er så klamme. Når de endelig åbner munden og synger, så synger de f*cking kun om deres rådne spillere. Man hører dem aldrig synge om klubben. F*CK OF SCUMS!
Homoen på TV nu. Spræng en bombe eller kontakt en der kan give ham en r*vfuld."
Må han overhovedet være så sent oppe og se fodbold? Jeg ringer til hans mor
Jeg forstår ikke hvorfor, at Arsenals fans ikke kan anderkende, at de har tabt til et bedre hold? Men at de i stedet skal bortforklare det med dommeren og pis og papir, er altså for lavt, for Arsenal havde intet at sige i de to semifinaler. Vi anderkendte jo også Milan for 2 år siden, da de slog os 3-0 dernede, hvor vi ikke fik et ben til jorden.
Glory Man United
06-05-2009, 07:26
Jeg forstår ikke hvorfor, at Arsenals fans ikke kan anderkende, at de har tabt til et bedre hold? Men at de i stedet skal bortforklare det med dommeren og pis og papir, er altså for lavt, for Arsenal havde intet at sige i de to semifinaler. Vi anderkendte jo også Milan for 2 år siden, da de slog os 3-0 dernede, hvor vi ikke fik et ben til jorden.
Arsenal var klasser bedre end os. Med en retfærdig dommer, havde de vundet 4-1 igår. Fact!
Fantastisk kamp igår. Det viser bare hvor gode United er pt, når de ryger i finalen 2 år i træk, men arbejdet skal gøres færdigt.
Håber det bliver Barca i finalen, fordi jeg ved det vil blive en fantatisk kamp. Henry, Eto'o, Messi, Xavi, Iniesta, Ronaldo, Rooney, Anderson, Tevez, Giggs og alle de andre verdensklassespillere. Det kan ikk blive en bedre kamp, med disse spillere.
Jeg føler lidt at Chelsea, dem møder vi 2-3 gange hver sæseon, men Barca det er ikk ret tit, og specielt i en Champions League Finale.
Når så det er sagt, så tror jeg at Chelsea går videre, pga. Barcas karantæner og skader, også står der jo kun 0-0 og kampen spilles i London, så det er sort ud for Barca.
Til alle United fans, nyd det her så længe det vare. Holdet indfrier sku forventninger, men som sagt det skal gøres færdigt både i PL og i CL.
Gennemsnitsalderen på deres forum virker ikke til at være ret høj. Der gik jo ren kagemand i dem efter scoringerne, i en sådan grad at det slet ikke kan sammenlignes med klientellet her. Måske er det fordi vi er sejrsvante og ikke er så mentalt tyndslidte som nogle af vores rivaler?
Eller også er vi bare bedre mennesker og i bund og grund så meget federe fans end de andre. :trophy:
Arsenal var klasser bedre end os. Med en retfærdig dommer, havde de vundet 4-1 igår. Fact!
Det er jo ikke sjovt når du gør det konstant...
Kasper260599
06-05-2009, 08:16
Var også lige inde og læse lidt på Arsenals forum. Ja det er sku skræmmende hvordan nogen kan være så blåøjede. Som Ovlesen siger det virker det som om det er en flok konfirmanter der sidder og græder snot... Der var så også en der begyndte at kritisere United fordi han mente, at kun 10 % af dem der kalder sig United fans er 'ægte' fans. Ja det kan sku godt være, men er det vores (Læs: os der ikke er medløbere) skyld? Desuden er de 10 % i antal sikkert flere end samtlige Arsenal fans.
Btw. tillykke med sejren! Jeg forventede et MEGA fokuseret United-hold, og det fik vi. Hvor er det fantastisk at vi til sæsonslut finder drømmespillet frem... man kan mærke det hele vejen rundt på holdet: de vil være bedst!
Ang. Fletcher: For det første er det umådeligt synd for manden, jeg glemmer sjældent hans udtryk under den lange seje gang fra banen. Han er jo en helt, han har i mine øjne kæmpet og spillet som den bedste af alle over de 2 kampe. Kunne man forestille sig Fabregas i en ligende situation gå fra banen uden brok?
For det andet er det ærgeligt at vores big-game player nr.1 ikke kan anvendes i Rom.
Jeg fandme stolt over at være United fan idag (også idag :)), vi vandt fair and square!
United DK
06-05-2009, 08:42
For lige at smide noget irrationelt statistik ind:
Vi er røget ud ved 7 af 10 semifinaler i mesterholdenes turnering før denne. Gæt hvad der skete de 3 gange vi gik videre fra semifinalen?
:)
Chelsea havde heller aldrig tabt en Europa Cup-finale, før finalen sidste år.
Og sådan kan vi fortsætte. :)
United DK
06-05-2009, 08:48
Jamen sådan er det bare.
Jeg møder sjældent folk, der anerkender det, når United laver noget stort, tværtimod skal man hører på, at dommeren igen hjalp os, at vi igen var heldige osv. Sat på spidsen, så har vi ifølge mange, vundet de fleste af vores trofæer, på alt andet end klasse.
Flax_Generous
06-05-2009, 08:50
Jeg møder sjældent folk, der anerkender det, når United laver noget stort, tværtimod skal man hører på, at dommeren igen hjalp os, at vi igen var heldige osv. Sat på spidsen, så har vi ifølge mange, vundet de fleste af vores trofæer, på alt andet end klasse.
Ja, det er underligt. Men sådan er det vel at være succesfuld.
Glory Man United
06-05-2009, 08:51
Jamen sådan er det bare.
Og det er jo også rigtigt nok. Måske er 2-3 af vores mesterskaber OK. Men de sidste 14-15 stykker har vi fået pga fejlkendelser fra dommeren. Akkurat kan det også siges, at alle FA Cups og Europa Cupper er vundet ved hjælp af snyd og måske også doping.
Nå spøg til side, det sjoveste er lidt, at owushu fra arsenaldebat for et år siden skrev, at Ronaldo var r** og nøgler i de store kampe. Nu skriver han så: "Hvad kan I uden ham, I er en oneman army".....
Egentlig en sjov fanmekanisme ja. Jeg forventer nu også kun at vi får hele verden og alle Premier League hold imod os endnu mere hvis vi tager CL for andet år i træk. Så bliver folk nok mega trætte af vores succes.
Tilbage i 90erne var vi holdet alle elskede at slå. Sådan er det os nu, men det blir det nok bare endnu mere næste år. Jeg kender stadig et hav af mennesker der hadede United pga de altid blev vist på 3+ til Champions League aftener i CL i 90erne. Sjovt nok sker det ikke med Liverpool på samme måde til trods for at Werge. Frimann og Mølby er all over skærmen og der bliver snakket stort om Liverpool konstant. Måske er det fordi de ikke er så succesfulde. Og det var faktisk ikke en joke.
schousboe9
06-05-2009, 09:27
Nåh, drengene.. Sejren er så småt sevet ind i mit lille hoved, og hold kæft en følelse! Endnu en CL-finale - Love It!
Sad i en mindre glædesrus ved 21-tiden, og så stort set ikke 2. halvleg (hvorfor jeg lige var nødt til at se kampen igen på tv2 sport - og hvorfor jeg 100 % sikkert skal se den igen her kl. 12!)
Fletchers røde kort er ikke værd at kommentere yderligere på. Alt er blevet sagt om det, og alt har været rigtigt. Football, bloody hell...
Rooney, Anderson, O'Shea og Evra skindede i mine øjne. To førstnævnte med et kæmpe defensivt arbejde, og var samtidig nøglerne til vores farlige kontraangreb. Vores backs spillede én af de vel nok mest sikre kampe de længe har spillet, og Evra gjorde det tilmed med et gult kort i baghovedet. Klasse. Ronaldo var mindre heldig, men vi ved jo hvilken klassespiller han normalt er...
Og endelig fortjener MoM Park også en form for ros. Da han for en god måneds tids siden rendte hovedløst rundt, havde jeg ikke tænkt over, at han måske blot var udmattet efter lange rejser til landskampe, for det plejer ikke at være tilfældet med Three-Lung. Men (igen) godt set af Ferguson at give ham nogle uger på sidelinjen, for Park virker friskere end nogensinde - hvilket ikke siger så lidt. Han bringer ikke meget kreativt, men hans løb offensivt som defensivt er så afgørende. Helt igennem fantastisk spiller at have!
Overvejer seriøst at rive en United-trøje med:
UN-SUNG HERO
13
Tillyke med sejren alle sammen! Den varmer helt inde! :trophy:
RuudVanNissetøj
06-05-2009, 09:32
Egentlig en sjov fanmekanisme ja. Jeg forventer nu også kun at vi får hele verden og alle Premier League hold imod os endnu mere hvis vi tager CL for andet år i træk. Så bliver folk nok mega trætte af vores succes.
Det er helt sikkert.....der er efterhånden rigtig mange hold og fans der begynder at bryde sig rigtig lidt om vores hold. Hvis vi så møder Barcalona i finalen og sender dem ud på røv og albuer så bliver det sikkert til direkte had til vores klub.
Jeg ved ikke rigtig hvad man skal gøre ved det, men man jo bare acceptere folks fornægtning. Det kan bare ærge mig, at der så ikke bliver udvist mere respekt for en sejr som igår - alle steder skal man høre på beskyldninger om svineheld, dommertække og at United kun kan vinde på personlige fejl. Selv det åbenlyse frispark mod Ronaldo til 2-0 kan folk tilsyneladende ikke se var til stede. Håbløst :smilings:
Glory Man United
06-05-2009, 09:40
Ronaldo var mindre heldig, men vi ved jo hvilken klassespiller han normalt er...:
A hva? Eller ironi?
schousboe9
06-05-2009, 09:44
A hva? Eller ironi?
Måske en lille snært.. ;)
(NOTE: Husk altid smileys ved brug af sarkasme og/eller ironi.)
Glory Man United
06-05-2009, 09:46
Måske en lille snært.. ;)
(NOTE: Husk altid smileys ved brug af sarkasme og/eller ironi.)
Puha. Kan jo ikke lide Ronaldo generelt. Så jeg var bange for at jeg skulle til at forsvare ham :Smackden:
ABU'erne har virkelig deres velmagts dage for tiden! Prøv bare at læse debatten på bold.dk. Vi kan, i følge ABUerne, ikke slå en prut uden at det var en fejl kendelse.
Når det så dermed er sagt, så nyder jeg det. Jeg elsker at læse indlæg og høre på folk som oprigtigt hader United. Det er herre sjovt når de i vildelse griber efter det ene dårlige argument efter det andet!! :D
Glory Man United
06-05-2009, 10:41
ABU'erne har virkelig deres velmagts dage for tiden! Prøv bare at læse debatten på bold.dk. Vi kan, i følge ABUerne, ikke slå en prut uden at det var en fejl kendelse.
Når det så dermed er sagt, så nyder jeg det. Jeg elsker at læse indlæg og høre på folk som oprigtigt hader United. Det er herre sjovt når de i vildelse griber efter det ene dårlige argument efter det andet!! :D
A la den her?:
Havde det ikke været for de tidlige scoringer, og de forsvarsfejl, havde vi vundet og gået videre!!!
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=4223&start=45
Hahahhahaha. :lolol:
Helt seriøst. Hvad skabte Arse på 180 mins? Et straffespark og to halvchancer?
SantasLittleHelper
06-05-2009, 10:44
De skal holde deres kæft, for det er sgu tilladt at forsvare. Hvor er den offside kommentatorerne snakkede om ved det første mål, for jeg har ikke set situationen igen? Frisparket kan selvf diskuteres, men det er sgu stadig tilladt for Almunia at lade som om at han kan stå på mål. Men Gibbs for godt nok guld værd i går.. Mellem de to første mål formåede han endda at spytte sig selv i hovedet mens kameraerne zoomede ind på ham - priceless!
United DK
06-05-2009, 10:57
Ja, jeg har heller ikke noget imod folks had til os, tværtimod gør det bare det hele meget sjovere, når vi vinder. :D
JumpingCarrot
06-05-2009, 10:59
Nu har jeg vel ca. læst 350 posts igennem. Grinar'n.
Har bare et enkelt spørgsmål...
HVORFOR FANDEN er folk ikke på pub til en afgørende semifinale?
Og hvordan i alverden kan I overskue at skrive SÅ meget herinde under så vigtig en kamp?
:D
Flax_Generous
06-05-2009, 11:00
Havde det ikke været for de tidlige scoringer, og de forsvarsfejl, havde vi vundet og gået videre!!!
Ha ha ha!
Hvis Jorden nu ikke var rund, men derimod flad, så havde alle de folk som påstod, at Jorden var flad, jo rent faktisk ret. Så tæt på var de altså på at have ret!
Glory Man United
06-05-2009, 11:02
Ha ha ha!
Hvis Jorden nu ikke var rund, men derimod flad, så havde alle de folk som påstod, at Jorden var flad, jo rent faktisk ret. Så tæt på var de altså på at have ret!
Havde jorden været flad, var bolden jo nødt til at være det samme, og så var Bendtner automatisk farligere og Adebayor kunne rent faktisk løbe over 15 meter
silasamp
06-05-2009, 11:07
Er der nogle der i deres vildeste fantasi havde forstillet sig dette da vi startede sæsonen?? det er jo virkelig et kæmpe øjeblik i alle vores United hjerter:trophy:
Troede kun dette var muligt i FM at et hold kunne klare sig så godt over flere sæsoner. Lad os nyde disse stunder vi har med dette hold for det er FANTASTISK det de giver os :InLove
Jeg har det på samme måde. Det er lidt det der gør det sjovt at være fan også. At høre kommentarer fra fx Owushu fra arsenaldebat gør det bare utrolig meget sjovere. Godt man så ikke er Arsenal fan i sådan en stund, for så må de her totale hjernedøde kommentarer kun gøre det endnu værre.
Parkohargo
06-05-2009, 11:35
Og hvordan i alverden kan I overskue at skrive SÅ meget herinde under så vigtig en kamp?
Rolig nu:) Jeg tror folk de nok skal komme på pub til finalen!! Eller jeg gør i hvertfald. Har taget fri de dage hehe.
Men kæft drømmefinalen ville være United vs Barca. :) Come on u spaniards!
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1177833/Dropped-Arsenal-star-Niklas-Bendtners-trousers--shameful-exit-club-teams-exit-Europe.html
:lolol:
Fantastisk at være i finalen. Det er stadigvæk ikke gået op for mig, hvor nemt det egentlig var igår. Vi blev overhovedet ikke pressede andet end i de føste 5 min. Godt nok laver Gibbs og Almunia nogle personlige fejl, men heller ikke efter havde Arsenal noget at komme med. Men skønt at være i finalen igen, virkelig imponerende godt gået. Glæder mig til at læne mig tilbage i aften og finde vores modstander i finalen.
Pinligt af Bendtner! Det er ikke måden at opføre sig efter en sådan afklapsning i sæsonens vigtigste kamp!
Ja, jeg har heller ikke noget imod folks had til os, tværtimod gør det bare det hele meget sjovere, når vi vinder. :D
Lige præcis! Det er samtidig bare en måde hvorpå de prøver at bort forklare hvorfor deres eget hold ikke er bedre!
Jeg har det på samme måde. Det er lidt det der gør det sjovt at være fan også. At høre kommentarer fra fx Owushu fra arsenaldebat gør det bare utrolig meget sjovere. Godt man så ikke er Arsenal fan i sådan en stund, for så må de her totale hjernedøde kommentarer kun gøre det endnu værre.
Jeg ville blive pissed hvis jeg så sådan kommentarer herinde, som dem der figurere på arsenaldebat.dk. En skændsel at man sviner modstander og eget hold til på den måde!!
Vi skal vel se finalen sammen på Grisen??
Elrantiri
06-05-2009, 12:42
Pinligt af Bendtner! Det er ikke måden at opføre sig efter en sådan afklapsning i sæsonens vigtigste kamp!
Mon ikke det mere er skuffelsen over endelig at finde ud af, at man er endt på et hold fyldt med kaos og manglende vilje.
Han kom vel først ind da det stod 3-0 til United, så det er ikke pga. ham at de skuffede så meget - ihvertfald ikke i den kamp.
Men du har ret, det er ikke måden at opføre sig på.
dannigizmo
06-05-2009, 13:10
En 29-årig, kenyansk mand har hængt sig selv efter Arsenals nederlag i går. Kenya er kendt som et fodbold-gladt - og -galt - land, hvor især engelske klubber er populære.
'We were watching the match at Bamba 70 pub, and when Arsenal was defeated, Suleiman just walked out in protest and he was crying,' Calvin Otieno, one of his friends, told AFP.
'We didn't know he was going to hang himself until this morning when we received the reports and came here to find his body at the balcony,' Mr Otieno said outside the deceased's home.
Så er det ikke længere "bare fodbold."
Flax_Generous
06-05-2009, 13:36
En 29-årig, kenyansk mand har hængt sig selv efter Arsenals nederlag i går.
Hvis han har begået selvmord pga. Arsenals nederlag er han sgu en idiot.
schousboe9
06-05-2009, 13:40
Ja! Tragisk, men fodbold er sku ikke alt.
Glory Man United
06-05-2009, 13:42
Mon ikke manden af andre grunde var på afgrundens rand, og dette var det sidste "skub"?
dannigizmo
06-05-2009, 13:57
Mon ikke manden af andre grunde var på afgrundens rand, og dette var det sidste "skub"?
Det er selvfølgelig mere end muligt, men det skulle angiveligt ikke være helt sjældent med sådanne "episoder."
Football-related domestic tragedies are frequent in the region, where English clubs enjoy passionate following and European games draw more attention than national and continental games.
Gronkjor
06-05-2009, 14:27
Synes det vildt vi er i finalen igen! Tænkt 3 år tilbage da Chelsea var mestre, hvem havde turdet håbe på det her? :trophy:
Fantastisk indsats i går! hvis man lige ser bort fra kampens start, så havde vi jo alt
Kanon indsats hele vejen rundt, flotte mål, godt spil - mere kan man vist ikke bede om, absolut smukt! :D
Synes dog også, at Arsenalspillerne skal have ros for deres indsats, ikke at de spillede skræmmende godt, men de forsøgte og var med til at bane vejen for en god kamp med masser af intensitet.
Man kan jo ikke andet end føle med Fletcher - mega syndt.
Hold kæft hvor spillede vi godt igår:) Med det spil, så kan jeg ikke se hvem der skulle kunne vinde over os. Anderson spillede igen en rigtig god kamp, og det samme med Park.
Ronaldo var helt outstanding. Vidunderligt at se ham tilbage i topform. Men skide ærgeligt fletcher for rødt kort:( Sådan en møg dommer burde aldrig dømme igen. Synes han fløjtede for ingeting, men han var også italiener, og dernede må man ikk gå til den, for så ligger de og tuder helt vildt. føler sku med fletcher, som jeg mener måske var vores bedste mand over de 2 kampe, men heldigvis har vi mange gode spillere som kan erstatte ham.
PS. lækker Rooney og Evra ikke fik kort:)
Min skala fra 1-10
VDS - 7
O'shea - 7
Rio - 8
Vidic - 8
evra - 8
Fletcher - 8,5
Anderson - 8,5
Park - 9
Rooney - 8
Ronaldo - 10
Danielsen
06-05-2009, 15:46
En ting er at gøre det der aldrig er blevet gjort før siden turneringen blev omdannet, nemlig at vinde den to år i træk men noget andet er at hvis vi undgår nederlag i aften og vinder finalen, så har vi vundet CL to år i træk ubesejret! Det er satme imponerende! :devilll:
Hvordan kan man vinde 2 år i träk og ikke väre ubesejret?? :smilings:
SantasLittleHelper
06-05-2009, 15:49
Hvordan kan man vinde 2 år i träk og ikke väre ubesejret?? :smilings:
Man kan vel tabe i gruppespillet... Eller vinde returen større end man har tabt den første kamp, eller omvendt..
United DK
06-05-2009, 16:27
En 29-årig, kenyansk mand har hængt sig selv efter Arsenals nederlag i går. Kenya er kendt som et fodbold-gladt - og -galt - land, hvor især engelske klubber er populære.
'We were watching the match at Bamba 70 pub, and when Arsenal was defeated, Suleiman just walked out in protest and he was crying,' Calvin Otieno, one of his friends, told AFP.
'We didn't know he was going to hang himself until this morning when we received the reports and came here to find his body at the balcony,' Mr Otieno said outside the deceased's home.
Så er det ikke længere "bare fodbold."
Havde jeg vist det, så havde jeg håbet på en Arsenal-sejr..
Lorensen
06-05-2009, 16:56
Har lige været et smut inde på Arsenals forum, hold fast hvor kører det i samme rille. Homo Dommer, Homo Ronaldo, Homo Park, Homo..homo..homo.. Hele tiden man, det er crazy. ;)
Lækker kamp i går, med lækkert resultat!
morten k
06-05-2009, 17:00
Var en idiot.
Kasper260599
06-05-2009, 17:06
Ang. ham der hængte sig selv.
Det er selvfølgelig trist, men det nytter ikke noget hvis smerten er så stor ved nederlag, at man bliver nød til at tage sit eget liv hver gang (;)).
Fodbold handler om følelser, især fra en passioneret fan's synsvinkel, så hvis du aldrig oplever nederlag, modgang og stor skuffelse, ja så lærer du heller ikke, at sætte pris på de store sejre.
Eksempelvis vil et mesterskab i år gøre mig aldeles lykkelig, men jeg ville lyve over for mig selv, hvis jeg påstod at det betød lige så meget som det i 06/07.
Ergo, til alle jer andre Arsenal-fans som ikke kan se anden udvej: Overvej det lige en ekstra gang!
Mikkelsen
06-05-2009, 17:14
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1177833/Dropped-Arsenal-star-Niklas-Bendtners-trousers--shameful-exit-club-teams-exit-Europe.html
:lolol:
Go' stil af Bænkner :lolol:
Christensen
06-05-2009, 17:36
Har lige været et smut inde på Arsenals forum, hold fast hvor kører det i samme rille. Homo Dommer, Homo Ronaldo, Homo Park, Homo..homo..homo.. Hele tiden man, det er crazy. ;)
Lækker kamp i går, med lækkert resultat!
Man kan dog kun give dem ret i at dommeren må have været homo - han var fornærmende ringe og da de nævnte han havde dømt EM finalen, var jeg et stort spørgsmålstegn.
Flax_Generous
06-05-2009, 17:36
Var en idiot.
Touché.
Stakkels bendtner, han er jo en fortabt knægt.! Kunne godt være han skulle trække i
Don Ø's hvide dragt og komme lidt ned på jorden !!
Ja! Tragisk, men fodbold er sku ikke alt.
:devill: Nej fordi united er ALT
JumpingCarrot
06-05-2009, 18:19
Man kan dog kun give dem ret i at dommeren må have været homo - han var fornærmende ringe og da de nævnte han havde dømt EM finalen, var jeg et stort spørgsmålstegn.
Det er fornærmende, og jeg er et stort spørgsmålstegn, når jeg ser dig bruge homo som et skældsord.
Drop det, det er på ingen måde stilen på dette forum.
Nu kender jeg selvfølgelig intet til ham manden, der har begået selvmord, men jeg tvivler på, at det "kun" er grundet det nederlag. Ellers er manden, da for alvor syg oveni hovedet.
Glory Man United
06-05-2009, 19:36
Stakkels bendtner, han er jo en fortabt knægt.! Kunne godt være han skulle trække i
Don Ø's hvide dragt og komme lidt ned på jorden !!
I Don Øs hvide klamme dragt? Husker du ikke denne her???
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/article135143.ece
morten k
06-05-2009, 20:04
Jeg har svært ved at se at mandens seksuelle orientering den ene eller den anden vej skulle have indflydelse på den slags.
I Don Øs hvide klamme dragt? Husker du ikke denne her???
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/article135143.ece
Ja det er tydeligt hvor Bendtner vil hen med sin karriere. Hjem til Danmark og lægge arm på fortorvet i sin brandert. :lolol:
Christensen
06-05-2009, 20:55
Det er fornærmende, og jeg er et stort spørgsmålstegn, når jeg ser dig bruge homo som et skældsord.
Drop det, det er på ingen måde stilen på dette forum.
Det var nu mest for bare at bruge det samme udtryk som Arsenal-folkene. Ingen ond mening overhovedet, og kunne lige så godt have skrevet at han var dårlig, et fjols eller whatever...
ChristianR
07-05-2009, 07:44
Det var nu mest for bare at bruge det samme udtryk som Arsenal-folkene. Ingen ond mening overhovedet, og kunne lige så godt have skrevet at han var dårlig, et fjols eller whatever...
Haha. Så får du lige bekræftet, at homo er et skældsord:lolol:
Glory Man United
07-05-2009, 08:05
....og så kan der vist ikke koges mere suppe på den...
Christensen
07-05-2009, 08:08
Haha. Så får du lige bekræftet, at homo er et skældsord:lolol:
Ja, tænkte jeg faktisk på lidt efter jeg har skrevet det :stuuupid: Men tror nok vi alle forstår, hvad jeg mener ;) Men nok om det ;)
....og så kan der vist ikke koges mere suppe på den...
Amen to that.
jeg skal gerne erkende mig skyldig i at svinge om mig med nedladende, diskriminerende og småracistiske udtryk når jeg bliver vred.
SantasLittleHelper
07-05-2009, 12:28
86AJje3ElDc
Glory Man United
07-05-2009, 13:36
Mums en frækkert SLH
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5292519,00.html
Spændendendendendneendneeneee at følge. Men mon ikke så også Abidal får anulleret sit røde kort?
Mums en frækkert SLH
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5292519,00.html
Spændendendendendneendneeneee at følge. Men mon ikke så også Abidal får anulleret sit røde kort?
Jo mon ikk. Synes ihvertfald den var meget tynd.
Arrrgh, det er lige gået op for mig i dag, at jeg d. 27 maj er på rejse i arbejdsmæssig øjemed, hvor det er umuligt at se CL-finalen. Hvor stor en nedtur er det lige? En af de 3 største kampe i 10 år for United, og så er det kropumuligt at komme til at se den. :-( Har sgu ærligt talt ondt af mig selv.
Arrrgh, det er lige gået op for mig i dag, at jeg d. 27 maj er på rejse i arbejdsmæssig øjemed, hvor det er umuligt at se CL-finalen. Hvor stor en nedtur er det lige? En af de 3 største kampe i 10 år for United, og så er det kropumuligt at komme til at se den. :-( Har sgu ærligt talt ondt af mig selv.
Det er sgu trist! Skal selv til årsprøve dagen efter kl. 8, men regner dog med at se kampen alligevel og drikke mig fuld efterfølgende, hvis vi vinder.. Så må jeg tage prøven på rutinen.
ChristianR
07-05-2009, 16:04
86AJje3ElDc
Må man så godt sige homo-:titte:dommer?:lolol:
Ja :D
Parkohargo
07-05-2009, 22:38
Heheh Omg! Super gay..
Glory Man United
08-05-2009, 07:14
Om du så tjente ligeså meget som Ronaldo, melder man sig syg så. Ellers fatter jeg hat af det....:)
ChristianR
08-05-2009, 09:04
Om du så tjente ligeså meget som Ronaldo, melder man sig syg så. Ellers fatter jeg hat af det....:)
Bare Ronaldo ikke tænker det samme og melder sig syg for at kunne se kampen:titte:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.