Se fuld version : Anderson
Lorensen
20-05-2007, 10:47
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19475
Så skulle Martin Ferguson have været nede for at kigge på Anderson. Nogen der har set ham spille, og dermed kan fortælle lidt om ham?.
Jeg har hørt at han skulle være rigtig god, og så er han jo sindsyg i manager :b
Men hvis vi nu signede ham ville det vel betyde at vi med stor sandsynlighed skiftede system. Det går ikke med to angribere, en 10'er bagved og så to meget offensive fløje som vi kører med i øjeblikket. Det ville belaste forsvaret og den sidste midtbane mand alt for meget.
Så spørgsmålene er vel om han vil falde til i England, om han er så god som det siges, om vi ændre system kun pga. ham (og Hargreaves?) og om han overhovedet vil til en hård fysisk liga.
Kan han ikke spille wing?
Har altid været af den overbevisning, at han bar fløj.
Lorensen
20-05-2007, 11:47
Jeg mener han ligger lige bag angriberen. ?`
Men derfor kan han vel godt spille fløj ligesom Ronaldinho, Kaka, mm.
fuck han er ond på de youtube videoer jeg har set med ham.. Ikk at det udgør et perfekt bedømmelseskriterie, men han virker bedre end Nani.. Ham der ku jeg rigtig godt tænke mig i United - Han minder om Kaka
Tjek lige den finte han laver til sidst. Jeg har aldrig set noget lignende. Han ligner faktisk en der sagtens kan spille fløj. Mange af hans angreb kommer fra venstre side.
http://www.youtube.com/watch?v=MA1IHwOJScw
PL-pedersen
20-05-2007, 13:41
det grove løjer! han kunne godt være er spændende indkøb til sommer.... han kan i hvert fald noget med bolden...
tror han ville være et godt frisk pust på holdet. Når jeg ser på ham, minder det om en anden spiller, vi angiveligt skulle have haft i kikkerten, nemlig Kerlon, eller "søløven". Nogen der ved, hvad der skete med ham?
Og flotte farver er der også på filmen.
Og al den her snak om nye fløje, hvad så med Simao? Han er da fantastisk
Ved ikke hvor god han er, men den finte han laver i slutningen er da for SINDSYG, det er da teknik af en anden verden.
Smaakage
20-05-2007, 19:24
Kan i huske det ? Videoen af Bellion der jo faktisk kunne spille sig ind på ethvert hold i den video.
Dog vil jeg også sige at det her er virkelig flot. Man må sige at han er god 1 mod 1 med målmanden, og har da hurtighed og teknik. En spændende spiller, som der jo er mange af i Brasilien. Kunne være et frisk pust på holdet, men som det ser ud spiller han lige bag angriberen, og der tror jeg ikke vi har plads til ham
tror han ville være et godt frisk pust på holdet. Når jeg ser på ham, minder det om en anden spiller, vi angiveligt skulle have haft i kikkerten, nemlig Kerlon, eller "søløven". Nogen der ved, hvad der skete med ham?
Og flotte farver er der også på filmen.
Og al den her snak om nye fløje, hvad så med Simao? Han er da fantastisk
Tror bare Kerlon er en showspiller som kun gør det godt, hvis medspillerne spiller godt.
Anderson har derimod vist at han kan begå sig i en god liga og gøre en forskel. Jeg syntes han ser meget spændende ud!
Rigtig god spiller men synes ikke vi skal købe ham..
Køb ham den dag Ronaldo bliver solgt...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.