Se fuld version : Afonso Alves til United?
Alfonso Alves, brasiliansk angriber fra Heerenveen, sættes i forbindelse med United. Det er ganske vist den utroværdige avis SUN, der nævner det. Men Alves er i mine øjne et spændende navn, hvis vi kigger på hans sæson i Holland. Her har han således lavet 34 mål i 31 kampe :juhuuuu:
Læste godt historien..
Han lyder spændende, og han ved jo hvor målet står må man sige.
Har ikke rigtig set ham spille, så kender ikke hans spillestil. Mon han ville passe ind på holdet.?
Men han er giftig, og har lavet masser af mål i flere sæsoner i Sverige og Holland. Så det kunne bestemt godt være en out-sider og en joker Fergie har i ærmet..
Edit: Her er link til historien
http://www.sundaymirror.co.uk/sport/football/tm_headline=exclusive--alves-is-united-target%26method=full%26objectid=19136072%26siteid= 98487-name_page.html
Don Kafai
20-05-2007, 12:38
Huntelaar er en der har vist niveau over flere sæsoner og er farligere end Afonso Alvez. Jeg ville elske at se Huntelaar i den røde trøje og foretrækker ham fremfor Alvez, selvom jeg ikke kender det store til ham.
(Han hedder faktisk Afonso :D)
Ved ikke helt hvad jeg synes om ham.. Er det ikke kun en enkelt sæson han rigtig har bombet i? Tror det er lidt af et sats.. Jeg holder stadig på at Eto'o kigger forbi :D
Ved ikke helt hvad jeg synes om ham.. Er det ikke kun en enkelt sæson han rigtig har bombet i? Tror det er lidt af et sats.. Jeg holder stadig på at Eto'o kigger forbi :D
Eto'o er for dyr i mine øjne og jeg mener faktisk at en spiller som Klaas-Jan Huntelaar vil passe bedre ind i United end eksempelvis Eto'o og Torres.
Christensen
20-05-2007, 17:13
Mener du Huntelaar passer bedre ind i Uniteds system end Eto'o? Huntelaar spiller som Ruud, og i år har vi ikke spillet med en Ruud type, men en spiller der rent faktisk går med i spillet i stedet for at stå i boksen. Derfor vil Eto'o passe perfekt i vores system, da han er en meget bevægelig spiller, og er rigtig meget med i spillet.
Eto'o er lige som Saha - uden skader og bare bedre.
Måske jeg fik formuleret mig forkert.
1. jeg mener at Huntelaar vil passe bedre ind i vores spillestil
2. Spillere som Eto'o og Torres som kommer fra sydlandsk fodbold passer meget sjældent ind i Engelsk fodbold
3. Huntelaar har som jeg ser det mere at byde på en Eto'o, godt nok er Eto'o hurtig og det scorer han mange mål på, men super fysisk er han ikke og det er Huntelaar, derfor er Huntelaar i mine øjne det bedste valg.
4. Køber vi Eto'o skal vi også sælge en af vores bærende kræfter for at få råd og det finder jeg som værende en dum strategi. Glazer har ikke £50-60 at bruge vi køber Hargreaves for £17-18 og så en spillere mere til £8-10 mio og så er det det.
Holmskov
20-05-2007, 17:39
Jeg kender ikke meget til Alves, men det er da en imponerende målrate. Men skal jeg vælge så ville jeg også foretrække Huntelaar da han har vist sit værd over flere sæsoner.
Var Alves ikke ham de ikke kunne bruge i FCK??
Martinsen
20-05-2007, 18:10
jo det er ham... Brøndby havde vist nok også mulighed for at købe ham for år tilbage, det kan jo ærgre en lidt at de ikke gjorde det nu... men jeg må indrømme at jeg nok vil blive en smule skuffet, hvis det er ham der skal træde til eftersommerpausen når Saha er skadet/solgt...
Holmskov
20-05-2007, 18:24
jo det er ham... Brøndby havde vist nok også mulighed for at købe ham for år tilbage, det kan jo ærgre en lidt at de ikke gjorde det nu... men jeg må indrømme at jeg nok vil blive en smule skuffet, hvis det er ham der skal træde til eftersommerpausen når Saha er skadet/solgt...
Men FCK fik jo Berglund istedet. :lolol:
Ja, syntes det kræver lidt mere end en god sæson, og så endda i en liga hvor der reelt kun er 3-4 store hold. Hellere Huntelaar som jeg ser det.
KaptajnKjaer
20-05-2007, 19:08
Huntelaar er en der har vist niveau over flere sæsoner og er farligere end Afonso Alvez. Jeg ville elske at se Huntelaar i den røde trøje og foretrækker ham fremfor Alvez, selvom jeg ikke kender det store til ham.
(Han hedder faktisk Afonso :D)
Huntelaar har vel "kun" vist niveauet over 2 sæsoner :)
Imponerende mange mål, men spørgsmålet er om han kan gøre det i en meget bedre liga. Jeg tror det ikke, så havde han været spottet før, jeg må indrømme jeg aldrig har set ham spille og er derfor lidt usikker med ham og bange for at vurdere ham.
Nogen der har set ham spille?
Huntelaar synes jeg ihvertfald er mere spændende, og synes det lidt grovt at putte ham i en Ruud boks. De to spillere er altså ret forskellige og Huntelaar er slet ikke så inmobil som mange gør ham til. Han er ikke en Eto'o men han er bestemt heller ikke en Ruud. Han er også ung og en spiller jeg godt så i United trøjen, der er muligvis spillere jeg hellere så men jeg er ihvertfald ikke så afvisende over ham.
Desuden tror jeg på Fergusons evner, især efter hans bekendtskab med Ruud, og er ret sikker på han ikke køber en spiller der ikke spiller for holdet!
Don Kafai
20-05-2007, 20:54
Huntelaar har jo vist topniveau i 3 sæsoner nu, og det jeg er bange for er at Alves bare har en supersæson hvor alt er lykkedes. Huntelaar er et mere sikkert køb, og en bedre angriber imo.
Men ja, lige pt er jeg meget tryg ved at Ferguson nok skal finde en god angriber, og vedkommende næste sæson skal bære nr. 10 med ære.
Hr Hansen
20-05-2007, 21:00
Jeg kender ikke meget til Alves, men det er da en imponerende målrate. Men skal jeg vælge så ville jeg også foretrække Huntelaar da han har vist sit værd over flere sæsoner.
Han valgte at tage til Hollandsk fodbold istedet for at blive i skandinavien! og hvis FCK så ikke kunne bruge ham er der vist noget galt med deres scouts for han scorede en del mål i malmø tiden!
SantasLittleHelper
20-05-2007, 21:01
Måske jeg fik formuleret mig forkert.
1. jeg mener at Huntelaar vil passe bedre ind i vores spillestil
2. Spillere som Eto'o og Torres som kommer fra sydlandsk fodbold passer meget sjældent ind i Engelsk fodbold
3. Huntelaar har som jeg ser det mere at byde på en Eto'o, godt nok er Eto'o hurtig og det scorer han mange mål på, men super fysisk er han ikke og det er Huntelaar, derfor er Huntelaar i mine øjne det bedste valg.
4. Køber vi Eto'o skal vi også sælge en af vores bærende kræfter for at få råd og det finder jeg som værende en dum strategi. Glazer har ikke £50-60 at bruge vi køber Hargreaves for £17-18 og så en spillere mere til £8-10 mio og så er det det.
Jeg tror ikke du skal regne med at få Huntelaar for £10 mio, måske nærmere det dobbelte . Og hvis vi kan hente Eto'o for omkring £23-25 mio, så tror jeg sgu ærlig talt at han vil være en langt bedre investering - da han IMO er en langt bedre fodboldsspiller og passer bedre ind i den slags fodbold vi gerne vil spille.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.