PDA

Se fuld version : Kaka til Man Utd?

shrug
27-04-2009, 23:23
Tipsbladet (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/silly-season-i-gang-avis-sender-kaka-til-manchester-united)
EB.dk (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article1159321.ece)

Hvordan har folk det med et sådant rygte? Det ville jo nok kun ske, hvis Ronaldo røg videre, men stadig.

Naldo
28-04-2009, 00:13
Mener det var i går, at jeg læste United kilder afvise rygtet, så jeg tror ikke på det. Udover det så håber jeg heller ikke vi kunne finde på at købe ham som erstatning for Ronaldo, der er mange andre bedre muligheder imo. hvilke gider jeg ikke lige komme ind på her. Jeg fortrækker Ronaldo bliver og skriver en ny kontrakt og commiter sig 100% til klubben.

Hald
28-04-2009, 00:16
Det ville da være en ok erstatning, kan man ikke beholde verdens bedste må man få sidste års verdens bedste spiller. !
Selvfølgelig bliver der hentet en verdens stjerne hvis vi vælger at sælge Ronaldo, jeg tror ikke på Fergie ville lade ham smutte uden der er hentet en stort navn ind, alle fans ville jo få en hjerneblødning af raseri hvis vi sælger og ikke henter.
Så jeg tror bestemt der er hold i disse rygter !

SantasLittleHelper
28-04-2009, 01:28
Blev vi ikke alle sammen enige om, at citaterne var opfundne af brugere på et forum og en eller anden skødesløs og totalt ignorant journalist bare havde copy/pastet? Og hvorfor i alverden skulle ACM sige ja til 400 mio fra os, når de kunne få det dobbelte fra City?

Tenshu
28-04-2009, 01:43
Blev vi ikke alle sammen enige om, at citaterne var opfundne af brugere på et forum og en eller anden skødesløs og totalt ignorant journalist bare havde copy/pastet? Og hvorfor i alverden skulle ACM sige ja til 400 mio fra os, når de kunne få det dobbelte fra City?

Fordi Kaka ikke ville til City, men vil til United. Aner ikke om det passer, men det måtte da være forklaringen, hvis det passer.

Benzet
28-04-2009, 07:38
Det kommer ikke til at ske. United køber sjældent navne, der allerede er så store på forhånd. Eneste mulighed for at vi overhovedet vil kunne finansere et sådan køb er via et salg af Ronaldo.

ChristianR
28-04-2009, 07:47

Milan accepterede jo buddet fra Shitty. Det var Kaka selv, der afviste at skifte.

Derudover tror jeg da, du har ret. Så jeg forstår ikke folk bliver ved med at koge mere suppe på det.

JeppeHH
28-04-2009, 08:39
Kaka ville være fantastisk at have i klubben.

Dog mener jeg, at hvis Ronaldo absolut skal sælges, så skal vi købe en fuldgod erstatning for ham. Og det er der kun to i verden, som kvalificerer sig til; Ribery og en lille argentinsk gut fra Barcelona.

Hvis det på en eller anden måde er muligt at få Kaka til United, uden at Ronaldo bliver solgt, så siger jeg køb køb køb. :)

Ovlesen
28-04-2009, 09:28

Et par brugere fra Redcafe lavede deres egen historie med et par citater og startede en tråd. Dagen efter rullede snebolden og selvsamme citater var at finde i de fleste møgaviser og nyhedssider.

Aviserne skal sælge, det er deres eneste faste holdepunkt i tilværelsen. Når United selv er ude og skyde rygterne ned, så er der næppe meget at komme efter.

unitedforreal
28-04-2009, 09:44
Hvis det her var sandt, så vil det aldrig være en erstaning for Ronaldo, men mere Scholes. +Tror Kaka og Anderson på midtmidt vil være sygt.

Ronaldo og Kaka kan bare ikke samlignes. De er langt fra hinanden.

Casper
28-04-2009, 13:32
hvad skal vi med Kaka, når vi har Kiko? :D

DonThommy
28-04-2009, 13:34
hvad skal vi med Kaka, når vi har Kiko? :D

:lolol:

gabriel
28-04-2009, 13:51
Hvis Kaka købes, vil det være som afløser for Giggs.

Den rolle som Giggs har haft denne sæson, som mere central figur mellem midtbane og angreb, er der ingen andre i klubben som kan udfylde på samme måde. - men Kaka kan!
Den rolle som Scholes udfylder nu, kan muligvis udfyldes af Anderson når han er væk.
Mht Ronaldo så er det vel Tosic eller Nani som skal slås om den plads, hvis han sælges...? Medmindre de køber en anden, som fx Ribery, Douglas Costa eller en tredje

Belfast
28-04-2009, 15:10
Hvis Kaka købes, vil det være som afløser for Giggs.

Den rolle som Giggs har haft denne sæson, som mere central figur mellem midtbane og angreb, er der ingen andre i klubben som kan udfylde på samme måde. - men Kaka kan!
Den rolle som Scholes udfylder nu, kan muligvis udfyldes af Anderson når han er væk.
Mht Ronaldo så er det vel Tosic eller Nani som skal slås om den plads, hvis han sælges...? Medmindre de køber en anden, som fx Ribery, Douglas Costa eller en tredje

Jeg tvivler mere end bare stærkt på at vi køber Kaka, afløser for Giggs eller ej. Han er simpelthen for dyr, desværre.

Hvis Ronaldo bliver solgt kommer Nani og Tosic ikke til at kæmpe om hans plads forhåbenligt - der skal vi nok ud og hente en Ribery som erstatning.

Har du noget kendskab til Douglas Costa? :)