Se fuld version : Phil Neville
http://90minutenews.files.wordpress.com/2008/07/phil_neville.jpg
Phil Neville
Født: 21. januar 1977
Land: England
Klub: Everton
Et billede siger mere end ord:
http://www.evertonfc.com/assets/_files/images/apr_09/efc__1240233023_players_penalty.jpg
Philip Neville is a red
anderson888
24-04-2009, 22:40
Et billede siger mere end ord:
http://www.evertonfc.com/assets/_files/images/apr_09/efc__1240233023_players_penalty.jpg
Philip Neville is a red
So true
Hva sker der for hans fødder?
Men fedt at se at han selv i sådan et øjeblik kan beherske sig.
Kunne man forestille sig at der var noge Evertonfans der var lidt ærgelige over at han som kaptajn ikke vil juble over en FA Cup finaleplads?
Men det er da godt at se at Gary har opdraget ham ordenligt:D
United DK
25-04-2009, 00:25
Phil Neville er jo kun i Everton for spilletidens skyld, for han vil jo helst være i United, hvor han ret beset også hører til, på samme måde som sin bror, Giggs og Scholes. Men forskellen på de tre og så Phil, er at de altid har været en fast del af start 11'eren, hvorimod Phil var den evige reserve.
Jurgensen
25-04-2009, 00:52
Tja, eller han kunne have været som O´shea, dække mange pladser, og så alligevel få en del kampe i løbet af året. Dog forstår jeg da godt han hellere vil spille fuld tid i en reltiv stor og god klub.
Hvor er det et fedt billede.
Kanon fedt billede, må man sige!
Ærgerligt, han ikke var "tilfreds" med sin rolle på holdet, men har fuldt ud respekt for, at han prioriterer spilletid før klub. Det er en god indstilling at vil have spilletid og have en betydningsfuld rolle på holdet, at hans hjerte så samtidig lyser ud af ham er for fedt :D
schousboe9
25-04-2009, 09:15
Hva sker der for hans fødder?
Men fedt at se at han selv i sådan et øjeblik kan beherske sig.
Kunne man forestille sig at der var noge Evertonfans der var lidt ærgelige over at han som kaptajn ikke vil juble over en FA Cup finaleplads?
Men det er da godt at se at Gary har opdraget ham ordenligt:D
Jeg tror heller ikke Ronaldo og Nani ville juble helt uhæmmet, hvis vi sendte Sporting ud af CL. Sjældent, at spillere i dag bibeholder sådan en klubfølelse, det' sku godt at se.
Fin gestus af Neville. Håber han kan løfte FA Cup trofæet som Everton kaptajn i slutningen af maj, efter sejr over Chelsea..
Phil Neville is a red!
Jeg bliver sgu glad når jeg ser sådan et billede. Flot gestus af ham, og som tidligere sagt - ikke noget som man ser så ofte i moderne fodbold.
Jeg håber virkelig han får lov at løfte trofæet for Everton, med en sejr over CSKA Chelski.
Jeg har stor respekt for Phil Neville. Maaske spiller han for Everton, men det er helt tydeligt, at han stadig er United mand inde i hjertet. Jeg synes ogsaa, at det fair nok, at han skiftede, for han var 27 eller 28 aar der, og han var stadig ikke fast mand, saa helt iorden, at han gerne vil proeve lykken i anden klub og faa mere spilletid. Jeg haaber, at han faar lov til at loefte Fa Cup troefet til maj. Det vil jeg godt kunne unde ham.
RuudVanNissetøj
25-04-2009, 12:29
Jeg har det lidt modsat med billedet....synes måske der er gået lidt for meget "misforstået" respekt i den for fodboldspillere der enten scorer eller vinder over deres gamle hold.
Min opfattelse er bare, at man skal leve i nuet og glæde sig over sin egen og nuværende holds præstation i min verden. Det er iorden at lave begrænset eller vise mindre glæde, men ærlig talt så synes jeg det er lidt ærgeligt for Everton, at han som anfører ikke viser mere glæde over et flot resultat.
Selvfølgelig varmer billedet også mit United hjertet, men som Everton fan må man være lidt skuffet. Det samme ville jeg være, hvis f.eks. Carrick scorer et afgørende mål mod Tottenham i dag og han ikke vil fejre det bare en lille smule! Håber folk kan følge mig lidt ;)
ChristianR
25-04-2009, 12:38
Fuck da Evertonfansnes følelser: Phil Neville is a red, og det er fedt, han viser os den respekt.
At jeg ikke ville være så glad for at se Carrick i samme situation er noget andet. Jeg kan dog godt leve med, hvis Ronaldo eksempelvis ikke fejrer et afgørende mål mod Sporting - Afhængig af kampens vigtighed tror jeg.
United DK
25-04-2009, 14:21
Carricks sitution med Spurs kontra Phil Nevilles med United, er jo ikke det samme. Phil er vokset op som United-fan, og er kommet igennem klubbens rækker, hvorimod Spurs for Carrick bare var et springbræt. Hvis han skulle vise nogen respekt, så må det være West Ham, der fik ham frem i sin tid, men da han scorede imod dem i sidste sæson, så han ikke ud til at være særligt påvirket.
RuudVanNissetøj
25-04-2009, 14:42
Jeg forstår helt sikkert Phil Nevilles reaktion....han har jo brugt mange år i klubben og har fortsat mange venner i United. Men derfor behøver det jo ikke være disrespekt over for ens tidligere klub at juble.
Synes bare det er lidt ærgeligt, at så mange gode fodboldspillere lægger låg på sig selv når de spiller mod deres tidligere hold. Lev nu bare i nuet og glæd dig over din succes - jeg ville personligt ikke blive stødt over en mere glad fejring af Neville.
Jeg har stor respekt for Phil neville og det ændrer sig ikke om han jubler eller ej. Syntes bare det viser meget om ham og det viser også noget om hans person. At et job ikke skal komme i vejen for følelser.
Fuck da Evertonfansnes følelser: Phil Neville is a red, og det er fedt, han viser os den respekt.
At jeg ikke ville være så glad for at se Carrick i samme situation er noget andet. Jeg kan dog godt leve med, hvis Ronaldo eksempelvis ikke fejrer et afgørende mål mod Sporting - Afhængig af kampens vigtighed tror jeg.
Da Ronaldo scorede 2 mål mod Sporting i CL sidste år (?) jublede han i hvert fald ikke igennem. Samme kan siges om Tevez da han scorede det fantastiske mål mod Hammers på OT.
Undrer mig tit over, om den Neville vi har set henover de seneste 3-4 år, om han kunne have været god for United. Hører nemlig tit han er så vital og essentiel på Evertons midtbane, men har ikke rigtig set ham spille.
Undrer mig tit over, om den Neville vi har set henover de seneste 3-4 år, om han kunne have været god for United. Hører nemlig tit han er så vital og essentiel på Evertons midtbane, men har ikke rigtig set ham spille.
Han har vel også efterhånden svært ved at komme på holdet i Everton, men hans rolle som kaptajn betyder helt sikkert en del. Han har dog gjort det rigtig, rigtig godt i sin tid i Everton indtil videre, men på vores hold ville han næppe være mere end back-up på backsene og den centrale midtbane. Det kunne dog også være værdifuldt, men mon ikke vi pt. er fint dækket ind.
Tror ikke han skal være meget bedre, før han er bedre alternativ end Gibson og Carrick for tiden. Men Gibson er jo stadigvæk ung, så mon ikke han vil forblive bænkevarmer i United. Bare en fed tanke, hvis Phil vendte tilbage.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.