PDA

Se fuld version : Adriano

Runaldo
24-04-2009, 16:04
Nu hvor man kan se via Internazionale's officielle side at de har ladet Adriano gå fri, kunne det være man skulle overveje ham som evt. erstatning for Tevez.

Vi ved jo alle at Sir Alex er manden der kan få spillere som er på afveje på rette spor igen, selv en mand som Gascoigne har sagt at han ville have kommet på spor igen hvis han var blevet United spiller, så måske om ikke man kunne få en Adriano for en nogenlunde billig pris og stadig en klasseangriber istedet.

Lets discuss :)

Tenshu
24-04-2009, 16:11
Manden har ikke vist noget i flere år. Jeg har ikke tiltro til ham, og han har desuden også sagt, at han overvejer at droppe fodbolden.

snegl
24-04-2009, 16:15
Nej. Har fucket op gentagne gange til trods for en manager som Mourinho endda har taget ham til nåde, og givet ham en ny chance. Some players never learn - heller ikke under Fergie. Klart nej herfra.

KennyN
24-04-2009, 16:22
Nej nej nej.. Han er færdig og har været det i flere år. Han mangler både viljen og til dels også talentet til at klare sig i United. Så lad ham rende rundt og spille i Brasilien, hvis han skulle få lyst til det. Han vil kun skabe ballade i United, så ingen grund til at hente ham..

schousboe9
24-04-2009, 16:44
Har altid været vild med ham, klasseangriber når det kører for ham. Problemet er bare, at det sjældent er tilfældet. Jeg tænkte selv, at man kunne prøve at tilbyde ham lidt prøvetræning sæsonen ud for at se ham an og bedømme, om han er god nok, og vi har jo et par sydamerikanere han måske kunne falde i hak med.
Men han er for det første ikke selv interesseret i opmærksomheden, og det ville i sidste ende være for stort et sats, at indlemme en type som Adriano i truppen, desværre. Nej tak herfra også.

Men for sevan, jeg er glad for ham som fodboldspiller, og han er skræddersyet til Premier League.

RuudVanNissetøj
24-04-2009, 17:21
Han har haft alle muligheder for at blive en klasseangriber i top fem i verdenen....måske var han endda deroppe. Men ja...som mange siger, så er løbet nok desværre kørt :( Surt show, fordi han kunne virkelig noget......

Jev
24-04-2009, 17:35
Hell no. Et spildt talent, der havde alle forudsætninger for at blive en af verdens bedste angribere (var han vel en årgang), men han har spændt ben for sig selv om og om igen, og han er for anløben til, at Fergie kan ændre det. Færdig på absolut topplan.

JDK
24-04-2009, 17:39
Adriano var får år tilbage, om ikke en af verdens allerbedste angriber, så i hvert fald havde talentet til at kunne blive det. Han havde de færdigheder, så skulle til, men hans mentale styrke og vilje, har gjort at han har ødelagt sin karrierer fuldstændig og derfor skal han ikke til United.

United DK
24-04-2009, 18:06
Han er ikke andet end en simpel playboy, som ikke kan finde ud af, at opfører sig bare nogenlunde normalt, så nej tak.

Hvor jeg dog hader, at være enig med alle andre. ;)

Hr Hansen
24-04-2009, 18:46
NEJ NEJ NEJ og atter NEJ, tror han vil ødelgge mere end han ville gavne, kunne virkelig godt li ham i hans "unge" dage, men nu er han bare for uprofessionel, afdanket og fordrukken

Belfast
24-04-2009, 21:39
NEJ, NEJ, NEJ!

Han var fantastisk da han var yngre i Parma og især Inter, de første par sæsoner. Herefter har han været et nul. Drikker for meget, personlige problemer, dybt uprofessionel, samt mangel på respekt overfor sin klub.

Nej, så ser jeg hellere at vi satser på at genoplive Stig Tøftings karrierer, og omskole ham til angriber. Ham og Tevez kunne blive et hidsigt angreb..