Se fuld version : TV2 Sports værter
Trist dag. Møg møg møg. men det hele bliver altså ikk bedre af man før kampen ser og høre på claus Elming og den Lyshårede intet anende blondine jeg ikk vil vide hvad hedder!
Jeg er virkelig bitter. men er jeg den eneste der syntes de to værter virkelig halter! Elming ved jo nærmest intet om fodbold han burde holde sig til den ovale bold, og hende, hun høre bare hjemme i diverse Odds reklame.
Puha der er så meget kvinder ikke forstår!! Skidt skidt skidt, kedeligt at se Chelski (SHITE) ! Smutte med trofæet, og i det hele taget kedeligt og trist at se på de værter!! ADR. Og godnat, ses i den nye Sæson!
:rant:
CHAMPIONS 2007
Hende blondinen er simpelthen for dosk at se på.. Hun er hot, men hun har intet at lave som vært på en sportskanal..
Hun burde stille op i tv2 Naked news, men at sidde der og blive til grin, tsk tsk. Sørgerligt! Stakkels Ham Jesper (united fan) der var i studiet!
Smaakage
19-05-2007, 19:37
Jeg synes faktisk ikke at hende værten er helt gal. Hun formoder til tider at stille nogle relevante spørgsmål og holde gang i en god debat, hvorimod Elming nogen gange snakker i tåger og ikke ved hvad han snakker om.
Hun prøver ikke at gå så meget ind i det tekniske hvor hun ikke er helt med, hvilket Elming til tider fejler grumt i. Der holder hun sig ude og lader "eksperterne" snakke. Det er fint når man ved hvor ens kompetence går.
Jamen så forstår jeg ikke hvorfor hun skal være vært, når hun INTET har at byde ind med omkring sport.. Hun ved jo ingenting.. og ja, Elming skal bare holde sig til NFL og holde kæft når der snakkes om fodbold..
Smaakage
19-05-2007, 19:42
Jamen så forstår jeg ikke hvorfor hun skal være vært, når hun INTET har at byde ind med omkring sport.. Hun ved jo ingenting.. og ja, Elming skal bare holde sig til NFL og holde kæft når der snakkes om fodbold..
Hun gør det jo udemærket som vært, og det er det hun er. Hun skal ikke gå ind og analyserer kampen, hun skal give ordet til andre og styre slagets gang i studiet. Det gør hun godt. Der hvor Elming går galt er at han gerne vil gøre begge dele.
Hr Hansen
19-05-2007, 19:49
jeg syntes langt fra at det er hende damen der er den kedelige at hører på men, John Faxe og ham den anden der var på stadion, de mest sagte sætninger idag var, Nu må neglene snart være bidt ned hos samtlige fans, vi kan stadig nå at sælge billetterne til £2000! og om Faxe's tid i Arsenal!
Dahlmann
19-05-2007, 19:54
og om Faxe's tid i Arsenal!
ja det var lige til at brække sig af... lidt ligesom når rolf sørensen kommenterer tour de france... "det har jeg selv prøvet.. jeg ved hvad der foregår inde i hovedet på dem..."
Det er kun kommentatorerne man skal blame hvis man ikke kan lide det. Man skal lige huske på at Elming og hende den blonde sidder der lige meget hvad sportsgren det er og de er ikke deciderede fodboldværter
Ja John Faxe og ham den anden tard var frygtelig at høre på.. Det er forfærdeligt at høre om Faxes Arsenal tid, skak og alt muligt andet ævl.. Det var umuligt at koncentrere sig om kampen fordi de kæftede op om aaaalt muligt ligegyldigt..
Jeg var lidt i tvivl om de snakkede om Skak eller fodbold..
Ingen generer NFELMING.. Han er kongen.. OG United fan så vidt jeg ved..
i må sku kede jer siden i kan bruge så meget tid på brok over en optakt..
United fan? Han anede jo knap nok om United spillede i rødt eller blåt..
United-Allan33
19-05-2007, 20:19
jeg synes bestemt ikke blondinen var den værste, heller ikke Elming, men derimod de to idioter der kommenterede kampen, sjældent har jeg da hørt så store idioter, synes de skulle holde sig til skak, som de var så glade for at snakke om..
WE ARE THE CHAMPIONS
ja det var lige til at brække sig af... lidt ligesom når rolf sørensen kommenterer tour de france... "det har jeg selv prøvet.. jeg ved hvad der foregår inde i hovedet på dem..."
Nu du nævner rolf sørensen. Han minder meget om bent nygård, som kommenterer håndbold på tv2. Jeg kender ikke dårligere kommentatore end dem. NØJJJJJJ de er slemme!!! Det er egentlig lidt synd for dem. For de har aldrig ret. Når de siger, at de er 100% sikre på et eller andet. ja så kan man være sikker på, at der sker det modsatte. Alt alt for skråsikre. Og de bliver kaldt eksperter! Det er tragisk.
Jeg ved da godt jeg ikke er en skid bedre end dem (og dog...:D ). Men jeg vil da heller aldrig prøve, når man nu ved at man ikke kan. Det er syndt, at de ikke har nogle venner/kollegaer, der kan sige til dem, at de er PISSE ELENDIGE!!!
Og Smaakage: Du skal huske på, at hun er vært på en sportskanal, og det kan godt være, at hun ikke skal analysere kampen, men hun skal da stadig vide noget om sport...
Virkelig ulækkert at høre på hvordan ham den "ukendte" af dem sad og kæftede løs om "Det Nye Wembley" hele tiden. Som om han ikke anede noget om fodbold men kun var der for at skulle snakke om stadion. Dårlig indsats af begge kommentatorer i dag.
Argh ro på drenge.. Faxe var okay, men ham den anden kommentator var en paphat..
Sportcenter er lige startet op, og skal i gang. Men ja, det er svært for værterne når de af og til skal snakke om sportsgrene de ikke aner noget om..
De værste er dog Henrik Skovgaard og Rikke Hørlykke. De er jo helt blanke..
Smaakage
19-05-2007, 22:39
Og Smaakage: Du skal huske på, at hun er vært på en sportskanal, og det kan godt være, at hun ikke skal analysere kampen, men hun skal da stadig vide noget om sport...
Det synes jeg også at hun gør. Hun er da stadig med, og kan stille nogle relevante spørgsmål. Det viser da at hun har lidt styr på hvad det er der bliver snakket om. Hun var da heller ikke bleg for at give hendes bud på kampens udfald osv. Synes hun er fin i studiet.
Martinsen
20-05-2007, 03:32
det var befriende med Faxe der levede sig så meget ind i det som han gjorde... det var sku fedt at høre, og det har jeg respekt for, men det lort ham den anden leverede var pinlig og nogle dybt urellevante indslag... i øvrigt synes jeg at det var en skam, at Jesper Ravn skulle spilde sin finale på sådan en gang useriøst pjat som var i studiet
Faxe er rigtig irreterende og høre på, og han skal hele tiden fortælle om sin tid som spiller, og hvad han prøvede. Hvor er jeg dog røv ligeglad. Samtidig skal han hele tide fortælle sådan nogle platte jokes, ligesom Carsten Werge. Jeg kan ikke udstå de to.
United-Allan33
20-05-2007, 09:47
Faxes kommentar i den forlængede spilletid ang Giggs "han er helt færdig, han er hel tom, hans tank er fyldt op" og om de engelske dueller i kampen " så er der Drogba, ja han er godt nok ikke engelsk!! men " Måske han skulle have fortsat på pest-egnen..
Ham der var den rigtige kommentator. Sagde han ikke hele tiden forlængelse, og ikke forlænget spilletid? :b
Det var ellers flot af Claus Elmgaard, at han konstant kunne kalde United for ****. Det viser virkelig, at han er inde i tingene. Ligeledes er Faxe måske den dårligste medkommentator, der er i Danmark. Han forsøger konstant at være morsom, men er det ikke. Ligeledes er mange af hans bud helt hen i vejret, og han taler for meget om sine egne oplevelser i FA cuppen engang før anden verdenskrig.
Faktisk er det også pisse irreterende at lyden kommer før billederne. Så man hører kommentatorne snakke, mens man ikke ved hvad som sker.
United DK
20-05-2007, 12:04
Det eneste jeg var træt af at hører på i går, var Niels Harrilds evige snak om det nye Wembley, og om hvor fantastisk det er.
Det nye Wembley er bare en stor bowl, uden nogen form for sjæl eller atmosfære, og det vil aldrig kunne måle sig med det gamle Wembley.
Don Kafai
20-05-2007, 13:47
Det er fedt nok at Faxe lever sig ind i kampene synes jeg, men hans stemme og taleretorik gør at han ikke bliver en god kommentator. En Carsten Werge eller Flemming Toft stemme er rigtig kommentator stemmer, men det er bare ærgerligt at de bruger dem til at fyre en gang lort af under kampene. Derfor foretrækker jeg også de engelske kommentatorer når United spiller.
TV2 sport har potentialet til at blive en stor succes, hvis de droppede deres amatør facade. Ingen af de værter har noget at gøre til en fodboldkamp. Det virker tamt og røvsygt, og til Uefa cup finalen var det så slemt at jeg sad og fulgte kampen på DR !!
Smid det der all-around crew ud og begynd at bruge folk til de begivenheder hvor de rent faktisk ved noget. Lad Elming stå for NFL (og KUN det) når det nu engang starter op igen, og så få fat i en studievært der ved noget om fodbold og har respekt omkring sig (fx Kjelberg) og smid amatør-værterne over på TV2 news. Så får vi en sportskanal der er værdig i forhold til de rettigheder den har.
Jeg synes at Faxe var den værste af de kommentatorer og studieværter i lørdags - han talte konstant om sig selv og sine erfaringer, og så havde han nogle mærkelige analyser og fortolkninger af kampen
plus han har en ringe stemme til at sidde og kommentere en sådan kamp
ved godt at denne tråd hedder tv2 sport kommentatorer men hvis man skal kigge på kommentatorer overordnet så syntes jeg at dem der kommenterer de spanske kampe på kanal 5 er klart de bedste danske.. og dr1 landsholdskommentatorer, selvom man ikke har mulighed for at høre dem så tit.. men særligt michael laudrup syntes jeg er rigtig god.. lagde specielt mærke til ham igår i Atletico - Barca efter at have læst den her tråd.. og han er en af de bedste danske der er..
Faxes kommentar i den forlængede spilletid ang Giggs "han er helt færdig, han er hel tom, hans tank er fyldt op" og om de engelske dueller i kampen " så er der Drogba, ja han er godt nok ikke engelsk!! men " Måske han skulle have fortsat på pest-egnen..
:D
Men det værste var sgu da Faxe kort før Chelskis mål siger at dommeren
var nød til at dømme frispark mod Smith selv om der ikke var det. fordi ellers ville det bare udvikle sig.
Det er da noget af det dummeste jeg længe har hørt :Smackden:
Jeg syntes også at det er meget sigende hvor meget de holder med Pool
i morgen.
i pogrammet for i dag kommer der et pogram som hedder Liverpools vej til guldet.
Lige bagefter kommer der et pogram som hedder Milans vej til finalen :D
Tilfældigt ?
Næppe.
TrincoBoy
22-05-2007, 18:38
:D
Men det værste var sgu da Faxe kort før Chelskis mål siger at dommeren
var nød til at dømme frispark mod Smith selv om der ikke var det. fordi ellers ville det bare udvikle sig.
Det er da noget af det dummeste jeg længe har hørt :Smackden:
Jeg syntes også at det er meget sigende hvor meget de holder med Pool
i morgen.
i pogrammet for i dag kommer der et pogram som hedder Liverpools vej til guldet.
Lige bagefter kommer der et pogram som hedder Milans vej til finalen :D
Tilfældigt ?
Næppe.
Det er sikkert bare en genudsendelse fra 2005 :lolol:
Danmark er efterhånden blevet mere og mere liverpool-forpestet pga Daniel Agger.. Skidt udvikling :D
Smaakage
22-05-2007, 20:18
Danmark er efterhånden blevet mere og mere liverpool-forpestet pga Daniel Agger.. Skidt udvikling :D
Hold da op. Den anden semifinale.. det var da 100 % Daniel Aggers skyld at Liverpool kom i finalen. Han kunne ifølge danske medier have spillet alene.
Hold da op. Den anden semifinale.. det var da 100 % Daniel Aggers skyld at Liverpool kom i finalen. Han kunne ifølge danske medier have spillet alene.
Alle har så glemt at han i den første kamp kostede målet, da han ikke kunne holde Drogba.
Ifølge de danske medier ville Agger og Bendtner jo på egen hånd vinde Champions League. Intet kan jo stoppe de to..
United DK
22-05-2007, 22:18
Tjah, de danske medier var jo også pro-Manchester United, da Schmeichel spillede/stod for os. Så det overrasker mig ikke, at der er så forholdsvis stor fokus på Liverpool i de her år.
Tjah, de danske medier var jo også pro-Manchester United, da Schmeichel spillede/stod for os. Så det overrasker mig ikke, at der er så forholdsvis stor fokus på Liverpool i de her år.
Ja du har ret. På en måde er det vel logisk nok. Nu er der endelig en dansker som er mere eller mindre fast og er "stjerne", på et hold som klarer sig godt i Europa. Det er jo ikke hver dag man oplever det her i landet.. Der er vi jo mere vant til at høre om alle de mange danskere som rejser ud, men som så ender på bænken..
Nu hvor sæsonen er gået i gang igen efter stor længsel, så er det godt nok irriterende, at man allerede efter første weekend med bold er træt af de danske kommentatorer på Canal Plus. Med det niveau eller mangel på samme, så kan de lige så godt transmittere kampene uden kommentator.
Smaakage
13-08-2007, 10:17
Nu hvor sæsonen er gået i gang igen efter stor længsel, så er det godt nok irriterende, at man allerede efter første weekend med bold er træt af de danske kommentatorer på Canal Plus. Med det niveau eller mangel på samme, så kan de lige så godt transmittere kampene uden kommentator.
Kampe uden kommentatorer ville jeg faktisk oftest foretrække, da jeg tit synes at det går ud over stemningen og den indlevelse som man kan få via det. Og især når kommentatorer er så intetsigende som Canal+'s var igår, kunne det være fedt når der fx kommer digitalt tv helt igennem, at man kunne vælge om man ville have kommentator på eller ej...
Refstrup
13-08-2007, 10:29
Kampe uden kommentatorer ville jeg faktisk oftest foretrække, da jeg tit synes at det går ud over stemningen og den indlevelse som man kan få via det. Og især når kommentatorer er så intetsigende som Canal+'s var igår, kunne det være fedt når der fx kommer digitalt tv helt igennem, at man kunne vælge om man ville have kommentator på eller ej...
Hvis der er nogle kommentatore der er trælse så har jeg en god ide´. Sæt dit tv på lydløs... Så har du også et slagt digitalt tv ... :)
Smaakage
13-08-2007, 12:26
Hvis der er nogle kommentatore der er trælse så har jeg en god ide´. Sæt dit tv på lydløs... Så har du også et slagt digitalt tv ... :)
Ja og så have en direkte telefonlinie til OT for at få stemningen ?
Refstrup
13-08-2007, 12:30
Den havde jeg ikke lige tænkt på :)
HamudiiC
13-08-2007, 12:30
Hvis du er millionær, så ja? :D
United DK
13-08-2007, 13:22
Der er jo alligevel aldrig stemning på Old Trafford, så man overlever nok. :D
Don Kafai
14-08-2007, 10:45
Ja ham fra Arsenal kampen var da godt nok skandaløs... Han lavede mange bommerter og kom med dumme udtalelser mange steder i kampen. Når man har C+, kan man så ikke vælge de engelske?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.