Se fuld version : Evt CL Finale billetter
jacobdahl8
20-04-2009, 03:40
Hejsa
Undskyld jeg springer et skridt foran -Arsenal kampen, men jeg ved man skal vaere i rigtig god tid til at faa billetter. Er der nogen der ved hvad man helt praecist goer i det oejeblik United forhaabentlig celebrere paa Emirates Stadium ?
Jeg ved man kan vaere med i lodtraekningen paa Uefas hjemmeside, men hvordan bliver disse billetter udstedes til Uniteds fans?
MVH
Jacob
UEFA har allerede holdt ansøgningsfrist for de "neutrale" billetter.
De er også allerede blevet tildelt.
De to finaleklubber får hver flere tusinde billetter.
Manchester United valgte sidste år kun at lade sæsonkortholdere og executive-holdere få mulighed for at søge billet.
Det betød også, at one United medlemmer ikke kunne søge billet.... selvom de måske havde været til alle udekampe i Europa.
jacobdahl8
20-04-2009, 08:48
Dvs. det er ret umuligt at faa billetter?
Hvilke muligheder har man, som alm. One united medlem? - ingen?
Smaakage
20-04-2009, 09:00
Det sorte marked hvis du er ligeglad med prisen. Ellers bliver der normalt også sat en del billetter til salg til reele priser. Jeg fik i hvert fald nogle tilbudt til face-value sidste år
Det sorte marked hvis du er ligeglad med prisen. Ellers bliver der normalt også sat en del billetter til salg til reele priser. Jeg fik i hvert fald nogle tilbudt til face-value sidste år
sidste år var efterspørgslen lav pg.a. placeringen i moskva.
Jeg fik selv tilbudt billet til face og endda under face value 6 gange...
Ingen... Og slet ikke hvis du ikke har været til nogen udekampe i Europa og dermed ikke er med loyalty pot, hvilket vel er fair nok.
Men det er som sagt baseret på Uniteds krav sidste år.
PatriceEvra3
24-04-2009, 20:38
Så er der da lige en der har skaffet sig 3 biletter til Rom ala. 2000 kr. stykket:groupdance:
Så fra nu af, og til og med den tirsdag den 5 maj, skal der bés bøn 3 gange dagligt, for at United kommer i finalen. Hvis vi ikke går videre, vil jeg have depression resten af livet, da dette er en enestående mulighed.
Gronkjor
24-04-2009, 21:21
Så er der da lige en der har skaffet sig 3 biletter til Rom ala. 2000 kr. stykket:groupdance:
Så fra nu af, og til og med den tirsdag den 5 maj, skal der bés bøn 3 gange dagligt, for at United kommer i finalen. Hvis vi ikke går videre, vil jeg have depression resten af livet, da dette er en enestående mulighed.
Tillykke med det:D
Resten af dette indlæg er slettet af admin casper. Gronkjor, du kan kontakte casper hvis du vil have forklaring... men du ved sikkert godt hvorfor det er slettet.
ohh ahh cantona
08-05-2009, 14:17
er der nogle som kender til et sted hvor det er muligt at få billeter til rimelige penge? flyet er bestilt men det kunne være rart at have billetten på plads inden afrejse istedet for at skulle på det sorte marked i rom :)
Smaakage
08-05-2009, 16:05
er der nogle som kender til et sted hvor det er muligt at få billeter til rimelige penge? flyet er bestilt men det kunne være rart at have billetten på plads inden afrejse istedet for at skulle på det sorte marked i rom :)
de billigste billetter jeg har fundet på sortbørshandlen ligger fomkring 1000 pund... såe
jacobdahl8
08-05-2009, 16:34
hmm gutter på ebay kan man købe 2 for ca. 13.000 kr.
ohh ahh cantona
09-05-2009, 01:54
den kunne jeg sku godt være frisk på
Nogen der ved hvilke(n) sektion(er) Uniteds fans har fået tildelt? I tilfælde af, at man kunne få billetter tæt på den sektion. Og hvordan er det med de neutrale sektioner. Plejer der at være mange tilhængere fra United eller er det mest italienske tilskuere eller kan det være helt tilfældigt..
Håber på der er et par stykker der kan hjælpe..
Nogen der ved hvilke(n) sektion(er) Uniteds fans har fået tildelt? I tilfælde af, at man kunne få billetter tæt på den sektion. Og hvordan er det med de neutrale sektioner. Plejer der at være mange tilhængere fra United eller er det mest italienske tilskuere eller kan det være helt tilfældigt..
Håber på der er et par stykker der kan hjælpe..
Tror sku ikke de har så meget interesse i den finale :) Specielt ikke når det er et engelsk hold, Så ville det være for at komme og lave ballade (ultras).
Men så vidt jeg har hørt har United fået tildelt 10.000 billetter.
Danielsen
09-05-2009, 13:33
Tror sku ikke de har så meget interesse i den finale :) Specielt ikke når det er et engelsk hold, Så ville det være for at komme og lave ballade (ultras).
Men så vidt jeg har hørt har United fået tildelt 10.000 billetter.
19.500 stk http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10230
håber da united får "hjemmebane fordel", ved at blive tildelt Curva sud, der hvor de mest inkarnerede ultras normalt står. Der er nok den bedste lyd, go tur til de heldige ;)
Nogen der ved om Uniteds fans har fået tildelt nordenden eller sydenden på stadion i Rom??
http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1114418_fans_scalped_over_rome_tickets
for dem der ska til rom:
http://fergiefields.com/
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.