Se fuld version : CL: FC Porto - Manchester United
http://www.bold.dk/billeder/art5159.gif FC Porto - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League, Kvartifinaler | Onsdag, 15. april 2009, 20:45 | Estádio do Dragão
Optakt
Manchester United skal vinde ude mod FC Porto hvis håbet om titelforsvaret skal bestå.
Manchester United blev taget på sengen af et ivrigt Porto-mandskab, der blæste på statistikker og historie og kom fra Old Trafford med et hæderligt 2-2-resultat. Uniteds sløsede forsvarsspil fortsatte og dette blev straffet, men heldigvis for de forsvarende mestre faldt resultatet ikke så dårligt ud som spillet på banen måske antydede. Champions League-mestrene er dog nødsaget til at vinde på Estádio do Dragão for at avancere, hvilket kan blive en svær opgave.
FC Porto har nemlig ikke tabt til et engelsk mandskab i europæisk-sammenhæng i 12 forsøg, hvoraf fem af kampene er vundne og syv er uafgjorte. Porto har aldrig tabt til Manchester United på hjemmebane, idet de i 1977 vandt 4-0, fik 0-0 i 1997 og vandt 2-1 i 2004. Flere spillere inkl. Paul Scholes, Cristiano Ronaldo og Ryan Giggs medvirkede sidst FC Porto slog Manchester United ud, og senere vandt turneringen, hvorfor hævntørsten er stor i truppen.
FC Porto er ubesejret på hjemmebane i seks Champions League-opgør, men har ikke vundet i de sidste tre. Går de videre til semifinalerne er den første ikke-engelske, spanske eller italienske klub dette lykkes for, siden PSV Eindhoven i 2005. Manchester United bygger fortsat videre på rekorden af ubesejrede Champions League-opgør, der i øjeblikket tæller 22 kampe i streg. United har således ikke tabt på udebane i turneringen i næsten to år.
Sir Alex Ferguson runder en milepæl på 150 Champions League-opgør mod FC Porto, og denne er om nogen opsat på at vende hjem med en sejr i bagagen. De 150 opgør er desuden rekordhøjt for en manager med hele 34 kampe ned til Arsene Wenger på andenpladsen.
Det efterhånden længeventede comeback af Rio Ferdinand kan meget vel finde til denne vitale kvartfinale. Midtstopperen er inkluderet i truppen, og vil starte inde hvis han findes klar af lægestaben. Rafael da Silva og Anderson er tilmed blevet klar til opgøret, hvilket giver Sir Alex Ferguson flere kort på hånden. Kun Wes Brown og Owen Hargreaves mangler, hvorfor betingelserne for succes er udmærkede. FC Porto råder også over en stærk trup med Jorge Fucile som eneste nævneværdige mangel.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United kender betingelserne til dette opgør. De skal ud at score mål og de skal vinde, hvilket jeg tror, er en glimrende motivationsfaktor. De forsvarende mestre sejrer 2-1.
Mulig startopstilling
Van der Sar
O’Shea – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo - Carrick – Anderson – Giggs
Rooney - Berbatov
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak; Neville, Evra, Ferdinand, Vidic, Rafael, Fabio, O'Shea, J. Evans; Ronaldo, Anderson, Scholes, Gibson, Carrick, Park, Nani, Giggs; Rooney, Tevez, Berbatov, Macheda.
Seneste kampe
Indbyrdes
07/04-2009 United 2 – 2 Porto
09/03-2004 United 1 - 1 Porto
25/02-2004 Porto 2 - 1 United
19/03-1997 Porto 0 – 0 United
05/03-1997 United 4 – 0 Porto
Manchester United
11/04-2009 Sunderland 1 – 2 United
05/04-2009 United 3 – 2 Aston Villa
21/03-2009 Fulham 2 – 0 United
14/03-2009 United 1 – 4 Liverpool
FC Porto
11/04-2009 Porto 3 – 0 Amadora
04/04-2009 Guimaraes 1 – 3 Porto
22/03-2009 Porto 2 – 0 Amadora
15/03-2009 Porto 2 – 0 Naval
Odds
Porto: 3.56
Uafgjort: 3.34
United: 2.02
Tv
20:00 3+ (kampstart: 20:45)
Skader
Manchester United
R Ferdinand Groin Strain 15th Apr 09
W Brown Ankle/Foot Injury 19th Apr 09
Rafael Ankle/Foot Injury 19th Apr 09 very doubtful
O Hargreaves Jumpers Knee 16th May 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Porto 5 gange i Europa cup kampe.
Det er blevet til en sejr 2 kampe er endt uafgjort og det er blevet til et nederlag. Målscoren er 6-3.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
5 3 1997 Porto 4-0 - EC QF 53,415 May1 Cantona1 Giggs1 Cole1
19 3 1997 Porto - 0-0 EC QF 40,000
25 2 2004 Porto - 1-2 EC 49,977 Fortune1
9 3 2004 Porto 1-1 - EC 67,029 Scholes1
7 4 2009 Porto 2-2 - EC QF 74.517 Scholes1 Tevez1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 1 1 5- 1 120,444
UDE 2 1 1 1- 2 89,977
ialt 4 1 2 1 6- 3 210,421
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Glory Man United
14-04-2009, 14:38
Kun Wes Brown og Owen Hargreaves mangler......
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak; Neville, Evra, Ferdinand, Vidic, Rafael, Fabio, O'Shea, J. Evans; Ronaldo, Anderson, Scholes, Gibson, Carrick, Park, Nani, Giggs; Rooney, Tevez, Berbatov, Macheda.
....det gør Fletcher jo så åbenbart også :)
Vi skal ikke spille 4-3-3 som i den første kamp. To mand på den centrale midtbane og så fremover isen.
---------VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
---Carrick-Scholes
Ronaldo-Giggs-Rooney
-----Berbatov
Bænk: Foster-Neville-Evans-Anderson-Park-Tevez-Nani/Macheda
SantasLittleHelper
14-04-2009, 14:42
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs - Anderson - Nani
Rooney
Bænk: Foster, Rafael, Evans, O'Shea, Park, Tevez, Berbatov
Tror vi kører den som vi plejer på debane i CL. Tror dog mere på uafgjort end på at vi vinder - i hvert fald i den ordinære kamp. Så må vi tage dem i ekstratiden hvis det kommer så langt.
Bliver forhåbentlig en super kamp, hvor United i sidste ende tager sejren og går videre til semifinalerne. Det bliver svært, men med koncentration og spil af den kaliber vi ved United kan, ja så vinder vi..
Van der Sar
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Giggs
Rooney - Berbatov
Bænk: Foster, Evans, Neville, Park, Nani, Tevez og Macheda.
0-2 sejr, vi skal i gear igen og det kommer vi nu.
van der Sar
O'shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Rooney
Tevez - Berbatov
Kom så drenge!
0-2 sejr, vi skal i gear igen og det kommer vi nu.
van der Sar
Tevez - Berbatov
Kom så drenge!
Yeps. Precis den rigtige opstilling.
Jeg kan dog nøjes med 0-1, bare vi går videre.
Så er det til Porto igen. Jeg glæder mig sindsygt meget til kampen imorgen, for jeg har en fornemmelse af, at vi går videre. Første kamp i Manchester brugte vi til at se dem an + at forsvaret sejlede. Men nu ved vi, hvad vi skal. Vi skal hente 3 point, vi har massere af spillere, der kommer tilbage og selvtilliden er ved at være der igen. Jeg tror på, at vi slår Porto 1-3. Vi spiller en klassekamp og vinder fortjent. Ronaldo, Rooney og Berbatov scorer.
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Giggs - Carrick - Fletcher - Rooney
Berbatov
God kamp.
Gosh hvor jeg håber Berbatov er klar. Måske synes nogle han ikke yder så meget, men han binder virkelig vores spil godt sammen, og det vi har allermest brug for i Porto er at få gang i pasningsspillet, og ikke miste bolde.
Håber vi ser os spille lisom mod Inter ude - det var sgu udemærket. Især Giggs var syg klasse der. Han stepper op til en kamp som den imorgen, det er jeg sikker på.
United DK
14-04-2009, 15:46
VDS
Ronaldo - Carrick - Giggs - Rooney
Berbatov - Tevez
Jeg tror det er første gang i flere år, at jeg ikke har troet på en United-sejr, eller et favourabelt resultat til os i hvert fald, for jeg tror det bliver ligesom semifinalen mod Leverkusen i 2002, hvor vi spiller 2-2 hjemme, og kommer foran dernede, men hvor de alligevel får scoret det mål, der lige nøjagtig sender dem videre, men jeg ville da ikke blive overrasket, hvis lykken vender i sådan en kamp, og vi finder spillet frem igen, og går videre. Det ville være typisk United.
Glory Man United
14-04-2009, 15:53
VDS
Ronaldo - Giggs - Carrick - Fletcher - Rooney
Berbatov
God kamp.
Fletcher er ikke med i truppen
Parkohargo
14-04-2009, 16:06
PUha bliver svært at spå om denne kamp.
Jeg tror dog på at vi kan komme videre i CL især hvis Rio er klar.
Håber på denne opstilling:
VDS
O'shea Rio Vida Evra
Ronaldo Carrick Giggs Nani
Berbatov Rooney
Nani er simpelthen med fordi det er nødvendigt at får skabt en masse offensivt.. Vel nok har han slet ikke spillet op til niveau i denne sæson men håber han kan få lov at vise sit værd mod porto. 1-0 til os og vi er videre.
Flax_Generous
14-04-2009, 16:17
Hvis Fletcher er med vil jeg gerne se samme hold som mod Inter i Milano. Jeg kan dog ikke lige huske hvem det var - det var bare godt.
Fletcher er ikke med i truppen
Er det offentliggjort for Fergies side, eller en forudsigelse af BBC?
Vi skal vinde og det gør vi også! Porto er gode hjemme ja, men vi er mestrene og det skal Porto opleve:devill:
Specielt med Ferdinand og Berbatov tilbage i truppen, så er chancerne ikke blevet ringere. Berbatov til at holde på klatten, og så masser af bevægelse fra de andre offensive spillere.
Jeg håber også Nani spiller, for vi plejer at være afsindig skarpe på udebane med hurtige kontrastød - desuden kender han portugisisk fodbold og det skal vi udnytte:)
Porto skal ikke gøres til verdensmestre, IMO er de på niveau med Celtic og dem kørte vi rundt i deres egen hule, ligesom vi gjorde med Inter... Vi tager dem, det VED jeg bare:trophy:
Nu skal vi heller ikke gøre Porto til et superhold blot fordi de klarede 2-2 mod os på OT - det var en helt igennem forfærdelig kamp og jeg har næsten svært ved at se hvilket hold som ikke ville kunne have klaret en uafgjort mod os.
Netop derfor tror jeg også på at vi vinder kampen i morgen. 2-0 eller 2-1 - måske vinder vi 3-2 efter overtid. Porto har nogle glimrende, og ikke mindst hurtige, offensive spillere som vi så skabte mange problemer for os på OT - men denne gang er vi mere forbedredte på det og jeg er sikker på at vi vil lukke bedre ned for dem i morgen dagens kamp. Deres forsvar er absolut til at tale med og derfor er jeg rimelig sikker på at vi nok skal få de nødvendige mål.
Don Kafai
14-04-2009, 17:27
Egentlig tror jeg ikke kampen i morgen handler så meget om kvaliteten af de spillere vi sætter ind, men mere viljen, sulten, mentaliteten og fandenivoldskheden.
Går vi ud fra start og viser, at vi VIL det her, så er det ligemeget hvilke spillere vi fylder på med til vores grundstamme på 5-6 mand der er sikre startere. Men bliver det derimod sådan en kamp, hvor vi slår op i banen konstant, og Ronaldo bliver tirret af Porto-fansene til at lave dumme beslutninger osv, ja, så tror jeg at vi ryger ud.
Vi skal være kliniske, iskolde og koncentrerede, og som Scholes udtalte i løbet af ugen, så er det jo ikke sværere end, at vi skal vinde en kamp. Igen, scenariet i Porto er skræmmende (især statistikken i betragtning), men jeg vil hellere spille dér, end Anfield, Stamford Bridge, Emirates, Camp Nou osv, så vi skal heller ikke gøre det sværere end det er.
....det gør Fletcher jo så åbenbart også :)
Ja åbenbart , han smuttede sgu lige for mig.. Har ikke kunnet findet hvorfor han ikke er inkluderet i truppen , men hvis nogle falder over det et sted , vil jeg gerne se det.
Er det offentliggjort for Fergies side, eller en forudsigelse af BBC?
Champions League-truppen på 23 mand er officiel , og dette vides med sikkerhed , da de fløj mod Porto ved 10-tiden imorges. Det regnede kraftigt da de landte , og det lyder til at regnen vil fortsætte ugen ud - ikke dårligt nyt for vores vandhunde fra Manchester.
Flax_Generous
14-04-2009, 17:57
VDS
Carrick - Anderson
Ronaldo - Berbatov - Giggs
Rooney
Den egentlige placering af Berbatov, Ronaldo, Rooney og Giggs vil selvfølgelig skifte løbende i kampen. Rooney kan f.eks. sagtens spille på venstrekanten, mens Giggs tager sig af rollen lige foran midtbanen og Berbatov bliver skubbet helt frem som mod Inter.
Jeg havde foretrukket Fletcher fremfor Anderson på midtbanen, men det lader ikke til, at Fletcher er med i truppen. Desværre. Scholes er også en mulighed, men han har spillet 90 minutter i weekenden (og 72 minutter i tirsdags), så jeg tvivler lidt på, at han er klar.
Nani og Park kunne også blive brugt i angrebet, hvor man så kan rykke Giggs ned på den centrale midtbane, men jeg ved ikke helt. Park har virket meget træt og flad på det seneste, mens Nani næppe er i kampform.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_5188161,00.html
FC Porto må undvære deres manager Jesualdo Ferreira til opgøret. Han må således ikke snakke til sine spillere før eller under kampen. Spørgsmålet er så bare hvordan UEFA vil holde ham fra det , eller om Jesualdo vil gemme sig i en vasketøjskurv som hans ærede landsmand Mourinho, for at komme til at peptalke sine drenge igennem. ;)
Tror/håber på United skriver historie i morgen som første engelske hold der får en sejr på Estádio do Dragão :devill:
man.utd25
14-04-2009, 18:09
Van der Sar
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Giggs
Rooney - tevez
Bænk: Foster, Evans, Neville, Park, Nani, berbatov, Macheda.
Jeg vil se fight imorgen, også kræver det vi har typer inde, som gider løbe efter bolden. berbatov kan senere i kampen få en rolle.
Der skulle vist regne meget dernede, det er en fordel for os. tror vi vinder 1-2
Stuhrdrengen
14-04-2009, 18:17
United vinder 3-0. Der er klasseforskel på de to hold. Rooney 2 og Ronaldo 1. Første kamp på OT, var nok en af de værste kampe jeg nogensinde har set fra Uniteds side (og jeg så også kampene mod Liverpool og Sunderland).. Hvis ikke vi vinder her, har vi heller ikke fortjent at komme i semifinalen - vi har fået den bedst mulige lodtrækning.
Parkohargo
14-04-2009, 19:01
Jeg er ved at få en god fornemmelse af at vi nok skal gå videre til semifinalerne imorgen.. Som flere nævner det så skal man ikke gøre Porto til et så fantastisk mandskab som mange siger efter at de kunne klare 2-2 mod os. Især når man tænker på hvor ringe vi spillede.. ja vel nok en af de værste kampe i meget lang tid fra vores side af. Vi skal fra start imorgen vise vilje og fighter hjerte og ikke lade dem køre rundt med os som de gjorde på OT. Hvis vi kommer foran hurtigt i kampen kan vi knække dem.. Jeg regner sku ikke deres hjemmebane statistik for noget eftersom vi så mange gange har set at de er til for at blive brudt..:)
Carl-keane
14-04-2009, 19:20
1-1 og United ud på udebane mål, ville være typsik:-(
Stuhrdrengen
14-04-2009, 19:46
Det er tankevækkende at den danske Scouser forening tror 100% på de kan vinde 3-0 over Chelskierne i aften, mens der er en del herinde der ikke tror på at vi kan slå Porto.. vi er nede i en bølgedal, men imorgen kommer vi op på toppen igen..
Fletcherfan
14-04-2009, 20:13
Hvorfor tror folk vi tæsker dem??? United vinder, det er jeg sikker på, men Porto er altså ikke så dårlige... Jeg regner med 2-1 eller 1-0 til os... Mere end to mål bliver det ihvertfald ikke...
Og hvorfor er der så mange, der tror at Scholes starter og ikke Giggs??? Giggs er sammen med VDS nok den der er sikrest at satse på i startopstillingen... Scholes spillede den anden kamp mod Porto og i weekenden... Og begge gange var det altså uden at imponere voldsomt meget... mens Giggs har siddet på bænken i weekenden, og det er sååå tydeligt, at han starter i morgen...
Van der Sar
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Carrick - Scholes - Giggs
Anderson - Ronaldo
Rooney
Speciel opstilling, men spillet skal gå hurtigt imorgen, og jeg tror Anderson kan få en vigtig rolle. En hurtig scoring vil afgøre kampen, vi vinder 3-0.
Rio Ferdinand vil starte inde imorgen.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_5188628,00.html
Rio Ferdinand vil starte inde imorgen.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_5188628,00.html
yes!! :trophy:
Martinsen
14-04-2009, 21:23
Vds
Neville-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Fletcher-Giggs
Ronaldo-Rooney
Berbatov
Vi spiller 1-1 og ryger ud. Rooney scorer.
Med Rio og Vidic inde i centerforsvaret så taber man ikke til Porto.
Længere er den bare ikke!
Vi vinder 2-0..
Et eller andet siger mig at det bliver en stor United aften imorgen.. Jeg bliver så træls hvis vi ryger ud imorgen, på den bekostning at vores spil har været noget være lort på det sidste.. Kom nu bare drenge for satan. Få det overstået.
Jeg har ikke så stor tro på det som jeg kunne have haft, set i lyset af porto's imponere spil sidst, og vores dårlige form.
Synes det ligner en 50/50 kamp. Men man ved aldrig om vi kan finde på at rejse os på deres svære bane, jeg tvivler. Rio og Vidic skal gøre det svært for deres små teknikere + offensiven skal vise effektivitet, og være i stand til at udnytte en værd chance, og straffe deres fejl.
For helvede hvor bliver det spændene. Vi vinder 1 - 0 på mål af Macheda i 88' minut. Ronaldo spiller en lorte kamp, hvor han atter en gang viser dårlig moral og teamspirit.
Så må vi se om det eventuelle regnvejr kan blive en fordel, eller om det kan få nogen betydning at deres manager er suspenderet.
(Porto går i finalen hvis vi kvajer os i morgen)
JA DAV! Vi vinder 1-0 eller 2-1!
Og så vil ejg gerne se SAF stille med følgende opstilling!
VDS
O'Shea-Vidic-Ferdinand-Evra
Ronaldo-Carrick-Giggs-Park
Tevez-Rooney
Er bare ikke helt sikker på om Tevez skal være ude, for han plejer at score de vigtige mål i slutningen af kampen. Come on Tevez we love you!!
VonKoblenz
15-04-2009, 08:07
---------VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
---Carrick-Scholes---
Ronaldo-Giggs-Rooney
-----Berbatov------
Bænk: Foster-Neville-Evans-Anderson-Park-Tevez-Macheda
Jeg håber inderligt at Rafael starter inde, Hverken O'Shea eller Neville kan følge sådan hurtighedsmæssigt med i følge min observering. Hvor jeg synts Rafael er god til at lukke af og erobre bolden, men nu har han jo været skadet, så vi må se vi må se.
Foster
Tevez - Berbatov
Jeg synes ikke at VDS har gjort det helt godt den sidste tid !!
Parkohargo
15-04-2009, 15:20
Med Rio til at starte inde sammen med Vidic er jeg 90% sikker på vi kommer videre i CL.:) Nøj jeg glæder mig sku til i aften!
Jeg er meget positiv før i aften. Jeg har en god fornemmelse af, at vi går videre, men hvis vi nu ryger ud, så vil jeg ikke være overdrevent skuffet. Jo, jeg vil være skuffet over, at vi blev slået ud af Porto, når alle udråbte os til kæmpe favoritter, men når vi stadig er rigtig godt med i ligaen og Fa Cuppen, så går min verden ikke under, hvis vi bliver slået ud i aften. Jeg hellere ryge ud i aften end i semifinalen, selvom det måske lyder dumt.
Rasmus-K-J
15-04-2009, 15:24
--------------------VDS--------------------
--Rafael---------Rio-----Vidic--------Evra--
--------------------------------------------
-------------------Carrick-------------------
-------------Anderson---Giggs--------------
--------------------------------------------
-------Ronaldo----------------Rooney-------
------------------Berbatov------------------
Sådan håber jeg vi stiller, men tror nok det bliver med en o'shea på backen. Og nok Park på fløjen og så anderson ud så vi spiller 4-4-2
Jeg er meget positiv før i aften. Jeg har en god fornemmelse af, at vi går videre, bla, bla, bla..
Ja! Jeg har det præcis på samme måde. Jeg føler mig virkelig sikker på vi går videre.
Jeg havde det godt nok skidt efter 2-2 kampen på Old Trafford, og dagen derpå var jeg da også sikker på vi aldrig ville gå videre. Men efter at have vendt og drejet skuffelsen - har jeg virkelig fået de optimistiske briller på.
Jeg føler virkelig ikke at vi kan ryge ud i aften! God kamp drenge ;)
Mit Fifa spil har talt !! Spillede en kamp mod Porto.
Vi vandt 5-3 men var bagud 2-0. Berbatov fik os ind i kampen. til 1-2.
Så scorede Porto til 2-2. Så skyder Ronaldo os i front 2-3 ved halvleg.
De starter ud som lyn og torden. 3-3. Så går det stærkt. Ind med Tevez og han score hutigt 3-4. og i det 90' minut Score Rooney.. yes. Ville jo være voldsomt med sådan en kamp.. Håber virkelig på en historisk kamp i aften.. Vi skal ihvertfald bare videre !
Rosgaard
15-04-2009, 15:50
Har glædet ubeskriveligt til denne kamp, håber og tror på at vi rejser os og vinder 3-1. Ronaldo, Rooney og Vidic scorer..
VDS
Rafael-Vidic-Rio-Evra
Park-Carrick-Giggs-Ronaldo
Rooney
Berbatov
Håber at Anderson får lov at starte, men tror det bliver sådan her.. KOM SÅ UNITED!!
Ja, så er det i aften. Tror virkelig vi lægger agressivt ud og Rooney sætter os i gang. Final score: Man Utd 3 Porto 1
Van der Sar
Ronaldo - Carrick - Giggs - Rooney
Tevez - Berbatov
Pisse fuckin ærgeligt at jeg højst sandsynligt ikke kan se den i aften! :rant::(
Edit: Yes I Can! :devilll:
Tror på, at vi kommer stormende fra start og spiller klasse fodbold.
Van der Sar
Ronaldo - Carrick – Giggs – Rooney
Tévez - Berbatov
Vi vinder 3-0. God kamp :)
Jeg tror på vi vinder 2-0. Men føler mig sku stadig lidt nervøs. Ville slet ikke kunne klare hvis vi ryger ud. Håber vi stiller med 2 angribere på toppen. Vi skal gerne op og lave 2 mål. Håber lidt på at se rafael istedet for O'shea.
Håber vi stiller op sådan her:
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Park
Berba-Rooney
Men tror det bliver:
VDS
O'shea-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Giggs-Scholes-Rooney
Berba.
Jeg håber bare vi vinder, for nu gav jeg lige Liverpool-fanen i min klasse en ordentlig hånesang :D
ChristianR
15-04-2009, 17:06
Vi skal bare vinde denher kamp, og det gør vi kun/bedst ved at stille et angrebsorienteret hold, der kan bringe død og ødelæggelse i Portos eget felt. Der skal med andre ord fuld fart frem ad, hvilket jeg dog frygter SAF ikke mener.
Jeg holder på denne opstilling:
---------VDS---------
Ronaldo - Fletcher - Giggs - Rooney
Tevez - Berbatov
SAF er nok lidt mere kedelig og defensivt orienteret. Jeg håber bare for alt i verden at mindst 2 af Tevez, Rooney og Berbatov kommer med. Jeg frygter han kun stiller med een, og det er altså ikke sådan, man scorer mål.
man.utd25
15-04-2009, 17:21
Vi skal bare vinde denher kamp, og det gør vi kun/bedst ved at stille et angrebsorienteret hold, der kan bringe død og ødelæggelse i Portos eget felt. Der skal med andre ord fuld fart frem ad, hvilket jeg dog frygter SAF ikke mener.
Jeg holder på denne opstilling:
---------VDS---------
Ronaldo - Fletcher - Giggs - Rooney
Tevez - Berbatov
SAF er nok lidt mere kedelig og defensivt orienteret. Jeg håber bare for alt i verden at mindst 2 af Tevez, Rooney og Berbatov kommer med. Jeg frygter han kun stiller med een, og det er altså ikke sådan, man scorer mål.
Fletcher er da skadet, det har jeg læst mig frem til, ps det står også her
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10138
tror faktisk lige præcis SAF maner til angreb, at vi bare blæser frem for fulde gardiner, så de overhovedet ikke bliver lukket ind i kampen, før de har tabt pusten af at jagte os rundt på banen, og på det tidspunkt skal vi bare føre 2-0. det ville være klasse med et hurtigt mål, også derfra bare forsætte, ikke noget med at hvile os efter en scoring, fordi det er der Porto fanger os så, de giver os slet ikke tid til at slappe af, så klapper fælden, og før vi får set os om er vi ude.. Der skal bare spille bold, angribes fuldt ud og scores. COME ON LADS !!
man.utd25
15-04-2009, 17:28
tror faktisk lige præcis SAF maner til angreb, at vi bare blæser frem for fulde gardiner, så de overhovedet ikke bliver lukket ind i kampen, før de har tabt pusten af at jagte os rundt på banen, og på det tidspunkt skal vi bare føre 2-0. det ville være klasse med et hurtigt mål, også derfra bare forsætte, ikke noget med at hvile os efter en scoring, fordi det er der Porto fanger os så, de giver os slet ikke tid til at slappe af, så klapper fælden, og før vi får set os om er vi ude.. Der skal bare spille bold, angribes fuldt ud og scores. COME ON LADS !!
Jeg håber det godt nok, men jeg tvivler meget på det, men min mave siger mig vi går videre i aften.
ChristianR
15-04-2009, 17:43
Fletcher er da skadet, det har jeg læst mig frem til, ps det står også her
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10138
Min bøf. det havde jeg egentlig læst, men glemt det. Så må Carrick erstatte ham.
Jeg tvivler desværre på, SAF blæser til angreb. Det er ved at være mange år siden, han har gjort sådan i en CL Playoff kamp på udebane.
Måske min hukommelse svigter, men jeg kan ikke komme i tanker om en sådan kamp siden '99 sæsonen?
Vds
O'shea - Rio - Vidic - Evra
Scholes - Carrick - Anderson
Ronaldo - Rooney - Tevez
Det bliver spændende i aften. Håber Tevez starter inde. Så han sammen med Rooney, kan få lagt et pres højt oppe på banen.
Berbatov kan indskiftes i 2. halvleg hvis vi ikke har opnået et godt resultat.
Min bøf. det havde jeg egentlig læst, men glemt det. Så må Carrick erstatte ham.
Jeg tvivler desværre på, SAF blæser til angreb. Det er ved at være mange år siden, han har gjort sådan i en CL Playoff kamp på udebane.
Måske min hukommelse svigter, men jeg kan ikke komme i tanker om en sådan kamp siden '99 sæsonen?
AS Roma 7-1 ? :devill:
man.utd25
15-04-2009, 17:59
Ja tænkte jeg nok, troede også de fleste vidste det, jeg har også min tvivl på han gør det
man.utd25
15-04-2009, 18:00
[/B]
AS Roma 7-1 ? :devill:
Det var jo på hjemmebane:) og ikke udebane
Jeg håber vi vinder 2-0. Så er vi også videre ikke?
Rooney, og Macheda laver målene :D
Jeg håber vi vinder 2-0. Så er vi også videre ikke?
Rooney, og Macheda laver målene :D
Øøøøh jo? Den virker til at være meget nem og kringle ;)
dr_united
15-04-2009, 18:51
Jeg har det allerede skidt.. vi skal fandme vinde i aften!!
Come on boys!!
Jeg tror at jeg er kommet fremtil, at følgende opstilling kan skabe en masse samtidig med defensiv beskyttelse:
VdS
O'Shea Rio Vidic Evra
Carrick Anderson
Ronaldo Giggs Rooney
Tevez/Berbatov
Danielsen
15-04-2009, 19:58
Tror sgu den bliver 3-3
Vi lukker mål ind, det er helt sikkert, men vi er tändte og derfor slår igen! :)
Manchester United
15-04-2009, 19:58
Aftenens startopstilling:
van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Anderson - Carrick - Giggs
Ronaldo - Berbatov - Rooney
Come on united. Vi tager den 1-3! :devill:
Hl-Glory
15-04-2009, 20:08
Vind eller forsvind..
Det siger jo ligesom sig selv vi skal vinde denne kamp.
Spillerne kan ikke være andet end opsatte!
Come on United!
Glory Man United
15-04-2009, 20:09
van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Anderson - Carrick - Giggs
Ronaldo - Berbatov - Rooney
Bænk: Foster, Neville, Evans, Scholes, Nani, Tévez og Macheda.
Ikke de store overraskelser
Hl-Glory
15-04-2009, 20:09
Stærk line-up, jeg har en fidus til Anderson og har haft det hele dagen.
Kom så drenge, ud og vis vi de bedste!
Come on United!
Synes det er godt og se Anderson fra start - bliver en vild kamp tror jeg.
Jacob FG
15-04-2009, 20:12
Dejlig og stærk line up, samt med nogle gode offensive kræfter til at sætte ind fra bænken.
Alt i alt ser det ud som om, at vi ikke er indstillet på at pakke os sammen, men vil frem og angribe - hvilket jo selvf også er dybt nødvendigt!
Come on your reds!
Glory Man United
15-04-2009, 20:14
Puha!!!!!!!
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM SÅ FOR H******
Gronkjor
15-04-2009, 20:16
Fin opstilling:) Dejligt at se Rio og Vidic tilbage sammen. Tror virkelig Anderson kan blive vigtig i aften, da han kender Porto.
C´MON UNITED!! :devill::trophy:
We'll never die!
Kom så drenge! Jeg kan mærke det er vores aften drenge!
Håber satme du har ret!
Hold kæft hvor er jeg klar! Hvorfor helvede skal der også være så lang tid til 20:45!?!
COME ON FOR SATAN!!! :devill:
Ok drenge, nu ved vi hvordan opstillingen bliver.. vil høre om I synes det kan betale sig at spille United til odds 2.28. Jeg er ligesom alle jer andre rimelig overbevist om at vi slår dem. men er lidt bange for vi er for subjektive i vores mening.
Jeg vil alligevel bede jer om at tage stilling til mit spørgsmål og prøv at være HELT objektive :D
Så kan det betale sig at spille United til odds 2.28? :)
We'll never die!
Håber satme du har ret, jeg har en underlig mavefornemmelse af at det her godt kan gå galt, med blik på vores slingrende kurs på det seneste, men med Rio og Vidic sammen igen skal angriberne blot levere.
Come on United :devill::devill:
Gronkjor
15-04-2009, 20:27
Håber satme du har ret, jeg har en underlig mavefornemmelse af at det her godt kan gå galt, med blik på vores slingrende kurs på det seneste, men med Rio og Vidic sammen igen skal angriberne blot levere.
Come on United :devill::devill:
Han har 100% ret! :trophy:
Jeg er så tændt man!
Jeg er mere klar, end 45 sekunder før jeg selv går på banen for min klub irl. Jeg er helt oppe og køre! Vi vinder, og jeg har snart skrevet 123152523 ligegyldige beskeder omkring, at vi vinder. :)
Vi skriver historie i Porto idag!
Vi skriver historie i Porto idag!
FUCK YEAH!!! Det første engelske hold der vinder i Porto, det bliver os! Kom så!:devilll:
Hvad er det for en amatør analyse af Brian Laudrup?
"Han vil vise mere fordi han spiller mod en hold fra Portugal" - nej, han har ikke spillet godt hele sæsonen.
"Han vil få det svært fordi hele stadion vil pifte når han har bolden" - sådan er det ligegyldigt hvor han spiller.
Det må du kunne gøre bedre, Laudrup.
Hvad er det for en amatør analyse af Brian Laudrup?
"Han vil vise mere fordi han spiller mod en hold fra Portugal" - nej, han har ikke spillet godt hele sæsonen.
"Han vil få det svært fordi hele stadion vil pifte når han har bolden" - sådan er det ligegyldigt hvor han spiller.
Det må du kunne gøre bedre, Laudrup.
JA vi får lige en ordentlig sviner, og specielt Ronaldo er i centrum af de negative vibrationer.
Laudrup har godt nok en pointe, med hensyn til vores bevægelse og omstillingsspil, men de maler godt nok fanden på væggen
Martinsen
15-04-2009, 20:44
Hvorfor helved skal vi høre på fede Mølby!
United!
JA vi får lige en ordentlig sviner, og specielt Ronaldo er i centrum af de negative vibrationer.
Laudrup har godt nok en pointe, med hensyn til vores bevægelse og omstillingsspil, men de maler godt nok fanden på væggen
Resten af analysen var sådan set meget fin - men lige præcis de to linjer jeg hev frem var direkte latterlige.
Manchester United
15-04-2009, 20:51
Ronaldo!!!!!!!!!!!!
Jacob FG
Ja Da!
Hl-Glory
Ronaldo!
Hold Da Helt Kæft Mand!!! Ronaldo
Martinsen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Hvor er det fremragende!!!! RONALDO!! COME ON!
Nu skal vi klø på.
Smukt Ronaldo - smuuukt <3
HAHA, TAG DEN LAUDRUP!
Fantastisk mål!
årets Mål!
Cristiano Ronaldo!
FUCK, hvor er det bare klasse af Ronaldo:devill:
YEEEEEEAH!!! RONALDOO!!!
Fucking SMUKT mål!!!:devill:
Fantastisk start, Come on United
Christiansano Heroldo
15-04-2009, 20:54
Nej, nej nej hvor er det et sygt mål..
Var fuldstændigt lammet i ca. 10 sekunder..
COME ON UNITED!!!
Hold da helt op et drøn drenge.. Lad det være et wake-up call til nummer 7 den sidste månedstid af denne sæson!
Jeg citerer kommentaroren: "en drømmestart" , og jeg vil gerne give ham ret!! RONALDO!! :devilll:
Gronkjor
15-04-2009, 20:55
VIVA RONALDO VIVA RONALDO!! Hvor er det vigtigt! :D
Jacob FG
15-04-2009, 20:58
Det er jo et komplet forvandlet United hold i forhold til starten på OT.. Langt mere vilje og gejst, og man kan se, at de tager opgaven meget seriøst!
Det korthus som væltede efter Liverpool-kampen er fandme ved at blive bygget godt og grundigt op igen! Cone on United!
Nu skal vi bare ikke blive passive, som vi har gjort hele sæsonen, for så kommer de ind i kampen igen
Christiansano Heroldo
15-04-2009, 21:02
Jeg synes det er et United-hold i fuld kontrol her det første kvarter. Det har sgu været savnet...
Martinsen
15-04-2009, 21:03
Der er stadigvæk et meget stort stykke arbejde der skal gøres og det ændre et godt første kvarter ikke på. Selvom det har været en god start, men jeg vil ikke blive for selvsikker endnu.
Lucho ser skadet ud.. gør ikke noget!
Er lidt nervøs.. Synes vi gør det svært for os selv inde midt på banen.. Især Carrick bliver tit spillet så håbløst at han næsten ikke kan undgå at smide den væk, der er ingen grund til at vi sætter os selv under pres.. Som Alex (ifølge Mølby) siger, skal vi have bolden frem til de forreste, det er dem der kan afgøre kampen..
Christiansano Heroldo
15-04-2009, 21:22
Hvad skete der med Rooney???
Bartokai
15-04-2009, 21:24
Rooney har sikkert lige brækket sin yndlingsknogle i foden (metatarsel, eller hvad den hedder)
Det lignede situationen mod Reading i sidste sæson :(
Hvor mange gule kort skal man få før man får karatæne?
Jacob FG
15-04-2009, 21:29
Noooooo! Der skulle have været kasse!
For pokker VIDIC den var stor mand!
Nej Vidic! Den skulle være der man!
Martinsen
NEj nej nej Vidic! EN kæmpe chance! hvor ville det have været klasse med 2-0 ved pausen.
Manchester United
Vidic, den skal fandme ind!
Ærgeligt her til sidst, vi ikke putter den ind, samt Vidic kæmpe chance!
Flot første halvleg..
Jacob FG
15-04-2009, 21:33
Fornuftigt spil stort set hele halvlegen igennem.. Men ét mål er stadig nok for Porto, så det ville sgu være rart lige at få banket nr. to ind!
ellers nice med alt det bande-spil Giggs laver med de andre der..
Hl-Glory
15-04-2009, 21:34
Rigtigt stærkt første halvleg, men hvor ville det dog lune med en 2-0 scoring.
- Men ellers det bedste spil, siden ude i milano som nævnt.
Vi skal frem for alt forsat turde spille fodbold i anden halvleg istedet for at stille os ned og forsvare.
Come on United!
God halvleg fra vores side - ligner mere det hold vi kendte fra før Liverpool kampen. Vi dominerer spillet lige bortset fra en periode på 5-10 minutter hvor Porto er lidt med. Vi skal bare lige have et mål til, for det kræver altså stadig kun ét mål fra Porto før det er dem der er videre - og med nogle af de kendelser den dommer har (2 frispark på kantet af feltet til Porto hvor en United spiller klart spiller bolden først - specielt i situationen med Carrick spillede han jo bolden flere sekunder før Porto spilleren faldt over hans ben) så kunne han let afgøre kampen med et tyndt straffespark er jeg bange for, så det må vi sikre os imod.
Gronkjor
15-04-2009, 21:36
Fin første halveg:) Dog havde jeg gerne set at vi gik lidt mere efter et ekstra mål.. Ellers ved vi jo hvad der kan ske tilsidst.. :whine: Men dejligt at se et United hold der for første gang i snart en del kampe virker opsatte! :D
Klart bedre tempo og boldsikkerhed i spillet i dag. Det viser sig også i at Porto konsekvent er for sene i taklingerne. Dommeren har overset en 2-3 semi-grove frispark hvor Ronaldo, Rooney og Berbatov alle får sene taklinger på ankel og skinneben, han må gerne åbne øjnene en smule så vi ikke får smadret folk!
En tidlig kasse i anden halvleg så vi kan køre på kontra og har den ekstra sikkerhed.
Meget proffesionel og gennemført første halvleg. Defensiven ser fantastisk ud med Rio tilbage. Der er virkelig ro på tingene. Det er dejligt. Ellers har vi godt styr på Porto, midtbanen har lukket godt ned for dem. Rent offensivt har det også været rigtig godt i perioder. Flotte kombinationer og fremragende mål. Sådan Ronaldo! Klasse! Vi havde en lille periode på 15 min., hvor spillet dykkede lidt, men ellers har det været ren klasse. Vi ved, at Porto i andenhalvleg vil gå ud og skabe flere chancer og blive mere aggresive. Det skal de. Derfor er det vigtigt, at vi for starten af andenhalvleg ikke trækker os for langt tilbage, for så skal de nok få et eller andet dumt mål. Gå ud og start halvlegen som vi startede kampen. For vi 0-2 målet, så tror jeg, at vi kan knække dem. Det har set godt ud, men fortsæt nu.
Come on United!
red-ronaldo7
15-04-2009, 21:48
COME ON UNITED!!! 2 mål mere tak - men vi kan nøjes med 1... KOM SÅ!
Vi har spillet med en boldsikkerhed som vi kun har set inden liverpool kampen. De løber også for hinanden. Det er bare så fedt at se igen.
Jeg skal dog lige love for Anderson blev pakket ind i de første 20 min, med 2-3 modstandere hver gang han fik bolden. Han har gjort det fortrinlig! Synes også Giggs har gjort det godt.
Jeg er bare lidt bange for Porto får et heldigt mål, og hvad gør vi så? :(
Gronkjor
15-04-2009, 21:50
Vi har spillet med en boldsikkerhed som vi kun har set inden liverpool kampen. De løber også for hinanden. Det er bare så fedt at se igen.
Jeg skal dog lige love for Anderson blev pakket ind i de første 20 min, med 2-3 modstandere hver gang han fik bolden. Han har gjort det fortrinlig! Synes også Giggs har gjort det godt.
Scorer igen? ;)
red-ronaldo7
15-04-2009, 21:51
Det var da vildt, som det regner . -.-
Scorer igen? ;)
Det har jeg sgu da ikke nerver til, hvis vi skal score igen med 10 min tilbage!!!!! :D
Sætter Macheda ind? ;)
SuperVida
15-04-2009, 21:55
Så ryger alt internet, zaptor og tv i Aalborg SV!!!!!!!!!! Sidder på en sølle mobil bredbånd, som er 30 min om at loade, det er 10. gang på 2 uger, det er fandme for dårligt!
Men væk fra det... Come on UNITED! Vi har spillet rigtigt godt i første halveg og lad det fortsætte... Der bliver i hvert fald trykket F5 på livescore.com hele tiden her :devill:
Sætter Macheda ind? ;)
Du siger noget, så er det jo ingen problem :)
Elrantiri
15-04-2009, 21:58
Så ryger alt internet, zaptor og tv i Aalborg SV!!!!!!!!!! Sidder på en sølle mobil bredbånd, som er 30 min om at loade, det er 10. gang på 2 uger, det er fandme for dårligt!
Men væk fra det... Come on UNITED! Vi har spillet rigtigt godt i første halveg og lad det fortsætte... Der bliver i hvert fald trykket F5 på livescore.com hele tiden her :devill:
Den er også røget i Aalborg V :whine:
Du kan også bruge resultat.dk, så får du målscoren PÅ DANSK :P
Gronkjor
15-04-2009, 21:58
Det har jeg sgu da ikke nerver til, hvis vi skal score igen med 10 min tilbage!!!!! :D
Nej har jeg heller ikke:/ Men føler mig nu rimelig sikker i dag med Rio og Vida bagerst:)
Jacob FG
15-04-2009, 21:59
Farligt sted at få frispark
SuperVida
15-04-2009, 22:00
Den er også røget i Aalborg V :whine:
Du kan også bruge resultat.dk, så får du målscoren PÅ DANSK :P
Nu er det heldigvis kommet igen, men for hvor lang tid?
Jacob FG
15-04-2009, 22:03
mjaa Berba.. Han har ikke været helt på toppen.. Kunne godt tænke mig at se Tevez, som måske har lidt mere fight at gøre godt med - hvilket jeg tror bliver mere og mere nødvendigt som kampen skrider frem
EDIT: Eller Macheda kunne nu også være ganske forfriskende at se på banen ;)
Hvis vi vinder 1-0 ikke? Er vi så videre?
Så er Arsenal da klar til semifinalen, med 3-0 oppe med 20 min igen.
Så er det store spørgsmål om det er Porto eller United som venter
Ja for så vinder vi samlet 3-2 :devill:
Ja vi er videre med 1-0, da vi jo så vil føre 3-2 sammenlagt...
Gronkjor
15-04-2009, 22:15
Ja det er vi.. :)
Jacob FG
15-04-2009, 22:15
Siden den første kamp endte uafgjort, så er det vel logisk nok, at det vindende hold helt sikkert går videre ?? :)
Ja for så vinder vi samlet 3-2 :devill:
Forstår jeg ikke? Hvad med Porto's 2 udebanemål?!
Gronkjor
15-04-2009, 22:18
Udebanemål er kun gælende, hvis begge hold har lige mange mål efter 2 kampe...
dannigizmo
15-04-2009, 22:19
Det er ligegyldigt, når United vil have 4 point efter de to kampe, mens Porto kun har 1, hvis vi altså vinder 1-0. Målene tæller først, hvis holdene har samme antal point.
Det er jo underordnet da vi har scoret 3 mål og Porto kun 2 mål i de to kampe
Porto før først fordel af deres 2 mål på Old Trafford ved uafgjort 1-1, da det vil sende dem videre på reglen om udebane mål
Udebanemål er kun gælende, hvis begge hold har lige mange mål efter 2 kampe...
:smilings: tak for det. Har virkelig aldrig forstået den regel man :Smackden:
Martinsen
15-04-2009, 22:21
Synes vi giver alt for meget intiativ til Porto nu. Vi skal sku stadigvæk turde at spille bolden rundt det bliver nogle alt for lange minutter ellers. Og alt for nervepirrende.
Vi laver i hvertfald nogle rigtig dumme boldtab pt... Jeg er stadig nervøs :$
Synes vi giver alt for meget intiativ til Porto nu. Vi skal sku stadigvæk turde at spille bolden rundt det bliver nogle alt for lange minutter ellers. Og alt for nervepirrende.
Alt for nervepirrende nu, ja!
Det er ligegyldigt, når United vil have 4 point efter de to kampe, mens Porto kun har 1, hvis vi altså vinder 1-0. Målene tæller først, hvis holdene har samme antal point.
Nu er det jo mere hvis målscoren er lige, at reglen om udebanemål, træder i kraft ;)
dannigizmo
15-04-2009, 22:26
Nu er det jo mere hvis målscoren er lige, at reglen om udebanemål, træder i kraft ;)
Men hvis den ene kamp ender uafgjort og den anden ender med et af holdene som vinder, er det jo ligegyldigt, hvad scoren har været, eftersom det ene hold så vil have flere point. Så er det er alle målene, der er ligegyldige.
Nå, nok om det, vi er vel enige :)
det her minder mig om 2004 - håber ikke det fortsætter.
Der er bare for mange personlige fejl. Skønt at have Rio tilbage, han har gjort en forskel i dag
Bartokai
15-04-2009, 22:27
vi skal lige 10-20 meter længere frem på banen.. vi er presset helt i bund
uacceptabelt, de seneste minutter.
Jacob FG
Jesus Christ så få da den bold VÆK!
Martinsen
Kom nu for helvede da lidt længere frem på den bane!! Det der kan vi jo ikke styre!! er bange for det går galt det her og i så fald er det klart vores egen skyld, hvorfor skal vi pludselig pakke os fuldstændig vild.
Edit: Kom nu lidt Nani for helved.
stor porto chance... Puha... Jeg ville bytte Tevez ind for Cristiano hvis jeg var træner...
Gronkjor
15-04-2009, 22:31
Kom nu United hold den!
Jacob FG
15-04-2009, 22:32
Længe leve Hulken.. Han har da været en katastrofe!
Jacob FG
15-04-2009, 22:35
Jadaaaaaaa
red-ronaldo7
15-04-2009, 22:35
Jaaaaaaaaaaaa!
Sådan! Vi skrev historie!
Sådan! så er vi videre <3
Manchester United
15-04-2009, 22:36
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! SÅDAN... fuck man nerverne sad helt uden på.. Men dejligt vi er videre!
For satan det var vigtigt!! Statistikker og stimer er til for at blive brudt :)
Sådan. Dejligt med en sejr!
Så kan jeg sove trygt i nat:devill:
jaaaa.... for helvede hvor er det stort!
Nu skal arsenal have en røvfuld og så tager vi Barca i finalen!
Samlet set god præstation - Overfør det nu til ligaen, please!
Hl-Glory
15-04-2009, 22:38
Stærk præstation i aften!
- Lækkert med avancement!
Glory glory Man United!
Yes! Er helt oppe og ringe!
Bartokai
15-04-2009, 22:39
sådan!!! denne sejr er "the turning point" for vores dårlige periode.. vi er tilbage! Bring on the Arse..
Fedt med en sejr - bare ærgeligt vi ikke kunne være lidt mere overbevisende synes jeg.. men fuck det; sejr og vi er videre til 'the semis' :devill::trophy:
Igen i år er der 3 engelske hold og Barcelona i semi-finalen.
Arsenal - Manchester United
Chelsea - Barcelona
Umiddelbart er vi favortitter sammen med Barcelona til at nå til Rom.
Gronkjor
15-04-2009, 22:42
Yes! Tillykke drenge første Engelske hold til at vinde i Porto:)
Så skal vi "Bare" banke Arsenal ud, og så venter Barca (måske Chelsea) i finalen.. Platini er nok ikke alt for glad nu? Hehe 3 engelske i semien igen..
Rosgaard
15-04-2009, 22:43
YEEES!! Sådan drenge.. For satan hvor er det fedt - Nu tager tæver vi professorens undersåtter, og dernæst Barcelona i finalen!
PerRonaldo
15-04-2009, 22:43
Igen i år er der 3 engelske hold og Barcelona i semi-finalen.
Arsenal - Manchester United
Chelsea - Barcelona
Umiddelbart er vi favortitter sammen med Barcelona til at nå til Rom.
Hmm arsenal bliver langt sværere end den kamp vi lige har haft og jeg tror også stadig at chelsea kan sætte et kæp i barca hjulet!
Fantastisk kamp af drengene idag.. det var sådan en præstation der gjorde os til vindere sidste år! Et mål mere havde været på sin plads, men vi har fuldstændig styr på det.. Lækkert og se rio og vidic tilbage.. Stadig verdens bedste midterforsvar!! Alle gjorde deres pligter og alle spillede en super kamp..
Godnat drenge, tak for en klasse sejr! ;)
Berbalove
15-04-2009, 22:50
Tillykke med sejren.. Så er det arsenal, er allerede lidt bekymret, ved ikke rigtig hvor gode de egentlig er. Men hvis vi spiller op til vores bedste, så banker vi dem baglæns ud af banen!
Fantastisk forsvarsarbejde og lækker præstation.. Dejligt at se at Rio & Vidic finder de gamle takter frem igen.. :devilll: Nu mangler der nok bare lidt offensivt!
MOM: Anderson efterfulgt af en Giggs - fremragende arbejde specielt defensivt af anderson
United DK
15-04-2009, 22:51
EASY! EASY! EASY! EASY! EASY!
We're back in business!!!
Fremragende kamp fra vores side, nej, det var ikke champagnebold, men det var så overlegent, og jeg sad på intet tidspunkt, og frygtede elimenering, efter Ronaldos perle, og det siger altså noget, når man tænker på, at det er en CL-kvartfinale.
Det lader til at Ferguson har løst problemet, og vi nu er klar, til at kører det sidste stykke i mesterskabskampen.
Hmm arsenal bliver langt sværere end den kamp vi lige har haft og jeg tror også stadig at chelsea kan sætte et kæp i barca hjulet!
Fantastisk kamp af drengene idag.. det var sådan en præstation der gjorde os til vindere sidste år! Et mål mere havde været på sin plads, men vi har fuldstændig styr på det.. Lækkert og se rio og vidic tilbage.. Stadig verdens bedste midterforsvar!! Alle gjorde deres pligter og alle spillede en super kamp..
Klart Arsenl bliver en væsentligt stærkere modstander end Porto, men umiddelbart hedder den vel 55-45 i både Barcelona og vores fordel.
Men Chelsea kan sagtens med deres fysik stække Barcelona og Arsenal har jo slået os en gang på Emirates, så det er to åbne semi-finalen
unitedforreal
15-04-2009, 22:54
Som jeg sagde for 1 uge side, så vil Ronaldo vise sit værd for United og det gjorde han så idag. Jeg synes han spiller en god kamp sammen med Rooney op foran. Men MOM må gå til Vidic og Rio...Jeg synes for første gang man skal give den til 2 spiller. De spiller rigtig godt sammen. Det er selvom vi havde verdens dårligste dommer.
Den dommer skulle bare skydes. Vi var tæt på at miste Evra og Rooney med skader, fordi vi havde en idiot med sort tøj på, på banen idag.
Anyway, vi er i semi...og vi vinder PL snart.. arsenal slår liverpool.
Det er KONGE drenge!!! Tillykke United! Finalen er i sigte.. og jeg vil sige at jeg hellere ville trække Arsenal frem for alle af de holder er tilbage!!
Fuck You Gunners! :devilll:
AND WE DID IT AGAIN !!!!!
Cause Man. United will never die !!
Hvor er det lækkert, så skal vi bare over Arsenal, håber virkelig på en finalen mod Barca. men lad os passe på nu.. Og spille dette spil videre og snuppe Premier League.. Godnat drenge.. Elsker jer !!!
Smaakage
15-04-2009, 23:01
Fremragende kamp fra vores side, nej, det var ikke champagnebold, men det var så overlegent, og jeg sad på intet tidspunkt, og frygtede elimenering, efter Ronaldos perle, og det siger altså noget, når man tænker på, at det er en CL-kvartfinale.
Det lader til at Ferguson har løst problemet, og vi nu er klar, til at kører det sidste stykke i mesterskabskampen.
Præcis! Endelig lignede det en præstation der er United værdigt. Og nøøøj hvor var Andie en fryd for øjet idag. Skønt at se spillere kæmpe for bolden og et urimeligt sikkert forsvar. Fantastisk!
Klasse mål af Ronaldo! Både vigtigt og smukt!
Liverpool fanen fra min klasse prøver at overbevise mig om, at det er federe at score 4 mål mod Chelsea og så ryge ud, end at score 1 mål mod Porto og så gå videre.. ...
lidt flere punktummer: ....... ... ......
..... .. Jeg kan ærlig talt ikke se pointen :D Men hey, nu er vi videre! Wehii!
In Manu we trust
15-04-2009, 23:05
Helt præcist - vi styrede kampen som et mesterhold.. Jeg er heller ikke i tvivl om at vi knækker Arsenal over 2 kampen..
Det er vende punktet drenge - we are back i buiness... Tillykke til vores røde gud og hans 11 diciple :)
Klasse mål af Ronaldo! Både vigtigt og smukt!
Liverpool fanen fra min klasse prøver at overbevise mig om, at det er federe at score 4 mål mod Chelsea og så ryge ud, end at score 1 mål mod Porto og så gå videre.. ...
lidt flere punktummer: ....... ... ......
..... .. Jeg kan ærlig talt ikke se pointen :D Men hey, nu er vi videre! Wehii!
Thomas, det er jo derfor han er Scouser ! That Bastard dosen't know shit..
:devill: Fuck man. vi er i Semi Finalen.. Tiger Great siger jeg bare !!!
Er jeg den eneste der så det Ronaldo gjorde med trøjen mod fansene før kampen, kunne man ikke fristes til at tro at han under trøjen har givet Fuck fingeren til Portos fans, der banker vel stadig et Sporting hjerte i ham ?..
Mulig startopstilling
Van der Sar
Ronaldo - Carrick – Anderson – Giggs
Rooney - Berbatov
Ville lige pointere at jeg ramte alle 11 i aften! :devilll: Det er kun anden gang jeg gør det , så en lille personlig triumf på en ellers skidt statistik.
Tillykke med avancementet drenge , fantastisk lettende!
Cristian9000
15-04-2009, 23:42
Ville lige pointere at jeg ramte alle 11 i aften! :devilll: Det er kun anden gang jeg gør det , så en lille personlig triumf på en ellers skidt statistik.
Tillykke med avancementet drenge , fantastisk lettende!
Tillykke, og tillykke til alle United fans i dag :D det er jo herligt det her, og rigtig flot kamp af forsvaret og specielt en brasiliansk ven vi har der hedder Anderson!
man.utd25
15-04-2009, 23:44
Tillykke drenge, fuck det var fortjent:) og sikke et drømme mål af Ronaldo WOW....
Også synes jeg Anderson spillede godt, han viser han er fremtidens mand.
Og vidic og Rio ja de er bare klasse sammen, nu har vi haft vores nedtur, er sikker på dette vi så i aften var vende punktet for os.
Det var dejligt at gå videre. MOM må være enten Vidic, Ferdinand eller Giggs.
Fletcherfan
15-04-2009, 23:49
Oy hvor var det bare dejligt med den sejr der... Jeg var sååå nervøs selvom jeg VIDSTE United ville vinde... Fordi et mål er altid risky...
Jeg synes, at Anderson og O'Shea var fantastiske... O'Shea pakkede Hulk ind i sin inderste lomme, nej hvor var han sej... Også utrolig rolig sikker i sin boldomgang for engangs skyld... Og Anderson... han MÅ blive MOM... En middel første halvleg blev afløst af en perfekt anden halvleg fra hans side... Helt utrolig fantastisk kamp fra hans side... Er det måske "The Return of Anderson"???
Men der var et kæmpestort minus, og det var årsagen til, at mit hjerte i de sidste minutter sad oppe i halsen... Hvordan kan Evra blive ved med at være sååå dårlig... I dag var han igen igen totalt væk... Specielt til slut var totalt udenfor... Og hvis Porto havde scoret på den mulighed de havde til sidst hvor Evra ikke var at se nogen steder selvom Porto havde bolden på Uniteds halvdel så havde jeg krævet ham solgt... Nu må han altså tage sig sammen... Nu har han været enormt dårlig i 2 måneder... Det er altså ikke godt...
man.utd25
15-04-2009, 23:55
Oy hvor var det bare dejligt med den sejr der... Jeg var sååå nervøs selvom jeg VIDSTE United ville vinde... Fordi et mål er altid risky...
Jeg synes, at Anderson og O'Shea var fantastiske... O'Shea pakkede Hulk ind i sin inderste lomme, nej hvor var han sej... Også utrolig rolig sikker i sin boldomgang for engangs skyld... Og Anderson... han MÅ blive MOM... En middel første halvleg blev afløst af en perfekt anden halvleg fra hans side... Helt utrolig fantastisk kamp fra hans side... Er det måske "The Return of Anderson"???
Men der var et kæmpestort minus, og det var årsagen til, at mit hjerte i de sidste minutter sad oppe i halsen... Hvordan kan Evra blive ved med at være sååå dårlig... I dag var han igen igen totalt væk... Specielt til slut var totalt udenfor... Og hvis Porto havde scoret på den mulighed de havde til sidst hvor Evra ikke var at se nogen steder selvom Porto havde bolden på Uniteds halvdel så havde jeg krævet ham solgt... Nu må han altså tage sig sammen... Nu har han været enormt dårlig i 2 måneder... Det er altså ikke godt...
Ejjjj altså er slet slet ikke enig med dig , Evra spiller da en kanon første halvleg, men falder lidt ud i 2 halvleg.
men er ellers enig, Andersoooon er tilbage:).
Fletcherfan
16-04-2009, 00:36
Ejjjj altså er slet slet ikke enig med dig , Evra spiller da en kanon første halvleg, men falder lidt ud i 2 halvleg.
men er ellers enig, Andersoooon er tilbage:).
Hvorfor tror du Porto forsøgte sig igennem i hans side??? Fordi han havde en dårlig dag (eller endnu en)...
YepXfg9tX_k
Det mål kan man aldrig få nok af! :D Fuldstændig sindssygt sparket ind og helt klart Ronaldos bedste i denne sæson synes jeg! :devilll:
Flax_Generous
16-04-2009, 01:04
Det er sat'me et godt mål. Jeg vil skyde på, at det er omkring 35 meter fra mål. Det er virkelig, virkelig langt - bolden skruer eller brækker jo ikke, den flyver bare som en raket. Imponerende.
Fletcherfan
16-04-2009, 01:15
det var 39,7 meter udefra... og med over 64 km/t...
morten k
16-04-2009, 01:29
Hvorfor tror du Porto forsøgte sig igennem i hans side??? Fordi han havde en dårlig dag (eller endnu en)...
Præcis. Boutique O'Shea have LUKKET! idag. Johnny var MoM. Jeg tror Portos indlæg og gennembrud på deres højrefløj kan tælles på 0 fingre.
Evra var straks mere flagrende. I første halvleg håbede jeg lidt på at han var på vej tilbage - men overall var han stadig et godt stykke fra den Evra jeg har beundret og rost. Omend det var en del bedre end det han har leveret de sidste par måneder. Han ligner bare ikke en der har hjertet med.
Men ige et shout out til den gamle Giggsy. Han var kongen af cool idag. Signalerer den rolighed og sikkerhed hans yngre holdkammerater har brug for. Ingen panik - iskold eksekvering hele tiden.
Hvorfor al den snak om Anderson?
Altså, hvis en 20 brasillianer ikke kan tage og give nogle tæsk på midtbanen i europæisk fodbold, hvem kan så?
...eller......
Det var en kovending i aften. Fuck det var godt.
Det var nu 39,7 yards, så det bli'r 35,6 meter
Klasse vi er videre. Rigtig lækkert og ikke mindst fortjent, når man ser på kampen vi spiller igår. Selvom det ikke var en stor sejr, så var vi alligevel overlegene, når man ikke kan tillade nogle modstandere chancer på egen bane i en CL-kvartfinale. Det er altså imponerende. Jeg var næsten ikke nervøs, for det hvis Porto skulle score, så skulle det være fra en stunner udefra ala Ronaldos kasse. Og når vi kommer til det mål, for satan hvor var det vildt. Jeg var lige kommet hjem fra en fodboldkamp og ser så sådan et mål. Wow! Fantastisk! Forsvaret var verdensklasse. Elller rettere sagt tilbage på vanligt niveau. Rio og Vidic viste, at sammen er verdensbedste midterforsvar.
Tillykke med det drenge, det er fandme lækkert efter den første kamp, der ikke var helt så god. Arsenal bliver svære at slå, da de kan satse 100% CL og er inde i en god stime. Jeg er dog sikker på, at det kan lade sig gøre, hvis forsvaret holdet dette niveau.
Glory Man United
16-04-2009, 08:20
Som en skrev var det altså ca 35 meter udefra....og forhåbentlig da hårdere end 64 km/t?? :lolol:
Iøvrigt vil jeg sige, at den 1. halvleg igår var i en helt anden klasse end det vi så mellem CSKA-Fools. Vi manglede bare lige at punktere kampen. Men flot flot indsats af gutterne....
RuudVanNissetøj
16-04-2009, 08:36
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Rio-comeback-betoed-alt
Jeg giver Fergusson helt ret - hvor er Rio bare vigtig at have med i midterforsvaret. Vidic var igen tilbage i sin "bad-ass" stil hvor ingen angribere får et ben til jorden. Rio styrer simpelthen det forsvar så forbilledligt at det giver mig tårer i øjnene.
Ellers må jeg sige, at jeg er imponeret over den diciplin og fighter ånd vi viste igår. Over hele banen synes jeg vi så viljen til sejr - inkl. udskældte spillere som Berba og måske især Ronaldo - desuden et fuldstændigt vanvids mål han giver os :)
Vi er tilbage igen, måske ikke med jordens allermest sprudlende spil, men synes alligevel i momenter at vores angreb og offensiv var rigtig flot flydende. Elsker bare Rooney og den power han bidrager med i front, eller Giggs som den gamle ræv der fortsat leverer toppræstationer.....
Lige for at lægge en kommentar ind til Ronaldos mål.. Var der ikke engang en som udtalte noget i den her stil?: "A good goal is one that both is important and beautiful"
Men jeg må godt nok sige at Ronaldos igår opfyldte dette!
Det var vigtigt for sæsonens afslutning at vi fandt tilbage til det forsvarsspil, hvor målene ikke blev givet til modstanderne i et væk.
Rio har sin betydning selvfølgelig, men tidligere på sæsonen da vi havde vores "14 i træk" da var rio også ude noget af tiden, mens evans og vidic spillede.
Tror simpelthen det havde noget at gøre med at der var større koncentration på igår, da folk vidste hvad der var på spil.
Ronaldos mål var vel ok ;-)
Vi mangler stadig noget i vores offensiv, men igår var der andre ting på dagsordenen. Berbatov synes jeg er en skuffelse. Jo han holder godt i den osv, men han skal gøre sig selv lidt farligere.
dannigizmo
16-04-2009, 09:40
Som en skrev var det altså ca 35 meter udefra....og forhåbentlig da hårdere end 64 km/t?? :lolol:
Jeg er for doven til at læse resten af tråden, så ved ikke, om det står et andet sted, men 3+ viste den til 37 meter (mener jeg det var) og 107 km/t, da den nåede keeperen
SantasLittleHelper
16-04-2009, 10:00
Der menes nok 64mph, altså 102kmt. Jeg mener dog også, attv3 målte den til de tal dannigizmo nævner.
Skulle vi ikke bare lade den ligge, og kalde det for hvad det var.. Et drømmehug fra kongen himself !! Håber virkelig det var det der skulle til for at sætte gang i os igen.
Liverpool må bare ikke få lov til at vinde det mesterskab i år.. Er ikke så glad ved tanken om vi har Arsenal i 2 kampe nu her. Men med det spil vi leverede idag så skal det nok blive en herlig sæsonafslutning!
Skulle vi ikke bare lade den ligge, og kalde det for hvad det var.. Et drømmehug fra kongen himself !! Håber virkelig det var det der skulle til for at sætte gang i os igen.
Liverpool må bare ikke få lov til at vinde det mesterskab i år.. Er ikke så glad ved tanken om vi har Arsenal i 2 kampe nu her. Men med det spil vi leverede idag så skal det nok blive en herlig sæsonafslutning!
Det var Cristiano der scorede.
VonKoblenz
16-04-2009, 11:37
Sådan et flot pinsehug fra Uniteds pretty boy Ronaldo, nu er vi igang igen. Rio og Vidic skabte ro i forsvaret, så vores baks lukkede godt af. Så nu skal vi bare have Rafael tilbage på højre backen og så er vi igang igen! :D Så skal vi sgu ikke være nervøse for the Gunners. Derimod skal de være nevøse for et fremstormende Untied hold! :D
GLORY UNITED!
Parkohargo
16-04-2009, 12:35
Dejligt dejligt at vi gik videre igår:) Var satme nervøs til sidst for at de skulle udligne men heldigvis holdt defensiven.! Nice mål af Ronaldo BTW:)
Så venter Arsenal..
Fantastisk kamp igår. Den var sku spændende.
Nogle der ved om de gule kort spillerne har på sig nu bliver rykket med over til semifinalen. Skulle ikke undre mig at vi sikker stod og mange tre fire profileri en evt semifinale.
Jeg mener, at de i goalshow i går sagde at det var omkring 107 km/t !!! :devill:
SantasLittleHelper
16-04-2009, 13:30
Fantastisk kamp igår. Den var sku spændende.
Nogle der ved om de gule kort spillerne har på sig nu bliver rykket med over til semifinalen. Skulle ikke undre mig at vi sikker stod og mange tre fire profileri en evt semifinale.
Rooney, Vidic og Evra får karantæne hvis de får et gult kort mere. Det vil sgu være hårdt at skulle undvære dem.
Rooney, Vidic og Evra får karantæne hvis de får et gult kort mere. Det vil sgu være hårdt at skulle undvære dem.
Helt latterligt kort til Evra igår. Rammer bolden først, og bliver selv ramt på skinnebenet, og bliver så på en måde også ramt så han bløder fra munden. Er der nogen der ved om man kan appellere? Helt åndsvagt at han nu skal holde sig lidt mere passiv i to kampe hvis han vil med til finalen
Vidic gule var helt iorden.
SantasLittleHelper
16-04-2009, 13:51
Helt latterligt kort til Evra igår. Rammer bolden først, og bliver selv ramt på skinnebenet, og bliver så på en måde også ramt så han bløder fra munden. Er der nogen der ved om man kan appellere? Helt åndsvagt at han nu skal holde sig lidt mere passiv i to kampe hvis han vil med til finalen
Vidic gule var helt iorden.
Det tror jeg ikke vi kan. Men ja, det var et latterligt gult. Jeg ser dog helst at han ikke lader sig hæmme af det og giver sig fuldt ud. Fører vi 4-0 på Emirates med 10 minutter igen og Adebayor er fri med ham og VDS ser jeg selvf helst at han lige bakker af, hehe
PL-pedersen
16-04-2009, 13:56
Fører vi 4-0 på Emirates med 10 minutter igen og Adebayor er fri med ham og VDS ser jeg selvf helst at han lige bakker af, hehe[/QUOTE]
synes da bare han skal rive dyret fra hinanden hvis han alligevel har chancen,:devill:
vi har jo super O'shea ;)
Lige om semi-finalen mod arsenal(Cahmpions league): er der nogle der ved om Arsenal har nogle skadede spillere eller karentæne ramte spillere til når vi skal spille mod dem?
For satan det ville være nice hvis vi smadrede Arsenal.... så kunne det måske være ham der 'Owushu' fra arsenals forum, ville holde sin kæft. Det er en helt uhyggelig evne han har til at skrive retarderede indlæg gang på gang. Han har uden tvivl stadig sin første intelligente sætning til gode..:whine:
Virkelig fedt at vi "spillede" fodbold i går - flot fodbold endda, så godt :) Det var, desværre, ved at være lidt tid siden, vi fik det til at køre i en længere periode, så håber det blev startskuddet til resten af sæsonen..
Dejligt at have Ferdinand tilbage, om han decideret var årsagen til, at Vidic og Evra spillede godt, kan man ikke svare på - men under alle omstændigheder godt, at forsvaret var til at ende igen;) O'Shea gjorde det også super.
Så styrede vi jo også midtbanen - rart at se, at vi var først på stort set alle bolde.
Rigtig flot mål af Ronaldo, kan man vist ikke komme udenom..
Men sejren var nok ikke kommet i hus, havde det ikke været for Rooneys sindssyge arbejde (som vi har set så tit)!
Men man kan vist ikke komme udenom, at de sidste 20 min. plus ekstratiden gik yderst langsomt :p
Ja, vi har mange gule kort, men det vigtigste er, at spillerne til Arsenal-kampene ikke tænker over det, for så vil det påvirke deres spil. De skal give den fuldt skrue og ikke trække sig i duellerne. Så må det koste et gult kort, hvis det er det. Roy Keanes kamp imod Juventus i 99 på udebane er et godt eksempel på, hvordan man skal spille en kamp med risiko for et at misse en eventuel finale eller returkamp.
Fletcherfan
16-04-2009, 15:27
Iøvrigt vil jeg sige, at den 1. halvleg igår var i en helt anden klasse end det vi så mellem CSKA-Fools. Vi manglede bare lige at punktere kampen. Men flot flot indsats af gutterne....
De tal jeg kom med er fra Skysports...
Ja, det er nok rigtigt som en nævner, at det er mph og IKKE km/t
Glory Man United
16-04-2009, 15:34
De tal jeg kom med er fra Skysports...
Ja, det er nok rigtigt som en nævner, at det er mph og IKKE km/t
Har du overvejet, om de 64 km/t ikke er engelske? :)
Nej, de bliver slettet nu. Det var noget Platini indførte sidste år, fordi man ikke vil have at stjernespillerne skulle få en evt. karantæne i en CL-finale, da mange af de fans, der kommer på stadionet til finalen håberp å at se alle stjernerne. Derfor er ingen i karantænefare, medmindre man få direkte rødt i første kamp, eller man får dobbeltgult i anden kampen.
SantasLittleHelper
16-04-2009, 18:39
Så kan man sgu da lige så godt lade være med at dele gule kort ud. Det er sgu da for dumt.
Nej, de bliver slettet nu. Det var noget Platini indførte sidste år, fordi man ikke vil have at stjernespillerne skulle få en evt. karantæne i en CL-finale, da mange af de fans, der kommer på stadionet til finalen håberp å at se alle stjernerne. Derfor er ingen i karantænefare, medmindre man få direkte rødt i første kamp, eller man får dobbeltgult i anden kampen.
Mener jeg har hørt noget om den regel tidligere, men er du sikker på, at den ikke først træder i kraft sammen med alle de andre ændringer til næste sæson? UEFA-regulationerne nævner i hvert fald intet om, at advarsler skulle bortfalde før semifinalerne.
21.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season.
Mener jeg har hørt noget om den regel tidligere, men er du sikker på, at den ikke først træder i kraft sammen med alle de andre ændringer til næste sæson? UEFA-regulationerne nævner i hvert fald intet om, at advarsler skulle bortfalde før semifinalerne.
Nej, det startede allerede sidste sæson. Hvis jeg husker rigtigt, så fik United også slettet deres potentielle karantæner, da vi mødte Barca på Camp Nou, så der ingen fare kunne opstå, hvis en af stjernerne skulle få et gult kort.
Liverpool_sucks
16-04-2009, 19:39
Nej, det startede allerede sidste sæson. Hvis jeg husker rigtigt, så fik United også slettet deres potentielle karantæner, da vi mødte Barca på Camp Nou, så der ingen fare kunne opstå, hvis en af stjernerne skulle få et gult kort.
Hmm.. passer meget godt, for Ronaldo fik gult kort mod barca og det var hans andet kort i seasonen CHL.
man.utd25
16-04-2009, 21:00
Ja de forsøgte:) Evra var med til at få spillet til at glide nemmere igår, han fightede i første halvleg, men i de sidste 10 lavde han en del fejl, men at sige han spillede ring, er for mig slet ikke sandt
man.utd25
16-04-2009, 21:03
Har du overvejet, om de 64 km/t ikke er engelske? :)
Han skulle have skudt med en fart på 107 km i timen, viste de da også igår
SuperDragoes
16-04-2009, 23:13
Hehe 3 engelske i semien igen..
Hehe ja "engelske" klubber :)
Min profil var desværre ikke aktiveret i dagene op til kampen, ville gerne have debatteret lidt optakt...Anyways fuldt fortjent at United gik videre igår, elendigt angrebsspil af Porto hele kampen igennem, samt godt United forsvar og et drømmemål af Ronaldo. Skræmmende så ufarlige vi var igår sammenlignet med kampen på Old Trafford, og så ovenikøbet hjemme på Dragão...Pinligt. Over to kampe kan jeg som Portofan dog ikke lade være med at være stolt af mit hold, alle havde dømt os ude inden den første kamp på Old Trafford og alligevel går vi ind og leverer en fantastisk præstation og får 2-2 med hjem fra England, næsten perfekt resultat før returkampen. Trist at se spillere som Hulk og Cristian Rodriguez som klart var vores bedste spillere i Manchester, være fuldstændig anonyme i gårsdagens kamp..
Efter kampen igår er der vel ikke andet at sige end fortjent at United går videre, de var en tand bedre end os igår og Ronaldos mål er noget af det flotteste jeg har set længe, ingen chance for Helton overhovedet. Bruno Alves synes jeg var vores bedste spiller igår, synes egentlig han gør det ganske okay og skaber et par chancer på dødbolde, desværre havde vi(hvilket egentlig også gælder for United, pånær scoringen) ingen chancer der ligesom blev rigtig giftige. Ganske frustrerende at se så stor klasse forskel der var fra det første opgør i Manchester, og så ovenikøbet på hjemmebane (foran et Porto publikum som igen igen skabte en fantastisk kulisse).
Så tillykke til United, efter præstationen i gårsdagens kamp er der vel ikke andet at sige end fortjent...
Hehe ja "engelske" klubber :)
Min profil var desværre ikke aktiveret i dagene op til kampen, ville gerne have debatteret lidt optakt...Anyways fuldt fortjent at United gik videre igår, elendigt angrebsspil af Porto hele kampen igennem, samt godt United forsvar og et drømmemål af Ronaldo. Skræmmende så ufarlige vi var igår sammenlignet med kampen på Old Trafford, og så ovenikøbet hjemme på Dragão...Pinligt. Over to kampe kan jeg som Portofan dog ikke lade være med at være stolt af mit hold, alle havde dømt os ude inden den første kamp på Old Trafford og alligevel går vi ind og leverer en fantastisk præstation og får 2-2 med hjem fra England, næsten perfekt resultat før returkampen. Trist at se spillere som Hulk og Cristian Rodriguez som klart var vores bedste spillere i Manchester, være fuldstændig anonyme i gårsdagens kamp..
Efter kampen igår er der vel ikke andet at sige end fortjent at United går videre, de var en tand bedre end os igår og Ronaldos mål er noget af det flotteste jeg har set længe, ingen chance for Helton overhovedet. Bruno Alves synes jeg var vores bedste spiller igår, synes egentlig han gør det ganske okay og skaber et par chancer på dødbolde, desværre havde vi(hvilket egentlig også gælder for United, pånær scoringen) ingen chancer der ligesom blev rigtig giftige. Ganske frustrerende at se så stor klasse forskel der var fra det første opgør i Manchester, og så ovenikøbet på hjemmebane (foran et Porto publikum som igen igen skabte en fantastisk kulisse).
Så tillykke til United, efter præstationen i gårsdagens kamp er der vel ikke andet at sige end fortjent...
Cadeau til dig, fordi du er Porto-fan. Jeg mindes ikke, at have mødte en porto-fan endnu i mit liv.
så vidt jeg husker fik puyol gult kort i første semi kamp sidste år og han var dermed spærret på old trafford.. jeg tror ikke den regel er trådt i kraft..
http://img10.imageshack.us/img10/8079/vueltacuartosfinalligac.jpg
United DK
17-04-2009, 00:53
Fodbold bliver sgu da også mere og mere svanset...
Elrantiri
17-04-2009, 02:02
Andersons udtryk i ansigtet gør det billede så meget sjovere :lolol:
Haha.. Giggs var heller ikke helt tilfreds efter situationen.. mindes han skubbede Porto-spilleren væk
Haha, alt for grineren! :D
Danielsen
17-04-2009, 15:04
http://img10.imageshack.us/img10/8079/vueltacuartosfinalligac.jpg
Alle hans tattoos gör ham sgu ikke mere maskulin i den situation!....Ja, SuperDragoes, jeg ville sgu også väre stolt som Porto-fan nu! ;)
SuperDragoes
17-04-2009, 21:30
Alle hans tattoos gör ham sgu ikke mere maskulin i den situation!....Ja, SuperDragoes, jeg ville sgu også väre stolt som Porto-fan nu! ;)
Det var vel derfor Meireles helder ikke spillede godt i onsdags, han havde vel travlt med så meget andet...;)
Danielsen
17-04-2009, 21:50
Det var vel derfor Meireles helder ikke spillede godt i onsdags, han havde vel travlt med så meget andet...;)
Haha...ja det så sgu sådan ud :D
Men fedt han har de tattoos, ikke så tit man ser det....lige ud over becks ;)
SuperDragoes
17-04-2009, 21:59
Haha...ja det så sgu sådan ud :D
Men fedt han har de tattoos, ikke så tit man ser det....lige ud over becks ;)
Lucho Gonzalez har også en masse tattoos på armene, men ikke helt i så stor stil som Meireles :)
Danielsen
17-04-2009, 22:06
Lucho Gonzalez har også en masse tattoos på armene, men ikke helt i så stor stil som Meireles :)
Ahh okay...fedt :)
Parkohargo
18-04-2009, 11:51
Hahahaha OMg et fedt billede.. Ja sådan går det når man tjener mange penge som bold spiller. Så stiger det sku en til hovedet:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.