Se fuld version : MoM CL. United - Porto
Kampens spiller.. Så ikke kampen, men ved hvertfald det ikke blive en def. spiller..
SantasLittleHelper
07-04-2009, 21:44
roo for obvious reasons
Rooney. kæmpede flot scorede et fint mål og lavede en genial assist.
schousboe9
07-04-2009, 21:50
MoM: Bruno Alves.. Han gav os da lidt håb, om ikke andet. Gik forrest og viste vejen, da vi manglede idéer.
United DK
07-04-2009, 21:53
Havde Fletcher holdt niveauet fra 1. halvleg, så havde han fået den, men han faldt af på den, mens Rooney trods alt viste vejen, så han snupper MoM.
Macheda! Han holdte humøret højt og varmede bænken op til de andre! God stil!
Stemte på Tevez...
Men Rooney fortjener den også.
Jeg synes simpelthen vores defensiv sejler for tiden. Ikke kun mod Porto i aftes, men lige siden den katastrofale Liverpool-kamp, har vores spil - særligt i den bagerste kæde - været intet mindre en miserabel. Evans bare bakker og bakker på sin direkte modstander, Neville er bare ikke god nok længere, O'Shea bliver aldrig moden til et hold af vores klasse og Ferdinand er skadet. Evra har været mærket lidt af sine skader, mens Vidic - med undtagelse af Liverpool-kampen, har spillet sublimt og om noget været manden, der har holdt os inde i alle turneringer!
Men nok er nok, og hvis defensiven ikke kommer på plads, frygter jeg det værste, i en sæson, som ellers har budt på en flot defensiv rekord og gode præstationer fra især Rafael, Vidic og Ferdinand....
Jeg synes simpelthen vores defensiv sejler for tiden.
Du havde ikke behøvet at skrive mere. Der er ihvertfald ingen der ka' argumentere imod dig.
Rooney får MOM, et mål og en assist fylder meget på en så spillemæssig dårlig aften :(
He goes by the name of Wayne Rooney, og gud, hvor jeg savner hans indstilling hos de fleste andre spillere på holdet.
man.utd25
07-04-2009, 23:23
Stemte Rooney, der var ikke så mange andre at vælge imellem ikke idag desværre.
DonThommy
08-04-2009, 05:25
håber virkelig at drengene nu fatter at porto ikke er et hold man undervurdere!!
hader bare ronaldos indstilling til bolde han taber !
rooney var da det eneste lyspunkt i den her kamp, hvor der egentlig ikke var andet at juble over end rooney og tevez's mål.
skod kamp !
Parkohargo
08-04-2009, 07:06
Stemte Rooney.. Der var ingen andre spillere fra vores hold der kom i nærheden af den titel synes jeg. Alle i defensiven var til seriøs dumpekarakter.
timberunited
08-04-2009, 07:33
Det er sgu bare ikke godt nok for et tophold kun at kunne kæmpe hver anden gang. Sådan vinder vi ingenting. De eneste rigtige undtagelser er: Tevez og TIMBERS M.O.M. Rooney. Godt gået at to velfungerende spillere med bundniveau kan sørge for uafgjort i CL. Det er fandme klasse. :whine: :whine: :lolol: :lolol:
bobrosgaard
08-04-2009, 08:17
Stemte Rooney. Tevez gjorde det godt da han kom ind, og Evra synes jeg var bedre en set længe(ved godt det ikke siger ret meget). Lidt ærgeligt at vi ikke forsøgte lidt mere udefra, når Helton ikke kunne holde bolden. Vi tager andet stik, når vi kommer til Porto, det er trods alt ikke værre end en sejr sikrer os videre adgang:trophy:
Glory Man United
08-04-2009, 08:18
Tror selv Elkjær kunne se, at Rooney var MOM
Rooney. Han var manden bag begge vores scoringer og viste sig endnu engang som en fantastisk holdspiller, da han løber over en halv bane længde, for at fange en Porto spiller på vej i en kontra.
tog rooney, men skarpt forfulgt af fletcher
De var også de eneste der kæmpede.
Når man ikke kan spille, må man kæmpe. Men svært når det bare er 2.
Glory Man United
08-04-2009, 11:35
Ved du er Fletcher fan, men igår var han altså lige så ringe, som alle andre (Rooney går så fri)
Flax_Generous
08-04-2009, 11:39
Ved du er Fletcher fan, men igår var han altså lige så ringe, som alle andre (Rooney går så fri)
Fletcher kæmpede dog. Men ja, det var ikke en god præstation af ham. Eller nogle af de andre på midtbanen. Det var som om de fuldstændig glemte hvordan man beskyttede forsvarskæden.
Fletcher fandt ikke samme niveau som mod Aston Villa, men han er altså heller ikke bedst på højremidtbane, hvor han primært lå igår. Der kommer Fletchers fight og aggression ikke til sin ret som inde centralt på midtbanen.
Stratego Thomas
08-04-2009, 16:08
er i belize nu, saa jeg fik set kampen kl 12.45 beliziansk tid - og hvilken frustrerende oplevelse at starte dagen med.. saa meget boldbesidelse og nesten ingen chanser(og maal!) - har united bare ingen spillere der kan score maal, som er over 18?? selvom macheda er ung og sikkert et lysende talent, ser jeg desverre lidt hans scoring mod villa, som et tegn paa vores problem med at faa bolden i modstanderens maal, idet ingen af vores dyre og etablerede stjerner tilsyneladende kan faa scoret.. for en ung spiller som masheda vandre (paa trod af lovende takter) ikke saadan bare lige ind og bliver fast maalscore fra dag til anden - ligemeget om han har vaeret saa heldig at score et flot og vigtigt maal i sin foerste ligakamp..\
naa tilbage til kampen: jeg synes egentlig, at o'shea gjorde det fint nok i et ellers kaotisk forsvar bl.a. fordi han fik sat et par rigtig vigtige tacklinger, og derudover virkede hans spil op ad banen ganske godt.. men husk: alt er relativt -osse en bedoemmelse af o'shea...(...)
Grønholdt.
08-04-2009, 16:51
Min stemme gik til Evra. Han forsøgte trods alt og lave en del fremadrettet i går. Rooney kæmpede også udemærket i går...
Bruno Alves er for som en lidt længere omme så flot siger vores bedste spiller i denne her kamp. Den eneste som formår at skabe en seriøs chance med et brilliant oplæg !
Man burde slet ikke stemme i dag for Rooney var da også ringe, hans tæmninger og generelle deltagelse i spillet var jo ikke til stedet, han kæmper lidt, og laver et flot assist, men det er vel egentligt også det eneste..(betragter ikke han mål som flot)
Det der frustrere mig mest er dog vores usandsynligt dårlige opspil og clearinger, hvilket er det som skaber alle chancerne.. Vi kan jo ikke finde ud af at sætte tempo i spillet afleveringer ligger langt væk fra en medspiller og der er ingen bevælgelse uden bold.
Hele spillet virker generelt helt opgivende, og det er da virkelig til at græde over når vi er kommet ind i den fase hvor pokalerne skal afgøres.
Derudover var vores fløje ikke i stand til at slå indlæg eller udfordre en mand (Fletcher og Park). Det kan godt være Ronaldo kritiseres for at miste bolden mange gange, men Park og Fletcher er bare boldflyttere på de kanter, og det er bare ikke i orden !!
Scholes og Carrick er dog det største problem på hele holdet stort set. Jeg tror ikke de 2 sætter en fod rigtig i hele kampen. Scholes laver nogle hjernedøde tilbagelæg til VDS, og Carrick kan jeg ikke huske havde en bold erobring eller en aflevering som ramte en mand der var over 10 meter....
Katastrofal indsats håber Ferguson giver et par stykker føntåreren
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.