PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - FC Porto

Sider : [1] 2

Zhaban
06-04-2009, 19:35
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - FC Porto http://www.bold.dk/billeder/art5159.gif
Champions League, Kvartifinaler | Tirsdag, 7. april 2009, 20:45 | Old Trafford

Optakt
Champions Leagues kvartfinaler sparkes i gang tirsdag aften. De engelske forsvarende mestre tager imod Portugals modstykke i form af FC Porto.

Manchester United og FC Porto har mødt hinanden tre gange før i europæisk sammenhæng. Første gang var i 1977-1978-sæsonen, da turneringen hed UEFA Pokalvindernes Turnering. Dengang slog portugiserne United ud nøjagtig som det også lykkedes dem i sæsonen 2003-2004 med Jose Mourinho bag roret. Porto tog en 2-1-sejr hjemme og fik 1-1 ude, og avancerede dermed i turneringen som de siden hen vandt. I sæsonen 1996-1997 slog United dog Porto ud 4-0 sammenlagt, bl.a. på mål af Ryan Giggs og Eric Cantona.

FC Porto fører deres nationale liga med fire point ned til forfølgerne fra Sporting Lissabon, ligesom Manchester United også har fire point ned, hvis de kan slå Portsmouth hjemme, som er det opgør de mangler. Vinder FC Porto ligaen i indeværende sæson vil det være fjerde gang i streg. Portugiserne er i suveræn kampform og er således ubesejrede i 16 kampe, hvoraf kun fire er uafgjorte.

FC Porto vandt Champions Leagues Gruppe G med 12 point foran Arsenal med 11 point. De tabte ude til netop Arsenal, og hjemme til Dynamo Kiev. De resterende fire kampe vandt de, hvilket inkluderede to sejre over tyrkiske Fenerbahçe. I ottendedelsfinalen mødte de Atlético Madrid og med 2-2 ude mod dem avancerede de ved reglen på flest scorede udebanemål. Lisandro Lopes er med seks æsker en af turneringens topscorere, men Sir Alex Ferguson vælger i optakten at fokusere på angriberen Hulk som et af portugisernes farligste våben.

Tre gange har FC Porto gæstet Old Trafford og to gange er endt med nederlag – 5-2 og 4-0. Sidst de gæstede Uniteds hjemmebane tog de derfra med 1-1. Netop det opgør er den eneste gang Porto er taget fra England med point af 12 mulige. Det ene opgør udgør også Manchester Uniteds eneste pointtab til en portugisisk klub på egen grund nogensinde af ni mulige.

Manchester United karantæneramte trio Paul Scholes, Wayne Rooney og Nemanja Vidic kan alle anvendes i dette opgør. Mindre heldige er Rio Ferdinand og Anderson, der begge samlede skader op hos deres respektive landsholdssamlinger. Dimitar Berbatov, Wes Brown og Owen Hargreaves er ligeledes ude, mens Gary Neville og Ryan Giggs, som begge fik fuldtid i søndags, muligvis vil få et hvil på bænken. Weekendens store helt Federico Macheda har fået genvalg og forventes at figurere på bænken nok engang.

Fire spillere står til karantæne hvis de skulle modtage et gult kort i morgendagens opgør. Wayne Rooney er eneste United-mand, mens Cristian Rodriguez, Hulk og Cristian Sapunaru også er i farezonen.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United besidder rutinen og erfaringen med denne slags kampe, og med hjemmebanefordelen skal de sejre. De Røde Djævle vinder 3-1.

Mulig startopstilling
Van der Sar
O’Shea – Vidic – Evans – Evra
Ronaldo - Carrick – Scholes – Park
Rooney - Tevez

Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Neville, Vidic, Evans, Evra, Eckersley, Ronaldo, Nani, Fletcher, Gibson, Carrick, Scholes, Giggs, Park, Rooney, Tevez, Welbeck, Macheda.

Seneste kampe
Indbyrdes
09/03-2004 United 1 - 1 Porto
25/02-2004 Porto 2 - 1 United
19/03-1997 Porto 0 – 0 United
05/03-1997 United 4 – 0 Porto

Manchester United
05/04-2009 United 3 – 2 Aston Villa
21/03-2009 Fulham 2 – 0 United
14/03-2009 United 1 – 4 Liverpool
11/03-2009 United 2 – 0 Inter
07/03-2009 Fulham 0 – 4 United

FC Porto
04/04-2009 Guimaraes 1 – 3 Porto
22/03-2009 Porto 2 – 0 Amadora
15/03-2009 Porto 2 – 0 Naval
11/03-2009 Porto 0 – 0 At. Madrid
07/03-2009 Leixoes 1 – 4 Porto

Odds
United: 1.36
Uafgjort: 4.35
Porto: 9.21

Tv
20:00 3+ (kampstart: 20:45)

Skader
Manchester United
R Ferdinand Groin Strain 11th Apr 09
D Berbatov Ankle/Foot Injury 19th Apr 09
W Brown Ankle/Foot Injury 11th Apr 09
O Hargreaves Jumpers Knee 16th May 09

Madsens Corner

Manchester United har mødt Porto 4 gange i Europa cup kampe.
Det er blevet til en sejr 2 kampe er endt uafgjort og det er blevet til et nederlag. Målscoren er 6-3.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
5 3 1997 Porto 4-0 - EC QF 53,415 May1 Cantona1 Giggs1 Cole1
19 3 1997 Porto - 0-0 EC QF 40,000
25 2 2004 Porto - 1-2 EC 49,977 Fortune1
9 3 2004 Porto 1-1 - EC 67,029 Scholes1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 2 1 1 5- 1 120,444
UDE 2 1 1 1- 2 89,977
ialt 4 1 2 1 6- 3 210,421

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Belfast
06-04-2009, 19:43
Vi vinder kampen med 2-0.
Ronaldo fortsætter med at lave kasser, og scorer to gange. ;)

God kamp drenge.

Don Kafai
06-04-2009, 20:07
Jeg synes faktisk, at Vidic-Evans fungerer langt bedre, end Ferdinand-Evans, så er glad for det ikke er Vidic vi mangler til Porto-kampen.

Tror vi holder 0'et med en diciplineret indsats, hvor vi fx vinder 1-0 eller 2-0, alt efter hvor skarpe vi er oppe foran. Jeg tror også Ronaldo putter minimum et mål ind, og så har jeg på fornemmelsen, at Park spiller en stor kamp.

Van der Sar
Rooney - Tevez

KennyN
06-04-2009, 20:18
Det skal give sejr, og helst med et par mål, så der er mere ro på når vi skal til Porto. Der vil uden tvivl komme ændringer på holdet, og tvivler på at Giggs spiller igen fra start blot 48 timer efter sidste kamp.. Kan vi holde nuller samtidig med selv at lave et par stykker vil det være super til returkampen.
Van der Sar
O'Shea - Vidic - Evans - Evra
Ronaldo - Fletcher - Scholes - Park
Rooney - Tevez

Bænk: Foster, Neville, Fabio, Giggs, Carrick, Welbeck og Macheda.

United DK
06-04-2009, 21:16
VDS
Ronaldo - Fletcher - Giggs - Park
Rooney - Tevez

Porto er som jeg ser det, et hold vi kan slå både ude og hjemme, så skulle vi kun få uafgjort i den første kamp, så er vi ikke solgt, men det er da klart, at vi altid skal vinde på Old Trafford, og jeg tror da også vi skraber den hjem, måske ikke på samme dramatiske måde som i går, men det bliver heller ikke mere end lige i morgen.

iUCeMiTUNn4

Glory Man United
06-04-2009, 21:18
Vi skal holde buret rent. 1-0 tror jeg vil være nok.
Scholes skal spille. I dette stramme program, hvor han ikke kan spille i PL, så skal han self være med imorgen. Det samme med Vidic og Rooney...

Van der Sar
Rooney - Tevez

man.utd25
06-04-2009, 22:48
Vi skal holde buret rent. 1-0 tror jeg vil være nok.
Scholes skal spille. I dette stramme program, hvor han ikke kan spille i PL, så skal han self være med imorgen. Det samme med Vidic og Rooney...

Van der Sar
Rooney - Tevez

Er enig med dig her, scholes skal spille imorgen. Og håber vi vinder 2-0 , for tror ikke vi slår Porto ude, så vi skal skabe et godt resultat imorgen:)

mufufu
07-04-2009, 04:01
Det ville være optimalt hvis vi kunne vinde med rent bur. Så tror jeg ikke vi vil have så svært ved at lægge virkelig pres på dem med en scoring i porto.

En 2 - 0'er Med Ronaldo som dobbelt målscorer

Dines
07-04-2009, 09:43
Scholes er da med igen mod Sunderland, er han ikke? Vidic nødbremse gav 1 dags karantæne, så det samme må da ske med Scholes?

Anyway, jeg glæder mig meget til iaften. Nu har vi selvtilliden og troen tilbage + at vi med Vidic, kan stille et godt forsvar. Derudover er Rooney og Scholes tilbage, hvilket også giver et kæmpe boost. Jeg har en eller anden fornemmelse, der siger mig, at vi får en speciel aften på Old Trafford, som der er set før i tiden. Jeg tror, at spillerne er tændte, og går ud og slår Porto med hele 3-0. Ja, måske undervurderer jeg lidt vores modstander, men jeg tror, at Machedas mål har givet ny tro på tingene, så vi ser et tændt og aggressivt United-hold iaften.

VDS

O'Shea - Evans - Vidic - Evra

Park - Scholes - Fletcher - Ronaldo

Rooney - Tevez

God kamp.

Glory Man United
07-04-2009, 09:46
Scholes er da med igen mod Sunderland, er han ikke? Vidic nødbremse gav 1 dags karantæne, så det samme må da ske med Scholes?

Nej Vidic havde karantæne mod Fulham og Villa. Og det "normale" er vist da 3 dage for en nødbremse

Dines
07-04-2009, 09:56
Nej Vidic havde karantæne mod Fulham og Villa. Og det "normale" er vist da 3 dage for en nødbremse

Vidic fik sin karantæne reduceret fra 3 dage til 1 dags karantæne. Men grundet, at han havde fået rødt kort tidligere i PL (også mod Liverpool), fik han 2 dages karantæne. Vidic og Scholes' forseelser er jo de samme. Fratagelse af målchancer. Scholes har dog ikke fået rødt kort tidligere i PL i denne sæson, så det er derfor, at jeg undrer mig, hvis han ikke er med på lørdag også?

RasmusP
07-04-2009, 12:35
Til dem der godt kan li statistikker
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-21564714.html?forside

150 kampe i Champions League under Fergie. Det er fandme fantastisk.

Hl-Glory
07-04-2009, 12:48
En kamp der skal vindes, Jeg tror vi vinder 2 - 0 og jeg mener også vi minimum skal vinde kampen med 2 for at føle os lidt sikre.
Porto er rigtig gifte hjemme, så vi skal have et stærkt udgangspunkkt til retur kampen.

Come on United!

Flax_Generous
07-04-2009, 13:05
Porto vil sandsynligvis pakke deres midtbane med Raul Meireles, Lucho Gonzales og Fernando/Tomás Costa, så jeg er ikke helt tryg ved kun at have Carrick og Scholes i midtbanen. Jeg vil helst have Fletcher med fra start, eventuelt i en tremandsmidtbane. Scholes-Fletcher eller Carrick-Fletcher, og så de hårdtarbejdende Tevez, Park og Rooney foran sig vil også gøre mig mere sikker.

Clemme
07-04-2009, 13:07
Holder mere på denne opstilling.

Mener Scholes skal være med, da han ikke spiller i PL.
Og Carrick istedet for Fletcher da jeg mener han er teknisk bedre.
Det samme gælder for Nani istedet for Park.

VDS

Ronaldo - Scholes - Carrick - Nani

Rooney - Tevez

Alternativt

VDS

Carrick
Ronaldo - Scholes - Fletcher - Rooney

Tevez

Glory Man United
07-04-2009, 13:13
Porto vil sandsynligvis pakke deres midtbane med Raul Meireles, Lucho Gonzales og Fernando/Tomás Costa, så jeg er ikke helt tryg ved kun at have Carrick og Scholes i midtbanen. Jeg vil helst have Fletcher med fra start, eventuelt i en tremandsmidtbane. Scholes-Fletcher eller Carrick-Fletcher, og så de hårdtarbejdende Tevez, Park og Rooney foran sig vil også gøre mig mere sikker.

Netop fordi Park, Rooney og Tevez er med, bør Carrick-Scholes være nok på den centrale midtbane. Hvis Fletch/Scholes/Carrick alle skulle være med, hvem skal så på bænken? Park, Ronaldo, Rooney eller Tevez?

Jeg synes klart, at de tre karantæneramte fra i søndags skal spille

Casper
07-04-2009, 13:16
tvivler lidt på at tevez spiller. Manden skal vel have lov til at sove ud oven på jetlag og kamp dagen efter

snegl
07-04-2009, 13:33
tvivler lidt på at tevez spiller. Manden skal vel have lov til at sove ud oven på jetlag og kamp dagen efter

Hvornår kom han hjem da?

Ovlesen
07-04-2009, 13:41
Hvornår kom han hjem da?

Mener han kom hjem fredag, og er helt enig i at han nok starter bænket. Han har ikke været super målfarlig og kommer fra en kamp i tynd luft samt en lang rejse.

Hvis han starter ude vil der også være plads til Fletch, Carrick og Scholes, hvor den ene så kan tillade sig at ligge længere fremme eller tage dybe løb.

Vi skal vinde den klart og jeg tror at vi kan gå en rigtig stor aften i møde hvis vi får sat en hurtig scoring ind.

Casper
07-04-2009, 13:57
Hvornår kom han hjem da?

fredag sent på eftermiddagen... oven på en lang flyvetur og en kamp, som han nok helst vil glemme.

Krede
07-04-2009, 14:25
Jeg har naturligvis som mange af jer andre en bekymring for Tevez. Jeg tror virkelig godt, at han kunne bruge en pause. På den anden side, kan Tevez, Rooney og Ronaldo få det til at klikke så siger jeg tak :)

Men som flere skriver, så behøver vi en kompakt midtbane, derfor må det hedde Scholes, Fletcher og Carrick. Park og Ronaldo på kanterne og Rooney længst fremme.

Eneste minus ved denne formation er, at hver gang jeg ser England spille, så tænker jeg altid på, hvor meget mere vi kan få ud af Rooney, hvis han spiller bag en frontløber. Derfor skal Kiko klart på banen, hvis vi stiller om til 442. Jeg tror faktisk også, at han får spilletid. Præcis som med Rafael, da han greb chancen som indskifter.

Forsvaret må hedde O'Shea, Evans, Vidic, Evra. Selvom jeg godtnok synes Evra så træt ud i sidste kamp.

Martinsen
07-04-2009, 14:42
VDS

O´shea-Vidic-Evans-Evra

Fletcher-Scholes-Giggs

Ronaldo-Park

Rooney

er lidt bange for vi skuffer. 1-1 tror jeg eller en smal sejr på 2-1. Er sådan set tilfreds med hvilken som helst sejr også selvom vi ikke skulle holde målet rent, for jeg tror ikke på vi taber i Porto og slet ikke uden at score et eller flere udebanemål.

Krede
07-04-2009, 15:04
VDS

O´shea-Vidic-Evans-Evra

Fletcher-Scholes-Giggs

Ronaldo-Park

Rooney

er lidt bange for vi skuffer. 1-1 tror jeg eller en smal sejr på 2-1. Er sådan set tilfreds med hvilken som helst sejr også selvom vi ikke skulle holde målet rent, for jeg tror ikke på vi taber i Porto og slet ikke uden at score et eller flere udebanemål.

Enig i din opstilling, men byt Giggs ud med Carrick. Er det realistisk, at Giggs spiller to kampe på 48 timer? Og fungere Giggs og Scholes sammen centralt?

Flax_Generous
07-04-2009, 15:12
Hvis Fletch/Scholes/Carrick alle skulle være med, hvem skal så på bænken? Park, Ronaldo, Rooney eller Tevez?
Tevez.

Man kunne give Giggs 55-60 minutter fra start og så smide Carrick eller Tevez ind til sidst, alt efter resultatet. Så ville den centrale midtbane hedde Scholes, Fletcher og Giggs.

Scholes/Carrick-Fletcher kunne dog godt fungere. Men det bliver noget af en kamp for dem. Det er helt sikkert der opgøret vindes eller tabes.

Don Kafai
07-04-2009, 15:26

Jeg sad faktisk og læste FA regler vedr. karantæne igennem og den er lidt kompliceret, så bringer jer bare fakta i stedet :D

Vidic fik 2 kampe (Fulham og Aston Villa)
Scholes fik 1 kamp (Aston Villa)
Rooney fik 1 kamp (Aston Villa)

Alle tre er derfor med mod Sunderland.

Don Kafai
07-04-2009, 15:30
Jeg er lidt delt i to her på kampdagen.

Vi er ikke godt spillende for tiden, så en 1-0 sejr ville være helt fin, og skulle det ende 0-0ville det heller ikke være en katastrofe, for hvis Porto ikke scorer så er jeg sikker på, at vi går videre.

Den anden side af mig beder mig om at holde kæft, og tænke på at vi er United, der burde køre et hold som Porto over på hjemmebane, og afgører det hele i første kamp. På den måde gør vi det ikke sværere for os selv at være med i 2 turneringer.

Tror dog Ferguson tyr til den første strategi, idet det er første kamp, og med det forsvarsspil vi har leveret den sidste måneds tid, så kan det blive fatalt hvis vi ikke lukker af. Nu må vi se, hvordan taktikken bliver. Jeg har uanset hvad, en kæmpefidus til Park, som jeg har spillet på som 1. målscorer :D

TJ
07-04-2009, 16:54
Tror vi holder nullet og vinder 2-0 uden at brillere alt for meget. Dog kan en hurtig scoring fra kampens start betyde at vi virkelig sætter dem på plads med en storsejr :) Ronaldo scorer mindst et af dem og tror det bliver ham der sætter os i gang.

Van der Sar
Rooney - Tevez

Daniel
07-04-2009, 18:27
Netop fordi Park, Rooney og Tevez er med, bør Carrick-Scholes være nok på den centrale midtbane. Hvis Fletch/Scholes/Carrick alle skulle være med, hvem skal så på bænken? Park, Ronaldo, Rooney eller Tevez?

Park.

En hjemmekamp hvor vi skal frem og styre begivenhederne men samtidig vinde kampen på midtbanen er Park da ikke selvskrevet til. Med Fletcher, Carrick og Scholes på midtbanen er vi da godt dækket ind af arbejdsomme folk og med Tevez og Rooney der også arbejder samt Ronaldo i front har vi en giftig trio oppe foran der kan bevæge sig og bytte positioner som de vil. Nu ved jeg ikke hvem Porto stiller med på højreback men det er næppe en person af samme klasse som Maicon. Da vi mødte Inter lukkede Park verdens måske bedste højreback helt fantastisk ned men tror ikke der bliver brug for det på samme måde i denne kamp.

Van der Sar

O'Shea Vidic Evans Evra

Fletcher Carrick Scholes

Ronaldo Tevez Rooney

1-0 eller 2-0 vil være gode resultater for vigtist er at vi ikke lukker mål ind. Jeg mener dog at vi også selv skal have en kasse før det bliver et godt udgangspunkt til returopgøret. Park, Giggs og måske Welbeck og Macheda kan komme til at spille en rolle senere i kampen.

theviking66
07-04-2009, 19:00
Som Evra spiller i øjeblikket vil jeg klart foretrække Park på venstre kant til at lukke lidt mere af overfor deres højrekant.

Jeg håber ved gud snart at Evra kommer et gear eller to op i de næste kampe. Et eller andet sted er det vel egentligt forståeligt at han er gået lidt ned, for han har spillet mange kampe som bærende spiller på den plads i år. O´shea er vel den naturlige erstatning, men han er blevet roteret godt rundt på andre pladser i forsvaret og den bagerste midtbane.

Jeg tror vi vil se et United hold der blæser til angreb i aften og sætter tingene på plads. Jeg tipper 4-0. Optimistisk! Ja, men jeg har en fornemmelse af at det bliver en af de store aftenener, hvor vi viser Europa at vi er tilbage på toppen...

Flax_Generous
07-04-2009, 19:48
VDS

O'Shea
Vidic
Evans
Evra

Fletcher
Carrick
Scholes

Park
Rooney
Ronaldo

Bl.a. Tevez, Giggs og Macheda på bænken.

EDIT: Jeg forventer, at det er en 4-3-3/4-5-1, men det er muligt, at det er en 4-4-2 med Fletcher som højre kant og Ronaldo som angriber ved siden af Rooney. Det håber jeg dog ikke.

Krede
07-04-2009, 19:51
VDS

O'Shea
Vidic
Evans
Evra

Fletcher
Carrick
Scholes

Park
Rooney
Ronaldo

Bl.a. Tevez, Giggs og Macheda på bænken.

Det var vel faktisk som 100% forventet af flere. Det er vist første gang jeg rammer rigtig med en start opstilling i år.

Jeg glæder mig meget!!!

Jev
07-04-2009, 19:51
Lovlig forsigtigt til min smag, at vi ikke tør stille med to angribere i en hjemmekamp mod Porto. Omvendt er det essentielt at holde nullet, og mon ikke vi hiver en 1-0- el. 2-0-sejr i land.

Flax_Generous
07-04-2009, 19:54
Lovlig forsigtigt til min smag, at vi ikke tør stille med to angribere i en hjemmekamp mod Porto. Omvendt er det essentielt at holde nullet, og mon ikke vi hiver en 1-0- el. 2-0-sejr i land.
Det afhænger lidt af hvordan vores midtbane spiller. Jeg tror, at det er godt, at de ikke bliver overmatchet på midten af banen, som de sagtens kunne være blevet, hvis kun to af Scholes, Giggs, Fletcher og Carrick var startet inde fra start. Nu er det dog vigtigt, at den centrale midtbane og de to backs kommer meget med frem, så Rooney og co. ikke bliver isoleret i front. Jeg tror derfor også godt, at vi kan forvente, at Giggs eller Tevez kommer ind senere i kampen uanset resultatet udelukkende fordi midtbanen kommer til at levere et massivt løbearbejde.

Dines
07-04-2009, 19:58
Rigtig godt hold. Jeg synes, at det er fornuftigt, at vi prøver at stabiliserer defensiven med 3 mand på midtbanen. Det er vigtigt. Lidt defensivt, men det er også rigtig vigtigt med at holde 0'et, så er meget tilfreds med holdopstillingen. Glæder mig til at se Scholes, Vidic og Rooney tilbage. De må være sultne. Og lad os håbe, at Rooney finder samme form som for England.

Høgsted
07-04-2009, 20:01
Fin opstilling. Dog er jeg skuffet over at Park er inde. Vil ti gange hellere havde set Ronaldo-Rooney-Tevez oppe foran. Det kunne være giftigt. Tvivler på om Park overhovedet kan sætte en 2. divisions spiller af men at han løber solen sort kan man ikke tage fra ham. Men det gør Tevez jo også. Men efter en hel kamp mod Villa og en hård landskampsuge for hans vedkommende er det nok okay han får en pause.
Go kamp til alle :devill:

Belfast
07-04-2009, 20:09
Fin opstilling. Dog er jeg skuffet over at Park er inde. Vil ti gange hellere havde set Ronaldo-Rooney-Tevez oppe foran.

Enig, enig, enig.

Elkjaer
07-04-2009, 20:15
Glad for at se O'Shea er valgt frem for Neville - desuden er jeg også Okay tilfreds med Park på banen, en arbejdshest! Men på den anden side synes jeg også Tevezs skal have chancen. Men ganske fin opstilling, og jeg krydser fingre for en 2-3 - 0 sejr :)

Kofoed
07-04-2009, 20:19
Skøn opstilling.. Dejligt midtbane, med vores 3 bedste midtbanespillere PT.. Og godt og se Park inde istedet for Nani..

Den her skal vindes, og gerne med et par mål.. Satser på 4-1 til os.. Ronaldo og Rooney gør det onde ved Porto inden Tevez kommer ind og gør det færdigt..

Go kamp til alle.

GGMU

Manchester United
07-04-2009, 20:43
Hvorfor skal de lige spille med det grimme vm logo?

Kofoed
07-04-2009, 20:45
Hvorfor skal de lige spille med det grimme vm logo?

er det det store hvide midt på brystet..

TJ
07-04-2009, 20:47
er det det store hvide midt på brystet..

Jep det er det. Ser dog skrækkeligt ud på vores trøje synes jeg..

srixon
07-04-2009, 20:49
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck Nu Af Mand!!!!!! Come On

Manchester United
Forfanden da også

Elkjaer
Nogen der gider at fortælle United at kampen er gået igang?

Flax_Generous
Here we go again. Meget, meget skidt af Evans.

Høgsted
Hvad sker der man !?

Kofoed
07-04-2009, 20:50
Fucking lort.. og så på hjemmebane,, hva fanden ´laver vi??

TJ
Pis! Nu må vi sgu lige ta' os sammen :mad:

Martinsen
Endnu en elendig aktion af Evans. Han har været meget ringe på det seneste.

Belfast
07-04-2009, 20:51
Forfærdeligt at Porto får et udebanemål.
Bliver svært i Porto.

weber
07-04-2009, 20:57
røv start. men tror stadig på en sejr idag. Come om Man Utd

Høgsted
07-04-2009, 20:57
Nu kan vi ligeså godt tage Park og ud få Tevez ind efter at vi nu skal frem og skabe noget på banen....

TJ
07-04-2009, 20:59
Fuck! tæt på!

Belfast
07-04-2009, 20:59
Har lyst til at brækker mig over Park og Evans pt.

weber
07-04-2009, 21:00
Rooooooooooooooney

Belfast
Tak Porto.

Manchester United
Roooooooooooooooooney .... sådan, så er vi igang!!!!

Cantona66
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ROONEY

Kofoed
07-04-2009, 21:01
Fucking yes.. ROOOOOONEY

Martinsen
Rooney! Kæft mand en fejl. Så se dog for helved at komme igang. Det er godt nok ikke fortjent at vi udligner.

SantasLittleHelper
Sådan!

BT
Sådan Rooney. Dejlig fejl af Porto, dem kan de godt komme med lidt flere af!!

Elkjaer
Lækkert :D

Det er typisk Rooney, han lavede det samme med Chelsea sidste sæson.
Lækkert løftet ind :) kom så bliver en 3-4 - 1'er det her.

TJ
07-04-2009, 21:02
Smukt Rooney! Utroligt kølig afslutning! :devilll:

weber
07-04-2009, 21:02
Genialt læst af Rooney.

Belfast
07-04-2009, 21:06
Som vi spiller lige nu og her fortiden - så har jeg svært ved at se hvordan vi skulle få flere titler til Old Trafford. Skræmmende.

Porto burde har ført med en pind eller to.

Steffyy
07-04-2009, 21:07
jeg kan ikke se kampen.. Hvordan går den? hvem har spillet osv.

Belfast
07-04-2009, 21:08
jeg kan ikke se kampen.. Hvordan går den? hvem har spillet osv.

Porto har været bedst.

Rooneys mål er total foræring af Porto.

Belfast
07-04-2009, 21:15
Hvor er det dog vanvittigt det her, nej nej nej.
Hvor er det gamle United hold dog henne?

SantasLittleHelper
07-04-2009, 21:15
Det er godt nok skidt det her.. Evans virker rystet og bange..

Flax_Generous
07-04-2009, 21:16
Det er godt nok skidt det her.. Evans virker rystet og bange..
Evans er helt væk. Det samme er O'Shea rent defensivt. Carrick har også spillet absolut forfærdeligt.

Sgoales
07-04-2009, 21:18
jeg synes United har været ringe. Ronaldo, Park og Oshea er pinagtige, men man skal også huske at Porto altså virker ufattelig stærke... Lynhurtige og med god teknik. Vi skal være meget glade for 1-1 lige nu.

imc
07-04-2009, 21:19
Man sku tro at Evans har skidt i bukserne!
Og hvad fanden sker der lige for Park? Han har ikke haft en eneste rigtig boldberøring.
Og hold nu kæft Laudrup!

SantasLittleHelper
07-04-2009, 21:19
Evans er helt væk. Det samme er O'Shea rent defensivt. Carrick har også spillet absolut forfærdeligt.
Yeps, lad os få Carrick ud og Giggs ind.. Det er godt nok skuffende lige nu. Det er knap så underholdende som at se pool når de spiller så ringe. Lidt for spændende, you know..

Vi skal i øvrigt ha skudt på deres målmand, for det er klokkeklart at han er virkelig ringe..

PerRonaldo
07-04-2009, 21:25
Alle hold kan udspille os på OT i øjeblikket.. Ingenting fungere over hovedet i øjeblikket! Ind med Kiko han kan kun gøre det bedre end samtlige af vores højtlønnede spillere på den bane i øjeblikket..

TJ
07-04-2009, 21:25
Ja vi har godt nok været ringe indtil videre! Porto har dog også grebet chancen og spillet friskt, respekt for det! Tror dog på sejr og bedre spil i anden halveg!

Steffyy
07-04-2009, 21:28
Det lyder ikke godt, det som i siger.. Jeg er dog også bange for The PremierShip i år.. Tror godt at fools kan snuppe den.

Manchester United
07-04-2009, 21:32
Frem med den store hårtørre Fergie!

Tror godt vi kan få et mål eller to i anden halvej.. come on united!

Belfast
07-04-2009, 21:33
Kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har siddet med så grim en smag i munden, efter en første halvleg af en Champions League kamp. Hold kæft hvor er vi elendige, det er helt vildt.

Forventer minimum to udskiftninger i pausen, det her må fandme få en konsekvens, eller to. Det er total uacceptabelt, vi er verdens mestre, så må vi fandme ikke levere sådan en gang lort.

Jeg er rystet, ærgelig, skuffet, sur og meget andet over det her.
Iøvrigt er det rend tyveri at vi ikke er bagud til Porto.

Elkjaer
Vi skal være lykkelig for 1-1.
Håber virkelig at Ferguson kommer med nogle gyldne ord, for det nuværende spil er uhyggelig usikkert og usammenhængende. Kom så da.

Kofoed
Tror godt at fools kan snuppe den.

Vask din mund.. Slemme dreng:Smackden:

PerRonaldo
07-04-2009, 21:34
Det bedste vi kan tage med fra første halvleg er at vi ikke er bagud 4-1.. For efter spil og chancer ville det ikke være ufortjent. Puha hvor er det ringe i øjeblikket!

Martinsen
Jeg er virkelig rystet! Det er fuldstændig grotesk som vi fuldstændig er faldet sammen. Vi skal være mere end lykkelige for at vi pt. ikke er ude af årets CL for Porto har været minimum en klasse bedre end os. Ud med Park og Carrick stortset ligeglad med hvem der kommer ind lige pånær Nani for han er vel den eneste der ikke kan gøre det bedre end de to. Det er slet, slet ikke United værdig det her. Ved ikke hvad der er galt, men der er uden tvivl et kæmpe mentalt problem på holdet lige nu og det skal der arbejdes ufattelig meget med i den kommende tid.

ChristianR
Der kan ikke vente andet end en hårtørrer skruet op på fuld maks her i pausen!

For engangs skyld kunne SAF jo bruge nogle af vores udskiftninger før der er 8 min tilbage. Mulighederne er vel mange, men jeg foreslår Macheda og Giggs ind for Park og Carrick.

Hvad angår Kiko er det nu ikke fordi jeg lader mig forblænde af 20 min og tror, han går ind og overstråler Rooney, Ronaldo m.fl. Han må dog have noget sult og gå-på-mod, og det kan umuligt gå til det værre at sætte ham ind.

Kom så United!!

Tim_rn
07-04-2009, 21:36
Det er jo genialt det står 1-1 sådan som det er skredet frem. Så lad os glæde os over det. Det kunne sagtens have været 0-2 eller 0-3.

Håber virkelig park kommer ud istedet for nani eller giggs hvis han har kræfter til kanten i dag, det er forfærdeligt ringe, men sådan er det jo af så mange. Forsvaret, vores tidligere byggesten, er i forfald, og det ødelægger opspillene. Nu må vi se, en god tale fra ferguson og en enkelt udskiftning, så vender vi lortet.

Thomas
07-04-2009, 21:37
Hold kæft vi smider mange bolde væk og sejler rundt nede i forsvaret. Lige nu er det ikke champagnebold, hvilket det burde være taget modstanderen i betragtning.. Godt nok er de også forsvarende ligamestre, men vi er altså et niveau højere end dem klart. Så nu skal SAF lige skifte lidt ud, og evt. sætte Macheda ind og så spille:

Van der Sar

O'Shea-Vidic-Evans-Evra

Fletcher-Carrick-Scholes-Ronaldo

Rooney-Macheda

Det kunne jeg se fungere! Måske Giggs ind, hvis han ikke for træt? Vi har brug for ham.

weber
07-04-2009, 21:40
Ind med den italianske troldmand (Kiko) tror godt han kan få sat noget gang i angrebet. Men forsvaret har da godt nok ikke sejlet så meget i lang tid. Men nu får de hårtørren af Fergie og så kommer Kiko og Giggsy ind så tror jeg nok det skal gå. Come on United. jeg siger vi vinder 3-1:)

srixon
07-04-2009, 21:40
Miserabel 1. halvleg!

Hvad fanden laver Park? ud med ham og ind med Giggs, ellert alternativt en angriber ind og få Ronaldo sat ind på hans fløj

Har ikke meget fidus til Alexs hårtørrer i disse tider :(

ChristianR
07-04-2009, 21:42
----------VDS-----------

O'Shea-Vidic-Evans-Evra

Fletcher-Giggs-Scholes

Ronaldo-----------Rooney

----------Macheda-------

Så har vi stadig en udskiftning tilbage, og vi har en opstilling, der kan generere et vist offensvit pres. Alternativt kunne Tevez jo komme ind i stedet for Macheda.

Facemob
07-04-2009, 21:43
Ind med nani og tevez... Nani kan umuligt gøre det dårliger end park har gjort det.. Manden kan jo ikk engang komme forbi sin modstander

Belfast
07-04-2009, 21:45
Selvom det skulle være imod spil og chancer og vi skulle vinde kampen med 2-1, synes jeg stadig det vil være et dårlig resultat at tage med til Porto - vi skal frem nu!

TJ
07-04-2009, 21:46
Miserabel 1. halvleg!

Har ikke meget fidus til Alexs hårtørrer i disse tider :(

Never doubt Sir Alex, greatest manager alive! ;)

Edit: ok synes måske også vi havde brug for et par udskiftninger men vi får se..

Belfast
07-04-2009, 21:47
Ingen udskiftninger?! sker der..

Heisel
Føj det grimt at se på, det minder meget om Liverpools betonfodbold, og det er ikke godt!!
Chancen for at "Kiko" kommer ind som en af de første mener jeg er ret lille. Vi har trods alt en elsket Tevez siddende på bænken, og det ville være et dårligt signal at sende, hvis vi skiftede Macheda ind i stedet, hvis vi gerne vil beholde tevez.
Omvendt ville det være et frækt træk, da "Kiko" virker i forrygende form pt. :devill:

Kofoed
Ind med nani og tevez... Nani kan umuligt gøre det dårliger end park har gjort det.. Manden kan jo ikk engang komme forbi sin modstander

Lad os for guds skyld ikke spilde en udskiftning på Nani.. ha er sipelthen så ringe at selv en etbenet park gør det bedre..

theviking66
07-04-2009, 21:48
Jeg er fuldstændig rystet, har sjældent set noget så skidt i PL. Troede virkelig at Machedas mirakelscoring var det wakeup call vi skulle bruge, men det har vel næsten haft den modsatte effekt. Vi invistere slet ikke nok i returløbet (specielt nr. 7, what els is new) og ligner nogen der tror det kommer af sig selv bare fordi det er de mægtige Manchester United der står på trøjen. Respekter den røde trøje.

tak...

Kom så for satan da...

Martinsen
07-04-2009, 21:48
Føj det grimt at se på, det minder meget om Liverpools betonfodbold, og det er ikke godt!!
Chancen for at "Kiko" kommer ind som en af de første mener jeg er ret lille. Vi har trods alt en elsket Tevez siddende på bænken, og det ville være et dårligt signal at sende, hvis vi skiftede Macheda ind i stedet, hvis vi gerne vil beholde tevez.
Omvendt ville det være et frækt træk, da "Kiko" virker i forrygende form pt. :devill:

Forskellen er bare at Liverpool ikke giver 6 kæmpe chancer væk på en halveg

Flax_Generous
07-04-2009, 21:49
Carrick ligner en som træner til at tage på sommerturné med Liam Miller and the Invisible Men, Park minder om en flue som forsøger at flyve op i røven på en elefant, O'Shea og Evans forsvarer som Gøg & Gokke og Ronaldo har åbenbart besluttet sig for at spille en hel kamp uden at lave ét eneste tilbageløb. Not good. Men ellers en underholdende kamp.

silasamp
07-04-2009, 21:49
Ja en virkelig dårlig første halvleg af os :(

Set på den lyse side så kan det kun blive bedre i anden halvleg :)
come on United

Belfast
07-04-2009, 21:52
Kommer til at tænke over hvor urealistik Manager er!

O'shea burde da ikke have 4 i indlæg. Den burde være på minus 8. Hold da helt kæft de er elendige hans indlæg.

Blahac4
07-04-2009, 21:52
1. gode berøring af Park.. :D

ChristianR
07-04-2009, 21:55
Park har nu oppet sig lidt her i anden halvleg, synes jeg. Det er nok SAF, der har fået hans hår til at stritte sådan.

Kofoed
07-04-2009, 21:56
Carrick ligner en som træner til at tage på sommerturné med Liam Miller and the Invisible Men, Park minder om en flue som forsøger at flyve op i røven på en elefant, O'Shea og Evans forsvarer som Gøg & Gokke og Ronaldo har åbenbart besluttet sig for at spille en hel kamp uden at lave ét eneste tilbageløb. Not good. Men ellers en underholdende kamp.

Haha.. Hva fanden er der tilbage der kan være godt?? Scholes, Fletcher, Rooney og Porto?? :D

Blahac4
07-04-2009, 21:57
Jeg overvejer om muligheden er at vi bytter om på Evans og Park ?! ;) - håber de har fået den store tur i pausen og viser united for verden!

ChristianR
07-04-2009, 21:58
Vi skal frem til nogen langskud. Det virker til at være den mest oplagte måde at komme igennem til et mål på. Det er selvfølgelig Scholes, Carrick, Rooney og Ronaldo, jeg taler til her. Jeg håber, men tvivler på de læser med.

Martinsen
Meget bedre start på 2. halveg. Så lidt positivt sker der da.

Belfast
Giggs ind!

Manchester United
07-04-2009, 22:00
Kom så... Vi presser på lige nu!

ChristianR
07-04-2009, 22:01
Frækt forsøgt Rooney!!

Belfast
07-04-2009, 22:01
Hvorfor beslutter Helton sig for at spille godt idag?

Nu har han ellers brillieret med masser af drops og andet tidligere.

Blahac4
07-04-2009, 22:06
Hvorfor beslutter Helton sig for at spille godt idag?

Nu har han ellers brillieret med masser af drops og andet tidligere.

Synes faktisk Platani burde overveje at lave en sag.. fandme usportsligt..

Belfast
07-04-2009, 22:08
Synes faktisk Platani burde overveje at lave en sag.. fandme usportsligt..

JA! Mon ikke..

Vidic92
07-04-2009, 22:09
Vi har godt nok en dårlig dag ..

EDIT: endnu.

Belfast
07-04-2009, 22:11
Kom så Argentina!

weber
Sådan. ind med tevez

Buttler
Alex kan godt tage Fletcher ud.. Hvis han vil bruge ham på kanten, så kan han sku ligeså godt sætte en kegle derud.. Han har sit arbejdsområde centralt.. Og hold da op hvor skal Evans til at spille sig op.

TJ
07-04-2009, 22:12
Scholes bliver ved med den hånd..

Blahac4
07-04-2009, 22:13
Tevez laver kasse!!

weber
07-04-2009, 22:17
frispark. kom så ronaldo

Sgoales
skandale hvis vi skifter Tevez ind... han har bværet sæsonens ringeste

ChristianR
Lad Giggs sparke i stedet for at Ronaldo sparker over.

EDIT: Jeg mente selvfølgelig i muren, som den plejer.

Scholes har da godt nok brugt den hånd nogen gange denne sæson.

Belfast
Hvor det tæt på Rooney.. pis pis pis.

Blahac4
07-04-2009, 22:18
WHAT?! Hulk = Stor stærk grøn mand.. men ikke i Portugal ?! Der er det en stor klam slasket mand som falder når man prikker til ham?!

Come on United..!

SantasLittleHelper
07-04-2009, 22:19
Der var straffe drenge.. der var vi heldige..

Blahac4
07-04-2009, 22:21
Der var straffe drenge.. der var vi heldige..

Kan ikke dømmes til "hulk" han falder fandme hele tiden..

ChristianR
07-04-2009, 22:24
Kan ikke dømmes til "hulk" han falder fandme hele tiden..

Nu har vi jo også selv een, der falder jævnligt, som vi gerne ser får straffe engang imellem;)

Manchester United
07-04-2009, 22:26
TEEEEEEEEEEEEEVEZ ..... sådan!!!!!!!!!!!!

weber
Teeeeeeevez

Belfast
Argentina!

ChristianR
Teeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeezzzzzzzzz!!!

Buttler
Jaaaa

Vidic92
07-04-2009, 22:27
Sygt nice mål :D

Manchester United
også fantastisk af rooney :D

Blahac4
Jeg skrev det jo.. ;) SÅDAN!!! ARGENTINA!!!

SantasLittleHelper
Ja da!!!! Bliv endelig ved med at jinxe! \o/

Kofoed
07-04-2009, 22:28
han har bværet sæsonens ringeste

Ja for Neville, Nani, Anderson og en masse andre har jo været hel kanon!!!
Tevez har fanme gjort det noget nær optimalt med en spilletid han har fået..

Og så scorer han fanme... FUCKING GREAT..

Manchester United
07-04-2009, 22:29
Kom så bare et mål mere inden slut..

Belfast
07-04-2009, 22:30
Hvor er det flovt.

Manchester United
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo forsatan!!

Blahac4
NO NO NO NO !!! Lorte forsvar!

Vidic92
Fucking klamt mand

Buttler
Ej men gå nu hjem mand!

PerRonaldo
Så vågnede fansene.. we only sing when we are winning...

weber
Værste forsvars-spil i mands minde

ChristianR
07-04-2009, 22:31
Hvad fanden sker der? Fuck me- Noget lort!
Vi skal vinde denher kamp. Færdig. Basta. Slut. Punktum. Alt andet er uacceptabelt.

Martinsen
07-04-2009, 22:33
ja vis vi løfter vores spil med 400-500% i Portugal har vi da en chance for at gå videre. Hvor er det dog en katastrofe det her. Men måske kan vi da så fokusere på PL for den kan vi da også få rigeligt med problemer med at køre hjem.

ChristianR
07-04-2009, 22:34
Kom så på frispark Ronaldo.

Blahac4
Så vågnede fansene.. we only sing when we are winning...

Synes ikke du skal skrive noget, når du er så uloyal (fuck off Ronaldo ?! )

Buttler
Porto har i den grad spillet en flot kamp, men vores forsvar har satme også haft længe åbent i gavebutikken i dag! 2-2 er ikke ufortjent, men fandme godt nok dårligt!

Manchester United
07-04-2009, 22:35
Nej giggs..

lorte kamp!

Blahac4
ja vis vi løfter vores spil med 400-500% i Portugal har vi da en chance for at gå videre. Hvor er det dog en katastrofe det her. Men måske kan vi da så fokusere på PL for den kan vi da også få rigeligt med problemer med at køre hjem.

Ville ellers gerne have en gentagelse af det her trofæ ;) - men det skulle stadig gerne være muligt i Portugal !

Martinsen
Porto har i den grad spillet en flot kamp, men vores forsvar har satme også haft længe åbent i gavebutikken i dag! 2-2 er ikke ufortjent, men fandme godt nok dårligt!

Jo det er da møghamrende ufortjent! Porto har klart fortjent at vinde denne kamp.

Cap
07-04-2009, 22:36
Hvor er det dog så pisse surt at vi lukker 2 mål ind på forsvarsfejl.

Martinsen
Ville ellers gerne have en gentagelse af det her trofæ ;) - men det skulle stadig gerne være muligt i Portugal !

PL er nu stadig det vigtigste og som vi spiller lige nu skal vi være tilfredse hvis vi overhovedet vinder den.

Blahac4
Skidt resultat.. og jeg stod op kl. 4:30 for at se det. :(

Blahac4
07-04-2009, 22:37
PL er nu stadig det vigtigste og som vi spiller lige nu skal vi være tilfredse hvis vi overhovedet vinder den.

Jeps.. helt enig.. men stadig fristende med CL

Bugge
07-04-2009, 22:38
Hold kæft hvor er vi grinagtigt dårlige. Vi fortjener overhovedet ikke at gå videre.

Sikke et sølle sølle forsvar.. Jeg kaster fandme snart op hvis vi ikke begynder at spille noget bare nogenlunde anstændigt fodbold.

Belfast
07-04-2009, 22:38
Jeg vurderer chancen for at gå videre til at være 20-80 til Porto.

Porto bevidste idag, at de er et langt langt langt bedre hold end os - ingen tvivl om det. Plus de har hjemmebane. Jeg vil blive særdeles overrasket, hvis de ikke laver mål hjemme.

Flax_Generous
07-04-2009, 22:39
Det var vist ikke ligefrem det mest optimale resultat. Kredit til Porto, men forsvaret sejlede igen. Det er ligesom at se en Atletico Madrid-kamp eller sådan noget.

PerRonaldo
Synes ikke du skal skrive noget, når du er så uloyal (fuck off Ronaldo ?! )

hehe flot det er ikke mig der er det, men ronaldo ;) Jeg ønsker ikke holde med et andet hold. Ronaldo ønskede/ønsker derimod at spille for et andet hold.. Så hvad er mest uloyalt?

chrisserUnited
Pinligt, pinligt, pinligt... 4 kampe i streg nu som spillerne absolut ikke kan være bekendte.
Der skal virkelig snart ske noget, og Ronaldo irriterer mig mere og mere, en mere opgivende spiller findes ikke..

Elkjaer
07-04-2009, 22:40
2-2 er et fint resultat når man tænker på Uniteds spil.
Der er stadig muligheder på udebane, men spillet skal løftes væsentligt. Trist at vi ikke kan stå bedre i forsvaret.

mufufu
Lorte spil, og lorte resultat.

Sgoales
jeg fatter ikke hvordan vi kan gå fra at have verdens bedste forsvar til lidt under superliganiveau???

Tim_rn
Jeg vurderer chancen for at gå videre til at være 20-80 til Porto.

Porto bevidste idag, at de er et langt langt langt bedre hold end os - ingen tvivl om det. Plus de har hjemmebane. Jeg vil blive særdeles overrasket, hvis de ikke laver mål hjemme.

20-80? Porto er et hold der ikke kan holde til mere end 60 minutters fodbold og vi er regerende europa og englands-mestre? Javel vi spiller skidt i dag, og har gjrt det i nogle kampe. Men champions league hæver sig over formen når det gælder. 20% som united når det enlige krav er sejr er virkelig noget jeg håber stiger i takt med du får slugt den her kamp.

weber
07-04-2009, 22:42
neej det forsvar, det forsvar hold kæft det dårligt han kan stå helt fri bag to-tre mænd. Det var ikke lige hvad vi havde behøvet som optagt til kampen mod sunderland som sagtens kan blive en svær kamp:(
Men op på hesten igen vi er som kommentaterne også nævnte, manchester united og vi giver aldrig op så jeg tror stadig væk på endnu mere sølvtøj denne sæson:trophy:

Clemme
07-04-2009, 22:42
Pinligt igen. Heldigt den ikke bliver 2-4

robinho
07-04-2009, 22:43
Endnu en horribel indsats ovenpå en af samme slags i weekenden.

Vi laver så mange fejl at det er helt utroligt. Kredit til Porto. De have fortjent at vinde kampen. Hvor bliver det selvsikre styrende united-hold fra tidligere på sæsonen af? VI sad jo ikke på kampen idag på nogle tidspunkter næsten. Vi spiller ikke med kontrol. VI smider bolden væk konstant.

Vores forsvar var igen hullede som en i helvede. Carrick og Scholes konkurrede i hvem der enten kunne lave den største fejl, eller hvem der kunne spille den mest ligegyldige pasning en halv meter til siden.

Ronaldo afdriblede ikke en eneste mand gennem 90 minutter. Selv rooney som ellers med et mål og et oplæg er oplagt kandidat til MOM for united lavede en masse fejl, som vi normalt heller ikke ser fra ham.

Det er ligesom en sygdom der har gennemsyret holdet, og hvis vi ikke får rettet op på det her meget snart, så løber det hele os af hænde.

De united-fans som kan blive ved med at finde det positive pt, også efter idag, jamen dem ved jeg så snart ikke om jeg kan nå på bølgelængde med hehe.

Blahac4
07-04-2009, 22:43
hehe flot det er ikke mig der er det, men ronaldo ;) Jeg ønsker ikke holde med et andet hold. Ronaldo ønskede/ønsker derimod at spille for et andet hold.. Så hvad er mest uloyalt?

Stadig den person der ikke værdsætter de spillere der spiller for sit hold!? Ronaldo har aldrig skjult at det er hans mors største ønske at han kommer til at spille for Real, men samtidig giver han da 100% i United så længe han er her!

Belfast
07-04-2009, 22:44
20-80? Porto er et hold der ikke kan holde til mere end 60 minutters fodbold og vi er regerende europa og englands-mestre? Javel vi spiller skidt i dag, og har gjrt det i nogle kampe. Men champions league hæver sig over formen når det gælder. 20% som united når det enlige krav er sejr er virkelig noget jeg håber stiger i takt med du får slugt den her kamp.

Ja, det meget muligt at jeg er lidt for skuffet til at tænke rationelt pt.

Men, men, men.. vi kommer da slet ikke udenom at Porto spillede langt bedre, og som vi spiller fortiden så burde vi ikke have mange chancer i portugal.

Blahac4
07-04-2009, 22:45
Vil smutte i seng igen og håbe på et bedre resultat mod Sunderland og Porto i næste uge..!!

PerRonaldo
07-04-2009, 22:47
Endnu en horribel indsats ovenpå en af samme slags i weekenden.

Vi laver så mange fejl at det er helt utroligt. Kredit til Porto. De have fortjent at vinde kampen. Hvor bliver det selvsikre styrende united-hold fra tidligere på sæsonen af? VI sad jo ikke på kampen idag på nogle tidspunkter næsten. Vi spiller ikke med kontrol. VI smider bolden væk konstant.

Vores forsvar var igen hullede som en i helvede. Carrick og Scholes konkurrede i hvem der enten kunne lave den største fejl, eller hvem der kunne spille den mest ligegyldige pasning en halv meter til siden.

Ronaldo afdriblede ikke en eneste mand gennem 90 minutter. Selv rooney som ellers med et mål og et oplæg er oplagt kandidat til MOM for united lavede en masse fejl, som vi normalt heller ikke ser fra ham.

Det er ligesom en sygdom der har gennemsyret holdet, og hvis vi ikke får rettet op på det her meget snart, så løber det hele os af hænde.

De united-fans som kan blive ved med at finde det positive pt, også efter idag, jamen dem ved jeg så snart ikke om jeg kan nå på bølgelængde med hehe.

Fuldstændig enig! Det er ikke spillet og træningsbanerne der skal praktiseres i øjeblikket, men derimod det mentale. For de har godt nok mistet troen på egne evner.. Tænk liverfool ikke nok er skyld i vi taber det største nederlag på OT men det nederlag har virkelig sat sig i hovederne på dem. De troede de var uivervindelige, nu er det lige modsat hvor troen er helt væk!

Som sagt der skal i gang med træningen af det mentale!

TJ
07-04-2009, 22:48
Fuldstændig pinlig indsats fra vores side i dag! Forfærdeligt forsvar specielt, men tror altså stadig på videre avancement! Der skal virkelig ske forandringer hvis det skal lykkes, men 80-20 i Porto's favør?? Come on..

PerRonaldo
07-04-2009, 22:49
Stadig den person der ikke værdsætter de spillere der spiller for sit hold!? Ronaldo har aldrig skjult at det er hans mors største ønske at han kommer til at spille for Real, men samtidig giver han da 100% i United så længe han er her!

Det har altid været hans eget støste ønske og med sådan som han spiller idag ligner han heller ikke en der giver sig 100% for united.

Tim_rn
07-04-2009, 22:50
Ja, det meget muligt at jeg er lidt for skuffet til at tænke rationelt pt.

Men, men, men.. vi kommer da slet ikke udenom at Porto spillede langt bedre, og som vi spiller fortiden så burde vi ikke have mange chancer i portugal.

Enig i at vores chancer ikke er gode. Men form kører som regel op og ned, og nu har vi i 4 kampe spillet langt under vanlig standard, og 4 kampe er lang tid for et tophold, så måske bunder vi på det rigtige tidspunkt, lige indenvi stiger op igen.

Med ferdinand på vej tilbage kan det være der bliver skabt noget tiltrængt ro - eller i hvert fald en spiller der råber de andre op når det gælder. Hele den her kamp trænger i hvert fald til at forfølge spillerne til træning hele ugen.

United DK
Vores hold er gået fra at være Europas bedste, til at være et middelmådigt hold, a la det der røg ud i CL-gruppespillet i 2005.

Der skal helt andre boller på suppen til returkampen, ellers må vi ligesom alle de andre forsvarende mestre, se drømmen om to i streg briste.

Smaakage
Pinligt!

Tænkte da Neville kom ind, at nu ville det gå skidt, og endnu engang koster han et mål. Ham der scorede var uden tvivl Nevilles mand. 3 mål de sidste 2 kampe han skylder nu! ARH!

Ronaldo... AAAARHHHHH!!!! Den "mand" irriterer mig så grænseløst meget. Magen til opgivende og slap holdning at have ser man ellers kun på dødsgangen i et Afghansk fængsel. Han laver jo intet. Smider super nemt bolden væk, og GÅR (!!!) så med ryggen til bare væk eller ligger sig og tuder over ikke at få frispark. UBRUGLIGT. Han var heldig mod Villa at score 2 for så kunne man næsten ikke tillade sig at klage, men hvor er det dog ynkeligt at se på. FØJ!

Positive sider af dagens kamp:

Tevez - Kom på tavlen. Sædvanelig fight. Forhåbentligt står den på flere mål nu her

Rooney - Gik virkelig forrest. Fortjente armbåndet idag. Rigtig god indsats

Fletcher - Igen stabil uden at komme i søgelyset hverken positivt eller negativt

Giggs - Ganske habil indsats.

Derudover var der godt nok ikke meget at råbe hurra for. Evans usikker som få igen idag, og O'Shea lidt ved siden af sig selv i det høje tempo... Og hvor er Evra gået hen ?

Skuffende. Der må snart ske noget alvorligt... Utroligt at vi kan gå sådan ned på så vigtigt et tidspunkt. Til returkampen er Rio tilbage, og jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal gå videre, men det må snart gerne være med lidt mere sikkert spil

SantasLittleHelper
07-04-2009, 22:51
Jeg synes stadig den er 50-50. Også selvom vi spiller som vi gjorde i dag, for det skal ikke tippe meget i vores favør før vi kunne have slået dem i dag. Omvendt skal den naturligvis heller ikke tippe meget før de havde slået os, men det er vel derfor den er 50-50.

Cap
Trods en elendig indsats i dag synes jeg nu at vi stadig har gode muligheder - Porto er absolut ikke noget klassehold i det defensive, så hvis vi kan få styr på vores defensiv (ønsketænkning, I know) så burde det være muligt at hente en smal sejr i Portugal.

Thomas
Super lækkert mål af Tevez og super lækkert oplæg af Rooney! Håber de begge fik en bunke selvtillid med sig, for vores angreb skal saftsusmemig være klar, da vores forsvar sejler rundt! 10 indkasserede mål på 4 kampe.. Hallihalløjsa en skod statistik! Dog ser jeg stadig positivt på det.. Vi skal nok avancere (:

Buttler
07-04-2009, 22:52
Så det vil sige at når man har en offday så vil man hellere spille et andet sted?

Come on, om man kan li' det eller ej, så er det Ronaldos stil at han ikke laver dagens gode defensive gerning.

Flax_Generous
07-04-2009, 22:54
Jeg tænkte nok, at du ville dukke op igen i aften efter dit forsvindingsnummer efter det flotte comeback i søndags.

SantasLittleHelper
07-04-2009, 22:56
Pinligt!

Tænkte da Neville kom ind, at nu ville det gå skidt, og endnu engang koster han et mål. Ham der scorede var uden tvivl Nevilles mand. 3 mål de sidste 2 kampe han skylder nu! ARH!

Synes nu det var O'Shea's mål. Han forlader sin mand for at gå frem til bolden, og header den så i stedet over Neville der er gået frem til den mand O'Shea burde dække. Synes umiddelbart det var O'Sheas fejl. Der er sikkert nogen der er uenige.

Flax_Generous
07-04-2009, 22:57
Trods en elendig indsats i dag synes jeg nu at vi stadig har gode muligheder - Porto er absolut ikke noget klassehold i det defensive, så hvis vi kan få styr på vores defensiv (ønsketænkning, I know) så burde det være muligt at hente en smal sejr i Portugal.
Jeg tror, at Porto viste deres topniveau i dag. Det gjorde United ikke, i hvert fald ikke i forsvaret. Derfor er der grund til optimisme.

Det er dog også den mest positive vinkel, jeg lige umiddelbart kan finde.

Belfast
07-04-2009, 22:57
Pinligt!

Ja!

Ronaldo... AAAARHHHHH!!!! Den "mand" irriterer mig så grænseløst meget. Magen til opgivende og slap holdning at have ser man ellers kun på dødsgangen i et Afghansk fængsel. Han laver jo intet. Smider super nemt bolden væk, og GÅR (!!!) så med ryggen til bare væk eller ligger sig og tuder over ikke at få frispark. UBRUGLIGT. Han var heldig mod Villa at score 2 for så kunne man næsten ikke tillade sig at klage, men hvor er det dog ynkeligt at se på. FØJ!

Hvad fanden bilder han sig ind at leverer sådan en indsats, når han samtidig kræver sådan en løn. Nøj hvor ulækkert! Det ku være Arek Onyszko skulle hilse lidt på Ronaldo, fremfor sin eks kone. Nej hvor han til grin idag Ronaldo. Og ja.. FØJ!

Positive sider af dagens kamp:

Fletcher - Igen stabil uden at komme i søgelyset hverken positivt eller negativt

Det vel ikke positivt at han ikke kommer i positivt søgelys? ;)

C.TeveZ
07-04-2009, 22:59
Pinligt!

Ved ikke om du ikk kan tælle, men fejlen starter allerede pga Evra som ikke kommer med tilbage.. Målet må tildels tilskreves dårligt returløb fra vores midtbane og Evra!

United DK
07-04-2009, 23:00

Neville følger ham, der ikke er dækket op, og kan af gode grunde ikke dække to mand, så det virker lidt som om, at syndebukken igen skal lastes. I den anden ende var han til gængæld tæt på at få en assist, hvis bare Rooney havde haft lidt mere timing.

Flax_Generous
07-04-2009, 23:00
Synes nu det var O'Shea's mål. Han forlader sin mand for at gå frem til bolden, og header den så i stedet over Neville der er gået frem til den mand O'Shea burde dække. Synes umiddelbart det var O'Sheas fejl. Der er sikkert nogen der er uenige.
O'Shea har i hvert fald også ansvar ved målet. Det har venstresiden for øvrigt også, da de valgte at lalle lidt rundt i stedet for at lukke ned, mens Fletcher også ligner en som bare løber rundt uden at kigge på sine medspillere. Jeg vil ikke kalde det en personlig fejl fra én bestemt spiller (som ved det første mål), men derimod bare generelt elendig kommunikation, timing og organisation - og meget, meget ukarakteristisk hele sæsonen taget. Det er sådan noget selvmorderisk Atletico Madrid-spil, der skal skæres helt væk i returkampen.

Smaakage
07-04-2009, 23:03
Neville følger ham, der ikke er dækket op, og kan af gode grunde ikke dække to mand, så det virker lidt som om, at syndebukken igen skal lastes. I den anden ende var han til gængæld tæt på at få en assist, hvis bare Rooney havde haft lidt mere timing.

Ingen tvivl om at O'Shea også har part i målet, men se lige hvor frit målscoren står. De var et par stykke inde omkring midten, mens jeg synes Neville løber væk fra sin mand. Synes virkelig han har problemer med sin placering.

Og ja, et indlæg der var Beckham værdigt skal selvfølgelig tælle op.

Er træt af at Neville er blevet en slags Silvestre for mig, for han står virkelig som en legende, og jeg håber godt nok ikke at mit syn på ham skal ødelægges pga en skidt halvsæson nu

Clemme
07-04-2009, 23:08
Fuck om der bliver spillet godt. Bare der bliver fightet. Men nej - end ikke det.

Jev
07-04-2009, 23:10
Jeg tror, at Porto viste deres topniveau i dag. Det gjorde United ikke, i hvert fald ikke i forsvaret. Derfor er der grund til optimisme.

Det er dog også den mest positive vinkel, jeg lige umiddelbart kan finde.

Og det er nok en vinkel, vi er nødt til at klamre os til indtil returkampen. For der er ikke meget andet håb at finde.

Scholes laver flere afleveringer det første kvarter end i en gennemsnitlig kamp, Ronaldo er nok en gang øretæveindbydende og ringe, Park sætter ikke en fod rigtigt før pausen, og vores ellers så sikre forsvar sejler rundt.

Hvis vi skal have trofæer, der tæller, i denne sæson, skal vi meget hurtigt grave os ud af den dybe krise, vi er henfaldet i. Den er helt gal.

Dines
07-04-2009, 23:12
Meget meget dumt, det vi laver til sidst. Vi gik fra et rigtig godt udgangspunkt (taget kampen i betragtning) til et forfærdelig udgangspunkt. Nu skal vi score 2 gange dernede, og kender jeg vores indstilling til europæiske udekampe, ligner det ikke os at komme farende og jage målene. Derudover var forsvaret igen forfærdeligt. Hvor er det selvsikre forsvar, der ikke lukkede nogle mål ind fra november til februar? Evra og Evans er gået ned på Sas Liga niveau. Neville ser gammel og slidt ud. Vidic kan godt være sin indsats bekendt i dag. Rio er konstant skadet, og har heller ikke vist specielt højt niveau, når han har været med.

Scholes, Carrick, Evra, VDS, Park, Berbatov, til dels Ronaldo og Tevez meget slidte. De virker som om, at kampen i adskillige turneringer nu begynder at sætte sit præg. Der er ikke samme energi over dem mere. De eneste jeg mener p.t. holder et stabilt niveau er Giggs, Rooney og Fletcher. Det er altså ikke nok til at vinde hverken PL eller CL.

Jeg er egentlig ikke specielt skuffet i dag. Selvfølgelig ærgeligt, at vi dummer os sådan til sidst - men jeg er mere bare målløs over, at vi som United DK siger, er gået fra at være Europas bedste mandskab offensivt og defensivt til at være middelmådige offensivt og elendige defensivt. Det er altså et skidt tidspunkt.

Er det træthed?

Nervøsitet?

Jeg ved det ikke, men jeg er bekymret. Lige nu kan alle hold tale med os. Kampen mod Sunderland, der imo bør være 3 meget sikre point, kan endnu engang blive en neglebidder, hvor det er enten eller om vi får sejren.

Ferguson hank op i spillerne og få Rio gjort klar til lørdag.

Benzet
07-04-2009, 23:13
United kan ende med en decideret smertefuld sæson, hvor både CL og PL bliver smidt på jorden, eller de kan ende med den bedste sæson nogensinde, hvor de vinder alt. Desværre peger pilen i øjeblikket i en negativ retning, og jeg mener, at vi er tæt på at have udspillet vores rolle i CL, da jeg tvivler på en sejr i Portugal. Men selvfølgelig er chancen til stede.

Smaakage
07-04-2009, 23:14
Meget meget dumt, det vi laver til sidst. Vi gik fra et rigtig godt udgangspunkt (taget kampen i betragtning) til et forfærdelig udgangspunkt. Nu skal vi score 2 gange dernede, og kender jeg vores indstilling til europæiske udekampe, ligner det ikke os at komme farende og jage målene.

Vi skal bare score en enkelt. Udebanemål tæller ikke "dobbelt", det betyder bare, at hvis vi har scoret lige mange så tæller udebanemål mere end hjemmebanemål. Vi skal derfor kun score en enkelt :) Lidt opmuntring ? :)

Flax_Generous
07-04-2009, 23:15
Fuck om der bliver spillet godt. Bare der bliver fightet. Men nej - end ikke det.
Ja, det er også mit største problem. Mentaliteten virker altså ikke helt i orden. Ligesom i weekenden mødte United i dag igen et hold, som kæmpede, pressede og ikke var bange for at spille i et højt tempo, og kun Fletcher og Rooney svarede igen. De fleste andre spillere forsvandt derimod ud af kampen eller ligefrem blev nervøse og begyndte at lave fejl.

Det virker for sløset, nervøst, uorganiseret og viljeløst. Det er ikke særlig imponerende. Jeg ved ikke helt om det er mental træthed, om det er selvfedhed eller om det er nederlaget til Liverpool som har knækket selvtilliden.

United DK
07-04-2009, 23:16
Ingen tvivl om at O'Shea også har part i målet, men se lige hvor frit målscoren står. De var et par stykke inde omkring midten, mens jeg synes Neville løber væk fra sin mand. Synes virkelig han har problemer med sin placering.

Hvad skal han gøre? I bagklogskabens lys, skulle han selvfølgelig være blevet i højre side, men omvendt kan det jo så være, at ham på midten var blevet spillet fri, så havde O'Shea selvfølgelig fået skylden, men det er i og for sig ligegyldigt.

I øvrigt må jeg for gud ved hvilken gang, væmmes over PUBLIKUMMET på Old Trafford. Jeg er pinligt berørt over det, og det nager mig langt ind i hjertet, at vi ikke kan skabe noget, der minder om stemning på et ellers fantastisk stadion, andet end et par minutter efter vi har scoret. Jeg begriber simpelthen ikke, at folk kan sige, at Anfield er ligeså stille, tag nu og lyt med i morgen, så opdager I, hvordan rigtige fans lyder, og ja, det er ikke sjovt at skrive, men ikke desto mindre passer det. Og lad nu være med, at komme med den teori om, at det er fordi mikrofonerne står sådan og sådan, den undskyldning er patetisk.

Jeg er også træt af det der "Theatre of Dreams", for det forstærker bare problemet, ved at man kalder vores stadion for et teater, så er jeg egentlig ligeglad med, at det var Sir Bobby Charlton der gav stadionet det navn, det er et forfærdeligt navn.

Dines
07-04-2009, 23:17
Vi skal bare score en enkelt. Udebanemål tæller ikke "dobbelt", det betyder bare, at hvis vi har scoret lige mange så tæller udebanemål mere end hjemmebanemål. Vi skal derfor kun score en enkelt :) Lidt opmuntring ? :)

He he. Det jeg mente (glemte at skrive) var, at vi for at være sikre bør score dernede 2 gange. Jeg tror ikke på, at 1 mål kan være nok med vores forsvarspil. Derfor tror jeg, at vi skal lave 2 kasser dernede, og det ser jeg som en mere end almindelig svær opgave. :)

schousboe9
07-04-2009, 23:21
Hva' fanden var det for en gang pis at levere!? I en CL-kvartfinale!? På hjemmebane!?

1) Alexander Chapman, har du haft næsen for langt nede i de franske druer den sidste uge? Først Neville vs Carew-fadæsen og nu tre mand på midten og én angriber, for 'vi skal jo huske at dække op!'. Kom nu ind i kampen... Jeg betvivler overhovedet ikke hans taktiske evner, men jeg må indrømme, at jeg undrer mig kraftigt over de taktiske oplæg til de to seneste kampe. På hjemmebane skal VI skabe chancerne og kampen som sådan, og ikke være bange for at indkassere mål, og han udtalte oven i købet selv inden kampen, at der bare skulle gives los. Vi overlader alt for meget initiativ til Porto, og det er tydeligt, at vi ikke kan tåle at blive presset. Det er vi helt åbenlyst ikke vant til, og det har alle hold lugtet nu. Man kan så bare håbe, vi bliver bedre til at håndtere det efterhånden, for det er serie 5-niveau i øjeblikket. (Og jeg kender udmærket niveauet i serie 5 ;))

2) Park og Fletcher fra start, kombineret med én angriber, i en kamp hvor vi (går jeg ud fra?) skal stå for det offensive? Jamen, altså... Ingen af de to har skyggen af kreativitet, og fred være med det, men igen er det taktiske oplæg slået grueligt fejl, hvilket også må falde tilbage på den gamle. Jeg kan ved Gud ikke følge mandens tankegang lige pt.

3) Kom nu for helvede back to basics, mand! Igen, igen bruger vi over en time på håbløse lange afleveringer, idag frem mod Rooney, som jo ikke har den fjerneste chance for at pille de bolde ned. Den ene angriber oppe foran var alt for lidt, og resultatet blev hver gang, at der ikke var noget genpres og Porto kunne stille og roligt flytte vores kæder fra hinanden. Hold nu den kugle i egne rækker og ha' tålmodighed i opspillet, det behøver ikke gøres så kompliceret! Vi laver måske ikke fire og fem mål på den måde, men vi lukker næppe heller to-tre stykker ind.

4) Jonathan Evans, din lille... :rant: Næste gang du mislykkes med en simpel clearing og IGEN bilder dig ind, at du kan tillade dig, at smide skylden efter en Scholes, Evra eller hvilken som helst anden, som har spillet fodbold længe inden der overhovedet blev tænkt på dig, så håber jeg samte du bliver sat eftertrykkeligt på plads, for det trænger du så sandelig til, gnom! F***, hvor er jeg træt af dit face!
Hvis den knøs ikke kan præstere bedre, skal han bare holde sin nordirske kæft lukket med 27 sejl og generelt bare holde lav profil. Det er simpelthen for næsvist at se på, jeg brækker mig sgu. Gud, hvor jeg håber på Rio til weekenden...

5) O'Shea kan ganske vist ikke gøre for, han ikke er bedre, men jeg synes alligevel, det er skræmmende, at der er SÅ langt mellem den bedste og næstbedste højre back på verdens bedste klubhold. Vi er seføli hårdt ramt på netop den plads lige pt., men jeg synes virkelig det blev udstillet idag, hvor meget vi savner Rafael (ja, Rafael - vores 18-årige, ukendte brasilianer) i både offensiv såvel som defensiv. Johnny bidrager med absolut ingenting idag, udover dårlige nerver.

Jeg har efterhånden vænnet mig til, at det fremover ikke bliver kønt, når vi går på banen. Fair nok, det skal det heller ikke nødvendigvis være på nuværende tidspunkt, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man ikke bare kan holde det simpelt? Vi gør det langt svære for os selv end vi behøver, og på dén måde vinder man sgu ikke fodboldkampe, og da slet ikke kvartfinaler i Champions League.

(Ovenstående er skrevet med lidt adrenalin i blodet, hvorfor der nok skal tages 10% af den værste galde - bortset fra nr. 4, der skal nok nærmere lægges 10 til.)

Smaakage
07-04-2009, 23:21
Hvad skal han gøre? I bagklogskabens lys, skulle han selvfølgelig være blevet i højre side, men omvendt kan det jo så være, at ham på midten var blevet spillet fri, så havde O'Shea selvfølgelig fået skylden, men det er i og for sig ligegyldigt.

I øvrigt må jeg for gud ved hvilken gang, væmmes over PUBLIKUMMET på Old Trafford. Jeg er pinligt berørt over det, og det nager mig langt ind i hjertet, at vi ikke kan skabe noget, der minder om stemning på et ellers fantastisk stadion, andet end et par minutter efter vi har scoret. Jeg begriber simpelthen ikke, at folk kan sige, at Anfield er ligeså stille, tag nu og lyt med i morgen, så opdager I, hvordan rigtige fans lyder, og ja, det er ikke sjovt at skrive, men ikke desto mindre passer det. Og lad nu være med, at komme med den teori om, at det er fordi mikrofonerne står sådan og sådan, den undskyldning er patetisk.

Jeg er også træt af det der "Theatre of Dreams", for det forstærker bare problemet, ved at man kalder vores stadion for et teater, så er jeg egentlig ligeglad med, at det var Sir Bobby Charlton der gav stadionet det navn, det er et forfærdeligt navn.

Skal se det igen for at kunne vurdere det sådan.

Og ja helt enig. Det sker når man bliver for stor en klub. For mange turister og prawn-sandwiches, og få for folk der virkelig har passion for det. Der har Liverpool fordelen, man ved, at dem der kommer i Liverpool-trøjer og til Liverpool kampe de mener det, hvorimod når du ser en United-trøje kan du i 5 / 7 tilfælde være sikker på at de ikke kan nævne 4 spillere på holdet.

Dines
07-04-2009, 23:22

Kan ikke andet end at være enig. Fantastisk indlæg. Spot on!

Først og fremmest har 4 mand andel i Portos 2-2 mål. Neville glemmer for meget sin mand, O'Shea trækker frem og for at markerer en ny mand, hvilket medfører at Neville skal trække med frem, og at Fletcher skal tage Nevilles mand. Dog er tiden knap til at dette kan ske, så det er en fejl af flere mænd. Ronaldo kunne måske også have taget løbet ned og bakket mere op.

Ja, stemningen er ynkelig. Eller rettere sagt ikke tilstedeværende. At Portos tilhængere kan pifte, når vores spillere har bolden uden modsvar, er simpelthen så ydmygende og pinligt som fan. Var også ved at brække mig, da nogle af vores fans sad med smil på læben efter Portos 2-2 scoring... Eller når vores fans tager billeder af rivalernes anfører efter, at han har bragt dem foran. Så ulækkert...

RuudVanNissetøj
07-04-2009, 23:26

Puhaa....vi kan jo næsten lige så godt grave os dybt ned og glemme hvor store vi trods alt er ;) Publikum er noget lort, manageren er noget lort, spillet er noget lort osv. osv.......Lad os nu lige tage det med en smule ro !!!

Kampen i dag var objektivt set ufattelig underholdende. Alle spillere på begge hold ville frem over banen og der blev kun trukket i håndbremsen enkelte gange i anden halvleg.

Vores spil var igen igen usammenhængende i perioder og forsvaret katastrofalt. Men vi må også give Porto kredit for det store mod og ikke mindst de offensive evner de har. Hold kæft for en omgang teknisk dygtige spillere de har.

Jeg ved egentlig ikke om jeg var den eneste, men jeg forventede en 2-1 føring i løbet af anden halvleg? Og hvad skete der fra vores geniale offensive spillere, der trods en hel kamp i anonymitetens tegn formår at skabe 2 mål ! Vores offensiv kan jeg personligt ikke sætte mange fingrer på, derimod vores famøse forsvarsspil der snart skal på plads igen før det for alvor bliver kriminelt.

Alt i alt tåbeligt med en uafgjort da vi på papiret havde afsluttet kampen med Rooneys geniale oplæg til 2-1. Jeg glæder mig usandsynligt meget til at få Rio tilbage i midterforsvaret, en højre back i form og en Patrice Evra tilbage i storform!!

Pikovic
07-04-2009, 23:28
Hvor længe skal vi blive ved med at se på så ringe fodbold? Nu er det fjerde kamp i streg, hvor vi spiller hovedrystende dårligt. En United spiller skal sku ære klubben, hver eneste gang han træder ind på banen. Hvor er viljen, gejsten og energien? Lysten til at vinde, lysten til at betræde Old Trafford og frem for alt, lysten til at respræsenterer verdens bedste klubhold?
Det drengene leverer for tiden er respektløs! OK, nogle spillere viser mandsmod og hjerteblod, Vidic, Tevez og Rooney som sædvanlig, men come on.... tre mand gør det ikke alene!

Og så fyr da John O'Shea - grav en eller anden gammel kriger op fra 60'erne: Oldefar er bedre en O'Shea!

United DK
07-04-2009, 23:28
Puhaa....vi kan jo næsten lige så godt grave os dybt ned og glemme hvor store vi trods alt er ;) Publikum er noget lort, manageren er noget lort, spillet er noget lort osv. osv.......Lad os nu lige tage det med en smule ro !!!

Jeg ved ikke om du har citeret et forkert indlæg, men jeg nævner intet om manageren eller spillerne i mit indlæg, de har begge gjort det en milliard gange bedre end publikum, set over de sidste mange år, så respekt til dem.

Flax_Generous
07-04-2009, 23:29
Kampen i dag var objektivt set ufattelig underholdende. Alle spillere på begge hold ville frem over banen og der blev kun trukket i håndbremsen enkelte gange i anden halvleg.
Ja, det var positiv vinkel nr. 2: Hvis man betragter kampen med neutrale briller er jeg ret sikker på, at det har været en god omgang underholdning. Til tider var det jo ligefrem klassisk all-out attack fra begge hold. Når United fejler gør de det i det mindste på en underholdende facon, hvor forsvaret sejler, der bliver angrebet med alle mænd og masser af drama. :)

Daniel
07-04-2009, 23:33
Hvor er det dog frustrende at se vores totale mange på pres. Selv når vi skal frem over stepperne, gider spillerne simpelthen ikke at prøver at tackle bolden fra modstanderne. Rooney lægger det første pres, men for Carrick og Fletcher er det åbenbart vigtist konstant at positionere sig mellem Portos midtbane og angreb, fremfor at stresse dem bare en gang i mellem. Ikke for at rose Fools, men de er om nogen mestrer til at lægge pres, og der er det hele holdet. Alonso, Mascherano, kantspillerne og backsene. Jeg kan sku godt engang i mellem lidt savner et pres på modtanderne.

Deruover var det jo en håbløs kamp. Vi spillede elendigt. Selv da vi har muligheden for en møghamrende ufortjent sejr, dummer vi os og indkasserer et mål. Det bliver godt nok svært at tage til Portugal og få en sejr, men vi har muligheden.

RuudVanNissetøj
07-04-2009, 23:37
Jeg ved ikke om du har citeret et forkert indlæg, men jeg nævner intet om manageren eller spillerne i mit indlæg, de har begge gjort det en milliard gange bedre end publikum, set over de sidste mange år, så respekt til dem.

Jeg har citeret rigtigt...intet personligt mod dig. Men har bare en dårlig smag i munden efter de uværdige konklusioner og udtalelser jeg har set på det sidste på forummet. Væk er mesterskabet, Neville er en gammel oldnisse, Ronaldo burde skydes osv. Der lyder jo efterhånden til, at vi ingen grund har til at være stolte over vores klub. Alt er efterhånden legitimt at rakke ned med små smarte bemærkninger ! Så længe jeg har holdt med United ( og det er snart 15 år) så siger min hukommelse mig, at sådan en "svale" vi er i ikke varer særligt længe.

Din kritik mod "ånden" eller rettere det modsatte på stadion er helt sikkert berettiget - og ja, Pool har sikkert bedre hjemmebane tilskuere og en vildere stemning. Mere har jeg ikke at sige.

TJ
07-04-2009, 23:40
He he. Det jeg mente (glemte at skrive) var, at vi for at være sikre bør score dernede 2 gange. Jeg tror ikke på, at 1 mål kan være nok med vores forsvarspil. Derfor tror jeg, at vi skal lave 2 kasser dernede, og det ser jeg som en mere end almindelig svær opgave. :)

Vi skal 'bare' vinde med et enkelt mål mere en dem (gerne flere) ..eller selvfølgelig spille 3-3 ;)

snegl
07-04-2009, 23:41
Jeg tror virkelig ikke på videre avancement i CL. Vi skal ned og vinde i Porto, og hvordan vi skal gøre det med et forsvar der er så gennemhullet er mig en gåde. Fantastisk mål til 2-1, men resten af kampen spiller vi som en sæk kartofler.

Utroligt at vi bare skal presses hårdt, så fejler vi totalt. Mentaliteten er åbenbart i mange tilfælde ikke at sætte tempoet op når modstanderen gør det. Man vil hellere kigge bold, og være passiv, hvilket kendetegner rigtig mange spillere idag.

Giggs var et frisk pust, og vi fik et godt 2-1 mål. Det var det. Utroligt, vi er Manchester United. Spiller vi sådan her sætter vi mere end 4 pts til i ligaen.

RuudVanNissetøj
07-04-2009, 23:42
Ja, det var positiv vinkel nr. 2: Hvis man betragter kampen med neutrale briller er jeg ret sikker på, at det har været en god omgang underholdning. Til tider var det jo ligefrem klassisk all-out attack fra begge hold. Når United fejler gør de det i det mindste på en underholdende facon, hvor forsvaret sejler, der bliver angrebet med alle mænd og masser af drama. :)

Jeg er nok generelt et positivt menneske :) Nej, men synes faktisk ikke vi kan klage over vores offensive spil grundlæggende. Vi kommer altså fremad og får minimeret Portos presspil meget i anden halvleg. Der er bestemt et mentalt problem fortsat, men vi vil da for pokker vinde kampen og presser alt hvad vi evner til sidst i kampen - og det giver ovenikøbet et mål.

Forsvaret derimod er en anden sag, som skal løses meget snart før det gør ondt i PL og især CL. Intet er afgjort endnu, hverken PL, FA eller CL, eller at vi bliver ved med at spille under niveau som vi snart har gjort i fire kampe.
Op med hovedet drenge...hvis vi kan nå så langt ved at spille på 50%, så tør jeg ikke tænke på potentialet ved 100 % !!

CC
07-04-2009, 23:43
Hvor længe skal vi blive ved med at se på så ringe fodbold? Nu er det fjerde kamp i streg, hvor vi spiller hovedrystende dårligt. En United spiller skal sku ære klubben, hver eneste gang han træder ind på banen. Hvor er viljen, gejsten og energien? Lysten til at vinde, lysten til at betræde Old Trafford og frem for alt, lysten til at respræsenterer verdens bedste klubhold?
Det drengene leverer for tiden er respektløs! OK, nogle spillere viser mandsmod og hjerteblod, Vidic, Tevez og Rooney som sædvanlig, men come on.... tre mand gør det ikke alene!

Og så fyr da John O'Shea - grav en eller anden gammel kriger op fra 60'erne: Oldefar er bedre en O'Shea!

Synes jeg kan se masser af vilje, både i denne kamp og i sidste. Vi har 60% af spillet i dag, folk løber for det og gør hvad de kan, men det er bare ikke let når vi er inde i en dårlig periode. Bare vent til Rio kommer tilbage og vi kan få lidt ro på det hele, så begynder det at ligne noget igen:)

Og nej, vi skal på ingen måde fyrer O'Shea, hvorfor i alverden skulle vi dog det? Han er gardering, ikke førstevalg til nogle af de pladser han spiller, vi kan sgu ikke have folk med stjernestatus helt ude som tredje-fjerdevalg til pladsen. Han bliver bare overmatchet i dag, og sådan er det. Så drop det der tuderi og bak lidt op i stedet...

Af positive ting i dag, synes jeg især Evra var klasse i dag, sgu dejligt at se ham tilbage på sit vanlige høje niveau. Vidic gør det også ganske udmærket, og Neville kan på ingen måde klandres for målet, den må O'Shea tage på sin kappe... Den der havde det sværest i dag var uden tvivl Evans, men man kan sgu ikke forvente stabilitet af en så urutineret spiller, det skal nok komme;)
Fletcher, Carrick, Scholes er da også udmærkede med, dog uden at være prangende, de vinder ikke for alvor noget, men de koster heller ikke noget.
Park fortsætter med sit sædvanlige vidunderlige arbejdsraseri, det er sådan det skal være;)
Rooney og Ronaldo spiller begge fortrinligt!
OG naturligvis er VDS sikkerheden selv, han tager alt det han kan!

Flax_Generous
07-04-2009, 23:43
Vi skal ned og vinde i Porto, og hvordan vi skal gøre det med et forsvar der er så gennemhullet er mig en gåde.
Angrebet skal vel bare score flere mål end forsvaret lukker ind. Det lykkedes næsten i aftenens kamp. Jeg tror selvfølgelig stadig på det, særligt fordi jeg ved, at United kan være langt bedre end i dag, i begge ender. Det kræver hård kamp og 100% koncentration i alle minutter - det skal spilleren gerne vise allerede mod Sunderland - og så er det bestemt stadig muligt.

Pikovic
07-04-2009, 23:45
daniel Det bliver godt nok svært at tage til Portugal og få en sejr, men vi har muligheden.

Du har helt sikkert ret, men skal nok klare den. Til den tid er Rio forhåbentlig klar igen, og så skal der nok komme mere styr på tingene.... Fergie må lige hanke op i gutterne - de ved sku godt, at den er helt gal pt....

man.utd25
07-04-2009, 23:45
Av av drenge, den gør sku ondt den her, vi er jo total udspillet i de første 45 min, men kommer bedre med i 2 halvleg, men hvorfor står vi så elendigt på banen???
Der var ikke mange spiller der kunne holde på bolden, Park spillede af helvede til, oshea ja jeg skal vel ikke sige andet end, at han ikke har klasse nok til det hold her, kan godt være han kan spille på mange pladser osv, men han er bare ikke god nok i længden.
Ronaldo spillede jo piv dårligt idag, fik heller ikke meget at arbejde med, fletcher, havde mange bold-tab på banen, den bedste på banen var vel Rooney, vidic spillede sig op i 2 halvleg, men han er slet ikke den vidic i topform, vores forsvar sejler rundt, det er tæt på at ligne en gang sas liga kamp desværre, jeg er så skuffet over hvad de viser for tiden, det er satme nu de skal stå sammen , og hjælpe hinanden i den tid her og det er der mange der ikke gør.
Og mener Fergie sætter helt forkert taktik idag, vi havde slet ikke nok spiller oppe i angrebet når vi var deroppe, tevez skulle havde startet inde.

man.utd25
07-04-2009, 23:48
Angrebet skal vel bare score flere mål end forsvaret lukker ind. Det lykkedes næsten i aftenens kamp. Jeg tror selvfølgelig stadig på det, særligt fordi jeg ved, at United kan være langt bedre end i dag, i begge ender. Det kræver hård kamp og 100% koncentration i alle minutter - det skal spilleren gerne vise allerede mod Sunderland - og så er det bestemt stadig muligt.

tror du seriøst at vores krise er slut til på næste onsdag? Vi skal tro på den, vi er United, men sådan som vores forsvar sejler for tiden, samt et hold uden gejst, så tror jeg vi ryger ud desværre, tror faktisk vi kan få en på hatten dernede, håber for guds skyld jeg tager fejl, men med det spil vi viser, så kommer vi ikke langt.

Smaakage
07-04-2009, 23:49
Synes jeg kan se masser af vilje, både i denne kamp og i sidste. Vi har 60% af spillet i dag, folk løber for det og gør hvad de kan, men det er bare ikke let når vi er inde i en dårlig periode. Bare vent til Rio kommer tilbage og vi kan få lidt ro på det hele, så begynder det at ligne noget igen:)

Og nej, vi skal på ingen måde fyrer O'Shea, hvorfor i alverden skulle vi dog det? Han er gardering, ikke førstevalg til nogle af de pladser han spiller, vi kan sgu ikke have folk med stjernestatus helt ude som tredje-fjerdevalg til pladsen. Han bliver bare overmatchet i dag, og sådan er det. Så drop det der tuderi og bak lidt op i stedet...

Af positive ting i dag, synes jeg især Evra var klasse i dag, sgu dejligt at se ham tilbage på sit vanlige høje niveau. Vidic gør det også ganske udmærket, og Neville kan på ingen måde klandres for målet, den må O'Shea tage på sin kappe... Den der havde det sværest i dag var uden tvivl Evans, men man kan sgu ikke forvente stabilitet af en så urutineret spiller, det skal nok komme;)
Fletcher, Carrick, Scholes er da også udmærkede med, dog uden at være prangende, de vinder ikke for alvor noget, men de koster heller ikke noget.
Park fortsætter med sit sædvanlige vidunderlige arbejdsraseri, det er sådan det skal være;)
Rooney og Ronaldo spiller begge fortrinligt!
OG naturligvis er VDS sikkerheden selv, han tager alt det han kan!

Du må være på valium ! Fortæl mig en god ting Ronaldo lavede i løbet af kampen. Carrick og Scholes battlede jo på dårlige afleveringer, og Evra var usynlig hele kampen igennem

Flax_Generous
07-04-2009, 23:51
tror du seriøst at vores krise er slut til på næste onsdag?
Krisen opstod pludseligt - den kan ende pludseligt. FC Barcelona gik også lige pludselig i stå, men de er kommet i gang igen. Sådan er en fodboldsæson som regel, op og ned. Det er klart, at det kræver hårdt arbejde og fuld koncentration, men det burde Uniteds spillere sgu kende til. Ellers har de ikke fortjent deres løn.

snegl
07-04-2009, 23:52

Det er som du selv siger et spørgsmål om mentaliteten. Den har vi altså ikke idag, og i store dele af kampen mod Villa. Den kan komme igen, men jeg synes vi mangler mere end bare mentalitet idag. O'Shea og Evra er utrolig dårlige defensivt idag.

Jeg er pessimist, fordi jeg tror Porto vil presse os endnu mere i Porto, og samtidig blive båret frem af deres fans. Hvis vores spillere virkelig er som vinden blæser i disse stunder, så bliver man også let påvirket af atmosfæren i Porto. Jeg håber vi stiller med nogle erfarne og upåagtede spillere.

Jeg savner virkelig Hargreaves, og nogle flere spillere der tager initiativ nu hvor Ronaldo bare giver op når han mister boldene. Kæft en lad attitude, og den har stået på de sidste mange kampe. Han tror han er større end holdet.

man.utd25
07-04-2009, 23:52
Du må være på valium ! Fortæl mig en god ting Ronaldo lavede i løbet af kampen. Carrick og Scholes battlede jo på dårlige afleveringer, og Evra var usynlig hele kampen igennem

Ej altså Evra spillede sig op i 2 halvleg, det skal han have.
Men Ronaldo var væk, utrolig dårlig kamp af ham, men at han kan sige at Park var god, det fatter jeg så ikke, han lavede næsten ikke andet end fejl.

RuudVanNissetøj
07-04-2009, 23:54
Krisen opstod pludseligt - den kan ende pludseligt. FC Barcelona gik også lige pludselig i stå, men de er kommet i gang igen. Sådan er en fodboldsæson som regel, op og ned. Det er klart, at det kræver hårdt arbejde og fuld koncentration, men det burde Uniteds spillere sgu kende til. Ellers har de ikke fortjent deres løn.

Du siger lige præcis hvad mit United hjerte føler....super irriterende tidspunkt at have et par off-kampe, men hvor lang tid kan det blive ved ? Jeg er bestemt fortrøstningsfuld. Vigtigst af alt er fortsat PL i min verden, der ligger alt i vores hænder fortsat.

man.utd25
07-04-2009, 23:55
Det er som du selv siger et spørgsmål om mentaliteten. Den har vi altså ikke idag, og i store dele af kampen mod Villa. Den kan komme igen, men jeg synes vi mangler mere end bare mentalitet idag. O'Shea og Evra er utrolig dårlige defensivt idag.

Jeg er pessimist, fordi jeg tror Porto vil presse os endnu mere i Porto, og samtidig blive båret frem af deres fans. Hvis vores spillere virkelig er som vinden blæser i disse stunder, så bliver man også let påvirket af atmosfæren i Porto. Jeg håber vi stiller med nogle erfarne og upåagtede spillere.

Jeg savner virkelig Hargreaves, og nogle flere spillere der tager initiativ nu hvor Ronaldo bare giver op når han mister boldene. Kæft en lad attitude, og den har stået på de sidste mange kampe. Han tror han er større end holdet.

Stop nu det fis der, han tror han er større end holdet , har du hørt ham sige det måske???? det er sku da ikke kun Ronaldo der havde en lad attitude idag.

Men kan nemt følge dig med kampen dernede, tror også vi kommer under pres, og der er ingen engelske hold der har vundet dernede endnu

Pikovic
07-04-2009, 23:55
CCRooney og Ronaldo spiller begge fortrinligt

Rooney spiller blændende... masser af vilje og fight.... det var blod, sved og tårer for Waynes vedkommende. Ronaldo imponerer nu ikke mig specielt i dag - ikke at jeg forventer champagnebold hver gang - men fortrinligt ligefrem? Det er jeg sku ikke enig i. Synes Ronaldo spiller en jævn kamp, med enkelte gode aktioner, når han kommer i mand-mand situationer.

Så drop det der tuderi og bak lidt op i stedet...
Bare rolig, min opbakning fejler skam ingenting - men jeg mener nu, at jeg er i min gode ret til at være utilfreds med især de sidste 3 kampe... det er simpelthen ikke godt nok. Når det så er sagt, er det jo igen en dag i morgen - og når Rio kommer tilbage, skal han nok få sat skik på defensiven igen, og så æder vi de fløde-drenge i returkampen i næste uge!

man.utd25
07-04-2009, 23:57
Du siger lige præcis hvad mit United hjerte føler....super irriterende tidspunkt at have et par off-kampe, men hvor lang tid kan det blive ved ? Jeg er bestemt fortrøstningsfuld. Vigtigst af alt er fortsat PL i min verden, der ligger alt i vores hænder fortsat.

Enig enig, PL skal der fuld fokus på nu, og skulle vi ryge ud nede i porto, så er det bare synd

RuudVanNissetøj
07-04-2009, 23:57
Og mener Fergie sætter helt forkert taktik idag, vi havde slet ikke nok spiller oppe i angrebet når vi var deroppe, tevez skulle havde startet inde.

Jeg mener derimod, at vi burde have smidt en ekstra forsvarsspiller ind....det kunne måske hjælpe lidt på sikkerheden i defensiven. Nej, jeg er enig med dig, at vi burde have to deciderede angribere. Men hvem pokker skulle vi smide ind ? Tevez må have været dødtræt efter sin Bolivia tur, Berba er ude, Macheda skal have tid. Så er der vel kun Welbeck tilbage ?

PerRonaldo
07-04-2009, 23:58
Det der gør ekstra ondt i de her kampe hvor vi er langt nede er at der sidder 70000 på ot og bare kigger på og på ingen måder prøver at bære vores drenge frem! Jeg skrev det tidligere, men der blev seriøst kun sunget indtil de score det først mål og så synger de lidt igen da vi score til 2-1 og er så stille igen da de udligner..

Det er så elendtigt at vi ikke har bare noget der ligner en 12. mand for det har vi sgu virkelig brug for.. Føler sgu godt nok at OT er blevet vores udebane i øjeblikket.. Porto styrede på banen og lægterne, det er bare ikke godt nok!

snegl
07-04-2009, 23:59
Stop nu det fis der, han tror han er større end holdet , har du hørt ham sige det måske???? det er sku da ikke kun Ronaldo der havde en lad attitude idag.

Men kan nemt følge dig med kampen dernede, tror også vi kommer under pres, og der er ingen engelske hold der har vundet dernede endnu

Du har kunne se på Ronaldo de sidste mange kampe, at han ikke har løbet med hjem når han har mistet bolden, at han har virket ligeglad når det ikke gik hans vej. Alt det er tegn på at han tror kampen handler om ham. Den attitude klæder ham virkelig ikke. Nej Ronaldo er ikke den eneste med en dårlig attitude idag, men han har nok den værste attitude på holdet pt. Det smitter altså af på holdet, når han ikk gider tage ansvar for sine boldtab, og bare bliver stående i angrebet og slår op med hænderne.

United DK
08-04-2009, 00:00
Apropos Ronaldo, så kan man godt se på hans attitude i dag, at han helst vil spille for Real Madrid, det bør være tydeligt for enhver. Ville han blive i United, ville han ikke brokke sig så meget på banen.

srixon
08-04-2009, 00:01

Det er så også her, jeg mener man må tilkende Alex sin del af skylden. Vores spillere virker jo ikke til at gide at spille fodbold lige pt.:(

man.utd25
08-04-2009, 00:01
Jeg mener derimod, at vi burde have smidt en ekstra forsvarsspiller ind....det kunne måske hjælpe lidt på sikkerheden i defensiven. Nej, jeg er enig med dig, at vi burde have to deciderede angribere. Men hvem pokker skulle vi smide ind ? Tevez må have været dødtræt efter sin Bolivia tur, Berba er ude, Macheda skal have tid. Så er der vel kun Welbeck tilbage ?

Mecheda skal have tid siger du, men alligevel så er han i mål humør for tiden, og det jeg så mod villa, så kunne vi godt have brugt ham inde.
Tror godt Tevez kunne have kommet ind noget før, synes Fergie satser helt forkert lige for tiden, man kan ikke spille med 1 angriber på OT , der skal modstanderen ligges under press. Fuck jeg savnede Anderson i denne kamp her, og måske skulle man have prøvet en Nani

snegl
08-04-2009, 00:02
Måske det er Rio vi mangler. Vi ligger utrolig langt fra vores mænd idag - måske en forsvarsgeneral kan styre og organisere holdet bedre. Under vores periode hvor vi ingen mål lukkede ind var han ikke med, men i de kampe lå vi så tæt, at det nærmest var svært at få et skud eller indlæg udefra, hvilket gjorde at modstanderen sjældent blev farlige. Det skal vi have fat i igen.

snegl
08-04-2009, 00:03
Det er så også her, jeg mener man må tilkende Alex sin del af skylden. Vores spillere virker jo ikke til at gide at spille fodbold lige pt.:(

Jeg tror sgu han råber ørerne fulde af dem i omklædningsrummet som han altid har gjort. Forkerte taktiske dispositioner kan man måske klandre ham for. Jeg forstår fx ikke at vi spiller med en angriber fra start idag.

RuudVanNissetøj
Du har kunne se på Ronaldo de sidste mange kampe, at han ikke har løbet med hjem når han har mistet bolden, at han har virket ligeglad når det ikke gik hans vej. Alt det er tegn på at han tror kampen handler om ham. Den attitude klæder ham virkelig ikke. Nej Ronaldo er ikke den eneste med en dårlig attitude idag, men han har nok den værste attitude på holdet pt. Det smitter altså af på holdet, når han ikk gider tage ansvar for sine boldtab, og bare bliver stående i angrebet og slår op med hænderne.

Sådan har Ronaldo altid spillet i mine øjne.....tror ikke man skal lægge mere i det, end at det bestemt er skide irriterende at se på når der er pres på. Det skal dog siges, at han rent faktisk erobrede en tabt bold tilbage i dag, så lidt fremgang er der da at spore :) Om hans attitude smitter af på holdet er jeg nok ikke helt enig i....så havde den vel gjort det for lang tid siden ? Jeg kan kun huske Roy Keane sende skældsord efter Ronny, de andre har vænnet sig til ham.

man.utd25

Det er sku for nemt at give ham skylden for vores krise PT.
Sidste sæson var der også flere kampe han ikke var med tilbage og hjælpe, sådan er hans spillestil.

man.utd25
08-04-2009, 00:05
Apropos Ronaldo, så kan man godt se på hans attitude i dag, at han helst vil spille for Real Madrid, det bør være tydeligt for enhver. Ville han blive i United, ville han ikke brokke sig så meget på banen.

Tro hvad du vil, men er næsten 100 procent sikker på han er her efter sommerferien.
han har altid spillet sådan der

TJ
08-04-2009, 00:07
Vi skal tro på den, vi er United, men sådan som vores forsvar sejler for tiden, samt et hold uden gejst, så tror jeg vi ryger ud desværre, tror faktisk vi kan få en på hatten dernede, håber for guds skyld jeg tager fejl, men med det spil vi viser, så kommer vi ikke langt.

Du modsiger jo totalt dig selv. Have some faith! :whine:

PerRonaldo
Sidste sæson var der også flere kampe han ikke var med tilbage og hjælpe, sådan er hans spillestil.

Det er ikke kun ronaldos skyld men han er heller ikke den spiller som for et år siden og havde han ikke lavet et vis boldtab og efterfølgende stoppet op med armene slået ud til siden, havde de ikke fået det første mål..

RuudVanNissetøj
Mecheda skal have tid siger du, men alligevel så er han i mål humør for tiden, og det jeg så mod villa, så kunne vi godt have brugt ham inde.
Tror godt Tevez kunne have kommet ind noget før, synes Fergie satser helt forkert lige for tiden, man kan ikke spille med 1 angriber på OT , der skal modstanderen ligges under press. Fuck jeg savnede Anderson i denne kamp her, og måske skulle man have prøvet en Nani

Macheda skal have tid, forstået at han skal vokse og modnes med opgaven. Fergusson er en mester i at beskytte unge spillere, da han kender farerne ved for stort pres.

Tevez kunne helt bestemt smides ind noget før ligesom Giggs - men igen må det have noget at gøre med træthed vil jeg tro. Anderson tror jeg desværre ikke ville gøre den store forskel i denne kamp.

snegl
08-04-2009, 00:08

Der kunne man også leve med det fordi han scorede mål og ydede en indsats. Lad os nu ikke glemme at hans attitude også var super egoistisk sidste år. Vi kan helt sikkert ikke leve med det nu, når vi er i modgang, og han skal vise initiativ, men ikke gør det.

Jeg giver ham ikke hele skylden for at United spiller dårligt, men han er ihvertfald den mest vigtige faktor der fejler, hvis vi sammenligner med sidste år. Sidste år reddede han os konstant, men nu han ikke gør, er der ikke lige så mange individuelle præstationer der kan vende kampene. Idag ser vi heldigvis en sublim en fra Rooney til Tevez.

man.utd25
08-04-2009, 00:09
Du modsiger jo totalt dig selv. Have some faith! :whine:

i know, men det er lidt svært i denne tid her:)

Fletcherfan
08-04-2009, 00:10
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro om vores chancer, men jeg synes, at hvis nogen havde fortjent at vinde kampen i aften så var det helt klart United... Og med 2-2 ser det unægteligt svært ud... Og til dem, der mente, at det var walk-over, kan jeg kun sige, at det er absolut ikke overraskende, at Porto bed så godt fra sig... Men United har selvfølgelig mulighed for at komme videre... Jeg synes dog, at chancen er 60-40 i Portos favør...

Så til kampen i aften... Det var en elendig start på kampen, og United var helt vildt elendige, men de kom godt med, og tog mere og mere over... Og i anden halvleg var United helt klart det bedre hold i en meget underholdende kamp med rigtig mange målchancer...

De negative ting fra kampen:
Scholes: Det er helt forfærdeligt han har været dårlig i denne sæson (og nej, det er ikke kun set på denne kamp), og i aften leverede han (endnu) en elendig indsats, med rigtig mange håbløse afleveringer...
2-2... Det betyder, at United SKAL frem for at score, og sådan som forsvaret har sejlet rundt i de sidste kampe så er det ikke helt umuligt, at Porto får et mål eller to... Så derfor mener jeg, at United skal score min. 2 mål for at komme videre...
Pyromani: Det er helt utroligt, som United brænder mange chancer for tiden... De må sgu snart lære at afslutte...
SAF: Hvornår fatter den mand, at hverken Tevez eller Rooney kan bruges som enlige angibere... Og at hverken Ronaldo, Scholes eller Giggs kan bruges i angrebet... Og ja, det havde været bedre med Macheda eller Wellbeck istedet for en af de 3 centrale midtbanespillere... Er begyndt at blive bange for, at han mister grebet igen ligesom for 3-5 år siden...
Forsvaret: 10 mål imod på 4 kampe, hvoraf tre er på OT taler sit tydelige sprog... Der skal altså ske noget nu...

Positive ting...
Evra: Eter at have spillet enormt dårligt i 2 mdr. fik han spillet en rigtig fornuftig kamp... Og lad os være positive og håbe på en fantastisk slutspurt af Evra...
Uafgjort: Det lyder lidt mærkeligt eftersom, det var på OT, men UNited KAN vinde mod alle hold ligemeget hvor kampene bliver spillet... Så derfor kan United godt sejr i Portugal, selvom chancen for videre avancement er formindsket meget efter kampen i aften...
Dårlige kampe: igen lyder det nok lidt mærkeligt, men som flere har skrevet herinde så er det nu 4 mindre gode (eller værre spillet) kampe i træk fra Uniteds side, og det er meget unormalt... OG derfor tror jeg også det vender helt snart, og forhåbentlig senest næste uge mod Porto:D
Forsvaret: Den dårlige stime i forsvaret skal nok holde pause snart, det er jeg sikker på...
SAF: Han er en snu ræv så jeg tror på, at han kan vende denne synkende skude...

Og til sidst: glem ikke at vi er Manchester United, og derfor har vi GODE muligheder for tre pokaler mere i vores skab uanset hvordan det ser ud lige i det her øjeblik... Som fans synes jeg det er pålagt os at støtte holdet og tro på, at de kan klare det:D

man.utd25
08-04-2009, 00:11
Macheda skal have tid, forstået at han skal vokse og modnes med opgaven. Fergusson er en mester i at beskytte unge spillere, da han kender farerne ved for stort pres.

Tevez kunne helt bestemt smides ind noget før ligesom Giggs - men igen må det have noget at gøre med træthed vil jeg tro. Anderson tror jeg desværre ikke ville gøre den store forskel i denne kamp.

Jo anderson løbe-arbejde vil jeg heller have haft inde i sådan en kamp her, også ligger han nogen gode bolde frem ad banen.
Vis vi er træt nu, så glæder jeg mig sku ikke til at se om en uge, hvordan vi så spiller

RuudVanNissetøj
08-04-2009, 00:15
Jo anderson løbe-arbejde vil jeg heller have haft inde i sådan en kamp her, også ligger han nogen gode bolde frem ad banen.
Vis vi er træt nu, så glæder jeg mig sku ikke til at se om en uge, hvordan vi så spiller

Der har vi også haft lidt tid igen at restituere. Tevez har formentlig ondskabsfuld jetlag og Giggs er altså snart lige så gammel som min far på 52 år ;)

man.utd25
08-04-2009, 00:15
Der kunne man også leve med det fordi han scorede mål og ydede en indsats. Lad os nu ikke glemme at hans attitude også var super egoistisk sidste år. Vi kan helt sikkert ikke leve med det nu, når vi er i modgang, og han skal vise initiativ, men ikke gør det.

Jeg giver ham ikke hele skylden for at United spiller dårligt, men han er ihvertfald den mest vigtige faktor der fejler, hvis vi sammenligner med sidste år. Sidste år reddede han os konstant, men nu han ikke gør, er der ikke lige så mange individuelle præstationer der kan vende kampene. Idag ser vi heldigvis en sublim en fra Rooney til Tevez.

En type som ROnaldo skal efter min mening heller ikke hjem i forsvaret hvergang, det vil sku være dumt at bruge hans kræfter der, det er fint at Rooney og tevez går helt derned, men er ret sikker på Fergie også har lidt at skulle have sagt her.

man.utd25
08-04-2009, 00:16
Der har vi også haft lidt tid igen at restituere. Tevez har formentlig ondskabsfuld jetlag og Giggs er altså snart lige så gammel som min far på 52 år ;)

VI har jo masser af kampe nu her, så vis de er træt nu, så vinder vi ikke ret meget mere i år desværre.

man.utd25
08-04-2009, 00:17
Nogen der har læst, om hvad Fergie har sagt efter kampen???

CC
08-04-2009, 00:47

Ronaldo forsøgte at skabe en masse, flere gode afleveringer, kommer til afslutninger, bare se hans glimrende hovedstød i første halvleg!
Carrick og Scholes var ikke prangende, men synes du gør dem værre end de er. Og grunden til at Evra var "usynlig" i dag var at han meget af kampen holdt sig nede defensivt, hvor jeg vil påstå han ikke satte en fod forkert. Synes det er hvad man kan forlange af en venstre back, alt offensivt er ren bonus.

Zhaban
08-04-2009, 01:25
Nogen der har læst, om hvad Fergie har sagt efter kampen???

http://football365.com/story/0,17033,8699_5159499,00.html

Manchester United vil være det første engelske hold nogensinde til at slå FC Porto på deres hjemmebane , skulle det ske at vi avancerer til næste runde uden ekstra spilletid (Nej , jeg tror ikke på 3-3).

mufufu
08-04-2009, 02:55
http://football365.com/story/0,17033,8699_5159499,00.html

Manchester United vil være det første engelske hold nogensinde til at slå FC Porto på deres hjemmebane , skulle det ske at vi avancerer til næste runde uden ekstra spilletid (Nej , jeg tror ikke på 3-3).

Nogle skal jo være de første :)

Men så skal der kraftedme også nye boller på mentalitets suppen.

robinho
08-04-2009, 07:19
Jeg tænkte nok, at du ville dukke op igen i aften efter dit forsvindingsnummer efter det flotte comeback i søndags.

comeback eller ej, så var kampen i søndags også ringe. Vi var svineheldige, men det kan vi ikke regne med at være til sæsonen slutter.

Faktum er at de sidste 4 kampe har været langt under lavmålet både offensivt og defensivt, og det ved du lige så godt som jeg ved. Nogen kan bare kun se det positive, og ærlig talt så kommer det til at lyde en lille smule "naivt" når man ser på den stribe af kampe vi er inde i.

Det er jo ikke en konkret ting man kan tage fat på. Det er jo nærmest alle spillere og alle spillets fasætter der er under lavmålet pt. Det er forfærdeligt.

United-Allan33
08-04-2009, 07:37
Dårlig kamp igen.. Det havde næsten været bedre med 1-1 end 2-2, men vi er United og derfor tror jeg stadig på det.. Tror næppe Porto kan spille meget bedre, mens vi kan spille meget bedre..

Igen koster Ronaldo mål, men Evans, O'Shea og Neville er de folk der bliver bebrejdet.. For visse popfans er det ulovligt at kritisere Ronaldo, selv efter sådan en kamp hvor han var klart den ringeste, set ud fra evner..

Rooney er klart MOM, mens Evra i anden halvleg viste lidt af hans gamle form.. Evans dur slet ikke i disse perioder hvor holdet sejler.. Han er ung, så man kan heller ikke forvente at han skal løfte holdet..

Tror vi tager derned og vinder 2-1

nielzon21
08-04-2009, 07:43
Nu vil jeg så også gå med strømmen og sige, at forsvaret har sejlet noget så grusomt de sidste mange kampe.
Det kan godt være de fik lukket af så der ikke gik mål ind i 12-13 kampe, men at lukke 10 mål ind de sidste 4 kampe (heraf 8 på hjemmebane de sidste 3) siger noget om at hverken Gary Neville eller Jonny Evans sammen med VdS burde spille mere denne sæson.
Det er synd at en Ben Foster får tid på Bænken når han gør det godt, samtidig med at Rafael, Brown og Ferdinand er ude med skader. Dertil kommer det at Giggs også er "over the top" og heller ikk en af de bedst spillere længere. Fatter ikke at Sir Alex ikke gør brug af hverken Fabio, Tosic eller Macheda. De er også en del af fremtiden, og ved at give dem kamperfaring nu, hjælper det dem med at udvikle deres spil.

Jeg vil gerne give udtryk for, at jeg ikke længere tror på at United vinder flere titler denne sæson. PL går til LiverfoolsCL går til Barcelona og FA-cup går sgu nok til CSKA London.

Skal United løfte trofæer i næste sæson, skal de som minimum hente en eller 2 forsvarsspillere der ikke laller rundt som Evans og Neville. Og skal de løfte én mere denne sæson, så skal der godt nok en helt ny indstilling til i det forsvar. :smilings:,