Se fuld version : Oldtrafford.dk's FIFA-09-Clubs til Playstation 3
Hej drenge.
Vi er normalt herinde entusiastiske vedrørende vores elskede klub, Manchester United.
Vi analyserer tit om hvordan hodlet skal spille, og hvad man skal gøre ved de forskellige situationer!
Derfor kom jeg med følgende idé.
Til alle PS3-ejere der har FIFA 09. Lad os stifte vores klub i Oldtrafford's navn. Vi mødes x antal gange om ugen (Noget vi aftaler internt) og smadrer vores modstandere der.
Vi tager selvfølgelig United, så vi kan vise klubbens sande farver! :)
Skriv jer på her:
Ps. jeg er selvfølgelig Ronaldo, så han er optaget.
Højre back:
Højre centralforsvar:
Venstre centraforsvar:
Venstre back:
Højre kant: Mig (Ronaldo)
Højre centralmidt:
venstre centralmidt:
Venstre kant:
Højre angriber
Venstre angriber:
Jeg håber i vil bakke op omkring idéen! :)
Hey jeg er frisk.. Jeg tror, at jeg vil være Rooney. Ham har jeg et godt tag med, når jeg spiller.
Jeg er på. Jeg tror jeg napper Carrick.
I kan adde mig som friend derinde, så det er lidt lettere mht. kontakt.
Det er bare og trykke + Add a friend. og så skriv mufufu05
Nice idé! Så vælger jeg Scholes
I kan også bare add'e mig. Psn: Zerpico
Godt at se I vil drenge! Vi mangler bare 3-4 mere, så vil det være rigtig godt :)
Højre back:
Højre centralforsvar:
Venstre centraforsvar:
Venstre back:
Højre kant: Mig (Ronaldo)
Højre centralmidt: Mufufu (Carrick)
Venstre centralmidt: TJ (Scholes)
Venstre kant:
Højre angriber: Dines (Rooney)
Venstre angriber:
Kom nu drenge, skriv jer på
Til at starte med vil holdet se sådan her ud
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Tevez
Rooney - Berbatov
Skriv jer på. Og når jeg mener holdet er ved at blive etableret, vil jeg skrive mere om hvad der så vil ske.
Så vidt jeg ved, så er min account derinde rasmusdines eller dines66, så bare ansøg mig.
Gronkjor
06-04-2009, 18:45
Lyder som en klasse idé! Dog bruger jeg Xbox 360, nogen med Xbox der er klar på lidt af det samme? :)
Don Kafai
06-04-2009, 19:04
Fuck hvor ville jeg ønske at være Berbatov :D
Har dog ikke en ps3 eller Fifa 09.
Men kan en ikke forklare mig, hvordan det online spil fungerer på PS3? Altså hvor udviklet er det, og kan man sådan spille uden forsinkelser og frysninger, hvis man fx er 10 logget på samme netværk?
Men kan en ikke forklare mig, hvordan det online spil fungerer på PS3? Altså hvor udviklet er det, og kan man sådan spille uden forsinkelser og frysninger, hvis man fx er 10 logget på samme netværk?
Ja det funger meget godt mht. lag spikes. Men hvis man bare er 20 random mennesker der spiller så bliver det meget let rodet, da mange hellere bare vil løbe efter bolden eller hænge i angrebet fremfor at spille spillerens rolle. Det er også derfor jeg ikke spiller det rigtigt. Kun med en gruppe englændere jeg mødte derinde hvor vi så også kan snakke samtidig da de alle + mig selv havde microfon.
Men jeg spiller primært online 1on1. Hvilket også går fotrineligt, da jeg i skrivende stund ligger nr 222 på verdensranglisten :cool: (har rykket en del ned da jeg ikke lige har fået spillet så meget)
Jeg er lige begyndt på det nye Ultimate Team. Det er faktisk ret griner hvis man er til sådan lidt manager noget. Kan dog tage lidt tid at komme rigtig i gang med.
Dines og TJ jeg adder jeg lige i morgen.
Er der flere der vil være med? Holdet vil blive stiftet meget snart. Vi mangler 3-4 stykker, så vil kan få et slagdygtigt hold op på benene, der vil vise den rigtige fane for United! :)
Jamen det er faktisk virkelig godt bygget. Nej, der er ikke forsinkelser eller frysninger på noget tidspunkt. Man styrer sin spiller i såkaldt Pro-Cameras-vinkel! Og fra det vinkel h ar man så overblik over hele banen. Og på banen kan man så kommandere sine spiller rundt ved at sige de skal tackle, dobbel-presse, og så videre.
Hvis du ikke er helt med, så kan du se nogle videoer fra youtube :)
Sej ide ellers.. Gid jeg havde en ps3
Manchester United
09-04-2009, 16:42
Er det ikke det der hedder Be a pro? :)
Gad ellers gerne være med, men har ingen konsol :/
Har kun fifa til pc.
Sej ide ellers.. Gid jeg havde en ps3
Så skaf dig en. De koster "kun" 3000 kr lige nu :)
Og hvis du har bare den mindste gamer i dig, synes jeg bestemt det er det værd.
(Note: For den optimale gaming oplevelse, bør man også erhverve sig et HDMI kabel. Gør en kæmpe forskel, ikke mindst med blu-ray film. Det er fuldstændig fantastisk opløsning - hvis man vel og mærke også har et HD-ready tv)
I kan også bare add'e mig. Psn: Zerpico
Så vidt jeg ved, så er min account derinde rasmusdines eller dines66, så bare ansøg mig.
Har addet jer begge to. Der skulle gerne ligger en "Request to add a friend" i jeres inbox.
Manchester United
10-05-2009, 22:08
Lyder som en klasse idé! Dog bruger jeg Xbox 360, nogen med Xbox der er klar på lidt af det samme? :)
Jeg er om et par uger... Regner med at have en xbox 360 til den tid :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.