Se fuld version : PL: Manchester United - Aston Villa
ikke for at være bagklog eller bedere vidende, men som jeg skrev inden jeg begyndte at græde af glæde, man skal aldrig give op slet ikke som united fan. Det her kan give os det boost vi har brug for, vi kan ride videre på den her længe hvor jeg dog elsker den klub !
Hl-Glory
05-04-2009, 17:59
Hvor det vildt comeback!
Men utrolig de skal bagud før de viser hvem der mesterne, men hvor det vildt.
jeg ved godt hvem der stjæler overskriften i england imorgen!
Glory glory Man United!
Macheda! my god i love that boy. hold kæft det fedt det her tag den liverpool. watch out porto:lolol:
Jesus Titty-Fucking Christ! Det er derfor vi er United og det er derfor vi elsker klubben! Ronaldo viser klassen og et debutantmål i den klasse... helt og aldeles ufatteligt og lækkert. :)
En sejr på den måde kan også kun gøre underværker for selvtilliden og momentum i denne afgørende del af sæsonen!
We shall not be moved!
Glory Man United
05-04-2009, 18:00
Jeg knækkede en negl på min storetå, og min søn på 15 mdr fik et chock og begyndte at græde, da Macheda scorede......:trophy:
Refstrup
05-04-2009, 18:01
Det er fandme godt det her. Fantastisk Macheda !
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 18:01
Det her er simpelthen den mest sindsyge måde at give tilbage i hovedet på Pool......vi er langt nede, men hold kæft for en omgang nosser vi viste de sidste 15 minutter !!
Episk - det bedste ord der forklare det vi lige har været vidner til !!!
Elrantiri
05-04-2009, 18:02
Nu har jeg ihvertfald gjort mit for en United sejr, har oddset en hund på uafgjort eller sejr til Villa, og jeg plejer ikke at vinde en skid :P
Og jeg fik sq ret.
Parkohargo
05-04-2009, 18:03
Ej nej nej fuldstændig vanvittigt af os!! Ryster stadig endnu.. Kæft jeg skreg som en gal. Macheda!!!!!
Jeg knækkede en negl på min storetå, og min søn på 15 mdr fik et chock og begyndte at græde, da Macheda scorede......:trophy:
HAHAHA kun ikke lade være med at grine:lolol:
Glory Man United
Det med at score i overtiden må vi overlade til chelsea sidste sæson,og liverpool denne sæson. Det er sgu dem der gør det godt.
Hahahahhahaha du må da da føle dig en anelse....
United DK
Sådan, du er et godt forbillede for din søn!
Hl-Glory
05-04-2009, 18:04
Jeg har ikke jublet så meget siden en sommerdag i maj. Det der, det er fanme fodbold.
Nu du siger dét.
Det har jeg heller ikke, minder lidt om O'shea mål på anfield i overtiden, selvom modstanderen ikke er den samme. :)
kyssede lige min man u tatto også scorede han. Kæft hvor godt. Fik helt tårer i øjnene. er så lykkelig. kæt hvor er det stort man
Vanvittigt. Ville give meget for at have oplevet den her kamp for 7 mnd siden hvor det var følelserne og ikke rationalismen der prægede mit syn når jeg sad alene og så de her premier league kampe.
Utroligt flot mål, og det er dejligt han klarede den selvom welbeck måske skulle have været manden i dag - stor chance jo.
Jeg tror sgu den er vigtig den her sejr efter nogle svingende præstationer - måske en af de vigtigste sejre i år overhovedet.
Det man så kan være lidt trist af er at aston villa går glip af de 3 point, skal selvfølgelig ikek ske mod os, men kunne være så utrolig sjovt at se dem på en 3/4 plads i år.
Manchester United
05-04-2009, 18:05
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=652&start=5580
De tuder - sødt;)
Hahahahhahaha du må da da føle dig en anelse....
Tja, det er jo lidt ligesom win/win situationen når man spiller penge mod united på en odds kupon. Fedt at have ret, eller fedt at united vinder.
Men må da tilstå jeg stadig er af samme holdning. I 2000 havde stemningen herinde været anderledes, der havde været tro på det. Da jeg startede med at se united spille var jeg ligeglad med om de kom bagud 1-0 eller 2-0 , jeg troede altid på de hentede den. De gør det stadig enkelte gange, men det er ikke en gennemgåened tendens at vinde kampen i 80+. minut. Savner den del, og liverpool har stadig gjort mere væsen af sig i slutminutterne end vi har - så det skal de have ros for.
Når det så er sagt, kan ingent age det fra os i dag - forrygende
kyssede lige min man u tatto også scorede han. Kæft hvor godt. Fik helt tårer i øjnene. er så lykkelig. kæt hvor er det stort man
Håber VIRKELIG ikke du har fået en "man u" tatoo...
Martinsen
05-04-2009, 18:08
det var jo 92 minutters ren frustration og så ender det så godt:lolol: Fodbold er sku et fantastisk spil, men gud hvor skal vi da løfte vores spil markant hvis vi vil sikre det her mesterskab. Det var godt nok skidt idag og Nani må efterhånden være meget langt fra vores hold for han er da mildest talt elendig. Og Macheda hvilken debut! Satte med det samme gang i nogle ting da han kom ind. Hvis han virkelig er så lovende som det han viste idag så kan han blive MEGET stor! Kæft hvor var det cool lavet.
Smid lige et billede ind af den tuds.. Forhåbentlig står der ikke Man U:confused:
Parkohargo
05-04-2009, 18:10
Jeg har ikke gået så meget amok siden maj måned sidste år. Ej nej nej for helvede hvor er det dog klasse af Fergie at kaste Macheda ind. Kendte ik ret meget til ham før nu.. De her stunder er sku virkelig bare hvad der kendetegner United. At vi fucking aldrig giver op!!
United DK
De tuder - sødt;)
Må man fryde sig? :devilll:
theviking66
We'll keep fighting until the end - we're Manchester United and that's what we do
Jeg elsker det citat...:loved:
Hl-Glory
Det helt vildt den følese man sidder med i kroppen efter den kamp.
Sikke en debut fra Macheda's side, kommer ind og forandre kampen også inden hans scoring gjorde han det stærkt, men hvor det vildt!
De tuder - sødt;)
Haha... Jeg elsker simpelthen følgende citat fra siden:
På vej til endnu et pointtab skal scum virkelig op og satse - man venter spændt på udskiftningerne, og umiddelbart efter 2-1 målet tager Ferguson affære og skifter Nani ud... men for hvem?
Det er virkelig en skræmmende bænk de har medbragt idag.
Det er mulig at vores kære Liverpool-supporter har lagt ironien lidt på hylden nu.
MACHEDA!!!!!!!!!
det var jo 92 minutters ren frustration og så ender det så godt:lolol: Fodbold er sku et fantastisk spil, men gud hvor skal vi da løfte vores spil markant hvis vi vil sikre det her mesterskab. Det var godt nok skidt idag og Nani må efterhånden være meget langt fra vores hold for han er da mildest talt elendig. Og Macheda hvilken debut! Satte med det samme gang i nogle ting da han kom ind. Hvis han virkelig er så lovende som det han viste idag så kan han blive MEGET stor! Kæft hvor var det cool lavet.
Helt enig.. Kan ikke huske hvornår Nani sidst viste klassen og igen idag stinker han.. Og ja Macheda viste store ting lige fra starten af og det mål var jo høj høj klasse/teknik.. Så smukt og han kunne vel næppe finde et bedre tidspunkt.. Og fuck hvor var det lækkert at se glæden hos hele staben og spillerne..:devill:
Jo det har jeg, og den er jeg stolt af:)
United-Allan33
05-04-2009, 18:14
Det her er grunden til man er United fan.. Jeg har ikke jublet så meget siden vi vandt CL... Min stemme er helt væk...
Og nu har folk beskyldt mig for at hade Ronaldo, men hvor var det fedt at se ham juble ud mod tilskuerne efter målet til 3-2.. mere af den slags og jeg vil begynde at tro på dig når du siger du vil blive i United...
Kanon flot mål til 3-2... Fuck fuck fuck hvor er det fedt at være United..
Og mon ikke denne fyr fra Liverpools forum kender vores bænk nu:
På vej til endnu et pointtab skal scum virkelig op og satse - man venter spændt på udskiftningerne, og umiddelbart efter 2-1 målet tager Ferguson affære og skifter Nani ud... men for hvem?
Dette kan vise sig at være dagen vi vente skuden, og sejler ligeså stille hjem...med PL
Smid lige et billede ind af den tuds.. Forhåbentlig står der ikke Man U:confused:
Der står MAN UTD ned af underarmen.
United-Allan33
05-04-2009, 18:15
Det er mulig at vores kære Liverpool-supporter har lagt ironien lidt på hylden nu.
MACHEDA!!!!!!!!!
Fuck dig, du stjal mit citat:lolol:
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 18:15
Det her må bare være vendepunktet for os nu........vi får vist karakter i løbet af 10 minutter:
Dagens optur: Ronaldo, Fletcher og Macheda....Ronaldo kan vi takke for to fantastiske mål og for at gå foran i front. Fletcher var hjertet på midten og utrolig arbejdsvillig som altid. Boks til boks - mangler måske lidt i front i forhold til skarphed med afleveringer og skud. Macheda er endnu en gang beviset på hvad vores klub står for.....DRØMMEN !!!
Dagens nedtur: Carrick og især Neville. Carrick virkede som så godt som alle meget fraværende. Underlige fejlafleveringer og generelt bare vanvittig anonym. Det her ligner bare ikke ham. Neville må få min ubestridte pris for en omgang lorte spil. Jeg fik ikke tal på hvor mange gange han blev løbet over eller lavede skod beslutninger. Bakkede så meget når Aston Villa kom, at vi lige så godt kunne have sat en kegle op som dækning. Æv hvor var det skammeligt !!!
http://www.youtube.com/watch?v=rCy0HciMsb8
Dagens nedtur: Carrick og især Neville. Carrick virkede som så godt som alle meget fraværende. Underlige fejlafleveringer og generelt bare vanvittig anonym. Det her ligner bare ikke ham. Neville må få min ubestridte pris for en omgang lorte spil. Jeg fik ikke tal på hvor mange gange han blev løbet over eller lavede skod beslutninger. Bakkede så meget når Aston Villa kom, at vi lige så godt kunne have sat en kegle op som dækning. Æv hvor var det skammeligt !!!
Carrick har alligevel sidste aflevering på Ronaldos og Kikos scoringer, så jeg vil ikke kalde ham for "nedtur". Han virker dog fortabt i nogle situationer og der er ukarakteristiske boldtab.
Neville virkede alt for usikker og bange for at blive overløbet af Villas hurtigløbere. Han var også ude af position ved det ene mål. Han er god i defensiven når vi står solidt og har kontrol på kampen, men i kampe hvor han er én mod én og hvor modstanderen kører kontra, der er han ved at være for gammel.
Kan godt li at Pool prøver at smide det over på Riley der gav os 5 min. overtid.. Så er man sku desperat efter en syndebuk.. Griner:D
PerRonaldo
05-04-2009, 18:27
Det findes simpelthen ikke smukkere! Derfor man elsker fodbold og især Fergie og United.. Det er virkelig Fergies fortjeneste den sejr her, han satser og viser verdenen endnu engang at han har fuld tillid til sine ungdomspillere. At de så viser sig at være så giftige som tilfældet er her, er jo bare fantastisk! Et flot scoop vi lavede tilbage i 2007!
Nice at se Ronaldo tilbage på den måde.. Selv da han skaffede et indskast i de sidste sekunder knytede han næverne ud til fansnene, og det har vi virkelig manglet hos spillerne gejsten og det fik vi sgu at se idag!!
MACHEDA!!!!!!!!!
Og han kommer med endnu et guldkorn:
Jeg synes ikke det er fair at være efter Riley idag. Det var sgu ikke ham der vandt kampen for dem. Det var derimod en 17 årig italiensk troldmand, som totalt forandrede kampen, da han kom ind og kronede sin indsats med en perle af en kasse, som ledte tankerne hen mod Torres drømmemål mod Arsenal sidste år. Respekt for Macheda.
Jeg går ud og vasker min beskidte mund med vand og sæbe...
Hvor har han ret:devill:
En Pool fan der bruger vand og sæbe?? Must be a first:lolol:
Det findes simpelthen ikke smukkere! Derfor man elsker fodbold og især Fergie og United.. Det er virkelig Fergies fortjeneste den sejr her, han satser og viser verdenen endnu engang at han har fuld tillid til sine ungdomspillere. At de så viser sig at være så giftige som tilfældet er her, er jo bare fantastisk! Et flot scoop vi lavede tilbage i 2007!
Nice at se Ronaldo tilbage på den måde.. Selv da han skaffede et indskast i de sidste sekunder knytede han næverne ud til fansnene, og det har vi virkelig manglet hos spillerne gejsten og det fik vi sgu at se idag!!
Ja han lignede sgu ikke en på vej til Real.... Han skal nok blive hvor han er - flot kamp.
En Pool fan der bruger vand og sæbe?? Must be a first:lolol:
HAHA :lolol::lolol: Nice one....
theviking66
05-04-2009, 18:39
Kan godt li at Scum prøver at smide det over på Riley der gav os 5 min. overtid.. Så er man sku desperat efter en syndebuk.. Griner:D
Du mener vel Pool...
man.utd25
05-04-2009, 18:40
Kan ikke se noget på det link
Manchester United
05-04-2009, 18:43
Den er spæret - imod rettighederne
Hey!
har fulgt med herinde i lang tid men oven på denne fantastiske sejr fik jeg altså en uimodståelig trang til oprette mig som bruger! :devill:
Manchester United
05-04-2009, 18:46
Hey!
har fulgt med herinde i lang tid men oven på denne fantastiske sejr fik jeg altså en uimodståelig trang til oprette mig som bruger! :devill:
Jamen velkommen til! :)
Kan godt li at Scum prøver at smide det over på Riley der gav os 5 min. overtid.. Så er man sku desperat efter en syndebuk.. Griner:D
Ja. Jeg synes ikke ligefrem man kan sige at man gav os mange fordele. I den her situation dømmer han f.eks frispark til Villa-spilleren...
http://i44.tinypic.com/2h2p353.jpg
Fucking yes! Hvilken forløsning efter 3-4 hårde uger, så laver en 17-årig italiener måske årets vigtigste mål i sin debut. Hvilket eventyr. Så typisk os, at vi laver sådan et come back, når modgangen er størst. Jeg må indrømme, at jeg ved 75 min ikke troede på det mere, for indtil da havde vi ikke haft en regulær afslutning på mål i andenhalvleg, men efter Ronaldos 2-2 scoring, så vidste jeg virkelig, at vi ville lave endnu en. Thank God en kamp. Fodbold er fadnme en skøn sport...
Vi spiller en elendig kamp. Især rent defensivt, hvor Neville vil spillede sin dårligste kamp i hans karriere. Det er ikke langt fra. Evans var dodgy, O'Shea var den eneste stabile og Evra har fuldstændig tabt sutten efter Liverpool kampen. Men hold kæft et comeback - og meget credit skal gå til Ronaldo. Det er ham som skyder os igang igen. Selvom han fucker up ved Villas 1-2 mål, så er det alligevel ham, der sparker os ind igen. Og så selvfølgelig Macheda. Vanvittigt køligt lavet. Den måde, at han runder sin modstander med hælen i det 92 min., er altså høj høj klasse.
Fantastisk. Virkelig hvad vi havde brug for. En forløsning! Næste gang er Rooney, Vidic, Scholes og formentlig Rio tilbage. Det skal nok hjælpe.
Her er den igen. Lorte kvalitet, men man ka da se hva der foregår..
WadboGcZ0uM
Nu må jeg altså af med dagens sure opstød.
Jeg har lige siddet og læst denne tråd igennem, og føj, ja FØJ.
Fordi vi er tæt på at tabe dagens kamp, så INDEN slutfløjtet, så skriver folk "tillykke med mesterskabet til Liverpool". Tror I ikke på jeres eget hold?? Godt være holdet ikke spiller optimalt...men come on! Have some faith, for guds skyld. Intet er afgjort. Drengene er stadig en kamp bagud og det er for faen ikke maskiner - det er mennesker som også kan have en mindre god dag på jobbet. TRO NU PÅ DET, istedet for at komme med de her små "tøs'-fornærmede" bemærkninger.
Tevez som er en mand med et fighter-hjerte, som sjældent er set, får også lige en tur fordi manden har en off-day. Så er der en ander bruger som mener han skal fyres. Og lur mig, om han så ikke går ud og spiller en god kamp næste gang - og så er han sgu egentlig god nok, alligevel. De her såkaldte United-"tilhængere" har en underlig tilgang til tingene.
For faen, venner - lad os nu støtte op om dem, istedet for at svine nogle af spillerne til og istedet fokusere på det positive.
;0)
Fordi vi er tæt på at tabe dagens kamp, så INDEN slutfløjtet, så skriver folk "tillykke med mesterskabet til Liverpool". Tror I ikke på jeres eget hold?? Godt være holdet ikke spiller optimalt...men come on! Have some faith, for guds skyld. Intet er afgjort. Drengene er stadig en kamp bagud og det er for faen ikke maskiner - det er mennesker som også kan have en mindre god dag på jobbet. TRO NU PÅ DET, istedet for at komme med de her små "tøs'-fornærmede" bemærkninger.
Tevez som er en mand med et fighter-hjerte, som sjældent er set, får også lige en tur fordi manden har en off-day. Så er der en ander bruger som mener han skal fyres. Og lur mig, om han så ikke går ud og spiller en god kamp næste gang - og så er han sgu egentlig god nok, alligevel. De her såkaldte United-"tilhængere" har en underlig tilgang til tingene.
For faen, venner - lad os nu støtte op om dem, istedet for at svine nogle af spillerne til og istedet fokusere på det positive.
;0)
Enig. Vi skal være bedre til at støde op om holdet i de sværre tider, men jeg tror, at de fleste indlæg, der bliver skrevet under en kamptråd skal man ikke tage så bogstaveligt. Det er mange gange frustration.
man.utd25
05-04-2009, 19:07
Her er den igen. Lorte kvalitet, men man ka da se hva der foregår..
WadboGcZ0uM
Jepper klasse mål, høj klasse rigtig flot af mecheda
1-0: Ronaldo (http://www.soccerclips.net/br/videos/man-united-1-0-aston-villa-ronaldo)
1-1: Carew (http://www.soccerclips.net/br/videos/man-united-1-1-aston-villa-carew)
1-2: Agbonlahor (http://www.soccerclips.net/br/videos/man-united-1-2-aston-villa-agbonlahor)
2-2: Ronaldo (http://www.soccerclips.net/br/videos/man-united-2-2-aston-villa-ronaldo)
3-2: Macheda (http://www.soccerclips.net/br/videos/man-united-3-2-aston-villa-macheda)
Fletcherfan
05-04-2009, 19:15
Sååådaaannn...
Nøj hvor var jeg utilfreds i 77 min, men efter Ronaldos scoring troede jeg på det igen...
Mht. Riley så synes jeg ikke, at han var så dårlig for os... Der var 3-4 gange hvor det blev fløjtet for Off-side hvor det var helt klart, at det ikke var... Men jeg synes han dømte lidt begge veje...
Og så er der Nani... Hold kæft han er dårlig... Han SKAL simpelthen sælges i sommer... Han har aldrig spillet en god kamp for United og nu må det altså være nok med det lorte spil... Væk med ham... Så vil jeg hellere have Krohn-Deli eller en anden spiller fra Superligaen... Nani kan ikke bruges til en skid... Ud med ham...
Hva skal man ellers sige til kampen idag??? Evra er stadig i noget af en krise, Ronaldo virkede i 77 min. til at være frustreret, men fik så sit andet mål som kan redde os mesterskabet... Jeg synes Fletcher var en af spillerne der vendte kampen... Nani (som sagt), Neville, Carrick og Evra synes jeg var de dårligste i dag, VDS havde heller ikke en for god dag, men det havde Ronaldo hellere ikke, men han fik da to mål... Den der kommende angrebsduo lover godt... Macheda og Welbeck... De må godt nok ryste i bukserne i forsvaret i de andre klubber... Synes hellere ikke, at Tevez var noget værdt i dag, men han forsøgt, men var alt for alene på toppen... Helt klart ikke hans kop the, at ligge alene på toppen (og nej hverken Giggs eller Ronaldo spillede i angrebet)...
Så er spørgsmålet hvem der ryger ud på tirsdag... Jeg gætter Neville, Giggs, Nani og Fletcher eller Carrick ryger ud og på deres pladser kommer Vidic, Scholes, Park og Rooney...
Holdet kommer nok til at se således ud:
VDS
O'Shea, Evans, Vidic, Evra
Ronaldo, Scholes, Carrick/Fletcher, Park
Tevez, Rooney
Bænk: Foster, Neville, Macheda, Welbeck, Carrick/Fletcher, Giggs, Gibson/Eckersley...
Jeg synes, at der er for mange herinde, der er for negative... Selvom United skulle have tabt i dag så havde i teorien første plads... Men ok nu vandt United (JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D), så nu er vi på 1. pladsen igen... Den sejr her var meget vigtig og jeg er helt sikker på, at United får mindst en pokal til, jeg regner med to pokaler og håber på den tredje pokal... Det er blevet sagt flere gange indenfor den sidste måneds tid, men hvis nogen inden sæsonstart havde fortalt mig, at United ville være i front med 68 points for 30 kampe, med Liverpool på andenpladsen med 67 points for 31 kampe, mod Everton i semien i FA-Cup og mod Porto i kvarten i CL, så ville jeg sige, at det ville være skidegodt:D
;0)
Fuldstændig enig! Blev også lidt irriteret da jeg så det der "tillykke med mesterskabet til Liverpool" :Smackden:
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 19:31
Fuldstændig enig! Blev også lidt irriteret da jeg så det der "tillykke med mesterskabet til Liverpool" :Smackden:
Vi er (heldigvis) meget forskellige som fans i stressede situationer....men synes også det er en smule sørgeligt at se sådanne udtalelser !
Den gamle United mentalitet fik vi at se igen i dag....føj hvor har vi måttet lede efter den længe. Vi er tilbage igen og lad os så bare sejle det mesterskab stille og roligt hjem !!!
Martinsen
05-04-2009, 19:33
Sååådaaannn...
Mht. Riley så synes jeg ikke, at han var så dårlig for os... Der var 3-4 gange hvor det blev fløjtet for Off-side hvor det var helt klart, at det ikke var... Men jeg synes han dømte lidt begge veje...
Det er jo linjevogteren der laver fejlen i de situationer. Riley er jo nød til at fløjte når en mand der står helt på linjen vinker. Men ja han vinkede fejlagtigt et par gange og snød villa for friløbere, i øvrigt snublede han også undervejs så kanon kamp for ham :D Generelt synes jeg det var en ok kamp af Riley pånær da der bliver dømt frispark mod Tevez hvor Cuellar har fat om halsen på ham. Men ellers var det befriende at han ikke fløjtede hver gang Ronaldo smed sig, for det gør han godt nok for meget. Når han løber direkte ind i en modspiller kaster han jo sig som om at han er blevet udsat for en grov tackling. Ronaldo er selv uden om at de "små frispark" ikke bliver fløjtet til hans fordel. Han får som fortjent.
Du mener vel Pool...
UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD. . . . . . . . . . Hva fanden tænkte jeg på.. Er der ikke en eller anden der gider komme og slå mig.. Fuck hvor pinligt..:Smackden::Smackden::(:mad:
Danielsen
05-04-2009, 19:37
Så drop det der negative fis undervejs. En kamp varer 90 minutter.! Og afskriv aldrig United.. Burde alle United fans vide..
Det gör alle(rigtige) fans også, KennyN....også siger jeg ikke mere!
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10102
Kiko, som han bliver kaldt i omklædningsrummet, blev efter kampen tildelt prisen som kampens spiller af Sky Sports, men måtte lade anfører Gary Neville modtage den medfølgende champagne for ham på grund af hans unge alder.
:lolol:
Må Sky ikke forære champagne til spillere under 18?? Det er sgu da til grin:D
En helt igennem underlig kamp, hvor man følelsesmæssigt kom igennem alle fodboldens fordele og ulemper. Fodbold er en ond sport og det så man indtil Macheda kom med forløsningen.
Jeg syntes kampen viste meget om at Ronaldos dage i klubben nok er talte. Den attitude han ligger for dagen er ikke værdig for nogen af de andre spillere eller os fans.
Darren Fletcher var Uniteds bedste spiller i dag og den der holdte Uniteds hold kørende, vil jeg sige. Jeg læste en artikel i går, hvor overskriften hed at han var Uniteds nye Keane og jeg er bestemt begyndt at se lighederne.
En flot debut af Macheda. Mere er der ikke at sige om ham. Han var skyld i mine tømmermænd gik over og at min familie fik sprængt trommehinderne i dag.
Carlos Teves spillede ikke forfærdeligt godt i dag, men var alligevel med i kampen og ofrede sig endnu en gang konstant for sit hold. Hvis specielt Ronaldo og Nani havde hans gejst, så ville det gavne meget i øjeblikket.
Alene det "hovedstødsforsøg" han satte i gang i første halvleg i et forsøg på at forhindre en Villa spiller at cleare bolden... klasse!
Forstod ikke hvorfor Wellbeck ikke kom ind istedet for Macheda, men tja... :trophy:
United-Allan33
05-04-2009, 19:41
Hvor er det smukt!
Hvis Macheda så lige går hen og bliver matchvinder så giver jeg en omgang!
Ja tak
der er både fordele og ulemper ved at følge en kamp her på forum.
Fordelen er at man kan snakke om kampen og dele kampens glæder og sørger, men ulempen er bare at det man skriver kan blive sporet direkte tilbage til dig hvis faktum ændrer sig.
Det er vel naturligt at folk afskriver United under denne kamp og så er det ligemeget hvor stor fan man end vælger at være. Hvis du står på en pub, så vil du også høre folk afskrive United i en kamp som denne... men fordelen er at det ikke kan "dokumenteres" senere og det tror jeg mange benytter :)
Danielsen
05-04-2009, 19:45
Betyder det, han ikke er United supporter!??
Danielsen
05-04-2009, 19:50
En helt igennem underlig kamp, hvor man følelsesmæssigt kom igennem alle fodboldens fordele og ulemper. Fodbold er en ond sport og det så man indtil Macheda kom med forløsningen.
Jeg syntes kampen viste meget om at Ronaldos dage i klubben nok er talte. Den attitude han ligger for dagen er ikke værdig for nogen af de andre spillere eller os fans.
Darren Fletcher var Uniteds bedste spiller i dag og den der holdte Uniteds hold kørende, vil jeg sige. Jeg læste en artikel i går, hvor overskriften hed at han var Uniteds nye Keane og jeg er bestemt begyndt at se lighederne.
En flot debut af Macheda. Mere er der ikke at sige om ham. Han var skyld i mine tømmermænd gik over og at min familie fik sprængt trommehinderne i dag.
Carlos Teves spillede ikke forfærdeligt godt i dag, men var alligevel med i kampen og ofrede sig endnu en gang konstant for sit hold. Hvis specielt Ronaldo og Nani havde hans gejst, så ville det gavne meget i øjeblikket.
Alene det "hovedstødsforsøg" han satte i gang i første halvleg i et forsøg på at forhindre en Villa spiller at cleare bolden... klasse!
Forstod ikke hvorfor Wellbeck ikke kom ind istedet for Macheda, men tja... :trophy:
Hahahaha fedt! Sådan skal det väre!
Der sad en spasser(og ikke en scouser) i United tröje og i en rullestol, der hvor jeg så kampen. Han blev godt nok glad da Macheda scorede!! De lyde han kom med var så meget ägte gläde...det var super fedt!
....og mange af de lyder höre man faktisk tit fra "raske" suppotere også ;)
Glory Man United
05-04-2009, 19:51
Betyder det, han ikke er United supporter!??
Vi får se....udover uheldene skældte konen mig så også ud. Like I care efter den kamp :trophy:
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 19:56
Jeg forstår ikke denne udtalelse.....enten har jeg ikke fuldt med i kampen eller ? Jeg synes for en gang skyld Ronaldo spillede som man kunne ønske, dedikeret og med den rigtige energi og modenhed.
Se bare den måde han går amok over den sidste scoring og fejrer det med drengene ......eller når han til sidst løber bolden ned i modsat hjørne, får et indkast og knytter næverne i ren rus ud mod fansene.
Man ser nok bare en kamp med forskellige øjne :)
Jacob FG
05-04-2009, 20:02
Vi får se....udover uheldene skældte konen mig så også ud. Like I care efter den kamp :trophy:
Han græd da vel af glæde (ham den lille)?? :D
Don Kafai
05-04-2009, 20:33
Midt i al denne sejrsglæde er der nødt til at komme en lyseslukker-kommentar, og den vil jeg stå for i dag.
Vi var pisseheldige, og det synes jeg ikke vi skal glemme, selvom kampens forløb var fantastisk.
Det forsvar vi har er latterligt. Evra har aldrig været i dårligere form for os end han er for tiden, vores midterforsvar var decideret elendigt, og Neville som højreback burde kun være i pre-season eller Liga Cuppen.
Spiller vi som vi gjorde i dag, så taber vi til Sunderland i næste uge. Vi kan ikke forvente, at der sker mirakler uge efter uge, vi skal forbedre os uendelig meget, for at have en chance for at genvinde titlen.
Af de gode momenter i dag, var det selvfølgelig Macheda der overskyggede alt og alle.
Men Fletcher spillede en fantastisk kamp, og blev ved med at piske gejst i holdet når vi mest manglede det. Ronaldo bliver bedre og bedre, og med 2 mål i dag, cementerer han sig som den største offensive trussel i United.
Så alt i alt er det fantastisk vi får 3 point i en kamp hvor vi max fortjente 1, men vi kan ikke blive ved sådan her. Vi har spillet elendigt i 5 kampe nu, og selvom det har givet sejre over Newcaslte, Inter og Villa, så har det også kostet nederlag til Pool og Fulham, så hvad med vi bare spiller godt og ikke skal have held, marginaler osv for at få point.
En 17-årig kom ind og viste noget, som ingen andre af de højt lønnede stjerner kunne. Det er pinligt, men samtidig er det helt fænamonalt fantastisk. Jeg er ikke optimistisk omkring United, men jeg er mere fortrøstningsfuld efter i dag.
Glory Man United
05-04-2009, 20:40
Midt i al denne sejrsglæde er der nødt til at komme en lyseslukker-kommentar, og den vil jeg stå for i dag.
Vi var pisseheldige, og det synes jeg ikke vi skal glemme, selvom kampens forløb var fantastisk.
Det forsvar vi har er latterligt. Evra har aldrig været i dårligere form for os end han er for tiden, vores midterforsvar var decideret elendigt, og Neville som højreback burde kun være i pre-season eller Liga Cuppen.
Spiller vi som vi gjorde i dag, så taber vi til Sunderland i næste uge. Vi kan ikke forvente, at der sker mirakler uge efter uge, vi skal forbedre os uendelig meget, for at have en chance for at genvinde titlen.
Argh nu har du da tabt sutten.
1) Ja forsvaret var latterligt. Men vi stiller op uden vort midterforsvar. Evans virkede godt nok nervøs, O´Shea og Evra var OK, og Neville har ikke spillet i lang tid. Ved ikke hvad du havde forventet?
2)Mirakler uge efter uge? Ææææh hvornår har vi sidst vundet? :titte:
Ro på. Fools taber yderligere points, så vi kan nok regne med at kunne tabe 6-8 points og alligevel vinde PL. Vi manglede Rafael, Brown, Rio, Vidic, Hargo, Anderson, Scholes, Rooney og Berba. Vel 6 mand til start11eren og 3 til bænken. Hvis Fools manglede det samme, havde de sgu tabt sådan en kamp....og de fleste har vi nok allerede med på tirsdag. Jeg har ved gud svært ved at se noget som helst negativt idag
Af hjertet tak for at være blevet vækket af dette mareridt!!
Skidt, skidt forsvar i dag, andet kan man vist ikke sige...
Tevez var lidt uskarp, manglede det sidste.
Ronaldo gjorde det godt.
Og Macheda gjode det kanon smukt, sikke en debut! (Tør slet ikke skrive de tanker, der strøg gennem hovedet på mig, da han kom ind.. og som viste sig at være ubegrundede)
thomaslund
05-04-2009, 21:09
Af de gode momenter i dag, var det selvfølgelig Macheda der overskyggede alt og alle.
Men Fletcher spillede en fantastisk kamp, og blev ved med at piske gejst i holdet når vi mest manglede det. Ronaldo bliver bedre og bedre, og med 2 mål i dag, cementerer han sig som den største offensive trussel i United.
Så alt i alt er det fantastisk vi får 3 point i en kamp hvor vi max fortjente 1, men vi kan ikke blive ved sådan her. Vi har spillet elendigt i 5 kampe nu, og selvom det har givet sejre over Newcaslte, Inter og Villa, så har det også kostet nederlag til Pool og Fulham, så hvad med vi bare spiller godt og ikke skal have held, marginaler osv for at få point.
En 17-årig kom ind og viste noget, som ingen andre af de højt lønnede stjerner kunne. Det er pinligt, men samtidig er det helt fænamonalt fantastisk. Jeg er ikke optimistisk omkring United, men jeg er mere fortrøstningsfuld efter i dag.
Synes sgu også du er lidt langt ude. Er helt enige om at vi spiller som en sæk lort, og det eneste der redder os er held og gejst til aller sidst.
Men men men, vi mangler mange spillere, som kommer tilbage efter denne kamp.
Ydermere tror jeg at denne sejr kan give et kæmpe boost. Hvis vi nu bare havde vundet 1-0 på Ronaldos mål efter 12 min, havde det hele nok været lidt flat. Det synes jeg ikke denne sejr var.
Og så til et tidligere indlæg omkring Ronaldos fremtid i United: Han spiller ikke godt idag, og jeg ku også have givet ham et par flade for at stå og slå ud med armene gang på gang istedet for at kæmpe. Men han scorer 2 mål, som i sig selv aldrig er helt ringe. Hvis man scorer 2 mål per kamp, kan man sgu være en forkælet møgunge der ikke laver en skid resten af kampen, for min skyld. Men det bedste af det hele var den måde han fejrede tingene på. Han så oprigtig glad og lettet ud. Og som det også er blevet nævnt, den måde han knyttede næven på til aller sidst da han havde fået et indkast ved Villas hjørne flag, det var også en indikation af at løbet nok ikke er helt kørt mht hans fortsatte karriere på OT.
Har siddet og set klippet fra det sidste mål, og må indrømme jeg fælder en tåre. Det mål og den sejr er alt det United står for, og er fuldstændig fantastisk. Det er episk, poetisk osv. Jørgen Leth og/eller Kurt Thybo kunne sikkert have fundet på flere flotte adjektiver, jeg vil nu bare lade det være ved de to, også se målet én gang til, inden jeg hopper i kanen og begynder på 3. kapitel af "Giganternes skuldre". Til dem der har læst den: Måske var det Sanktbernardshunden, Major, som holdt en hånd over os idag....
schousboe9
05-04-2009, 21:14
Nu tror jeg sku snart ikke længere på mesterskabet... :( Ellers skal der ske et mirakel!
tillykke med mesterskabet liverpool.
Vi må bare håber på Chelsea nu. Det ville være et plaster på såret.
Vi taber det her lorte mesterskab!
Ovenstående er min umiddelbare top 4 af latterlige kommentarer under kampen, og for deres vedkommende: Fy for satan! Selv med pointtab i dag havde det været 100% i egne hænder, så ovenstående kommentarer er for langt ude. Kampens hede eller ej, man må gerne tænke lidt rationelt. (Ingen personlige angreb, i øvrigt. Indlæggende sprang bare i øjnene.)
Mht. til kampen og det spillemæssige: Fy for satan! Jeg vil følge i Kafais fodspor, og pille lidt af pynten af, for spillet var på ingen måde acceptabelt, og indsatsen generelt var vel kun lige nøjagtig godkendt takket være Kiko. Måske ikke engang.
Evra, Giggs, Evans, Neville, Nani og til dels Carrick er helt væk, og landsholdspause eller ej, det er bare ikke godt nok.
Evra skal snart tage sig gevaldigt sammen, hvis ikke Fabio skal overhale ham inden om, og Giggs lader til at have tabt pusten en smule. Man kan dog heller ikke forvente, han selv kan trække læsset på det her tidspunkt og i sådan en kamp.
Evans laver elementære placeringsfejl og træffer dårlige beslutninger kampen igennem, og tillader sig tilmed at brokke sig over erfarne spilleres "inkompetence" når han selv dummer sig. Husk lige din plads i hierakiet, min ven...
Neville blev fejlagtigt placeret i midterforsvartet fra start. Skulle den lille pjevs dække Carew op?? Uden at lyde bagklog, så gjorde jeg allerede fra start min kære bror opmærksom på, at det ville koste på et tidspunkt, og ja... Jeg fatter stadig ikke, hvordan den gamle ikke kunne se det miss match.
Nani ville have godt af en udlejning næste år, stille og roligt.
Første halvleg gik med stikninger eller lange afleveringer. Det var alt, alt for direkte, og boldbesiddelsen hed 30-70 efter de første 10-15 min. Hvis vi ikke en gang kan holde det simpelt og i egne rækker mod et hold i frit fald, så ved jeg snart ikke. Det grundlæggende glipper i store dele idag, og det er vel det første, der skal rettes op på. Fodbold er i bund og grund en simpel sport, men sværhedsgraden stiger naturligvis, hvis man død og pine vil føre 3-0 inden uret har rundet 20 min.
Tevez vil jeg slet ikke hakke på. Han leverer det mindste, man kan forvente: Hård fight. Det er måske ikke nok i længden for en angriber, og han har da heller ikke været decideret skarp i de seneste kampe, men lige netop idag er han undskyldt. Han har haft en umenneskelig lang rejse fra Sydamerika, og bliver bedt om at føre an på egen hånd i en så vigtig kamp. Ganske som vi kender ham skal der alligevel mere til at sænke hans arbedjsradius, og at han overhovedet holder så længe som han gør, er for mig uforståeligt. Solid kamp af Carlitos, i mine øjne.
Macheda - Fin scoring, men ingen lovende takter ellers...
Og endelig Ronaldo - Jeg bander den knægt langt væk hver gang han mister bolden, vil have frispark og efterfølgende slår ud med armene. Videre, for fanden!!
Han var heller ikke på toppen idag, men leverer dog en af de bedre præstationer og står selvfølgelig for to kasser. Hans knyttede næve ved hjørneflaget kan man tolke som man vil, men det fortæller mig, at han ikke skal videre til sommer. Godt at se!
Der er ingen tvivl om, at der skal andre boller på suppen i de resterende kamp, hvis vi vil have noget ud af 08/09-sæsonen. Nu fik vi 'sparet' et par nøglespillere idag, og det psykologiske boost sejren har givet os, skal ikke undervurderes. Nu skal der bare følges op. Get In!
Danielsen
05-04-2009, 21:19
Til jer der synes Carrick gjorde det skidt idag, kan jeg kun sige, at manden lavede 1 assist.... ;)
Men jeg synes sgu det er for nemt altid og hakke på Carrick bare fordi han ikke dribler rundt med bold eller er i fokus hele tiden fordi han ligger og tuder pga han ikke får frispark. Han er meget vigtiger for holdet end vi går rundt og tror. Han gi'r ro på midten, så vi kan spille mere fremad banen. Og han er genial til og bryde modstandernes spil. Og idag synes jeg han arbejdede rigtigt godt definsivt
Edit: synes jeg så Carrick lave 2 ass. idag, men det var "kun" et.
Til jer der synes Carrick gjorde det skidt idag, kan jeg kun sige, at manden lavede 2 assist....
I rest my case!
Sorry men han lavede altså kun 1 :) Giggs lavede 2..
Danielsen
05-04-2009, 21:36
Sorry men han lavede altså kun 1 :) Giggs lavede 2..
Han lavde det til Ronaldo (2-2) og det til Macheda (3-2)... Meget svärt og se det til 3-2 men er ret sikker på det er Carrick bl.a. fordi er han så hurtigt henne og fejre scoringen :)
Don Kafai
05-04-2009, 21:37
Ro på. Fools taber yderligere points, så vi kan nok regne med at kunne tabe 6-8 points og alligevel vinde PL. Vi manglede Rafael, Brown, Rio, Vidic, Hargo, Anderson, Scholes, Rooney og Berba. Vel 6 mand til start11eren og 3 til bænken. Hvis Fools manglede det samme, havde de sgu tabt sådan en kamp....og de fleste har vi nok allerede med på tirsdag. Jeg har ved gud svært ved at se noget som helst negativt idag
Det har da intet med Liverpool at gøre.
Vi har spillet naivt i 5 kampe i træk som jeg skriver, og vi har været heldige med de 3 point i de fleste af dem, men det ændrer ikke ved, at vi skal forbedre os.
Ja vi har mange ude til kampen i dag, men men men, indsatsen er da bestemt ikke godkendt af den grund i størstedelen af kampen. Se bare de to mål Villa får. Det er latterlige fejl, som selv 10. valget på de positioner ikke skal begå.
Vores varemærke er at vi er solide. Det er vi bare ikke mere. Se hvor meget ravage Villa kan lave med vores forsvar. Havde linjevogteren ikke været vores ven, så havde vi nok tabt kampen.
Det er fedt vi vender kampen de sidste 10 mins, men det er stort set også det eneste vi kan tage med os fra kampen. Comebacket og resultatet.
Glory Man United
05-04-2009, 21:40
Han lavde det til Ronaldo (2-2) og det til Macheda (3-2)... Meget svärt og se det til 3-2 men er ret sikker på det er Carrick bl.a. fordi er han så hurtigt henne og fejre scoringen :)
Det var Giggs, der lavede oplægget til 3-2 målet. Sorry mate
Det har da intet med Liverpool at gøre.
Det har da alt med Fools at gøre, for du siger, at vi ikke bliver mestre, hvis vi fortsætter sådan. Derfor siger jeg, at Fools også taber points...
At du forventer, at O´shea/Evans skal styre et midterforsvar er naivt (de har ALDRIG spillet isammen derinde). Og det var altså Nevilles 1. kamp i to måneder...
Det er fedt vi vender kampen de sidste 10 mins, men det er stort set også det eneste vi kan tage med os fra kampen. Comebacket og resultatet.
...og det er vel også det vigtigste? Eller har jeg misforstået spillet?
Nej det var altså Giggs der spillede Macheda, bare lige for at opfriske din hukommelse :)
Danielsen
05-04-2009, 21:42
Det var Giggs, der lavede oplægget til 3-2 målet. Sorry mate
Ja, nu har jeg lige set det igennem for gud ved hvilken gang (hvilket jo ikke gör noget ;)) og ser, at det er Giggs...meget svärt og se da det er meget dårlig kvalitet på det Yuoube klip jeg så
Don Kafai
05-04-2009, 21:43
Synes sgu også du er lidt langt ude. Er helt enige om at vi spiller som en sæk lort, og det eneste der redder os er held og gejst til aller sidst.
Men men men, vi mangler mange spillere, som kommer tilbage efter denne kamp.
Ydermere tror jeg at denne sejr kan give et kæmpe boost. Hvis vi nu bare havde vundet 1-0 på Ronaldos mål efter 12 min, havde det hele nok været lidt flat. Det synes jeg ikke denne sejr var...
Nej, den var bestemt ikke flad, og jeg er da enig i, at den kan vise sig vanvittig vigtig, men det kan den kun, hvis vi lærer fra den. 1-4 til Liverpool kunne også have vist sig som "det nødvendige wake up call" som mange spåede, men det blev det aldrig, og vi tabte ugen efter, hvilket var første gang i en del år vi gjorde det (back to back).
Det er en fed følelse at få de her 3 point på måden i dag, men hvad ville de være værd, hvis vi fik 0-0 mod Sunderland?
Lad os bruge det til at komme videre, og ikke dvæle ved dens fantastiske øjeblikke, og tro, at "det var det, nu er vi mestre".
Og som det også er blevet nævnt, den måde han knyttede næven på til aller sidst da han havde fået et indkast ved Villas hjørne flag, det var også en indikation af at løbet nok ikke er helt kørt mht hans fortsatte karriere på OT.
Orrh de der analyser af småting er jeg så træt af at høre på. "Han har røde sko, måske er der håb for han bliver i United...". Come on, det er latterligt at analyserer hvert eneste træk Ronaldo laver, for at komme med indikationer om hans fremtid. Det er det pressen gør, og lad dem forblive de eneste der gør sådan.
Danielsen
05-04-2009, 21:50
Nej det var altså Giggs der spillede Macheda, bare lige for at opfriske din hukommelse :)
Ja det kunne jeg også se, da jeg så målet for 120. gang...
Tror bare jeg blev lidt overrasket over, hvor langsomt Giggs löb hen til de andre....men han har jo heller ikke den speed mere, som han engang havde ;)
Ja det kunne jeg også se, da jeg så målet for 120. gang...
Tror bare jeg blev lidt overrasket over, hvor langsomt Giggs löb hen til de andre....men han har jo heller ikke den speed mere, som han engang havde ;)
Det er rigtigt.. men jeg synes nu stadig at Giggs ofte er en af dem man ser først henne og lykønske målscorerne, bare ikke denne gang
Danielsen
05-04-2009, 21:59
Det er rigtigt.. men jeg synes nu stadig at Giggs ofte er en af dem man ser først henne og lykønske målscorerne
Helt sikkert...hvilket er fedt! Specielt når man score i sin debut :)
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 22:12
Orrh de der analyser af småting er jeg så træt af at høre på. "Han har røde sko, måske er der håb for han bliver i United...". Come on, det er latterligt at analyserer hvert eneste træk Ronaldo laver, for at komme med indikationer om hans fremtid. Det er det pressen gør, og lad dem forblive de eneste der gør sådan.
Jeg er bestemt enig i, at man ikke skal over-fortolke hvad Ronaldo gør eller siger - hverken den ene eller anden vej. Men synes nu det er ganske iorden at påpege hans knyttede næver sidst i kampen ! Det viser om ikke andet lidt dedikation og vilje for at gøre det godt i klubben. På samme måde som andre påpeger hans "slåen ud med armene" og små kryptiske kommentarer.
Men ellers fint med et mere skeptisk indlæg.....objektivt set, så var kampen langtfra godkendt. Mange spillere svigtede igen og fandt ikke et acceptablet niveau i kampen. Det har taget alt for lang tid, at finde et ordentligt spil frem igen. Viljen skal tilbage fra start i resten af kampene og ikke mindst modet.
Smaakage
05-04-2009, 22:17
What ? Macheda viste netop de talenter han på u18 og hos reserverne hele sæsonen har vist. Han bidrog så meget med fight, en fremragende teknik og en fantastisk måde at komme ind i spillet og sætte sig igennem på. Han har spillet rigtig godt på u18, men havde aldrig troet det var gået så godt for ham.
Flax_Generous
05-04-2009, 22:24
What ? Macheda viste netop de talenter han på u18 og hos reserverne hele sæsonen har vist. Han bidrog så meget med fight, en fremragende teknik og en fantastisk måde at komme ind i spillet og sætte sig igennem på. Han har spillet rigtig godt på u18, men havde aldrig troet det var gået så godt for ham.
Udover de ting som du har nævnt til jeg også tilføje hans fysiske tilstedeværelse i feltet samt hans meget intelligente løb uden bold. Han skabte plads til Tevez, Ronaldo, Giggs, Fletcher og Welbeck, og alle disse playmakere brugte ham fortrinligt til at spille op på. Jeg tror ikke, at det var en tilfældighed, at Tevez blev bedre da han havde Macheda foran sig, og Tevez ikke selv skulle rende rundt og lave de opgaver som Macheda som spidsangriber lavede.
Det var dejligt at se ham komme ind og ændre kampen på den måde. Det mindede mig lidt om Ronaldos debut mod Bolton.
Evra, Giggs, Evans, Neville, Nani og til dels Carrick er helt væk, og landsholdspause eller ej, det er bare ikke godt nok.
Evra skal snart tage sig gevaldigt sammen, hvis ikke Fabio skal overhale ham inden om, og Giggs lader til at have tabt pusten en smule. Man kan dog heller ikke forvente, han selv kan trække læsset på det her tidspunkt og i sådan en kamp.
Evans laver elementære placeringsfejl og træffer dårlige beslutninger kampen igennem, og tillader sig tilmed at brokke sig over erfarne spilleres "inkompetence" når han selv dummer sig. Husk lige din plads i hierakiet, min ven...
Neville blev fejlagtigt placeret i midterforsvartet fra start. Skulle den lille pjevs dække Carew op?? Uden at lyde bagklog, så gjorde jeg allerede fra start min kære bror opmærksom på, at det ville koste på et tidspunkt, og ja... Jeg fatter stadig ikke, hvordan den gamle ikke kunne se det miss match.
Tevez vil jeg slet ikke hakke på. Han leverer det mindste, man kan forvente: Hård fight. Det er måske ikke nok i længden for en angriber, og han har da heller ikke været decideret skarp i de seneste kampe, men lige netop idag er han undskyldt. Han har haft en umenneskelig lang rejse fra Sydamerika, og bliver bedt om at føre an på egen hånd i en så vigtig kamp. Ganske som vi kender ham skal der alligevel mere til at sænke hans arbedjsradius, og at han overhovedet holder så længe som han gør, er for mig uforståeligt. Solid kamp af Carlitos, i mine øjne.
Og endelig Ronaldo - Jeg bander den knægt langt væk hver gang han mister bolden, vil have frispark og efterfølgende slår ud med armene. Videre, for fanden!!
Han var heller ikke på toppen idag, men leverer dog en af de bedre præstationer og står selvfølgelig for to kasser. Hans knyttede næve ved hjørneflaget kan man tolke som man vil, men det fortæller mig, at han ikke skal videre til sommer. Godt at se!
Er enig i mange af dine synspunkter, men må sige at MHT. Giggs og Macheda..
Giggs var i mine øjne en af banens bedste, og med 2 assist og rigtig gode indlæg og generelt stor del i offensiven og nogle gode defensive løb når det brændte på så syntes jeg han gjorde det helt kanon..
Og macheda.. Lige fra starten af var han 100% dedikeret til angrebet, hvor jeg syntes der er mange unge debutanter der har en tendens til at gå med i defensiven.. Der udeover var han dejligt aggresiv og viste i mine øjne rimeligt potientiale.. Self kan alt nå at ske, men hvis det er hans generelle niveau så er det absolut en rising star..
Ellers er jeg enig i at Neville i centerdef. var en stor fejl, og at Evans og Evra ikke havde deres bedste dage..
Og nu fulgte jeg ikke selv med herinde under kampen, men det du skriver om at folk dødsdømmer os herinder er jo intet nyt, og det er til at brække sig over.. Fatter ikke hvordan man kan dødsdømme os når vi selv med en tabt kamp kun er 1 point efter svingende Liverpool og endda med en kamp i baghånden.. Selv hvis vi havde tabt idag lå det hele i vores hænder..
Nå ja og mht Ronaldo....! Ja han scorer 2 mål, og laver nogle udemærkede ting indimellem, men udover det er han rigtig rigtig træls at se på.. Kaster rundt med sig selv og armene, og har en rigtig ærgelig attitude.. Da han mister bolden der leder til deres andet mål, gider han ikke engang forsøge at løbe efter Carew(?).. Forlanger ikke at han skal følge med i defensiven normalt, men når man smider bolden væk sådan så gør man fanme hvad man kan for vinde den tilbage.. At stå og se på er fanme ikke United-ånden hvis man spørg mig, og det er ikke OK.. Men self fornægter 2 mål sig ikke, og han er, om man kan li ham eller ej, så uhyre vigtig for holdet, og hvis han skal sælges(som jeg et eller andet sted ikke ville ha det store imod) skal vi helt sikkert ha en spiller som Ribery klar i baghånden..
Fletcherfan
06-04-2009, 01:46
Jeg synes ikke, at Ronaldo slog så meget ud med armene i dagens kamp som normalt... Der var to specifikke situationer, der fik mid blod i kog... 1-2 målet og den ene gang hvor han lå nede med bolden mellem benene og begyndte at græde... Sådan noget fatter jeg ikke en skid af... Hvorfor skal han klage til dommeren når han har bolden??? Men ellers var det ikke så mange af de armudslag fra hans side...
NU er jeg helt fortrøstningsfuld for Uniteds del for resten af sæsonen...
GLORY GLORY MAN UNITED...:trophy:
thomaslund
06-04-2009, 05:57
Ovenstående er min umiddelbare top 4 af latterlige kommentarer under kampen, og for deres vedkommende: Fy for satan! Selv med pointtab i dag havde det været 100% i egne hænder, så ovenstående kommentarer er for langt ude. Kampens hede eller ej, man må gerne tænke lidt rationelt. (Ingen personlige angreb, i øvrigt. Indlæggende sprang bare i øjnene.)
Mht. til kampen og det spillemæssige: Fy for satan! Jeg vil følge i Kafais fodspor, og pille lidt af pynten af, for spillet var på ingen måde acceptabelt, og indsatsen generelt var vel kun lige nøjagtig godkendt takket være Kiko. Måske ikke engang.
Første halvleg gik med stikninger eller lange afleveringer. Det var alt, alt for direkte, og boldbesiddelsen hed 30-70 efter de første 10-15 min. Hvis vi ikke en gang kan holde det simpelt og i egne rækker mod et hold i frit fald, så ved jeg snart ikke. Det grundlæggende glipper i store dele idag, og det er vel det første, der skal rettes op på. Fodbold er i bund og grund en simpel sport, men sværhedsgraden stiger naturligvis, hvis man død og pine vil føre 3-0 inden uret har rundet 20 min.
Der er ingen tvivl om, at der skal andre boller på suppen i de resterende kamp, hvis vi vil have noget ud af 08/09-sæsonen. Nu fik vi 'sparet' et par nøglespillere idag, og det psykologiske boost sejren har givet os, skal ikke undervurderes. Nu skal der bare følges op. Get In!
Ahr for fanden... Hvorfor er jeg kun nr 3?
Kan da godt se man står i et dårligt lys nu da de har vundet, og det er sgu også fint nok med mig. Fatter nu stadig ikke de kunne komme tilbage og score hele 2 gange med det spil de præsterede.
Hvis vi havde tabt kampen havde det ikke kun været 3 tabte point (igen), men også endnu et slag til Uniteds moral, og endnu et boost til Liverpool. Med sejren kom det omvendte, er jeg ret sikker på
United DK
06-04-2009, 06:56
Kan da godt se man står i et dårligt lys nu da de har vundet, og det er sgu også fint nok med mig. Fatter nu stadig ikke de kunne komme tilbage og score hele 2 gange med det spil de præsterede.
Nej, men det samme kan man sige i andre tilfælde, mest kendt er nok CL-finalen i '99, hvor Bayern var klart bedst over de første 90 minutter.
Jeg indrømmer gerne, at jeg også var negativ, da der stod 1-2 efter 78 minutter, også selvom jeg ellers normalt er optimistisk på Uniteds vegne, men man skal altid huske, at det er United man ser, og der er så mange eksempler på, at vi har vendt kampe, hvor det ellers ikke var oplagt.
Meget enig. Vi spillede ikke godt igår, undtagen i de sidste 10 minutter, hvor Villa glemte at spille fodbold. Før det var ufattelig dårlige, og det er også det, der gør kampens slutning så fed. For det var imo ikke fortjent. Vi skaber intet i de første 75 min. af andenhalvleg.
Vi har spillet dårligt i lang tid. Udover kampen mod Fulham i Fa Cuppen og 45 min i Milano, har vi ikke spillet godt. Jeg synes, at problemerne startede efter, at vi lukkede Santa Cruz score på Old Trafford i midten af februar. Siden da har vores forsvar virket usikkert, og det er som om, at troen hos modstanderne kom tilbage.
Ja, jeg vil dog så sige, at jeg ikke ønsker at brokke mig, for vi vandt, og det var lige hvad vi havde brug for. Glem spil og chancer, det var 3 point det gjaldt om. Vi befandt os i en minikrise + at vi manglede en masse startspillere. Derudover befandt forsvaret sig i en skrøbelig tilstand. Neville lige komme tilbage fra skadet, Evans havde en elendig dag, O'Shea havde svært og Evra har slet ikke fundet rytmen siden, at han blev kørt rundt af Lennon i Liga Cup finalen. Dette gjorde det utvivlsomt svære for os i dag, at Carew (der har set sine bedste dage) gjorde hvad, der passede ham. Imorgen er Vidic, Scholes og Rooney klar igen. Derudover er Rio + Anderson også klar til kampen mod Sunderland på lørdag. Det giver langt mere bredde, og jeg har en fornemmelse af, at vi vil se en stærkere Vidic end før. Jeg tror, at han ønsker at vaske Liverpool mareridtet væk fra sig, så jeg har en fornemmelse af, at han scorer en kasse for os.
I kriser som vi befandt os i, så er det vigtigt, at man arbejder sig ud af dem. Og det synes jeg, at vi gjorde igår. Eller nogle gjorde. Det var fantastisk at se Giggs, Fletcher og Tevez især gå forrest for holdet og kæmpe. De havde den rette indstilling, og er en af hovedårsagerne til, at vi står med de livsvigtige 3 point.
Jeg tror, at kampen igår genstarter vores sæson. Nu er troen tilbage efter sådan et comeback. Forsvaret vil snart ligne sig selv, så jeg tror, at det mål Macheda laver (som jeg stadig ikke kan fatte at han gjorde), kan vise sig at blive en af de vigtigste i vores sæson. For havde vi tabt igår, så kunne vi indenfor 2 uger have ødelagt hele vores sæson.
Iøvrigt jubelscenerne ved scoringen var fantastiske at se på. Virkelig glæde og passion. Fletcher og Welbeck, der prøver at flå en lykkelig Macheda ned. Carrick og Giggs, der omfavner hinanden i ren ekstase og Evans, der kommer løbende og kaster sig ned og skriger op i kameraet. Klasse.
Andersen
06-04-2009, 09:17
sakset fra Liverpools danske forum:
aarde Titel: Re: Dagens Kampe : søndag, 05. apr, 2009 18:34
Det ved du vist nu.
Ja, den var ganske skræmmende.
Parkohargo
06-04-2009, 09:21
Jubelscenerene efter Macheda's mål var fuldstændig fantastiske og se på. Puha man får sku helt kuldegysninger af at se på det. Minder rigtig meget om sidste år hvor Hargo scorede på frispark imod Arsenal, der gik drengene også fuldstændig i ekstase. Det er bare sådan nogle øjeblikke her der kan få en til at glemme alt om de forrige skuffelser og så tænke at vi never ever overgiver os. Kæft det er det der er så skønt ved at være kæmpe fan af denne klub.
schousboe9
06-04-2009, 10:18
Og macheda.. Lige fra starten af var han 100% dedikeret til angrebet, hvor jeg syntes der er mange unge debutanter der har en tendens til at gå med i defensiven.. Der udeover var han dejligt aggresiv og viste i mine øjne rimeligt potientiale.. Self kan alt nå at ske, men hvis det er hans generelle niveau så er det absolut en rising star..
Hehe, troede sarkasmen skinnede igennem vha. de tre punktummer. Jeg husker en :p næste gang.
Jeg var seføli vildt imponeret af vores unge italiener. Han skider jo højt og flot på både situation og modstander, og at han kan få sig selv til at lave en 'Cruyff' på det tidspunkt vidner om både høj klasse og modenhed. Og knægten er 17! Jeg glæder mig sindssygt til at se ham om nogle år, når han har erfaring og fysik på sin side - selvom han allerede nu bestemt ikke hører til blandt de mindste.
Mht. til Giggs, så efterlyste jeg i stor dele af kampen lidt tålmodighed i spillet, og jeg syntes tit han var blandt de værste til at smide bolden hurtig væk. Han laver ganske vist to assist, men det retter i mine øjne ikke helt op på en ellers roddet og usædvanlig usikker indsats fra hans side. Men som jeg nævner, så kan man ikke hænge det hele op på ham. Han bliver bedt om at spæne op og ned af venstrekanten, og deltage i offensiv såvel som defensiv, og det har manden ikke benene til længere. Desuden bør alle andre på holdet også være bedre til at holde i bolden, og få lidt spil igang, så hele ansvaret vil jeg ikke pålægge ham. Han bør dog gå forrest i kampe som denne.
Så sidder man lige og ser highlights fra kampen, fordi jeg ikke selv kunne se den! Var jeg bare den eneste, der fik gåsehud og muligvis våde øjne, da man så Macheda vende sig om i feltet med en fræk finte og føre den op i det lange hjørne! Kæft det er klasse! Hold kæft hvor er det også fedt at Ronaldo scorer to mål! Det er så fandens vigtigt! Selvom vi har smidt mange points her for tiden, så håber jeg at dette er hvad der leder os på rette kurs! Med en knusende sejr over Sunderland næste PL kamp, så kan vi nærmest sætte den ene hånd på pokalen!
Gronkjor
06-04-2009, 10:25
Fedeste afslutning på en kamp i MEGET lang tid! En virkelig flot entré på den store scene:devilll: Macheda viste modenhed, og kæmpede virkelig for det.
Gennerelt spillede vi elendigt, men who cares lige nu? :devill:
Tror virkelig det er noget der giver spillernen selvtilliden tilbage, hvilket vi har brug for så vi kan køre mesterskabet i hus:trophy:
UNITED!
Flax_Generous
06-04-2009, 10:27
Vi kan ikke forvente, at der sker mirakler uge efter uge, vi skal forbedre os uendelig meget, for at have en chance for at genvinde titlen.
Nu var holdet jo også uden sine to bedste forsvarsspillere og sine to bedste angribere - og Scholes, Park, Anderson og et par andre ganske brugbare spillere. Hvis man havde forventet, at holdet ville udspille det femtebedste hold i engelsk fodbold på den baggrund har man nok sat sine forventninger lidt for højt.
Jeg er selvfølgelig enig med dig i, at det langt fra var kønt og godt i går, og flere spillere skuffede mig også med deres indstilling og præstationer (heldigvis var der dog ingen dumme røde kort og straffespark), men jeg synes, at holdet i de sidste 20 minutter viste den gejst, gåpåmod og fightervilje som vinder kampe på det her tidspunkt af sæsonen. Særligt Fletcher (som Rooney mod Fulham) drev holdet frem til sidst, men selv Ronaldo kæmpede bravt og udviste vindermentalitet. Det var godt. Jeg håber, at holdet har fattet, at det er dét der skal til. For dette kombineret med at de karantæneramte og skadede spillere kommer tilbage vil uden tvivl få spillet til at blive bedre.
Til de halvpessimistiske, kan det nævnes at Porto har odds 9 på udesejr på Old Trafford på tirsdag. Rooney, Scholes og Vidic er tilbage, og så må vi jo se om de kan ændre vores indstilling markant. Alle 3 spillere er omvendt også dem vi måske behøvede igår.
Hehe, troede sarkasmen skinnede igennem vha. de tre punktummer. Jeg husker en :p næste gang.
Jeg var seføli vildt imponeret af vores unge italiener. Han skider jo højt og flot på både situation og modstander, og at han kan få sig selv til at lave en 'Cruyff' på det tidspunkt vidner om både høj klasse og modenhed. Og knægten er 17! Jeg glæder mig sindssygt til at se ham om nogle år, når han har erfaring og fysik på sin side - selvom han allerede nu bestemt ikke hører til blandt de mindste.
Mht. til Giggs, så efterlyste jeg i stor dele af kampen lidt tålmodighed i spillet, og jeg syntes tit han var blandt de værste til at smide bolden hurtig væk. Han laver ganske vist to assist, men det retter i mine øjne ikke helt op på en ellers roddet og usædvanlig usikker indsats fra hans side. Men som jeg nævner, så kan man ikke hænge det hele op på ham. Han bliver bedt om at spæne op og ned af venstrekanten, og deltage i offensiv såvel som defensiv, og det har manden ikke benene til længere. Desuden bør alle andre på holdet også være bedre til at holde i bolden, og få lidt spil igang, så hele ansvaret vil jeg ikke pålægge ham. Han bør dog gå forrest i kampe som denne.
En smiley er obligatorisk.. Der er så mange folk med, hvad jeg ville mene var, syge meninger, så man ved aldrig hvad folk kan finde på at sige:)
Så sidder man lige og ser highlights fra kampen, fordi jeg ikke selv kunne se den! Var jeg bare den eneste, der fik gåsehud og muligvis våde øjne, da man så Macheda vende sig om i feltet med en fræk finte og føre den op i det lange hjørne! Kæft det er klasse!
Jeg stod næsten med tåre i øjnene da han scorede.. kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft den følelse.. det var så smukt.. og at se den fejring af både spillere og trænere var så fedt..
Så sidder man lige og ser highlights fra kampen, fordi jeg ikke selv kunne se den! Var jeg bare den eneste, der fik gåsehud og muligvis våde øjne, da man så Macheda vende sig om i feltet med en fræk finte og føre den op i det lange hjørne! Kæft det er klasse! Hold kæft hvor er det også fedt at Ronaldo scorer to mål! Det er så fandens vigtigt! Selvom vi har smidt mange points her for tiden, så håber jeg at dette er hvad der leder os på rette kurs! Med en knusende sejr over Sunderland næste PL kamp, så kan vi nærmest sætte den ene hånd på pokalen!
På godt dansk: fandeme nej! Intet mindre end et smukt øjeblik - kan slet ikke forestille mig hvor vildt det må være for en ung spiller på blot 17 år at score det afgørende mål på OT i overtiden i en så vigtig fase af sæsonen, og det gule kort han fik for at løbe ud til sin famile var det hele værd. Og et så fantastisk mål endda - verdensklasse første berøring og verdensklasse afslutning som intet forsvar/målmand kan gøre noget ved, det bliver ikke smukkere.
Rio's reaktion på målet http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/04/06/why-federico-macheda-goal-will-go-down-in-manchester-united-folklore-by-oliver-holt-115875-21257263/ :D
Lige for at runde noget andet, så forstår jeg simpelthen ikke det her!
I sviner Fletcher til, men i forguder Park?! Begge to har et uendeligt løbepensum, men Fletcher der har en af banens vigtigste positioner, som altid giver et mere end acceptabelt præstation. Forstå det nu, manden er ikke en Paul Scholes, der slår en 50 meter præcist forsvarssplittende aflevering, han er ikke en Zidane, der tager bolden far midtercirklen og dribler 5-6 mand og moonwalker bolden over stregen. Nej, han er vores balancespiller på det hold, og hele sæsonen i gennem har han altså løst sine opgaver perfekt!
Med spillere som Nani, Giggs, Ronaldo, Berbatov, der ikke har store forcer inden for det defensive, er spillere som Fletcher kanon at have med, for de giver stjernerne ro og mere plads til at udfolde sig i det offensive.
undskyld, men jeg er kraftdeme ved at være træt af at Fletcher tit skal have skylden, når han er en af de få spillere der i denne sæson med Vidic, har holdt et højt og flot niveau!
Fletcher fører afstemningen om kampens spiller på MEN.
Flax_Generous
06-04-2009, 12:49
Fletcher fører afstemningen om kampens spiller på MEN.
Helt fortjent.
Glory Man United
06-04-2009, 12:52
I sviner Fletcher til, men i forguder Park?! Begge to har et uendeligt løbepensum, men Fletcher der har en af banens vigtigste positioner, som altid giver et mere end acceptabelt præstation. Forstå det nu, manden er ikke en Paul Scholes, der slår en 50 meter præcist forsvarssplittende aflevering, han er ikke en Zidane, der tager bolden far midtercirklen og dribler 5-6 mand og moonwalker bolden over stregen. Nej, han er vores balancespiller på det hold, og hele sæsonen i gennem har han altså løst sine opgaver perfekt!
Med spillere som Nani, Giggs, Ronaldo, Berbatov, der ikke har store forcer inden for det defensive, er spillere som Fletcher kanon at have med, for de giver stjernerne ro og mere plads til at udfolde sig i det offensive.
undskyld, men jeg er kraftdeme ved at være træt af at Fletcher tit skal have skylden, når han er en af de få spillere der i denne sæson med Vidic, har holdt et højt og flot niveau!
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1924
Han fik 3. flest stemmer på en dag, hvor Ronaldo og Macheda naturligt set er helte, så det er en anelse svært at hitte ud af, hvad du mener
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1924
Han fik 3. flest stemmer på en dag, hvor Ronaldo og Macheda naturligt set er helte, så det er en anelse svært at hitte ud af, hvad du mener
Jeg snakker om de gloryhunters af fans vi har herinde på forummet, så snart det ikke lige kører for os. Bare kig tråden igennem, så vil du se folk kritisere Fletcher. Det jo så lavt, som noget kan være!
Glory Man United
06-04-2009, 13:05
Jeg snakker om de gloryhunters af fans vi har herinde på forummet, så snart det ikke lige kører for os. Bare kig tråden igennem, så vil du se folk kritisere Fletcher. Det jo så lavt, som noget kan være!
Næ må da være dig, der skal quote, hvis du kritiserer nogen
Næ må da være dig, der skal quote, hvis du kritiserer nogen
Jeg orker ikke at bladre 36 sider igennem :b
Glory Man United
06-04-2009, 13:27
Sakset fra Arsenaldebat fra vor "ven" Hleb13:
Ærgeligt den nye Diver skulle score målet. Så kommer man til at høre fra mine glory hunters venner ''Macheda er verdens største talent, bl.a bl.a''
Den nye diver? Hvad snakker den lille bumsedreng om? han har spillet 20 mins PL fodbold. Hleb13, du er til grin (hvis du skulle læse det)
Owushu (ham der vistnok skriver 50% af sine indlæg i en spritkoger:
"I rest my case. Utd er jo Elendige og deres one man army tager over igen, igen,igen,igen,igen. Hvor ville de være uden ham?????? 5-6 stykker?"
:stuuupid: Det er den samme mand (tøs?), som mener, at Ronaldo ikke er en legende. Hvis han har givet 3 mesterskaber til United (istedet for en 5.-6.plads), hvad er man så?
Flax_Generous
06-04-2009, 13:30
Det her er den bedste fra arsenaldebat.dk i går:
Han er boldmongol og diver ham Macheda. HAHAHA.
Og så scorer han et super mål. Flot.
OnlyUnited
06-04-2009, 13:35
Der var også en fra Liverpools forum der skrev noget i den her stil "Hahaa, hvem kan united skrifte ind nu??? Park? Welbech?"...Nogen minutter efter kom Macheda ind :D
Glory Man United
06-04-2009, 13:40
Det sjoveste er hans evindelige indlæg om "glory hunters"....generaliserer? Nææææææææ nej. Er ret kold overfor at han roser dig Flax, han er decideret ubegavet. Hvis han en dag skriver, at han er arbejdsløs, så går jeg mod min overbevisning og logger mig på deres forum og skriver: "SkabsFoolFan" :trophy:
United-Allan33
06-04-2009, 13:41
Kan sagtens forstå hvad du mener, synes også Fletcher er meget undervurderet. Han har ikke samme udstråling eller lækker hår (som feks Ronaldo) som enhver pop-dreng falder for.. Heller ikke på banen har han samme karisma som Ronaldo, Nani, Giggs, Teves osv.. Det er jo sjældent at disse typer falder i god jord hos disse 15-16 årige pop-drenge.. En anden der kunne minde om Fletcher er Keane, men han formåede med sin personlighed at tiltrække sig opmærksomhed på andre måder, heller ikke det har Fletcher.. Og en sidste ting som Fletcher har imod sig, han er kun skotte, der er ikke meget eksotisk over ham..
Fletcher er bare det nemme offer, man ser ham ikke så tit, men han spiller sjældent en dårlig kamp.. Og så plejer han jo også altid at spille godt imod de store klubber.. Set over hele sæsonen har ham og Vidic nok været de mest stabile, men det er spillerre som Ronaldo, Rooney og Giggs der løber med al hæderen..
Enig. Fletcher har en kanon stor betydning, og har noget Keane agtigt over sig. Han er en indpisker, der kan få holdkammeraterne igang. Desværre for Fletcher, så holder han ikke det samme høje niveau nok. Han er god, når modstanderne er gode. Men ja, typer som Fletcher skal være på det her hold, og jeg synes, at han iår har bevist, at han bestemt er værdig på holdet.
Flax_Generous
06-04-2009, 14:07
Fletcher og Carrick er min foretrukne midtbanekombination i denne sæson. Så højt vurderer jeg Fletcher, og jeg kender en hel del som gør det samme.
Fletcher og Carrick er min foretrukne midtbanekombination i denne sæson. Så højt vurderer jeg Fletcher, og jeg kender en hel del som gør det samme.
Jeg har det på samme måde. Giggs sammen med Fletcher er dog heller ikke helt tosset. Scholes har ikke haft en prangende sæson, Anderson har slet ikke fundet melodien og Hargreaves har som bekendt været skadet. Fletcher har grebet chancen, når han har fået den, og er derfor fortjent inde i varmen til startpladser i de store kampe.
Angående Machedas mål igår, så bliver man sgu aldrig træt af at se det. Fandme bare så lækkert. En kæmpe forløsning. Elsker målet, men ligeså meget jubelscenerne derefter. Det var fantastisk. Glæder mig til kampen imorgen med et rimelig ordentligt forsvar, ny selvtillid og friske spillere tilbage. Har en fornemmelse af, at det er noget stort i vente.
United DK
06-04-2009, 14:28
Det er så typisk Liverpool og Arsenal-fans, at tale ned om vores spillere, det er bare sjovt, at de to klubber sammenlagt kun har vundet fem mesterskaber siden 1990 (Liverpools seneste er talt med), mens vi står med dobbelt så mange, endda på tre år færre. Det må jo et eller andet sted signalere, at vores spillere ikke er så ringe endda, og i hvert fald bedre, end deres såkaldte klassespillere som Lucas, Arbeloa, Diaby, Denilson osv.
Til noget helt andet:
I artiklen om Rios fejring af Machedas mål, er der dette lille afsnit:
Think Sir Alex Ferguson and Brian Kidd after Steve Bruce's goal against Sheffield Wednesday in 1993. This was right up there with that.
KkQiE3Ia7Rw
United-Allan33
06-04-2009, 14:30
Jeg giver dig ret, jeg vil dog sige at Giggs også har kunnet blande sig med enten Fletcher eller Carrick ved hans side.. men ja, Fletcher Carrick er nok også min foretrukne..
morten k
06-04-2009, 14:39
Det kræver ikke engang en personlig vurdering. Statistikken er klar. Mig bekendt har vi ikke tabt en kamp i denne sæson hvor de to startede - og kun spillet en uafgjort.
Darren Fletcher = Football Genius.
PerRonaldo
06-04-2009, 14:44
Jeg giver dig ret, jeg vil dog sige at Giggs også har kunnet blande sig med enten Fletcher eller Carrick ved hans side.. men ja, Fletcher Carrick er nok også min foretrukne..
Jeg synes den er for defensiv når vi skal skabe kampen.. Så det afhænger helt sikkert af hvem vi møder. Min fortrukne er nok giggs-fletcher. Det gjorde ikke så meg at vi stillede med alle tre igår, men Carrick trådte slet ikke i karakter om det så skyldes at Giggs og Fletcher også spillede der ved jeg ikke. Har altid foretrukket en offensiv midt og defensiv midt på vores centrale midtbane..
Det er også min favorit :lolol: Iøvrigt så jeg at han kort før kampen i går stemplede næsten alle united fans som uvidende men at han kalder Macheda for boldmongol og diver efter at ha' været på banen i 10 min, må sgu sige mest om hans egen hjerneaktivitet. Arme stakkel! :devilll:
Kan sagtens forstå hvad du mener, synes også Fletcher er meget undervurderet.
Det mener jeg kun er en fordel, så kan vi ha ham for os selv og slippe for at han bliver forfulgt af popfans som ronaldo :)
United-Allan33
06-04-2009, 15:40
Det mener jeg kun er en fordel, så kan vi ha ham for os selv og slippe for at han bliver forfulgt af popfans som ronaldo :)
Fuldstændig enig.. Lad bare podrengene have Ronaldo for dem selv, så længe vi har Fletcher... Så vil jeg ikke klage
Manchester United
06-04-2009, 16:00
http://www.youtube.com/watch?v=OeMS28IQB7Q :lolol:
Danielsen
06-04-2009, 16:42
sakset fra Liverpools danske forum:
aarde Titel: Re: Dagens Kampe : søndag, 05. apr, 2009 18:34
Det ved du vist nu.
Ja, den var ganske skræmmende.
Den grinede jeg meget og länge af, Henrik :lolol:
United-Allan33
06-04-2009, 16:54
http://www.youtube.com/watch?v=OeMS28IQB7Q :lolol:
Fuck hvor grinere.. Elsker bare efter han er færdig med at juble, og han henvender sig til Villa fanen og siger:
"So Craig, What do you think?"
Glory Man United
06-04-2009, 17:03
Fools admin:
GANSKE IMPONERENDE HVOR LAVT FLERE SKRIBENTER KAN SYNKE I DERES KOMMENTARER OVENPÅ KAMPEN MELLEM MANCHESTER UTD. OG ASTON VILLA.
VI VIL SIMPELTHENT IKKE ACCEPTERE SPROGVALG, AF DEN ART DER ER BLEVET VIST INDENFOR DE SENESTE TIMER - INGEN NÆVNT INGEN GLEMT, MEN FLERE INDLÆG ER BLEVET FJERNET!!
(BEMÆRK VENLIGST AT MIN CAPS LOCK SIDDER FAST!)
:haha:
Fools admin:
GANSKE IMPONERENDE HVOR LAVT FLERE SKRIBENTER KAN SYNKE I DERES KOMMENTARER OVENPÅ KAMPEN MELLEM MANCHESTER UTD. OG ASTON VILLA.
VI VIL SIMPELTHENT IKKE ACCEPTERE SPROGVALG, AF DEN ART DER ER BLEVET VIST INDENFOR DE SENESTE TIMER - INGEN NÆVNT INGEN GLEMT, MEN FLERE INDLÆG ER BLEVET FJERNET!!
(BEMÆRK VENLIGST AT MIN CAPS LOCK SIDDER FAST!)
:haha:
Synes godt nok det er trist at Fool fans ikke har lov til anerkende klasse når de ser det..
Edit: eller måske misforstod jeg den.. troede det var fordi der faktisk kom et par rosende indlæg fra nogle Fool fans at admin blev sur haha :)
Don Kafai
06-04-2009, 18:57
Mon så vi skulle til at trappe lidt ned på hvad de skriver på de forskellige fora?
Altså, det er fedt at stå med håneretten, men det er ikke fordi vi er så meget bedre, når Liverpool slår Fulham (Pompey, City osv) i overtiden.
Hvis jeg var Liverpool-fan i går ville jeg også være pænt nede, når United tager 3 point på den måde de gør. Jeg husker det selv alt for godt fra sæsoner mod Chelsea, hvor det virkelig trak tænder ud, at se dem skrabe 3 point sammen på stribe i kampe de burde have tabt eller mistet point.
Det hører selvfølgelig til fodbolden at man hoverer og håner rivalerne, men synes det er ved at køre meget i ring, omkring enkelte idioter på andre fora. Men måske er det bare mig der er blevet gammel :D
Tevez forsøger at tackle med hovedet:lolol:
_GzpY7izAHs
Mon så vi skulle til at trappe lidt ned på hvad de skriver på de forskellige fora?
Altså, det er fedt at stå med håneretten, men det er ikke fordi vi er så meget bedre, når Liverpool slår Fulham (Pompey, City osv) i overtiden.
Hvis jeg var Liverpool-fan i går ville jeg også være pænt nede, når United tager 3 point på den måde de gør. Jeg husker det selv alt for godt fra sæsoner mod Chelsea, hvor det virkelig trak tænder ud, at se dem skrabe 3 point sammen på stribe i kampe de burde have tabt eller mistet point.
Det hører selvfølgelig til fodbolden at man hoverer og håner rivalerne, men synes det er ved at køre meget i ring, omkring enkelte idioter på andre fora. Men måske er det bare mig der er blevet gammel :D
Enig. Folk morer sig kosteligt over diverse indlæg på Arsenals og Liverpools fora, men kigger man en gennemsnitlig kamptråd på denne side igennem, er niveauet ikke én tak højere. At Liverpool-fans forbander United langt væk, når vi scorer i tredje minuts overtid, er hverken overraskende eller odiøst.
Haha way to go, Tevez ! :) Lagde tydeligt mærke til den aktion i gårsdagens kamp og fansene var også hurtig til at hylde Tevez med Argentina råb. Den aktion er simpelthen så sigende for hans måde at spille på. Selvom ham mister bolden kæmper han røven ud af bukserne til bolden er uden for hans rækkevidde. Håber virkelig vi beholder ham men det kan vi diskutere i en anden tråd :)
Flax_Generous
06-04-2009, 19:47
At Liverpool-fans forbander United langt væk, når vi scorer i tredje minuts overtid, er hverken overraskende eller odiøst.
Der er der vel heller ingen som påstår...
Glory Man United
06-04-2009, 19:51
Så længe man gør det i egne hule, er det vel OK? Det er noget andet, hvis man gør det på deres sider. Kan OVERHOVEDET ikke se problemet :whine:
Fletcherfan
07-04-2009, 03:35
TAK NT for dit "forsvar" af Fletcher...
Han er efter min mening en af de bedre midtbanespillere (og så mener jeg endda, at han ikke har spillet op til sit allerbedste i denne sæson), men han er lidt ligesom Carrick... Han er en stille fyr, der ikke råber op som Keane og ikke laver det eminente og flotte som Ronaldo... Nej, han er ligesom O'Shea, han laver det enkle og det nemme... Ikke noget med at spille smart når man er bagud, kun direkte vej mod målet... Han er også en utrolig klog spiller efter min mening... I går lavede han godt nok et frispark lige udenfor feltet, men ellers laver han normalt ikke frispark i farlige positioner... Han laver de nødvendige frispark langt oppe i banen...
Men jeg synes han også har udviklet sit temperament lidt i denne sæson... I går synes jeg, at kampen vendte fuldstændig på hovedet da Fletcher i rent arbejdsraseri fulgte en bold et langt stykke, satte en perfekt tackling ind og startede angreb med at spille roligt ud af en presset situation...
Da jeg boede i DK (KBH) så jeg normalt kampene på Grisen og jeg blev altid så glad, da jeg så en anden i Fletchertrøje... Jeg tror, at i min tid i DK var det kun mig og ham den anden der var at se med nr. 24 på ryggen... Dejlig spiller lige efter mit hjerte:D
United DK
07-04-2009, 06:49
Enig. Folk morer sig kosteligt over diverse indlæg på Arsenals og Liverpools fora, men kigger man en gennemsnitlig kamptråd på denne side igennem, er niveauet ikke én tak højere. At Liverpool-fans forbander United langt væk, når vi scorer i tredje minuts overtid, er hverken overraskende eller odiøst.
Som Flax nævner, så er der ingen, der nævner andet. Vi kigger jo kun med derinde, for at få et grin, eller i nogle tilfælde fryde os (hvilket jeg gør en hel del), og sådan er vi så primitive, eller hvad kloge hoveder ville sige.
Tevez forsøger at tackle med hovedet:lolol:
_GzpY7izAHs
Det var så klasse.. Lagde godt mærke til det i kampen, og blev endnu mere imponeret af vores lille argentiner..
Fortæller så meget om hans person, og at han bogstaveligt talt næsten er villig til at ofre hovedet for at generobre en bold han selv har tabt.. Man kan mene hvad man vil med at han ikke scorer nok o.lign. men en ting man kan være sikker på det er at han ALTID vil gi sig 200% for holdet..
Køb ham..:devill:
Grønholdt.
07-04-2009, 17:15
Jeg rendte ind i min overbo i dag... Hun spurgte mig så hvad jeg lavede i søndags... Øøøhhh, ingenting sagde jeg så... Hvorfor da, spurgte jeg så hende... Der kom bare lige pludseligt et kæmpe brøl nede fra dig ved en kl. 19.00. tiden nemlig sagde hun så til mig... Nå okay, jeg så bare United spille mod Aston Villa i fjerneren sagde jeg så til hende. Og så kom det typiske kvinde svar... Fodbold!!! Det er jo bare 22 mænd der render rundt efter en skide bold!!! Tænk sig at man kan gå så meget op i det... Og så sagde jeg ja, lyder det ikke bare fantastisk da... :devilll: Kampen mod Aston Villa viste godt hvilke problemer som vi har haft her på det seneste. Men vi kom godt igen, og det må tænde spillerne igen. Ronaldo spillede ok uden at være rigtig god. Fletcher bliver bare ved med at kæmpe røven ud af bukserne hvergang at han er med. 3 meget,meget vigtige point, og vi er igang igen!!! :devilll:
selvom jeg ikke fatter hva han laver med sit kamera i 92. minut, så er det her sku et meget godt skud af både fotograf og spiller
_qt3KcQSHa0
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.