PDA

Se fuld version : United Pub I London.

bette
31-03-2009, 23:37
Tager over for at se United Aston Villa, også Forhåbentlig Porto kampen. Men hvis vi ikek får billet til den, vil vi gerne en smut til London... Nogle der kender en Pub United tilhængere mødes i London?

Allan
01-04-2009, 21:25
Kan det passe at der ikke er nogen der kan anbefale en pub i London som viser fodbold

Hinrichsen
01-04-2009, 21:50
Stort set enhver pub i London viser fodbold, men jeg er endnu ikke væltet over en united-pub i derinde

Casper
01-04-2009, 22:31
jeg har hørt flere blive nævnt tidligere, men det er aldrig noget jeg lige husker da london ikke siger mig det store :(

Dines
20-04-2009, 20:53
Hey Bette, jeg vil høre, hvordan du fik løst dit problem? Jeg skal til London i weekenden, og vil nødig misse vores kamp mod Tottenham, så vil høre om du fandt et godt sted at se kampen henne?

Ali
22-10-2009, 08:38
En af mine rigtig gode venner skal til London på Søndag i forbindelse med en studietur. Han spurgte mig om jeg ikke kan finde ud af, om der er en decideret United-pub i London? Som jeg kan se, har nogle af jer andre også spurgt efter sådan en pub, så jeg vil lige spørge jer hvad i fandt ud af?
Der er self. masser er pubber i London, men det vil helt sikkert være fedest med en direkte United pub, så de kan få en fed stemning til årets kamp mod Scouserne!
Håber på at høre fra jer! :)

Dines
22-10-2009, 15:17
En af mine rigtig gode venner skal til London på Søndag i forbindelse med en studietur. Han spurgte mig om jeg ikke kan finde ud af, om der er en decideret United-pub i London? Som jeg kan se, har nogle af jer andre også spurgt efter sådan en pub, så jeg vil lige spørge jer hvad i fandt ud af?
Der er self. masser er pubber i London, men det vil helt sikkert være fedest med en direkte United pub, så de kan få en fed stemning til årets kamp mod Scouserne!
Håber på at høre fra jer! :)

Jeg fandt ingen United pub. Jeg var inde på en sportsbar i London, da vi mødte Tottenham. 5-2 kampen på hjemmebane sidste sæson. Efter 3-2 målet jubler jeg simpelthen så meget, at det pisser en Tottenham-fan så meget af, at han sviner mig til og ville have fat i mig. Så jeg blev nødt til at forlade pubben før tid. Jeg skulle have været mere kontrolleret, men jeg var jo fuldstændig i ekstase, da vi scorede 3 mål på 10 minutter og vendte et truende nederlag til sejr. Hvis din ven er under 18 år, kan det være svært at komme ind derovre.

Boock
22-10-2009, 15:36
Drun and Monkey in Archway is a big Man Utd hotspot.
Har ikke været der, og det ligger i den nordlige del af london.
26 Highgate Hill
London, N19 5NL, United Kingdom
Tel: +44 20 72632185

Kan også se at der er mange der går på The Camden Tup
2-3 Greenland Pl
London, NW1 0AP, United Kingdom
+44 20 74820399

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan se kampen på søndag mod liverpool, gerne et sted tæt på wembley da jeg skal ind og se NFL kl. 17.30 så det bliver nok bare den pub der er tættest :D

Casper
30-11-2009, 20:16
Her er en tråd i rejseguiden.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2270