Se fuld version : Manchester United - Porto
Er der nogle der skal over og se denne kamp ? :D
Har selv fået tildelt 3 billetter gennem MUSCSB, så glæder mig som et barn. Især når man skal ind og se United - Villa søndagen inden.
Kunne være fedt at se andre OT.dk'ere end en selv derovre
Er der egentlig nogle af jer der har erfaringer med MUSCSB og ved hvor man som regel sidder, når man får billetter gennem dem?
Håber på en god kamp, og skal nok få taget mange billeder og lavet nogle videoer!
Glory Man United
25-03-2009, 16:16
Håber på en god kamp, og skal nok få taget mange billeder og lavet nogle videoer!
Sørg nu for at STØTTE holdet fremfor at tage billeder/video ;)
Er der egentlig nogle af jer der har erfaringer med MUSCSB og ved hvor man som regel sidder, når man får billetter gennem dem?
Du får lidt før kampe har vide hvor du skal hente billetterne. Det vil sandsynligvis være på Britannia Hotel på Portland Street.
Supporter klubber har billetter til sidder af Old Trafford, de fleste er dog i nye hjørner af stadion.
Sørg nu for at STØTTE holdet fremfor at tage billeder/video ;)
Hehe self, det var kun første gang jeg havde været inde og se united, det var mod fulham i 2004 hvor vi vandt 1-0, ronaldo scorede uden for feltet, faktisk ret fedt mål. Dengang kunne jeg ikke nogle united sange, sidst mod Blackburn i 2006 sad jeg på stretford end, og stod op i hele anden halveg med de andre og sang. Det var virkelig fedt. Tror at CL stemningen generelt på OT og andre steder i Europa er vild fed, derfor glæder jeg mig også rigtig meget.
Når man har været på grisen og McGintys (tidligere United pub i KBH) med bl.a. Casper Heiselberg, så lærer man sgu alle sangene :D
Du får lidt før kampe har vide hvor du skal hente billetterne. Det vil sandsynligvis være på Britannia Hotel på Portland Street.
Supporter klubber har billetter til sidder af Old Trafford, de fleste er dog i nye hjørner af stadion.
Lyder dejligt og velarrangeret. Dvs. at jeg højt sandsynligt regne med at sidde i et af hjørnerne eller northstand/southstand?
Får man udleveret sæson kort til CL kampe eller er det normale kampbilletter?
conradsen
25-03-2009, 18:36
Alt hvad supporterklubben arrangerer er i kyndige hænder. Du vil få at vide, hvor og hvornår du skal hente billetterne. Det er sæsonkort, og de skal afleveres umiddelbart efter kampen uden for Bishop's Blaze. God tur.
Alt hvad supporterklubben arrangerer er i kyndige hænder. Du vil få at vide, hvor og hvornår du skal hente billetterne. Det er sæsonkort, og de skal afleveres umiddelbart efter kampen uden for Bishop's Blaze. God tur.
Fantastisk, tak for hjælpen.
God tur Ali. Gid det var mig, der skulle til Manchester og se to fede kampe indenfor 3 dage. Glæder mig til at høre, hvordan din tur blev.
Hej nu er jeg i den situation at jeg er i London når kampen skal spilles, så skal lige høre om der er nogen der kan anbefale en pub hvor jeg kan se kampen
Og jeg er i Madrid med samme problem. Nogen hjælp? :D Det bliver sgu nok lidt svært at finde et sted, der viser United, når Arsenal og Villareal spiller samtidig.
Er der nogle der skal over og se denne kamp ? :D
Har selv fået tildelt 3 billetter gennem MUSCSB, så glæder mig som et barn. Især når man skal ind og se United - Villa søndagen inden.
Kunne være fedt at se andre OT.dk'ere end en selv derovre
Hey mester... Jamen mig og en gut skal derover... Glæder mig sindsygt da jeg som stor fan, skal gæste Old Trafford for første gang... Hvordan fik du billetter til Porto kampen? ved du om der er udsolgt? vi er nemlig meget interesseret i at blive og se den kamp også?
der er ifølge manutd.com udsolgt.
Hey mester... Jamen mig og en gut skal derover... Glæder mig sindsygt da jeg som stor fan, skal gæste Old Trafford for første gang... Hvordan fik du billetter til Porto kampen? ved du om der er udsolgt? vi er nemlig meget interesseret i at blive og se den kamp også?
Er medlem af MUSCSB, fik via dem tildelt 3 billetter.
Så vidt jeg forstå da min bror og jeg ringede til dem, lød det som om de har masser billetter til rådighed, ved self ikke om de er solgt videre nu. Men du kan jo altid prøve at få fat i nogle billetter, ellers kan du sate på sortbørs. Har dog hørt fra nogle kontakter i England, at sortbørs til sådan en kamp, især fordi det er CL kvartfinale, nok bliver solgt rimelig dyrt!
Men held og lykke ! ;)
VI er 2 gutter der skal over at se kampen mod Aston Villa, og vores fly hjem er først onsdag.. Har du 2 billetter til Porto Kampen? Svar hurtig.. VI tager afsted i Morgen formiddag.... Eller ved du hvor man kan skaffe dem?
det har du vist spurgt om allerede :)
Glory Man United
01-04-2009, 16:31
det har du vist spurgt om allerede :)
Du skal ikke drille, bare fordi han er bette
VI er 2 gutter der skal over at se kampen mod Aston Villa, og vores fly hjem er først onsdag.. Har du 2 billetter til Porto Kampen? Svar hurtig.. VI tager afsted i Morgen formiddag.... Eller ved du hvor man kan skaffe dem?
Ring til MUSCB og hør om de har billetter i overskud:
http://united.no/united/kontakt_oss.
Her kræves det nok du er medlem.
Eller tjek : http://manutd.viagogo.com/
Der ingen lige nu, men det kan være de dukker op. Kræver dog du er medlem af one united.
Ellers må I købe dem på gaden. Det burde ikke at være så svært at få billetter til den kamp.
I skal hjem onsdag. Men hvis i ikke får billetter vil i gerne til London et par dage; får i billetter til Porto-kampen bliver i Manchester og ser den selvfølgelig, men jeg må lige spørge - hvor i England flyver i hjem fra?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.