Se fuld version : PL: United - Liverpool 14. marts
Men de virkede ikke engang pissed..? Jeg havde forventet mere hårdt spil, og især da vi kommer bagud. Men det virkede ikke rigtigt som et opgør mellem fjender, hvor der virkelig er krig. Ikke at jeg vil se vores spillere skade Liverpool, men man kunne godt have håbet på lidt mere. Det er trods alt et opgør der gælder meget mere end tre point. Især for fansene...
Forresten:
Nu er der gået nogle timer siden vi lod vores største fjende score 4 gange på vores egen bane, og jeg har selvfølgelig stadig ikke fattet hvordan det kunne ske, men noget der om muligt er lige så slemt og som jeg ikke kan eller vil glemme, er at i de sidste 10 minutter af kampen blev der sunget You'll Never Walk Alone på Old Trafford. Dem der skulle ha overdøvet den sang var taget hjem før kampen var fløjtet af. Kæft hvor kan jeg blive ærgerlig over sådan noget. Det er jo mere ydmygende end nederlaget! Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved hvordan folk kan finde på at forlade stadion før tid. De skulle satme ha en røvfuld. Det begynder jo at ligne spanske tilstande...
PatriceEvra3
15-03-2009, 00:10
Rolig nu sømand. Når vi snakker IQ og saglighed virker du ikke så meget bedre. Bare lad ham stille og rolig glide tilbage på hans eget territorium, og vær i stedet glad for at du er United fan.
hvad ligger til grundlag for at jeg skal svines til:confused:? jeg prøver at fortælle at hvis han vil begå sig på et unitedforum, så skal han vise respekt og ikke være provokerende (det var i øvrigt skrevet i et raserianfald over kampen, og skal tages med et grant salt). De brokker sig altid inde på scouserforummet, når der kommer united fans ind, selvom de ikke er provokerende. Jeg har intet mod at diskutere med scouser "fans" på vores forum, men de skal respektere reglerne, og lade vær med at være provokerende, og hvis de ikke kan finde ud af det skal de skride af helvede til. Hvis de havde tabt 1-4 i til os i egen hule, var de nok heller ikke særligt begejstret for atvi kom ind på deres territorium, og troede vi var skide morsomme....
TIL ENGLANDSMOSTSUCCESFULLHOSTNOT!!
HVOR gennemtænkt synes du selv at det er at komme ind på et united forum, og provokere når man ikke har vundet mesterskabet i 20 år, og stadig er syv point bagud. Udadtil virker det ikke som om at din IQ er meget højere end 15..men hvad fanden; du er jo højst tolv år gammel...
Jeres start´11 bedre end vores............................................. ...........................jeg griner lige igås.............................................. .................................................. ..............................okay, men WHAT? jeres forsvar hyp pia(eller hvad den nu hedder/skrtl haarder, jeres midtbane Lucas?/rieasomething/dirk fehår, vi har på tilsvarende pladser Ferdinand/Vicic(okay han spillede elendigt i dag, men han er stadig 100 klasser over hyp pia og ham den anden, han er i verdens top 5, og det der skete for ham i dag, er noget der måske sker hvert 10´ene år..............Ronaldo/park/carrik.... og alt i alt RONALDO/PARK/ANDERSON/CARRIK/SCHOLES/NANI/HARGREVES/GIGGS.................DIRK FEHÅR/STIVE GERRARD/LUCAS?/ELZAHA?/MASHERANO(DER SØRME EN DER HAR EN LAVERE IQ, END DET NORMALE LIVERPOOLGENNEMSNIT)RIERA/BABEL/BENAYOUN/ALONSO....... Hvis vi skulle sidde over for et dommerpanel, og argumentere for hvem der, på papiret, har det bedste hold, ville vi vinde 1001 ud af 1000 gange. Den ENESTE absolut ENESTE jeg ville bytte med fra jeres hold, er Torres for Berbatov....
når back to topic; fuldt fortjent sejr til jer i dag. Vi bliver straffet på vores arrugance(stensikkert ikke stavet rigtigt) og "vi tager det stille og roligt, vi er mestre indstilling". Vores forsvar står af røven til i dag, og det bliver straffet når man undervudere sin modstander så groft som vi gjorde i dag..
of COME ON, mener du virkelig at du vil køre rundt i en bus fordi i har vundet en kamp? de siger noget om jeres selvværd over for os. Det er jo tydeligt at vi for længst har overtaget rollen som Englands darlings, og over for jer er en evigt irriterende storebror, som i altid prøver og tror i kan hamle op med..men det kommer aldrig til at lykkes... i har vundet et slag, men i vinder ALDRIG krigen:devill:. Hvis vi skulle gøre tilsvarende hver gang vi vandt over jer, havde Roman og alle de andre sheiker jo ikke mere olie (benzin) tilbage..
Og lige på falderebet, vil du så ikke lige hører en vits så du har 2 ting at grine over, i din ellers så triste hverdag;
What ship has never docked in Liverpool?
A) The Premiership:devill::InLove:loved:"Rocking":lolol::) den er gylden, og det bedste ved den er at den stadig er aktuel om 50 år, så jeg kan nå at fortælle den til mine børn og børnebørn.....GODNAT
Ok, jeg fik hovedpine efter jeg havde læst halvdelen af det ovenstående, og opgav at læse det færdigt. Prøv liiiige tælle til 10 inden du skriver sådan noget. :/
hvad ligger til grundlag for at jeg skal svines til:confused:?
Et vildt gæt ville være din overdreven brug af punktumer og latterlige øgenavne - men hey, det er blot et gæt.
Et vildt gæt ville være din overdreven brug af punktumer og latterlige øgenavne - men hey, det er blot et gæt.
Tak.
Og så synes jeg nu hellere ikke det var en sviner, mere en reminder om at hvis man skal chikanere nogen for manglende saglighed, så skal man lade være med, at gøre det med hundrede punktumer, udråbstegn, smiley's etc, og uden at sætte caps lock til og fra som man lyster.
Jeg var selvfølgelig også frustreret over kampen. Men prøver da så godt så muligt, at slå koldt vand i blodet før jeg ytrer mig herinde.
Fletcherfan
15-03-2009, 03:01
Jeg har også sååå mange ting at sige om kampen, at jeg ved ikke hvor jeg skal starte...
Men det er nu pissærgeligt, at det ikke er før på næste lørdag, at United skal spille igen, fordi dvs. en hel uge med pinslen om dette pinlige nederlag...
Så er der startopstillingen... Jeg ville hellere have startet med Fletcher, men jeg synes ikke Ferguson skal lastes for meget for det der... Det var et sats, og desværre, gik det ikke som håbet... Men ihverfald to udskiftninger kunne være kommet før, og jeg synes, at to af de indskiftede var forkerte... Giggs og Fletcher synes jeg skull have erstattet Anderson og Carrick fra anden halvlegs start, mens jeg synes, at Nani skulle have erstattet Ronaldo 15-20 min. inde i anden halvleg... Og det med, at Fergie ikke skifter ind før 75 min. er ikke fænomen, der er skabt i denne sæson, sådan har det været i flere år, og jeg har flere gange brokket mig over det...
Så til kampen... Måske er det kun mig, men jeg synes, at Alan Wiley dømte en forrygende god kamp og det var nok det eneste positive med denne kamp (og det er altså ikke godt)... De første 3-5 min. var United bedre, mens efter 5 min. havde Liverpool taget over, og da Reina valgte at fælde Park, var det efter min mening ufortjent, at United kom foran... Og det var absolut ikke overraskende, at Liverpool var foran i pausen... Det værste var måske, at det virkede ikke som om der kom nogen modreaktion på nogen målene... Og hvorfor er der INGEN, der har brokket sig over Ronaldos præstation i dag??? At sige, at han var forfærdelig ring er en overdrivelse... Vidic var måske også katastrofal, men jeg mente han kun gjorde 2 øjendsynlige fejl (desværre gav det to mål og et rødt kort)... Liverpool udspillede måske ikke United, men de spillede fantastisk klogt, og det var et genialt valg af Benitez med den midtbane, som fuldstændig overkørte Uniteds midtbane... Jeg synes ikke, at 4-1 er misvisende... Jeg synes endda, at Liverpool måske var tættere på 5 end United var på 2... Skidt, skidt, skidt... Og så endda mod Liverpool... øv, øv, øv... Jeg har aldrig set United spille så skidt...
Hvis vi så skal bedømme spillerne i dag vil jeg sige, at Tevez var efter min mening helt klart Uniteds bedste... Og Tevez og Rooney er de to eneste, der kan være tilfreds med deres optræden i dag... O'Shea og Park viste måske deres mangler i dag, men de var "kun" dårlige i dag sammen med Evra og Rio (og tildels også alle indskifterne)... Men der er helt klart dumpekarakter til Vidic, Ronaldo, Anderson og Carrick... VDS er svær at bedømme, men han burde have gjort det bedre ved de to sidste mål...
Og så til næste kamp... Vidic får karantæne og bliver erstattet af en, forhåbentlig, MEGET sulten Evans... Så håber jeg, at Anderson og Carrick bliver erstattet af Fletcher og Scholes/Giggs... Carrick har været lidt ved siden af sig selv de sidste 3-4 kampe og trænger til en pause... Og Fletcher har fortjent en kamp igen... Så er spørgsmålet om Ronaldo også skal "straffes" med en kamp på bænken og erstattes af Nani... Det vil jeg personligt ikke være ked af... Det kan godt være, at Nani ikke har været god i United, men han har talent og måske griber han chancen denne gang (hvis han får den)... Og jeg er helt klart af denne mening atspillerne skal erstattet 1-3 minimum når de spiller så dårligt... (Hvis det var FM 09 så ville Vidic nok ligge på omkring 3 i karakter!!!)... Og hvis du spørger mig så burde alle spillerne, der var på banen få en bøde, og det er specielt fordi de tjener så uhyre mange penge og kan ikke få lavet noget rigtigt på en arbejdsdag...
Hold da helt mange ferier hvor det bliver en kedelig uge...
SantasLittleHelper
15-03-2009, 08:42
Jeg synes at folk glemmter lidt, at vi havde Liverpool presset fuldstændig i bund fra anden halvlegs start og indtil vidic blev smidt ud. Det var jo en ren belejring og det var pisse uheldigt at vi ikke fik scoret. Havde vi fået scoret ville det naturligvis være en helt anden kamp og vi havde måske fået mod på mere. Så at sige at der ikke var nogen modreaktion er ganske enkelt forkert. Vi havde i øvrigt også fuld kontrol over kampen inden Vidic' første hjerneblødning.
Når man sviner Ronaldo må man i øvrigt lige huske, at spillerne omkring ham heller ikke var gode. Ronaldo er bare bedst når han iscenesættes, og hver gang han havde bolden trak han 3 mand til sig og det må unægteligt skabe noget mere plads til de andre spillere. At han skal på bænken og at alle skal have en bøde er.. Ja, det kan jeg sgu ikke lige finde ord for. Alle skal op på hesten igen, og jeg håber næsten at fergie stiller med samme hold på lørdag forat vise at det var en engangsforestilling. Er det fra næste kamp Vidic har karantæne, eller hvornår behandler FA sagen? Det må næsten koste 3 dage når det nu er 3. gang i sæsonen.
Se er det ikke irriterende, at Foolfans kommer herind? Men vi har visse, som ikke er bedre (Dines/NTothe): http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3415&start=120
HOLD JER NU VÆK FRA ANDRES FORUM, DET ER SÅ BARNLIGT!!!!
Jeg har ikke været inde på Liverpools igår har jeg? Jeg synes, at det er fint nok, at man kan komme ind på andre debatforums, hvis man holdet det sagligt og fornuftigt.
Ja, jeg har ikke gidet skrive igår, da jeg simpelthen har skulle sunde mig. Jeg er egentlig ikke skuffet, fordi vi ligger stadig rigtig godt i svinget til mesterskabet. Jeg er faktisk bare målløs og synes, at vores stolthed blev ramt.
Jeg er målløs over, hvor dårligt vores forsvar stod. Alle 4 mål er efter store fejl, og der var Liverpool meget dygtige til at udnytte dem. Ja, man kan have en offday, men jeg synes, at det er bekymrende, at den her kamp igår ikke var spor anderledes i forhold til Inter kampen. Der lavede vi også bunke vis af fejl, som Inter ikke formåede at udnytte.
At stoltheden er ramt, kan der vist ikke være nogen tvivl om. 1 er at tabe to gange til Liverpool på en sæson. Det er slemt nok - men noget andet er, at vi taber 1-4 i egen hule. Det er simpelthen for pinligt, og jeg må indrømme, at det er en af de værste eftermiddage i mit liv som Manchester United dage, og at jeg ikke var stolt over at være fan igår.
Noget andet, der virkelig kunne pisse mig af, var spillernes arrogante indstilling til tingene. Jeg synes i mange kampe, at vi har kommet sovende til tingene eller først taget os sammen til sidst i kampene, og så vundet på en lidt halv tilfældighed. Også lige til Evra. Ja, han har været god i denne sæson, men siden Wembley har det været mildest talt elendigt fra hans side, og det at han stopper med at spille fodbold, er fandme det værste jeg har set længe. Man fortsætter sgu, og så kæmper for sin ære.
Ja, lad os komme videre og så smadre Fulham som vi gjorde i sidste uge. Det SKAL vi, for ellers åbner vi for alvor op i mesterskabskampen, så sejr mod Fulham er et must - og jeg forventer som Ferguson siger også et respons for alle spilleres side!
We'll never die!
Er det fra næste kamp Vidic har karantæne, eller hvornår behandler FA sagen? Det må næsten koste 3 dage når det nu er 3. gang i sæsonen.
Vidic er ude mod Fulham, Aston Villa og Sunderland.
Glory Man United
15-03-2009, 08:59
Jeg har ikke været inde på Liverpools igår har jeg? Jeg synes, at det er fint nok, at man kan komme ind på andre debatforums, hvis man holdet det sagligt og fornuftigt.
Nej klart du ikke var igår, for der tabte vi. Du er banned på Arsenals forum, og du skulle liiiige minde dem om, Rafas mind-games. Hold dig nu væk, ikke?
RuudVanNissetøj
15-03-2009, 09:00
Jeg synes at folk glemmter lidt, at vi havde Liverpool presset fuldstændig i bund fra anden halvlegs start og indtil vidic blev smidt ud.
Du siger det helt korrekt....vi var dominerende i store dele af anden halvleg inklusiv de sidste 10 minutter af første !! Vanvittigt provokerende, at bolden bare ikke gad ind.
Det kan bare stadigvæk pisse mig af, at SAF og resten af holdet ikke havde luret Pool mere af før kamp fløjt. Det er ikke første gang i denne sæson de vinder "The Big four" kampe med sådan en nederdrægtig og ussel tilgang til fodboldspillet. De gad jo ret beset ikke presse fremad efter deres udligning til 1-1. Det var ren kontra fodbold og lange skodbolde frem til Torres eller Gerrard de levede på.
Jeg synes absolut det er prisværdigt, at Fergusson siger at drengene skal frem over stepperne, men når man konsekvent møder et hold, der har trukket 10 mand i straffesparksfeltet, så må man være omstillingsparat og ændre taktik. Det så jeg simpelthen ikke i løbet af kampen ?? Hvad ville der ske, hvis vi var de afventende og stod lidt længere tilbage på banen afventende ..... Liverpool var jo nødtsaget til skulle frem og forsøge sig før eller siden !!!
Liverpool skal bestemt anerkendes for deres resultat og det helt bestemt fortjent. Men den fodboldfilosofi de repræsenterer og tilgang til fodboldspillet grundlæggende ligger SÅ meget langt væk fra Uniteds. De bekræfter igen min kritik af deres fodboldspil, da de inderst inde har det bedst med, når modstanderholdet skal eller vil skabe en kamp. Jeg mener absolut, at der er en grund til at Pool har tabt eller spillet uafgjort i så mange kampe mod de små hold i PL som Middlesbrough, Stoke, Hull osv. osv. De spiller jo på præcis samme røvkedlige og ucharmerende måde.
Lad fodbolden vinde igen !!! Lad det smukke vinde igen !!!
Nej klart du ikke var igår, for der tabte vi. Du er banned på Arsenals forum, og du skulle liiiige minde dem om, Rafas mind-games. Hold dig nu væk, ikke?
Jeg tror faktisk ikke, at jeg er banned på Arsenals forum, skal det lige siges. Ja, jeg mindede dem om Rafas mindgame, for det var yderst interessant, at han siden hans mindgame havde Liverpool tabt massevis af point. Fordi, at du ikke kan lide, at andre fans er herinde, så behøver du ikke at bestemme, hvad andre mener og gør.
Glory Man United
15-03-2009, 09:14
Jeg tror faktisk ikke, at jeg er banned på Arsenals forum, skal det lige siges. Ja, jeg mindede dem om Rafas mindgame, for det var yderst interessant, at han siden hans mindgame havde Liverpool tabt massevis af point. Fordi, at du ikke kan lide, at andre fans er herinde, så behøver du ikke at bestemme, hvad andre mener og gør.
Håbede bare på, at vi var en anelse mere begavede end scouserne....det ser så ikke ud til at være tilfældet
Håbede bare på, at vi var en anelse mere begavede end scouserne....det ser så ikke ud til at være tilfældet
Jeg hoverer ikke Liverpool, når de taber og skriver sagligt inde på deres hjemmeside. Der er forskellen!
schousboe9
15-03-2009, 09:29
(...) Det er simpelthen for pinligt, og jeg må indrømme, at det er en af de værste eftermiddage i mit liv som Manchester United dage, og at jeg ikke var stolt over at være fan igår. (...)
Hvordan skal den forstås, Dines?
Pga. et enkelt kedeligt resultat vil du pludselig ikke stå ved dit tilhørsforhold? Undskyld mig, men det virker lidt tyndt i min verden.
Det er jo netop nu vi skal være fans! Det' jo nemt nok at vise flaget når vi vinder, men der er sgu mest brug for det nu!
Pga. et enkelt kedeligt resultat vil du pludselig ikke stå ved dit tilhørsforhold? Undskyld mig, men det virker lidt tyndt i min verden.
Det er jo netop nu vi skal være fans! Det' jo nemt nok at vise flaget når vi vinder, men der er sgu mest brug for det nu!
Rolig. Jeg støtter sgu stadig op om klubben, trods det dårlige resultat, og jeg beholdte da trøjen på resten af eftermiddagen. Jeg følte mig bare pinligt berørt over, at vi var blevet ydmyget på sådan en måde.
schousboe9
15-03-2009, 09:42
Rolig. Jeg støtter sgu stadig op om klubben, trods det dårlige resultat, og jeg beholdte da trøjen på resten af eftermiddagen. Jeg følte mig bare pinligt berørt over, at vi var blevet ydmyget på sådan en måde.
Ok, regnede jeg nu også med. Så var det bare en uheldig formulering.
Men jeg synes egentlig bare vi skal trække lidt på smilebåndet over de hoverende scousers og så høre, om de vil genoptage snakken 24/5!
United DK
15-03-2009, 09:59
Forresten:
Nu er der gået nogle timer siden vi lod vores største fjende score 4 gange på vores egen bane, og jeg har selvfølgelig stadig ikke fattet hvordan det kunne ske, men noget der om muligt er lige så slemt og som jeg ikke kan eller vil glemme, er at i de sidste 10 minutter af kampen blev der sunget You'll Never Walk Alone på Old Trafford. Dem der skulle ha overdøvet den sang var taget hjem før kampen var fløjtet af. Kæft hvor kan jeg blive ærgerlig over sådan noget. Det er jo mere ydmygende end nederlaget! Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved hvordan folk kan finde på at forlade stadion før tid. De skulle satme ha en røvfuld. Det begynder jo at ligne spanske tilstande...
Nu skal man jo passe på med, at svine fansne til herinde, for så får man bare at vide, at man da bare selv kan tage derover, men jeg er enig med dig. Vi United-fans er så forkælede, og det er også derfor jeg nogengange tænker på, hvor mange der rent faktisk er United till I die, og ikke bare til resultaterne ikke er der mere, om Old Trafford kunne fyldes uge efter uge, hvis vi lå og rodet i midten, for vi kan jo se med City, hvordan de stort set aldrig kan fylde deres stadion, selvom der kun er plads til 45.000, og hvis vi går længere ned, den traditionsrige klub Leeds, som heller ikke kan fylde Elland Road, nuvel, det er så kun League One, men er det ikke stærk i medgang, loyal i modgang?
Som flere andre vælger jeg at se på det positive i, at spillerne får et wake-up-call. De to seneste kampe har været de to hidtil vigtigste i sæsonen, og i de kampe har vi sløset mere end i nogen andre i denne sæson. Det er selvfølgelig smertefuldt at tabe 1-4 til Liverpool, men kan man forestille sig en større og koldere spand vand i hovedet? Forhåbentlig vågner spillerne fra deres hovmod og indser, at man ikke vinder fem trofæer uden hårdt arbejde.
Gronkjor
15-03-2009, 10:44
Nu skal man jo passe på med, at svine fansne til herinde, for så får man bare at vide, at man da bare selv kan tage derover, men jeg er enig med dig. Vi United-fans er så forkælede, og det er også derfor jeg nogengange tænker på, hvor mange der rent faktisk er United till I die, og ikke bare til resultaterne ikke er der mere, om Old Trafford kunne fyldes uge efter uge, hvis vi lå og rodet i midten, for vi kan jo se med City, hvordan de stort set aldrig kan fylde deres stadion, selvom der kun er plads til 45.000, og hvis vi går længere ned, den traditionsrige klub Leeds, som heller ikke kan fylde Elland Road, nuvel, det er så kun League One, men er det ikke stærk i medgang, loyal i modgang?
http://www.redcafe.net/f6/fucking-earplugs-part-time-supporters-239819/
Her er en anden der skriver om vores fans.. Der er bla. billeder af folk der filmer Gerrard efter hans mål! :Smackden:
Tror der er mange på Old Trafford som nærmest bare kommer for at se stjernespillere, og ikke for at støtte holdet. Det er vigtigere for dem at kunne vise andre hvor tæt på Fx. Gerrard de har været..
Dybt pinligt, hvor er det dog forfærdeligt at tabe 1-4 til scouserne.
I sådan en situation her, er det fandme ikke sjovt, at ens far er liverpool fan - for helvede da!
Jeg synes ikke, at det værste var, at mange fans forlod stadion. Det værste var udentvivl de fans, der blev ved med at tage billeder af Liverpool spillerne under kampen. Hold kæft, hvor var det til at brække sig over. Altså, hvad er det, der sker med vores fans på Old Trafford?
schousboe9
15-03-2009, 11:25
Dybt pinligt, hvor er det dog forfærdeligt at tabe 1-4 til scouserne.
I sådan en situation her, er det fandme ikke sjovt, at ens far er liverpool fan - for helvede da!
... men det er som regel ganske underholdende resten af sæsonen! :)
United DK
15-03-2009, 11:26
Tjek lige nogen af de fans i baggrunden, specielt dem med kameraet fremme. De skulle sparkes ud af Old Trafford! Tage et billede af en jublende Gerrard, efter at han har bragt Liverpool foran mod os. Fuck off!!! :mad:
http://img.skysports.com/09/03/800x600/Steven-Gerrard-Manchester-United-Liverpool-Pr_2003423.jpg
Jeg har lige brækket mig, efter at se dette billede. Der er så mange gloryhunters/plastik fans på vores stadion. Tænk den dag, hvor vi ikke er på tronen i engelsk fodbold, hvor mange tomme sæder, der kommer til at blive på Old Trafford.
Flax_Generous
15-03-2009, 11:32
Hold kæft, hvor var det til at brække sig over. Altså, hvad er det, der sker med vores fans på Old Trafford?
De (sandsynligvis dem i Stretford End) skal dog have stor ros for at synge og klappe holdet (og inden da Vidic) af banen. God moral.
Glory Man United
15-03-2009, 11:43
Har hele tiden håbet på, at vi IKKE trækker et engelsk hold på fredag. Det har ikke ændret sig mht Chelski/Arse, men nu håber jeg ved gud, vi trækker Fools. Det SKAL hævnes
Flax_Generous
15-03-2009, 11:51
Har hele tiden håbet på, at vi IKKE trækker et engelsk hold på fredag. Det har ikke ændret sig mht Chelski/Arse, men nu håber jeg ved gud, vi trækker Fools. Det SKAL hævnes
Jeg ville heller ikke være ked af det ved at trække Liverpool. Tværtimod, faktisk. Den bedste hævn vil dog stadig være at vinde mesterskabet.
Grønholdt.
15-03-2009, 12:01
1-4, det siger vidst alt om den kamp. 4 personlige fejl, 4 mål til Røvpool. Vi må da håbe at det var et wake up call for spillerne i går. Nu kan det da kun gå fremad herfra. Det var måske sundt at få en lussing af vores døds fjende nr. 1, selvom at det gør ondt af helvedes til lige nu. For så kan det være at spillerne tager sig gevaldigt sammen i resten af kampene. Jeg tror på at spillerne nu er totalt opsat på at vise deres sande ansigter, og tromle alt og alle ned fra nu af. Rooney var den eneste der kæmpede udemærket for sagen i går syntes jeg. Det som går mig mest på lige nu er at vi skal vente helt til på lørdag med at spille igen. For jeg så helst at vi fik vasket den grimme plet af allerede i dag med en sejr over Fulham, som er vores næste modstander i ligaen. Det mest komiske ved dette nederlag er, at nu tror Røvpool fansne at deres ringe lorte hold er det bedste hold i verden, efter at de har vundet en kamp mod United, som blev afgjort af 4 personlige fejl. For vi blev ikke spillet ud af Old Trafford på noget som helst tidspunkt i går. Men noget lort var det da... :mad:
Som flere andre vælger jeg at se på det positive i, at spillerne får et wake-up-call. De to seneste kampe har været de to hidtil vigtigste i sæsonen, og i de kampe har vi sløset mere end i nogen andre i denne sæson. Det er selvfølgelig smertefuldt at tabe 1-4 til Liverpool, men kan man forestille sig en større og koldere spand vand i hovedet? Forhåbentlig vågner spillerne fra deres hovmod og indser, at man ikke vinder fem trofæer uden hårdt arbejde.
Ja er meget enig på trods af at jeg igår var TOTAL sortseer og smed mesterskab og alt andet :Smackden:
Nu hvor skuffelsen har lagt sig er jeg enig med dig i at et wake up call skulle komme, og det var så heldigt det kom mod Liverpool og ikke i onsdags mod Inter.
Vi fører stadigvæk med 4 point til Liverpool og en kamp i hånden, med det forspring og 10 kampe tilbage med et forholdsvis overkommeligt program skal vi bare hive mesterskabet hjem.
Nogen gange er det godt at komme ned på jorden efter en laaaang periode med lutter sejre, og det kom vi og nu kan vi så de næste 2½ måned forhåbentligt holde fuld fokus og hive et par titler hjem :devill:
Cantona66
15-03-2009, 12:29
Se er det ikke irriterende, at Foolfans kommer herind? Men vi har visse, som ikke er bedre (Dines/NTothe): http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3415&start=120
HOLD JER NU VÆK FRA ANDRES FORUM, DET ER SÅ BARNLIGT!!!!
Helt enig sad lige læste igennem her og ville til slut skrive noget lignende men heldigvis var jeg ikke alene om tanken.
Enig. Jeg vil også gerne have hævn over Liverpool. Tilgengæld ville det være en katastrofe, hvis vi røg ud mod dem.
Cantona66
15-03-2009, 12:49
Jeg har så meget at sige om kampen i dag, at jeg ikke ved hvor jeg skal starte.
Lad mig starte med at sige RESPEKT til Liverpool. 2 gange i år, er de kommet bagud mod os, og i begge kampe, er de kommet igen og vundet. Jeg ser United som værende det absolut bedste hold i England, og det gør Liverpools indsats endnu større.
Dernæst vil jeg sige, at 4-1 er et misvisende resultat, men et logisk resultat, når vi spiller 10 mod 11, med 3 mand i forsvaret.
Liverpool straffer fejl. De er sindssyge til at straffe personlige fejl, og jeg fatter ikke, at vi ikke ved bedre. Vi har alt under kontrol på Anfield, inden VDS bokser bolden ind på Brown, og Giggs vælger at drible i eget felt. Og vi har alt under kontrol i dag, indtil årets United-spiller bliver for selvfed, og efterfølgende Evra der laver en håbløs tackling på Gerrard.
De fejl laver vi også mod mindre hold, men de straffer dem ikke. Det er forskellen.
Skal man endelig se på noget positivt, så tror jeg ikke, der vil være et bedre tidspunkt at ligge et 1-4 nederlag på. Vi var begyndt at blive selvfede og havde brug for et wake up call, især med henblik på CL kampene.
....det der bare gør så forbandet ondt, er at det er Liverpool, der skulle give os det her wake up call.
Helt enig og det var alle der sad hos mig og så kampen så godt skrevet
UNITED4EVER:devill::devilll:
Tjek lige nogen af de fans i baggrunden, specielt dem med kameraet fremme. De skulle sparkes ud af Old Trafford! Tage et billede af en jublende Gerrard, efter at han har bragt Liverpool foran mod os. Fuck off!!! :mad:
http://img.skysports.com/09/03/800x600/Steven-Gerrard-Manchester-United-Liverpool-Pr_2003423.jpg
Han ser forelsket ud ham den rødhårede. :Smackden:
Cantona66
15-03-2009, 13:03
lige præcis jeg gik på druk i min trøje og endte også med at sove i den:devill:
op på hesten igen
UNITED4EVER:devilll:
Fletcherfan
15-03-2009, 13:11
Jeg synes at folk glemmter lidt, at vi havde Liverpool presset fuldstændig i bund fra anden halvlegs start og indtil vidic blev smidt ud. Det var jo en ren belejring og det var pisse uheldigt at vi ikke fik scoret. Havde vi fået scoret ville det naturligvis være en helt anden kamp og vi havde måske fået mod på mere. Så at sige at der ikke var nogen modreaktion er ganske enkelt forkert. Vi havde i øvrigt også fuld kontrol over kampen inden Vidic' første hjerneblødning.
Når man sviner Ronaldo må man i øvrigt lige huske, at spillerne omkring ham heller ikke var gode. Ronaldo er bare bedst når han iscenesættes, og hver gang han havde bolden trak han 3 mand til sig og det må unægteligt skabe noget mere plads til de andre spillere. At han skal på bænken og at alle skal have en bøde er.. Ja, det kan jeg sgu ikke lige finde ord for. Alle skal op på hesten igen, og jeg håber næsten at fergie stiller med samme hold på lørdag forat vise at det var en engangsforestilling. Er det fra næste kamp Vidic har karantæne, eller hvornår behandler FA sagen? Det må næsten koste 3 dage når det nu er 3. gang i sæsonen.
Havde United haft en smal trup så ville jeg være enig med dig i, at det er i orden, at spillerne ikke straffes når de spiller sååå dårligt... Men United har en bred trup, og derfor skal der skiftes meget ud til næste kamp så spillerne ved, at det går ikke at spille sådan...Min 3-4 ændringer skal der være til næste kamp... Derfor skal Anderson, Ronaldo, Carrick og måske også Park og Evra ud på bænken snart... Om ikke mod Fulham så næste kamp igen... United har Fletcher, Scholes, Giggs og Nani der kan erstatte nogle af dem... Jeg synes Vidic får sin straf i karantænen, men han skal kun komme ind i startopstillingen med det samme om enten Rio eller Evans spiller sig af holdet...
RuudVanNissetøj
15-03-2009, 13:19
Jeg tror absolut at en af grundene til, at vi så vores forsvar sejle er en konsekvens af begyndende træthed. Evra, Vidic, Rio har spillet vanvittig mange kampe i denne sæson inklusiv en hård kamp i onsdags mod Inter. Mindre end tre dage efter møder man et Liverpool hold med Torres og Gerrard i uhyggelig form og speed i støvlerne, der har en dags mere hvile inklusiv en mindre hård kamp i benene.
Tror virkelig, at Vidic har godt af en pause og måske endda også Evra. Han har virket noget omtumlet de sidste par kampe, hvilket kan tyde på træthed. Vi har en bred nok trup til, at klare en kamp eller to uden disse. Det skal vi kunne.
Glory Man United
15-03-2009, 13:35
Foolsfansene har det præcist, som jeg havde det fra 78-90. Vi havde ikke en chance for at vinde ligaen, og årets højdepunkt var kampene mod dem. Dem klarede vi som regel fint (både i ligaen og i FA Cuppen). At slå dem kunne redde en hel sæson. Det er præcist sådan, de har det idag. Jeg kan sagtens forstå deres jubel, men jeg ved også godt, hvilket "sæde" jeg helst vil sidde på ;)
United DK
15-03-2009, 14:32
Jeg ville heller ikke være ked af det ved at trække Liverpool. Tværtimod, faktisk. Den bedste hævn vil dog stadig være at vinde mesterskabet.
Hvis vi både kan vinde mesterskabet, og slå dem ud af CL, så ville jeg klart nyde sidstnævnte mest, da det ville være en "personlig" hævn, hvor vi ordner dem alene, og ikke sammen med Stoke, Boro, West Ham osv.
Frygten for at ryge ud mod dem, er meget lille hos mig, ikke fordi jeg føler mig selvsikker, men fordi hævntørsten fylder langt mere, end frygten for en ny ydmygelse.
Glory Man United
15-03-2009, 14:37
Hvis vi både kan vinde mesterskabet, og slå dem ud af CL, så ville jeg klart nyde sidstnævnte mest, da det ville være en "personlig" hævn, hvor vi ordner dem alene, og ikke sammen med Stoke, Boro, West Ham osv.
Frygten for at ryge ud mod dem, er meget lille hos mig, ikke fordi jeg føler mig selvsikker, men fordi hævntørsten fylder langt mere, end frygten for en ny ydmygelse.
Bingo!
Fuck hvor klamt.. Det er meninger de skal sidde og gi ham fingeren eller cunt-tegnet, men fanme ikke ta billeder af det.. Var også ved at brække mig da man kunne se ham komme hen og kysse kammeraet.. Fucking wanker..
... men det er som regel ganske underholdende resten af sæsonen! :)
Uden tvivl, uden tvivl! :)
Martinsen
15-03-2009, 17:47
Rigtig, rigtig mager indsats ganske enkelt ikke godt nok mod vores ærkerivaler! Håber dog det her kan blive et wake-up call for spillerne som Rio også var inde på. Vi var måske ved at tro at vi kunne gå på vandet og det er slet ikke plads til mod hold med den kvalitet som Liverpool trods alt har. Vi er stadigvæk i en fremragende postition i ligaen så lad os ikke græde snot over det her resultat(selvom det er skrækkeligt at tabe til de cunts) vi må op på hesten igen og knuse FUlham næste weekend.
United!
Fuck hvor er klubbens forsøg på at kreere en "Old Trafford experience" tam:
ja... direkte pinlig.
LqGwoTVqzO0
Ang. fans er så er det jo bare et glimrende eksempel på en storklub som en masse folk gerne vil se spille - selvom de ikke har noget forhold til klubben overhovedet. At de sidder i United tøj er jo udelukkende fordi de er part-time glory hunters som gerne vil vise farverne den ene dag de er på stadion og for at se klubben. Af samme grund er stemningen på OT blevet dårligere og dårligere - der er simpelthen for få reele fans til at synge et så stort stadion op og det må være meget irriterende for de United fans som nu er på stadion for at synge at de stort set ikke kan få andre med på noderne. Den eneste grund til der er bedre stemning på Anfield (selvom den nu heller ikke er i topklasse, selvom mange scousers vil påstå dette) er at de stadig har et lille stadion. Arsenal havde jo rimelig god stemning på Highbury, men efter de er flyttet til Emirates er det jo næsten værre end OT - bortset fra når de pifter af deres eget hold. :P
Så kort sagt: Stort stadion = flere turister = de ægte fans skal synge dobblet så højt. Det er i hvert fald min teori.
Ang. kampen når man har fået den lidt på afstand (selvom det stadig er slemt at tænke på) - så er det værd at huske på (som andre vist også har skrevet om) at sidste gang vi tabte i PL var efter en forfærdelig kamp mod Gooners på Emirates. Vi husker vist godt hvordan det er gået siden, så jeg håber og tror på at kampen i går virker som et wakeup call for spillerne - vi har ikke spillet godt på det seneste og reelt set var vi vel heldige at Inter ikke er bedre end de er, ellers kunne vi let have været ude af CL på nuværende tidspunkt efter vores ringe kamp på OT. Netop derfor tror jeg næsten at det rent faktisk kan være en hjælp for os at vi får et nederlag (selvom jeg havde foretrukket et mindre af slagsen, og gerne mod et andet hold end Liverpool) så vores spillere kan komme ned på jorden igen.
Det handler jo om at prøve at finde de positive ting når det nu gik som det gik - hvis vi havde vundet kampen i går havde jeg helt sikkert siddet og skrevet at det ville være en fordel for os at have vundet og dermed være tættere på at vinde PL, men sådan blev det ikke og så må man jo lede efter det positive når det nu gik sådan.
United DK
15-03-2009, 20:23
Ang. fans er så er det jo bare et glimrende eksempel på en storklub som en masse folk gerne vil se spille - selvom de ikke har noget forhold til klubben overhovedet. At de sidder i United tøj er jo udelukkende fordi de er part-time glory hunters som gerne vil vise farverne den ene dag de er på stadion og for at se klubben. Af samme grund er stemningen på OT blevet dårligere og dårligere - der er simpelthen for få reele fans til at synge et så stort stadion op og det må være meget irriterende for de United fans som nu er på stadion for at synge at de stort set ikke kan få andre med på noderne. Den eneste grund til der er bedre stemning på Anfield (selvom den nu heller ikke er i topklasse, selvom mange scousers vil påstå dette) er at de stadig har et lille stadion. Arsenal havde jo rimelig god stemning på Highbury, men efter de er flyttet til Emirates er det jo næsten værre end OT - bortset fra når de pifter af deres eget hold. :P
Så kort sagt: Stort stadion = flere turister = de ægte fans skal synge dobblet så højt. Det er i hvert fald min teori.
Jeg er spændt på at se, hvordan stemningen bliver, når Liverpool flytter til deres nye stadion, og forlader Anfield, klassisk engelsk design, med en fantastisk historie og sjæl, til fordel for endnu en sjæleløs plastikbowle. Kan de stadig skabe den samme stemning, som man hører til CL-kampene, så holder storstadion-teorien ikke.
Det skal dog med, at Highbury til sidst blev kaldt Library, så teorien er måske allerede død. Jeg tror mere det hænger sammen med klubbernes formåen. Jo mere de vinder, så ringere bliver fansne vokalt, for der er jo ingen grund til at synge, hvis ens hold alligevel kører modstanderen over, og derfor bliver den bedste stemning hos storklubberne, forbeholdt de store PL og CL-kampe, hvor kampen kan ende hvad som helst, men en lørdag eftermiddagskamp hjemme mod Stoke, bliver kørt hjem uden problemer, og så GIDER man ikke rejse sig, og begynde at synge.
En anden teori kunne også være, at man jo ikke må stå op under fodboldkampe i England, og det hæmmer helt sikkert også stemningen en del.
EDIT: Apropos Highbury, og det at stå op under fodboldkampe, så tjek lige de to Clock Ends på Highbury.
Den gamle.
http://www.oldgrounds.co.uk/arsenal41.jpg
Den senere.
http://www.bbc.co.uk/southyorkshire/content/images/2005/02/21/clock_end_highbury_470x352.jpg
Den første er jo legendarisk.
SantasLittleHelper
15-03-2009, 23:18
Havde United haft en smal trup så ville jeg være enig med dig i, at det er i orden, at spillerne ikke straffes når de spiller sååå dårligt... Men United har en bred trup, og derfor skal der skiftes meget ud til næste kamp så spillerne ved, at det går ikke at spille sådan...Min 3-4 ændringer skal der være til næste kamp... Derfor skal Anderson, Ronaldo, Carrick og måske også Park og Evra ud på bænken snart... Om ikke mod Fulham så næste kamp igen... United har Fletcher, Scholes, Giggs og Nani der kan erstatte nogle af dem... Jeg synes Vidic får sin straf i karantænen, men han skal kun komme ind i startopstillingen med det samme om enten Rio eller Evans spiller sig af holdet... Jeg respekterer naturligvis din holdning, men jeg er samtidigt super glad for at du yderst sjældent får ret i dine nærmest ekstremistiske forudsigelser.
De har lige sagt i Euro Goals at det var Liverpools største sejr siden 1936, kan det virkelig passe? Det må være Liverpools største sejr over United siden 1936. Eller er de virkelig så dårlige? Okay, dumt spørgsmål :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.